Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)
Čioperistas
400cc |
nu supratau,nes ji dar pasmane is tos pacios puses kur ir duslintuvas
2014 Liepos 29 12:00
|
Narys
1000cc |
Šiaip tai pas tave be radiatorinių grotelių, ką aš žinau... O kiek laidų? Nes manau, kad jei 5 laidai (3 statoriausi ir 2 pliusas minusas), tai koks skirtumas nuo kurio motociklo dėt. Tą pačią Shindengen FH012 arba naujesnę FH020 deda į Triple 675 (factory recall), Sprintą 1050, GSXR, R1 nu ir gal dar ką nors.
2014 Liepos 29 12:46
|
Čioperistas
400cc |
5 laidai,bet nuo remo labai mazas atstumas kazin ar kitoki ikisciau,reiktu laidus ilginti ir kitoj vietoj tvirtinti
2014 Liepos 29 13:18
|
Narys
1000cc |
Dratu pririšt gali Pas mane dar liko drato iš to šaldytuvų remonto, kur mozekas atnešė bėgių kojelei rišt.
2014 Liepos 29 13:50
|
Narys
900cc |
Na tegul ir kaista ta relė. Svarbu kad normalią įtampą 14,5 duoda ir gerai jos darbas toks, plius tokiomis karštomis dienomis ir jai karščiau . Galima ant jos iš radiatoriaus pusės ventiliatoriuką pritaisyti, tada ji aušintųsi ir stovint, netik važiuojant. Bet čia nežinau ar verta nes pas tave ji stovi gan atviroje prapučiamoje vietoje.
2014 Liepos 29 17:24
|
Narys
600cc |
Hm, šiaip tai ne veltui toks RR prie metalinės dalies sukasi. Ir tvirtinimo plokštuma turi būti lygi, be to termopasta patepti reikia...
2014 Liepos 29 19:21
|
Narys
1000cc |
Nesigincysiu, nezinau, bet pirma kart girdziu toki dalyka. O termopastos tipo lietus neisplaus?
2014 Liepos 29 19:28
|
Narys
600cc |
Logiškai pamąsčius, jei RR be radiatoriaus, tai šilumą nuveda per detalę, prie kurios prisisuka. T.y. lietimosi plokštuma turi būti kuo lygesnė - neiškorodavusi, nesulenkta, o likusiems mikronelygumams užpildyti naudojama termopasta.
2014 Liepos 30 00:03
|
Narys
500cc |
ir aš susidūriau su krovimo bėda. Su įjungtom šviesom prie 4000rpm krauna <13v. Paskaitęs temą supratau, kad nebūtina keisti rėlę, o galima bandyt ją tvarkyt. Gal yra čia elektrikas, kuris apsimtų tvarkyt ar žinot tokį?
2014 Liepos 31 10:45
redagavo Prodigy 2014 liepos 31 10:47
|
Pašėlęs
900cc |
O kokiu tikslu tu ją nori tvarkyti? Juk nauja tai vistiek pigiau, nei tvarkymas.
2014 Liepos 31 10:59
Free Rider
|
Narys
900cc |
Na ji kaip ir neberemontuojamą, nes visos detalės korpuse užlietos. Na gal gražiai atsargiai nukrapščius tą silikoną ar dervą (reikėtu plieninės kantrybės ir kruopštumo jį krapštant), bet čia jau reikia ieškoti elektronikos mėgėjo. O gal pas tave ne relė kalta o statoriaus apvijos pradeda trumpintis, mažiau apvijų, kintantis magnetinis laukas mažiau indukuoja jas, tada mažėja įtampa ir srovė. Tai automatiškai ir iš relės neką gausi. Pas mane taip buvo su kawasaki. Pramušo statoriaus apvijas (suskrudo nuo karščio ir aišku senatvės, kaip ne kaip 95 metų mocas), kai jau pastebėjau kad išsikrauna akumas tai užkurus duodavo apie 8 - 9 voltus į akumą, užlaužus apsukas dvylikos voltų nepasiekdavo. Paskui visai numirė. Praskambinau statoriaus apvijas ir žiūriu kad jos su korpusu skamba , nuėmiau jį, akurat visas suskrudęs. Nuvežiau į Žirnių gatvėje esančia firmelę kur pervynioja variklius, už 200 pinigų pervyniojo statoriaus apvijas, parsivežiau viską surinkau ir vualia viskas kaip iš fabriko . Į akumą paduoda 14,... voltukų, puikumėlis, O ir prieš tai vos nenulenkiau pirkti relės.
2014 Liepos 31 11:22
redagavo AndriusV80 2014 liepos 31 11:27
|
Narys
250cc |
Sveiki.Seis metais vel ta pati nedingusi problema kuri buvo pernai.Krovimo rele daryta pas schemu lituotoja pagal shema. Nes viena buvau krovimo rele nusipirkes nauja per dvi dienas sudegino. Bet akumuletoriu toliaus iskraudineja su ta daryta rele bet rele jau nesvyla. Ar gali buti kad kokia rele sugedusi kuri nejunge y generatoriaus krovima o toliau dirba nuo akumuletoriaus? cia YAMAHA R6 2001M 5eb motoras. Ar cia gali buti kad blogai laidai kazkur sujungti nes buvo meses,starterio,sviesu buvo nukirpti.Buvo istos kruvos du laidai vienodi galvoju gal netaip sujungiau ir man cia taip nekrauna. Ar ardytis reiks generatoriu(statorius)? Ir dar kaip gerai pagazuoji ant laisvu spidometro apsvietimas issijunge o apsukos nukrenta ir vel gryzta y normale padety
2014 Spalio 5 17:53
redagavo mhundiz 2014 spalio 5 22:05
|
Narys
250cc |
Susirask manual'e elektros schema, ir pagal ja atsek, kas per laidai,kurie tau kelia nerima. pas mane ir spirdometro apsvietimas mirksi, cia turbut liga. Generatoriu nenuiminek, kol jo nepatikrinsi, nusiardai kairi sona, pasikeli baka, atrasi generatoriaus fiškute, pasimatuoji varza tarp kontaktu, varza su korpusu (varklio bloku) , jei viskas OK, uzkuri ir matuoji kiek AC voltu duoda prie 5000rpm. jei viskas atitinka parametrus, testuoji krovimo rele.
2014 Spalio 6 10:20
|
Narys
600cc |
Kaip patikrinti ar gera si rele? Honda cbr 1000r 05m. Nes bevaziuojant dingo krovimas, tai kaip manau arba nusprogo rele arba kazkas su generatorium.. Ir ar tiktu kita rele tarkim nuo kawasakio, ar bet kokio kito moco, jei ji taip pat turi ieinancius 3, iseinancius 2 laidus, galiu bandyt det patikrinimui tokia?
2015 Gegužės 25 20:43
redagavo pawlius454 2015 gegužės 25 21:13
|
Juodulys
1500cc |
pasitikrini su voltmetru akumą, jei jis geras, tikrini su voltmetru krovimą, jei krovimas neatitinka reikalavimus, keiti rele reguliatorių, bandyt gali ir kita relę. Dar prieš tai gali pasitikrinti varžas tarp statoriaus (geltonų) laidų ir minuso, ir tarp kiekvieno laido, ar nepramušta.
2015 Gegužės 25 22:15
redagavo DainiusM 2015 gegužės 25 22:16
Honda VFR 800Fi
|
Narys
600cc |
Tai va mane ir domina tos reles, nes girdejau kad jos visos vienodos, tik pajungimai aisku skirias, ir ar eitu man pajungt nuo kito moco ta rele, i kuria ieina ir iseina tiek pat laidu kaip manajai?
2015 Gegužės 25 23:35
|
Narys
900cc |
Jos visos atlieka viena ir ta pacia funkcija. Trifaze kintama stove pavercia i nuolatine ir isleidzia pastovia itampa. Esu dejes hondos i yamaha tik pasiziurejau manuele kaik kas jungias.
2015 Gegužės 26 20:45
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
galima ir pasigamint http://mastercircuits.blogspot.com/2011/08/fet-type-motorcycle-vo.... o reliu reguliatoriuj jau seniai nebera. uztat ir vadinasi lygintuvas reguliatorius.
2015 Gegužės 26 21:18
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
500cc |
Neapsimoka nieko cia gaminti, va isidejau ir jau antri metai jokiu problemu,o ir kaina superine. http://www.heradas.lt/moto-dalys/moto-detales/elektrine-dalis/ita....
2015 Gegužės 26 23:29
|
Narys
25cc |
Sveiki esu kaip ir naujokas bet turiu bedu su krovimu moto Aprilia pegaso 2000m.Sudege itampos reguliatorius nupirkau nauja isidejau bet visviena kaista.Dar radau toki staripsni bet deja anglu zinios silpnos gal kas galit pagelbet ir isverst ka ten jie modifikavo.Aciu. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?271200-ReWiring....
2015 Rugpjūčio 10 22:04
|
Narys
1000cc |
Turbut kaip daugumoje- ismete jungtis ir sujunge, sulitavo tiesiogiai. Saugikli idejo! Nes tos jungtys kibirksciuoja kai oksiduojasi ir sudegina rele ir statoriu. O siaip itampos reguliatorius kaista is tiesu. Paprastas (series)- labiau, mosfet tipo- maziau, bet jis labiau apkrauna statoriu, tai jei silpnas statorius, jis gali islekti. Dar, raso, geri Compu-fire, bet kazi ar uz tiek pirksi http://www.amazon.com/Compu-Fire-Regulator-3-Phase-Charging-Syste.... Gal ir nereikia ten pas tave visko pjaustyt, jungtis pasitikrink visas ir rele sumontuok gerai vedinamoje vietoje.
2015 Rugpjūčio 10 22:21
redagavo turistux 2015 rugpjūčio 10 22:22
|
Narys
1000cc |
Nezinau, reiktu gilintis i veikimo principa. Kazkada kai studijavau, netgi ir zinojau ta veikimo principa, bet dabar nieko neprisimenu
2015 Rugpjūčio 11 06:35
|
Narys
600cc |
Dar labai įdomu būtų sužinoti, kur galėjo mokyti motociklinių reguliatorių veikimo principo...
2015 Rugpjūčio 11 18:15
|
Narys
1000cc |
Gal VGTU? Ne? O gal tu nori isaiskint veikimo principus, bet nedristi?
2015 Rugpjūčio 11 20:41
redagavo turistux 2015 rugpjūčio 11 20:43
|
Narys
600cc |
Tai kad dar nemačiau motociklinio reguliatoriaus veikimo aprašymo, todėl darau išvadą, kad maža tikimybė, jog to mokė VGTU. Iš ko seka išvada, kad teiginys "su MOSFET'iniu reguliatorium labiau apkraunamas statorius" - neturi pagrindimo... Pvz man atrodo, kad su MOSFET'ais mažiau apkraunamas variklis.
2015 Rugpjūčio 11 22:19
|
Auksarankis
900cc |
Kolegos,Kazkokios pievos.dar apie tiritoriniu ir mofsetiniu nvk papasakokit.pasirodys,kad "didesnis statoriaus apkrovimas"bus mazdaug viena 21W lempute.ir tai,jei bus... MOTOCIKLINIU reliu veikimo principas -tai "rasalo septintai klasei"savoka
2015 Rugpjūčio 12 00:39
|
Narys
1000cc |
Pervariau per kompa kruva straipsneliu ir jau nepamenu, kuriame is ju buvo rasoma, kad mosfet lygintuvas maziau kaista ir yra saugesnis pats sau, bet pasekme- labiau kaista statoriaus apvijos, todel motociklams, kuriu statorius linkes pramusti nera patartina. Va situ nuotykiu dar ir pats neskaiciau, bet turetu but idomu http://hildstrom.com/projects/buellregulator/ Pas mane viename motocikle stovi FH012AA mosfet tipo ir neteko girdet, kad tame motociklo modelyje degtu statorius, o kitam visgi uzsakiau is JAV Polaris lygintuva (turetu atkeliauti Shindegen SH775, tikiuosi), kuris yra series tipo.
2015 Rugpjūčio 12 06:31
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |