Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Kawasaki motociklai » Kawasaki zr 7, zr 7s

| 2010-08-03 kaubojus | 294/137787 žinut.
 
Puslapiai: 1..78910


 
Krapštukas
1100cc *****
#241    

Vairuoju ZRX broli su pigesnem dalim, bet remas ir variklis beveik identiski.
Siaip neturi sitie motociklai dideliu problemu. Turek omeny jog vakuminis kranelis gali pradet leist kas gali vest link hidro smugio.
Trecio cilindro svaistiklio guolis gali uzsivelt del tepalo trukumo. Bet tai daugiau ZZR 1100 problema, naujesniuose varikliuose ne dazna. Tepalo lygi laikyk ties maksimumu, kaikas rekomenduoja net ir virs maksimum laikyt, jog tik burbuliukas oro matytusi tepalo lygio langely.
Labai slyksciai karbai issima ir isideda. Linkiu neturet kazkokiu rimtesniu problemu su jais. O jei issimsi juos valymui, tai naudok plauku dziovintuva, kad susildyti gumas tarp karbiuratoriu ir oro filtro dezes, dedant karbus atgal.
O siaip kas patinka sitam varikly, tai jis yra is esmes 1984 metu dizaino ir labai ukiskai surestas su storais metalo lydiniais ir be jokiu plastikiniu detaliu. Tad nebijo sudarankiu kurie varikli plaktukais taiso.
Voztuvai labai lengvai reguliuojas, nes isimti tabletems nereikia nuimineti veleneliu.
Per ziemu pasidaryk profilaktiskus remontus ir problemu dideliu jis tikrai nekels.

Va tau naujas kinietiskas spidometras uz labai pigia: http://www.ebay.com/itm/181599945429 Kaip ju kokybe nezinau.
2014 Gruodžio 8 15:45 redagavo Edvardas 2014 gruodžio 8 15:47
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#242    

rexe su kitokiu remu nei gpz, karbus gali buti paprasciau islupt.

http://www.zrxoa.org/webpages/generalinfo/faq/faq.html
2014 Gruodžio 8 18:45 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#243    

Kitoks, bet pamenu ieskojau patarimu del karbu istraukimo ir radau, kad kai kurie net "pot" filtrus susidejo ant ZRX tam kad nevargt su ta oro filtro deze. Tai reiskia ner ytin paprasta.

Karbus isvaliau greiciau, nei igrudau karbiuratorius atgal :)

P.s. surenkant geriausia is vielos pasidaryt strypa su lenktu galu tam kad uzdet spryuokles ant dveju viduriniu karbiuratoriu gumu. Pirstais ten be sansu prieiti. Na bent jau ant GPZ ir GTR.
2014 Gruodžio 8 18:55 redagavo Edvardas 2014 gruodžio 8 18:58
Narys
400cc ***
Avataras
#244    

gal kas pasakys sitam zr7, nuo kokio kito modelio tinka priekiniai stabdziu diskai ?
2014 Gruodžio 29 18:44
Krapštukas
1100cc *****
#245    
2014 Gruodžio 29 21:08
Narys
400cc ***
Avataras
#246    

ardausi priekinius amortikus kawai,bet apatinio varzto neina atsukti nes kiek zinau reik ykist kaskoky ilga rakta is kito galo ir palaikyti kad neprasuktu bet nematyti kuo but galima palaikyti,ar ten kaska reik pasidaryti ,gal kam teko keisti sitam moto zr7?
2015 Sausio 3 20:50
Narys
400cc ***
Avataras
#247    

isardziau (y) :)
2015 Sausio 4 16:38
Krapštukas
1100cc *****
#248    

Tai papasakok koki rakta panaudojei :)
2015 Sausio 4 16:48
Narys
400cc ***
Avataras
#249    

Sakeje tuo apatiniu varztu buna ten toks vamzdukas prisuktas, kuris laiko plunksna kiek suprantu,o kai suki ta varzta tai sukasi su tuo vamzduku jis gana giliai ,tai ant ilgo strypo privirinau varzta m10 galvute i virsu arba verzle galima ,je su kampiniu slifuokliu paslifavau i kugy,kad liktu kuo daugiau astriu kampu ,dar rankena kitam gale privirinau ,neturi pilnai ilisti turi isisprausti i krastus astriom briaunom,kita ranka suki varsta ,atsukau be problemu :)
2015 Sausio 6 21:19
Krapštukas
1100cc *****
Avataras
#250    

Citata:
Cituoju: makutajus
Sakeje tuo apatiniu varztu buna ten toks vamzdukas prisuktas, kuris laiko plunksna kiek suprantu,o kai suki ta varzta tai sukasi su tuo vamzduku jis gana giliai ,tai ant ilgo strypo privirinau varzta m10 galvute i virsu arba verzle galima ,je su kampiniu slifuokliu paslifavau i kugy,kad liktu kuo daugiau astriu kampu ,dar rankena kitam gale privirinau ,neturi pilnai ilisti turi isisprausti i krastus astriom briaunom,kita ranka suki varsta ,atsukau be problemu :)

Brutalus būdas truputi. Šiaip pirmiausia tuos varžtus reik mėginti atsukti neišardžius šakių staigiu judesiu, galima panaudoti smūginį atsuktuvą. Aš smūginio neturėjau ir staigiu judesiu neatsisuko, taigi naudojau būda kaip tu, tik ant vamzduko sukau skudurą. To pilnai užteko atsukti. Dar galima ant skuduro užsukti popierinės izoliacijos, jos gana kibus paviršius. O svarbiausia surenkant nereik perveržti to varžtelio ir tada kitą kartą nekils problemų.
2015 Sausio 6 21:57 Life is a choise. Choose consciously, wisely, honestly.
It’s better to lose one minute of your life than your life in one minute.
Krapštukas
1100cc *****
#251    

Taip ir nesupratau kokio diametro varzta panaudojei :D Foto ant rakto butent tai kas mane domina- koks verzles isorinis diametras.

Nors supratau, kad tu kita buda truputi panaudojei. Isemes ta strypa gal pamatavai kokio diametro verzle tilptu i ji (kaip kad parodyta foto).
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Sausio 6 22:19 redagavo Edvardas 2015 sausio 6 22:21
Narys
400cc ***
Avataras
#252    

Citata:
Cituoju: murakest
Citata:
Cituoju: makutajus
Sakeje tuo apatiniu varztu buna ten toks vamzdukas prisuktas, kuris laiko plunksna kiek suprantu,o kai suki ta varzta tai sukasi su tuo vamzduku jis gana giliai ,tai ant ilgo strypo privirinau varzta m10 galvute i virsu arba verzle galima ,je su kampiniu slifuokliu paslifavau i kugy,kad liktu kuo daugiau astriu kampu ,dar rankena kitam gale privirinau ,neturi pilnai ilisti turi isisprausti i krastus astriom briaunom,kita ranka suki varsta ,atsukau be problemu :)

Brutalus būdas truputi. Šiaip pirmiausia tuos varžtus reik mėginti atsukti neišardžius šakių staigiu judesiu, galima panaudoti smūginį atsuktuvą. Aš smūginio neturėjau ir staigiu judesiu neatsisuko, taigi naudojau būda kaip tu, tik ant vamzduko sukau skudurą. To pilnai užteko atsukti. Dar galima ant skuduro užsukti popierinės izoliacijos, jos gana kibus paviršius. O svarbiausia surenkant nereik perveržti to varžtelio ir tada kitą kartą nekils problemų.



koks ten brutalus .jai su protu nieko ten nesugadinsi.
2015 Sausio 7 20:08 redagavo makutajus 2015 sausio 7 20:24
Narys
400cc ***
Avataras
#253    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Taip ir nesupratau kokio diametro varzta panaudojei :D Foto ant rakto butent tai kas mane domina- koks verzles isorinis diametras.

Nors supratau, kad tu kita buda truputi panaudojei. Isemes ta strypa gal pamatavai kokio diametro verzle tilptu i ji (kaip kad parodyta foto).


Kaip nuotraukoj matau vamzdukas toks pat, tik virsui to kur raktui kaskokiam idet ar verzlei nebuvo tai man teko kaip rasiau .
2015 Sausio 7 20:23 redagavo makutajus 2015 sausio 7 20:26
Narys
400cc ***
#254    

Norint pakeisti priekinio amortizatoriaus tepalus, visos šakės išardyti nereikia, ir jokių nestandartinių įrankių neprireiks, ar taip supratau?
2015 Kovo 1 16:28
Krapštukas
1100cc *****
#255    

Citata:
Cituoju: pepsiman
Norint pakeisti priekinio amortizatoriaus tepalus, visos šakės išardyti nereikia, ir jokių nestandartinių įrankių neprireiks, ar taip supratau?


Teisingai, tereikia po varzta sakiu virsuje issukt.
2015 Kovo 1 23:03
Narys
400cc ***
Avataras
#256    

Citata:
Cituoju: pepsiman
Norint pakeisti priekinio amortizatoriaus tepalus, visos šakės išardyti nereikia, ir jokių nestandartinių įrankių neprireiks, ar taip supratau?


gali neardyti bet nemazai nesvarumu lieka gerai neisvalai tik tiek.
2015 Kovo 2 17:46
Krapštukas
1100cc *****
#257    

Citata:
Cituoju: makutajus

gali neardyti bet nemazai nesvarumu lieka gerai neisvalai tik tiek.


Kurioj sakiu vietoj lieka tu nesvarumu pas ZR?
Siaip sakes galima ir su tam tikrais skysciais praplauti ir prapumpuoti (as naudojau nefrasa).
2015 Kovo 2 19:05 redagavo Edvardas 2015 kovo 2 19:05
Narys
400cc ***
#258    

Taip manau ir padarysiu. Kazkaip nesinori per daug ten lysti į vidų. O kokius tepalus naudojat? Sveriu apie 90kg ir man toks jausmas, kad mano motociklas man kiek minkštokas. Ir dar klausimas, kaip aptarnaujate galini amortizatorių?
2015 Kovo 4 18:47
Krapštukas
1100cc *****
#259    

Citata:
Cituoju: pepsiman
Taip manau ir padarysiu. Kazkaip nesinori per daug ten lysti į vidų. O kokius tepalus naudojat? Sveriu apie 90kg ir man toks jausmas, kad mano motociklas man kiek minkštokas. Ir dar klausimas, kaip aptarnaujate galini amortizatorių?


Tepalus pilk bet kokius amortizatoriams skirtus 10w klampumo.

Tepalais sakiu nepadarysi pastebimai kietesniu. Tau reikia keisti spyruokles i standesnes kas kainuotu apie 100 euru. Racetech tavo svoriui rekomenduoja naudoti 1kg/1mm standumo spyruokles. Prie ju dar reiktu tepalo 15w arba 20w klampumo ir turetum tikrai smagiai dirbancias sakes.

Galinis amortizatorius neaptarnaujamas. Gali pirkti aftermarket uz 300-400 euru, kuris bus padarytas tavo svoriui ir aptarnaujamas.
2015 Kovo 4 19:22
Narys
600cc ****
Avataras
#260    

Apie techninius dalykus pradėjot kalbėti, tai norėčiau pasidomėti kaip dažnai aptarnaujate tepimo taškus (pvz.: galinės šakės)? Nes jų ne vienas yra. Kokią priemonę naudojat? Dėkui.
2015 Kovo 9 14:56 redagavo Juodaragis 2015 kovo 18 09:31 USM Racing Team
www.usm.lt
www.dropshop.lt
Narys
400cc ***
Avataras
#261    

Citata:
Cituoju: Juodaragis
Apie techninius dalykus pradėjot kalbėti, tai norėčiau pasidomėti kaip dažnai aptranaujate tepimo taškus (pvz.: galinės šakės)? Nes jų ne vienas yra. Kokią priemonę naudojat? Dėkui.


as tai kiekvienais metais papildau,naudoju manol toky melyna tepala tepimui.
2015 Kovo 11 18:38
Narys
400cc ***
Avataras
#262    

gal kas pasakysit kokios pas jus apsukos buna kaip salta uzkuret su pasosu ?nes pas mane saltas tik su pasosu kuresi ir po to lb uzkyla apsukos,isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.
2015 Kovo 11 18:45
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#263    

Citata:
Cituoju: makutajus
....isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.


gal aiskiau rasyt reiketu. dabar gaunasi, kad pravaziavus ir prisildzius varikli, nenori laisvom dirbt.

mano saltas kuriasi vienodai, gal su pariebinimu siek tiek lengviau. salto sukiai krenta zemiau 1000, prisiles stabiliai laiko 1100-1200. ziurek kas su laisvos eigos varztais darosi. pabegusi sinchronizacija stabiliu laisvu sukiu irgi nezada.
2015 Kovo 11 19:49 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#264    

Citata:
Cituoju: makutajus
gal kas pasakysit kokios pas jus apsukos buna kaip salta uzkuret su pasosu ?nes pas mane saltas tik su pasosu kuresi ir po to lb uzkyla apsukos,isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.


O pas ZR pacosas turi tik on-off padetis ar kodel tau nesinori jo reguliuot?
Uzkuri pilnai uztraukes pacosa, o kai apsukos pradeda kylt, sumazini pacosa. Taip ir zaidi su juo, stengdamasis kad apsukos nevirsytu 2000 rpm. Kad nereiktu tuo uzsiiminet, buvo sukurta ipurskimo sistema.
P.s. mano kawasakio irgi neuzkursi be pariebintojo.
2015 Kovo 11 21:19 redagavo Edvardas 2015 kovo 11 21:21
Narys
400cc ***
Avataras
#265    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: makutajus
gal kas pasakysit kokios pas jus apsukos buna kaip salta uzkuret su pasosu ?nes pas mane saltas tik su pasosu kuresi ir po to lb uzkyla apsukos,isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.


O pas ZR pacosas turi tik on-off padetis ar kodel tau nesinori jo reguliuot?
Uzkuri pilnai uztraukes pacosa, o kai apsukos pradeda kylt, sumazini pacosa. Taip ir zaidi su juo, stengdamasis kad apsukos nevirsytu 2000 rpm. Kad nereiktu tuo uzsiiminet, buvo sukurta ipurskimo sistema.
P.s. mano kawasakio irgi neuzkursi be pariebintojo.


turi stovet ir zaist uzknisa . :)
2015 Kovo 11 22:48
Narys
1000cc ******
#266   +1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: makutajus
gal kas pasakysit kokios pas jus apsukos buna kaip salta uzkuret su pasosu ?nes pas mane saltas tik su pasosu kuresi ir po to lb uzkyla apsukos,isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.


O pas ZR pacosas turi tik on-off padetis ar kodel tau nesinori jo reguliuot?
Uzkuri pilnai uztraukes pacosa, o kai apsukos pradeda kylt, sumazini pacosa. Taip ir zaidi su juo, stengdamasis kad apsukos nevirsytu 2000 rpm. Kad nereiktu tuo uzsiiminet, buvo sukurta ipurskimo sistema.
P.s. mano kawasakio irgi neuzkursi be pariebintojo.


Nesusilaikysiu, bet ipurskimo sistema buvo sukurta tikrai ne todel :)
2015 Kovo 11 23:29
Krapštukas
1100cc *****
#267    

Nu tai uzkuri su pacosu, po 30 sekundziu pradeda kilt apsukos, sumazini pacosa ir palieki 1500-2000 rpm, sedi ant motociklo ir vaziuoji. Jei po kilometro sustojus prie sankryzos apsukos vel buna sukilusios- sumazini dar. Bent jau pas mane tiek to zaidimo, nera taip jog apsukos vis kiltu ir kiltu.
2015 Kovo 11 23:30
Krapštukas
1100cc *****
#268    

Citata:
Cituoju: deuce

Nesusilaikysiu, bet ipurskimo sistema buvo sukurta tikrai ne todel :)


Turejau omeny, kad MAN ji sukurta butent del to kad nereiktu zaist su pacosu :D
2015 Kovo 11 23:34
Narys
400cc ***
Avataras
#269    

kiek suprantu pas visus cia taip .gal reiktu sinchronizuot karbus pats nezinau ar sugebeciau
2015 Kovo 13 18:07
Narys
600cc ****
Avataras
#270    

Kiek tašku tepi?

Citata:
Cituoju: makutajus
gal kas pasakysit kokios pas jus apsukos buna kaip salta uzkuret su pasosu ?nes pas mane saltas tik su pasosu kuresi ir po to lb uzkyla apsukos,isjungus pasosa nenori dirpti ant laisvu tik pravazevus ir pilnai uzsilus variklui.
2015 Kovo 18 09:34 redagavo Juodaragis 2015 kovo 18 09:34 USM Racing Team
www.usm.lt
www.dropshop.lt
Puslapiai: 1..78910




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17