Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » NC700X – naujasis HONDOS „plentinukas“
Britvininkas
800cc |
o tai ar ne sitas moto buvo kacerginej kada buvo galima ji nemokamai pabadyt? cia per kazkuri CR+HONDA rengini? vaziavau, smagus, gan paklusni automatine deze, bet motoras silpnokas
2015 Vasario 21 01:27
|
Krapštukas
900cc |
liepos mėnesį lygtais, aš irgi bandžiau, man nepatiko silpnumas ir vibracija
2015 Vasario 21 01:36
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Man tai bus pirmas moto. Galios nesivaikau. pirma reikia ismokti vaziuoti su juo , tinkamai elgtis kelyje, o tada jau ziuresim i kuria puse linksim toliau. Beje maniskis NC750 su 750 kubiku sirdute. Bijau suklysti, bet galimas dalykas kad jus galejot bandyti NC700 kuri suka 650 kubiku sirdute, kuri bent 3kw maziau turi bei vietoj 61 turi 68 Nm sukimo momenta bet tai manau stipriai reikalu nepataisys.
2015 Vasario 21 09:54
|
Krapštukas
1200cc |
del voztuvu labai nesiparinciau, o oro filtra reik pakeisti, bet K&N nedeciau..... savam pirkau originala, Hondos atstovybe uzsiprase 280 lietuvisku, paieskojes evropoj radau uz 210 su siuntimu
2015 Vasario 21 10:14
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Cia gera ideja auksiniu ranku meistrams: vietoj daiktadezes dar viena toki pati varikli ir jau turim supermoto 1400 vualia
2015 Vasario 21 10:23
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Kuom nepatinka KN? Kad prieziuros reikalauja? Kiek bandziau surasti originalu tai gal kiek pigiau is JAV bet rizikuoji muita gauti ir tada nebus pigiau. Uzmaciau pas Louis lygtai Delo pradeda gaminti ir turi Louis gauti greitu metu, plius kaina labai jau patraukli 20Eur, bet kas per firma ta Delo. Ar nebus jau labai prastas?
2015 Vasario 21 10:24
|
Krapštukas
1200cc |
tuom, kad dulkiu daugiau praleidzia, tai pirma........ antra, klausimas, ar kuro misini reguliuojanti elektronika susitvarkys, su didesniu oro kiekiu isiurbime
2015 Vasario 21 10:26
|
Keliauninkas
800cc |
Dėl vožtuvų reguliavimo reikia parintis lygiai tiek pat kiek ir dėl tepalų ir filtrų keitimo. Nes kai užsispaus vožtuvai ir pradegs jų lizdai, tada sužinosit kiek kainuoja galvutės nuėmimas/ pastatymas ir perrinkimas.
2015 Vasario 21 10:41
|
Krapštukas
1200cc |
zinom, patys mokam ta daryt nemanau, kad su jo rida ten pasikars voztuvai
2015 Vasario 21 10:44
|
Keliauninkas
800cc |
Tuo labiau jei jie reguliuojasi varžteliais ir geras priėjimas, tai tik visiškas kreivarankis gali nesugebėti to pasidaryti
2015 Vasario 21 10:46
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Manau cia reiketu labiau akcentuoti ne kritini varianta, kai jau pasikaria voztuvai ir pradeda vykti nepageidaujami procesai, tokie kaip voztuvu ar voztuvu lizdu deginamas, kuro nesudeginimas, taip neisnaudojant tinkamai variklio charakteristiku, kompresijos musimas i isiurbimo ar ismetimo kolektorius. Man labiau rupi kiek gali buti pagristas tas voztuvu reguliavimas. Ar tai tik Hondos pasipelnimo saltinis. Bet velgi Hondo konstravo varikli, testavo prie ivairiu darbo salygu ir manau pagrystai jie duoda rekomendacijas einamams darbams. Ne jei tai butu tik kaip pinigu paemimas is kliento tai manau butu galima prisigalvoti, kad ir tos pacios sankabos stovio tikrinima, ar tepalu keitima amortizatoriuose, ar dar kokiu biesu. Nieko panasaus nera nurodyta, apart grandiniu, trosu, eksplotaciniu skysciu, kuro sistemos apziuros. Manaui pats sau atsakiau klausyma, patikrinsiu voztuvu tarpelius vardant variklio geroves. Nuoroda, koks paprastas priemimas prie voztuvu https://www.youtube.com/watch?v=oWUCFoz01tk
2015 Vasario 21 10:55
redagavo Ciid 2015 vasario 21 11:02
|
Krapštukas
1100cc |
O tu manai, kad NC cia kazkuo kitoks lyginant su kitais motociklais jog originalus filtras 70 euru kainuoja? Visiems motociklams originalus filtrai brangus- todel jie yra nenaudojami ir dedami visokie Delo kurie puikiai tarnauja. Delo jau senai pardavinejamas ir skirtas Vokietijos rinkai, tai nesuprantu is kur cia abejones apie kokybe. Smarkiai didzioji dalis motociklu tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje vaziuoja su aftermarket oro filtrais. O del voztuvu, tai tarpeliai daugiausia kinta naujam varikliui- visos naujos dalys juk prisitrina ir suseda i savo vietas. Del to yra butinas pats pirmas reguliavimas. Po 50 000km tarpeliai kinta jau maziau.
2015 Vasario 21 14:24
redagavo Edvardas 2015 vasario 21 14:26
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Mano patirtis kolkas su auto. Todel lyginant su auto dar neteko jokiai masinai pirkti tokio brangaus. Kai jieskojau pries keleta savaiciu tai nebuvau ir to Delo aptikes. Buvo tik Hondos, KN ir DNA. Tai pamasciau kaip lietuvis, kam moketi po tuos 70Eu kas sezona jei daugiau vaziuosiu , kai galima KN ir praplovus naujai sutepti, vis maziau nei originalas. Ir tik sia savaite uzmaciau pas Louis ta Delo. Todel ir klausiu kas per gaminys yra Delo.
2015 Vasario 21 14:33
|
Krapštukas
1100cc |
Na jau... Kad tepalus pakeisti sakese NC tereikia isimt sakes, atsukt po varzta ju virsuje, ispilt ir ispompuot tepala, tada supilt nauja, uzsukt po ta varzta ir surinkt motocikla. Rezultate ir amortizatoriai veiks maloniai, ir prailginsi ivoriu bei salnyku tarnavimo laika. Bent kas pora sezonu ar 20 000km ta reikia padaryti.
2015 Vasario 21 14:37
|
Krapštukas
1100cc |
O auto naudoji originalius vw ir volvo filtrus ar visokius mann, knecht ir t.t.?
2015 Vasario 21 14:39
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Louiso prekinis zenklas.
2015 Vasario 21 14:44
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1200cc |
Kai savajam moto keiciau oro filtra, prisiskaiciau, kad KN per daug oro praleidzia, o tai kenkia varikliui, tai susiradau aftermarketini uz mazdaug 20 EUR is cia (rodos, cia jis skirtas Honda Integra, bet atrodo bet puikiai tinka ir NC, tiek pagal part number, tiek forma ir isvaizda): http://www.webmoto.it/97644/SGR/Filtro_Aria_264768_Honda.html Apziurejau pries idedamas - filtras kaip filtras. Uztat tas, kuris isimtas aiskiai matesi, kad pabuves APL'e ir zygiuose zvyrkeliais, tad gan uzsiterses...
2015 Vasario 21 15:57
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
variklis pasiima kiek jam reikia, filtras gali tik trukdyt, jei uzterstas. RAM ar HDD gamybos ceche galima isvis be filtro varyt.
2015 Vasario 21 16:02
redagavo CerBeR 2015 vasario 21 16:04
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1000cc |
Turiu NC700 owners manual ir service manual. Elektros schemos irgi, sakyciau, yra. Kam reikia - PM
2015 Vasario 21 17:16
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Neskubek dalinti. Tuoj tavo garaze isteigsim alternatyvu Nippon servisa - as busiu pirmas klientas
2015 Vasario 21 21:03
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Manau kad ne vienas jis jau turi ta serviso manuala
2015 Vasario 21 21:22
|
Narys
1000cc |
TPB buvo tik 1 seederis, bet pataikiau kai jis buvo aktyvus ir nupompavau. Tame visas sudėtingumas buvo. Žodžiu, kam reikia, turiu kol kas pas save. Tik kad jau, žiūriu, niekam nebereikia... net keista.
2015 Vasario 21 21:34
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Prisipazinsiu nesupratau ka cia pasakei, bet jei turi el. varianta tai paimciau (HD vietos dar yra )
2015 Vasario 22 14:22
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |