Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita
Classic'as
900cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O tai nejaugi rusiskuose saituose nera oppozito manualu. PVZ. OPPOZIT.RU tikrai maciau kazkokius tai manualus. Be to yra dar vienas budas reguliuoti karbus ant oppozito. Deja truputi primirses kaip tai darosi, bet kazkaip meti ketvirta begi atjungi viena cilyndra ir statai kad spido parodymai butu ar tai 40km/h ar tai 60 km/h tada pajungi ta kuris buvo atjungtas ir atjungi ta kuris buvo pajungtas ir vel statai ant 40 ar 60 km/h.
2006 Kovo 3 13:13
LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI;
![]() Honda VT1100C ,86 ( ) |
Praktikas
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Buvo kažkur forume smulkiai aprašyta ta procedūra, paieškok per paiešką, manau rasi pasistengęs
2006 Kovo 3 13:15
ZX10R '06
|
Classic'as
900cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pasiziurek i straipsnius i remonto skyreli ten yra parasyta kaip paciam gana paprastai atlikti sinchronizacija. Bet tenai taip pat daugiau dvieju cilyndru motociklui. O siaip tai perki keturis manometrus jungi juos prie karbu ir reguliuoji kol manometru parodymai bus vienodi (cia grubiai snekant )
2006 Kovo 7 22:22
LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI;
![]() Honda VT1100C ,86 ( ) |
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man reikia sinchronizuot yamahos, o ne emkos karbus, su tais viskas aišku. Beje bandžiau su ta tepalo šlanga ir rezultatas( kadangi skirtumas buvo didelis) vienas cilindras paprasčiausiai surijo tepalą kuris neturėdamas kur dėtis prasimušė net pro žvakės sriegį ![]() ![]()
2006 Kovo 8 18:34
|
Pėsčiasis narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
nu va, nusiardziau priejima prie karbu,bet nieko nepadariau,nes atsukus tuos varztukus arba juos bandant atsukt pradejo benzas varvet is kazkur apacios karbo,tai uzsukau juos, o manuale kiek ziurejau, tai tie varztai ir yra skirti karbu sinchronizavimui, tai benzo tekejimas yra normalu? ar isvis ne tuos sukau? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Kovo 9 17:16
looking forward...
|
Juodulys
600cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehehe, čia benzino nuleidimo varžtai iš plūdės kameros ![]() sinchronizavimo varžtų ieškok grubei tarp karbiuratoriaus ir cilindro
2006 Kovo 9 17:47
|
Pėsčiasis narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
net ne to paklausiau,t.y. ne to ko reikejo ![]() ![]()
2006 Kovo 9 21:28
looking forward...
|
Optimistas
600cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
cia auksciau buvo uzklausa bet taip ir nera aiskaus atsakymo: kas vilniuje galetu ne uz kosmines kainas atlikti karbu sinchronizavima? straipsni skaiciau bet paciam kisti nagus baisu
2006 Gegužės 2 08:12
Honda hornet
|
Auksaburnis
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Protingas sprendimas, ![]() ![]() ![]()
2006 Gegužės 2 09:11
Mune
|
Juodulys
600cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tai kad panašios kainos kiek domėjausi - už 2 karbus imama maždaug 80 lt, už keturis gal daugiau ![]()
2006 Gegužės 2 10:51
|
Narys
125cc ![]() ![]() ![]() |
O uz panase kaina Kaune? Zmones patarkit kuris ten servisiukas patikimesnis ir nenulupa paskutiniu marskiniu. ![]()
2006 Gegužės 2 11:41
|
Optimistas
600cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tai norinciuju ar galinciu susinchronizuoti bei pravalyti karbus, kaip supratau, nebus? ![]()
2006 Gegužės 22 20:12
Honda hornet
|
Donoras
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Po egzų galėsiu nebent kompaniją palaikyt atliekant šį malonų užsiėmimą ![]()
2006 Gegužės 22 23:12
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
na po sesijos, t.y. liepa galima butu sinchronizuot pas many ![]() ![]() ![]()
2006 Gegužės 23 01:22
Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
|
Donoras
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oo kokie žmonės ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
2006 Gegužės 23 14:39
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]()
2006 Gegužės 24 03:17
Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
|
Donoras
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Na tai vat paaiškinkit kas nors kas šitam paveikslėlyje bandoma pavaizduoti ![]() ![]() Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Birželio 2 00:02
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
paveixlely bandoma pavaizduoti, kaip matuoti benzo lygi benzo kameroj... beje sitas paveixlelis neteisingas, nes cia amerikoniskam xj600 secaII variantui arba siaip neteisingai nupiestas... ![]() o matuojasi taip: pasiemi viena karba (kiekviena atskirai! ), uzmauni viena permatoma slangele ant benzo nuleidimo angos - cia ta slangele kur paveixleli (uzlenki ja staciai). Tada kt slangele kisi i benzo padavimo anga (cia karbu virsuj eina bendra tokia anga per visus karbus, sujungta plasmasiniais jungtukais)... jei tai 2 arba 3 karbas (zodziu viduriniai), tai priesingoj pusej kur kisi slanga i benzo padavimo anga uzkemsi kuo nors, kad nebegtu ![]() nu zodziu, pastudijuok manuala, nes cia sunkoka nupasakot, kad kitas suprastu ![]() ir siaip ten heynese siulo visa sita marazma daryt su jau uzdetais ant moco karbais... kas yra visiska nesamone krapstyt tokius smulkius dalykus kaip pludes, voztuveliai ir pan. nepatogioj padety... ![]() o del kuro misinio tai susuk visus varztus (kiekvieno karbo) tvirtai... ir tada atsuk kiekvienam po 2 pilnus (2x360*) apsisukimus... tai padarius varztai nebutinai turi buti vienodoj padety... paskiau kai sudesi karbus i vieta pareguliuosi jei bus mazai, dar atsuksi puse apsisukimo, bet pagal manuala 2 turi but... sekmes ![]()
2006 Birželio 2 01:32
Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
|
Auksaburnis
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tik ant moto ir ne kitaip,juk karbai stovi pasvire,tad kai matuosi is lempos kameros lygi,tai jis bus neteisingas.Nuimtiem karbam gali matuot tik tokiems modeliams, pas kurios karbas stovi vertikaliai,arba jai zinai tikra karbu pasvirimo kampa ir turi stenda kad karbus galetum panasiu kampu pastatyt.Beje kameros lygio matavimo principa nupasakojai kazkaip ziauriai per sudetingai,nes matavimas daug paprastesnis ir niekur nieko pilstyt tikrai nereikia,ir kazko uzsandarinet tikrai irgi nereikia. Uztenka uzmaut persvieciama slangute ir atsukt varzteli karbo drenazo.Kranelis jai vakuminis,tai turetu but ant padeties PRI.Jai standartinis tai ant ON arba RES.
Tai ne kuro misinio(pagrindinio) reguliavimo,bet laisvos eigos misinio reguliavimo varztai ir ju sukiot pastacius gamyklini standarta nereikia.Nes nieko nepajausi. Ot liaudis prisigalvoja,paskui ir atsiranda temos-bandziau burt,nusukiojau visus varztus ,viska sulauziau,bet burtai nesuveike gelbekit,nes nebevaziuoja. ![]()
2006 Birželio 2 09:45
Mune
|
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
na kad teip pakritikavai mune tai daba bandysiu gintis ![]() ![]() ![]() ![]() del laisvos eigos kuro misinio reguliavimo tai nu kaip suprast nepajausi, kai isreguliuoti tai pajausi ![]() prasivaliau karbus, susisynchronizavau... niekas nesuluzo, nesubyrejo ir puikiai vaziuoja... reikia tik viska atsargiai ir apgalvotai daryt ![]()
2006 Birželio 2 15:17
Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
|
Donoras
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yamaha XJ karbų ribotuvai gyvaiTaigi pagaliau iš telefono foto persikėliau![]() ![]() Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Birželio 8 19:15
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Auksaburnis
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jai vertikaliai tai galima ir ant stalo matuot,bet tada reikia ilgai pilstyt ir tt,o ant moto patikrint dug patogiau,nes reguliuot nereikia,jis buna nustatytas is gamyklos,o isireguliuoja tik po neteisingo aptarnavimo. ![]()
su tais varztais misinio nesureguliosi,jie skirti tik laisvos eigos misiniui reguliuot,tad nustatai standarta ir baigta,nes ant darbiniu apsuku ju poveikis kaip laso jurai.Darbinis misinys visai kitaip reguliuojasi ir tikrai ne varztelio sukiojimu
2006 Birželio 9 00:09
Mune
|
Narys
400cc ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm, o kodel kai as juos pasukiojau is dusliu dumai pradejo eit? ![]() ![]() na nzn, svarbu daba viskas ok ![]()
2006 Birželio 9 01:44
Good guys goes to heaven, bad guys goes everywere...
|
Auksaburnis
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jai tu juos padarai ziauriai nukrypdamas nuo originalo,tai zinoma kad nuo pradziu bus bedos,juk jie atsakingi uz laisvas apsukas,tad ner ko noret,jai isreguliavus ant mazu bus blogai. ![]()
2006 Birželio 9 09:51
Mune
|
Donoras
1100cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jau išimti ![]()
2006 Birželio 9 12:11
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Classic'as
900cc ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gal kas turi ideju kiek reiketu palenkti kuro padavimo plokstele ir ant kokios zimes statyti adata Uraliniams karbiuratoriams K-65 T
2006 Birželio 20 12:51
LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |