Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki Bandit gerbėjų "klubas"
Narys
600cc |
650cc karbai, kai subine pastumdavau kuo toliau i gala ir ciut riedint keldavo mano max buvo 200 pagal spydika
2015 Kovo 7 18:03
|
Narys
250cc |
Mano 600 tai buvau isspaudes 210 spydas taip rode kiek teisybes realiai tai nezinau
2015 Kovo 7 19:16
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
+5 dantys gale ir kelsis. ne tam jis skirtas, nori taip kilnot pirk harda endura. ar cia pries tupad ciksas pasipontavot?
2015 Kovo 7 23:51
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
125cc |
tiesiog tikėjausi daugiau traukos. kai nusipirkau buvo ribotuvai sudėti tarp cilindru ir korbu, šaibos tokios su mažom skylutėm. galvojau gal ir korbai perreguliuoti kad kuro mažiau duotu. nes 180 km/h sunkiai užsikelia ir daugiau nebetraukia. pasipantavot nenoriu tikrai.
2015 Kovo 8 11:37
|
Narys
1000cc |
Reiktu ir pacius karbus perziuret - visus zikliorius (ziklioriu dydziai), ar nera netycia ribotuvo dar ir ant spiruokles vakuminiu sklendziu, ar nera kokio oro ziklioriaus visai uzkimsto. Retai taip buna, kad galia ribojama tik plokstelemis ir niekuo daugiau. Nes tokiu atveju korbai vistiek pradeda perpilinet, nedirbt tvarkingai.
2015 Kovo 8 11:49
|
Narys
125cc |
tai va, aš apie tai ir galvoju. žiūrėjau adatas, tai jos atitinka gamyklines pagal manuala. o kas su spyruoklėm gali būti? dėl to man ir įdomu ar banditas kyla pirmu bėgiu iš gazo ant vieno rato. nes mano nėra šansu pakelti, tik su sankaba.
2015 Kovo 8 12:37
|
Narys
1000cc |
Kyla is gazo ar ne - tai cia joks ne rodiklis. Del to gali buti kalta sankaba, ir nebutinai kuro padavimo bedos, ar galios trukumas. Jei adata sugebejai pagal manula pasitikrint, dar reiktu ir visu ziklioriu dydzius pasiziureti, ypac pagrindinio. Ir kaip jau minejau oro zikliorius. Bet tiksliai nepamenu ar jie pas bandita 600 issukami ar presuoti. Betkokiu atveju jie dar gali buti ir uzdaryti dangteliu. Susiziurek skaiciukus visus. Po spiruoklem gali buti pakisti plastikiniai ribotuvai, kurie elemntariai neduoda pasikelti iki galo vakuminiai sklendei - pakelti maksimaliai adata.
2015 Kovo 8 13:11
|
Narys
125cc |
su sankaba viskas gerai ten. aš pats apie 17 metu su mocais važinėju ir taisau juos tai suprantu ši bei ta. šiaip būtu labai įdomu sulygint su analogišku banditu. gal aš čia su ta trauka prisigalvoju. tiesiog prieš tai turėtas mocas dvigubai galingesnis buvo. žodžiu reikės išskersti korbus ir viska patikrinti. ai tiesa dar jis nešaudo užgazavus o duslė tai sportinė, dėl to aš ir galvoju kad kuro mišnys per liesas gali būti.
2015 Kovo 8 16:26
|
Narys
400cc |
Sveiki Na saviski B6 01 irgi pakeliu tik is sankabos. Zvaigzdes stock 15/47 atsisabacinus galima ji ismokt kelt, ant galiniu pakoju atsistojus. Bet siaip nekelnoju as jo nzn ant pakazuxos netraukia manes, kaip kiti mieste vienkem laksto per perejas tai patyliu... Ketinant stuntint reikia imti B12, MK1 det galine zvaigzde didesne (su daugiau dantu) kaip jau minejo ir kelsis tada tas banditas kaip beris is**stas Beje siandien atidariau sezona, pirmi simboliniai 76 kilai 2015 tais prasukti oras labai geras buvo siandien tik laukuose vaziuojant soninis vejas nemenkas
2015 Kovo 8 18:12
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
400cc |
Buvau zadejes, papasakot kaip ispudziai apie Mannol tepalus kuriuos ant bajerio pasikeiciau paziuret kas bus. Sankabos plokstes beje pasikeites esu 2014 pradzioj. Taigi- pavaros jungiasi svelniai kaip su motuliu, sankaba nebuksuoja, tiek ir ziniu Matysiu po kokiu 1000 km kaip bus
2015 Kovo 8 18:21
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
400cc |
Del max greicio B6 S 180 gana greit pareina. 190 biski reikia palaukti Max apie 210-215, jei smagi pakalne ir vejas i nugara
2015 Kovo 8 18:37
redagavo BikerBandit 2015 kovo 8 18:47
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
125cc |
tokio atsakimo man ir reikėjo. dėkui BikerBandit. ant galiniu pakoju keliasi be sankabos ir pas mane. dėl greičio pas tave geriau nes su spoileriu. maniškis be, su apvalia lempa, tai 180 neįmanoma važiuot,plešia nuo vairo. mannol tepalai tai manau ne kaška... o koki pili sintetini ar pusiau? aš pyliau sau CASTROL 10W50. bet buvo bajeris praeita sezoną, pradėjo buksuoti sankaba, nusipirkau naujus diskelius,bet nespėjau pasikeisti ir nustojo buksuoti.
2015 Kovo 8 22:05
redagavo VWTVD636 2015 kovo 8 22:06
|
Narys
600cc |
Vazinejau be spoilerio su savo su apvalia fara - niekas nenuplese ir prie 240
2015 Kovo 9 08:28
|
Narys
400cc |
Svarbu gerai isikibti ir susiriesti i kobini. Bet nzn kaip jums man tokiais greiciais lakstyti malonumo neteikia jokio Buciau norejes lakstyti ar tai ziede vaziuoti buciau gixeri litrini pirkes. Taciau norint sportuoti reikia ir manekeno sudejimo kaip pas japashka o pas mane 100 kilu su virsum Man labiau aplink 110 "kreiserinis" greitis patinka, autostradoj 130-140, siek tiek greiciau nei dauguma masinu kad vaziuoja. Mieste lakstymai tabu. Kelis kart vos nepakirto/ neuzkiso, 1x vos nenudauze masina kaip buvau katik teises isislaikes tai tariau sau "ajna nx" ir stengiuos su rankena but atsargesnis.
2015 Kovo 9 09:00
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
400cc |
O del tepalu tai jau diskutavom ir nekarta, esu pats pyles ir castrol ir motul ir valvoline ir va dabar mannol. http://www.senukai.lt/laisvalaikis-sportas-auto/automobiliu-preke.... 10W40 pusiau sintetika. ir skirtumo tarp ju nepastebejau. visvien kokie bebutu pabaigoje tas pats: pavasari jie keliauja y atrabotkes banki Filtra keiciu kas antra keitima.
2015 Kovo 9 09:13
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
400cc |
Sankaba ir man pradzioje tik kartais prabuksuodavo is vietos raunant. Paskui pradejo dazniau buksuoti ir visom pavarom. tai keitimas buvo neisvengiamas. Tarpdiskiu metaliniu nekeiciau buvo normoje tik pacias frikcines plokstes keiciau+ spyruokles siek tiek kietesnes EBC. Beje kas keisit ir sau patariu: sankaba keist geriausia kartu su tepalu keitimu. arba jei nesinori tepalu keisti tada moca reikia ant sono versti nes isbegs tepalai. senoji tarpine bus greiciausiai prikepusi. ja reikia svariai nuvalyti. Nauja pries dedant patariu patept is abieju pusiu yra toks spec tepaliukas nepamenu pav. tada sekanti karta nusiims dangtelis su tarpine ir ji nenuplys/nereiks jos keist. ir beje varzteli viena buvau persukes spiruokles kur su jais prisisuka, teko isiardyti, privirint varztuka/issukti. Jie ten visi tepale maudosi ir su laiku suminksteja. taip kad nedarykit tokios klaidos kaip as, nepersistenkit Tie varzteliai turi buti keiciami kartu su sankaba nors manuale berods apie tai neraso. nuvariau i wurtha ir nusipirkau pamenu geru varzteliu po ~5 litus/ vnt ir baigtas kriukis.
2015 Kovo 9 09:16
redagavo BikerBandit 2015 kovo 9 09:17
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
600cc |
Vat del tokiu sampratavimu niekas ir nenori pirkti technikos, kuri pasibuvo lietuviu rankose. Tai kam apskritai ta alyva keisti?
2015 Kovo 9 09:37
redagavo draginoid 2015 kovo 9 13:38
|
Narys
400cc |
Tu cia ape ka? Filtra? Net manuale parasyta keiciamas kas 2 tra keitima jis, aisku jei nezinai nusipirkes kas ir kada pakeista, keiti ir filtra. O siaip jei kaip as kasmet keiti tepalus tai kas antra keitima keist filtra yra norma. Tai rekomenduoja ir suzuki ir manualai. Aisku nieks nedraudzia pirkt super duper isreklamuotus tepaliukus po 50 eur/ 4l. i sena tranta ir filtra keisti kas 1000 km Ir apie "lietuvi" - leituvis lietuviui nelygu. vienas vaziuoja kol eina ir px dakrusa ir parduoda. o kas priziuri ir vaziuoja sau n metu ir parduot ne neketina, kaip as pvz. Na nebent uz l. geras babkes...
2015 Kovo 9 10:16
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
125cc |
nu nežinau, pas mane max 180 važiuoja,bet tokiu greičiu aš jaučiuosi kaip kamikadzė. šiaip retai taip važiuoju, nebent vytis reikia britvas kai kartu važinėjam. nusipirkau stikliuką virš lempos, žiūrėsiu ar pasitvirtins. aišku jis man vaizdą tai žiauriai gadina.
2015 Kovo 9 11:16
redagavo VWTVD636 2015 kovo 9 11:24
|
Narys
125cc |
šiaip dėl tepalų, tai manau reikėtu negailėti pinigu. nes kai subirės motoras tai tikrai brangiau kainuos. o šiaip su visais tepalais vienodai važiuos. aš kažkada senai turėjau honda dominator , jis man žiauriai tepalus rydavo, tai pildavau mašininius 10/40 ir važiuodavo.
2015 Kovo 9 11:20
redagavo VWTVD636 2015 kovo 9 11:38
|
Narys
600cc |
Mano vaziuoja daugiau ,nei 180, nes biski galingesnis motoras Nerasiau, kad taip pastoviai vazineju, bet kaip ir daugumai buvo idomu patikrinti, kiek eina
2015 Kovo 9 11:21
redagavo draginoid 2015 kovo 9 11:26
|
Narys
600cc |
Parasiau ne del filtro, bet del bendro poziurio: pilu kas pakliuna (pigiau), nes vistiek visrs atrabotke. Ka sutaupai, kai perki alyva po 4 Eur/ltr, jei galima paimti po 6-7 Eurus tikrai patikimo gamintojo? Juk keiti karta metuose. O valgai irgi tokiu pat poziuriu, nes vistiek tulike atrabotke pavirs?
2015 Kovo 9 11:23
redagavo draginoid 2015 kovo 9 11:25
|
Narys
400cc |
ot smaikstuolis Ka pyliau ir pilu rasiau ir nezadu niekam nieko irodinet ir pan.Kas ka nori tas ta pila. Mannol dyleriu nedirbu kaip ir castrolio ar motulio. Isipyliau pabandymui nepatiks grysiu prie motulio. O valgi megstu ivairu ir restorane ir picerijoj valgau nors rezultate atrabotke visiem gaunasi
2015 Kovo 9 13:23
Helmet sucs But on other hand it saves Your Live. Ride safe!
|
Narys
125cc |
kokiu būdu žeminot ar kėlėt? keitėt tas plokšteles kur prie amortiko ar jas pjaustėt ir ilginot ar trumpinot? mačiau jų yra pirkti, bet kaina kosmosas.
2015 Kovo 9 14:27
|
Krapštukas
900cc |
Ir kaip centrinė kojelė po tokio pakėlimo, galima mest lauk?
2015 Kovo 9 14:35
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
zmogai raso, kad dviem coliais pakelus centrine nebedirba
2015 Kovo 9 14:36
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |