Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Honda NC700x ir BMW F800GS, kuri pasirinkti

| 2014-12-14 Ciid | 135/40095 žinut.
 
Puslapiai: 123..5


 
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#1    

Honda NC700x ir BMW F800GS, kuri pasirinkti

Sveiki
Noreciau gauti patarimu is senu vilku kuri , ar tiksliau kaip tinkamai apsispresti kuris is siu dvieju motociklu tinkamas butu naujokui.
Ant motociklo esu sedejes gal pries 15-17 metu dar paauglysteje kai teisiu neturejau. Atejus ziemai uzpludo seni prisiminimai ir jau antras menuo kaip neiskrenta is galvos mintis kad reikia isigyti motocikla. Taigi uzkliuvo uz akies sie du motociklai Honda NC700x ir BMW F800GS. Kadangi ziniu apie siuos motociklus nulis tai reikia patarimo kuo geriau vienas ar kitas. Ka as dabar izvelgiu siuose motocikluose tik tai kad F800 gana patikimi, bet tuo paciu ir brangesni. Jei NC700 galima nupirkti metu ar dvieju, o BMW bus jau gerokai pavaziaves ivertinant kad siuos motociklus perka ne vakariniams pasivazinejimams. Pagal atsiliepimus NC rekomenduoja naujokams. Beje mano ugis 187cm ir svoris link 100kg traukia.
2014 Gruodžio 14 23:04 redagavo Ciid 2014 gruodžio 22 10:53
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#2    

BMW universalesnis mocas, puikiai važiuoja žvyru miško keliukais ir pan. Honda gi labiau asfaltinis mocas. BMW variklis žymiai daugiau arklių. BMW didesnė pakabos eiga, aukštesnis. Dar priklauso, kaip ruošiesi juos naudoti. Aš rinkčiausi BMW, nors pats šiuo metu važinėju vyresniuoju NC700 broliu ir kol kas nesiruošiu keist į jokį kitą :)
2014 Gruodžio 15 07:25
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#3    

Pagrinde manau bus asfaltas ir vakariniai pasivazinejimai. Honda retai bet uzsienyje galima sutikti su 750 varikliu kas jai prideda kelis kumeliukus, bet didelio skirtumo manau nepajausi nuo 700. Taip pat butu visai smagu isbandyti su DCT (dviguba sankaba) nereiketu zaisti su begiais kas manau suteiktu malonumo vaziuojant.
2014 Gruodžio 15 08:47
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: Ciid
Pagrinde manau bus asfaltas ir vakariniai pasivazinejimai. Honda retai bet uzsienyje galima sutikti su 750 varikliu kas jai prideda kelis kumeliukus, bet didelio skirtumo manau nepajausi nuo 700. Taip pat butu visai smagu isbandyti su DCT (dviguba sankaba) nereiketu zaisti su begiais kas manau suteiktu malonumo vaziuojant.

tai pyrda tada pirk :D
2014 Gruodžio 15 09:49
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#5    

Neturejau patirties su GS. Vazineju su NC700X (apie 15k km). Is principo kaip streetas asfaltui ir mieste geras pasirinkimas (ekonomiskas (iki 3,5l/100km), gal kiek kietokas prastesniems keliams)

Naudoju ji ir kaip enduro (kadangi kol kas neturiu galimybes tureti antro moco). Tik dabar rinkciausi su DCT (ypac jei reikia daugiau vazinetis mieste)
2014 Gruodžio 15 09:58 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#6    

Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Ciid
Pagrinde manau bus asfaltas ir vakariniai pasivazinejimai. Honda retai bet uzsienyje galima sutikti su 750 varikliu kas jai prideda kelis kumeliukus, bet didelio skirtumo manau nepajausi nuo 700. Taip pat butu visai smagu isbandyti su DCT (dviguba sankaba) nereiketu zaisti su begiais kas manau suteiktu malonumo vaziuojant.

tai pyrda tada pirk :D

Viena turiu :)
2014 Gruodžio 15 10:07
Narys
250cc **
Avataras
#7    

Kaip pradenciajam abu per geri bet jei is tu dvieju pradet po miesta tai honda
2014 Gruodžio 15 11:13
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#8    

Kuom jie per geri.
Jei sie netinka tai nuo ko reikia pradeti?
2014 Gruodžio 15 11:46
Narys
1000cc ******
Avataras
#9   +1  

Citata:
Cituoju: bajarinas
Kaip pradenciajam abu per geri bet jei is tu dvieju pradet po miesta tai honda

Jiegu zmogus gali sau leisti,tai kodel ne.
Kam vaziuoti su kokia pirda jeigu gali su BMW ar Honda. :)
As tiktai uz. (h)
2014 Gruodžio 15 12:11
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#10   +3  

Ir anokia cia prabanga. Senesni nusipirkes daugiau isleisi kasmetinem islaidom nei pirkdamas, bet galutinis skaicius gausis tas pats. Senesni atsiperka tik jei nuvaziuosi per metus kelis simtus km, bet jei tukstanciais tai siulyciau tik naujesni (maziau lankymosi servise ir krapstymosi, o daugiau malonumo tiesiog vaziuojant)
2014 Gruodžio 15 12:17 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#11   +3  

Citata:
Cituoju: bajarinas
Kaip pradenciajam abu per geri bet jei is tu dvieju pradet po miesta tai honda


per gerų mocų nebūna :D Geriau iš karto pataikyt nusipirkt tokį, kad po pirmo sezono nesinorėtų parduot. Aš iškeičiau nemažai motociklų, kol supratau kokio noriu, koks važiavimo stilius man labiausiai patinka.
Čia palyginimui Crossruneris su vyresniu broliu, jei esi žmogus nemažas, Crossruneris nelabai tiks. Gaila nerandu su GS vienoj foto palyginimui.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Gruodžio 15 12:17 redagavo informatikas 2014 gruodžio 15 12:39
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#12    

Kaip suprantu NC700x dydziu butu tarp siu dviju hondu. Sedynes aukstis 20mm zemiau nei diziojo brolio is nuotraukos, bet ir pakojai turi buti zemiau. Ar vistik tie 20mm bus labai juntami?
2014 Gruodžio 15 14:30
Moto tėvas
800cc *****
Avataras
#13   +1  

Ieskok galimybiu , kad galetum ir su tuo ir su anuo nors po aikstele "pasiraityt".
apzerges pajustum sedyne, pakojus, vaira ir t.t. o paskui jau spresti paciam.
2014 Gruodžio 15 14:41 Tarpkojy BMW F650 ...
Krapštukas
1100cc *****
#14   +2  

Kad F800 patikimesnis, tai mitas. NC turetu buti patikimesnis, aisku, tai nereiskia kad F800 pastoviai ges. Bet dar neteko girdet apie kazka kas persedo ant BMW nes Honda gedo. O tokiu, kurie pardave BMW nes atsibodo brangus gedimai ir sedo ant japono, pilnas internetas pasisakymu.

Crosstourer ar Crossrunner cia isvis ne i tema. 4 cilindrai gerai keliaujant arba skraidant. Mieste netrauks, kuro valgys dvigubai, svoris irgi didelis. Ypac turint omeny, kad autorius zino koks kaifas yra su motoroleriu mieste vazinet, tai sitie begemotai liktu garaze stovet, o motoroleris toliau butu naudojamas.

As pilnai pritariu autoriaus norui pirkti DCT versija NC700X. Beje, dar galima ziureti i NC700S DCT versija, jei dizainas labiau patinka nei X.
2014 Gruodžio 15 14:54
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#15    

Del aukscio reiktu tiesiog pasimatuoti (galima uzeiti I Nippon auto jei salone turi). Jei visdelto NC700X butu per aukstas, keliais comais S versija zemesne. O siaip apart aerodinaminiu plastmasiu X ir S identiski
2014 Gruodžio 15 16:04 redagavo Plasnart 2014 gruodžio 15 16:04 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#16    

Pasimatuok pirmiausia, bet manau, kad reikia aukštesnio tavo ūgiui.
O svoriui - galingesnio, nes važiuosi paskui kaip meška cirke.

Honda NC 700X
Seat Height - 790 mm (Europe) - 775 mm (Japan)
Max Power - 51.1 hp @ 6250 rpm
Max Torque - 62 Nm @ 4750 rpm

BMW F 800GS
Seat Height - 880 mm / 850 mm
Max Power - 85 hp @ 7500 rpm
Max Torque - 80 Nm @ 5750 rpm
2014 Gruodžio 15 16:37
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#17    

Svoris 103 kg., ūgis 190 cm., NC 750 X DCT, per 2014 m. pravažiavau 24,5K. Jei keisiu tai tik į True Adventure ir tik su DCT, tiesiog toks važiavimas žvyru, mišku ir bekele labiau patiko, aišku jei leis galimybės norėčiau pasilikti ir NC - mieste pasakiška motociklas.
750-ukų mažiau randi nes jie tik 2014 pradėti pardavinėti (2013 Milano parodoje pristatyti), kaip lyg ir 700-uko upgrade. 700-ukus paliko A2 kategorijos vairuotojams nes 750-ukas jau reikalauja A. Skirtumas ne tik AG, bet jei kalba eina apie DCT, tai ir dėžės programavime, prietaisų skydelyje spalvinėje gamoje, sėdynėje. Daugiau išoriškai nepastebėsi. Nippon turi NC700S su DCT bandymams, na tik kad dabar tai ko gero neduos :) .
2014 Gruodžio 15 16:48
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Citata:
Cituoju: DCDL
700-ukus paliko A2 kategorijos vairuotojams nes 750-ukas jau reikalauja A. Skirtumas ne tik AG, bet jei kalba eina apie DCT, tai ir dėžės programavime, prietaisų skydelyje spalvinėje gamoje, sėdynėje. Daugiau išoriškai nepastebėsi. Nippon turi NC700S su DCT bandymams, na tik kad dabar tai ko gero neduos :) .


O tai 700 dar vis pardavineja naujus kazkur Europoj? As maniau, kad CB500X (ir kiti 500cc modeliai) pakeite 700 modelius A2 klasej.
2014 Gruodžio 15 16:52
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#19    

Citata:
Cituoju: Geralt
Pasimatuok pirmiausia, bet manau, kad reikia aukštesnio tavo ūgiui.
O svoriui - galingesnio, nes važiuosi paskui kaip meška cirke.

Honda NC 700X
Seat Height - 790 mm (Europe) - 775 mm (Japan)
Max Power - 51.1 hp @ 6250 rpm
Max Torque - 62 Nm @ 4750 rpm

BMW F 800GS
Seat Height - 880 mm / 850 mm
Max Power - 85 hp @ 7500 rpm
Max Torque - 80 Nm @ 5750 rpm

Gal kazka neta pasiziurejai, o jei tiksliau NC 700S sedynes aukstis 790mm. Tiek Nippono puslapyje tiek wikipedijos NC 700X sedynes aukstis yra 830mm
2014 Gruodžio 15 16:57
Krapštukas
1100cc *****
#20    

Sedyne paauksinti, tai ne pazeminti. Yra ir LT zmoniu galinciu ta uz ne brangiai padaryti.
2014 Gruodžio 15 17:01
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#21    

700/750 X sėdynės aukštis tikrai 830, viską teisingai pažiūrėjai. 790 tai 700/750 S aukštis.
700-uką dar vis parduoda kai kuriose rinkose.
2014 Gruodžio 15 18:00
Narys
1200cc ******
#22    

NC700X 2 sezonus turiu, bendrai apie 24k km nuvaziuota is esmes po Lietuva - geras moto ir mieste, ir APL'e, ir zygiuose po brastas ir miskus DCDL kompanijoje :) Dabar jei rinkciausi, jau galvociau apie DCT, bet bent jau viena sezona pravaziuoti su "mechanine" pavara taip pat sveika, jei neplanuotum ateityje tik "automatu" vaziuoti. Ilgesniu kelioniu testas dar tik nusimato :)

Teko 3 dienas UK drozti F800GS - taip pat labai smagu buvo - per kokia 1 val. apsipratau, kad atrode, kaip nuosavas, ilgai naudotos moto. Rodos, pazeminta sedyne buvo, bet ir standartine ne daug aukstesne (vairuotojas ~100 kg, 183 cm ugio). Patiko, kad traukos rezervas didesnis, nei kad buvau prates prie NC, solidziau, tvirciau atrodo remas ir visa konstrukcija, bet atitinkamai ir brangesnis motociklas - tiek pirkti, tiek, speciau, ir priziureti.

Dar vienas BMW privalumas - kad dauguma nuomotoju uzsienyje butent BMW nuomoja ir pats racionaliausias variantas - nuomotis F800GS (jei netaikyti i R1200 ar K modelius), tad labai lengva butu - sedi ir vaziuoji.

Savo ruoztu didelis NC privalumas - vietine NC7 bendruomene jau ne tokia ir maza, tai patarsim tiek del priedu, tiek del prieziuros... :)
2014 Gruodžio 15 18:01
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#23   +1  

Daugumą rekomendacijų apibūdinčiau maždaug taip: pirk Honda NC700x, nes aš tokį turiu ir važinėju, todėl jis yra geresnis :-]
2014 Gruodžio 15 19:22 redagavo informatikas 2014 gruodžio 16 13:15
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#24   +1  

Kur tas rekomendacija pirkti įžiūrėjai nežinau, visi kas apie NC rašė tik savo nuomonę pasakė. Niekas prikti nerekomendavo. Tai ką patyrė pavažinėję tą ir aprašė. Prieš BMW taip pat nieko neužsiminė....
Ciid paprašė patarti tai ką manom tą parašėm, kol kas nemačiau kad kas pirštu vieną ar kitą....
2014 Gruodžio 15 19:34
Narys
900cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: Aeromanas
NC700X 2 sezonus turiu, bendrai apie 24k km nuvaziuota is esmes po Lietuva - geras moto ir mieste, ir APL'e, ir zygiuose po brastas ir miskus DCDL kompanijoje :) Dabar jei rinkciausi, jau galvociau apie DCT, bet bent jau viena sezona pravaziuoti su "mechanine" pavara taip pat sveika, jei neplanuotum ateityje tik "automatu" vaziuoti. Ilgesniu kelioniu testas dar tik nusimato :)

Teko 3 dienas UK drozti F800GS - taip pat labai smagu buvo - per kokia 1 val. apsipratau, kad atrode, kaip nuosavas, ilgai naudotos moto. Rodos, pazeminta sedyne buvo, bet ir standartine ne daug aukstesne (vairuotojas ~100 kg, 183 cm ugio). Patiko, kad traukos rezervas didesnis, nei kad buvau prates prie NC, solidziau, tvirciau atrodo remas ir visa konstrukcija, bet atitinkamai ir brangesnis motociklas - tiek pirkti, tiek, speciau, ir priziureti.

Dar vienas BMW privalumas - kad dauguma nuomotoju uzsienyje butent BMW nuomoja ir pats racionaliausias variantas - nuomotis F800GS (jei netaikyti i R1200 ar K modelius), tad labai lengva butu - sedi ir vaziuoji.

Savo ruoztu didelis NC privalumas - vietine NC7 bendruomene jau ne tokia ir maza, tai patarsim tiek del priedu, tiek del prieziuros... :)



va ziurekit Ramunas jau apie traukos rezerva prabilo ;) - stipru :)
2014 Gruodžio 15 20:47
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#26    

Issivaizduoju atsisedus man ant motociklo kazin ar priimciau tinkama sprendima. Patirties nulis, tai i ka turiu atkreipti demesi. Kaip kojos turi siekti zeme, kokiu kampu (laikysena) turi buti kojos ant pedalu, kokia turi buti nugara, kokioje pozoje rankos? Todel manau kaip kazkas cia rase jog pakeite nemazai motociklu kol surado sau tinkama tai ir man kaip naujokui teks pereiti sia estafete. Todel mastau nuo kurio butu lengviau pradeti? Kaip ir aisku Honda galima nupirkti metu ar keliu senumo o BMW bus jau pavaziaves ir tiketina kad prie jo teks daugiau pasikrapstyti.
2014 Gruodžio 15 21:19
Narys
1000cc ******
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: Ciid
Gal kazka neta pasiziurejai, o jei tiksliau NC 700S sedynes aukstis 790mm. Tiek Nippono puslapyje tiek wikipedijos NC 700X sedynes aukstis yra 830mm


Čia radau: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nc700X%2012.htm
2014 Gruodžio 15 21:24
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#28    

Citata:
Cituoju: Geralt
Citata:
Cituoju: Ciid
Gal kazka neta pasiziurejai, o jei tiksliau NC 700S sedynes aukstis 790mm. Tiek Nippono puslapyje tiek wikipedijos NC 700X sedynes aukstis yra 830mm


Čia radau: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nc700X%2012.htm


Na vyrai - "būkit biedni bet teisingi". Kažkokiuose "šaraškino" saituose ieškote o pas atstovu pažiūrėti gal gėda:
http://www.honda.de/motorraeder/modelle_nc750x_daten__preise.php

830 mm tas aukštis Europoje, o ką Pietų Afrikos žurnalistai nusirašo velniai juos žino.. :)
2014 Gruodžio 15 21:31
Narys
1000cc ******
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: DCDL
Na vyrai - "būkit biedni bet teisingi". Kažkokiuose "šaraškino" saituose ieškote o pas atstovu pažiūrėti gal gėda:
http://www.honda.de/motorraeder/modelle_nc750x_daten__preise.php
830 mm tas aukštis Europoje, o ką Pietų Afrikos žurnalistai nusirašo velniai juos žino.. :)


Nu kurvų kurvos...
2014 Gruodžio 16 08:26
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#30   +1  

Citata:
Cituoju: Ciid
Kaip kojos turi siekti zeme, kokiu kampu (laikysena) turi buti kojos ant pedalu, kokia turi buti nugara, kokioje pozoje rankos? Todel manau kaip kazkas cia rase jog pakeite nemazai motociklu kol surado sau tinkama tai ir man kaip naujokui teks pereiti sia estafete. Todel mastau nuo kurio butu lengviau pradeti?


Idealiausias aukscio apibudinimas stovint galetu buti toks: atsisedus ant motociklo (be deziu ir keleivio) siekti abiem kojomis zeme pilnomis pedomis. As neaukstas, pirkdamas atsisedau ant S siekiau pilnais padais, bet X nevisai (ant asfalto ne taip svarbu, bet bekeleje jau nevisada patogu :) )

Rankenos, koju sulenkimas vaziuojant paprastai jau yra numatyti ir ergonomiski. Sreet tipo motociklu sedesena dazniausiai yra klasikine tiesi arba siek tiek palinkus I prieki. Ar asmeniskai tau patiktu sedeti nepabandzius nesuzinosi... Galu gale motociklas - ne visam gyvenimui - nepatiks galima pasikeisti.

Kaip ir kievienam reikale taip ir su moto idealu nebuna yra tik labiau tinkantys pagal savo nusistatytus kriterijus
2014 Gruodžio 16 10:47 redagavo Plasnart 2014 gruodžio 16 10:47 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Puslapiai: 123..5




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17