Klausimai / Pradedantiesiems » Moto neviršyjantis 25kW
Narys
25cc |
Sveiki galit kas pasakyt informacijos apie kw mazinima jei mocas jau uzregistruotas lietuvoje. Girdejau reikia i vgtu varyt . gal kas buvo susidures ir gali papasakot ? Moto yamaha yzf 450 butu
2014 Liepos 20 21:37
|
Prijaučianti narė
25cc |
sveiki, aš turiu panašų klausimą - laikausi dabar A2 kategoriją, bet į jos rėmus telpančių motociklų ratas labai jau siauras, dažniausiai pasitaiko arba 125cc arba jei jau 500cc tai daugiau nei 35 kw. Tai va problemėlė kyla, kokį mocą imti, kad ir kaina būtų galva suvokiama. Labiau linkstu prie hondų, suzuki ir pan.
2014 Rugsėjo 9 21:39
|
Narys
1000cc |
Aš manau, kad nugalėtojas yra šiame forume keleto dalyvių masiškai išreklamuotasis, gausiai žvyruose išpurvintas ir į Norvegijos serpatintinus užkopęs NC700
2014 Rugsėjo 9 21:43
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Esu nemažai matęs Kawasaki gpz modelių, kurių galia būna 25 kw. Jie aišku yra perdaryti.
2014 Rugsėjo 10 12:45
|
Narys
25cc |
Jeigu motomaną domina daugiau kW, turiu Bandita 98' 600cc 59kW. Reg 25kW.
2014 Spalio 22 00:45
|
Narys
400cc |
patariu atkreipt demesi i Honda Bros 400 V2 formos ir 33 AG varyklis,retro stiliaus,pakankamai traukos pradziai,gerai atrodantis ir gerai zinomas motociklas del savo inovatisku ideju,gero valdimo ir stiliaus kaip 26 metu motociklui.
2014 Spalio 22 01:29
|
Krapštukas
1100cc |
O as sakyciau, kad kaip tik NT 400 (Bros) neziureti, nes Europoj oficialiai jie nebuvo pardavinejami, su dalim bus labai sunkiai, o visi kurie i LT atkeliauja is UK yra supuve ir su didelem ridom. Jau geriau uz ta pacia suma tvarkingesni ir 10 metu naujesni 500cc. Kas kita jei rasit tvarkinga NT400, bet tada jo kaina bus kaip desimties metu senumo 500cc.
2014 Spalio 22 02:21
redagavo Edvardas 2014 spalio 22 02:22
|
Narys
400cc |
tai kad nera kam rudyti siame modelije,kuro bakas ir galinis remas is metalo padaryti visa kita aluminis. as turejau abudu modelius Honda Bros 400 ir Bros 650 . smagus motociklai tik priekine pakaba reikia sutvarkyt pries sukant gazo trosa stipriau. labai patikimas ir kaip jau minejau turi savo vieta motociklu istorijoje nes yra vienas is pirmuju naked bike'u is kurio kaip manoma Ducati nusprende gamint Ducati monster modelius.siap cia UK daliu pilna siam modeliui nors sis H Bros nekada oficialaia nebuvo pardavinejamas UK ir Europoje . be to kaip minejau,sis modelis turi V2 tipo varikli kas jau savaime aisku malonumas vairuoti.visai kita trauka,nu ziemesniu apsuku jau sipsena ant veido pasirodis.
2014 Spalio 22 05:31
|
Krapštukas
1100cc |
As ir nesakau kad jis blogas. Man jis netgi patinka (as del to ir atrasiau), bet jis jau per senas. O UK skelbimuose pas juos surudije net tai kas nerudija. Ebay dabar trys pardavinejami ir visi vienodai kraupus.
2014 Spalio 22 06:57
|
Narys
125cc |
Idomi diskusija. Man pačiam teko susidurti su situacija, kai dar neturėdamas 2 metų stažo važinėjau su kawasaki vulcanu 47kw ir sustabdžius policijai įrodžiau, kad pagal KET'ą aš turiu teisę su juo važinėti pagal tada galiojusį punktą galios ir svorio santykis ne didesnis kaip 0,15 kW/kg.
2014 Spalio 22 08:24
|
Narys
500cc |
Pagal tokią įdėją ir su Kawasaki er5 (37kw) galima važinėtis. Dabar galios ir svorio santikį pakėlė iki 0,2 ,jeigu gerai apskaičiavau.
2014 Spalio 22 18:01
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
negalima. anksciau buvo "arba", dabar "ir".
2014 Spalio 22 18:39
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
50cc |
Sveiki , turiu a2 kategorija ir planuoju pirkt moto, turiu kelis variantus, taciau ju galia neatitinka a2 kategorijai. Ar yra galinciu padeti del registravimo mazesniais kw?
2015 Vasario 23 16:13
|
Narys
50cc |
Kodėl nėra ir nebus? gi pažiūrėjus skelbimus tikrai yra ne vienas moto kur registruotas su mažesniais kilovatais. Man irgi labai įdomu kaip tai padaroma. Gal yra žinančių?
2015 Kovo 15 16:38
|
Narys
900cc |
Tau gi žmogus sako, kad nėra ir nebus. Ir labai abejoju, kad tuvlitoje, regitroje ir policijoje dirba vien tik nieko nesuprantantis debilai. Turi A2 važiuoji iki 35 kW mocu, nori galingesnio laikai A kategoriją. Viskas labai paprasta.
2015 Kovo 15 17:30
|
Narys
800cc |
Lietuvoj be šancų sumažint galią ir perregistruot. Tik iš užsienio gali pavykt užregistruot taip, jeigu užsienietiškuose dokumentuose bus įrašyta mažesnė galia ir tai NE visada. P.S Kadangi tie iki 35 arba 25 kw užregistruoti mocai būna dažniausiai kilę iš daugiau nei dvigubai galingesnių ( 70< Kw ) , klausimas ar įvykus draudiminiam įvykiui neliksi be draudimo, kadangi kaip ir neturėsi kategorijos ( A ) tinkančios vairuoti tokią t.p. ?
2015 Kovo 15 19:30
Tai va taip va
|
Narys
50cc |
Sveiki, kaip dabar yra su motociklu is Vokietijos uzregistravimu? Pvz jei Vokietijoje motociklas iregistruotas ir dokumentuose yra 25kw nors originaliai turi apie 67kw. Parsivezus i Lietuva ji uzregistruotu 25 kw ar ziuretu i savo katalogus?
2015 Balandžio 21 02:53
|
Gatvinis
400cc |
o tai kodel turetum likt be draudimo, jei pagal kilovatus gali vairuot? be draudimo liktum tuo atveju jei kilovatai neatitiktu kategorijos.
2015 Balandžio 22 23:34
|
Gatvinis
400cc |
Nezinau kaip su vokietija, BET su angliskais mocais panasi situacija, pries pora sezonu registravau (kaip zinia jie neraso kilovatu) tai susirado kilovatus ir parase ten pagal savo katalogus, dabar registravau kita angla, tai ten ale kazkas su ekspertizem buvo, bet zodziu, niekur nereikejo varyt tai tuvlita isvis neirase jokiu kilovatu
2015 Balandžio 22 23:37
redagavo chipas 2015 balandžio 22 23:39
|
Narys
25cc |
Idomu būtų sužinoti, kaip ten viskas vyksta su priregistravimu, kadangi pats galvoju iš Uk parsivežti enduro dvitaktį motociklą, bet kiek klausinėjau v5 dokumentuose nerašo kilovatų, tai kaip gausis Lietuvoje registruojant labai idomu: ar jie statys tą dvitakti ant dyno, ekspertizėje, kad susižinoti galia? O ar išvis galimas variantas Lietuvoje, su angliskais dokumentais ir anglišku techu, apsidrausti ir nesukti sau galvos? Kadangi į savo a2 kategorija noriu įtilpti, bet motociklas turės apie 33kw , bet problema tame ,kad svorio ir galios santykis neatitiks a2 kategorijos.. Gal kas gali pasakyti ar Lietuviškuose dokumentuose rašo motociklo svori ir ar esate susiduria su policija, kuri sustabdžius tikrintu ar motociklo svorio ir galios santykis atitinka turima kategoriją? (a2)
2015 Balandžio 23 20:18
|
Narys
400cc |
Be problemu, bet suzinojus kaina, manu praeis noras taip darit
2015 Balandžio 23 20:23
redagavo Cerberus 2015 balandžio 23 20:24
|
Narys
900cc |
Kažkaip man čia kvepia tema su žieminėmis padangomis.... Jei atvirai, tai kiek yra Lietuvoje firmų parduodančių A1 kategorijos motociklus? Na gerai o kiek yra A2?. Ui tik nepradėkite bartis su tais ir anais... Iš kitos pusės, kodėl Regitra gali turėti apribotus motociklus o mes negalime?
2015 Balandžio 23 21:14
Svarbu neleist Zmonai nugriaut namo, nupjaut medzio ir uzaugint dukters
______________ اللتوانية كافر |
Narys
500cc |
Čia Lietuva, kito paaiškinimo nėra. Mano situacija išvis juokinga kaip ir manau daugelio kurie laikosi A2. Pernai laikiausi teises, davė mokykloj XJ6, dokumentų nemačiau, bet su instruktorium pakalbėjus pasakė kad jis yra 53kw, be jokių ribotuvų. Regitroj buvo 2 mocai XJ6, dabar nepamenu su kokios spalvos teko važiuoti baltu gal (kitas raudonas lyg) bet aš beveik esu įsitikinęs kad jie yra abu normalūs be jokių ribotuvų su 53kw, tik dokumentai suhimičyti, bet kas išvis stabdo mokyklius ar regitros ir tikrina? Niekaip jų nepatikrinsi. O gavus teises leidžia iki 35kw... Važinėju su 37kw, būtų galimybė dėl ramybės dėčiau tą ribotuvą kad tik 35kw būtų... Civilizuotose šalyse, pagooglinus yra sąrašas mocų kurių galią galima riboti, bet tik ne čia. Lengviau yra viską drausti, nei normalių sprendimų ieškoti
2015 Balandžio 23 21:51
|
Narys
400cc |
Įstatymas nėra sukurtas tam, kad riboti mokymosi priemones, o tam, kad išsilaikę teises jaunuoliai neišsitaškytų kur nors vairuodami kažką kas turi per daug galios. Tuo metu gal taip neatrodo, bet požiūris į vairavimą būnant 18kos ar 24kių labai skiriasi (kalbu iš savo patirties, bet su mašinom o ne mocais). Kalbant apie Lietuvą, įdomu kiek iš tų mocų kurie yra registruoti kaip 25/35 kw, ištikrūjų yra riboti? Turbūt labai nedidelė dalis ar ne? Tai jūs stebites, kad oficialiai įstatyt ribotuvus ar kaip nors kitaip užtikrinti tuos legalius 35 kw yra sunku kai tikrai autogide ar autopliuse dažnai sušmeižuoja motociklai kaip koks r6 su dokuose įrašytais 25kw, kur net pačiam skelbime yra leidžiama suprasti kad jokio ribotuvo nėra, tiesiog dokumetai tokie, bet Lietuvoj jie yra užregistruoti. Tai atsiprašau, bet kai tokie šudai praeina Regitra kaip "A2 ar A1 street legal" ir dar yra skundžiamasi, kad sunku užregistruot mocus žemiau 35 kw? cmon! Dėja civilizuotose šalyse žmonės iš tikrųjų riboja tuos mocus o ne tik padirbinėja dokumentus..
2015 Balandžio 24 02:34
|
Narys
Uždraustas |
USA kaikur britvas galima vairuoti ir 16meciams, zinoma kaip ir visur pasitaiko isimciu kas liecia nemalonius nutikimus, bet kazkodel populiacija nemazeja del to ir niekas nieko nekeicia del to, kad amzius jaunas, tai kaip cia yra ? TBH, istatymas neturi nieko bendro su logika, eilinis rinkeju subiniu buciavimas.
2015 Balandžio 24 02:58
|
Narys
25cc |
" Gal kas gali pasakyti ar Lietuviškuose dokumentuose rašo motociklo svori ir ar esate susiduria su policija, kuri sustabdžius tikrintu ar motociklo svorio ir galios santykis atitinka turima kategoriją? (a2) " Gal kas galite pasidalinti patirtimi?
2015 Balandžio 24 11:50
|
Narys
400cc |
USA mentalitetas kitoks, kiek nori gali pasiskaityt usa (ar tiesiog angliskus) forumus ar saitus kaip jie supranta pirmajį arba beginners bike.. Ten visi rekomenduoja pradėti su kokiu Ninja 300 ar jei čioperis tai nedaugiau kokiu 750 cc todėl nors ir gali, bet nelaksto su litrinėm britvom (aišku kaip pats sakei visada yra išimčių). Čia Lietuvoj vyrauja nuomonės, kad žemiau litro čioperio imt negalima, o tuos pačius streetus ar britvas kur mažiau nei 600cc ima tik dėl būtent šitų įstatymų. EDIT: dar va Skeptiko šiandien įdėta nuoroda : http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/motociklu-avari.... "19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“
2015 Balandžio 24 14:45
redagavo WinstoN 2015 balandžio 24 14:51
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
yra pas mus tokia beda. tik pradeje vazinet isivaizduoja, kad jau patapo rosiais ar markesais. tie nuolatiniai "neimk 600, nes kita menesi prades trukt galios" yra "triple facepalm". tik ne vieno tokio "talento" nesimato garsinancio Lietuva MotoGP trasose, net ir Triump Trophy reportazuose nemaciau lietuviskos pavardes. tiesiojoj rankena sukt nesunku
2015 Balandžio 24 15:17
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |