Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » Pirmasis žvilgsnis į 2015 m. Kawasaki Vulcan S – subalansuotas naujokams, bet tiktų ir hipsteriams

| 2014-11-14 Dellamorte | 10/7831 žinut.
 

 
Nors JAV šį spalį vykusioje tarptautinėje parodoje „AIMExpo 2014“ Kawasaki stendas buvo apgultas smalsuolių dėl pasaulinės Ninja H2R supermodelio premjeros, tačiau ir kita didžiosios japonų ketveriukės atstovų pristatyta naujovė susilaukė nemažo lankytojų dėmesio.

2015 metų sausį pirmuosius pirkėjus pasieksiantis 650 kub. cm variklio tūrio Kawasaki Vulcan S – tai tikras šviežio oro gūsis nedidelio dydžio kruizerių klasėje, angliškai neoficialiai vadinamoje „entry level“.

Paskutiniame XX amžiaus dešimtmetyje Japonijos gamintojai masiškai štampavo 500-650 kub. cm darbinio tūrio deforsuotus „žemasūkius“ motociklus V2 tipo varikliais ir nuo Harley Davidson nukopijuotu dizainu (pvz.: Honda VT600, Yamaha XVS 650). Dėl nedidelio svorio, kompaktiškų gabaritų bei neaukštos kainos šios klasės kruizerius dar ir šiandien dažniausiai renkasi pradedantieji motociklininkai ir motociklininkės. Ir, deja, dažnai netrukus savo pasirinkimu nusivilia patyrę, kad jų chromu blizgantys žirgai nors ir plerpia bei vibruoja ne ką mažiau už HD, bet yra tiesiog per silpni ir per lėti. Arba, kaip pasakytų tavo draugelis Vycka – „nevalina“.

Atrodo, šią problemą suprato visi didžiosios japonų ketveriukės atstovai, tačiau jai spręsti pasiūlė skirtingus receptus. Vieni tiesiog padidino pradedantiesiems skirtų kruizerių motorų kubatūrą iki maždaug 800-950 kub. cm (Yamaha Bolt, Suzuki Marauder), kiti pasirinko kitokį kelią: Honda nutarė perauklėti „laike užstrigusius“ kruizerių pirkėjus ir sukūrė eksperimentinę CTX liniją (jai priskirti galima būtų ir „erdvėlaivį‟ NM4 Vultus), na o Kawasaki kurį laiką tyliai stebėjo konkurentų žingsnius, analizavo jų silpniausias vietas ir, atrodo, padarė teisingas išvadas. Štai todėl naujasis Kawasaki Vulcan S į mūšį dėl pirkėjų simpatijų ateina su stipriais koziriais kišenėje.

Pradėkime nuo motociklo dizaino – jis nusipelno jei ne liaupsių, tai bent jau iškelto į viršų nykščio dėl vykusiai suderintų klasikinių kruizeriškų bruožų ir XXI amžiaus modernumo. Bene pagrindinis į akis krintantis akcentas – atvirai eksponuojamas galinis monoamortizatorius bei daugelyje vietų matomi rėmo vamzdžiai. Šie konstruktyviniai elementai kuria griežto, raumeningo ir tvirto motociklo įvaizdį. Nuėmus keleivio sėdynę gauname tiesiog klasišką bobberį. O jei dar perkėlus numerio laikiklį į šoną... Lyginant su technine prasme artimiausiu, tačiau plastikais apdangstytu konkurentu – Honda CTX 700 – „vulkanas‟ stiliaus dvikovą laimi užtikrintai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paprasta, bet efektyvi gamintojų pasiūlyta naujovė – galimybė pritaikyti motociklo ergonomiką pagal vairuotojo ūgį ir poreikius. Pirkėjas, rinkdamasis norimą Vulcan S komplektaciją gali pasirinkti vieną iš trijų skirtingų vairų ir trijų sėdynių. Na, o pakojų tvirtinimo vietą galima keisti kada tik panorėjus – tam reikalui yra numatytos trejos tvirtinimo vietos.

Pradedantiesiems turėtų patikti ir automatinis neutralios pavaros ieškiklis, užtikrinantis, kad motociklui stovint per stipriai kilstelėjus pavarų perjungimo svirtį aukštyn netyčia neįsijungs aukštesnė pavara. Beveik po motociklu įtaisytas duslintuvas – taip pat gerai apgalvota detalė, skirta didesniam saugumui nuo netyčinių nudegimų. Be to, siekdami padidinti motociklo posvyrio kampą posūkiuose ir manevringumą Kawasaki savo naująjį kūrinį apavė sportiškomis padangomis ir lengvo lydinio ratlankiais.

Kurdami Vulcan S gamintojai nusprendė nesilaikyti dogmos, kad kruizeriui būtina V2 variklio konfigūracija, ir į naująjį „vulkaną” įprūdino laiko patikrintą skysčiu aušinamą 650 kubikų variklį, sudarytą iš dviejų paraleliai išdėstytų cilindrų, kuriuo ligšiol dalinosi Ninja ir Versys modeliai. Tiesa, kumštelinių velenų forma, kuro tiekimo bei išmetimo sistemos ir kiti mazgai buvo perderinti tam, kad sukimo momento kreivė pasislinktų arčiau žemesnių apsukų intervalo. Ir nors variklio galia kol kas neskelbiama, galima spėti, kad ji bus artima 44 kilovatams – taigi, kur kas didesnė nei „vyresniojo brolio" VN 900 (35 kW), nepaisant pastarojo turimo 250 kubinių centimetrų darbinio tūrio pranašumo.

Ketinantiems „vulkanu” leistis į ilgesnes keliones gamintojai siūlo tradicinių aksesuarų liniją: odinius šoninius krepšius, atlošus, bagažo laikiklius, priekinius stiklus. Šešių laipsnių greičių dėžė turėtų užtikrinti ramų variklio darbą greitkeliuose, o 14 litrų talpos kuro bakas garantuoti bent jau 300 km atstumą tarp degalų papildymo. Tiesa, vairuotojas ir keleivis tolimose kelionėse, ko gero, negalės mėgautis itin dideliu komfortu – galinės pakabos eiga siekia vos kiek daugiau už tris colius.

Prietaisų skydelis atrodo moderniai, bet gal kiek pigiai. Tačiau niekas nepaneigs jo funkcionalumo: LCD ekrane rodomas greitis, atstumas, apsukos, degalų kiekis bake, laikas, vidutinis degalų sunaudojimas ir kita aktuali informacija.

Belieka palinkėti, kad pirmasis teigiamas įspūdis, kurį paliko Vulcan S neišblėstų ir „susipažinus“ su juo gyvai.


2015 Kawasaki Vulcan S ABS specifikacijos

Variklis: dviejų cilindrų, išdėstytų lygiagrečiai, keturtaktis, skysčiu aušinamas, DOHC, po keturis vožtuvus kiekvienam cilindrui
Darbinis tūris: 649 kub. cm
Stūmoklio skersmuo ir eiga: 83 x 60 mm
Suspaudimo laipsnis: 10.8:1
Aušinimo sistema: Skysčiu
Kuro sistema: Skaitmeninis įpurškimas DFI su dviem 38 mm droseliais ir su sub-droseliais
Uždegimas: TCBI su skaitmeniniu paankstinimu
Pavarų dėžė: Šešių greičių, su automatiniu neutralios pavaros ieškikliu
Galutinė pavara: grandinė
Rėmas: Dvigubas plieno vamzdis
Priekinė pakaba / eiga: 41 mm teleskopinė šakė / 5,1"
Galinė pakaba / eiga: monoamortizatorius su reguliuojama išankstine apkrova / 3,2"
Priekinės padangos: 120/70 R18
Galinės padangos: 160/60 R17
Priekiniai stabdžiai: Vienas 300 mm diskas su dvigubo stūmoklio apkaba, ABS
Galiniai stabdžiai: Vienas 250 mm diskas su vieno stūmoklio apkaba, ABS
Bendras ilgis: 2,31 m
Bendras plotis: 88 cm
Bendras aukštis: 1,09 m
Prošvaisa: 13 cm
Sėdynės aukštis: 68 cm
Važiuoklės bazė: 1,57 m
Masė: 226 kg
Kuro bako talpa: 14 litrų
Spalvos: „Candy Lime“ žalia, „Pearl Crystal“ balta arba matinė „Ebony“
Kaina JAV: nuo 7399 $

http://www.youtube.com/watch?v=mNXH_YZ_zY4

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=eLmm....
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
600cc ****
#2    

įdomus sprendimas visą brudą iš variklio išmesti ant galinio stabdžių disko :)
2014 Lapkričio 14 20:59 Heaven Can Wait to Another Day
Narys
1100cc *****
#3   +2  

Citata:
Cituoju: airas
jooooo,hm hm....kazkas labiau panasu i streeta,o ne kruizeri...


Esu tikras, jog "cruizeris" yra daugiau dizaino israiska, asocijuojasi su sedesena ir motociklo isvaizda. Koks yra naudojamas variklis (jei butent ta turi omenyje) - jau mazai kam idomu. Triuksmingi duslintuvai, stebint aplinka ir KET, jau nebemadoj. Besirenkant naujus motociklus zmones labiau domina stilius, galingumas ir ekonomija. Paskutinis kriterijus kazkoks labai jau prastas, 4,66l/100 isvis tragedija tokio tipo naujausiam modeliui.

Atmetus grazu garsa, is talpaus V2 lieka tik sukimo momentas?
Bet borto kompiuteriai gali ta lengvai kompensuoti reguliuojant apsukas.

O del isvaizdos tia man jis laba patinka.
Kad mus tokios kainos kada nors pasiektu...
2014 Lapkričio 15 02:55 redagavo Decoy 2014 lapkričio 15 03:32
Narys
1000cc ******
Avataras
#4    

Na, niekam ne paslaptis, kad Triumph visada dėjo paralel twin motorus į kruizerius :D Ir valina normaliai.
2014 Lapkričio 15 07:47
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Decoy
Citata:
Cituoju: airas
jooooo,hm hm....kazkas labiau panasu i streeta,o ne kruizeri...


.... Paskutinis kriterijus kazkoks labai jau prastas, 4,66l/100 isvis tragedija tokio tipo naujausiam modeliui.


Su 14 litru baku ir tokiom degalu sanaudom... :( (n) Nors jei tik iki kebabu palekti... tai gerai... :)
2014 Lapkričio 15 08:26 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1100cc *****
#6    

Normalus tas bakas. 200km lengvai nuvaziuos tarp pilimosi. Sitoj klasej pilna kruizeriu su 11-12 litru bakais ir dar didesnem sanaudom. Yamaha bolt 12 litru baka turi.

Siaip idomus moto. I gala turetu isidet er6 skirtas amortizatorius su 120mm eiga. Turetu valdytis kaip sportiskas streetas su juo.
2014 Lapkričio 15 09:37
Narys
900cc *****
Avataras
#7    

Kawasaki (y) . Kaip visada super mocas iš Kawasaki
2014 Lapkričio 15 15:05
Narys
500cc ***
Avataras
#8   +2  

Čoperis su grandine tai kažkoks nesusipratimas
2014 Lapkričio 18 08:28 LMK 247
Pėsčiasis narys
400cc ***
#9    

panašu čia ir bus er6 žemam kėbule
2014 Lapkričio 19 20:47
Rem
Narys
50cc *
#10    

Na va ir sulaukė HD Street konkurento... :)
2014 Lapkričio 19 22:45
Narys
250cc **
Avataras
#11    

HD Street bent jau diržine pavara turi kurios nereikės per ilgesne kelione vis sutept lyginant su naujuoju Vulkan... Ankstesni Vulkanai, bet jau kardana turėjo :)
2014 Gruodžio 17 09:01
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17