Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha FZS 600 Fazer

| 2009-07-13 zalia antena | 353/216902 žinut.
 
Puslapiai: 1..89101112


 
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#271   +1  

Citata:
Cituoju: ZXR10
Sveiki kolegos, gal yra žmonių kurie būtų vairavę FZ6 ir Honda vfr800 vtec. Žinau, kad šitie modeliai visiškai skirtingi, bet niekaip negaliu apsispresti kurį imti. Daug kas giria VFR bet man fz6 atrodo kazkiek geriau iš išvaizdos ir traukos atrodo kad daugiau turi. Žodžiu gal kas irgi tokią dilemą esat sprendę?

as abu turejes(dilemos nesprendziau) ir kaip pats rasei cia visai skirtingi motociklai, tai kaip juos lyginti? Cia tik i viena klausima galima atsakyti-kuris geriau lekia.Greitesnis ir greitam vaziavimui labiau tinkamas vfr. Daugiau cia nepridiskutuosi, skonio ir poreikiu reikalas, taigi jei nezinai ko nori gausi abu nusipirkt, nebutinai iskart. Pavazinesi su vienu metelius, pavazinesi su kitu ir zinosi ar pima pardavei ne veltui.Tik taip pats, ojektyviai galesi nusprest, be kitu nuomones.
2014 Balandžio 2 08:31 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#272   +1  

Citata:
Cituoju: CerBeR
galia panasi, o vyferis +200cc papildomai, ir V4, momento kreive daug geresne uz fz6. nors is vyferiu as imciau RC36 iki 1997 leista.

Citata:

fazeris ir banditas nelyginami motai. banditas konkuravo su diversionu, o tada yamaha pagamino fazeri ir nujunge nuo fazes bandita visam gyvenimui.Ir banditu savininkams liko


facepalm. banditas konkuravo su ducati monster, kaip naked bike klases pradininkai. diversion isvis su nieko nekunkuravo, jis buvo paprastas, patikimas darbinis arkliukas. feizeri yamaha isleido, kad pesiotis su hornetu.

Vel tu su savo kreivem ir knygutem. Jai nezinai nieko nei apie viena gyvai tai kam tas teorijas kaisai, juk zmogus to neprase jis ir pats zino kuris galingesnis.
Ir niekaip nesuprantu kam siulyti zmogui kazkoki antikvara, jai jis nori siuolaikinio motociklo?
Ir kas del konkurencijos, tai tu bebeskaityt tik knygutes su kreivem, paziurek i kaika ir per humoro prizme. Bet fzs atsirasdamas rinkoje nujunge nuo fazes bandita ir faktas.Apie hornet ir monster ne i tema gaunasi tad neberasyk, kaip ir apie antikvarus.
2014 Balandžio 2 08:45 Mune
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#273   -2  

tu nustok pist prota ir pats maziau kliedek.
2014 Balandžio 2 12:43 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
50cc *
#274    

Citata:
Cituoju: Stude7
tiek kw ir yra seip viska pakeiciau del korbu nezinau kai pakiaiciau nauja oro filtra atsirado du pravalai ant 7000 ir 9000 apsuku idejau sena filtra dingo visi pravalai


Chebra patarkit,tas pats elgesys,pravalai su pasikratymais,atjungus siurbli arba uzdarius kura eina kaip is pypkes kol nesibaigia karbuose kuras.
2014 Balandžio 23 17:26
Narys
25cc *
#275    

1999 metų fazer 600

Sveiki,
Iškilo problemėlė, pradėjo kažkas variklyje barškėti (atrodo dešinėj pusėj). Ant laisvų nebilda, bet kuo daugiau gazo važiuojant tuo intensyviau barška. Lyg ten kur sankaba stovi, ar kažkur giliau. Gal įsivaizduojat kas gali būti?
2014 Gegužės 31 18:08
Narys
50cc *
#276    

Sveiki. Neseniai papirkau fzs 600 ,01m. Tad esu naujokas visame kame... Turiu neaiškumų su užvedimu. Šaltas užsiveda iš kokio 4-to karto... Padirbęs-pilnai sušilęs,bet pastovėjęs kokias 10 min vedasi ne ką geriau... Tiek šaltas tiek šiltas ignoruoja į patsoso veiksmus-patraukus jį- užgęsta. Oro filtras švarus,zvakės tarpai po 0,7, gal b3da karbuose...ar vožtuvuose(sinchronizacija/reguliavimas) ?
2014 Liepos 28 21:21
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#277    

Citata:
Cituoju: exeller
Sveiki. Neseniai papirkau fzs 600 ,01m. Tad esu naujokas visame kame... Turiu neaiškumų su užvedimu. Šaltas užsiveda iš kokio 4-to karto... Padirbęs-pilnai sušilęs,bet pastovėjęs kokias 10 min vedasi ne ką geriau... Tiek šaltas tiek šiltas ignoruoja į patsoso veiksmus-patraukus jį- užgęsta. Oro filtras švarus,zvakės tarpai po 0,7, gal b3da karbuose...ar vožtuvuose(sinchronizacija/reguliavimas) ?

O tu kuri užtraukęs patsosą? Mėginai užtraukus iki galo, užtraukus iki pusės? Kurimo metu mėginai lengvai suktelti gazo rankeną?
2014 Liepos 28 21:49 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
50cc *
#278    

Meginau pries kuriant uztrakti iki galo-fignia gaunas,net nebando uzdivesti... Iki puses uztrauktas lyg ir bando kurtis, bet poto vel simuliuoja. O kuriant, rankeną pasukus ušsikuria,bet atleidus vel uzgesta. Bendras vaizdas susidaro toks,jog benzas subega atgal i baka...
2014 Liepos 28 23:54
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#279    

Citata:
Cituoju: exeller
Meginau pries kuriant uztrakti iki galo-fignia gaunas,net nebando uzdivesti... Iki puses uztrauktas lyg ir bando kurtis, bet poto vel simuliuoja. O kuriant, rankeną pasukus ušsikuria,bet atleidus vel uzgesta. Bendras vaizdas susidaro toks,jog benzas subega atgal i baka...

Pamėgink užtraukt patsosą ir kuriant paduoti dar gazo su rankena. Šiaip patsoso naudojimas dar labai priklauso ir nuo oro sąlygų. Su laiku perprasi :)
Benzas tau į baką negrįš, nebent ten sugebėjai sudaryti kažkokiu būdu didelį vakumą :D
2014 Liepos 29 00:47 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
50cc *
#280    

Isbandziau dar karta visus varijantus-labiausiai pasiteisino kurimo metu truputį pasukti gazo rankenele. Pimu syk nepavyksta-atleidus usgesta,bet antra syk įsiburbsi. Su patsosu kazkaip nenori pradet kurtis. Gal tavo tiesa-reiks surast aukso viduriuką...
Ir dar klausimelis apie aušinima,. Šitomis dienomis kaip žinia karšta,vazinėjau visokiais rezimais-ir miesta ir trasoj, ...nepastebėjau kad suveiktu ventuliatorius ir/ar isijungtu raudonas diodas,signalizuojantis apie aušinimo sist. ribinį užkaitima. Ar tokiomis oro salygomis tai normalu. ? Skystį tikrinau-normos ribose,ventiliatoriaus suzadinimo dacika issukes kaitinau su fenu...veikia - ijungia ventiliatoriu. Persasi isvada,kad iki tiek vazinedamas neuskaitinu variklio,kokia tavo nuomone ?
2014 Liepos 29 08:47
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#281    

Bent jau pas mane ventiliatorius jungiasi labai retai, kažkada galvojau, kad ir neveikia. Veikia jis pas tave normaliai.
2014 Liepos 29 14:42 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Pėsčiasis narys
250cc **
#282    

gal kas turite parduoti Fazeri, bet butinai turi but FZS modelis, nuo kokiu 2004m ir aukstyn?
2014 Liepos 29 15:50
Narys
50cc *
#283    

Dekoju,kad nepatingejai pasidalint
2014 Liepos 29 17:26
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#284    

Citata:
Cituoju: Darens
gal kas turite parduoti Fazeri, bet butinai turi but FZS modelis, nuo kokiu 2004m ir aukstyn?

FZS modelis ėjo iki 2004. Nuo 2004 metų ėjo FZ6 ir FZ6N modeliai. Detaliau čia http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6
2014 Liepos 29 18:23 redagavo murakest 2014 liepos 29 18:24 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Pėsčiasis narys
250cc **
Avataras
#285    

Citata:
Cituoju: exeller
Isbandziau dar karta visus varijantus-labiausiai pasiteisino kurimo metu truputį pasukti gazo rankenele. Pimu syk nepavyksta-atleidus usgesta,bet antra syk įsiburbsi. Su patsosu kazkaip nenori pradet kurtis. Gal tavo tiesa-reiks surast aukso viduriuką...
Ir dar klausimelis apie aušinima,. Šitomis dienomis kaip žinia karšta,vazinėjau visokiais rezimais-ir miesta ir trasoj, ...nepastebėjau kad suveiktu ventuliatorius ir/ar isijungtu raudonas diodas,signalizuojantis apie aušinimo sist. ribinį užkaitima. Ar tokiomis oro salygomis tai normalu. ? Skystį tikrinau-normos ribose,ventiliatoriaus suzadinimo dacika issukes kaitinau su fenu...veikia - ijungia ventiliatoriu. Persasi isvada,kad iki tiek vazinedamas neuskaitinu variklio,kokia tavo nuomone ?


Savaitgali ir man teko zaist su patsosu, traukti ir kiek, ar netraukti, stai kur klausimas :)
O del ausinimo, pritarsiu ir as, jog viskas ok, nes pas mane irgi neuzkaista iki ventiliatoriaus ar kad lempute uzsidegtu.
2014 Liepos 29 18:55
Narys
900cc *****
#286    

Citata:
Cituoju: murakest
Citata:
Cituoju: Darens
gal kas turite parduoti Fazeri, bet butinai turi but FZS modelis, nuo kokiu 2004m ir aukstyn?

FZS modelis ėjo iki 2004. Nuo 2004 metų ėjo FZ6 ir FZ6N modeliai. Detaliau čia http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6

Gal jis turėjo omenyje FZS 1000 ?
2014 Liepos 29 21:21 Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
Narys
50cc *
#287    

Noreciau isbandyt ventiliatoriaus darbą-naturalu įsijungimą stovinciam motui su dirbanciu varikliu,bet baime nugali-neeksperimentuoti... :V
2014 Liepos 29 23:10
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#288    

Citata:
Cituoju: Pigassila
Citata:
Cituoju: murakest
Citata:
Cituoju: Darens
gal kas turite parduoti Fazeri, bet butinai turi but FZS modelis, nuo kokiu 2004m ir aukstyn?

FZS modelis ėjo iki 2004. Nuo 2004 metų ėjo FZ6 ir FZ6N modeliai. Detaliau čia http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6

Gal jis turėjo omenyje FZS 1000 ?

Tema skirta 600 kubikų modeliui, bet jei turėjo omenyje litrą tai tada pavadinimas teisingas europos rinkai :)
2014 Liepos 30 01:38 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#289    

Citata:
Cituoju: exeller
Noreciau isbandyt ventiliatoriaus darbą-naturalu įsijungimą stovinciam motui su dirbanciu varikliu,bet baime nugali-neeksperimentuoti... :V

Palieki užkurtą ant laisvų apsukų ar po važinėjimo palieki dirbti ant laisvų apsukų ir stebi kol įsijungs ventiliatorius. Neperkaitinsi to variklio taip lengvai. Būtina stebėti ir indikacinę perkaitimo lemputę testo metu, bet manau viskas ten veikia tvarkingai ir nereik sukti dėl to galvos.
Patarčiau pasikeisti ir į kokybišką antifrizą aušinimo skystį.
2014 Liepos 30 01:41 redagavo murakest 2014 liepos 30 01:42 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Pėsčiasis narys
250cc **
#290    

reikalingas FZ6 su stiklu virs lempu, ne naked variantas. Lauksiu pasiulymu :)

litro dar prisibijau :)
2014 Liepos 30 14:42
Narys
50cc *
#291    

...to murakest... O aušinimo skystis dabar supiltas raudonas... Jeigu keisti,tai tokios pat spalvos,nes rekomendacijose nelabai randu apie skystį ?!
2014 Liepos 30 20:20
Narys
900cc *****
Avataras
#292    

Citata:
Cituoju: exeller
...to murakest... O aušinimo skystis dabar supiltas raudonas... Jeigu keisti,tai tokios pat spalvos,nes rekomendacijose nelabai randu apie skystį ?!


Taigi gerai per kelis kartus praplauk aušinimo sistemą distiliuotu vandeniu. O paskui pilk G11 arba G12 antifrizą ir viskas bus gerai (y) .
2014 Liepos 30 20:39
Narys
1000cc ******
Avataras
#293    

As supyliau is Motoshop pirkta Silcolene Pro Cool, bespalvis. Nesigilinau, bet gali buti, kad motociklinio aukstesne virimo temperatura, nei G12. Bet iskart sakau, kad mano spejimas nepatikrintas ir skaiciais nepagristas. Tiesiog nenorejau taupyt ir rizikuot.
2014 Liepos 30 20:45
Narys
900cc *****
Avataras
#294    

Į opelio variklio aušinimo sistemą pilu G12 nes taip nurodyta vadove, pastovi darbinė opelio variklio temperatūra 100 laipsnių net važiuojant autostrada 120 km/h. Ir per penkis metus jokių problemų dėl G12 nebuvo. Na ar motociklo darbinė temperatūra dar aukštesnė nei 100 laipsnių tai nežinau, nu gal. Kai nusipirkau moca tai jame buvo žalias antifrizas (pagal spalvą jei neklystu G10) supiltas ir abejoju ar jis geresnis už G12 raudona antifrizą, juolab kad G12 yra brangiausias ir turi kažkokiu papildomų nesąmonių kurios sumažina aušinimo sistemos koroziją. Pvz. yra pirkti geltonos spalvos motul gamybos antifrizo motociklams kuris pagal spalvą yra G11.
Aš pilu tokį http://www.autoaibe.lt/produktas/path/1_13_5401/product_id/7964/t....
Net ir praėjusio savaitgalio karštybes atlaikė :-)
2014 Liepos 30 21:25 redagavo AndriusV80 2014 liepos 30 21:28
Narys
50cc *
#295    

Jo,geri patarimai visada gerai.
Keisiu ta skystį del šventos ramybės. Miegosis ramiau ir šiaip profilaktika visada į naudą :S
2014 Liepos 30 21:27
Narys
50cc *
#296    

Jo,geri patarimai visada gerai.
Keisiu ta skystį del šventos ramybės. Miegosis ramiau ir šiaip profilaktika visada į naudą :S
2014 Liepos 30 23:35
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#297    

Aš tai supylęs paprastą elite G11 aušinimo skystį. Veikia puikiai tiek mašinoje tiek motocikle. Kažkur skaičiau, kad kiti pildavo g12+, kuris neverda net iki 120 laipsnių, bet kiek tiesos nežinau. Aušinimo skystis dar tepa ir vandens pompą, tai profilaktiškas keitimas tikrai nepakenks.

Ant fazerio labai lengvai keičiasi aušinimo skystis. Pas mane antifrizas buvo kažkoks tamsiai žalias. Atsuki mažą varžtelį kairėje pusėje prie pompos ir tada po baku esančią propkę. Išleidus skystį, praploviau su distiliuotu vandeniu kelis kartus. Užpyliau sistemą ir išsiplėtimo bakelį. Tada užkūriau ir palaikiau užpylimo propkę atidarytą trumpai, kad likęs oras lengviau išeitų. Užkaitinau variklį, kad prasisuktų darbinis ratas. Atvėsus varikliui, patikrinau ar visur pakankamai aušinimo skysčio.
2014 Liepos 31 00:51 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
50cc *
#298    

Dar truputis info apie ausinima. Buvau isardes termostato korpusa,kad patikrinti ventiliatoriaus ijungimo davikli,tai ant jo buvo zymejimas 105 (suprantu-laipsniai celsijaus). Gal siuo atveju geriau pilti G12 asinimo skystį ?!
2014 Liepos 31 08:10
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#299    

Citata:
Cituoju: AndriusV80
Į opelio variklio aušinimo sistemą pilu G12 nes taip nurodyta vadove, pastovi darbinė opelio variklio temperatūra 100 laipsnių net važiuojant autostrada 120 km/h. Ir per penkis metus jokių problemų dėl G12 nebuvo. Na ar motociklo darbinė temperatūra dar aukštesnė nei 100 laipsnių tai nežinau, nu gal. Kai nusipirkau moca tai jame buvo žalias antifrizas (pagal spalvą jei neklystu G10) supiltas ir abejoju ar jis geresnis už G12 raudona antifrizą, juolab kad G12 yra brangiausias ir turi kažkokiu papildomų nesąmonių kurios sumažina aušinimo sistemos koroziją. Pvz. yra pirkti geltonos spalvos motul gamybos antifrizo motociklams kuris pagal spalvą yra G11.
Aš pilu tokį http://www.autoaibe.lt/produktas/path/1_13_5401/product_id/7964/t....
Net ir praėjusio savaitgalio karštybes atlaikė :-)

Jo tik pagal spalvas ir galima nustatyti kuris skystis koks yra, nebesvaikit. Tarp kitko, to geltonojo motulio uzvirimo temperatura virsija 130laipsniu, kai tokie lietuviski marmalai daznai uzverda motociklui dar nespejus isijungti ventiliatoriui, kuris jungiasi virs 100laipsniu, kai auto virs 90.
2014 Liepos 31 08:15 Mune
Narys
900cc *****
Avataras
#300    

Citata:
Cituoju: mune23
Citata:
Cituoju: AndriusV80
Į opelio variklio aušinimo sistemą pilu G12 nes taip nurodyta vadove, pastovi darbinė opelio variklio temperatūra 100 laipsnių net važiuojant autostrada 120 km/h. Ir per penkis metus jokių problemų dėl G12 nebuvo. Na ar motociklo darbinė temperatūra dar aukštesnė nei 100 laipsnių tai nežinau, nu gal. Kai nusipirkau moca tai jame buvo žalias antifrizas (pagal spalvą jei neklystu G10) supiltas ir abejoju ar jis geresnis už G12 raudona antifrizą, juolab kad G12 yra brangiausias ir turi kažkokiu papildomų nesąmonių kurios sumažina aušinimo sistemos koroziją. Pvz. yra pirkti geltonos spalvos motul gamybos antifrizo motociklams kuris pagal spalvą yra G11.
Aš pilu tokį http://www.autoaibe.lt/produktas/path/1_13_5401/product_id/7964/t....
Net ir praėjusio savaitgalio karštybes atlaikė :-)

Jo tik pagal spalvas ir galima nustatyti kuris skystis koks yra, nebesvaikit. Tarp kitko, to geltonojo motulio uzvirimo temperatura virsija 130laipsniu, kai tokie lietuviski marmalai daznai uzverda motociklui dar nespejus isijungti ventiliatoriui, kuris jungiasi virs 100laipsniu, kai auto virs 90.


Ai Mune, neturi kur dėti pinigų pirk antifrizą kad ir po 1000 litų už litrą. Antifrizo esme yra neužšalti esant minusinei oro temperatūrai. Tik šiais laikais į jį pridėta visokių koroziją mažinančių fignių. Ir nereikia čia aiškinti kad G12 yra kažkoks lievakas. Antifrizas ir yra spalvojamas tam kad atskirtum kokios jis markės. Jei būčiau tikras kad žiema garaže neužšals vanduo tai važinėčiau pripylęs distiliuoto vandens ir būtu puiku. Antifrizą G10 G11 reikia keisti kas du metus arba kas 20000 ar kas 25000 km. O G12 kas tris ar keturis metus, jau geriau pakeisiu dažniau antifrizą negu pirksiu ale buktai kažkokį stebuklingą antifrizą, kur realiai vienas ir tas pats B tik kitoj saujoj, tik dar kas galėtu paneigti, kad jis neišpilstytas kokiame Pagėgių garažėlije į gražius buteliukus, kaip kad būna su tepalu. O kas dėl mašinos darbinės temperatūros tai pasijungiu OBD II ir matau viska kas vyksta su varikliu važiuojant, net autostradoje pastovi temperatūra 98 99 laipsniai. Plius tai kad aš važinėju su dujomis, tai dar aukštesnė degimo temperatūra negu 95 benzino. Aišku aš kalbu tik apie savo Opel Astra H . Ir nei karto per 5 metus G12 neužvirė važiuojant kamščiuose net per didžiausius karščius su įjungtu kondicionieriumi ir kaip minėjau kūrenasi dujos. Plius dar vienas ventiliatorius dviem (variklio ir kondiškės) radiatoriams ( nes pas mane 1,6 variklis ir atskiras ventiliatorius kondiškės radiatoriui nededamas). Taip man išaiškino žaibo rate.
Bet esmė yra tame kad reikia skaityti ką nurodo gamintojas. Jei tokios info nerandat, pilat normalų naują antifrizą, periodiškai jį keičiat ir jei su aušinimo sistema viskas gerai (niekur neprakiurę, tinkamai veikia pompa, tinkamai veikia ventiliatorius ir temperatūros daviklis su jos visa pravodke ir relėm) tai važinėsit ir vargo nematysit.
2014 Liepos 31 10:03
Puslapiai: 1..89101112




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17