Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » CTX 1300 – dar viena Honda avantiūra ar gerai apgalvotas žingsnis?

| 2015-01-18 Dellamorte | 90/19065 žinut.
 

 
Išsigydęs žaizdas po prieš šešerius metus skaudžiai visiems motociklų gamintojams smogusios krizės japonų flagmanas Honda pastaraisiais metais pasiryžo radikaliam ėjimui – iš esmės perkurti motociklų naudotojų poreikius, panaikinti daugybę nusistovėjusių stereotipų ir užsiauginti naujų ištikimų pirkėjų pamainą.

Bene labiausiai šios politikos pokyčiai yra matomi kruizerių segmente, tradiciškai populiariausiame JAV, tačiau turinčiame šimtus tūkstančių gerbėjų ir kituose pasaulio regionuose.

Honda įvertinto tai, kad ilgus metus buvęs pagrindinis kruizerio pirkėjas – „kūdikių bumo“ kartos atstovas jau išėjo arba tuoj išeis į pensiją ir aktyviai motociklizmu užsiims (jei leis sveikata ir dar bus noro) ne daugiau dešimties metų. Kas pakeis šį žilagalvį barzdotą vyriškį, užaugusį su roko muzika, hipių eros idealais ir „Easy Rider“ filmu?

Statistika rodo, kad „baby–boomer'ius“ pakeitusių jaunesnių kartų atstovų yra ne tik mažiau skaitine išraiška, tačiau jie ir kur kas abejingesni motociklams. Dar daugiau – dabartiniai dvidešimtmečiai ir trisdešimtmečiai yra didesni individualistai, nekreipiantys dėmesio į autoritetus ir nusistovėjusias normas, tačiau mėgstantys pabrėžti esą jie „kuriantys savas taisykles“.

Honda nusprendė, kad šiuos žmones suvilioti gali tik tokie motociklai, kokių iki šiol nesiūlė joks gamintojas. Taip per pastaruosius porą metų pasaulį išvydo Grom, CTX700, F6B, Valkyrie ir kiti „netradiciniai“ modeliai – po kurių viešo pristatymo žiniasklaidos atstovams tekdavo sukti galvas ieškant tinkamų terminų apibūdinti naujovėms, o motociklininkų forumai kaito nuo kontraversiškų nuomonių.

2013 metų pabaigoje pasirodęs CTX1300 – ne išimtis. Šis motociklas neįtaiko į jokią nusistovėjusią kategoriją, nors savyje neabejotinai derina sport touring ir cruiser savybes. Patys gamintojai raidžių kombinaciją „CTX“ siūlo iššifruoti kaip comfort, technology, experience (liet. komfortas, technologija, potyris). Nagi, pažvelkime – ar atitinka tokia įmantri formuluotė šio padaro tikrąjį charakterį.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


CTX1300 iš dalies galima laikyti populiariojo ST1300 (Europoje žinomesnio Pan European pavadinimu) įpėdiniu, kadangi paveldėjo jo V formos skysčiu aušinamą keturių cilindrų variklį, į rėmą montuojamą taip, kad alkūninis velenas sukasi išilgai motociklo ašies, o cilindrų galvos kyšo į šonus.

Tiesa, Hondos inžinieriai variklį „perauklėjo“ iš sportininko į žemasūkį kruizerį, sumažindami kompresiją cilindruose, pakeisdami kumštelinių velenų formą ir mišinio įpurškimo dozavimą. Tokiu būdu variklis įgijo didesnį sukimo momentą prie žemų apsukų (ties maždaug 7000 aps./min. žyma jau įsijungia apsukų ribotuvas) ir gali pasigirti mažesnėmis kuro sąnaudomis (maždaug 6-7 litrai benzino / 100 km).

Motociklą išbandę kolegos iš JAV varikliui negailėjo pagyrų, pabrėždami jaučiamą didžiulį galios rezervą važiuojant bet kokiu greičiu – joks lenkimas ar stačios įkalnės nėra kliūtis. Liaupsių susilaukė ir itin tolygus jo darbas, dėl ko vairuotojas nejaučia vibracijų jokiais režimais.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


CTX1300 gavo visiškai naują lengvo aliuminio rėmą, kuriame neliko pirmtake buvusių plieno vamzdelių galinės viršutinės dalies. Naujasis rėmas leido suformuoti visiškai kitokį motociklo siluetą, iš tiesų primenantį tradicinį baggerį. Sėdynės aukštis – 74 cm, vairo pozicija leidžia rankas laikyti atpalaidavus, o pakojai įtaisyti taip, kad vairuotojo kojos per kelius patogiai sulenkiamos 90 laipsnių kampu.

Motociklo masės nedidele niekaip nepavadinsi, tačiau dėl po vairuotojo sėdyne įtaisyto bako ir kai kurių kitų konstrukcinių sprendimų svorio centras yra labai žemai. Dėl to CTX‘as atrodo lengvesnis nei yra iš tiesų. Tiesa, nors posūkiuose jis „gulasi“ labai noriai, tačiau važiuojant agresyviau pasvirimo kampą riboja gana anksti žemę pasiekiantys pakojai.

Vertas pagyrimo rėmo kūrėjų sprendimas – integruoti šonines variklio apsaugas („slaiderius“), kurios lieka beveik nematomos, tačiau turėtų puikiai atlikti savo darbą netyčia „paguldžius“ motociklą. Apsaugos padengtos plastiko dangteliais, kuriuos nubrozdinus galima paprastai pakeisti.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Daugelį specialistų nustebino Hondos sprendimas į šį modelį nemontuoti jau, atrodo, pasiteisinusios automatinės DCT pavarų dėžės. Patys gamintojai tai aiškina tuo, kad jų gaminys yra orientuotas į patyrusį vairuotoją, suprask – tokį, kuriam pavarų junginėjimas jau nekelia problemų. Na, čia turiu replikuoti, kad nors aš pats naujoku motociklizme nebesijaučiu, tačiau prieš porą metų išbandytas DCT ne ką mažesniame Crosstourer modelyje paliko labai gerai įspūdį, ir tikrai būčiau nieko prieš platesnį šios sistemos naudojimą.

Judesys į gana platų (200 mm) galinį ratą yra perduodamas Hondos inžinierių pastebimai „mėgstama“ kardanine pavara. Stabdymo darbą atlieka diskiniai „Nissin“ stabdžiai (2 priekyje+1 gale). Beje, spaudžiant tik galinį stabdį, automatiškai stabdomas ir priekinis, tačiau atvirkštine tvarka stabdžiai nėra kombinuoti. Tie, kam yra tekę važinėti kalnuose, tikriausiai pripažins, kad tai gana išmintingas sprendimas, leidžiantis vairuotojui stabdyti galinį ratą varikliu ir papildomai prisistabdyti priekiniu stabdžiu neišminant sankabos. ABS siūlomas tik brangesnėje „Deluxe“ komplektacijoje.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Beje, jei jau prakalbome apie „Deluxe“ – šioje versijoje pirkėjas taip pat gaus rato praslydimo kontrolės sistemą, audiosistemą su integruota bluetooth beviele jungtimi, automatiškai išsijungiančiais posūkių žibintais ir šiek tiek kitokius apdailos elementus.

Iš papildomos įrangos abiejų modelių versijų pirkėjai gali užsisakyti priekinį stiklą, šildomas rankenėles, galinę bagažo dėžę ir keleivio atlošą. Plastikinės rakinamos šoninės bagažo dėžės yra standartinėje komplektacijoje, kas yra neblogai, deja, jos yra per mažos, kad tilptų bent vienas šalmas. Be to, nėra dėžių greito nuėmimo užrakto, dėl to jas nuimti sugalvojusiam savininkui teks apsiginkluoti kantrybe ir keletu įrankių.

Kalbant apie dizainą, vienas ryškiausių, bet kartu ir kontraversiškiausių CTX1300 bruožų – masyvus plastikinis motociklo priekinis aptakas. Jame telpa ne tik didelis prietaisų skydelis su analoginiais spidometru bei tachometru ir LCD ekranu, bet ir du audio garsiakalbiai, dvi nedidelės daiktadėžės (vienoje yra usb jungtis jūsų audiogrotuvui) bei platūs veidrodėliai, kartu tarnaujantys ir kaip rankų apsaugos bei posūkių žibintai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Turėję galimybę išbandyti CTX‘ą testuotojai teigiamai įvertino gaubto aerodinamines savybes – vėjo srautas nuo vairuotojo nukreipiamas nesukuriant turbulencijos. Ir vis tik reikia pripažinti, kad būtent šis motociklo elementas, nepaisant jo praktiškumo, labiausiai nemėgstamas tradicinių čioperistų, todėl visai nenustebčiau, jei Honda sužaistų jau ne kartą pavykusį rinkodaros žaidimą ir kitais metais išleistų CTX1300 Custom versiją be plastikinių aptakų, su tradiciniu apvaliu priekiniu žibintu vietoje išmaniųjų LCD „girliandų“, o vietoje kietų dėžių būtų siūlomi odiniai krepšiai, na, ir dar viena kita papildomai nuchromuota detalė.

Standartinėje komplektuotėje chromu dengti tik „4into2“ tipo duslintuvai, kurie atrodo gan konservatyviai, tačiau stilingai. Tiesa, jų skleidžiamas garsas ausies taip nedžiugina, kaip koks Harley Davidson V2 pokšėjimas, tačiau palaukime, kol šiai „problemai“ sprendimus pasiūlys „Cobra“ ir „Vance&Hines“...

Reziumuojant – atrodo, kad Hondai pavyko sukurti išties praktišką ir daugiafunkcį modelį, kuriuo galima tiek patogiai keliauti didesnius atstumus, tiek važinėtis aplink miestą. Daugeliu atžvilgių CTX1300 atrodo tarsi jaunesnysis populiariojo Golwing brolis, tarsi sumažinta jo versija. Ar tai garantuos ir sėkmingus pardavimus? Juk devintojo dešimtmečio pradžioje Honda pirkėjams jau siūlė „sumažintus goldwingus“, tačiau modelių GL500 ir GL650 Silwerwing Interstate (stebėtinai panašių į CTX1300!) istorija truko vos trejus metus, o „sidabro sparno“ pavadinimas po kurio laiko buvo perduotas motorolerio modeliui, gaminamam iki šiol.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Trūkumai:

• Kontraversiškas dizainas
• Mažos talpos bagažo dėžės
• Ribotos pakabos reguliavimo galimybės
• Trūksta šeštos pavaros

Privalumai:

• Itin geras valdymas
• Didelis sukimo momentas
• Ergonomiška sėdėsena
• Efektyvūs stabdžiai


Techniniai duomenys:

• Variklio tipas: 1261cm3 skysčiu aušinamas, išilgai įmontuotas 90° V–4
• Galia (bandymo metu stende): 75,6 AG prie 5,900 aps./min.
• Sukimo momentas (bandymo metu stende): 103 Nm prie 4,000 aps./min.
• Stūmoklių skersmuo ir eiga: 78 mm x 66 mm
• Kompresija: 10.0:1
• Vožtuvai: DOHC; keturi vožtuvai cilindrui
• Kuro tiekimas: PGM–FI įpurškimas, keturios 36mm droselio sklendės, aštuonios skylutės kiekviename purkštuke
• Degimas: Kompiuteriu valdomas skaitmeninis
• Transmisija: 5 laipsnių mechaninė
• Pavara: Kardanas
• Pakaba:
• priekis - apversto tipo 45 mm skersmens šakės
• galas - du amortizatoriai su reguliuojamo kietumo spyruokle
• Stabdžiai:
• Priekis: Dvigubi 310 mm diametro diskai
• Galas: Viengubas 315 mm diametro diskas
• ABS – tik Deluxe modelio komplektacijoje
• Padangos:
• priekis: 130/70R–18
• galas: 200/50R–17
• Ratų bazė: 163,83 cm
• Sėdynės aukštis: 74 cm
• Degalų bako talpa 19,3 l
• Spalvos: Metallic Black, Gray Blue Metallic, Candy Red
• Bendras ("šlapias") svoris: 328 kg (CTX1300) / 331 kg (CTX1300 Deluxe)
• Kaina JAV: nuo $17,000
• Prekybos pradžia: 2014 m. kovas
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

Puslapiai: 1234


Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#2   -1  

dar viena japoniska variacija Road Glide tema
2015 Sausio 18 19:23 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#3   +1  

Pora klaidų:
 "gali pasigirti mažesnėmis kuro sąnaudomis (maždaug 6-7 litrai benzino"
ST1300 PanEuropean kuro sanaudos prasideda nuo 5 l/100km.
"CTX1300 gavo visiškai naują rėmą, kuris, skirtingai nei pirmtake, yra pagamintas iš lengvo aliuminio, o ne iš plieno vamzdelių."
ST1300 PanEuropean rėmas yra aliumininis, nesu tikras bet atrodo ST1100 rėmas plieninis.
2015 Sausio 18 20:54
Narys
1100cc *****
#4    

Sausas svoris: 328 kg (CTX1300) (s) (s) (s) su baku 19l. Kazkaip visai banginis.
Autoriui: Kontraversiškas dizainas - kodel trukumas? Subjektyvus cia straipsnis?
2015 Sausio 18 21:23 redagavo Decoy 2015 sausio 18 21:59
Sunkiasvoris
1100cc *****
#5   +1  

Čia vertimas iš straipsnio ar tavo nuomonė?
Trūkumai:
• Kontraversiškas dizainas
• Mažos talpos bagažo dėžės
• Ribotos pakabos reguliavimo galimybės
• Trūksta šeštos pavaros
2015 Sausio 18 21:48
Narys
600cc ****
Avataras
#6   +1  

Dėkui už pastabas, bandau atsakyti. Straipsnis nėra verstas, o parengtas pagal viešai prieinamą informaciją ir skelbiamus techninius duomenis. O konkrečiai Pliusai ir minusai yra surašyti pagal apibendrintas kitų bandytojų nuomones.

Kodėl blogai yra kontraversiškas dizainas? Todėl, kad jis arba labai patinka arba labai nepatinka. Kraštutinumas. Jūs galite jį ir prie pliusų pridėti - čia juk diskusijų forumas, kuriame visi galime turėti skirtingas nuomones ir diskutuoti.

Tiesa, šį straipsnį rengiau 2014 metų pradžioje, todėl kai kurių detalių jau neatsimenu. Dėl to rėmo galėjau ir suklysti. Reiks prie progos pasitikslinti.

P.S. 328 kg - vis tik "šlapias" svoris :)
2015 Sausio 18 22:29 redagavo Dellamorte 2015 sausio 18 22:40
Narys
1100cc *****
#7   +1  

DM, nera info apie variklio AG/KW ir sukimo momenta.
2015 Sausio 18 22:41
Sunkiasvoris
1100cc *****
#8   +2  

Kontraversiškas dizainas? Aš suprantu kad kiekvienas turi savo grožio etaloną bet Honda matosi jau pasirinkus dizaino linija artimiausiems 3-5 metams ir ne su vienu modeliu o su modelių serija kuri bus galima atskirti iš gamintojo dizaino.
Ir kam šitam modeliui didelės bagažo dėžės? Taigi į jas tilps dantų šepetukas, pora švarių kojinių, dezodorantas ir keli prezervatyvai. Kam reikės didesnių bagažo dėžių tas manau pirks GL ir viskas. Taigi jie skirti Š.Amerikai o ne mums kur dar turi sutalpinti puse savo garažo važiuodamas prie Žaliųjų ežerų.
2015 Sausio 18 22:56
Narys
400cc ***
Avataras
#9   -2  

kazin ar bus ispudingi sio modelio pardavimai.. :S
2015 Sausio 19 10:14
Narys
500cc ***
Avataras
#10   +1  

gerbėjų neturėtų pritrūkti. Man asmeniškai tai žymiai įdomiau ir gražiau nei plastic-fantastic pūstažandžiai. O kad skirtingi tipų motociklai kergiami nieko čia naujo. Mano mylimi sport touringai dabar beveik visi patapo adventure, tad visai natūralu, kad ir kiti segmentai evoliucionuoja. Net senamadiškas HD ir tas ėmėsi veikmsų.
2015 Sausio 20 07:38
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#11    

Pagal musu zmoniu perkama galia, gal po kokiu 5 metu ir atsiras vienas kitas... :(
2015 Sausio 20 14:56 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
500cc ***
Avataras
#12   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Pagal musu zmoniu perkama galia, gal po kokiu 5 metu ir atsiras vienas kitas... :(


Cia su daugeliu motociklų taip :) Jei būtų lizingavimo sąlygos žmoniškesnės manau rinka naujų moto gerokai atsigautų.
2015 Sausio 20 15:45
Narys
1100cc *****
#13    

Jeigu zmones nevogtu, o deklaruotu kaip yra, butu lizingu kiek nori kam nori ;) bet juk zinome kaip Lietuvoje dirbama. Ir seip, cia kita tema visai :D
2015 Sausio 20 21:08 redagavo Decoy 2015 sausio 20 21:08
Sunkiasvoris
1100cc *****
#14   +1  

Citata:
Cituoju: Decoy
Jeigu zmones nevogtu, o deklaruotu kaip yra, butu lizingu kiek nori kam nori ;) bet juk zinome kaip Lietuvoje dirbama. Ir seip, cia kita tema visai :D
Vagys sėdi kalėjime. Tai siūlai spygliuota viela aptverti Lietuvą? ir apstatyti seimą aukšta tvora?
2015 Sausio 20 21:22
Narys
1100cc *****
#15    

Kalejime sedi tik tie, kuriu kalte irodyta iki to momento, kol jie spejo privogti pakankamai, kad irodyti jog nevoge. Va kaip :D

Be to, 4xRG, tu gi realistas, turetum zinoti situacija.
2015 Sausio 20 21:24 redagavo Decoy 2015 sausio 20 21:28
Sunkiasvoris
1100cc *****
#16    

Nebūtų spygliuotos vielos pavogia jau būtų aptvėria.
Kas tau lizinguos 14600eurų kainuojantį daiktą kai tavo pajamos 500-600eurų per mėnesį.
Nevogdamas nenusipirksi, vagenčiam jokio lizingo nereikia.
2015 Sausio 20 21:37
Narys
500cc ***
Avataras
#17    

lizinguoja auto, namus (prisiminkim krizę ir tuos laukinius pinigų dalijimo metus), kreditusdalija į kairę dešinę (ne tik greituosius). tai manau galėtų ir moto kaip nors :)
2015 Sausio 20 21:41
Sunkiasvoris
1100cc *****
#18   -1 / +1  

Citata:
Cituoju: deck2
lizinguoja auto, namus (prisiminkim krizę ir tuos laukinius pinigų dalijimo metus), kreditusdalija į kairę dešinę (ne tik greituosius). tai manau galėtų ir moto kaip nors :)
O kas tau dabar trukdo nueiti į banką ir pasiimti paprasta paskola su normaliomis palūkanomis, ir nusipirkti tą motociklą. Na žinoma turėsi užstatyti namą, butą žmona ir dar šunį. Bet ar toks motociklas to nevertas?
2015 Sausio 20 21:53
Narys
1000cc ******
Avataras
#19    

Geras bizniukas butu:nupirkai moca uz 14600 evru ir sezono gale nusubatoninai :) moki imoka,procentus,delspinigius.
Po to sedi pirstas burnoj,kitas siknoj,ir tavo butas arestuotas uz skola. (-)
O moco nera,buto nera ir dar paskolyte. ;)
2015 Sausio 20 22:00
Narys
500cc ***
Avataras
#20   +1  

prie ko čia batonai ir pirštas burnoj? pusė pasaulio ant skolų gyvena ir varg nemato. jei kreivos rankos ir batonas po batono tai bet kokia pigena brngiai atsieis :) 4xRG > tavo mintis visai įmanoma.
2015 Sausio 20 22:04
Narys
1000cc ******
Avataras
#21   +1  

Citata:
Cituoju: deck2
pusė pasaulio ant skolų gyvena ir varg nemato.

Varg mato tik nenori pripazinti,o kas to varg neatlaiko arba bakrotuoja arba pasikare. :(
2015 Sausio 20 22:12
Narys
500cc ***
Avataras
#22   +1  

Citata:
Cituoju: Vytukass
Citata:
Cituoju: deck2
pusė pasaulio ant skolų gyvena ir varg nemato.

Varg mato tik nenori pripazinti,o kas to varg neatlaiko arba bakrotuoja arba pasikare. :(



bankrutuoja tik tie kas prie pinigo :D
2015 Sausio 20 22:16
Skeptikas
900cc *****
Avataras
#23    

jusu diskusija norisi pavadinti "ginču dėl ginčo" :S
Luktelkit 3-4 metelius ir nebereiks imti jokiu paskolu ar lizingu-pasidarys visai iperkamas ;)
2015 Sausio 21 00:01
Narys
1100cc *****
#24    

4xRG, ir? 5000 sumoki ir 6-7 metams kreditas po 120 euru per men.

O tai koki lizinga tu turi omenyje? Seip 500 euru yra maza alga net lietuvoje, tiek gauna makdake. Manyciau realus vidurkis pas mus yra ties 700. Tai 120-150 per men paaukoti tikrai nera problemos.

Apipisi kazka - ismoki greiciau :D :D
2015 Sausio 21 00:25 redagavo Decoy 2015 sausio 21 00:49
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#25   +1  

150 mocui, 250 mašinai, 300 būstui, 100 kurui ir žiūri kad nieko nebelieka :D
2015 Sausio 21 00:43 redagavo vytoksas 2015 sausio 21 00:44
Narys
1100cc *****
#26    

Vytoksai, jei turi masina, moca, busta nauja - tikrai ne 500 eurus gauni (a) .
Tada skaiciuokime seimai jau. Jo motociklas, jos automobilis, bendras bustas ir uz 1400 euru visi galai sueis plius minus.
2015 Sausio 21 00:51 redagavo Decoy 2015 sausio 21 00:55
Narys
500cc ***
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: vytoksas
150 mocui, 250 mašinai, 300 būstui, 100 kurui ir žiūri kad nieko nebelieka :D


svarbu kaimynas didziuojasi tavo "nekilnojamu" turtu :D
2015 Sausio 21 07:58
Sunkiasvoris
1100cc *****
#28    

Citata:
Cituoju: Decoy
4xRG, ir? 5000 sumoki ir 6-7 metams kreditas po 120 euru per men.
Apipisi kazka - ismoki greiciau :D :D
Kaiptai čia įdomiai tu čia skaičiuoji kaip senam anekdote:
Iš kur jūs imate pinigus?
Iš spintelės.
O kas įdeda į spintele pinigus?

Tai iš kur jūs gaunate pinigus?
Taigi sakau iš spintelės

Juk tuos pirmus 5000eurų irgi reikia sutaupyti. Taip kad tavo paskaičiavimas nelabai tikslus. Aš skaičiuočiau taip:
Motociklas 14600eurų pridedu kuklius 10% už lizinga, gaunu 16060eurų, dalinu iš 150eurų mėn įmoka, gaunu 107mėnesius ir dalinu iš 12mėn metuose. Ir motociklą išsimokėčiau per nepilnus 9metus.
Į kaina dar turėtu įsiskaičiuoti ir privalomas draudimas.
Ir spręskit patys ar tai apsimoka ar ne.
2015 Sausio 21 08:55
Sunkiasvoris
1100cc *****
#29   +1  

Jai žmogaus tikslas viskas nauja tai? Bustas-naujas lizingu, automobilis-naujas lizingu, motociklas-naujas lizingu, baldaiTV-nauji lizingu, žmona -nauja ir lizingu.Tik spėk uždirbinėti pinigus tiems lizingams.
2015 Sausio 21 09:04
Krapštukas
900cc *****
Avataras
#30    

O ką daryt tiems, pas ką viskas sena, bet vistiek lizingu? :-]
2015 Sausio 21 09:21
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17