Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3946/1125110 žinut.
 
Puslapiai: 1..108109110111112..132


 
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#3271    

Citata:
Cituoju: luravinis
gali but atvirkscias sriegis

grandine turi sregi? :D
2014 Rugsėjo 3 20:05
Narys
50cc *
#3272    

Citata:
Cituoju: Bax
O kas gali būti su ta grandine ? Gal žinote kas taiso motociklus Vilniuje ?

Jei senai keista grandinė, jinai būna išsitampo, iškrenta O ringai (apvalios gumytės) tada pradeda barškėti. Patikrinkt ar gerai įtempta grandinė pagal savo motociklo specifikacijas (gali rasti serviso manuale). Gal užtektų tiesiog patempti grandinę.
2014 Rugsėjo 4 12:34 redagavo Pedro 2014 rugsėjo 4 12:35
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#3273   +1  

Čia juk eina kalba apie variklio grandinę, kuri neturi jokių riebokšlių, dažnai pavargsta įtempėjas, todėl grandinė nepilnai įtempta ir skleidžia barškėjmo garsą.

Kita kalba apie rato grandinę, kuri tamposi, dėvisi riebokšliai ir t.t. ;)
2014 Rugsėjo 4 13:32
Bax
Narys
50cc *
Avataras
#3274    

Rato grandine kiek žinau buvo ne senai keista. Garsas yra ne visada, taigi labai panašu kad čia variklio grandine. Dabar klausimas gal kas atlieka motociklu remontą Vilniuje? Nes as pats su mechanika nieko bendro ne turiu, galiu tik pakeisti tepalus filtrus, max stabdžiu kaladėles o su varikliu geriau kol kas tegus dirba žmogus turintis patirties.
2014 Rugsėjo 5 20:53
Narys
125cc **
Avataras
#3275    

sveiki, motociklas Transalp 600, motoras nenori sukti daugiau kaip 4500 apsuku. tarkim vaziuojant 4-5 begiu apsukos 4500 ir toks jausmas lyg truktu kuro. apsukos kyla labai letai ir trukcioja.
oro filtras naujas, zvakes nuvaziavo 500km, karbai po ultragarso voneles, kuras is bako teka laisvai (laikinai pashalinau membrana ir filtrus), membranos sveikos, cia pameginau kazkiek nufilmuoti kaip dirba membranos ir spyruokles https://www.youtube.com/watch?v=NMuiNVvUHW4&list=UUhOPY7TlX65....
gale video puciau i oro siurbimo anga, tai girdisi kaip stuksenasi stumoklis. kaip man atrodo membranos dirba pakankamai dinamishkai.
taciau mishinys cilindruose nevienodas.
priekiniam liesesnis, galines riebus. be to priekinio cilindro viena zvake labiau i baltumą, kita i ruduma (ten ant cilindro po dvi zvakes stovi), kad nera pashalinio oro isiurbimo tikras ant 95proc.
https://plus.google.com/photos/114250113366676196191/albums/60614....
 
2014 Rugsėjo 21 14:29
Pėsčiasis narys
400cc ***
Avataras
#3276    

Sveiki. Klausimas, ant laisvu dirba tiek siltas, tiek saltas, taciau pradedant judeti is vietos, kai pasiekia savo darbine temepratura, motociklas pradeda trukcioti. Tas trukciojimas buna dazniausiai ant pirmos pavaros, arba kai greiteju, o veliau visa tai dingsta. Gal kas turit ideju, kas tai galetu buti? :)
2014 Rugsėjo 29 17:12
Krapštukas
1100cc *****
#3277    

Kai nusipirkau motocikla pakeiciau zvakes. Po 6t. km pradejo nedirbt ant laisvu apsuku- sureguliavau voztuvus ir pakeiciau trecia zvake, kuri buvo visa juoda. Dar po 6t. km vel pradejo nedirbt ant laisvu apsuku- pakeiciau vel trecia zvake ir viskas puiku. Pravaziavau pora tukstanciu be problemu ir turiu dar viena zvake pakeitimui po keliu tukstanciu kilometru paruoses :)
Prisegu foto zvakiu. Kairej pirmo cilindro, desinej ketvirto. Trecia matosi visa juoda, o virs jos tokia pati juoda isimta is to pacio cilindro.
Nuo kur pradet ieskot problemos turint omeny, kad prireikia net 6t. km zvakei apdegti suodziais?
P.s. karbiuratorius valiau pries 5t. km, radau svarius. Bet prisipazinsiu kad ne visus zikliorius buvau issukes pratikrint.

1997m. Kawasaki GPZ 1100 su Keihin CVK karbais.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Spalio 1 19:56 redagavo Edvardas 2014 spalio 1 20:00
Narys
1000cc ******
#3278    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Kai nusipirkau motocikla pakeiciau zvakes. Po 6t. km pradejo nedirbt ant laisvu apsuku- sureguliavau voztuvus ir pakeiciau trecia zvake, kuri buvo visa juoda. Dar po 6t. km vel pradejo nedirbt ant laisvu apsuku- pakeiciau vel trecia zvake ir viskas puiku. Pravaziavau pora tukstanciu be problemu ir turiu dar viena zvake pakeitimui po keliu tukstanciu kilometru paruoses :)
Prisegu foto zvakiu. Kairej pirmo cilindro, desinej ketvirto. Trecia matosi visa juoda, o virs jos tokia pati juoda isimta is to pacio cilindro.
Nuo kur pradet ieskot problemos turint omeny, kad prireikia net 6t. km zvakei apdegti suodziais?
P.s. karbiuratorius valiau pries 5t. km, radau svarius. Bet prisipazinsiu kad ne visus zikliorius buvau issukes pratikrint.

1997m. Kawasaki GPZ 1100 su Keihin CVK karbais.


Kas matosi is foto, tai visos tavo zvakes negrazios ir "netobulos" spalvos.
Man iskart klausimas kyla kodel jos slapios, tepaluotos,ar kas jom yra? Ar tu jas tokias issukes ar nuciupinejes?
Mazai kas aplamai ir sitam forume supranta ir zino kas yra korbiuratoriu valymas, bet jau kitus moko. Pilnai neisardzius karbu - tas pats kas nieko.
Vertetu turbut pirma elektra pasitikrint ar ten viskas gerai,jei visada viena zvake linkus nesudirbt.
Kompresija pasimatyot ir parasyt pries klausima uzduodant reiktu visus ismokint, taisykle gal ivest :) Nuo to viskas prasideda variklyje.
Tai ka as matau is tos vienos foto - vistiek pirma krutinciau kuro padavimo sistema.
2014 Spalio 2 23:04
Krapštukas
1100cc *****
#3279    

Oringai statomi po galvos dangteliu aplink zvakiu angas siektiek leidzia tepala. Is ten ir tepalas ant zvakiu. Sekanti karta tikrindamas voztuvus pasikeisiu ir tuos oringus.

Dabar pasiziurejau diagrama karbo http://www.cmsnl.com/kawasaki-1995-e1-zx1100_model12774/partslist.... Tai busiu isvales viska isskyrus "pilot air screw". Man atrodo sitos adatos-varzteliai buvo uzdengti kaip kad daznai buna su dangteliais kuriuos reiktu grezt. Tai ir neardziau as ju. Pludziu aisku irgi neisiminejau ir karbu vieno nuo kito neatskyriau (o gal reiketu? tada ir pacoso adatos issiimtu)
Visi kiti ziklioriai buvo svarus ir tokie, kuriuos nurodo manualas. Ir pats karbas buvo svarus be jokiu apnasu, nelabai turejau ten ka valyt.
Del zvakiu kitu tiesa- nera jos sviesiai kakavines. Turi toki tamsiai ruda atspalvi. Prisegu kita ju foto daryta be blico, gal kiek aiskiau matysis spalva. Bet kiek pamenu jos darytos po to kai motociklas buvo pasildytas pora kartu su pacosu ir uzgesintas, tas gal kiek spalva patamsino.
Oro filtras naujas.

Beje, paskutinius 2-3t. km pries trecios zvakes keitima vaziuojant is vietos reikedavo sukelt apsukas iki 1,5 t. rpm. Kai pakeiciau ta zvake pradejo vaziuot nuo 1 t. rpm. Tas turbut parodo, kad ta zvake suodziais apsinesa ne staiga karts nuo karto kazkam sustraikavus, o per ilgesni kilometraza.

Infrarediniu termometru norejau pamatuot kolektoriu kai paskutiniu metu pradejo nedirbt, bet neuzfiksavo temperaturos ant aprudijusiu vamzdziu :)
Kompresometra matyt reiktu nusipirkt ir turet tarp irankiu...
O ar gali uzdegimo rite tiekt tinkama srove i antra zvake, bet per zema i trecia? Sukeist zvaklaidzius tarp antros ir trecios zvakes ne visai variantas, nes rezultatas tik po keliu tukstanciu kilometru pasimatytu. Gal pradet nuo zvaklaidziu tikrinimo?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Spalio 2 23:59 redagavo Edvardas 2014 spalio 3 00:22
Narys
1000cc ******
#3280    

Dar zigulistai gali pasakyt sena tiesa: tapalas ant zvakiu = pramusta zvake. Gal tai ne tokia priezastis sito viso reikalo, bet jie reiktu susitvarkyt neatideliojant.

Gal tai padsosas ir gesinimas taip zvakes apnese, bet is to kas matosi ir kitoj foto sakyciau visos zvakes yra gavusios perriebu misini (uzpiltos).

Skirt karbu vienas nuo galbut nereikia, bet nugrezti tablete ir susireguliuoti co reiktu. Ypac tokiu metu motoiklui. Pludes irgi butinai isimt, nes jei praputineji suslegtu oru viska, as nenoreciau, kad tokia trapi detale ten tabaluotusi nuo oro srauto.

Tik per viena laida nepaduot sroves babina gali, butinai reikia tikrint. Gal elektrikai kazka kito pasakys, bet esu turejes toki atveji kai tik vienas babinos isejimas "mirsta".
2014 Spalio 3 06:26
Krapštukas
1100cc *****
#3281    

Aiskui, dekui uz mintis.

Pradesiu nuo tarpiniu keitimo ir elektros tikrinimo.
O tada jei prireiks lysiu i karbus matuot benzino lygi ir grezt bei reguliuot pilot air screws. Labai nemaloniai tie karbai issiima.
2014 Spalio 3 21:52
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#3282    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Aiskui, dekui uz mintis.

Pradesiu nuo tarpiniu keitimo ir elektros tikrinimo.
O tada jei prireiks lysiu i karbus matuot benzino lygi ir grezt bei reguliuot pilot air screws. Labai nemaloniai tie karbai issiima.

Pilot screws nieko neprireguliosi, reik statyt ant gamyklinio standarto ir veiks. Bet esme kad per tiek daug metu jie turetu but apsinese suodziais , ttad nuvalius efektas butu stulbinamas.
2014 Spalio 5 10:48 Mune
Krapštukas
1100cc *****
#3283    

Bet ar apsinese pilot screws gali vest link per riebaus misinio (turint omeny, kad pilot screw yra variklio puseje ant karbiuratoriaus)?
2014 Spalio 5 13:29
Narys
400cc ***
#3284    

Na paspeliokim
Modelis Yamaha tdm850 91m
Vaziuojant uzgeso. Starteris nebesuko (speju uzsitrumpino akumas), uzstumus uzsikure, lengvai pagazavus dirbo, bet uzdavus daugiau gazo uzgeso. Pajungus krokodilus starteris suka, bet ner kibirksties. Nebedega trumpos sviesos, stopai ir neutralo lempute. Ilgos ir posukiai veikia. Toks ispudis, kad viska numuso kas buvo ijungta pries paskutini uzgesima.
Nuo ko pradet ieskot bedos?
2014 Spalio 6 18:09
Narys
400cc ***
#3285    

Fiskes grazios, saugikliai sveiki.
Kaip siulai pamatuot krovima, jei nesikuria?
Spejam, kad reguliatorius uzdave per daug sroves ir sudege viskas, kas tuo metu veike. Ar galejo taip but? Reik ieskot reguliatoriaus, kad pabandyt.
2014 Spalio 7 17:35
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3286   -1  

Citata:
Cituoju: audriusir
Na paspeliokim
Modelis Yamaha tdm850 91m
Vaziuojant uzgeso. Starteris nebesuko (speju uzsitrumpino akumas), uzstumus uzsikure, lengvai pagazavus dirbo, bet uzdavus daugiau gazo uzgeso. Pajungus krokodilus starteris suka, bet ner kibirksties. Nebedega trumpos sviesos, stopai ir neutralo lempute. Ilgos ir posukiai veikia. Toks ispudis, kad viska numuso kas buvo ijungta pries paskutini uzgesima.
Nuo ko pradet ieskot bedos?


Atjungi generatoriu ir megini nuo masinos akumo su laidais sukt. Tikrini kibirksti. Jei nera - tikrini babinas arba dedi kitas pabandymui. Jei nepadeda - keiti kita kompa (kibirksties valdymo bloka). Tada jau turetu kurtis. Kai uzkursi - matuoji genero krovima, atjunges krovimo reguliatoriaus pliusa nuo moco el. grandines.
2014 Spalio 7 20:40 ZX10R '06
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3287    

Citata:
Cituoju: Pedro
Sveiki, gal kas esat susidūre su panašia problema. Niekaip neatsisuka priekinės žvaigždutės varžtas. Nesuprantu, kas ten padaryta, sulaužėm du geros kokybės raktus, sukom ir su vamzdžiu ir visaip kaip. Kai trečias raktas pradėjo vyniotis supratom, kad nieko nebus. Aišku ir wd40 ėjo ir kitos priemonės. Varžtas kaip stovėjo, taip stovi.
Aišku bandysiu varyt i servisą, kad kaitinų ar kitaip bandytų, nebent čia kas nors kokį stebuklingą būda žinote. :)


Cia ne Kawasaki? :) Mano Ninzes varzta atsukom tik nuo pneumatinio suktuvo galva uzdeje ir tarp zvaigzdes dantu torco galvute ikise su 2 m. ilgio vamzdziu, net grandine issitampe :)
2014 Spalio 7 20:45 ZX10R '06
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3288   +1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Oringai statomi po galvos dangteliu aplink zvakiu angas siektiek leidzia tepala. Is ten ir tepalas ant zvakiu. Sekanti karta tikrindamas voztuvus pasikeisiu ir tuos oringus.

Dabar pasiziurejau diagrama karbo http://www.cmsnl.com/kawasaki-1995-e1-zx1100_model12774/partslist.... Tai busiu isvales viska isskyrus "pilot air screw". Man atrodo sitos adatos-varzteliai buvo uzdengti kaip kad daznai buna su dangteliais kuriuos reiktu grezt. Tai ir neardziau as ju. Pludziu aisku irgi neisiminejau ir karbu vieno nuo kito neatskyriau (o gal reiketu? tada ir pacoso adatos issiimtu)
Visi kiti ziklioriai buvo svarus ir tokie, kuriuos nurodo manualas. Ir pats karbas buvo svarus be jokiu apnasu, nelabai turejau ten ka valyt.
Del zvakiu kitu tiesa- nera jos sviesiai kakavines. Turi toki tamsiai ruda atspalvi. Prisegu kita ju foto daryta be blico, gal kiek aiskiau matysis spalva. Bet kiek pamenu jos darytos po to kai motociklas buvo pasildytas pora kartu su pacosu ir uzgesintas, tas gal kiek spalva patamsino.
Oro filtras naujas.

Beje, paskutinius 2-3t. km pries trecios zvakes keitima vaziuojant is vietos reikedavo sukelt apsukas iki 1,5 t. rpm. Kai pakeiciau ta zvake pradejo vaziuot nuo 1 t. rpm. Tas turbut parodo, kad ta zvake suodziais apsinesa ne staiga karts nuo karto kazkam sustraikavus, o per ilgesni kilometraza.

Infrarediniu termometru norejau pamatuot kolektoriu kai paskutiniu metu pradejo nedirbt, bet neuzfiksavo temperaturos ant aprudijusiu vamzdziu :)
Kompresometra matyt reiktu nusipirkt ir turet tarp irankiu...
O ar gali uzdegimo rite tiekt tinkama srove i antra zvake, bet per zema i trecia? Sukeist zvaklaidzius tarp antros ir trecios zvakes ne visai variantas, nes rezultatas tik po keliu tukstanciu kilometru pasimatytu. Gal pradet nuo zvaklaidziu tikrinimo?


o kaip karbu membranos atrodo? Nekiauros, neprignybtos? Ar tvirtai stovi adatos sklendej, ar neturi judejimo aukstyn zemyn? Ar visos vienodai sudetos? Ar nesumaisyti pagrindiniai zikleriai? (kai kuriu mocu buna krastiniu karbu ant 5 sotkiu mazesni) Sinchronizacija kada nors darei? (ypac po voztuvu reguliavimo) As dar pameginciau babinas vietom sukeist jei laidai leidzia. Pypkes tikrinai ir ju laidus?
2014 Spalio 7 20:56 redagavo Liūtas 2014 spalio 7 20:58 ZX10R '06
Narys
400cc ***
#3289   +1  

Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: audriusir
Na paspeliokim
Modelis Yamaha tdm850 91m
Vaziuojant uzgeso. Starteris nebesuko (speju uzsitrumpino akumas), uzstumus uzsikure, lengvai pagazavus dirbo, bet uzdavus daugiau gazo uzgeso. Pajungus krokodilus starteris suka, bet ner kibirksties. Nebedega trumpos sviesos, stopai ir neutralo lempute. Ilgos ir posukiai veikia. Toks ispudis, kad viska numuso kas buvo ijungta pries paskutini uzgesima.
Nuo ko pradet ieskot bedos?


Atjungi generatoriu ir megini nuo masinos akumo su laidais sukt. Tikrini kibirksti. Jei nera - tikrini babinas arba dedi kitas pabandymui. Jei nepadeda - keiti kita kompa (kibirksties valdymo bloka). Tada jau turetu kurtis. Kai uzkursi - matuoji genero krovima, atjunges krovimo reguliatoriaus pliusa nuo moco el. grandines.


O klausimas kam atjungt generatoriu norint uzvesti nuo auto?
2014 Spalio 7 22:08
Krapštukas
1100cc *****
#3290    

Citata:
Cituoju: Liūtas
o kaip karbu membranos atrodo? Nekiauros, neprignybtos? Ar tvirtai stovi adatos sklendej, ar neturi judejimo aukstyn zemyn? Ar visos vienodai sudetos? Ar nesumaisyti pagrindiniai zikleriai? (kai kuriu mocu buna krastiniu karbu ant 5 sotkiu mazesni) Sinchronizacija kada nors darei? (ypac po voztuvu reguliavimo) As dar pameginciau babinas vietom sukeist jei laidai leidzia. Pypkes tikrinai ir ju laidus?


Membranos kaip naujos. Ar adatos juda neziurejau.
Adatos ir ziklioriai tokie, kokius nurodo manualas, nesumaisyti.
Sinchronizacija pavasari bandziau daryt, rezultate siektiek skyresi vakumas prie 1000rpm ir 2000 rpm.
Elektros dar nieko netikrinau.
Beje, prisegu foto kaip isdilusios sklendes. Idomu ar tai galetu itakot (foto is interneto, bet isdilimas toks pats).
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Spalio 9 17:25 redagavo Edvardas 2014 spalio 9 17:27
Narys
250cc **
Avataras
#3291    

Sveiki, klausimas prieš ryt dienos ardymus. Bėda tokia, kad 2004 636 kawa, pašilus motorui, turi caksėjimo garsa, 2000-4000 apsuku tarpe(toliau nesigirdi, per variklio darba tiesiog), ir apsukos, ant laisvu netolygiai dirba, šokinėja biški. Garsas sklinda iš kairės pusės, po dangteliu... Pirma mintis vožtuvai, bet jie pagal idėja sėst turetų, ir garsų nebūt. Nu ryt matysiu. Kita durna mintis kad žvakė kažkokiu budu pramuša pašilus, ir sukuria ta caksėjimo garsa. Kas dar kokių minčių turit kas galėtų būt, jei atkristų tie du variantai? Gal tiesiog kas buvot susiduria...
2014 Spalio 22 00:08
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#3292    

Citata:
Cituoju: Justink
Sveiki, klausimas prieš ryt dienos ardymus. Bėda tokia, kad 2004 636 kawa, pašilus motorui, turi caksėjimo garsa, 2000-4000 apsuku tarpe(toliau nesigirdi, per variklio darba tiesiog), ir apsukos, ant laisvu netolygiai dirba, šokinėja biški. Garsas sklinda iš kairės pusės, po dangteliu... Pirma mintis vožtuvai, bet jie pagal idėja sėst turetų, ir garsų nebūt. Nu ryt matysiu. Kita durna mintis kad žvakė kažkokiu budu pramuša pašilus, ir sukuria ta caksėjimo garsa. Kas dar kokių minčių turit kas galėtų būt, jei atkristų tie du variantai? Gal tiesiog kas buvot susiduria...

Vožtuvų velenų grandinės įtempėjas (jei teisingai techniškai apibūdinau)? http://www.youtube.com/watch?v=n2E4bL6UGsQ
 
2014 Spalio 22 00:38 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Narys
250cc **
Avataras
#3293    

Kaip ir minėjau pirmame poste, garsas ne iš grandinės pusės ;) na nuėmes baką tiksliau matysiu iš kur, gal dar kažkas įpurškime...
2014 Spalio 22 07:44 redagavo Justink 2014 spalio 22 08:10
Narys
50cc *
#3294    

Sveiki, neseniai nusipirkau krosinį Honda MTX 80. Iš pat pradžių motociklas neužsivedė kojele, nes buvo ne ta tvarka sudeliota užvedimo kojelė, užsikurdavo tik užstūmus ant antros pavaros. Įjungus laisvą pavarą reikėdavo pagazuot, nes užgesdavo. Sutvarkius kojelės eiliškumą krosinis vistiek kojele neužsikūrė ir dabar net užstūmus nesikuria, gal žinote kas galėtu būti?
2014 Spalio 27 22:22
Narys
1000cc ******
#3295   -3  

Citata:
Cituoju: Aurimusa
Sveiki, neseniai nusipirkau krosinį Honda MTX 80. Iš pat pradžių motociklas neužsivedė kojele, nes buvo ne ta tvarka sudeliota užvedimo kojelė, užsikurdavo tik užstūmus ant antros pavaros. Įjungus laisvą pavarą reikėdavo pagazuot, nes užgesdavo. Sutvarkius kojelės eiliškumą krosinis vistiek kojele neužsikūrė ir dabar net užstūmus nesikuria, gal žinote kas galėtu būti?


Sugedo.
2014 Spalio 27 23:10
Narys
50cc *
#3296    

Kad sugedo tai aš žinau, bet kame problema? Ką tvarkyti? Ar čia galima sulaukti tik pajuokos?
2014 Spalio 27 23:20
Narys
400cc ***
Avataras
#3297    

Citata:
Cituoju: Aurimusa
Kad sugedo tai aš žinau, bet kame problema? Ką tvarkyti? Ar čia galima sulaukti tik pajuokos?


PAtikrink varyklio kompresija,carba ir zvake. Pirmi tri dalikai i kurios turetum atkreilti demesi su tokiais gedimais.
2014 Spalio 27 23:37 redagavo dzej1 2014 spalio 27 23:38
Narys
50cc *
#3298    

Kompresija tikrai gan gera. Žvakė ant kito krosinio buvo uždėta ir užkūrė su ja. O dėl karbiuratoriaus tai ji valaiu, ar kažką reikia jame dar žiūrėti?
2014 Spalio 27 23:57
Narys
400cc ***
Avataras
#3299    

Citata:
Cituoju: Aurimusa
Kompresija tikrai gan gera. Žvakė ant kito krosinio buvo uždėta ir užkūrė su ja. O dėl karbiuratoriaus tai ji valaiu, ar kažką reikia jame dar žiūrėti? [/q

kuro ir oros misinio padavimas turi buti teisingas kitaip neuzkursi moco.
2014 Spalio 28 06:51
Narys
50cc *
#3300    

Kad oras patenka tai tikrai. Bėt del kuro tai nezinau. Nes kai buvo uzkurtas ir pravaziuotas, gazo rankenėlė nelabai norėdavo kartais reaguoti i kuro padavima. Ka karbiuratoriuje tiksliai reikėtu žiūrėti? Nes kai buvau isardes viskas atrode tvarkingai.
2014 Spalio 28 12:40
Puslapiai: 1..108109110111112..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17