Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Naujokas ir „Mocas“

| 2006-06-05 deauriz | 926/314848 žinut.
 
Puslapiai: 1..1718192021..31


 
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#541    

Citata:
Cituoju: Norstar
Citata:
Cituoju: antanast
Sveiki. Gal kas kokiu patarimu duos is savo patirties, kaip vaziuojant mocu apsiginti nuo sunu? Nes puola po ratais kaip pasiute, o pajusti sunio dantu smailuma nelabai tesinori. :O

Veziokis skanios desros pasipjaustes, ir kai jie puls apmetyk ta desra :) )))))) Nes kita karta tikrai pavys, nusitemps nuo moco ir sues :) ))


Svaigulys tu geras norstar (ff) kitiems dekui uz patarimus. :)
2014 Liepos 11 22:43 redagavo antanast 2014 liepos 11 22:48
Narys
1500cc *******
Avataras
#542    

Neseniai teko naktį važiuojant išgirst artėjantį didelio šuns piktą lojimą.. Pusės iš kur jis artėjo nemačiau, nes tamsu buvo kai šiknoj.. teko duot gazo kiek leido aplinkybės, ir tikėtis, kad tas šunėkas neiššoks po priekiu :) Strategija pasiteisino - likom ir aš ir piktas šunėkas sveiki.
2014 Liepos 11 22:54 Yamaha BT-1100 Bulldog / XS400 (bobber'ed)
Narys
125cc **
Avataras
#543    

Sveiki visi.
Nesenai isigijau supermoto Hond FMX 650. Is isvaizdos kaip ir nera trukumu, taciau kilometrazas siek tiek gazdina. Nors moto 2005 gamybos, bet jau prabeges 55000km.
Is padangu sprendziant, tai moto nebuvo gainiotas per posukius ar siaip svilintos padangos, nors padangas galima pakeistoi naujomis.
Klausimas kyla del grupes keitimo. Vienur skaiciau jog grupe keisti reikia kas 30 000km, kiti sako jog priklauso nuo vairuotojo ir kaip su juo vazineta.
Kaip nustatyti tokiam motociklui ar jau reikia keisti grupe? Gal kam teko susidurt su panasia situacija ir zino kiek galetu kainuoti grupes keitimas tokiam moto?
2014 Liepos 15 16:15
Krapštukas
1100cc *****
#544   +1  

Pas FMX juk apie 35 AG. Ji simta tukstanciu ar dar daugiau turetu nuvaziuoti su ta pacia grupe tinkamai priziurima. Nereikia painioti su KTM ir Husquarna sitos Hondos.
2014 Liepos 15 16:22
Narys
900cc *****
Avataras
#545    

Atsiprašau, o kas ta grupė kas konkrečiai į ją įeina (?)
2014 Liepos 15 16:30 redagavo AndriusV80 2014 liepos 15 16:31
Narys
125cc **
Avataras
#546    

Aciu tau uz nuraminima :D
Tiesiog man toks moto naujiena ir nieko dar apie ji konkretaus nezinau.
Gal dar zinote kokiais atstumais galima su juo vazineti. Ar daznai reikalingi sustojimai ir kas kiek km?
2014 Liepos 15 16:31
Narys
125cc **
Avataras
#547    

Citata:
Cituoju: AndriusV80
Atsiprašau, o kas ta grupė kas konkrečiai į ją įeina (?)


Na ziedu keitimas, stumoklio keitimas, gilzes keitimas.
2014 Liepos 15 16:33
Narys
900cc *****
Avataras
#548    

Citata:
Cituoju: NotExtreamMan
Citata:
Cituoju: AndriusV80
Atsiprašau, o kas ta grupė kas konkrečiai į ją įeina (?)


Na ziedu keitimas, stumoklio keitimas, gilzes keitimas.


Aha. O kam visa tai keisti jei gerai traukia ir be jokių problemų važinėji. Nes čia jau kvepia kapitaliniu variklio perrinkimu. O kam su mocu stoti kas kažkiek kilų jei su aušinimo sistema viskas gerai ? Nes aš tai matai esu naujokas, man tik antras sezonas, tai įdomu viskas.
2014 Liepos 15 16:36 redagavo AndriusV80 2014 liepos 15 17:33
Narys
125cc **
Avataras
#549   +1  

:-]
Va butent del to ir klausiu kad po to nereiktu dar daugiau sumoketi uz visokias papildomas nesamones.
Siaip dirba graziai be pasaliniu garsu.
:)
2014 Liepos 15 16:42
Narys
1000cc ******
#550   +3  

Na pradekim nuo liudnos zinios pirma - fmx tikrai ne supermoto :) gal atrodo kaip supermoto, bet tik tiek. Nei galios pas ji kaip pas sm, nei svorio, nei pakabos, nei valdomumo... Bet visada yra bet. Kaip miesto smagus motocikliukas tikrai uzskaitomas, kaip ir daugelis hondu. Idejus oversize piston, teisinga karba, "vamzdzius", atjungus ekologija ir is jo galima kazka ispaust ;)
Edvardai, prie ko cia tie gamintojai? Nieko jie nesako del kapitaliniu remontu. fmx650 yra toj pacioj kategorijoj kaip ir ktm lc640sm, Husky sm610/630. Ir jie taipogi yra softai nereikalaujantys kapitaliniu remontu kas 100 motovalandu. Nu aisku teoriskai toj pacioj kategorijoj, nes pastarieji turintys soft variklius vistiek yra bene dvigubai galingesni, ir net skysciu ausinami lengvesni :D Zodziu Honda si kart sufalsyvino juodai kazko su situo medeliu. Kodel jie neikiso i fmx xr650r variklio? Niekaip nesuvokiu. Lyrinis nukrypimas.
Uztat ikiso dominatoriaus varikli. Cia klausianciajam atsakymas del sustojimu ir kapitalkiu. Pasidomek kas yra Honda Dominator, variklis tas pats, gal 86m. dizaino ir technologiju, bet patikimas kaip zemaitukas. Cia ne rusiska technika, jei dumblais variklis neaplipes, nieko stot nereikia, ir rukyt 30min taipogi, leki ir lek makales nesukdamas.
Del grupes keitimo ir 100 tukstanciu - viskas priklauso nuo daug faktoriu - kaip vaziuotas, koks tepalas piltas, kaip voztuvai reguliuoti reguliariai. Bet siulau visu pirma susiraguliuot voztuvus, o tada pasimatuot kompresija. Ir jei niekas nebarska, netarska, neskleidzia itartinu garsu, tepalas nedingsta, kompresija nezemiau gamintojo nurodytos ribos - vaziuok ir dziaukis. Kapitalinis tokiam varikliui gali atsieit neigiai, nes tai neinamas modelis, ne hardas, daliu ant kiekvieno kampo nebus tikrai, ypac pigiu. Stumokli dar rasi, bet svaistikli, ar voztuvus...
Su tokiu kilometrazu siulau dar gerai paziuret ar po cilindro tarpine tepalo neleidzia. Ne po galvos, bet po cilindro - einama beda. Apziurek aisku ir galvos tarpine. Stabdziu disku pasimatuot, 50k km jau turetu but kajuk, na zinoma ir kitus taskus, tokius kaip ratu guoliai ir salnikai, grandine, sakes galines guoliai ir pan. Jei su juo buvo bandyta supermotint, tai tokie mazgai bus gerai padrosti.
Sekmes vartojime.
2014 Liepos 15 22:32
Narys
125cc **
Avataras
#551    

Aciu labai uz info.
Tikrai matosi jog turintis daug patirties sioje sferoje.
Tik del ekonomiskumo tai pasiliksiu kaip yra.
:V
Na bent keleta sezonu.
Siaip parasyta kad supermoto
http://www.motorbikes.be/en/Honda_FMX_650_2005.aspx
Na bet cia tik raides.
Aisku vazinesiu tiek kiek ir priziuresiu ja.
5 zvaigzduciu duoda savininkai 4, tai manau nebus blogas variantas uz 6300lt investicija i 2005metu kurini.
Variklis kad silpnokas tai zinau, bet neeskau britvu ar ciopu. Kartais norisi ir nuo plento nusukt.
Aciu dar karteli uz informacija
Sendien prie Kauno mariu isbandysim
:S
2014 Liepos 16 15:29
Narys
400cc ***
#552    

Sveiki
Nusipirkau senai svejota motocikla tik vat iskilo klausimas del aprangos. Kuri geriau, saugiau, praktiskiau? 2 daliu ar 1dalies? Gal labiau patyre pasidalinsit patirtim ir padesit priimt tinkama sprendima?
2014 Rugsėjo 15 22:53
Narys
1000cc ******
#553    

Citata:
Cituoju: Manis Zemaitis
Sveiki
Nusipirkau senai svejota motocikla tik vat iskilo klausimas del aprangos. Kuri geriau, saugiau, praktiskiau? 2 daliu ar 1dalies? Gal labiau patyre pasidalinsit patirtim ir padesit priimt tinkama sprendima?


pirma reiktu nukeliaut ir pasiskaitinet aprangu tema, rasi visko ten, ir patarimu,ir gamintoju atsiliepimu.
Protingas patarimas sekantiems pirkimams - pirma reiktu pirkt apranga - tada motocikla.
trumpai i tavo klausimus - saugiausia visada buvo ir bud vienos dalies oda.
O toliau mastymas paprastas - uztrauktuku ir kiseniu kiekis atvirksciai proporcingas saugumui,arba saugumas atvirksciai proporcingas praktiskumui. Viskas kas pradeda turet daugiau atitraukiamu,nuimamu ar nusegamu daliu masina sauguma, judrios apsaugos tekstilinej patogioj aprangoj dar labiau mazina,per puse susegama apranga mazina taipogi, motodzinsai aplamai yra butaforija ir t.t.
Aisku kiekvienas gamintojas gins savo preke butent remdamasis saugumu, kad neva niekuo nenusileidzia tam ar kitam... Bet realybe yra kitokia.
Beje odos del praktiskumo lyginant su tekstile as irgi nepeiksiu, turi ji nemazai ir cia pliusu pries betkokius gortexus - lengvai valosi, ilgai devisi ir pan.
2014 Rugsėjo 16 00:41
Narys
400cc ***
#554   +1  

Citata:
Cituoju: Manis Zemaitis
Sveiki
Nusipirkau senai svejota motocikla tik vat iskilo klausimas del aprangos. Kuri geriau, saugiau, praktiskiau? 2 daliu ar 1dalies? Gal labiau patyre pasidalinsit patirtim ir padesit priimt tinkama sprendima?


Padaryk paslaugą sau ir nepirk vienos dalies, jei nevažinėji žiede.

Dviejų dalių odinė apranga atitiks casual ir track days poreikius.

Atsakant į klausimus:

Saugiau - vienos dalies

Praktiškiau - dviejų dalių


Man ir su dviejų dalių apranga iki garažo nueiti yra sunkoka (viskas būna pilnai atsegta). Vienos dalies apranga yra visiškai pre-shaped 4 riding ir įkišus rankas į viršutinę dalį pradeda riesti į moto-poziciją (jei taip nėra apranga prasta arba labai per didelė).


Aš mąstau taip - apranga turi būti tokia, kad tu ja norėtum apsirengti, tai šiuo atveju dviejų dalių aprangą tu norėsi apsirengti mieliau.

Jei domina oda vs. tekstilė klausimas tai:

-Oda geriau sukimba su baku ir sėdyne (stabdant man daug pasitikėjimo prideda tai, kad nečiuožiu iki bako)
-Nuo odos lengviau šalinasi vabzdžiai
-Oda ilgiau tarnauja
-Oda lėčiau dyla ant atsfalto

-Tekstilė atsparesnė lietui
-Neperpučiama
-Labai greitai dyla ant atsfalto
-Sunkiau valyti

Pats užmiesčio pasivažinėjimams naudoju dviejų dalių odinę aprangą.

Mieste važinėju su odine striuke iš aukščiau minėto komplekto ir moto džinsais (sportinės odinės kelnės labai, labai nepatogios)
2014 Rugsėjo 16 02:26
Narys
400cc ***
#555    

Dekui labai uz atsakymus. Padejot apsisprest dabar tik reik susirast tinkamabir vazinetis :-)
2014 Rugsėjo 16 07:12
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#556    

Mano atsakymas butu lygiai toks kaip Kirkhoff, tik tiek, kad as apranga laikau garaze tai man su ja daug vaiksciot nelabai daug tenka, nebent kelioniu metu mini ekskursijas pasidarius.. Bet ir moto batai nepritaikyti ir nera patys patogiausi vaiksciojimui taigi.. Be to 2 daliu odine apranga patogesne tuom, kad sustojus kelionej pavalgyt ar pasivaiksciot po kokia vietove gali nusiimti virsu, priesingai nei is kombinezono pecius istrauksi o "uodega" kabes palei uzpakali :D
2014 Rugsėjo 16 11:36
Pėsčiasis narys
250cc **
#557    

Sveiki, norejau paklausti, ka reiskia ir kokia paskirtis situ slangeliu ir troseliu ? Moto suzuki gsxr.
http://postimg.org/image/pzdy8q7nf/

http://postimg.org/image/9dnfk98oz

Aciu.
2014 Rugsėjo 17 14:01
Narys
400cc ***
Avataras
#558    

Citata:
Cituoju: adema
Sveiki, norejau paklausti, ka reiskia ir kokia paskirtis situ slangeliu ir troseliu ? Moto suzuki gsxr.
http://postimg.org/image/pzdy8q7nf/

http://postimg.org/image/9dnfk98oz

Aciu.


troseliai nuo išmetimo valdymo vožtuvo, abi šlangelės iš bako (alsuoklis, kita nuo perpilymo).

Taigi manualą parsisiusk ir viską rasi pats ;)
2014 Rugsėjo 17 15:59 GSXR 1000 K5
Pėsčiasis narys
250cc **
#559    

Citata:
Cituoju: Tomas999
Citata:
Cituoju: adema
Sveiki, norejau paklausti, ka reiskia ir kokia paskirtis situ slangeliu ir troseliu ? Moto suzuki gsxr.
http://postimg.org/image/pzdy8q7nf/

http://postimg.org/image/9dnfk98oz

Aciu.


troseliai nuo išmetimo valdymo vožtuvo, abi šlangelės iš bako (alsuoklis, kita nuo perpilymo).

Taigi manualą parsisiusk ir viską rasi pats ;)

Aciu, bandysiu susirasti ir pasisiusti :)
2014 Rugsėjo 17 17:06
Narys
400cc ***
#560    

Perskaiciau visa sita tema. Tai toks ispudis, kad jei pirksi 600cc moto, faktiskai gali jau dziovint lentas :D Labai jau cia viska jus pesimistiskai piesiat brolyciai :)
2014 Rugsėjo 17 18:54
Narys
800cc *****
Avataras
#561   +1  

o litrą perkant, reikia imt jau džiovintas lentas ;)
2014 Rugsėjo 17 19:55 Tai va taip va
Narys
125cc **
Avataras
#562   +3  

Citata:
Cituoju: Razmys
Perskaiciau visa sita tema. Tai toks ispudis, kad jei pirksi 600cc moto, faktiskai gali jau dziovint lentas :D Labai jau cia viska jus pesimistiskai piesiat brolyciai :)

Jei proto nėra tai ir su 125cm gali džiovint lentas. Čia toks gana subjektyvus vertinimas, nes kiekvienas atvejis skirtingas.
2014 Rugsėjo 17 22:34
Narys
Uždraustas
#563   +1  

Citata:
Cituoju: Wing
o litrą perkant, reikia imt jau džiovintas lentas ;)


Kliedesiai.

Galima ir su busa pradet, svarbu kas ant peciu. Pazystu tikrai ne 1, kas su litru pradejo ir sekmingai jau N-taji sezona vazineja. Litras tas pats kas ir 600 ar 750, tiesiog galia tolygesne,o iki 200 beveik be skirtumo. Zinoma, as linkes pritarti, kad nuo litro geriau nepradeti, bet tai tai tikrai nereiskia, kad pasiemes litra bus pz is karto.
2014 Rugsėjo 17 23:08
Pėsčiasis donoras
400cc ***
#564    

Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: Wing
o litrą perkant, reikia imt jau džiovintas lentas ;)


Kliedesiai.

Galima ir su busa pradet, svarbu kas ant peciu. Pazystu tikrai ne 1, kas su litru pradejo ir sekmingai jau N-taji sezona vazineja. Litras tas pats kas ir 600 ar 750, tiesiog galia tolygesne,o iki 200 beveik be skirtumo. Zinoma, as linkes pritarti, kad nuo litro geriau nepradeti, bet tai tai tikrai nereiskia, kad pasiemes litra bus pz is karto.


kur jau tau tas pats, paimk toki 600uka, tai is jo patyres vairuotojas jau be vargo isspaus visas galimybes. o litras tai kosmosas, praktiskai niekad tu jo visu galimybiu neisnaudosi, kad ir koks patyres butum, nebent labai retais momentais. + 600 kur kas manevringesnis uz litra, tai irgi gali but rimtas faktorius neturint daug patirties. bet del vieno dalyko neklydai, jei galva ant peciu, tai ir nuo litro pradejus nieko blogo neatisitiks. na, o jei jos nera arba ne i ta dazni pasijungus nei reiketu, tai ir su 125 prisiplosi.
2014 Rugsėjo 18 12:09 redagavo Jokotau 2014 rugsėjo 18 12:49
Narys
600cc ****
Avataras
#565   +8  

Vienas kolega pora kartų su sportbaiku važiavęs pasakojo, kad reiks jam kitais metais imt bent "litrą", nes kitaip greit nusibos mažai galios (motociko neturėjęs). Sakė pavažiuosi pora šimtų km ir išmoksi nieko čia nėra (z) . Pasijaučiau mažu žmogeliu, kad 50 000km pravažęvęs dar taip užtikrintai nesijaučiu, kaip kolega pora kartų sėdėjęs ant motociklo, gaila tik kai atsitinka visokie įvykiai, kurių būtų galima išvengt nepervertinant savo galimybių.
2014 Rugsėjo 18 12:26 redagavo Todas 2014 rugsėjo 18 12:29 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
Pėsčiasis narys
400cc ***
#566    

žinau ir aš vieną žmogų, kuriam gsxr 750 visai nevalina :D čia jau matyt kiek kam adrenalino trūksta :) aš pamenu kai 13 metų būdamas ant rusiško mopedo atsisėdau, tai bijojau greičiau 30 važiuot :D
2014 Rugsėjo 18 13:25
Narys
125cc **
Avataras
#567    

Citata:
Cituoju: balivyta
žinau ir aš vieną žmogų, kuriam gsxr 750 visai nevalina :D čia jau matyt kiek kam adrenalino trūksta :) aš pamenu kai 13 metų būdamas ant rusiško mopedo atsisėdau, tai bijojau greičiau 30 važiuot :D

Kiekvieno žmogaus savisaugos instinktas yra skirtingai išvystytas. Jei pas žmogų nėra nei racionalaus mąstymo ar bendro saugos supratimo - kunigo paslaugos garantuotos. Ir nesvarbu ar litras, ar 750, ar dar kas. Ir su 125 gali po fūra palįst.
2014 Rugsėjo 18 16:22 redagavo Bonjansky 2014 rugsėjo 18 16:25
Narys
400cc ***
Avataras
#568    

sveiki iskilo toks klausimas, keiciant tepalus motociklas turi buti ant centrines kojeles ar turi stoveti tiesei laikant? :)
2014 Rugsėjo 21 19:53 redagavo HaXi 2014 rugsėjo 21 19:54
Narys
1000cc ******
Avataras
#569    

Citata:
Cituoju: HaXi
sveiki iskilo toks klausimas, keiciant tepalus motociklas turi buti ant centrines kojeles ar turi stoveti tiesei laikant? :)

Ant centrines patogiau, kaip kitaip ji laikysi, tik pasupk po to ant abieju ratu, kad tikrai isbegtu viskas.
Jei ant sonines- irgi reiktu pasupt i abi puses.
Nebent manuale kazkas kitaip parasyta.
2014 Rugsėjo 21 20:08
Narys
400cc ***
Avataras
#570    

o pilant nauja tepala tai irgi ant centrines pilti tada? kad pripilti tiksle norma
2014 Rugsėjo 21 20:10
Puslapiai: 1..1718192021..31




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17