Remontas » Priekinių amortizatorių remontas
Optimistas
600cc |
sveiki, kolega isigijo moca - bmw dakara 650 /2001m. kaip ir prie kiekvieno naudoto moco rankas reik pridet. issiardem priekinius amortikus, nes vienas salnikas rasojo stipriai ir zemiau dulkinio salniko radom ibrezimu, per kuriuos tepala turbut ir leidzia. reikia patarimu kaip tai sutvarkyt. mintijam apie perchromavima arba panaudot kokia epoksidke ir paskui pritrint...
2014 Gegužės 19 14:38
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Optimistas
600cc |
taigi ,pasitarus su zinovais, isvados tokios, kad netaisomas dalykas.... gal visdelto kazkas ka nors patars, nes naujos plunksnos kaina 550Lt... dekui.
2014 Gegužės 20 11:58
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Narys
600cc |
tai jei jau pasakė kad nėr ką ten išradinėti tai nebevarkit. nebūtina naujos ieškoti, pats motociklas irgi ne pirmos jaunystės, nieks ten jam neatsitiks jei viena plunksna bus ne nauja.
2014 Gegužės 20 12:29
Heaven Can Wait to Another Day
|
Optimistas
600cc |
ne naujume esme, o funkcijos neatlikime - taigi isvaziavus i koki APL'a velniai zino kaip baigtusi...
2014 Gegužės 20 13:02
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Narys
600cc |
jei nebus braižyta ar deformuota plunksna, tia kas ten bus negerai jai?
2014 Gegužės 20 15:24
Heaven Can Wait to Another Day
|
Optimistas
600cc |
taigi ir rasau, kad plunksna zemiau dulkinio salniko subraizyta
2014 Gegužės 20 15:37
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Narys
400cc |
hmm. žinovai - tai gal naujų detalių pardavimo žinovai? aišku, nepamačius gyvai sunku komentuoti, bet įbrėžimai sutvarkomi su, kaip pats minėjai, kokia epoksidke arba paprasčiausiu laku. jei nepadės, naują plunksną nusipirkti visada spėsit. procesas maždaug toks: * apysmulkiu švitriniu (neprisimenu tiksliai, gal pradedi nuo kokių 200 ir smulkesniu) pašveiti, kad nebūtų iškilusių įbrėžimų kraštų. * labai labai gerai nuriebini. * atsargiai tepi "užpildymo priemonę". paprasčiausias skaidrus nagų lakas tiks. palauki, kol sudžius. * neši plunksną pas tekintoją į stakles ir nušveiti su gal kokiu 400 popierium. būtinai šlapiu ir ant nedidelio greičio, kol nebesimato, kur buvo lakas.
2014 Gegužės 20 16:58
|
Narys
1000cc |
200 ir 400? Tai gal geriau ta plunksna iskart ismest, maziau bus darbo.
2014 Gegužės 20 18:33
|
Optimistas
600cc |
apie laka nepamastem, tik gal naudosim koki tvirtesni nei nagu - dekui uz patarima,bandysim remontuot.
2014 Gegužės 21 11:19
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Narys
400cc |
dėl švitrinio numerio galėjau suklysti, bet tikrai ne tiek. kai pirmą kartą dariau, prisipirkau įvairų ir su 1200 jau praktiškai nebuvo, ką veikt. tai saugi rekomendacija - 800. aišku, saiką jausti reikia, nes kitaip ir su 4000 chromą kiaurai pratrinsi
2014 Gegužės 21 13:09
redagavo mbaubz 2014 gegužės 21 13:10
|
Gatvinis
900cc |
Sveiki, keičiau savo gilerai nordwest salnikus ir susimąsčiau kada tie viršutiniai varžteliai turi būt užsukami? Ar kai šakės pilnai ištiestos ar uždėjus ratą ir nuleidus motociklą, kad stovėtų savo svoriu ant šakių? Manualą turiu, bet ten smulkmenų neparašyta ir apie tuos varžtelius nieko nepaminėta. P.S. kas čia per italų išmislas, kad priekinėse šakėse, tik vienoj kojoj yra spyruoklė? išardęs maniau, kad buvęs savininkas triukų pridaręs ir neįdėjęs spyruoklės, ale paskaičius gogole ir manualą, pasirodo tik viena ir teturi būt ji Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Birželio 15 16:48
Audrius
|
Narys
600cc |
Gal kas esate namu salygomis keite suzuki gsxr1000 k2 priekiniu sakiu riebokslius... Esu juos karta keites, tai atsukau sakes apacioje esanti varzta ir isnarinau ja... Tada sudejau naujus riebokslius ir sutveriau atgal. Pacio amortizatoriaus neardziau. O si karta suku is galo esanti varzta ir viduje amortizatorius kartu sukasi. Ten i vidu nesikisa joks raktas kol neatsuki is virsaus spyruokles, kuriai suspausti irankiu namuose neturiu. Gal turit kokiu minciu? Ar vieta kur aplink vilkaviski, marijampole nuvesti pusvalandzio darbui tais sakes?
2014 Liepos 11 23:16
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
viskas cia normaliai, dabar tokios konstrukcijos daugeja. Separate Function Fork, labai paplitusios krose.
2014 Liepos 11 23:28
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
900cc |
Kazkada ardziau tai nereikia issukt spiruokles, tada apacia itemta ir atsisuka tas apatinis varztas kuris laiko. Ten i kugi eina ir taip laikosi. Jei gaali tai pabandyk ji priverzt kad isifiksuotu.
2014 Rugpjūčio 1 11:02
|
Narys
125cc |
gal kas zinot kuo skirias suzuki gsxr 1000 priekinei amortizatorei k6 nuo k8.Ta prasme ar ideciau i k6 nuo k8.
2014 Rugpjūčio 1 14:30
redagavo endriu 2014 rugpjūčio 10 11:33
|
Narys
50cc |
Laba diena kolegos. Kad nekurti naujos temos rašau čia. Čia mano pirmas motociklas dėl to iš karto sorry jei klausimas yra kvailas. Taigi pradėjo verkti mano vienas salnikas priekinis. Bet nestipriai, vos vos prasisunkia tepalo kai duobes didesnes. Foto: http://i58.tinypic.com/25aszra.jpg http://i57.tinypic.com/hwc17c.jpg Klausimas: Ant kiek tai rimta? Ta prasme ar statau moto i garažą užrakinu ir neliečiu kol nepasikeisiu (nes gali kažkas atsitikti?), ar galiu pvz važinėt iki sezono galo? Ačiū.
2014 Rugpjūčio 20 17:50
|
Narys
1000cc |
Statai i garaza kur keiti pats arba ta sugebantis zmogus sakese riebokslius, tepalus ir daro kas riklauso ir kaip priklauso. Motociklo sake yra ir amortizatorius. Nesikeicia jie kaip pas automobilius - o restauruojasi. Automobiliuose tai skaitosi pigus budas dar kazkiek pavaziuot (kartais ir nekazkiek), o motocikluose tik taip ir tvarkomas tepalo nuotekis. ispilk is masinos amortiku tepala ir vaziuok - ar kils klausimas keist ar ne? tai vat klausimas kiek like to tepalo dar ten viduj. Rizikuoji savo saugumu tiek stabdant, tiek visame motociklo valdyme. Plius pro tokius riebokslius jau patenka daugiau siuksliu i tepala, braizosi chromo pavirsius. Toks darbas tau su tepalais ir rieboksliais kainuos 200-400lt, priklausomai nuo motociklo modelio, gebejimo susirast dalis ir darbu atlikimo.
2014 Rugpjūčio 20 18:15
|
Narys
50cc |
Dekui deuce už atsakymą. Gal žinai kur Vilniuje galima susiremontuoti? Pats to tikrai nepasidarysiu, reikia meistro. Gal kokį moto servisą rekomenduotumėt?
2014 Rugpjūčio 20 19:00
|
Narys
500cc |
http://motoday.lt/motociklu-remontas ten tas mobilus, juo skambink. Rodos Karolis jo vardas. Daug ką ten tvarkiau kol moto nepardaviau - darbų kokybė tiko, ir šiaip žmogaus kultūra labai ok pasirodė (kolega mano irgi tam pritars). p.s. mes abu ten savo banditam keitėm tepalus+riebokšlius.
2014 Rugpjūčio 21 12:25
redagavo asnedaigas 2014 rugpjūčio 21 12:25
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...
|
Praktikas
900cc |
O jei kam kaune reikia perrinkti priekinius amortizatorius - kreipkitės
2014 Rugpjūčio 21 20:40
|
Narys
900cc |
Sveiki, patarkit. Buvau atidavęs į servisą f650gs, nes plunksnos buvo sukaltos plaktuku ir viena kreiva. Pakeitė į naujas, bet dabar jų eiga daug mažesnė ir visas priekis labai kietas, kur prieš tai visai nejaučiau duobių, tai dabar visas vairas kalatojasi rankose ir dar stuksena kažkas per didesnius kalniukus. Ar taip gali būti? Ką man jiems sakyti? Ko galėjo nedadaryt?
2014 Rugsėjo 25 12:09
|
Narys
600cc |
Na man dar nei viename motocikle "kažkas nestukseno"... Veži atgal ir tegu tvarko (iš naujo ar toliau).. O sugadinti galima dešimtis dalykų, pradedant ne tokiom dalim ir baigiant tepalo lygiu...
2014 Rugsėjo 25 13:51
|
Auksaburnis
1100cc |
Gal FastMx firmoj tvarkei, kad neveikia, tada nieko nuostbaus, jie visims padaro taip kad vienintelis budas sutvarkyt ju jovalus pirkt kitus amortizatorius, nes viskas buna nuremontuota iki tiek kad ner ka beremontuot.
2014 Rugsėjo 25 14:24
Mune
|
Gatvinis
1000cc |
nu joo, paskutiniu metu nieko gero apie ta fastmx negirdziu, ypac su prekiu pristatymu
2014 Rugsėjo 25 15:03
|
Narys
900cc |
Buvau atidavęs mottovilkai, bet nenoriu niekam daryt antireklamos, dar penktadienį važiuosiu kaladėlių ir paklausiu, gal sutvarkys, gal ko nedasuko. Man tik keista, ar keičiant tik plunksnas, galėjo jų eiga ar kietumo sąvybės pasikeisti.
2014 Rugsėjo 25 15:41
|
Plentamušys
900cc |
Tą patį man padarė motogamoi ir nebojau jokios antireklamos, nes nuvažiavus pažiūrėję pasakė kad viską daro pagal manuala, riebokšliai neleidžia, o reguliavimas jau tavo reikalas, (bla bla bla važiuok nx).. Eiga buvo sumažėjus per pus.. Išmečiau pinigus ir persidariau pats. Problema buvo tokia, kad vienas mortikas prastokai užsipylė tepalu, pasmaukius amortizatoriaus tą ploną strypą, nenusiorino, išardęs išploviau viską ir surinkau atgal. Kad ir kaip bebūtų darbas atliktas buvo super atmestinai, sprendžiant iš to kiek tepalo išpyliau lauk ir vieno mortiko ir kiek iš kito, nu tiesiog neįmanoma netyčia taip padaryt.. Čia maždaug.. ai praeis, px.
2014 Rugsėjo 25 18:38
Motociklų slaiderių gamyba
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |