Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Pirma pažintis su Azija- Vietnamas ir Laosas

| 2015-02-03 Linas Firebird | 47/18253 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
125cc **
#1   +18  

Pirma pažintis su Azija- Vietnamas ir Laosas

Sveiki keliautojai ir jiems prijaučiantys,

Kol dar viskas šviežia ir nenugrimzdo į kasdienybę, norėčiau pasidalinti įspūdžiais iš savo naujausios kelionės.

Maršrutas Vietname

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Aktyvus Google Map žemėlapis

Maršruto peržiūra per Google Earth (KML failas atsisiūsti)

Maršrutas Laose

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Aktyvus Google Map žemėlapis

Maršruto peržiūra per Google Earth (KML failas atsisiūsti)

Statistika
Keliautojai: Linas ir Lina
Aplankytos šalys: Vietnamas ir Laosas
Kelionės dienos: 25 (15 dienų su motociklu)
Motociklas: Vietname išsinuomotas Suzuki DRZ400, Laose- koks sutapimas- ir vėl Suzuki DRZ400
Nuvažiuota km: 1659km Vietname ir 1221km Laose
"Close call" situacijos: keletas, nes su 400cc jautiesi Dievas
Batonai: 1,5 vnt, nes norėjosi paneigti fizikos dėsnius (0,5 batono skiriama už nukritimą fotosesijos metu)
Avarijos: jokių, nes Buda ant peties sėdėjo
Gedimai Vietname: jokių, nes vietnamietis savininkas įdavė 5kg įrankių ir atsarginių dalių krepšį, ir pasakė "this is very good bike, I take good care of it"
Gedimai Laose: akumuliatorius/krovimo rėlė/generatorius- ko pasėkoje niekas iš elektros neveikė; neveikiantis galinis stopas, neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, byrantys varžtai ir kt.- nes amerikietis savininkas davė tik įrankius kamerai pasikeisti ir pasakė "this is very good bike, I take good care of it"
Nakvynės: pagrinde viešbučiuose, bet buvo ir guest house arba homestay
Apart motociklo, keliauta: 3 skrydžiai vietiniai, 1 kelionė naktiniu traukiniu, 2 kelionės miegamu autobusu, 2 dienos kruizo su laivu. Išbandytos beveik visos viešojo transporto priemonės- tuk tuk, taxi, privatūs vairuotojai, taxi-motoroleris (tryse su visais daiktais), miesto autobusai, keltas per Mekongą.
Naudota navigacija: Garmin Oregon 400 ir Google maps telefone
Kelionė kainavo: ~4400 eur (dviese), patikslinsiu kai suvesiu visus skaičius

Aprašymą išskaidysiu atskirom dalimis ar dienom (nes visko tikrai per viena kartą nepajėgsiu) ir jei prisiminsiu naudingos informacijos, tai įdėsiu į pirmąją žinutę.

Priešistorė
Kodėl Vietnamas? Kadangi domiuosi karais ir istorija, todėl buvau nemažai skaitęs ir matęs apie Vietnamą ir buvo labai smalsu pažiūrėti savom akim kaip ta šalis iš tikrųjų atrodo. Ar liko dar kas nors panašaus, kas buvo rodoma filmuose apie Vietnamo karą?

Iš kitos pusės labai patiko Top Gear Special laida apie Vietnamą, kurią manau visi matėte.

Taigi įkvėpimas yra, o pradinis planas buvo keliauti rugsėjį arba spalį, keliaujant dviese su vienu motociklu, pravažiuoti visą Vietnamą iš pietų į šiaurę, o motociklą pirktis vietoje.

Bet laikas bėgo, dėl darbų tekdavo vis nukelti kelionės pradžia, kol pasidarė aišku, kad gresia likti iš vis be atostogų šiais metais. Taigi nusprendžiam, kad metų pabaiga irgi tiks kelionei. Bet nėra to blogo, kas neišeitų į gerą, kadangi susumavus patenkančias į atostogų laiką šventines dienas ir savaitgalius, kelionės laikas gaunasi 27 dienos. Per visą savo darbinę karjerą neesu atostogavęs ilgiau kaip 14 dienų- net galva svaigsta :)

Turint omenyje, kad bilietus į Vietnamą nusipirkau 4 savaitės iki skrydžio, o vietinius skrydžius nepilnai savaitei iki išvykimo, tai jau kelionė gaunasi beveik ekspromtu.

Aišku tenka nuryti karčią piliulę dėl išbrangusių lėktuvo bilietų, bet sprendimas pagaliau priimtas.

Kelionės planas
Vis atidėliojant kelionės datą buvo laiko permąstyti kelionės planą, todėl nuspręsta įtraukti į maršrutą ir Laosą. Net ir 25 dienos dviems šalims pamatyti yra labai mažai, todėl susikoncentruojame į įdomiausias ir gražiausias vietas, kurias galima pamatyti išnaudojant motociklo privalumus. O ten kur galima išvengti neįdomaus kilometrų valgymo, naudotis viešuoju transportu.

Pasiruošimas
Paskutiniu metu stebiu tokią tendenciją, kad kuo kelionė ilgesnė ir sudėtingesnė, tuo mažiau planavimo ir ruošimosi atlieku. Galbūt dėl to, kad praleidus nemažai laiko prie planavimo ir informacijos rinkimo, tiesiog "perdegi" ir keliaujant pasidaro neįdomu, nes viską būni jau prieš kelionę suvirškinęs.

Pagrindinis dalykas prie kurio reikėjo derintis tai prie motociklų nuomos grafiko. Apytikslis kelionės maršrutas susidėlioja per paskutines tris naktis iki išvykimo, remiantis keliais patikusiais kitų moto keliautojų "blogais", o likusius tarpus užpildysime vietoje pagal situaciją.

Per ebay nupirktas gps'as atkeliauja paskutinę minutę, todėl žemėlapius ir maršrutą sukraunu likus kelioms valandoms iki išvykimo, neturėdamas supratimo ar veiks kas nors ar ne.

Panaši istorija ir su moto apranga- atkeliauja kelios dienos iki išvykimo. Kadangi pastaruosius du metus neturėjau motociklo, tai ir savo inventorių buvau išpardavęs, tai teko vėl ieškoti kažko nebrangaus ir greitai.

Motociklo nuoma
Pradinis planas buvo pirktis vietoje dviratę transporto priemonę, bet paanalizavęs situaciją nusprendžiau rinktis nuomos variantą. Pagrindinės priežastys- motociklo suradimui ir nusipirkimui, bei pradiniam remontui, jei prastos būklės, reiktų mažiausiai 2-3 dienų. Kaina irgi nemaža ~300$. Ir vistiek turėtum nelabai patikimą, kitų turistų nudrožtą 150cc aparatą, kuris 100% dar ne kartą ges kelionės metu. Tam vėl reikės papildomai laiko. O galiausiai norint parduoti vėl reikės gaišti laiką- o šiuo atveju moto supirkėjai žino, kad laikas ne tavo pusėje, todėl kainą nusmaugs iki juokingos sumos.

Taigi viską sudėjus, nuomos kaina prasidedanti nuo maždaug 30$/dienai už motociklą nėra jau toks blogas pasirinkimas. Sakydamas motociklas, turiu omenyje tikrą enduro motociklą.Flamingo Travel (Vietnamas) motoparkas.

Kompaniją Flamingo Travel (Vietnamas) pasirinkau dėl daugybės teigiamų rekomendacijų internete. Remote Asia (Laosas) rekomendavo Flamingo Travel, o taip pat ir aš pats buvau nusižiūrėjęs iš teigiamų atsiliepimų internete. Apie potyrius su kiekviena kompanija parašysiu vėliau.

Pagrindinis nuomos minusas, kad tada tampi pririštas prie nuomos grafiko, ir aišku atsakai už motociklą, nes pvz. vagystės atveju turėtum už šitą 10 metų (kiek iš tiesų motociklui metų neturiu supratimo, nes dokumentų akyse nemačiau, ir dar klausimas ar iš vis dokumentai yra :roll: ) pakloti 5000-6000$. O kaina tokia didelė, nes motociklams taikomi dideli importo mokesčiai.

Nelabai ką pasiginčysi, kai rezervacijos mokestis dar prieš atvykstant buvo sumokėtas, o ir koks kitas pasirinkimas būtų? Todėl dedu parašą ant kontrakto ir nekantraudamas laukiu kelionės pradžios. Tikriausiai nepaminėjau, kad kontraktą pasirašiau, net nematydamas motociklo, nes Flamingo Travel ofisas ir motociklų garažas yra skirtingose vietose.

Mano patarimas kitiems būtų prieš sumokant rezervaciją (Flamingo- 30% nuomos sumos, Remote Asia- 50% sumos), pabandyti dar pasiderėti dėl kai kurių kontrakto punktų, pvz. dėl motociklo kainos. Arba dar buvau nesąmoningų punktų radęs, kad pvz. avarijos atveju, ne tik, kad turi apmokėti remonto išlaidas (kas savaime suprantama), bet dar ir turi mokėti už kiekvieną dieną toliau nuomos mokestį, iki kol motociklas bus sutaisytas, net jei tavo nuomos laikas jau pasibaigęs.

Taip pat prieš pasirašant kontraktą, reiktų apžiūrėti ir pravažiuoti su motociklu, nes vaizdas gali skirtis nuo to kas buvo galvota ir žadėta.

Remote Asia kontraktas

Flamingo Travel kontraktas

Vairuotojo teisės
Su vairuotojo teisėmis Vietname ir Laose yra įdomus reikalas. Esmė ta, kad oficialiai turimos lietuviškos vairuotojo teisės negalioja. Laosas pripažįsta International Driving Permit, o Vietnamas pripažįsta tik Vietname išduotus vairuotojo pažymėjimus. Taigi tarptautines teises pasidaryti kainuoja ir daryčiausi tik tuo atveju jei keliaučiau per aplink pasaulį ar panašiai :D o Vietnamo teises pasidaryti kainuoja ~50$ ir užtrunka 2-3 savaites, kas mano atveju be šansų.

Taigi vienintelė išeitis įjungti "poker face" ir tiesiog važiuoti 8) Tik reikia turėti omenyje, kad avarijos atveju tikriausiai iškiltų problemų dėl kelionės draudimo. Vietnamo policija patikros postuose karts nuo karto atiminėja motociklus ne tik iš vietinių, bet ir iš turistų + plius bauda.

Išlaidos iki išskridimo
175€ Skiepai (Hepatitas A+B; Stabligė)
115,16€ Kelionės Draudimas (2 asm.)
1864,89€ Lėktuvo bilietai (2 asm.) (Miunchen- Ho Chi Minh- Miunchen)
142$ Lėktuvo bilietai (2 asm.) (Ho Chi Minh- Hanoi)
365$ Lėktuvo bilietai (2 asm.) (Hanoi- Vientiane)
243$ Lėktuvo bilietai (2 asm.) (Vientiane- Ho Chi Minh)
141,75$ Avansas motociklui Flamingo Travel
131,6$ Avansas motociklui Remote Asia
2015 Vasario 3 20:58 redagavo Linas Firebird 2015 vasario 3 21:08
Narys
125cc **
#2   +1  

Gruodžio 15, Hanoi "Labas vakaras, Vietname!"

Po 14 valandų skrydžio nusileidžiame Ho Chi Minh mieste. Skubame prie imigracijos langelio, kur išduodama "viza on arrival".

Skubėti yra ko, nes pagal planą, tą patį vakarą vietiniu skrydžiu reikia atsidurti Hanoi. Pamačius žmonių minią prie langelio, darosi neramu, nes iki sekančio skrydžio belikusi tik valanda, o vizų išdavimas vyksta chaotiškai ir tiesiog komiškai. Visi grūdasi prie langelio priduoti dokumentus, bet dokumentų pridavimas buvo lengviausia dalis.... Sėdime ir laukiame, kol pašauks, kai bus paruošta viza.

Sutaupome nemažai laiko, iš anksto užsipildę imigracijos formą (reikia užpildyti tik vieną kopiją ir turėti vieną nuotrauką). Taip pat reikia iš anksto turėti "Invitation letter", be kurio net į lėktuvą neįleis. Greitas pridavimas visiškai negarantuoja, kad pirmas atgausi pasą su viza. Pasieniečiai bet kaip sumeta pasus į krūvą, ir naudodami tik jiems žinomą sistemą, atsitiktine tvarka traukia pasus iš tos krūvos.

Pagaliau sutraška garsiakalbis ir pasigirsta moteriškas balsas, kur pradeda kviesti pagal pavardes. Va čia ir prasideda visa komedija- visiškai nesugebėdama ištarti jokios pavardės, dažniausiai sumurma kažkokia nesąmonę, dažnai po pirmo skiemens, net nesivargina toliau skaityti. Visi belaukiantys stengiasi kažką suprasti, po kiekvieno pašaukimo subėga minia prie langelio, kurie mano, kad jų pavardė buvo paskelbta. Po n-tojo bėgimo prie langelio, pagaliau pamatau žalią paso viršelį :)

Išėjus lauk iš International oro uosto, bėgame į Domestic terminalą. Nors jau 20:00, tvoksteli drėmė ir karštis- net neįtariam, kad sekantį kartą šilumą "matysim" tik po dviejų savaičių...

Dienos išlaidos:
190$ Vietnamo vizos multi entry 30 dienų 2vnt.
25$ viešbutis
20$ taksi iš oro uosto

PS. kadangi keliavome dviese, tai ir išlaidų išklotinėse viskas už du asmenis.
2015 Vasario 3 21:10
Narys
125cc **
#3   +1  

Gruodžio 16, Hanoi - Ba Be ežeras "Pagaliau kelyje"

Iš pat ryto skubame į Flamingo Travel, kur susitvarkome visus su nuoma susijusius formalumus. Rezervuotas 400cc motociklas- pasirodo bus Suzuki DRZ-400 (nuomos patvirtinime rašo arba DRZ-400, arba XR-400). Nuomos kainą internetu buvau nuderėjęs nuo 50$/dienai iki 45$. Bet ofise kabo kainoraštis, kur kaina už 400cc 45$/dienai- va tau ir nuolaida :evil:

Užstatas už motociklą 1000$ plius paso kopija.

Visiškai neišvaizdus offisas, atpažinau tik pagal "padžiautą" Minską virš durų:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Šiaip ne taip pavyksta surasti iš jų asortimento "S" dydžio šalmą merginai. Iš pradžių bando įsiūlyti tokius gan pavargusius šalmus, bet po to "netyčia" atranda full face šalmus, kurie atrodo kokybiški.

Nusiperku SIM kortelę, žemėlapį ir lekiam iki garažo, pasiimti motociklo. Pakeliui iki garažo veža su motoroleriu- kertant pirmą sankryžą- jausmas, koks būna akimirką iki avarijos. Na kas esate patyrę avariją, tai suprasit- viskas atrodo sulėtėja- matai į tave atlekiantį, bet nieko negali padaryti. Tačiau motoroleris stebuklingai praneria pro jūrą įvairiomis kryptimis judančių motorolerių.

Dar po keleto sankryžų, susigriebiu, kad ir man pačiam teks neužilgo sėsti prie vairo. Pradedu atidžiai stebėti kaip mano vairuotojas elgiasi eisme, kaip kerta sankryžas, kada signalina ir t.t. Vis bandau įžvelgti kelių taisykles ar bent kažkokią tvarką šitam chaose.

Prie garažo jau laukia suzukis. Iš pirmo žvilgsnio atrodo gerai padėvėtas, matosi "koviniai" randai nuo batonų ir t.t. Mechanikas patikina, kad viskas čiki, perrinkta, patikrinta, uždėtos naujos padangos, pakeisti tepalai, naujos stabdžių kaladėlės ir t.t. Praveda trumpą instruktažą, parodo, ką į "lauknešėlį" sukrovė:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Grandinės įtempimui įdėtos paprasčiausios "cangės", bendroje sumoje nemažas svoris susidaro.

Pirmas netikėtumas- žiūriu, bet nematau, kur šoniniai lankai krepšiams? Nuomojantis buvo prašyta, kad visi motociklai yra su lankais krepšiams, todėl buvau pasiruošęs rištis du krepšius šonuose, nes galinė DRZ'o bagažinė delno dydžio. Be to ir keleiviui reikia vietos. Na sako, sorry nėra, bet prisuksim galinę didesnę bagažinę jei nori. Žodžiu nulupa nuo motorolerio ir prisuka su viela- nieko nepadarysi, reikia po truputį pratintis prie Azijos :) Tada su iš kameros padarytomis tympomis pririša krepšius.

Nors atrodo, kad keleiviui nėra vietos, bet iš tikrųjų laisvai tilpo, o tašė buvo kaip nugaros atrama:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Motociklą gauni tik su garais bake- todėl sako, už 1 km yra degalinė, būtinai sustok ten, nes toliau nenuvažiuosi... kas čia sudėtingo pagalvojau sau. Taip... kelias su vienpusiu eismu, kokių šešių juostų pločio su nenutrūkstamu transporto srautu, kraštuose eismas vyksta abiem kryptimis. Po truputį judu dairydamasis degalinės ir laviruodamas tarp atlekiančių prieš eismą- aišku degalinė kitoje kelio pusėje. Nesumeluosiu sakydamas, kad kirtau kelią beveik užsimerkęs- tik tokiu būdu pavyko išjungti europietiško vairavimo refleksus. Laukiau smūgio į šoną, bet "stebuklas"- aš jau kitoje pusėje.

Lietuviškas akcentas ant motociklo:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Mano pačio nuostabai per sekančius 50 km išsijungia europietiški vairavimo refleksai, pradedi vadovautis labiau nuojauta, nei logika. Vis dar sunku psichologiškai kirsti sankryžas per raudoną šviesą. Iš tikrųjų didesnė tikimybė, kad tau kažkas įvažiuos į galą, jei prie raudonos pradėsi stabdyti, nei kertant pačią sankryžą. Stengiuosi vadovautis spiečiaus principu, t.y. bendrame sraute, ypač prieš įvažiuojant didelę į sankryžą, susidaro savotiškas 10-20 motorolerių spiečius ir visi glaudžiai ir vieningai kaip zebrų banga kerta pagrindinę gatvę. Gaunasi kaip pleištas, o iš šono atvažiuojantis motorolerių srautas pradeda po truputį apvažinėti iš abiejų pusių šitą "spiečių". Net ir mašinos (apie hierarchiją keliuose bus atskira tema :) ) pradeda skaitytis su šituo dariniu.

Vis žinom kam šaligatviai skirti.... (video)

Spiečiaus viduryje:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Po ~100 km pagaliau pavyksta ištrūkti iš nesibaigiančių miestų, miestelių gniaužtų:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kiekvieną kartą pasižadu, kad šitas kartas bus paskutinis kai važiuoju su motociklu svetimoje šalyje naktį... Na bet negi laužysi tradicijas- tamsoje, Vietname, kalnuose, kur niekas nejungia šviesų naktį, kur kelias pagrindinė karvių buriavimosi vieta- kokios problemos 8) ?

Ba Be ežeras pasiekiamas sutemus. Klaidžiojam po kaimą palei ežerą bandydami surasti kur apsistoti. Pasiveja vaikinukas su minsk motociklu ir puikia anglų kalba klausia ar ieškote nakvynės? Turiu guesthouse prie ežero. Stebina (kaip ir beveik visos kelionės metu), kaip neįkyriai yra siūlomos paslaugos. Atrodo, va naktį turistai klaidžioja be nuovokos- tereikia imti jautį už ragų ir pabirs $$$. Tačiau vaikinukas tiesiog pasakė vieną kartą ir sėdi ant savo minskelio ir kantriai laukia, kol mes sugalvosim ką norim toliau daryti.

Daug negalvoję pasirašom, ir po trumpų lenktynių naktį ryžių lauką skiriančio pylimo viršumi (kurias sausai prakišome, nes matyt skirtingai mes ir jis vertiname savo gyvybes :) ) pasiekėme tikrai jaukų ir tvarkingą guesthause.

Vaizdas pro balkoną ryte:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 214 km
Dienos vidutinis greitis 38 km/h

Dienos išlaidos:

Vietnamo dongas (dg), 1$=21000dg
Prie mano nurodytų išlaidų dongais, pridėkite tris nulius

270$ likęs balansas už motociklo nuomą (9 dienos, 45$/diena)
40$ invitation letter 2vnt
50dg žemėlapis
200dg sim kortelė + papildymas
270dg kuras (~20dg/litras)
420dg nakvynė homestay
240dg vakarienė
2015 Vasario 3 21:11 redagavo Linas Firebird 2015 vasario 3 21:32
Narys
125cc **
#4   +2  

Gruodžio 17, Ba Be ežeras - Quang Uyen "Kodėl taip šalta?"

Po vakar dienos pasidaro aišku- kad šiluma tikrai nelepins. Kai saulė nusileidžia, pasidaro tikrai šalta- temperatūra nukrenta žemiau 10C laipsnių. Dienos metu ~15C. Dabar atrodo komiškai- kai prieš kelionę paprašiau paskolinti motociklines pirštines ir manęs paklausė, kurias paimti- žiemines ar paprastas? Galvoju koks čia dar klausimas... gi į šiltus kraštus skrendu :D

Palei ežerą verda gyvenimas
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Ba Be ežeras gražu- bet nieko ypatingo
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nors saulė šviečia, bet tenka važiuoti susirengus viską ką turim. Svarstau net ties krūtine užsikišti plastikinį maišelį. Beveik visi vietiniai ant motorolerių vairo turi movas rankoms- jau pradedu pavydėti.

Jei ne motociklinė apranga, tektų tikrai šalti...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pasisekė, kad per visą kelionę nebuvo nė lašo lietaus, bet buvome tam pasiruošę- turėjom kostiumus nuo lietaus. Vis galvodavom apsirengti dėl šilumos, bet tai sustodavom ant saulutės pasišildyti, tai papietauti- taip ir liko nepanaudoti visos kelionės metu.

Atokvėpis/pasišildymas ant saulės
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Oras lietuviškas, o bananai vistiek auga...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Skalbiniai džiovinami patikrintu būdu, tik spalvų kombinacija galbūt ne pati geriausia keliaujant Vietname :lol:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar niekad neteko keliauti su tiek mažai daiktų- realiai nuotraukoje visi drabužiai (išskyrus flicą ir turistines kelnes, kuriuos vilkėjau tuo metu):
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Beje, laikydamiesi principo "travel light", atskridome i Vietnamą su dviem nedidelėm kuprinėmis ir vilkėdami motociklines aprangas.

Prasideda karstiniai kalnai
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuo pakelės stendų, linksmai žvelgia multiplikacinių filmų herojai :lol:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Jei pas mus iškeltum šitą skudurą, sulauktum riebios baudos...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Beveik visur, net ir mažiausiam kaimelyje, kabo Vietnamo vėliavos
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Stebina kelių remontai- ne pats faktas, kad keliai tiesiami, bet kaip tai daroma. Viskas rankomis. Krepšiais nešamas ir pilamas žvyras, čia pat vietoje verdama smala- vienintelė technika- volas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pats velnias tikriausiai smalą verda :) Išvirtą smalą tada neša kibirais ir pila ant prieš tai rankomis supilto žvyro. Smalos kvapas stiprus- įdomu kokia gyvenimo trukmė to žmogaus, kuris diena iš dienos dirba prie to katilo...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kelio darbai (video)- filmuko pabaigoje vienintelė matyta motorolerio avarija per visą kelionę.

Dienai artėjant į pabaigą, stojame ieškoti nakvynės kol dar šviesu. Bandom vėl apsistoti homestay. Flamingo Travel davė sąrašiuką vietų kurias rekomenduoja nakvynei, tai gi bandome surasti vieną iš jų. Problema, kad tokio dalyko kaip adresas nėra, tiesiog nurodytas kaimas/miestelis ir tiek.

Skambinu nurodytu numeriu- angliškai nė bum bum. Po kiek laiko perskambina kažkiek angliškai šnekantis balsas- sako, ar nori pernakvoti? Kur esate? Na, sakau, kažkur kaime :) Tai tada sako perduok kokiam nors vietiniam telefoną, kad pasakytų kur esi ir tada lauk- ateisim pasitikti. Sistema veikia puikiai :)

Nakvynės vieta- tvartelis :shock:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kambariokas :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Galvojam- nėr ką prarasti, reik viską išbandyti, kaina atrodo gera- 15$ nakvynė plius maitinimas. Užbėgant už akių- ryte paaiškėjo, kad čia kaina už vieną žmogų :shock:
Nurašau ant "lost in translation", bet likusią kelionę daugiau jokių homestay nebedarėm, stodavom viešbučiuose, kurie patikdavo ir daugiau kaip 10$ mokėti neteko.

Vienintelis dalykas, kuris neleidžia dėti didelio riebaus minuso šitam reikalui, tai nerealiai skani vakarienė:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pirmieji Vietname ir nerealiai skanūs "spring rolls"- valgydavom visos kelionės metu, kai tik tai būdavo galimybė ir vistiek neatsivalgėm
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Viso reikalo nė trupučio nesugadino, net ir tai, kaip buvo gaminama vakarienė...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Privaloma foto Vietname :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Na jau minėjau, kad saulei nusileidus temperatūra staigiai atvėsta. Šeimininkai matydami, kad nuo šalto alaus kažkodėl nesušylame, atnešė "mobilų" šildytuvą. Nors imk ir neškis į lovą...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


O čia šios nakties guolis
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 177 km
Dienos vidutinis greitis 40 km/h

Dienos išlaidos:
110dg kuras
220dg pietūs
700dg nakvynė homestay plius vakarienė ir pusryčiai
60dg 2x alus, 1x cola
2015 Vasario 3 21:15 redagavo Linas Firebird 2015 vasario 3 21:27
Narys
600cc ****
Avataras
#5    

Super! (y) :)

Pastaba dėl IDP, net ir už didelius pinigus Lietuvoj neišduodami, o neoficialūs vertimai už xx$ beverčiai.
2015 Vasario 3 22:49 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#6   +1  

Superinė kelionė (y)
2015 Vasario 3 22:53 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Auksaburnis
Uždraustas
#7   +1  

liux - laukiam tolimesnio pasakojimo - labai idomi salis

p.s. "Arba dar buvau nesąmoningų punktų radęs, kad pvz. avarijos atveju, ne tik, kad turi apmokėti remonto išlaidas (kas savaime suprantama), bet dar ir turi mokėti už kiekvieną dieną toliau nuomos mokestį, iki kol motociklas bus sutaisytas, net jei tavo nuomos laikas jau pasibaigęs."

manau visa tai yra logiska - gavai moca tu uz ji atsakingas - praejo nuomos laikas moki toliau, nes jis jiems pinigu neuzdirbineja ne del ju kaltes, o del tavo ar ivykio kaltininko - jei ne tu kaltininkas tai ir uz moca nereik moketi ir pats gali is anu issireikalauti - na cia normalioj valstybeje, bet sis punktas su logika tikrai neprasilenkia mano nuomone
Čioperistas
500cc ***
#8   +1  

Super aprasymas ir kelione (jow) Keliones pasakojima gal "dozuok" taip kad butu ka skaityti kiekviena ryta prie kavos, kokia savaite minimum ;) Man asmeniskai taip pat domintu ir ju maisto sudetis (kokie ten ingridientai kad taip skanu) nes isvaizda tai apetito nesukele :-)
2015 Vasario 4 08:08
Paparacis
900cc *****
Avataras
#9   +2  

kartais geriau nezinot ka valgai nes tavo dievinamu vedaru turbut niekas nevalgytu jei suzinotu kad i sudeti kazkodel turi ieiti kiaules zarnos ...... :) ;)
2015 Vasario 4 08:41
Sunkiasvoris
1100cc *****
#10   -1 / +1  

Citata:
Cituoju: Dariu5
Keliones pasakojima gal "dozuok" taip kad butu ka skaityti kiekviena ryta prie kavos, kokia savaite minimum ;)
Gal tau ir kava ryte žmogus turi išvirti? Džiaukis kad žmogus pasidalina įspūdžiais.
2015 Vasario 4 09:04
Čioperistas
500cc ***
#11   +4  

Kavos jau kaip nors ir pats pasidarysiu, bet butu smagu jei visas keliones aprasymas butu padarytas dalimis, o kaip padarys autorius tai cia jau jo reikalas. As gi neisakineju jam kaip ir ka rasyti, tiesiog komentuoju kaip skaitytojas norintis pasimegauti gera knyga/keliones aprasymu ne per viena prisedima. ;)
2015 Vasario 4 12:35
Paparacis
900cc *****
Avataras
#12    

perku viski 0,7 litro buteliukais , bet vakarais leidziu sau isgert 100 gramu kad neprisiliurlinciau vienu prisedimu ;) dozuoju as ismok dozuot ir tu ;) :)
100 zodziu ir gana vakarui ar rytui :)
2015 Vasario 4 20:43 redagavo geRIMUKAS 2015 vasario 4 20:43
Sunkiasvoris
1100cc *****
#13   +4  

Citata:
Cituoju: geRIMUKAS
perku viski 0,7 litro buteliukais , bet vakarais leidziu sau isgert 100 gramu kad neprisiliurlinciau vienu prisedimu ;) dozuoju as ismok dozuot ir tu ;) :)
100 zodziu ir gana vakarui ar rytui :)
Pirktum buteliukais po 100ml tai kiekviena vakarą dar pajustum dviguba malonumą, išgirdęs kamštelio trakštelėjimą. :D Kiek vienam sava dozė kam 100 o kam 0,7 kiekviena vakarą. :D
2015 Vasario 4 21:29
Narys
125cc **
#14   +3  

Citata:
Cituoju: Dariu5
Super aprasymas ir kelione (jow) Keliones pasakojima gal "dozuok" taip kad butu ka skaityti kiekviena ryta prie kavos, kokia savaite minimum ;) Man asmeniskai taip pat domintu ir ju maisto sudetis (kokie ten ingridientai kad taip skanu) nes isvaizda tai apetito nesukele :-)


Skubu rašyti, nes bijau užmiršti- visa kelionė galvoje, o vieninteliai įrašai iš kelionės, tai gps track'as, nuotraukos ir kasdieninės išlaidos :)

Manau dar užteks kokiai savaitei skaitymo su kava, nes prieš akis dar ir Laosas laukia.

Dėl maisto, tai atvirai pasakius nelabai ten sudėtimi domėjausi :) bet ten viskas labai paprastai- viską gamina ką iš savo daržo gali paimti, beveik jokių ypatingų prieskoniu. Tikriausiai sojos padažas arba aštrus čili užpilas buvo vieninteliai dalykai kuriuos gaudavai prie patiekalo- ir tai ne visada.

Principas būdavo paprastas- jei valgo vietiniai, tai suvalgysim ir mes. Kažkokių tarakonų ar keptų vikšrų nevalgėme- nes manau juos pagrinde tik dėl turistų ir kepa. Jei kažkas neskaniai atrodydavo tai ir nevalgydavom. Sunkiausia buvo manau priprasti valgyti su pagaliukais, kurie į krūvą sumesti, n-kartų naudoti ir velnias žino- išplauti ar neplauti? Su indais irgi panašiai- pasideda ant gatvės ir plauna... net nebandžiau galvoti iš kur vandenį ima.

Žodžiu, nemanau kad sanitarinės sąlygos labai jau prastesnės, nei kebabų kioskuose Lietuvoje :D Lygiai taip pat, gi gamina kebabus iš mėsos-paslapties...

Per visą kelionę nei rankas plaudavomės prieš valgį, nei kažkokius stiprius gėrimus (apart alaus) vartodavome- problemų jokių su skrandžiu nebuvo. Gal skrandis geležinis, o gal tiesiog pasisekė?
2015 Vasario 4 23:57
Narys
500cc ***
Avataras
#15   +1  

ką Norvegai pagalvotų... :D
2015 Vasario 5 12:07
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: MeloMan
ką Norvegai pagalvotų... :D


Visus vaikus I gatves paleistu, o suaugusius uz grotu pasodintu :D
2015 Vasario 5 12:40 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
125cc **
#17   +3  

Gruodžio 18, Quang Uyen - Bao Lac "Kai visi sako, kad iki Bao Lac nuvažiuoti per vieną dieną nėra šansų"

Šiandien startuojame anksti, kadangi nusimato ilga programa šiai dienai. Planas aplankyti ant sienos su Kinija esantį krioklį Ban Gioc ir požeminę olą Nguom Ngao. O po to nakvynei nusigauti iki Bao Lac miesto.

Dar Flamingo Travel ofise peržiūrint mano kelionės planą, aiškino, kad be šansų šitą programą padaryti per vieną dieną. Lygiai tą patį bandė įrodyti homestay šeimininkė, kai per pusryčius šnekėjomės (keistai skamba "šnekėjomės", nes viskas vyko gestų ir rodymo į žemėlapį kalba) apie savo kelionės planus. Skamba kaip dar vienas, Vietnamo mestas, iššūkis, ar ne 8) ?

Vienas dalykas apie šios dienos maršrutą šiek tiek nedavė ramybės- buvau skaitęs, kad užsieniečiams, keliaujantiems po pasienio ruožą su Kinija yra reikalingas gauti specialus leidimas iš migracijos/policijos skyriaus. Taigi dar vakar dieną pradėjau ieškoti kur galėčiau pasidaryti leidimą. Paprasčiausias būdas yra pasidaryti leidimą, apsistojus viešbutyje. Važiuojant pro gan didoką Cao Bang miestą, nusprendžiau pasiklausinėti viešbučiuose. Po kelių nesėkmingų bandymų, pavyko rasti angliškai šnekančią administratorę viename viešbutyje, kuri tiesiai šviesiai pasakė- "nebūk kvailas, nešvaistyk pinigų ant leidimo. Paskutiniu metu ten važiuoja tiek daug turistų, kad pareigūnai nebekreipia dėmesio į leidimus".

Po tokio sąžiningo atsakymo (juk galėjo lengvai 2x 10$ užsidirbti už leidimus), nusprendžiau važiuoti be leidimų. Tiesa, tolimesnei kelionės daliai nuo Bao Lac iki Ha Giang leidimas yra privalomas, bet apie tai vėliau.

Prasideda įspūdingi šiaurės Vietnamo vaizdai
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Upė su vandens ratu
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vandens ratas iš arčiau (kaip suprantu rato paskirtis- iš upės vandenį perpumpuoti į irigacinį kanalą, kuris po to užtvindo ryžių laukus
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Diena vėl vėsoka pasitaikė- tenka išsitraukti "buff'ą" (žinau- nuotraukose atrodo viskas saulėta ir šilta :) )
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar šiek tiek apie pinigus- visi žinot koks jausmas būti milijonieriumi? Nežinote? Tai atvykite į Vietnamą. Išsikeitę $ į Vietnamo Dongus, gavome pundelį gražių plastikinių banknotų
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Olas pavyksta rasti tik navigacijos dėka, nes kažkokių aiškių nuorodų nėra. Tiesiog siauras keliukas veda per kaimą... Trumpai šnekant- buvau skeptiškai nusiteikęs ir tikėjausi išvysti eilinį "tourist trap". Bet kaip smarkiai klydau! Tai buvo viena įspūdingesnių kelionės metu aplankytų vietų. Pasistačius motociklą, tenka dar gabaliuką kelio kulniuoti pėsčiomis. Bilietų kasoje nusipirkus bilietus, parodo, kad galime pas juos palikti savo šalmus. Motociklą taip pat paliekame netoliese.

Pakeliui randame ant kelio kokio mėnesio šuniuką- aplinkui nesimatė nė gyvos dvasios- reik tikėtis, kad netrukus sugrįš jo mama...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Apskritai Vietname šunys man gan sunki tema- šiaurės Vietname visi šuniukai gražūs, prižiūrėti ir visi jauni... o senatvės nesulaukia, nes tiesiog yra suvalgomi. O pietuose- matyt nėra populiaru valgyti, todėl ten teko matyti daug benamių, ligų užpultų, pūvančiomis žaizdotomis kojomis- tiesiog abejingai gulinčių ir laukiančių, kada tas Brisiaus galas pagaliau ateis....

Na bet grįžtam prie malonių dalykų. Pagaliau pamatom užrašą tolumoje:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Priėjus prie įėjimo į uolą, nieko nematyti iš darbuotojų. Na dar rytas ~9 val, gal dar miega po prekystaliu :) ? Kiek pastovėję, tiesiog praeiname pro įėjimo vartelius.

Trumpai apie olą- geriau tiesiog pamatyti, nes nuotraukos to neperteiks (o ir dėl riboto apšvietimo nelabai ką nufotografuosi). Požeminės erdvės nerealaus dydžio- ištisos koncertų salės. Aišku viską galima liesti- net ir stalagmitus, kuriems prireikė tūkstančių metų susiformuoti. Visiškai vieni.... tik pačioje pabaigoje prisivijome vieną kinų grupę. Būtinai rekomenduoju apsilankyti- MUST SEE!

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kam klaustrofobija... vis tiek eikit- po siauro tunelio, laukia įspūdingi vaizdai :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kartais teko eiti lyg jūros dugnu...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


O kartais siaurais praėjimais
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Sekanti stotelė- Ban Gioc krioklys
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pavyksta privažiuoti beveik iki pačio krioklio, niekas nieko nesako- todėl važiuojame iki pat galo :) Vėl esame ankstyvi, todėl vos vienas kitas žmogus matosi. Manau atvažiavus per piką, vaizdas ir įspūdis būtų visai kitoks.

Net ir sausą sezoną, kriokliai atrodo gražiai- įdomu kas būna lietaus sezonu?
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kai kas įsigudrina ir žvejoti
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar niekad nebuvau taip arti Kinijos sienos- kitas krantas jau Kinija...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Taip prabėga pusę dienos, toliau laukia kelias iki Bao Lac, kurio "neįmanoma nuvažiuoti per dieną". Kelias geras, vaizdai superiniai- aplinkui kyšo karstinių kalnų viršūnės, bei po truputį pradedam kilti į kalnus- lekiu su vėjeliu ant galimybių ribos. Jau aišku, kad vėl teks su tamsa važiuoti, todėl kiekviena minutė brangi.

Įdomus šunų elgesys- kol važiuoja motoroleriai, tai guli vidury gatvės nejudėdami. Bet tik atvažiuoja mašina ar sunkvežimis, iš karto dingsta nuo kelio. Kaip nebūtų keista, bet dažniausiai Suzuki irgi priskirdavo prie sunkiojo transporto... :D
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pakelėse, bet dažnai ir ant pačio kelio ant paklodžių džiovina kažkokias daržoves
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pietums stojame paragauti garsios vietnamietiškos PHO (tariasi "fū") striubos. Nuostabaus skonio sriuba, iš makaronų, mėsos ir žolių su išspausta citrina arba mandarinu. Sotu ir pigu- dvi lėkštės kainuoja ~1$
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kalnuose keliai tikrai neblogi- nors atrodo kaip žvyrkelis, tačiau tai yra asfaltas
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Prasideda ilgai lauktos ryžių terasos, bet deja derlius nurinktas, o nauji dar nepasodinti. Todėl tik mintyse prabėga nuotraukose matytos ryškiai žalios terasos.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Toliau sekė daug ir "linksmo" važiavimo kalnais naktį, bet tikslas sėkmingai pasiektas, visi patenkinti- motociklas, kad viešbučio viduje nakvos, Lina- kad katė į kainą įskaičiuota :D
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vakare užsukam į vietinę maitinimo įstaigą, kur po neskanios vakarienės (vienintelį kartą per visą kelionę), gavom pakvietimą prisėsti prie gretimo stalo, kur šventė vietnamiečių kompanija. Su kiekvienu asmeniškai teko gerti vietinio samagono, ir ne taip lengvai pavyko išsisukti- tik su vienu išgeri, tuo kitas stojasi. Jei stikliuko nepabaigi iki galo, tai vietnamietis tol stovi, kol nepabaigi :lol: Pabaigoje teko jau ieškoti būdų kaip mandagiai išsisukti nuo pakvietimo pratęsti vakarą karaoke bare :)

Vietnamo viešbučių specifika- visos keturios tapkės skirtingo dydžio
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 262 km
Dienos vidutinis greitis 41 km/h

Dienos išlaidos:
190dg kuras
30dg Pho sriuba
40dg bilietai į požeminę olą
60dg bilietai į krioklius
20dg suvenyrai
200dg viešbutis
200dg vakarienė
2015 Vasario 5 21:41
Narys
125cc **
#18   +2  

Gruodžio 19, Bao Lac - Dong Van "Tiesiog nuostabus kalnų kelias"

Šiandien teks pravažiuoti vieną iš gražiausių kelio atkarpų, esančią tarp miestų Meo Vac ir Dong Van. Kalnų vaizdai tikrai įspūdingi, bet man visgi didžiausias malonumas buvo važiavimas pačiu keliu. Nesibaigiantys posūkiai, geros kokybės asfaltas, saulėta diena ir beveik tuščias kelias. Taip mėgavomės keliu, kad nelabai ir nuotraukų stojome daryti :) O be to ir oras buvo lyg per smogą (nors nežinau iš kur tas smogas, nes aplinkui kalnai ir tik maži kaimukai)- tiesiog tolumoje kalnai matėsi lyg per miglą.

Nesibaigiančios ryžių terasos, gaila tik, kad derlius jau nurinktas
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Užburiantis jausmas, užburiantis kelias- kai važiuoji kalno šlaite iškirstu keliu. Keletas video gal padės bent truputį perteikti tą jausmą :D

Video 1

Video 2

Video 3

Viena iš trumpo sustojimo akimirkų
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pietų tradiciškai stojame Pho sriubos- taip atrodo tipinė maitinimo įstaiga:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Neilgai trukus pasiekiama nakvynės vieta- Dong Van, bet dar visas pusdienis likęs. Aišku nuodėmė būtų nepanaudoti šito laiko ir nepasivažinėti po apylinkes.

Viešbučio šeimininkė sutiko parūpinti leidimus į pasienio ruožą, bet sako bus tik kitą dieną. O šiandiena sako galite važiuoti ir be leidimo- parašė raštelį ir savo telefono numerį, jei ką- parodyti pareigūnams arba paskambinti ir paaiškins, kad leidimai gaminami :) Na bent jau taip supratau aš, kadangi angliškai nešnekėjo...

Leidimo pavyzdys. Atkreipkite dėmesį kaip už rašyta "Litva"- atrodo kaip vertimas iš rusų kalbos- keista, nes pase tai yra tik parašyta Lithuania arba Lietuva.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Aplankyta šiauriausias (beveik :) ) Vietnamo taškas- Lung Cu.

Fone kalnas su didžiule Vietnamo vėliava. Nuo bokšto atsiveria gražus vaizdas į Kinijos pusę. Labai maloni bilietų pardavėja su tautiniu kostiumu- pavežėjo atgal iki motociklo, kadangi tik užlipę laiptais į kalną pamatėme, kad yra ir kelias užvažiuoti į viršų :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar vienas video

Vaizdai pro viešbučio langą
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Skani vakarienė
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kartais meniu buvo suprantamas...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Tvarkingas viešbučio kambarys už 10$
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Motociklas irgi prabangiai priparkuotas- viešbučio foje- parduotuvėje
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 170 km
Dienos vidutinis greitis 33 km/h

Dienos išlaidos:
155dg benzinas
60dg pho ga sriuba
12dg vanduo 1,5l
28dg sausainiai
40dg bilietai į vėliavos bokštą
140dg suvenyrai skara
280dg vakarienė
63dg maistas parduotuvėje
250dg viešbutis
440dg leidimai į pasienio ruožą (2vnt.)
2015 Vasario 9 21:12
Narys
125cc **
#19   -1 / +5  

Su Vasario 16-a!

Užbėgant aprašomiems įvykiams už akių, norėčiau pasidalinti nuotrauka, puikiai tinkančia šiai progai. Prie jūros, atoslūgio metu galima rasti įvairiausių kriauklių ir kitų gyvių. Išsikėlėm tikslą surasti mūsų vėliavos spalvas. Tikrai buvo nelegva surasti vienspalves kriaukles, teko pasiknisti tarp tų kriauklių ir gyvių, bet Tėvynę darbais gi mylim :)

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Trispalvė ir penkiakampė žvaigždė...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Taikos ir ramybės visiems!
2015 Vasario 16 10:08
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#20    

Keliautojams keliu kepurę, sukasi mintys apie analogiškas keliones, bet dar neįkvėpiu stipriai :)
2015 Vasario 17 12:45 redagavo civic 2015 vasario 17 12:56 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
125cc **
#21   +3  

Gruodžio 20, Dong Van - Ha Giang "Pirmasis batonas šioje kelionėje"

Dienos pradžia prasideda batonų sąskaitos atidarymu. Dong Van miestas yra slėnyje apsuptas kalnų, todėl iš pat ryto planas užkilti į kalno viršūnėje esantį apleistą fortą, nuo kurio sienų turėtų atsiverti puikus vaizdas į slėnį.

Kelią ne taip lengva surasti, tenka vargti su google maps palydoviniu vaizdu, kad surasti kelio pradžią (aišku vėliau pamačiau nuorodą), kurio pradžia atrodo kaip įvažiavimas į nuosavo namo kiemą- siauras keliukas, bet su motociklu pravažiuoti įmanoma. Iš pradžių viskas einasi puikiai, maloniai status keliukas, kuris netrukus baigiasi ir prasideda betonuotas keliukas link forto. Kažkiek pagalvojęs, atsuku rankeną, kad įgauti pagreitį ir dviese su daiktais pirmyn į viršų.... kol privažiavus pirmą posūkį ir šiek tiek numetus ir po to vėl truktelėjus gazą- motociklas atsistoja piestu. Sureaguoju ir kertu per stabdžius- motociklas vėl grįžta daugiau mažiau ant dviejų ratų, bet pradeda čiuožti atgal net ir su užspaustu stabdžiu... Ekipažui belieka tik katapultuotis :D

Nuostoliai minimalūs- nulaužtas posūkis. Va čia pasireiškia, kad mano gautas motociklas buvo su "koviniais" randais, privalumas. Vienu nubrozdinimu daugiau ar mažiau... koks skirtumas 8)

Kovinis randas
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Ir kokio velnio pėsčiųjų taku kilti į kalną? Šalia matosi padarytos pakopos, kad būtų lengviau kojas statyti :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vaizdas nuo viršaus, visgi buvo vertas pastangų. Apačioje matosi tipinis Vietnamo miestelio išsidėstymas- namai statomi palei kelią. Kadangi namai būna daugiaaukščiai ir kas už jų nesimato, tai kartais susidaro įspūdis, kad važiuoji per didelį miestą...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Geriau ten sėdėti ramiai ir labai smarkiai nesiūbuoti....
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vietnamietiškos "Bliuzo Naktys"-vyksta kažkoks pop muzikos festivalis
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Slapta misija atlikta- strateginėje aukštumoje yra iškeliama Amerikos vėliava :lol:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Keletas miesto video pravažiuojant: video 1 ir video 2

Pakeliui užsuku į vietinio narkotikų barono rūmus (įtraukti į UNESCO paveldą), kuris turtus susikrovė iš opijaus prekybos
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Gražūs ornamentai
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Jau tapo įprasta, kai prašo kartu nusifotografuoti
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Gražūs akmens raižiniai
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Išsilaipinom ant mėnulio paviršiaus... na, bent jau taip vadinosi tas akmenų laukas "Moon surface view"
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Viena iš mėgstamiausių pramogų važiuojant motociklu- paršelių vaikymas :) Visi naminiai gyvuliai laksto laisvi po kelią, tame tarpe ir kiaulės su paršeliais. Kiaulės ne mums įprasti lietuviški bekonai, bet maži vietnamietiški paršeliai (pas mus juos, kaip naminius gyvūnėlius laiko). Taip ir norisi pagauti mažą mielą paršiuką- žiauriai juokinga kai jie panikos apimti pradeda žviegti ir į visas puses lakstyti :lol: :lol: :lol:
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Gražios kalnų terasos- belieka tik apgailestauti, kad ryžių derlius jau nurinktas...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Užmiestinis autobusas, kaip reikiant pakrautas. Geriau su tokiu aklam serpantino posūkyje nesusitikti- laimei jie visą laiką signalina, kai važiuoja į posūkį, todėl jei kurčias, tai tavo pačio bėdos.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar šiek tiek apie hierarchiją keliuose- daug kam atrodo, kad labai pavojinga važiuoti Vietname. Bet manau, kad taip tik atrodo iš pirmo žvilgsnio, iki tol, kol pamiršti Europietiškas eismo taisykles. Čia viskas paprasta- "mitybos grandinės" viršūnėje yra sunkvežimiai ir autobusai- jie nestabdys, važiuos sau patogia kelio trajektorija, o jei kelias siauresnis už patį sunkvežimį ir nori jį aplenkti- tai jau tavo pačio problema (ne problema su 400cc ir enduro 8) ), jei nepasitrauksi iš kelio, vėl tavo problema... Viskas paprasta, kai žinai, kad už motorolerį ar motociklą žemiau hierarchijoje stovi tik vištos ir dviratininkai :x Net karvės ir tos aukščiau stovi už tave, kadangi dėl savo masės gali padaryti žalos mašinai :D

Vėl skani vakarienė-fri bulvytės su ryžiais... nice :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Desertas- sausainiai "Choco-Pie"- super skanus atradimas. Visad užsipirkdavome kelionės metu.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kalbant apie sausainius- parduotuvėje užmačiau ko gero geriausią dėžutės apipavidalinimą ever. Gaila, kad nebuvo vietos, kuri įsidėti šitą dėžutę.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 158 km
Dienos vidutinis greitis 36 km/h

Dienos išlaidos:
20dg bulka pusryčiams
12dg vanduo 1,5l
135dg kuras
20dg mandarinai 500g
40dg bilietai i rūmų muziejų
5dg parkingas
360dg vakarienė
200dg viešbutis
2015 Vasario 18 23:14
Narys
125cc **
#22    

Gruodžio 21, Ha Giang - Xin Man "Tiesiog dar viena diena kelyje..."

Sotūs pusryčiai. Sriuba valgoma su šauktu ir su pagaliukais vienu metu. Iš pradžių valgydavau tik su šauktu, bet tada nepatogu makaronus sugraibyti. Jei pagaliukais valgai sriubą.... irgi nekas :) Tada atkreipiau dėmesį, kad vietiniai vienu metu abu įrankius naudoja- ir problema išspręsta!
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Prie kiekvieno stalo stovi po šiukšlių kibirą, tačiau vis tiek viską meta ant žemės po stalu
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dar viena maitinimo įstaigų specifika- prie įėjimo stovi padėtas arbatinukas su arbata. Išeidamas iš kavinės, gali dar prisėsti ir išgerti, kad kelias nedulkėtų. Lygiai taip pat prie įėjimo stovi kibiras su vandens pypke (bambukinis vamzdis į kairę nuo pinto krepšio)- prisėda vietinis, du dūmus užtraukia ir eina toliau sau...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Jaučio skambutis, pagamintas iš bambuko
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuotraukoje norėjau parodyti, kokios vietinių "baikerių" aprangos mados. Bet po to tik atkreipiau dėmesį, kad sėdėdamas ant motociklo, aš tik pirštų galais siekiu žemę... o mano ūgis tai 189cm :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Vietiniams visad būdavo iššūkis užlipti ant motociklo- man proga pasijuokti :D
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Dantų šepetukas puikiai tiko grandinės tepimui. Kitą kartą reiktų pasiimti kokią nors tepalinę, kad būtų patogiau ir rankų neišsiteplioti. Iš kitos pusės niekad nebuvo problemos sustoti motociklų remonto dirbtuvėse, kur sutepdavo ir, bent jau iš manęs, nė karto neėmė pinigų
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Šį vakarą meniu perskaityti buvo iššūkis
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Po beveik savaitės praleistos Vietname jau nebuvo problemų suprasti meniu: Com- ryžiai, Ga- višta, Ba- jautiena, Lon- kiaulė, tačiau šįkart buvo daug naujų žodžių. Buvo nepakartojamas momentas, kad užeigos savininkas pradėjo vaizduoti tuos "nežinomus" gyvūnus iš meniu- hmmm pasirodo meniu, be jau mums žinomų gyvūnų, gali rinktis arkliuką, ožką, avytę... Ėmėm berods ožkieną ir avieną. Beje užeigos savininkas buvo vienintelis vietinis per visą kelionę tiek Vietname, tiek Laose, kuris ūgiu buvo aukštesnis už mane...

Buvo labai skanu :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Video: važiavimas miestelio gatvėmis, berods Xin Man

Tvarkingas viešbutis, tradiciškai už 10$
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Nuvažiuota 151 km
Dienos vidutinis greitis 34 km/h

Dienos išlaidos:
125dg kuras
50dg pho sriuba
10dg vanduo 1,5l
300dg vakarienė
30dg desertas
50dg sausainiai
200dg viešbutis
2015 Vasario 21 17:28
Narys
1000cc ******
Avataras
#23    

Aš nesu buvęs nė vienoje iš tų "murzinų" šalių, bet prisiklausęs apie europietiško žarnyno reakciją į nepažįstamas bakterijas stebiuosi, kaip jums nieko nenutiko nuo tokio vietinio maisto?
2015 Vasario 21 22:40
Narys
125cc **
#24   +3  

Mano nuomone, kad gal kiek perdėtos tos baimės dėl bakterijų ir panašiai. Juk pas mus jei normaliai patikrinti kaip gaminami maisto produktai namie, ar kur prekiaujama turguje ar kioskuose, tai manau sanitarijos sąlygos labai smarkiai nuo Vietnamo nesiskirtų. Aš pavyzdžiui žinau, kad namie katė mėgsta vaikštinėti ant virtuvės stalo, bet nepuolu dezinfekuoti visų paviršių- tiesiog nuo stalviršio pūkus nubrauki su ranka ir viskas ok :) Tikriausiai, mes jau esam susirinkę pilną kolekciją tų bakterijų, tai vietnamietiškos bakterijos jau nebesikandžioja :)

O jei ten labai steriliai gyvenate (kas manau yra savotiška vakarų pasaulio bėda), tai aišku, kad organizmas į viską reaguos.
2015 Vasario 22 17:45
Narys
600cc ****
Avataras
#25   +3  

Citata:
Cituoju: Linas Firebird
Mano nuomone, kad gal kiek perdėtos tos baimės dėl bakterijų ir panašiai. Juk pas mus jei normaliai patikrinti kaip gaminami maisto produktai namie, ar kur prekiaujama turguje ar kioskuose, tai manau sanitarijos sąlygos labai smarkiai nuo Vietnamo nesiskirtų. Aš pavyzdžiui žinau, kad namie katė mėgsta vaikštinėti ant virtuvės stalo, bet nepuolu dezinfekuoti visų paviršių- tiesiog nuo stalviršio pūkus nubrauki su ranka ir viskas ok :) Tikriausiai, mes jau esam susirinkę pilną kolekciją tų bakterijų, tai vietnamietiškos bakterijos jau nebesikandžioja :)

O jei ten labai steriliai gyvenate (kas manau yra savotiška vakarų pasaulio bėda), tai aišku, kad organizmas į viską reaguos.
taip taip as kaime augau,tai tik mieste suzinojau kad vaisius ir uogas reikia plaut :-] nieko nenumiriau,manau ir nenumirsiu,nes obuoly i maike jau patrinu :-]
2015 Vasario 22 18:04 virsyti greity,tai tas pats kas gadinti ora!reike zinoti kur tai galima daryti! James May
Narys
1000cc ******
Avataras
#26    

O tai kodel tada visi nuvaziave i Egipta ar Bolivija shika ir vemia? Tiesa, vienims mano pazistamiems jau nieko nesidaro, bet jie ismaise visa pasauli.
Tai gal Linai, tavo irgi cia ne antra kelione ir jau esi buves daugelyje murzinu saliu ir savo dali atkakojes? :)
2015 Vasario 22 18:42
Narys
900cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: taias
Citata:
Cituoju: Linas Firebird
Mano nuomone, kad gal kiek perdėtos tos baimės dėl bakterijų ir panašiai. Juk pas mus jei normaliai patikrinti kaip gaminami maisto produktai namie, ar kur prekiaujama turguje ar kioskuose, tai manau sanitarijos sąlygos labai smarkiai nuo Vietnamo nesiskirtų. Aš pavyzdžiui žinau, kad namie katė mėgsta vaikštinėti ant virtuvės stalo, bet nepuolu dezinfekuoti visų paviršių- tiesiog nuo stalviršio pūkus nubrauki su ranka ir viskas ok :) Tikriausiai, mes jau esam susirinkę pilną kolekciją tų bakterijų, tai vietnamietiškos bakterijos jau nebesikandžioja :)

O jei ten labai steriliai gyvenate (kas manau yra savotiška vakarų pasaulio bėda), tai aišku, kad organizmas į viską reaguos.
taip taip as kaime augau,tai tik mieste suzinojau kad vaisius ir uogas reikia plaut :-] nieko nenumiriau,manau ir nenumirsiu,nes obuoly i maike jau patrinu :-]



turejai omeni ta obuoly kuri istraukei is karves meslo kruvos!
2015 Vasario 22 18:42
Narys
125cc **
#28    

Citata:
Cituoju: turistux
O tai kodel tada visi nuvaziave i Egipta ar Bolivija shika ir vemia? Tiesa, vienims mano pazistamiems jau nieko nesidaro, bet jie ismaise visa pasauli.
Tai gal Linai, tavo irgi cia ne antra kelione ir jau esi buves daugelyje murzinu saliu ir savo dali atkakojes? :)


Tai va tame ir reikalas, kad čia pirma mano aplankyta egzotiška šalis. Reikia dabar dar kokią kitą šalį aplankyti, tada bus galima daryti išvadas :)
2015 Vasario 22 22:21
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#29   +1  

Ta kava rytais nebelabai skani..... :)
2015 Vasario 26 09:08 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
125cc **
#30   +3  

Gruodžio 22, Xin Man - Sa Pa"Daug, daug gražaus ir vis dar autentiško Vietnamo, kurio tikriausiai artimoje ateityje nebeliks..."

Diena prasideda vizitu pas moto meistrą, nes noriu nusipirkti lemputę į nulaužtą posūkį. Net keista, kaip toks paprastas apsilankymas suteikia tiek daug malonių bendravimo akimirkų ir juoko. Ir vietiniam kolektyvui matyt įspūdžių visai dienai paliko :)

Kol mechanikas ieško tinkančios lemputės, kitiems proga pasimatuoti motociklą
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Bendravimas, kaip visad universalia kalba- rodymo pirštu ir šypsenų kalba
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Toliau kelias tęsėsi gražia kalnuota vietove, pakeliui link miesto Sa Pa, kuris garsėja kaip turistinis miestas, tiek tarp vietinių, tiek ir tarp užsieniečių. Miestas yra 1500 metrų aukštyje, todėl dažnai būna paskendęs rūke, bet jei giedra, tai laukia nuostabūs vaizdai.

Mėgaujamės keliu, bet šį kartą labiau į akis krenta vietinių žmonių gyvenimas (tikriausiai jau kalnų vaizdų prisisotinome, tai pradėjome ir į kitus dalykus dėmesį kreipti). Taigi nuotraukų serija be didesnių komentarų:

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Skanių vietnamietiškų "čeburekų" kioskas- skrandžiai kol kas dirba be jokių problemų, todėl drąsiai stojame valgyti, kai tik užsinorim ir ko tik užsinorim
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Atkreipkite dėmesį kaip gabenami maži vaikai- tiesiog krepšyje ant nugaros :)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Įprastas vaizdas po pietų- būriai vaikų traukia iš pamokų namo. Pilnos gatvės tada būna vaikų su mėlynai baltomis striukėmis-uniformomis, kurios yra tiesiog paprasčiausi treningai, bei žinoma su raudona "pionieriška" skara and kaklo
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Pakeliui sustojame Lao Cai mieste- pasienio su Kinija miestas, sparčiai augantis prekybos ir transporto mazgas. Tartum sparčiai besikeičiančio Vietnamo simbolis- tarp naujų mašinų mašinų ir stiklinių ofisų pastatų, ant šaligatvio rūdija apleisti dviračiai-rikšos
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.



Paskutiniai 30 kilometrų vėl ištvermės šalčiu išbandymas. Kaip jau minėjau Sa Pa yra 1500 metrų aukštyje, todėl kylant į kalnus, važiuoti darosi laaabai vėsu- o kelias toooks geras, bet taip sunku mėgautis, kai drebulys be sustojimo krečia.

Šiaip ne taip pasiekiam Sa Pa, tradiciškai stojam pirmam pasitaikiusiam viešbutyje už 10$. Menka paguoda, nes kambariai nešildomi, todėl temperatūra panaši kaip lauke... Pasišildę duše, traukiam pasižvalgyti po miestą.

Miestas ruošiasi artėjančioms šventėms
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Suvenyrų mafija siaučia
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Tikrasis komunizmo veidas- eilė prabangių visureigių...
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Gal šiltas maistas padės pasijusti šilčiau?
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kaip gi vakarienė be "spring rolls"
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Negaliu neįdėti šitos nuotraukos- pirmas čekis gautas Vietname. Mokesčiai įdomiai ten renkami- dirba parduotuvė tarkim visą mėnesį, tada mėnesio gale deklaruoja kokią nors uždirbtą sumą ir nuo jos sumoka mokesčius. Aišku niekas tikrų pajamų nerodo, atlyginimai vokeliuose. Galvojo nustebins vietnamietis mane, pasakodamas kaip čia tie atlyginimai vokeliuose mokami ir t.t. Anyway, proga Lietuvai susimastyti ar norime su tais "vokeliais" į Vietnamą lygiuotis ar pagaliau tapti vakarietiška šalimi...

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.



Nuvažiuota 138 km
Dienos vidutinis greitis 39 km/h

Dienos išlaidos:
120dg kuras
20dg bulkos
15dg čeburėkai
200dg viešbutis
217dg maistas parduotuvėje
200dg vakarienė
430dg suvenyrai
2015 Vasario 26 22:14
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17