Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3946/1132374 žinut.
 
Puslapiai: 1..103104105106107..132


 
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#3121    

O kai netraukia, tarkim 5-u bėgiu apsukos vistiek pakyla ar ne?

Labiausiai tikėtina:
* jei pakyla - bloga sankaba,
* jei nepakyla - nepaduoda pakankamai kuro.
2014 Liepos 7 09:01 Free Rider
GZR
Narys
250cc **
Avataras
#3122    

Apsukos nekyla. Ir dar pastebėjau, kad pas mane visas spydometras gliučina, užvedus kiek paveikia, poto atsijunia, gal visdėlto galėtų tokias problemas sukelti elektra? Ar tada visais bėgiais būtų bėdų?
2014 Liepos 7 12:17
GZR
Narys
250cc **
Avataras
#3123    

Visdėlto kažkaip spydomentras kaltas. Pastebėjau, kad kai tik pirmą kart trūkteli, taip ir atsijungia jis. Atjungiau jį, pajungiau, bent pokolkas negliučino, traukė kaip turėjo, bet taip nepatikimai dabar jaučiuos :S
2014 Liepos 7 23:30
Narys
50cc *
#3124    

Sveiki, nesenai isigijau yamaha virago 535. 1993m. taciau yra problema del traukos. keliant apsukas jega jauciasi tik pradzioje, norint pasiekt normalu greiti, reikia greitai permest begius, nes nekyla apsukos ar jegos nera.. toliau sukant rankena nera traukos. ant laisvu dirba puikiai, zvakes grazios kakavines. nedumina visai, kame problema gali buti? kaip suprantu 535 turetu traukti gerai, o dabar ant lenkimo mieste normaliai negaliu isvaziuoti.
2014 Liepos 10 09:50 redagavo bardiuras 2014 liepos 10 10:46
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3125    

Sveiki,
apturejau nemalonia patirti:
su balastu (+-55kg) vaziuojant plentu apie 70km/h greiciu, nepastebejes ilekiau i statoka duobe apie 30cm gylio(lietau vandens nutekejimo sulinukas) ko pasekoje :sulauzytas galinis sparnas/sulankstytas reg.nr ir sudauzyti galiniai posukiai... dekui aukstesniajam moca suvaldziau ir nenusivoliojom.
Taigi - as suprantu, kad Hornetas ne endurke, bet gal maniskio galinis amortikas jau prie mirties? Kaip tai patikrinti?
Dekui.
2014 Liepos 10 14:42 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Krapštukas
1100cc *****
#3126    

O galinis sparnas originalus?
Abejociau ar su pilnai suspaustu amortizatorium ratas gali siekti posparni, pries tai kazkam nesuluzus. Gal "dogbones" neoriginalus sudeti ir galas pazemintas?
2014 Liepos 10 15:15
Fo!
Optimistas
600cc ****
Avataras
#3127    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O galinis sparnas originalus?
Abejociau ar su pilnai suspaustu amortizatorium ratas gali siekti posparni, pries tai kazkam nesuluzus. Gal "dogbones" neoriginalus sudeti ir galas pazemintas?


Truputi suklaidinau - galini sparna esu nuemes ir vietoje jo uzdejes numerio laikikli, kuris ir atstoja sparna - numeris mazas.
Pridedu fotke dar nenukentejusios siknos

Del dogbone'u - na lyginanat su kitais Hornetais lyg ir nera zemesnis.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Liepos 11 08:11 redagavo Fo! 2014 liepos 11 09:56 ..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#3128    

Sveiki. Honda Hornet esant šaltam varikliui barška. Video klipuke sumontavau šilto ir šalto garsus palyginimui: barškesiai geriausiai girdisi nuo 17 iki 22 sekundės, garsai sklinda iš paskirstymo grandinės pusės. Motociklas 1998 metų, rida ~80000 km, barškesius pastebėjau po vožtuvų reguliavimo. Kas tai galėtų būti? Įtempėjas? Grandinė?

https://www.youtube.com/watch?v=a9L59qiPhHM&feature=youtu.be
 
2014 Liepos 11 20:14
Krapštukas
1100cc *****
#3129    

Citata:
Cituoju: Fo!

Truputi suklaidinau - galini sparna esu nuemes ir vietoje jo uzdejes numerio laikikli, kuris ir atstoja sparna - numeris mazas.
Pridedu fotke dar nenukentejusios siknos

Del dogbone'u - na lyginanat su kitais Hornetais lyg ir nera zemesnis.


Na jei nesimato kad padanga butu siekus kitas dalis (plastika po sedyne kaip pavyzdys), tai sakyciau, jog tiesiog netinkamu kampu numeris prikabintas ir del to ji sieke.
2014 Liepos 11 23:20
Narys
50cc *
#3130    

Sveiki, turiu virago 535. siandien vaziavau ir dingo elektra visa, pagrindinis saugiklis buvo nusproges, bet laidu svilesio kvapas buvo, taigi uzkuriau ir ziuriu, kad is voltu reguliatoriaus(ar kaip jis ten) dumai ruksta, jis net uzsidege.. ar cia tik jo problema ar kaskas kitas sukele tai? ir gal tinka nuo ko nors jis i viraga 93'?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Liepos 12 17:19
Narys
1000cc ******
#3131    

Citata:
Cituoju: freeridezone
Sveiki. Honda Hornet esant šaltam varikliui barška. Video klipuke sumontavau šilto ir šalto garsus palyginimui: barškesiai geriausiai girdisi nuo 17 iki 22 sekundės, garsai sklinda iš paskirstymo grandinės pusės. Motociklas 1998 metų, rida ~80000 km, barškesius pastebėjau po vožtuvų reguliavimo. Kas tai galėtų būti? Įtempėjas? Grandinė?

https://www.youtube.com/watch?v=a9L59qiPhHM&feature=youtu.be


Teks grandine keistis.
2014 Liepos 12 19:15
Narys
900cc *****
Avataras
#3132    

Citata:
Cituoju: bardiuras
Sveiki, turiu virago 535. siandien vaziavau ir dingo elektra visa, pagrindinis saugiklis buvo nusproges, bet laidu svilesio kvapas buvo, taigi uzkuriau ir ziuriu, kad is voltu reguliatoriaus(ar kaip jis ten) dumai ruksta, jis net uzsidege.. ar cia tik jo problema ar kaskas kitas sukele tai? ir gal tinka nuo ko nors jis i viraga 93'?


Matau pas tave penki laidai, trys (kintama) geltoni laidai ateina iš generatoriau (tiksliau statoriaus) į krovimo įtampos reguliatorių (juos galima sujungti nesvarbu kaip), o jau iš jo išeina du laidai pliusas ir minusas (nuolatinė), jie turėtu varyti į akumą (o va jau pliuso su minusu nesupainiok). Šiaip kinietiškas įtampos lygintuvas reguliatorius (penki laidai) apie 100 litų. Gali pasiskambinti www.moto4u.lt ten turėjo, dar kažkur buvau radęs Vilniuje. Ir dar su testeriu pasitikrink kokia įtampa atvaro iš generatoriaus. Ar nei viena statoriaus apvija nepramušta ir ar nekala į masę. Na ir dar paieškok ebay.com jei nori pigiau nusipirkti. O pats matau esi iš Kauno, o kur Kaune rasti nusipirkti nežinau, bet pagooglink tikrai rasi. Nes Kaune gali daugiau ir greičiau rasti negu Vilniuje.
2014 Liepos 12 19:45 redagavo AndriusV80 2014 liepos 12 20:07
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#3133    

Citata:
Cituoju: deuce
Teks grandine keistis.


deuce, įtariu kartu ir visas tris žvaigždes ir įtempėją? Bandžiau ieškoti manuale grandinės žingsnio, kad galėčiau patikrinti, bet neradau. Vizualiai ir žvaigždės ir grandinė atrodo tvarkoj.
2014 Liepos 12 20:00
Narys
50cc *
#3134    

Citata:
Cituoju: AndriusV80
Citata:
Cituoju: bardiuras
Sveiki, turiu virago 535. siandien vaziavau ir dingo elektra visa, pagrindinis saugiklis buvo nusproges, bet laidu svilesio kvapas buvo, taigi uzkuriau ir ziuriu, kad is voltu reguliatoriaus(ar kaip jis ten) dumai ruksta, jis net uzsidege.. ar cia tik jo problema ar kaskas kitas sukele tai? ir gal tinka nuo ko nors jis i viraga 93'?


Matau pas tave penki laidai, trys (kintama) geltoni laidai ateina iš generatoriau (tiksliau statoriaus) į krovimo įtampos reguliatorių (juos galima sujungti nesvarbu kaip), o jau iš jo išeina du laidai pliusas ir minusas (nuolatinė), jie turėtu varyti į akumą (o va jau pliuso su minusu nesupainiok). Šiaip kinietiškas įtampos lygintuvas reguliatorius (penki laidai) apie 100 litų. Gali pasiskambinti www.moto4u.lt ten turėjo, dar kažkur buvau radęs Vilniuje. Ir dar su testeriu pasitikrink kokia įtampa atvaro iš generatoriaus. Ar nei viena statoriaus apvija nepramušta ir ar nekala į masę. Na ir dar paieškok ebay.com jei nori pigiau nusipirkti. O pats matau esi iš Kauno, o kur Kaune rasti nusipirkti nežinau, bet pagooglink tikrai rasi. Nes Kaune gali daugiau ir greičiau rasti negu Vilniuje.


Na tikrai nuraminai ir padejai, bet ko tiksliai man ieskoti? randu itampos reguliatoriu, bet itampos lygintuvu/reguliatoriu nelabai. Manau jie skiriasi, dar reiketu kasko nusimanancio kaune kas galetu patikrinti del ko taip man nutiko, gal kas atsilieps :)
2014 Liepos 12 21:47
Krapštukas
1100cc *****
#3135    

Sudega dazniausiai del apsioksidavusiu kontaktu jungtyse.
Pas dazna 10 desimtmecio Honda (CBR, VFR) sudega jie standartiskai kas 10-15t km.

As cia pirkau reguliatoriu lyg su 5 laidais: http://www.eremga.lt/component/virtuemart/atsargines-dalys/krovim....
2014 Liepos 12 22:05 redagavo Edvardas 2014 liepos 12 22:09
Narys
900cc *****
Avataras
#3136    

Citata:
Cituoju: bardiuras
Citata:
Cituoju: AndriusV80
Citata:
Cituoju: bardiuras
Sveiki, turiu virago 535. siandien vaziavau ir dingo elektra visa, pagrindinis saugiklis buvo nusproges, bet laidu svilesio kvapas buvo, taigi uzkuriau ir ziuriu, kad is voltu reguliatoriaus(ar kaip jis ten) dumai ruksta, jis net uzsidege.. ar cia tik jo problema ar kaskas kitas sukele tai? ir gal tinka nuo ko nors jis i viraga 93'?


Matau pas tave penki laidai, trys (kintama) geltoni laidai ateina iš generatoriau (tiksliau statoriaus) į krovimo įtampos reguliatorių (juos galima sujungti nesvarbu kaip), o jau iš jo išeina du laidai pliusas ir minusas (nuolatinė), jie turėtu varyti į akumą (o va jau pliuso su minusu nesupainiok). Šiaip kinietiškas įtampos lygintuvas reguliatorius (penki laidai) apie 100 litų. Gali pasiskambinti www.moto4u.lt ten turėjo, dar kažkur buvau radęs Vilniuje. Ir dar su testeriu pasitikrink kokia įtampa atvaro iš generatoriaus. Ar nei viena statoriaus apvija nepramušta ir ar nekala į masę. Na ir dar paieškok ebay.com jei nori pigiau nusipirkti. O pats matau esi iš Kauno, o kur Kaune rasti nusipirkti nežinau, bet pagooglink tikrai rasi. Nes Kaune gali daugiau ir greičiau rasti negu Vilniuje.


Na tikrai nuraminai ir padejai, bet ko tiksliai man ieskoti? randu itampos reguliatoriu, bet itampos lygintuvu/reguliatoriu nelabai. Manau jie skiriasi, dar reiketu kasko nusimanancio kaune kas galetu patikrinti del ko taip man nutiko, gal kas atsilieps :)


Ne ne, tu nesiparink, taigi ta fignia kur tau sudegė yra įtampos lygintuvas ir tuo pačiu reguliuoja paduodamą nuolatinę srove (pvz. 14 voltų), kad nepaduoti per daug voltų o tuo pačiu ir srovės į tavo moco akumuliatorių ir kad jis nesprogtu ( o būna ir taip). Į ( įtampos lygintuvą - reguliatorių) jį iš generatoriaus ateina trys fazės kintamos srovės, o tas daiktas kur pas tave sudegė padaro iš trijų fazių kintamos srovės, nuolatinę srovę (kitaip tariant pliusą ir minusą) ir dar neleidžia į akumuliatorių paduoti tarkim daugiau kaip 14 voltų įtampos ir atitinkamai srovės (Omo dėsnis). Karočė, nusiperki tą daiktą kuris tau sudegė (kinietiškas universalus penkių laidų apie 100 litų) ir jei su generatoriumi viskas gerai pakeiti jį ir jis daro viską kas jam priklauso, o tu važinėji toliau sau laimingas ;) (y) . Na taip taip aš labai prastas teorijos dėstytojas :|
2014 Liepos 12 22:13 redagavo AndriusV80 2014 liepos 12 22:13
Narys
50cc *
#3137    

radau ir toki, http://www.heradas.lt/moto-technika-detales/moto-detales/elektrin....
kuo jie skirsis? cia i kaina ziuret? tai nebutinai turi but parasyta kad ten ir lygintuvas ir reguliatorius?
2014 Liepos 12 22:18
Narys
900cc *****
Avataras
#3138    

Citata:
Cituoju: bardiuras
radau ir toki, http://www.heradas.lt/moto-technika-detales/moto-detales/elektrin....
kuo jie skirsis? cia i kaina ziuret? tai nebutinai turi but parasyta kad ten ir lygintuvas ir reguliatorius?


Jo jo, taip, šito daikto tau reikia (y) , bet reikia patikrinti ir generatorių ar tas negrybauja, nes jei generatorius grybaus jis vėl tau sudegs.
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/moto-tema.2673.html
Va čia viską paskaitęs tikrai viską suprasi ir gausi daug naudingos informacijos, tik skaityk neskubėdamas ir įsigilink.
2014 Liepos 12 22:31
Narys
50cc *
#3139    

O kaip generatoriu dabar patikrint be to reguliatoriaus?
2014 Liepos 12 22:37
Narys
900cc *****
Avataras
#3140    

Citata:
Cituoju: bardiuras
O kaip generatoriu dabar patikrint be to reguliatoriaus?


Paimi testerį nustatai jį ant praskambinimo, ir tie laidai kur ateina iš generatoriaus (trys laidai paprastai jie būna geltoni), paimi vieną laidą pridedi prie testerio gnybto (kontakto) o kitą testerio kontaktą pridedi prie moco korpuso ir jei neskamba ar rodo begalinę varža reiškiasi apvija nepramušta ir neturi kontakto su korpusu, ir taip patikrini visus tris laidus kurie ateina iš generatoriaus. Paskui paimi tuos tris laidus ir patikrini su testeriu kokia varža tarp generatoriaus ( statoriaus apvijų) tarp laidų. Yra 3 laidai, tarp visų trijų laidų varža turi būti vienoda pvz. paimi du laidus kurie eina iš generatoriaus matuoji kokia varža, paskui matuoji varžą tarp kitų laidų ir t. t. Paskui paimi užkuri motociklą (būtinai įdedi akumuliatorių nes visa elektrinė grandinė maitinsis iš akumuliatoriaus) ir tarp tų trijų laidų matuoji kintamą įtampą, tarp visų trijų laidu ta įtampa turi būti beveik vienoda apie 50 60 voltų priklauso nuo modelio gamintojo paskaičiavimo. Tik pastaba ta relė reguliatorius kur tau sudegė jau ją visai atjunk jos jau nebenaudok. Ir jei generatorius tvarkoje tai perki naują krovimo rėlę reguliatorių, pajungi ir važiuoji. Čia labai paprastas dalykas tik man nesigauna glaustai ir aiškia papasakoti.
2014 Liepos 12 23:30
Narys
1000cc ******
#3141    

Citata:
Cituoju: freeridezone
Citata:
Cituoju: deuce
Teks grandine keistis.


deuce, įtariu kartu ir visas tris žvaigždes ir įtempėją? Bandžiau ieškoti manuale grandinės žingsnio, kad galėčiau patikrinti, bet neradau. Vizualiai ir žvaigždės ir grandinė atrodo tvarkoj.


Zvaigzdziu nemanau,kad teks keisti, ne tie kolometrazai,kad tokios dalys susidevetu. Neesu keites nei karto.
Keista bet va ir as zingsnio nerandu. Nors honda megsta tokias keisenybes, kurios reiskia keisk jei laikas. Jei pasilus garsai nustoja, tai tikrai grandines problema. Is akies tokius dalyku nepatikrinsi. Itempeja del ramios galvos reiktu irgi pasikeist.
2014 Liepos 12 23:32
Narys
50cc *
#3142    

Citata:
Cituoju: AndriusV80
Citata:
Cituoju: bardiuras
O kaip generatoriu dabar patikrint be to reguliatoriaus?


Paimi testerį nustatai jį ant praskambinimo, ir tie laidai kur ateina iš generatoriaus (trys laidai paprastai jie būna geltoni), paimi vieną laidą pridedi prie testerio gnybto (kontakto) o kitą testerio kontaktą pridedi prie moco korpuso ir jei neskamba ar rodo begalinę varža reiškiasi apvija nepramušta ir neturi kontakto su korpusu, ir taip patikrini visus tris laidus kurie ateina iš generatoriaus. Paskui paimi tuos tris laidus ir patikrini su testeriu kokia varža tarp generatoriaus ( statoriaus apvijų) tarp laidų. Yra 3 laidai, tarp visų trijų laidų varža turi būti vienoda pvz. paimi du laidus kurie eina iš generatoriaus matuoji kokia varža, paskui matuoji varžą tarp kitų laidų ir t. t. Paskui paimi užkuri motociklą (būtinai įdedi akumuliatorių nes visa elektrinė grandinė maitinsis iš akumuliatoriaus) ir tarp tų trijų laidų matuoji kintamą įtampą, tarp visų trijų laidu ta įtampa turi būti beveik vienoda apie 50 60 voltų priklauso nuo modelio gamintojo paskaičiavimo. Tik pastaba ta relė reguliatorius kur tau sudegė jau ją visai atjunk jos jau nebenaudok. Ir jei generatorius tvarkoje tai perki naują krovimo rėlę reguliatorių, pajungi ir važiuoji. Čia labai paprastas dalykas tik man nesigauna glaustai ir aiškia papasakoti.


Aciu tau LABAI :) Supratau, reiskias be jo nieko nesudeginsiu ar pan, pirmadieni bandysiu testuoti.
2014 Liepos 12 23:45
Narys
600cc ****
#3143    

Citata:
Nors honda megsta tokias keisenybes, kurios reiskia keisk jei laikas. Jei pasilus garsai nustoja, tai tikrai grandines problema. Is akies tokius dalyku nepatikrinsi. Itempeja del ramios galvos reiktu irgi pasikeist.


Nuo automatinio įtempiklio pradėti reiktų - dažniausiai pasitaikanti problema. O jei nepadės - ardyti, žiūrėti ar grandinės slopintuvai nesudilę...
2014 Liepos 13 01:15
Narys
400cc ***
#3144    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: freeridezone
Citata:
Cituoju: deuce
Teks grandine keistis.


deuce, įtariu kartu ir visas tris žvaigždes ir įtempėją? Bandžiau ieškoti manuale grandinės žingsnio, kad galėčiau patikrinti, bet neradau. Vizualiai ir žvaigždės ir grandinė atrodo tvarkoj.


Zvaigzdziu nemanau,kad teks keisti, ne tie kolometrazai,kad tokios dalys susidevetu. Neesu keites nei karto.
Keista bet va ir as zingsnio nerandu. Nors honda megsta tokias keisenybes, kurios reiskia keisk jei laikas. Jei pasilus garsai nustoja, tai tikrai grandines problema. Is akies tokius dalyku nepatikrinsi. Itempeja del ramios galvos reiktu irgi pasikeist.


Hondos subtilybių nežinau, bet pas maniškį Triumph'ą ta pati problema, ty granidnės įtempėjas, kuris taip pat gana garsiai grandinė kalatojasi katik užvedus šaltą o po kokių kelių min garsas digsta ir čia yra dažna Striple'ų liga, kurios simptomai būtent grandinės tiksėjimas kuriant šaltą variklį, taip, kad sakyt, kad pašilus yra grandinės problema yra nelabai teisinga... Taip, kad aš pradėčiau nuo grandinės įtempėjo, jei su grandine atrodo viskas tvarkoj.
2014 Liepos 13 02:46
Narys
1000cc ******
#3145   +2  

Bet jus irgi chebra siulot nezinot ka. Masinai irgi keiciat itempejus be dirzu ar grandines? Itempejus keist, sliauziklius keist, o grandine palikt... Kas is tos grandines buna like jusu manymu jei itempejes leidzia jai tabaluotis, sliauzikliai sudile ir daro ta pati jau kelints tukstantis kilometru? Tokiu daliu issitampymas buna milimetru skaleje, plika akim ten nieko ir neiziuresi. Jei nechalturint - keist viska.
2014 Liepos 13 09:19
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#3146    

Ačiū už atsakymus. Bandysiu keisti viską, pranešiu apie rezultatus.

Sugalvojau tokią teoriją: turbūt Honda inžinieriai planavo, kad grandinė tarnaus tiek pat, kiek variklis, užtai gal ir nedavė manuale jos žingsnio ir nieko neužsiminė apie keitimą. Tačiau kadangi Hondos įtempėjai pasirodė esantys ne tokie ilgaamžiai, tai matyt ir sugadina grandinę anksčiau laiko. Kiek žinau, automatiniai įtempėjai - visų senesnių Hondų liga.
2014 Liepos 13 12:18
Narys
250cc **
#3147    

sveiki turiu kawasaki zzr 1100 1990 metu.Noriu sinhronizuot karbus. pastebejau,kad kur yra zagluskes yra ne ant korbu o ant isiurbimo gumu,beto ketrios o ne trys, tai kaip cia reikes sinhronizuot tada,jei kiek esu bandes tai ant korbu sagluzkes stovedavo ir trys ne 4.
2014 Liepos 14 12:32
Krapštukas
1100cc *****
#3148    

Citata:
Cituoju: KOsMaR
sveiki turiu kawasaki zzr 1100 1990 metu.Noriu sinhronizuot karbus. pastebejau,kad kur yra zagluskes yra ne ant korbu o ant isiurbimo gumu,beto ketrios o ne trys, tai kaip cia reikes sinhronizuot tada,jei kiek esu bandes tai ant korbu sagluzkes stovedavo ir trys ne 4.


O zagluskes lietuviskai kas yra?

Turi but 3 varztai tarp karbiuratoriu ir 4 skyles i kurias pajungti vakumo matavimo iranki.
2014 Liepos 14 12:56
Narys
1000cc ******
#3149    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: KOsMaR
sveiki turiu kawasaki zzr 1100 1990 metu.Noriu sinhronizuot karbus. pastebejau,kad kur yra zagluskes yra ne ant korbu o ant isiurbimo gumu,beto ketrios o ne trys, tai kaip cia reikes sinhronizuot tada,jei kiek esu bandes tai ant korbu sagluzkes stovedavo ir trys ne 4.


O zagluskes lietuviskai kas yra?

Turi but 3 varztai tarp karbiuratoriu ir 4 skyles i kurias pajungti vakumo matavimo iranki.


Juk sinchronizuoji 4 cilindru varikli, tai kaip gali but 3 isejimai. Gal pries tai teko triumphe sinchronizuot, tai 3 buvo. Nes kitu atveju kolega nesigautote aplamai ka ir kodel su tuo sinchronizavimo prietaisu darote.
Isejimai gali but kur tik nori - ant korbu, ant kolektoriu, ant variklio galvutes - tai tik anga pamatuoti cilindre susidaranti vakuma.
2014 Liepos 14 14:34
Narys
250cc **
#3150    

Labai senai sinchronizaves draugas triumph turejo tai teko matyt kaip sinkronizuoja,tad nusistebejau kai cia pamaciau,kad kitaip.
Beto ar galima sinkronizuot be filtro,nes priejimas tragiskas faktiskai filtras visa korba uzdenges.tad nei kaip uzmaut neikaip pasukiot varztelius.
2014 Liepos 14 16:17
Puslapiai: 1..103104105106107..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17