Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Ilgasis Zoliniu savaitgalis su MotoGP: 5 dienu kelione i Cekija.

| 2014-09-07 Decoy | 25/8411 žinut.
 
 


 
Narys
1100cc *****
#1   +13  

Ilgasis Zoliniu savaitgalis su MotoGP: 5 dienu kelione i Cekija.

Taigi atsirado laisvo laiko aprasyti musu ilgojo Rugpjucio savaitgalio pasivazinejima i Chekija.

Iskart atsiprasau uz translita.

Pagridinis tikslas buvo Chekiskas MotoGP Brno etapas, papildomas - pasivazinejimas 200 km radiusu aplink Brno, tai yra Praga ir Viena.

Motociklai: Yamaha FJR1300, Aprilia RSV1000R.
Keliauninkai: 2 zmones.
Mano bagazas: 3 drabuziu komplektai, brezentas, skietis, maistas, laptopas, fotoiranga ir kiti svarbus smulkesni aksesuarai.
Laikotarpis: 5 dienos.

Keliones planavimas prasidejo pries ~2 menesius, uzrezervavau biudzetini viesbuti ("komercizuotas" vieno didziausio universiteto barakas). Nupirkome viso savaitgalio Brno automodromo bilietu. Trumpai aptartem keliones marsruta ir kitus svarbius reikalus. Didziausias planavimo klausimas buvo ar sugebesime pravaziuoti 1030 km per viena diena.

Nusprendem, kad si karta geriau pakentesime, nei leisime pinigus papildomai nakvinei su maistu.

Kaip ir treciadienio vakaras, pirma keliones diena pasitaike itin lietinga. Planavome isvaziuoti is Viniaus degalines ne veliau 6 ryto. Tuo metu meteo prognoze zadejo "tarpa", bet jis taip ir nepasirode. Todel, asmeniskai is namu (Zalgirio stadijonas) pajudejau tik 06:30.

Pile kaip is kibiro, salmas rasojo, vos-vos maciau kelia. Gerai, kad tuo keliu kiekviena diena vazineju i darba, todel zinau kiekviena jo sulini ir duobele. Plius, ta ryta eisme dalyvavo vos keli automobiliai.

Prasukau "Pedagoginio" zieda, tuneli, ir atriedejau prie netiketai atsiradusio po Savanoriu ziedu "ezero", kurio centre jau spejo uztrigti ir mirksejo avarinem sviesom du maziukai automobiliai. Pagal islipusius slapius vairuotojus buvo aisku, jog vandens gylis yra ties 20-25 cm. Nors per kelias svarstymo sekundes pora automobiliu jau apsisuko, i galva sove kvaila mintis "jei pravaziuosiu, kelione bus labai gera, uztrigsiu - geriau cia, nei uz 1000km nuo namu". Desimciai youtube video apie upeliu iveikima moticklais suteike dar daugiau drasos. Nerima kele tik soniniai krepsiai, kur buvo sudeti batai, dzinai ir silta liemene. Galiausiai atsukau rankena ir tikraja prasme neriau i nezinomybe. Smirdancio "ezero" viduryje pajutau kad vandens pasipriesinimas yra daug didesnis nei tikejaus, o kai priekiniu ratu sukeltos bangos pradejo blokuoti zibintu sviesas - rimtai sunerimau. Praktikoje bala pasirode akivaizdziai gylense nei tikejaus, bet lygus variklios darbas suteike pasitikejimo ir jau po 10 minuciu, kiaurai slapiais batais, buvau susitikimo vietoje.

Ypatingai velesnio laiko nederinom, bet po 5 minuciu isgirdau pazystama "titaniumu" garsa. Uzsipilem, nufotografavome kilometraza ir isvaziavom link Alytaus.
Gan netiketai, lietus suletejo ir pasikeite i slapdriba.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Alytus mus pasitiko beveik sausas, o Lazdyju degaline - tarsi nemaciusi nei laso krituliu. Kazkodel tik cia patikrinau kokia situacija yra soninese krepsiuose. Likau stipriai nustebinas - sausuma. Kadangi kelnes beveik isdziuvo, pasikeiciau tik batus, ir po keliu momentu, pilnais bakais, kirtome siena.

Lenkija gasdino blogu keliu legendom. Taciau, vienintelis mano priekaistas buvo kelio siaurumas. Nemazas furu skaicius, skrendantys baltarusu Cayenne'ai ir kiti prabangus automobiliai - pats laikas organizuoti papildoma eismo juosta. Aisku, motociklui tai netrukdo, vietos mes neuzimam, lenkiam greitai.

Negaliu pasakyti koks yra 16 kelio greicio ribojimas, manau 100. Bet, juo visi vare maziausiai 120, ir gyvenvietese, kur leistinas greitis tik 50, eismas pristabdo, geriausiu atveju, iki 80-90 km/h. Policijos nepastebejau, matomumas buvo geras, todel, vaziuojant su srautu, baudos baime isgaravo visai. Aisku, del bagazo maksimaliai vengiau staigiu manevru.

Po trumpo sustojimo degalineje, ivaziavome i Lomza. Cia, apie 11 ryto mus pasitiko kilometrinis kamstis, pagrinde furu. Srautas suletejo iki 10km/h. Filterintis neplanavau,

bet si karta teko nagleti ir vaziuoti dvyguba istiesine. Esu tikras, jog jei sutiktume policija - jie musu tikrai nestabdyti. Aplinkiniai vairtuojai stengesi duoti kelia, lydejo pavargusiais zvilgsniais. Nors ir kazkiek trukdem vaziuojantiems priesinga eismo juosta, niekas nemirksejo ir nesignalino. Kamscio priezastis - centrinio ziedo remontas. Ten prasifilterinom pro eisma reguliuojancius/priziurincius pareigunais, i musu puse jie net nepaziurejo.

Sekancius pora simtu kilometru ypatingu nuotikiu nebuvo nebuvo, artejome prie Varsuvos.

Lenkijos sostine mus pasitiko labai originaliai. Isnagrinetas per Google Street View nusukimas i Katowice/Wroclaw greitkeli buvo uzdarytas. Po 15 minuciu kito posukio paieskos, supratome jog uzdaryti ne posukiai, o visas kelias. Todel teko vaziuoti i pati centra, kur, surprise-surprise, susidare maziausiai 5 kilometru kamstis (is visu pusiu). Nepastebejus judesio vel pradejom filterintis. Siuo atveju gerokai sudetingiau: veidrodeliu kabinau kazkokio seno sunkvezimio gala, vienu momentu buvau tikras, kad soniniu krepsiu subraizysiu automobili, bet patirtis leido to isvengti. Labai patiko tai, kad mus praleidinejo kiekvienas ketvirtas kamstyje stovintis automobilis, stengemes dekoti. Tokiu budu, mazdaug po 30-40 minuciu, skaudanciom nuo pastovaus "zaidimo" su stabdziais ir sankaba rankom, atriedejome prie kazkokios pagrindines megasankryzos su kruva viaduku ir eismo juostu. Is laimes jog tuoj-tuoj isvaziuosime - nusukome visai ne ten, kur reikia. Nenusimine apsisukome ir, ka jus manote, vel nusukom ne ten kur reikia.

Sitoje vietoje pirmam kantrybe truko Domantui - jis staigiai nusuko i pirma pasitaikusia degaline. Pats sureaguoti nespejau. Kadangi galimybes apsisukti nebuvo, nusukau nuo pagrindinio kelio ir, beveik kiemais, privaziavau is kitos puses. Susiskambinom, susitikom. Teko ijungti roaminga ir pasiziureti normalu GoogleMaps isvaziavimo kelia.

Atrodytu pasprukome. Kur gi ne. Google Maps mus atvede prie dar vieno uzdaryto nusukimo ir kito keliu kilometru kamscio. Laimei, jis buvo blokuotas ne zenklais, o policijos patruliu. Prie ju, tuo paciu metu, privaziavo motociklininkas su uzsienietiskais numeriais ir angliskai pradejo klausineti kaip isvaziuoti is miesto. Gestais, pareigunas paaiskino jog ieskomas nusukimas yra uz keliu kamscio kilometru.

Maniau spesime paskui kolega, bet tas streetas greitai dingo is akiracio, o kamstis tapo toks siauras, kad teko vel vaziuoti visai ne pagal taisykles. Ne tarp juostu, o kelkrasciu, turint omenyje, jog kazkas gali netiketai nusukti nuo kelio.

Dar po kelesdesimt minuciu pasiekeme autombiliais uzblokuota, teisinga asfaltuota 4-5km misko keliuka. Kol filterinomes pirma kilometra nepastebejome nei vieno judancio automobilio. Puse stovejo isjungtais variklais, kazkas islipo pasimankstinti, kazkas miegojo. Tuo tarpu, kelias susiaurejo tiek, kad filterintis tapo neimanoma, pastovejus 5 minutes, pabandem apvaziuoti automobilius kelkrasciu, taciau jis irgi buvo netinkamas - siauras ir neasfaltuotas. Po keliu desimciu endurinimo metru grizome ant asfalto ir laukeme su kitais. Stovejom apie pusvalandi, priesingoj eismo juostoje uzstrige vairuotojai klausinejo kaip yra ten, is kur atvaziavome. Atsakyti kalbos zinios neleido, gal ir gerai - informacija apie kilometrais besitesianti ir akivaidziai didejanti kamsti juos tikrai nepatiktu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Netiketai, tolumoje pasigirdo policijos sirenos, veliau jau matesi ir svytureliai. Pirma karta link manes vaziuojantis policijos automobilis suteike tiek daug optimizmo ir vilciu. Pareigunais reguliuojamas Eimas pradejo judeti tik po sekanciu 10 minuciu, dar po 10 atsiradome norimam kelyje.

Del Vilniaus lietaus ir Varsuvos keliu situacijos velavome 4 valandom, teko paskambinti i Viesbuti ir patiklsinti kad atvyksime ne planuota 18-19 valanda, o ne anksciau 22.

Lenkija linksmino toliau - susipazinome su greitkelio sviesoforais: Vaziuoji normaliu keliu (kaip Vilnius-Kaunas), leistinas greitis 120, visi mina 140. Staiga pastebi, kad labai greitai arteji prie automobiliu kolonos. Po keliu momentu pradedi suprasti, jog jie visi stovi pries raidona sviesa rodanti sviesofora! Pirma karta net supanikavau ir, manydamas tai tikrai nespesiu sustoti, bandziau taikyti stabdanti motocikla tarp eiliu ar i kelkrasti, bet sekmingai sustojau nedavaziaves. Veliau pradejau pastebeti keistus zenklus, kurie, vietoj logisko "Atsargiai Sviesoforas", teige "atsargiai, neivaziuok kam i sikna".

Pripratus prie tokiu eismo ypatybiu, geru tempu judejome galutinio tikslo link. Netoli Cekijos sienos nusukome i tikraja magistrale. Tikejausi kazkokio mokescio, bet jokiu varteliu ar panasiu keliu mokescio rinkliavos punktu taip ir nesutikome.

Cekija pasiekem dar pries nusileidziant saulei, o i Brno ivaziavome visiskoje tamsoje, apie 10 valanda vakaro.

Viesbuti suradome labai greit, nuvaziavome i parkinga, kur mus pasitiko zmogus su ryskia liemene. Jis paaiskino, kad, nepaisant booking.com informacijos, parkingas kainuoja 8 eurus uz para. Aisku moketi atsisakiau, ir, baisiai pasipiktines, nuejau i priemima su reikalavimais vykdyti sutarti. Administratore irgi bande paaiskinti kad cia yra klaida, bet papildomai pasiule prisiparkuoti gretimoje gatveje (prie pat viesbucio), ka ir padareme. Paskui mus, is to pacio parkingo, atvaziavo dvi suomiskos hayabusos. Kol jie rakino ratus, visi kartu pasijuokem kad mikriukui, i kuriuos nakti kraus motociklus, tai tikrai netrukdys.

Sumokejome uz kambari, gavome raktus. O SIAUBE! As pilnai suprantu, kad 41 euras uz nakti dvivietem kambaryje su tualetu ir mini saldytuvu yra labai pigu. Bet praktiskai kartonines sanitarinio mazgo sienos, leidziantis pro visus galus duso slangas ir JOKIU virtuves irankiu nebuvimas ivare man gyliausia depresija. Paaiskejo kad zadetas internetas yra laidinis, o gavus UTP kabeli - jokio rysio taip ir neatsirado.

Is kitos puses, vaizdas uz lango dziugino aki, buvo svaru. Uzpkalais nusileido ant lygaus ir minksto lovos pavirsiaus, o sirdi silde faktas, kad mes jau vietoje ir labai greit prasides planuojama kulturine programa.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Sekantis rytas prasidejo labai graziai - 7 valanda, nusileides rukas paslepe kalnus, taciau ju virsunese vistiek matesi "dangaus" namai, vaizdas isskirtis. Nemokami viesbucio pusriciai pasirode labai neblogi - svedu stalas, karsta arbata/kaba, kiausiniai, sordeles, kelios rusys salotu ir desertu. Imk kiek nori. Nors vakar vakare savijauta buvo nebloga, siandien ji jau slubavo - krate nuo pakilusios temperaturos, siek tiek skaudejo galva.

Nepaisant to, velgi, veliau nei planuota, isvaziavome i Praga. Atstumas iki Cekijos sostines yra apie 200km. Pirma betoninies magistrales puse buvo maloni ir lygi, antra - trigubai prastesne nei moletu plento "tarka". Maniau pamesiu arba stikla, arba amortizatorius, arba savo galva.

Kaip iprasta, siandien vel turejome buti patrolinti. Pirmas ta padare Google, anot kurio, Pragoje yra didelis ir grazus Zoologijos sodas (pirmas idomumo taskas). Taciau, nuvaziave i vieta radome tik nacionalini botanikos soda. Veliau patikslinau, kad minetas zoologijos sodas tikrai buvo, bet pries kelis metus buvo kazkur perkeltas.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Sekantis idomumo taskas buvo Pragos nacionalinis technikos muziejus. Pakeliui tolinti nusprende Domanto Aprilia: del neaiskiu priezasciu, esant mazom apsukom, variklis pradejo issijungtineti, o aukstesnem - trukcioti. Matyt magistraleje issikrate kazkoks sensorius (gal kojeles). Tikiuosi kad Domantas pats papasakoks kas gi buvo to priezastis. Nors vaziuoti tai trukde, gedimas nebuvo mirtinas.

Muziejus randasi geroje strategineje vietoje, is kur, pesciom galima prasukti 15km ratuka aplink miesta, ir gryzti pro kita puse. Todel, priparkavome motociklus vienoje is automobiliu stovejimo vietu. Kadangi abi TP uzima maziau vietos nei automobilis, nupirkau viena parkingo talona, ant kurio darasiau: "2moto = 1car spot, thank you!". Zinau, esu labai protingas :D .

Vidus pasirode labai ispudingas. Centrinej saleje net 5 aukstai, kiekvienas su savo atskiros tematikos ekspozicija. Centre - desimtis automobiliu, pora didziuliu garveziu, kabantys lektuvai, malunsparniai ir net naikintuvas. Kiekvienas eksponatas turi A4 didzio aprasyma. Neskantant pagrindines sales, yra maziausiai 5 papildomos laikinos ekspozicijos. Is dideliu - fotografijos ir shachtininku, mazesnes - karines jurininkystes, garso irasymo, metalurgijos. Viskas uz 7 ar 8 eurus. Kaip minejo Domantas, cia reiketu praleisti visa diena, taciau turejome tik pora valandu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Sekantis tikslas buvo TV boksto apzvalgos aikstele. Po Talino analogo, ji nepasirode labai ispudinga, bet panorama tikrai verta keliu isleistu euru. Pamateme, kad Pragos senamescio namai yra kaip tvirtoves, pastatiti "o" forma, su ramiais zaliais sodais viduje. Dauguma tu namu stogu yra perdaryti i papildomus aukstusi su terasom. Labai tiketina, kad tokiu butu kainos siekia net kelis milijonus litu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Is cia pajudejome link senamiescio. Prasidejo slapdriba. Negaliu paaiskinti kodel, bet su savim nepaemiau nei siltu drabuziu, nei skiecio. Motocikline striuke palikau dezeje su salmu. Todel po lietuku, prie +18 ar +20 temperaturu teko susitaikyti su marskineliais. Gerai kad nugara denge kuprine.

Siai dienai Praga yra graziausiais miestas kuriame man teko apsilankyti. Kur beziureciau, visur kazkas idomaus. Nestandartines senovines architekturos pastatai, plati laivais-restoranais apstatyta upe "Vitava" su senoviniais tiltais, geros ekologines aplinkos indikatoriai - gulbes, kas 200 metru isikure tylus parkai su ipatingo grozio baznyciom (Labiausiai patiko sv. Liudmilos). Zmones vaiksto linksmais veidais, visur tylu, niekas nerekia, viskas labai-labai ramu. Girdisi linksmi trammvaju skambuciai ir metaliniu ratu garsai. Trumptai tariant - jauku ir silta.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Labai norejosi pasimegauti izymiu Cekijos alum, prisesti ant suoliuko su vaizdu i upe ir keliom valandom atsijungti nuo savo reikalu, problemu, pastovaus skubejimo... deja, del akivaidziu priezasciu to padaryti nepavyko.

Senamiesti aptikome labai daug alkoholio ir suveniru parduotuviu. Visur (!) uz priekistalio budejo aziete, o salia budejo analogiskos pilietybes padejejas. Sitas faktas ir nustebino, ir sigasdino. Savaime aisku, kainos cia buvo labai dideles. Gerokai pigiau apsilankyti uz keliu simtu metru esanciuose TESCO ar KAUFLAND prekybos centruose (Maxima/RIMI analogai).

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Bet, labiau nei azietiskas sindikatas, mane isgasdino centriniu gatviu turistu kiekis. Rotuse, Karlov tiltas ir kelias tarp ju yra kaip Gariunu turgus - neprasistumti. Cia atsirado ir klyksmai, ir malones prasantys varguoliai, ir nepatenkinti veidai - beveik kaip namuose.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Uz tilto prasidejo pakilimas link Pragos piliu kalvos. Palyginimui, pilis yra siek tiek auksciau uz Gedimino kalna, visur laiptukai. Del akivaizdziu priezasciu turistu sumazejo, o virsutine aikste pries svento Vito katedra buvo beveik tuscia (Tai man pasirode labai keista). Praejome kelias apzvalgos aiksteles, pamatem keistu "selfy" telefonu priedu, prajuokino fotobombeiai, neapsiejo ir be poros vestuviu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Po ~8 valandu pasivaikciuojimo, isseke, pasukome link Technikos Muziejaus parkingo ir po keliu valandu grizome i Brno. Tuo pacio penktadienio vakare, del motociklo gedimo, Domantas nusprende jog i plauota MotoGP kvalifikacija Brno Motodrome, jis keliaus nemokamu autobusu. Cia musu keliai kaip ir issiskyre.

Papusryciaves, ansktyvo sestadienio rytem, link ziedo isvaziavau motociklu. Nors kur vaziuoti zinojau prisizaides su Google StreeView, teisinga kelia isdave desimciai i ta puse skubanciu taksi ir motociklu. Paskutiniu, beje, tikejaus isvysti daug-daug daugiau. Visai nesijaute, kad cia vyksta pagrindinis motosporto renginys. Nors, apie ta pasakojo reti, bet didziuliai plakatai.

Pakeliui, kas 300 metu budejo policijos patruliai, visuose sankryzuose stovejo po kelis reguliatorius. Netiketai buvau sustabdytas. Is 3 pareigunu prie manes priejo maloni mergina, angliskai paprase dokumentu (turbut pastebejo numeri). Patikrinus, palinkejo gero kelio. Nusukime nuo pagrindinio kelio, link ziedo prasidejo vos judantis kamstis, taciau motociklu srautui tai netrukde - vaziavome kelio viduriu. Niekas nepyko, eismo reguliatoriai greitai rode kur vaziuot.

Po keliu minuciu ivaziavau i trasos vidine teritorija. Cia jau puikiai girdejosi Moto3 motociklu varikliai - vyko pirma warm up sesija. Motoparkingui ziede buvo skirtas didelis "tvartas be stogo": ivaziuoji, gauni plastikine juostale kojelei, palieki motocikla, iseini pro specialu priestata kur patikrina bilieta. Kartu su sirgaliu minia praejau link "C" ziurovu zonos, kur nuspirkau 3x brangesnio nei mieste mineralinio vandens ir uzemiau is akies nebloga vieta.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kaip iprasta, tarp sirgaliu dominavo geltonos Valentino Rossi spalvos, netruko Mark Marquez fanu. Nustebino didelis Bradl Smith ir "Monster Yamaha Tech3" juodos atributikos kiekis. "C" zona, automotodrome yra pati placiausia, todel tarp lenktyniu, kol marshalai tikrino trasa, butent cia ziurovus linksmino dviratininku pora. Kaip cirke, jie emitavo kazkokias moto situacijas, lenktyniavo ir seip, kvailiojo paprastais stuntais. Publikai tai patiko. Nors virs trasps kabejo pikti juodi debesys, bendrai veikmas vyko pagal plana - sklandziai ir sparciai. Vienu kvalifikacijos momentu prasidejo lengvas lietukas - isakrt pasirode atitinkama veliava, taciau greit grizo saule ir visa dregme isgaravo. Nenuostabu, kad skaudziausiai publika reagavo i Rossio kritima, laimei nieko baisaus jam neatsitiko.

Pagal plana, po pietu turejau testi kulturines keliones programa - apsilankyti Vienoje, todel isvykau ~14 valanda, nedaziurejus Moto2 dalies.

Iki Austrijos sostines yra vos ~120 km. Nuo Brno iki sienos tesesi standartine Cekiska "betonke", o uz sienos... pajutau motoorgazma, kelias (E461) pasidare ir vingiuotas, ir kalnuotas, o asfaltas lygus kaip ledas. Taip ir norejosi prideti 50 papildomu km per valanda, atsigulti ant bako, pasimegauti persvarom, bet sazine to neleido.

Papildomai, aki dziugino aplinkiniai beglainiai saulegrazu ir kitu agrokulturu laukai, kurie atsiremdavo ir horizonte esancia kalvu siena.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Arciau Vienos, isdygo vejo elektriniu masyvas, kuris tesiasi iki pat miesto ribu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


I pati miesta ivaziavau lyjant lietui. Iskart pakliuvau i modernia dali (kazkuo panasu i musu Konstitucijos prospekta). Apejau verslo parka, ir isvaziavau link pirmo ir artimiausio Vienos idomumo tasko - TV boksto, pavadinimu "Donauturm". Lyginant su Praga, cia pasirode daug idomiau. Visu pirma apzvalgos aikstele yra gerokai auksciau, taip pat ji padalinta i 3 zonas - atvira (1 aukstas), uzdara (2 aukstas) papildoma uzdara su ratuku judanciu restoranu kaip Vilniuje (3 aukstas). Viduje radau neiprastai daug lankytoju, isgirdau kaip minimum 5 skirtingas kalbas, tarp ju ir rusu.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Veliau pajudejau link sekancio artimiausio idomumo tasko - centrinio parko su keistu bunekriu "Bunkerei Augarten", tuo paciu pabandziau surasti kazkokia parduotuve ar degaline kad nusipirkti AA bateriju navigacijai (ji numire). Kol vaiksciuojau sutemo, o kadangi nieko neradau - spjoviau ir grizau prie motociklo. Is pastebejimu: Prie gyvenomuju namu pastebejau labai daug priparkuotu motociklu ir motoroleriu, idomiausia, jog daznai jie buvo sustumdyti i chaotiska kruva aplink apsvietimo stulpa kartu su dviraciais, viskas surakinta, kazkas po brezentu. Daug blizganciu nedideliu cruiseriu. Galiausiai, nuvaziavau i pati-pati centra aplankyti Vienos Gedimino prospekto ir Katetdros analogus - gatve pavadinumu "Rotenturm" ir svento Stephan'o katedra. Labai apmaudu, bet sveikatos ir laiko uzteko tik tam.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Netrukus (mazdaug 21 valanda), pajudejau atgal i Brno. Isvaziuojant is miesto stebejau stulbinanti ir surrealistini vaizda: visos anksciau aprasytos, pasleptos tamsoje, vejo elektrines sinchroniskai mirskejo raudonom lemputem. Del didelio ju kiekio atrode, kad uzsidegdavo visas dangus, arba vyksta kazkokia ateiviu invazija. Labai gaila kad to nenufilmavau.

I Brno grizau ties 23 valanda. Ryte lauke svarbiausia MotoGP dalis - lenktynes.

Kulminacine diena prie viesbucio ryskiai padaugejo motociklu: Cekai, Lenkai, Olandai, Vokieciai, Britai, Slovakai, Prancuzai, atvaziavo net Estai. Pats rytas prasidejo lygiai taip pat, kaip ir praeiti: geri pusryciai, motociklas, kelias link automotodromo. Skirtumai: letas eismas nuo pat miesto (aisku, ne motociklui), pilni fanu autobusai. Papildomai, pries kelis kilometrus iki ziedo, kelininkai optimizavo kelia - kugiais "panaikino" puse priesingos eismo juostos, tuo praplatino musu - ateinanciam transportui. Dar labiau sustiprejo policijos pajegos. Jeiu vakar dienos kelias uztruko vos 15 minuciu, si karta vaziavau apie 40. Jau anksti ryte, motociklu "tvarte" buvo 4 kart daugiau technikos vienetu. Atitinkamai padidejo ir lankytoju minios.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Uzemiau patogesne vieta, isitaisiau ant savo liemenes ir labai taikliai prigrebiau pries kelione isigyta airhawk pripuciama sedine. Ji kompensavo visas praeita diena patirtas sedejimo ant nelygios zemes kancias. Aplink, labiausiai patyre zmones pasirupino mini palapinem, protingi isskleide sulanktomas kedes. Su nervais zaide bandantys prasibrauti pro tankiai sedincius ziurovus veikejai su alaus bokalais. Taip pat zole rukantys vokiciai ir olandai. Taciau, renginio atmosfera kompensavo viska. Pagal TV mineta statistika, zieda aplanke 138 tukstanciai zmoniu. Virs ziedo pastoviai skraide 3 malunsparniai (policijos, ir du televizijos).

Tarp WarmUp'o ir lenktyniu virs automotodromo stuntino karinis sraigtasparnis, po Moto3 lenktyniu - 2 naikintuvai. O pries kulminacija (pati MotoGP) - pasirodyma surenge policijos moto ekipazai. Taip pat, pastoviai lakste du reklaminiai Ducati. Itariu, kad jie atliko ir RaceTaxi funkcija - veziojo dailius ilgaplaukius balastus.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Tas kas domisi MotoGP lenktynes tikrai mate. Is idomybiu: pravaziuojant Valentinui - zmones stodavo, o kai jis aplenke Marka - eforijai nebuvo ribu. Sproginejo petardos, nenustojo rekti dudos, i dangu kilo salotiniai dumai (ta labai gerai atsindi nuotraukos). Del ko, paciam gale, jis sustojo, nulipo nuo motociklo ir padekojo savo fanus.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Po lenktyniu nupsnredziau apeiti kitas ziurovu zonas, pasiziureti paddock'a (bent is tolo), isigyti Brno Automotodromo merchandise'o, kuris, beje, yra salyginai pigus (jeigu MotoGP kepure kainuoja ~20-30 eurus, labai grazi ir kokybiska ziedo atributika - nuo 8 iki 12). Pakeliui i miesta pastebejau "sortukiniu" britvininku bandas, priparkuota sponsoriu "High performance" BMW X5 salia Brabus reklamos :D zodziu viskas kaip priklauso. Maciau ir viena avarija - apsiverte arba Banditas arba lengvesnis GS500, laimei, neskaitant technikos, niekas nenukentejo - vairuotojas pilde deklaracija.

Grizus i viesbuti 18 valanda, nusprendziau jog liko labai gera progra apeiti ir pati Brno. Miestas pasirode mazdaug Kauno didzio, viskas salia. Centre yra didele "pilies kalva" su labai gera apzvalgos aikstele. Bendrai, yra svariau nei Pragoj. Vietoj suveniru ir alkoholio parduotuviu - barai ir restoranai. Pagrindine gatve yra, tarsi, Pilies g. ir Gedimino pr. hibridas. Grazus fasadai, daug butiku.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kadagi pirmadienio diena buvo skirta tiesiam keliui namo, sekmadienio vakare supakavau visus turtus ir sutvarkiau kambari. Itartinai, vienas krepsys liko praktiskai tuscias. Gal del kokybiskesnio pakavimo, gal del mazesnio vandens ir kito maisko kiekio.

Zodziu, paskutinis keliones rytas prasidejo iprastais pusryciais, bet kelias nuvede jau nebe i zieda, o i dideli supermarketa, kur laisva krepsiu vieta buvo uzpildyta Cekisko alaus buteliais/skardinemis ir sokoladu :D . Labai norejau isigyti veliavele, bet niekur ju neradau (aptvaziavau 3 dideles parduotuves, sustoaju 4 skirtingu brandu degalinese). Kur ta padaryti negalejo pasiulyti net tu parduotuviu informacijos skyriai. Labai keista.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kelias namo pasirode daug greitesnis, tikriausiai del to, kad pavyko neuzstrigti Varsavoje. Lietuvos siena kirtau dar dienos sviesoje, i namus isejau ties 10 valanda.

--- Nuotraukos ---

Reziume

Uzfiksuotas Trip'o atstumas 1869,4 milios arba beveik lygiai 3000 km.
Panaudota apie 160 l benzino, vidutines kuro sanaudos gavosi apie 5.7l/100km.

Pamokos ir atsakymai i pries kelione uzduotus klausimus:
1, bendras: Ar per diena galima pravaziuoti 1000 km? Tikrai taip, labai panorejus, net 1200-1300. Bet, sekancia diena jausies sulauzyti, todel po "Kelio dienos" galima planuoti tik pasyvu poilsi (prie juros/ezero su gaivaus gerimo bokalu).
2, bendras: Ar dideliam miestui (keliones idomumo taskui) uztenka skirti pilnos dienos? Is esmes uztenka aplankyti 4 (ramiai) ar 6 (paskubejus) esmines kulturines vietas, bet tikrai nepakaks ivertinti jo gyvenimo ritmo, pajusti gyvenimo skirtumo.
3, bendras: Ar pasiteisino 1LT/1KM teorija? Ne, tai yra kazkoks prabangus keliavimo planas. Asmeniskai atsizvelgiau butent i ji, tai yra sukaupiau apie 3300 lt, taciau isleidau tik 1650~.
4, bendras: Kaip su parkingu? Panagrinejus StreeView pries isvaziuojant, buvo aisku, jog situacija yra tokia pat kaip Vilniuje - motociklai paliekami ant saligatvio, kad niekam netrukdyti. Praktikoje ta ir pamaciau, taip ir dariau. Aisku, ilgesniam nei pora valandu laikui geriau rasti saugesne vieta.
5, renginys: Kas ryskiai padidintu patoguma tokio tipo renginyje? Nepagailekit vietos ir paimkite sulankstoma kede. Vaziuojant didesne kompanija - fantastiskas sprendimas yra tentas (apribosit savo privatuma, gausit puikia apsauga nuo prastu oru ar saules).
6, renginys: Ar dideli info-ekranai yra naudingi? Taip, bet tekstine informacija vistiek neiskaitoma, labai pravercia geras binoklis (monoklis). Paprastas fotoapratas netinka - nuses baterijos. Veidrodinis (galima ziureti nenaudojant ekrano) - sprendimtas, bet nuo svorio pavargsta rankos.
7, renginys: Kaip su parkingu? Nemokamas parkingas yra aplink trasa, lenktyniu diena viduje ("tvarte") paprase 8 euru.
8, asmeninis: Ar praves geras skietis? Didelis - ne. Pilnai uzteks paprasto maziuko: ir lengviau susipakuota, ir netrukdo kitiems (minioje).
9, asmeninis: Koks yra efektyviausias budas vaziuoti turistiniu motociklu? Mano praktika rodo jog geriausiai laikytis 110-120 km/h greicio, stoti 10-15 minutem ne dazniau nei kas 250-300km. Tokiu budu yra optimaliausios kuro sanaudos, maziau pavargsti ir gali planuoti kelia pagal 100km/val formule.
10, akivazidus: Kaip su maisto kainom? Jos yra 3x didesnes nei kitur, turekit savo.
11, komercinis: Ar AirHawk2 sedine yra isties veiksminga? Ir taip ir ne. Atsisedus ant jos iskart, pirmus 100km iprasta sedine atrodo patogesne. Taciau po 150km nuo jos pradedi pavargi. Su AW2 tie patys nepatogumai atsiranda tik po papidomu 100km. Uztad jos pritaikymas sedejimui ant zoles buvo tiesiog stebuklas, po ilgo laiko pavargo tik nugara, nes nebuvo i ka atrisemti.

Finansai

~750 Lt benzinui
~650 Lt viesbutis (85 eurai), Savaitgalio renginio bilietas (68 eurai) ir ties 30 euru kulturines programos bilietams.
~250 Lt maistui

Savaime aisku jog labai gerai tureti pinigu avariniems atvejams (nuo express remonto, iki med islaidu arba lektuvo/traukinio bilietui namo).
Labai tikiuosi, kad nei vienu is situ punkti niekam niekad pasinaudoti neprireiks.

Sitos keliones asmeninis pasitenkinimo koeficientas yra ties 70%, kitaip tariant "visai neblogai".
Jeigu paimciau siltu dabuziu i Praga, kede i rengini - jis padidedu 15% iki "labai gerai", O jei tureciau dar 2-3 valandas izymius Vienos rumu aplankymui - prideciau dar 10%, iki "afigenai" :D

Toliau...

Jau pradedu taupyti sekanciu metu Birzelio/Liepos kelionei i Olandija - MogoGP Assen etapa su daug platesne ir letesne kulturine programa, kuri atrodys mazdaug taip:

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

(LT -> PL -> DE -> NL -> DK -> SWE -> LT)
2014 Rugsėjo 7 02:51 redagavo Decoy 2014 rugsėjo 8 00:12
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#2   +1  

Liuks. Labai gerai aprašyta. (y)

Tik nesupratau kam reikejo ta pirma diena toki ilga atstuma nuplanuoti. Manau buvo galima pakeliui dar pernakvoti, nebent nebuvo laiko ...
2014 Rugsėjo 7 08:42 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
Avataras
#3    

maladec!
2014 Rugsėjo 7 13:59
Narys
900cc *****
Avataras
#4    

ka galiu pridurti, fuj fuj kaip negrazu palikti drauga bedoje :(
kas liecia 1km/1lt tai nepamirs kad as visada keliauju dviese ir niekada nesivezu maisto is namu kurio neiskaiciavai i kelione :) dar nepamirs kad buvai santykinai nebrangioje salyje kaip Cekija, takio atstumo uz tokia kaina Norvegijoje arba Italijoje nepravaziuotum.

o siaip fajnas tripas ir nuotykis :)
2014 Rugsėjo 7 22:14 redagavo mozek 2014 rugsėjo 7 22:16
Narys
1100cc *****
#5    

Plasnart: Kaip ir rasiau - taip nusprendem. Gerai ar negerai priklauso tik nuo sekancios dienos praleidimo tipo. Musu atveju tia nebuvo labai patogu, bet nuvaziavome sekmingai. Be abejo galejo buti geriau, kita karta planusiu atsizvelgdamas i patirti :-)

mozek: Drauga bedoje niekas nepaliko. Draugas dar pries kelione kartojo "nenoriu buti nasta, jei kas atsitiks - vaziuosit toliau, tikrai manes nelauksit".

Del saliu, kalbant apie restoranus - taip, bet jei apsipirkineti supermarkete, kainos visur +/- vienodos. Konkreciai Cekijoje valgiau degalinese su "Delano" tipo kavinem. Parodai pirstu i sniceli, bulves, paemi salotu, arbatos - 20-23 litai. Tegul kitoj saly tai kainuotu 30-35, nemanau kad stipriai itakotu biudzeta.

Savo maisto veziau nedaug, is Vilniaus: 2 PILNUS MINERALU butelius, ir apie 12 mazu naminiu kotletu (2 dienom maks).

Nuotraukos (pridejau ir pirmam poste) : https://www.dropbox.com/sh/cqdwvdcxs0rnoa2/AADZiCrEmq5KkHua6hXBHD....
2014 Rugsėjo 7 23:44 redagavo Decoy 2014 rugsėjo 8 00:34
Narys
400cc ***
Avataras
#6    

Smagu. Negaliu isivaizduoti, kaip su tokiu motociklu imanoma nulaikyti tolygu 110-120 greiti, reikia labai drausmingos rankos :)
2014 Rugsėjo 8 00:26
Narys
1100cc *****
#7   +1  

Citata:
Cituoju: tonia
kaip su tokiu motociklu imanoma nulaikyti tolygu 110-120 greiti, reikia labai drausmingos rankos :)


Aisku, cia kiekvieno asmeninis reikalas. Kadangi vaziavau keliais su 100km/h greicio apribojimu, laikant "120" buvau ir greitesnis uz kitus, ir ekonomiskas, ir su maksimaliais patogumais (visiskai be vibracijos ir vejo triuksmo). Gali atsipalaiduoti nuo pastoviu lenkimu ir negadinti nervus del kelio neduodanciu TP.

Kita vertus, pakeliui namo nepastebejau nei vieno lekiancio motociklo. Pvz nuo CZ sienos iki Varsuvos lenktyniavau su 2 suomiais. Vienas is ju buvo blackbird, kitas VFR. 300km~ atkarpa jie irgi vaziavo mazdaug 120km/h greiciu. Lenkiau daug cruiseriu, tie laike apie 100.

I Cz puse - kai kurie vare greitai, bet tikrai ne greiciau 140~. Daugiau pavargau nuo naujutelaiciu Opeliu ir Skodu. Tie daznai ejo, jauciu, nuo 160 iki 200~ km/h greiciu, praskrisdavo kaip pro stovincius.
2014 Rugsėjo 8 00:49 redagavo Decoy 2014 rugsėjo 8 00:54
Narys
1000cc ******
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: mozek
kas liecia 1km/1lt tai nepamirs kad as visada keliauju dviese ir niekada nesivezu maisto is namu kurio neiskaiciavai i kelione :) dar nepamirs kad buvai santykinai nebrangioje salyje kaip Cekija, takio atstumo uz tokia kaina Norvegijoje arba Italijoje nepravaziuotum.

Norvegijoj 0,6 Lt/km gavosi :S Bet ne girtuokliai vaziavo :D
2014 Rugsėjo 8 06:54
Narys
900cc *****
Avataras
#9   +3  

Citata:
Cituoju: Decoy
Plasnart: Kaip ir rasiau - taip nusprendem. Gerai ar negerai priklauso tik nuo sekancios dienos praleidimo tipo. Musu atveju tia nebuvo labai patogu, bet nuvaziavome sekmingai. Be abejo galejo buti geriau, kita karta planusiu atsizvelgdamas i patirti :-)

mozek: Drauga bedoje niekas nepaliko. Draugas dar pries kelione kartojo "nenoriu buti nasta, jei kas atsitiks - vaziuosit toliau, tikrai manes nelauksit".
- kad nebut nasta tai ji tada reikejo nusauti, o aprilla sudeginti pakeles griovije, jei 2 vyrai vaziuoja kartu, tai ir viska kita daro kartu o ne ...... :( as matit esu durnas ir tokiu dalikeliu niekada nesuprasiu, gerai kad mane isauklejo truputis kitaip.

Citata:
Cituoju: Decoy
Del saliu, kalbant apie restoranus - taip, bet jei apsipirkineti supermarkete, kainos visur +/- vienodos. Konkreciai Cekijoje valgiau degalinese su "Delano" tipo kavinem. Parodai pirstu i sniceli, bulves, paemi salotu, arbatos - 20-23 litai. Tegul kitoj saly tai kainuotu 30-35, nemanau kad stipriai itakotu biudzeta.


nekalbu apie restoranus, bet matosi kad nebuvai austrijoje i parde uzejes :D

Citata:
Cituoju: Decoy
Savo maisto veziau nedaug, is Vilniaus: 2 PILNUS MINERALU butelius, ir apie 12 mazu naminiu kotletu (2 dienom maks).

tokiu maisto kiekiu mes su zmona prasimaitintumeme visas 5 dienas ir kelione mums kainuotu tik kura, cia dar pigiau uz "civic" gautusi :D
2014 Rugsėjo 8 09:39
Narys
900cc *****
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: mozek
kas liecia 1km/1lt tai nepamirs kad as visada keliauju dviese ir niekada nesivezu maisto is namu kurio neiskaiciavai i kelione :) dar nepamirs kad buvai santykinai nebrangioje salyje kaip Cekija, takio atstumo uz tokia kaina Norvegijoje arba Italijoje nepravaziuotum.

Norvegijoj 0,6 Lt/km gavosi :S Bet ne girtuokliai vaziavo :D



geriau nieko nerasik apie Norvegija, jus ten tik kura piletes, net vandeni is lt vezetes visai kelionei. ir nei karto nebuvote uzeje i parduotuve pasiziureti kaip pas ZMONES ji atrodo ;)
2014 Rugsėjo 8 09:42
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#11    

Citata:
Cituoju: mozek
- kad nebut nasta tai ji tada reikejo nusauti, o aprilla sudeginti pakeles griovije, jei 2 vyrai vaziuoja kartu, tai ir viska kita daro kartu o ne ...... :( as matit esu durnas ir tokiu dalikeliu niekada nesuprasiu, gerai kad mane isauklejo truputis kitaip.


Kadangi as konsultantas negaliu nepasiulyti geresnio sprendimo: po operacijos X, aprilla buvo galima parduoti (jow) ir kelione gautusi net I pliusa :D
2014 Rugsėjo 8 09:48 redagavo Plasnart 2014 rugsėjo 8 09:48 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1100cc *****
#12    

Nezinau Mozekai, suvenyrai kainavo tiek pat kiek ir Pragoj, tiek pat ir boksto bilietas. Kuras ir mineralinis irgi panasiai (+/- keli eurocentai).

Citata:
Cituoju: mozek
tokiu dalikeliu niekada nesuprasiu, gerai kad mane isauklejo truputis kitaip.

Labai jau viska kritiskai dramatizuoji, viskas buvo normaliai.
2014 Rugsėjo 8 10:12 redagavo Decoy 2014 rugsėjo 8 10:14
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#13   +2  

Citata:
Cituoju: Decoy
Citata:
Cituoju: tonia
kaip su tokiu motociklu imanoma nulaikyti tolygu 110-120 greiti, reikia labai drausmingos rankos :)


Aisku, cia kiekvieno asmeninis reikalas. Kadangi vaziavau keliais su 100km/h greicio apribojimu, laikant "120" buvau ir greitesnis uz kitus, ir ekonomiskas, ir su maksimaliais patogumais (visiskai be vibracijos ir vejo triuksmo). Gali atsipalaiduoti nuo pastoviu lenkimu ir negadinti nervus del kelio neduodanciu TP.


Pritariu Decoy. Didesniu greiciu vaziuojant greiciau pavargstama nuo "filtrinimosi". Jei tai dienos kelione tai nesvarbu, bet jei keliauji kelias dienas ar savaite, nebent magistralej su tikslu kazkur greitai pervaziuoti... Is kitos puses, o koks cia idomumas magistrale su motociklu vaziuoti - masina daug patogiau :)
2014 Rugsėjo 8 11:05 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#14    

Tai tada gaunasi, kad tu mane palikai kazkur xyj zino kur, prie Taurages su dratais apvyniota begiu kojele :-( :-]
Citata:
Cituoju: mozek
kad nebut nasta tai ji tada reikejo nusauti, o aprilla sudeginti pakeles griovije, jei 2 vyrai vaziuoja kartu, tai ir viska kita daro kartu o ne ...... :( as matit esu durnas ir tokiu dalikeliu niekada nesuprasiu, gerai kad mane isauklejo truputis kitaip.
2014 Rugsėjo 8 13:52
Narys
900cc *****
Avataras
#15    

zjbiscie :(
cia Tu mus visus pasiuntei ir nuvaziavai pas savo zuiki, o mes kiek sakem varom kartu.
Tave net kaip invalida palidejo iki tiesaus kelio namo ...
o Tu cia dabar taip rasineji :(


SVOLOCIAU!!!!!!!!!!!!!!! KAS tau DRATA SUVEIKE NUNIOKOJES VISA SALDYTUVU DIRBTUVE SEKMADIENIO RYTA???????????????
2014 Rugsėjo 8 14:26 redagavo mozek 2014 rugsėjo 8 14:27
Narys
1000cc ******
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: mozek
zjbiscie :(
cia Tu mus visus pasiuntei ir nuvaziavai pas savo zuiki, o mes kiek sakem varom kartu.
Tave net kaip invalida palidejo iki tiesaus kelio namo ...
o Tu cia dabar taip rasineji :(

SVOLOCIAU!!!!!!!!!!!!!!! KAS tau DRATA SUVEIKE NUNIOKOJES VISA SALDYTUVU DIRBTUVE SEKMADIENIO RYTA???????????????


mozek'as drata suveike :V . Mikliai suveike :V . Gera drata :V . Iki pat Vilniaus atlaike :V .
As nenorejau buti nasta :V
2014 Rugsėjo 8 14:34 redagavo turistux 2014 rugsėjo 8 14:35
Narys
1100cc *****
#17    

Sauktai po pietu, taip ir uzsirasysime: mozekas visus pasiunte, svolociais apdejo ir isvaziavo.

Tsk tsk tsk.

(f)
2014 Rugsėjo 8 14:44
Narys
900cc *****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: mozek
zjbiscie :(
cia Tu mus visus pasiuntei ir nuvaziavai pas savo zuiki, o mes kiek sakem varom kartu.
Tave net kaip invalida palidejo iki tiesaus kelio namo ...
o Tu cia dabar taip rasineji :(

SVOLOCIAU!!!!!!!!!!!!!!! KAS tau DRATA SUVEIKE NUNIOKOJES VISA SALDYTUVU DIRBTUVE SEKMADIENIO RYTA???????????????


mozek'as drata suveike :V . Mikliai suveike :V . Gera drata :V . Iki pat Vilniaus atlaike :V .
As nenorejau buti nasta :V


Tu bijojai buti nusautas ir kad Tavo mocas bus sudegintas griovi ;)
2014 Rugsėjo 8 14:53
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: mozek

Tu bijojai buti nusautas ir kad Tavo mocas bus sudegintas griovi ;)


Kiek galiu mokyt:"parduotas, parduotas, parduotas..." (t)
Kas is cia musu verslininkas :) :) :)
2014 Rugsėjo 8 19:15 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
600cc ****
Avataras
#20    

Rekomenduoju aplankyti/pažiūrėti MotoGP gyvai (!)
2014 Rugsėjo 8 20:50
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: domantasTi
Rekomenduoju aplankyti/pažiūrėti MotoGP gyvai (!)


Zinau kad F-1 paziureti daugiausiai vaziuoja I Vengrija, o kokia MotoGP trasa artimesne, patogesne, idomesne, ir t.t. važiuojant iš Lietuvos?
2014 Rugsėjo 9 08:28 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
#22   +1  

F-1 rekomenduoju ziureti Belgijos trasoje. Afigenas trasa. Dar pas vokeicius gerai. Ir gyventi butinai reikia kempinge. Nepertraukiamas tusas diena/nakti, ir taip keturias paras.
2014 Rugsėjo 9 08:50
Narys
1100cc *****
#23   +1  

Brno irgi zadejo tusa kempinge, bet nieko panasaus nepastebejau :(

Del MotoGP artimiausiu vietu:
CZ / Brno Automotodrom - 1050km~
DE / Sachsenring - 1500~
NL / Assen TT circuit - 1500~

Chekija ir pigiausia, ir daugiausia ziurovu susirenka (is situ 3 vietu)

Cia jei motociklu. Asmeniskai, kaip minejau, sekanciais metais butinai i Assena varysiu.

O jei lektuvu tai geriau i Ispanija ar Italija skristi (del akivaizdziu priezasciu (top5)). UK gal irgi neblogai butu.
2014 Rugsėjo 9 09:31 redagavo Decoy 2014 rugsėjo 9 09:40
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#24   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Brno irgi zadejo tusa kempinge, bet nieko panasaus nepastebejau :(

Del MotoGP artimiausiu vietu:
CZ / Brno Automotodrom - 1050km~
DE / Sachsenring - 1500~
NL / Assen TT circuit - 1500~

Chekija ir pigiausia, ir daugiausia ziurovu susirenka (is situ 3 vietu)

Cia jei motociklu. Asmeniskai, kaip minejau, sekanciais metais butinai i Assena varysiu.

O jei lektuvu tai geriau i Ispanija ar Italija skristi (del akivaizdziu priezasciu (top5)). UK gal irgi neblogai butu.


Jei tik spesiu susitaupyti tai dar siam gyvenime noriu aplankyti F-1GP ar/ir MotoGP :)
2014 Rugsėjo 9 10:09 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
Avataras
#25   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart

Zinau kad F-1 paziureti daugiausiai vaziuoja I Vengrija, o kokia MotoGP trasa artimesne, patogesne, idomesne, ir t.t. važiuojant iš Lietuvos?


Į Vengriją važiuoja, nes arčiausiai ir pigiausiai. Geras variantas jei planuoji pirmą kartą. Bet po kokios Vokietijos ar Ispanijos gali būti liūdna.
2014 Rugsėjo 9 12:15
Narys
600cc ****
Avataras
#26   +1  

Citata:
uote]Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: Decoy
Brno irgi zadejo tusa kempinge, bet nieko panasaus nepastebejau :(

Del MotoGP artimiausiu vietu:
CZ / Brno Automotodrom - 1050km~
DE / Sachsenring - 1500~
NL / Assen TT circuit - 1500~

Chekija ir pigiausia, ir daugiausia ziurovu susirenka (is situ 3 vietu)

Cia jei motociklu. Asmeniskai, kaip minejau, sekanciais metais butinai i Assena varysiu.

O jei lektuvu tai geriau i Ispanija ar Italija skristi (del akivaizdziu priezasciu (top5)). UK gal irgi neblogai butu.


Jei tik spesiu susitaupyti tai dar siam gyvenime noriu aplankyti F-1GP ar/ir MotoGP :)

f-1 irgi buvo lankytinų renginių 20-šimtuke, iki kol nepasikeitė garsas...Brno trasa už kalno ir 8km, bet net silpniausi parpaliukai kuo puikiausiai buvo girdimi iš miesto. Geltona spalva ir 46numeris labiausiai matoma ir labiausiai girdimi, triukšmingiausi fanai ir būtent - dėl Rossio, ir jo fanų verta aplankyti motogp,  jojo sirgaliai i lenktynes renkasi su baltais chalatais, įvairiaspalviais perukais, nežinia nuo ko saugančiais skėčiais.
P.S. jeigu neturi ziūronų, neskiri šalmų - tai nelabai ir orientuosies kas vyksta, per ekranus pavardžių nesimato. Pati atmosfera labai faiiiiiina, gali pliumpint alų, rūkyti tabaką ir ne tik, ir niekas tau nieko nepasakys, net keistai nepažiūrės. žmonės pozityvus ir ,aplamai, pozityvas nerealus...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Rugsėjo 9 23:02 redagavo domantasTi 2014 rugsėjo 10 20:12
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17