Remontas » Kaip nuimti galinį ratą motociklui su kardanine pavara.
Optimistas
500cc |
Kaip nuimti galinį ratą motociklui su kardanine pavara.Papasakokit kas trumpai, per kuria vieta atjungti kardana ir kaip ta padaryti kad is reduktoriaus ten kasnors neisbyretu Na nedariauniekad as to O padanga pasikeisti reikia... Aciu.
2005 Gruodžio 6 12:05
[b]Night[/b]
Suzuki GSX 750 F '02
[Kaunas]
|
Praktikas
500cc |
Bent jau aš kiek mačiau ir nuiminėjau, tai kardano liest nereikia. Tiesiog atsuki ašį, ištrauki ją ir ratas išsiima, o kardanas su ta dalim kuri tvirtinasi prie rato lieka ant moto. Jokių tepelo bėgimų nebūna.
2005 Gruodžio 6 12:20
|
Auksaburnis
1100cc |
Gal papildyk temos pavadinima,nes net nustebau kad dar buna zmoniu kurie nemoka rato nuimt,o kai atsidariau tema viskas aisku paliko,kad kalba apie rata su kardnu
2005 Gruodžio 6 15:18
Mune
|
Juodulys
600cc |
pazek kokia ten sandara pas tave http://www.bikebandit.com oem parts skyriuje bendruoju atveju - atsuki asi, nuimi stabdziu draukes, istrauki asi. nuo stabdziu bugno puses nusiima stora "tarpine", kur ant asies buna uzmauta. nuimi stabdziu mechanizmas, ratas pasislenka i sali ir nusiima. dazniausiai su kardanu ratas nebuna tvirtai sujungtas, o per guminius amortizatorius
2005 Gruodžio 6 16:33
|
Narys
50cc |
Jooo.... Optimistas-specialistas Neisizeisk tik!!! Jokiu stebuklu ten nera. Issuki asi ir nuimi rata-tiek ziniu.Ratas su kardanu per mova sujungtas....
2006 Sausio 10 22:38
|
Auksaburnis
1100cc |
Na jai rimtai tai rata su kardanu isimt paprasciau ir maziau darbo,nei su grandine.Nesenai dalyvavau tokioj proceduroj,tad tik dabar suzinojau.
2006 Sausio 11 08:34
Mune
|
Optimistas
500cc |
Nu ir gerai jei jau taip paprasta - reiškia teks tik sugalvoti kaip motociklą įtvirtinti procedūros metu
2006 Sausio 11 10:01
Night
Suzuki GSX 750 F '02 [Kaunas] |
Auksaburnis
1100cc |
Kai ta mano matyta rata isiminejo,tai mocas stovejo ant sonines kojeles,o po apacia pakista lentute ir masininis domkratas.Ir paprasta ir patikima.
2006 Sausio 11 18:43
Mune
|
Praktikas
1100cc |
Aš tai lentutę pakišu ir po šonine kojele, kad mocas tiesiau stovėtų ir kad neperverst su tuo domkratu. Be to, dirbti patogiau kai ratas stovi daugmaž tiesiai, o ne įstrižai. Ypač tai užknisa kai reik įkišt ašį, o ratas įstrižas....
2006 Sausio 12 09:22
ZX10R '06
|
Britvininkas
800cc |
Tai aišku, kam čia visko klausinėti-visa kam yra manualai arba profesionalios remonto dirbtuvės. Parduoti irgi galima ne bet ka. Žodžiu šis puslapis skirtas tik kelioms fotkėms isidėti, bei vienam kitam išrinktajam ši bei ta parašyti. Argi taip sunku žmogui atsakyti? O gal aš nepastebėjau ir yra kažkur surašytas teisingų klausimų sąrašas?
2009 Vasario 18 13:53
|
Auksaburnis
1000cc |
Ner ko cia rustaut, jei as klausciau, pasakyciau bent modely metus, ir kas nesigauna, tada klausciau O dabar her znajet ka ataskyt,nu, atsisuki asi ir isemi rata ? koks klausymas tos ir atsakymas [Redaguota 2009-2-18 min2x]
2009 Vasario 18 14:01
i see Dumb peoples ...
|
Skeptikas
1500cc |
na dar pries atsukant asi butu gerai motocikla pasikelt nuo zemes
2009 Vasario 18 14:07
|
Britvininkas
800cc |
Na gal ir tavo tiesa min2x, klausimas užduotas tikrai netikusiai. Mano nuomone klausti galima visko tereikia tik mokėti tinkamai paklausti.
2009 Vasario 18 14:09
|
Narys
500cc |
nesunku atsakyti, štai ir atsakymas (pvz) bet mano nuomone forumas reikalingas tam, kad pasiklaustum kas tau neaišku, jei iškyla sunkumų. t.y. jei kažką darai, bet tau nesiseka. o šiuo atveju matome, kad žmogeliukas netik nebandė pats kažko daryti, bet net patingėjo paprasčiausios info inete susirasti. o tai jau paprasčiausia nepagrba kitų žmonių atžvilgiu, jų laiko negerbimas. tavo stiliumi pasakant: kam kažko ieškoti jei yra forume kas suras... aš jau nekalbu apie klausimo uždavimą. išvis mano nuomone tinkamai užduoti klasuimą (kad nekiltų pašalinių minčių) yra menas
2009 Vasario 18 16:29
Alkoholis problemų neišspręs, kefyras - irgi
|
Narys
900cc |
Klausimas beveik į temą. Reikėjo kardane pakeisti riebokšlį, bet aš per savo durną galvą ir smalsumą, atsukau "final drive hub", tą vietą kur perduodamas sukimas ratui, kaip jis atrodo galima pažiūrėt šitoj nuorodoj: http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor6.... Kai supratau, kad nereikėjo atsukinėt, sudėjau atgal ir bandžiau prisukt, bet prisukus jis beveik nebesisuka, reikia labai daug jėgos. Kol po truputį verži, jis dar sukasi, o kai priverži iki galo, nebesisuka. Rytoj bandysiu vešti į servisą, nebežaisiu savo kreivom rankom. Bet šiaip įdomu, kame bajeris, kokia ten gali būti gudrybė, kad nebegalima paprastai įdėti atgal?
2015 Kovo 15 22:00
|
Narys
25cc |
Na nežinau kaip jus ten nujiminėjat bet va pas mane suzuki vx tai vistiek tenka atsukt trys varštus kardano ir ratas isijiema tik su ta vieta kur tepalas pildosi.bet tepalas neišbėga tik dantračiai kurie suka galini rata ir kardana isgriuna.
2015 Balandžio 8 22:53
|
Donoras
500cc |
o tu spyruokles nepamirsai uzdet? o gal pametei kai nuiminejai ir nepastebejai. Mes kaiptik pries 3 dienas nuiminejom kardana tai prie perdavimo yra tokia standi, nedidele spyruokle, vaziuojant kai amortizuojasi ji padeda perdavimui grizti atgal ant dantuku. Gal sakau jos neuzdejai, kai priverzi nera kam stumti atgal ant dantuku.
2015 Balandžio 9 09:15
Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
|
Narys
900cc |
Ne, nieko nebuvom pametę, nes sterilioj vietoj ardėm ir nieko nebuvo likę Nuvežiau į yamaha servisą, tai meistras sakė, kad nieko ypatingo nedarė, suveržė varžtus pagal nurodytą seką ir pagal reikalingus niutonmetrus ir viskas tvarkoj. Tuose manualuose kur turim mes, rašo patiems neardyti ir vežti į servisą Žodžiu taip likom ir nesupratę kokia čia buvo mistika, kad patys negalėjom atgal užveržt...
2015 Balandžio 9 09:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |