Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Aprilia motociklai » Aprilia SXV 450/550
Narys
500cc |
Aprilia SXV 450/550Sveiki kolegos.Zadu pereiti is "britvu" i supermoto tipo motociklus. Labai sudomino aprilia sxv 550 super moto. Noreciau suzinoti daugiau apie juos. Skaiciau jog ju prieziura labai dazna, bet gal kas turit ir galit papasakoti daugiau.
2014 Rugpjūčio 22 16:05
Stunt Rider with Honda CBR 600 F4
|
Narys
1000cc |
Aprilia sxv turi taip vadinama "hard'ini" varikli, kaip daugelis enduro ar ceoss tipo motociklu. O tai reiskia kapitalinis remontas kas 60-150 motovalandu priklausomai nuo vaziavimo stiliaus ir pobudzio. Tik va aprilia dar salia viso to turi du cilindrus vietoj vieno ir kapitalkes kastai tikrai nemenki buna. Dalys irgi tikrai nepigios, modelis labai neispopulerejo, taigi ir aftermarket daliu pasirinkimo nelabai yra. Iki sxv aprilia savo varikliu negamino, naudojo rotax, yamaha agregatus. 450 ir 550 v2 yra vieni pirmuju aprilia bandymu pagaminti savo variklius. Gal bandant vytis ktm, abu gamintojai panasiu laiku ryzosi atsisakyt butent rotax paslaugu. Tiesa ktm tas pavyko zymiai geriau. Viena is didziausiu ligu vandens pompos, pilni karteriai ausinimo skyscio - o prie ko tas veda daug pasakot nereikia. 450 variklis labiau nusisekes, labiau isbaigtas, turi maziau "ydu", bet ir labiau vertinamas rinkoj, nors ir silpnesnis. Bet cia teorija. Toliau praktika. Aprilia lietuvoj atstovas kaip ir yra, bet nebijokim to zodzio sudinas. Ir visam pasauly su aprilia dalim nera gera situacija. Net ebay nera is ko labai rinktis, o paziurejus svaistiklio kainas (vnt +/- 1000lt) praeina noras prisimint,kad tai v2 variklis. Surinkimo kokybe prasta, plastikas pigus, kas gali nulust tikrai nulus. Hardas visapusiskai - tiek del remontu, tiek del valdymo, sedesenos ir t.t. Pliusas - lengvas kaip su tiek galios. Toliau viskas tikro hardo - sedyne max 100km. Vibracijos, labai astrus, jautrus, klaidu neatleidzia, tikrai nepradinuku motociklas svelniai tariant. Turet neteko nei vieno, vaziuot tik su 550 (arrow ismetimas, power commander). Tona galios, pusantros tonos sukimo momento. Kas vazineja supermoto gal kiek neiprastas gaios pasiskirstymas lyginant su vienaciilindriu, bet greit pripranti. Kad ir nuo ko nulipes supranti, kad ne max galingumas esme, o galios ir svorio santykis. net nenorint pirmom trim pavarom tenka prieki laikyt ant asfalto. Apie valdymas nera nei ka kalbet... Brembo, marzocci ir t.t. Pliusai: Ziauriai geras dizainas, tona galios, superinis valdymas. Minusai: italiskas zaislas, neisbaigtas, ziauriai brangus islaikyti ir dziaugtis. Reziume nepirkciau. Pirkciau kazka paprastesnio ir lengviau aptarnaujamo. Siuloma alternatyva ktm smc690.
2014 Rugpjūčio 22 22:25
|
Narys
500cc |
Deuce! labai geras aprasymas As pats ir galvoju kad jei kas pabirs varikli tai reiks dvigubai moketi nes V2 ir seip kad islepintas daiktas Del to ir krypsta akys i KTM'us dar Husaberg atrodo rimtas daiktas. Nors gyvenant Danijoj labai didelio pasirinkimo neturiu, o kazko paklausti kaip tas ar anas supermoto valdosi ir vaziuoja nera.
2014 Rugpjūčio 23 08:52
Stunt Rider with Honda CBR 600 F4
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |