Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » NC700X – naujasis HONDOS „plentinukas“

| 2012-01-23 Dellamorte | 464/175390 žinut.
 
Puslapiai: 1..1213141516


 
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#391    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: Ciid
Mano patirtis kolkas su auto. Todel lyginant su auto dar neteko jokiai masinai pirkti tokio brangaus.


O auto naudoji originalius vw ir volvo filtrus ar visokius mann, knecht ir t.t.?


Pagrinde Mann, Knect. Bet patikrinau specialiai BMW kadangi per interneta galima pasiziureti. Tai 3 serijos BMW nuo 2006 metu pigesnis originalus nei maniskes hondos. Beto nereikia manyti kad Hondos bus kazkuo geresnis nei tas pats Mann ar Knect. Kad ir tepalo filtras kuri pirkau is Hondos tai pagamintas Purflux gamintojo. Jei lyginti Purflux kainas be brando logotitpo kaip VW, BMW, Honda kaina filtro tokia pat kaip Mann, Kneckt.

Sureguliavom voztuvus. Kazko tragisko nebuvo, aisku ir nesitikejau. Tiek isiurbimo tiek ismetimovoztuvu terpeliai buvo ant ribos kuri leistina. Jei isiurbimo yra 0,17mm o ismetimo 0.28mm ir leistina +- 0,02mm tai ir radau 0.15 ir 0.25.
2015 Vasario 28 20:22
Narys
1000cc ******
Avataras
#392    

Prie kokios ridos voztuvai ant ribos buvo?
2015 Vasario 28 21:43
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#393    

13000 ant spidometro.
2015 Vasario 28 22:31
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#394    

Oho kaip greitai viskas dyla. Reiks ir man po sio sezono patikrinti Nippon meistru sazine :)
2015 Kovo 1 08:02 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#395    

pas triumfą tikrinimas kas 20000km, bet per pirmus du tikrinimus neteko girdeti, kad reiktu reguliuot.
2015 Kovo 1 08:23
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#396    

Kaip minejau ir pas mene nebuvo tragiska tiesiog prie leistinu nukripimu buvo ant ribos. Galimas dalykas kol naujas tas sumazejimas ir atsiranda. Reikia ziureti kaip toliau bus. Tik bijau kad tie kiti 12000km bus nuvaziuota pas mene labai negreitai.
2015 Kovo 1 09:40
Narys
250cc **
Avataras
#397   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Oho kaip greitai viskas dyla. Reiks ir man po sio sezono patikrinti Nippon meistru sazine :)


Lyg is saziningi tie Nippono meistrai-kazkada ateinanti sezona man priklausytu antras reguliavimas. Per pirma sake kad buvo viskas gerai ir korekciju nedare :)
2015 Kovo 1 12:08
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#398    

Norejau paklausti NC vairuotojus kokio tipo padangomis vazinejat. Ar daugiau streeto ar lengvo (on- off) enduro tipo. Kaip issivaizduoju labai neprilakstysi su NC , tai gal vertetu rinktis enduro tipo padangas kad prireikus butu galima nuvaziuoti nuo kelio. Kaip issivaizduoju pirmi metai bus daugiau mokymasis vaziuoti ir bent 98% vaziuojama keliu todel galvoju ar verta del sventos ramybes rinktis enduro padangas ar nesukti galvos ir nekeisti dabar esamu street tipo padangu.
2015 Kovo 6 20:15
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#399    

As dar iki siol su street tipo padangomis vazineju, bet ateityje desiu tik pusiau endurines, nes patinka ir nuo asfalto nusukti.

Kai sausas vieskelis ar siaip bekele tai nelabai ir yra skirtumo kokios tos padangos, bet jei slapia ar smelis tai jau nepalakstysi su "slikais"
2015 Kovo 6 20:27 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
Avataras
#400   +1  

As jau kelinta komplekta street'iniu dilinu, bet vazineju tik asfaltu tai nematau reikalo endurinems ar pusiau-endurinems :)
2015 Kovo 8 22:49
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#401    

Citata:
Cituoju: Didis
As jau kelinta komplekta street'iniu dilinu, bet vazineju tik asfaltu tai nematau reikalo endurinems ar pusiau-endurinems :)


Tikrai butu nelogiska vien asfaltu vazineti, kad ir pusiau endurinemis padangomis, nes jos greiciau sudyla.

Su kokiom padangom vazineji?
2015 Kovo 9 08:34 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
250cc **
Avataras
#402   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart

Tikrai butu nelogiska vien asfaltu vazineti, kad ir pusiau endurinemis padangomis, nes jos greiciau sudyla.

Su kokiom padangom vazineji?


Siuo momentu Pirelli Diablo, bet tik todel kad negavau Sava/Mitas-visai patiko ir kaina maza
2015 Kovo 9 15:05
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#403   +2  

Na ka nesu as istatymu lauzytojas bet siandien teko pazeisti viena, pagal kuri siandien dar negalima eksplotuoti motociklo su vasarinemis padangomis. Nemaniau kad pavyks issitraukti motocikla anksciau nei balandzio 1d, nes galvojau kad nepavyks praeiti tech apziuros kad galeciau ji prisiregistruoti. Bet pasirodo kad vakar nuvaziavus i tech apziura ir paklausus ar imanoma praeiti tech apziura be zieminiu padangu, kontrolierius uztikrino kad praleis tik atseit privaziuot reiketu prie jo linijos. Tai as taip ir padariau. Atvaziavau ir sustojau prie jo. Pasirodo kontrolierius pats turi endurke tai gal kiek atlaidesnis motociklistams, bet jo teigimu jie nelabai kreipia i padangas, ta prasme ar jos skirtos ziemai ar ne.
Taigi vakar prisiregistravau, apdrauziau metams, daug kam gal aktuali kaina draudimo - tai sumokejau 29.5Eur BTA uz metus su ta mintimis kad kai baigsiu sezona sustabdysiu draudima ziemai, nes taip pigiau gaunasi menesio ikainis nei draudziant po 6 ar kokius 9 menesius. Beje maniskis 750 kubiku ir mano teises motociklo nuo 2002m, nors nuo tu metu nesu sedejes ant motociklo tik kad teisese matosi tas stazas.
Na ka siektiek ispudziu apie moca. Pirmi kilometrai aisku keisti, nezinai nei kur ziureti , nei kaip manevruoti, kaip ta stabdi migti. Motociklas su kuriuo teko vairuoti tik IZ Planeta pries 16-18m, todel ant tokio motociklo pirmas potiris. DCT dezes jungimasis vakar vaziuojant iki regitros (1km) pasirode gana nenuspejamas, bet siandien pavaziavus gerus 5 Km jau pradeda patikti. Persijungia nejuntamai jokio uzstabdymo ar sutampymo. Gal tik is pradziu tikejausi kad jungines prie didesniu sukiu kad jausis labiau motociklo sukiai, bet dabar dirba panasiai kaip VW DSG dezes jungimas, jungia gal nepasiekus nei 2000 apsisukimu. Perjungus i S (sport jungimasi) sukiai keliasi auksciau bet pirmam isvaziavimui nesinori uzastrinti kad vaziavimas greitai nesibaigtu kazkur salikelei.
Vaziuojam toliau, tik kaip motociklas vis labiau pradeda jaustis tai atsiranda dalykas kuris kazkiek erzina. Berots kazkas minejo kad vibracija jauciama sio motociklo. Gal galetu kas pasidalinti daugiau apie ja kokia ji turi buti. Dabar mano greitis buvo iki 80 tai jei vaziuoji apie 2000 aps/min ir duodi gazo, kad motociklas eitu ant greitejimo, jauciamas sedymes vibravimas. Jei tai butu automobilis sakyciau kad vienas cilindras nedirba arba kad variklio pagalves suplyse. Gal dvieju cilindru variklio tokia specifika kad vibracijos neisvengsi?
Na ka pravaziuojam 10km stojam apsiziureti motociklo, ar kas nekrenta nuo jo, ar koks tepalas nepradeda varveti, visgi motociklo buvo dangtelis greiciu dezes keistas, tepalu filtrai. Del sventos ramybes sakau reikia pasiziureti. Apziurejus lygtais viskas tvarkoje ir bandom testi pasivazinejima, bet cia jau staigmena, nesuka akumas. Na ka akumas krautas pries pusantros savaites ant atgaivinimo funkcijos, kartas nuo karto patikrintas ar uzves varikli, lygtais vede, bet siandien jam tai nerupi. Nesuka ir tiek. Beje kazkada buvo kad uzvedus ir padirbus kol susilo uzgesinau ir iskarto nesugebejo prasukti variklio, o pastovejus kokias 15min kol atauso variklis prasisuke be akumo krovimo. Maniau kad ir siandien taip pavyks uzkurti, bet deja nepadejo geras pusvalandis palaukimo. Teko kviesti tech pagalba skambinant zmonos telefonu. Teks pirkti nauja akuma kad nereiketu vel kviestis pagalbos. Beje gal ar negali buti kazkur problema kad pakaitus varikliui neprasuka jo starteris? Bet su prikurke be problemu. Tuo paciu atvaziavus pagalbai padareme ir keleta nuotrauku kaltininko.
Uzsivedus prasukom dar bent 40km. Manau kaip pirmam pasivazinejimui uztenka 50km. Beja baigiant pasivazinejima, kai atsirado daugiau drasos ir pasiekem greiti iki 100 sedynes vibracija sumazejo. Panasu kad reikia greicio bent kiek didesnio siam sutverimui. Dar klausimelis ar tokiu oru kaip siandien turi uzsilti variklis tiek kad kai baigiau vaziavima ir sustojau po keliolikos sekundziu isijunge radiatoriaus ventiliatorius. Radiatorius visas buvo ikaites. O noretusi kad virsus butu karstesnis o apacia kiek vesesne.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Kovo 11 16:20 redagavo Ciid 2015 kovo 11 16:29
Narys
1000cc ******
Avataras
#404    

Gal tu kiek jautrokai i viska reaguoji, kadangi moca prikelei po griuvimo. Mano reakcija tokia pat buvo :)

Daugiau i tema gal savininkai pasakys...
2015 Kovo 11 16:48
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#405    

Taip lygtais turi buti ramu sau ant sazines kai pats suremontuoji, o ne perki velniai zino ka. Bet visokiu minciu kyla, priekabiu randi ir galvoji ar teisingai viska padarei ir nepraleidai kokios smulkmenos. Buvau kada cia uzsiparines kad pasilus varikliui ant laisvu apsuku kazkoks keistas garsas nuo dezes sklinda tarsi kazkas lapatuotu ar tai kazkoki disbalansa turi ir dauzosi kazkas, tai is neturejimo ka veik ir tepalus bandziau nuleisti nes kai pastovedavo ilga laika tepalo lygis budavo virs didziosios normos. Nors lygtais viska pagal instrukijas buvau pripiles. Bet ir vel pripiliau atgal nes pagal istrukcijas kai uzgesini reikia palaukti 2-3 min ir tada ziureti. Taip ziurint kai buvo nuleista tepalo tai vos mazaja norma siekdavo. Vel pripilus matuojant po 2-3min rodo gerai kai uzgesini varikli jau netoli diziosios normos, bet kai pastovi per nakti subega tepalas is variklio i karteri ir vel rodo virs diziosios. Taip ir palikau, nes instrukcija taip nurodo. Tada isijungiau youtube, perziurejau vaizdelius kur irasineja garsa sio moco tai tas man nepatinkantis garsas irgi girdisi, bent jau tikiuosi kad ausys manes neapgauna. Todel buvau nusiramines. Bet kai siandien vaziuojant jauciau ta vibracija vel galvoju ar taip ir turi buti.
2015 Kovo 11 17:22 redagavo Ciid 2015 kovo 11 17:25
Krapštukas
1100cc *****
#406    

Varikliai vibruoja prie zemu apsuku staigiai atsukant akseleratoriu. Normalu. Tas ypac jauciasi viencilindriui. Bet ir 4 cilindrai ta pati daro jei 6 pavara prie 1500 rpm staigiai atsuki rankena.

Del tepalo lygio irgi nera ko jaudintis. Uzkuri- langely nesimato tepalo, uzgesini ir palauki pora minuciu- max, prastovi variklis savaite laiko nevestas- tepalo jau tik ties min zyma. Bent jau mano motocikle taip.
Matuok lygi kaip nurodo manualas ir nekreipk demesio koks lygis kitu metu.
2015 Kovo 11 17:57
Narys
600cc ****
Avataras
#407    

Test draivą kai dariau irgi labai nepatiko, kad žemas apsukas DCT laiko įprastam režime ir vibracija už viencilindrio didesnė, bet perjungus į sport režimą kaip ir pasitaiso situacija.
2015 Kovo 11 18:05 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
Narys
900cc *****
#408    

DCT visada prie tu paciu apsuku jungineja pavaras, ar prisitaiko pagal vaziavimo stiliu?
2015 Kovo 11 21:51
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#409    

Beje ar atleidus gaza turi buti labai jauciamas stabdymas is variklio. Dabar atrodytu kad stabdis lengvai butu paspaustas.
2015 Kovo 11 21:56
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#410    

Citata:
Cituoju: Ciid
Beje ar atleidus gaza turi buti labai jauciamas stabdymas is variklio. Dabar atrodytu kad stabdis lengvai butu paspaustas.

prilek kada po darbo pas mane i garaza, paziuresim, kas ten pas tave labai, kas nelabai :D
2015 Kovo 11 22:21
Narys
250cc **
Avataras
#411    

Citata:
Cituoju: Ciid
Beje ar atleidus gaza turi buti labai jauciamas stabdymas is variklio. Dabar atrodytu kad stabdis lengvai butu paspaustas.


Pas mane ne automatas, bet variklinis stabdymas tai labai jauciasi-kartais staigiau atleidus sankaba net galinis ratas paciuozia
2015 Kovo 14 23:00
Narys
25cc *
#412    

Sveiki,
Nusiramink del vibracijos. Mano atvejis yra toks pats. Pirkau po avarijos nc700s. Vibruoja, Net pas Honda i test drive uzsirasiau, noredamas isitikinti ar mano variklio vibracija ne per diddele lyginant su salone esanciu nc700sd. Itariu, jei tavo kubatura yra 750, ir tai daugiau nei senesniam modelyje 670, tai purtys dar labiau, juk ten tik kubatura buvo padidnta, jokiu balansiniu velenu nebuvo prideta. Sekmes visiems!
2015 Kovo 15 15:20
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#413   +1  

Perdarytas NC i "supermoto" :D

(Uzmoviau "supermoto" padangas)

P.s. Dabar beliko ismokti supervairuoti (t)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Kovo 26 13:25 redagavo Plasnart 2015 kovo 26 13:29 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
900cc *****
Avataras
#414   +2  

kokias cia Zigulines padangas Tamsta uzsidejote?
2015 Kovo 26 13:43
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#415    

Superzigulines :D
2015 Kovo 26 13:51 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#416    

Pas mane irgi buvo mintis detis sias. Bet atsiliepimai uzsienyje gana dvejopi. Vieniems ji patinka kitiems neitiko ir sake kad antra karta tokiu nepirktu. Beje ir kilometrazas kaip teko issiaiskinti apie 6000km. Bet kaip suprantu bekelei gal ir neblogai. As uzsisakiau Pirelli Trail 2. Pagal gamintoja, galima ir nuo asfalto nuvaziuoti ir prasuka su jomis (bent jau su pirmuoju Trail) iki15000km ir atsiliepimai nebuvo tokie kad totaliai kazkam nepatiktu.
2015 Kovo 26 14:03
Plentinis endūrininkas
400cc ***
#417    

Matau Plasnart uzsidejas variklio apsaugas. Gal butu is jusu puses kokiu pastebejimu kuria gerau rinktis ar originalia Hondos ar aftermarket kazka uzsisakyti, kuri daugiau uzdengia plastmases ir radiatoriu?
2015 Kovo 26 14:06
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#418    

Citata:
Cituoju: Ciid
Matau Plasnart uzsidejas variklio apsaugas. Gal butu is jusu puses kokiu pastebejimu kuria gerau rinktis ar originalia Hondos ar aftermarket kazka uzsisakyti, kuri daugiau uzdengia plastmases ir radiatoriu?


Pas mane Givi. Neprisimenu kiek, bet zenkliai pigiau nei Hondos originalios. Vaizinejant asfaltu kaip ir nereikalingi tie lankai, bet bekeleje jau turejau keletu batonu tai apsaugo plastmases ir radiatoriu pakankamai... bent jau kol kas :)
2015 Kovo 26 14:15 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#419    

Citata:
Cituoju: Ciid
Matau Plasnart uzsidejas variklio apsaugas. Gal butu is jusu puses kokiu pastebejimu kuria gerau rinktis ar originalia Hondos ar aftermarket kazka uzsisakyti, kuri daugiau uzdengia plastmases ir radiatoriu?


Sekmadienį jei Plasnart prisijungs galėsi abi apžiūrėti natūroje, pas mane Hondinės, jo Givi.
2015 Kovo 26 14:20
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#420    

Citata:
Cituoju: DCDL
Citata:
Cituoju: Ciid
Matau Plasnart uzsidejas variklio apsaugas. Gal butu is jusu puses kokiu pastebejimu kuria gerau rinktis ar originalia Hondos ar aftermarket kazka uzsisakyti, kuri daugiau uzdengia plastmases ir radiatoriu?


Sekmadienį jei Plasnart prisijungs galėsi abi apžiūrėti natūroje, pas mane Hondinės, jo Givi.


Ant originaliu lanku labai gerai pritaikytos papildomos sviesos (y)
2015 Kovo 26 14:32 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Puslapiai: 1..1213141516




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17