Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Moto neviršyjantis 25kW

| 2008-07-21 Drag0 | 488/436050 žinut.
 
Puslapiai: 1..14151617


 
Narys
500cc ***
#451    

Winston-> Aš nekalbu apie 80kw ar daugiau ir kurie dokumentuose padaryti 25kw, tokiems einant tech. turėtų būti suplėšyti registracijos liudyjimai nes juk akivaizdžiai gali pamatyti kad ten tikrai jokio ribotuvo nėra...

Bet, kad tarkim būtų galimybė sumažinti galią, kur moco reali galia yra tarkim kokia 45kw įsidėjus ribotuvą 35kw būtų. Nes surasti mocą su 35kw tikrais gamykliškai, retas, neskaitant naujų moto ar iš salono... Tas pats pavyzdys mano, 37kw, tai jau tipo kaip be teisių nors moto 2005m. kur įtariu jau nei tų pačių 35kw nelikę. Popierius viską pasako, o kiek pačiam variklį galios telikę niekam neįdomu, nelogiška truputį.

Kad turi leistis dėti ribotuvus tai čia manau faktas, tik klausimas nuo kokio galingumo leistų mažinti.
2015 Balandžio 24 16:19
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#452   +3  

turetu kaip civilizacijoj, is nedaugiau kaip dvigubai galingesnio, koreguojant pagal galios/mases santyki. Su dilerio, dirbtuviu, blablabla sertifikatu, kad toks dalykas yra sumontuotas. avarijos atveju draudimui teise patikrint ar ribotuvai neisimti, jei isimti, ispisti per visus galus, kartu su policija, kas civilizacijoj yra daroma. greit praeitu noras tokias nesamones daryt. ten, draudimas, tokiu atveju apie ismokas i jokias kalbas nesileidzia. "na chitruju zopu naidiotsia chitryj chui" - tokia logika. ir visiem situacija yra win win.
2015 Balandžio 24 16:35 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
Uždraustas
#453    

Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: Agnusas
Čia Lietuva, kito paaiškinimo nėra. Mano situacija išvis juokinga kaip ir manau daugelio kurie laikosi A2. Pernai laikiausi teises, davė mokykloj XJ6, dokumentų nemačiau, bet su instruktorium pakalbėjus pasakė kad jis yra 53kw, be jokių ribotuvų. Regitroj buvo 2 mocai XJ6, dabar nepamenu su kokios spalvos teko važiuoti baltu gal (kitas raudonas lyg) bet aš beveik esu įsitikinęs kad jie yra abu normalūs be jokių ribotuvų su 53kw, tik dokumentai suhimičyti, bet kas išvis stabdo mokyklius ar regitros ir tikrina? Niekaip jų nepatikrinsi. O gavus teises leidžia iki 35kw... Važinėju su 37kw, būtų galimybė dėl ramybės dėčiau tą ribotuvą kad tik 35kw būtų... Civilizuotose šalyse, pagooglinus yra sąrašas mocų kurių galią galima riboti, bet tik ne čia. Lengviau yra viską drausti, nei normalių sprendimų ieškoti :)


Įstatymas nėra sukurtas tam, kad riboti mokymosi priemones, o tam, kad išsilaikę teises jaunuoliai neišsitaškytų kur nors vairuodami kažką kas turi per daug galios.


USA kaikur britvas galima vairuoti ir 16meciams, zinoma kaip ir visur pasitaiko isimciu kas liecia nemalonius nutikimus, bet kazkodel populiacija nemazeja del to ir niekas nieko nekeicia del to, kad amzius jaunas, tai kaip cia yra ?

TBH, istatymas neturi nieko bendro su logika, eilinis rinkeju subiniu buciavimas.


USA mentalitetas kitoks, kiek nori gali pasiskaityt usa (ar tiesiog angliskus) forumus ar saitus kaip jie supranta pirmajį arba beginners bike.. Ten visi rekomenduoja pradėti su kokiu Ninja 300 ar jei čioperis tai nedaugiau kokiu 750 cc todėl nors ir gali, bet nelaksto su litrinėm britvom (aišku kaip pats sakei visada yra išimčių). Čia Lietuvoj vyrauja nuomonės, kad žemiau litro čioperio imt negalima, o tuos pačius streetus ar britvas kur mažiau nei 600cc ima tik dėl būtent šitų įstatymų.

EDIT: dar va Skeptiko šiandien įdėta nuoroda :
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/motociklu-avari....

"19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“


Uoj tik nereikia pradeti apie mentaliteta, ten viskas tas pats, tik zmones kita kalba sneka. Netiki ? Parasyk i yt "motorcycle squid" ar betkokios britvos branda + dar squid dadek, pvz squid gsxr etc. Pamatysi pats, kad vairuoja net jaunesni nei pas mus LEGALIAI ir niekas nekalba apie kazkokius draudimus.

Taip, tos mini nindzes populeresnes nei pas mus, bet tai nesako, kad visi pradeda nuo 250. Pvz https://www.youtube.com/watch?v=guLgQShzzgg , zmogus nuo busos pradejo ir vis dar vazineja.

Tavo tam straipsnyje taip pat yra tokia eilute:

"Sportinių motociklų (kuriuos žmonės neretai vadina „britvomis“) mėgėjai į eismo įvykius pakliūna keturis kartus rečiau, nei kitų tipų dviračių transporto priemonių mėgėjai."

Is tikruju nezinojau to, manau kaip ir daugelis galvojo, kad su britvomis turetu pakliuti i avarijas bent keturis kart dazniau, bet pasirodo yra atvirksciai ? Nors ir pazymi britvu lakunai visisku ket taisykliu ignoravimu, bet atsakingumo jausmas kaip bebutu keista - didesnis nei pas kitus.

Kiekvienas sprendzia pagal savo jiegas, galimybes ir aplamai - norus, nuo ko pradeti, bet mane nervina tas kvailas stereotipas, kad pradeti reikia nuo 125 ar dar maziau ir taip iki pat litro ar dar daugiau.

Kai ribotuvai yra galvoje ir rankoje, tai su jokiu motociklu nera baisu pradeti mokintis vazineti.
 
2015 Balandžio 24 22:32
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#454   +1  

tu dar, bl, pirmameciui full power V-Maxa pasiulyk ir skaiciuok per kiek laiko atleks erkdamas, kad "blia nusijobinau, visas zarnas raspidarasilo po puse kvartalo, smegenys ant stulpo kaba".

o tokiu issiteskusiu "pirksiu tik litra, nebusiu lochas" prisiziureta jau pakankamai.

ir tokiu "nelochu" per lietu aplenkta bbz kiek, nes "nelochas" su litriniu per lietu vaziavo 70km/h kaip apsisikes, nes nezinojo kad ramiai galima vaziuot simtuku ir nesukt sau galvos.
2015 Balandžio 24 22:51 redagavo CerBeR 2015 balandžio 24 22:59 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
250cc **
Avataras
#455   +1  

Skaitau ir galvoju ar verta čia jum dabar rietis? Gi kas norės tas pradžiai pirks litrą, o kas nenorės ir prisibijos tai pradės nuo mažesnės. Kas iš to, kad čia jūs dabar riesitės? Gi kiekvienas žmogus pirks pagal save ir nemanau, kad atsiras begalė moto pradininkų, kurie prieš pirkdami eis į motomanus ir skaitysis apie viską. Jeigu kartą žmogus norės galingos britvos lekiančios 299km/h tai jis tikrai neklausys nei vieno ir nusipirks ją. Tad bereikalingas ginčas. Na iš kitos pusės pats dar teturiu A2, bet va persilaikysiu į A ir pradėsiu nuo 600cc. Kitas dalykas, kaip išsilaikiau teises sakiau pirksiu vsio ER-5 kawa ir važinėsiu. Na kadangi viskas remiasi į bapkes tai irgi neišėjo ir nenusipirkau. Tačiau, kaip tada norėjau moto būtent iki 35kw tai mačiau tik kelis varijantus: ER, GS, CB 500cc. Nes daugiau nelabai ką ir gali vairuot. Kadangi norėjau būtent street'o tai apie endurkes tik pagalvojau ir vsio. Na bet sutinku su Agnusu. Kiek skelbimų buvau radęs, jog net ir kas ER-5 kawa dokumentuose stovi 37 kw, arba kad ir kitų modelių 600cc vos 47kw. ir tu dėl tų keletos KW negali pirkt jo. IŠ kitos pusės nervas imdavo, kaip pamatydavai 900cc nindzę su 25kw. Tai pala kur teisybė tada? Jeigu nuo 900cc šokam iki 25kw tai kodėl negali įleist įstatymo ar tų ribotuvų ar dar kokio bieso, kad tu bent tuos 10kw galėtai dokumentuose nusimušt. Tai čia ir nei šis, nei tas.
2015 Balandžio 24 23:04
Narys
Uždraustas
#456    

Kaip ir rasiau, kiekvienas vertina pagal save. Jeigu esi toks kaip vienu postu auksciau parases, pvz vienas is tu kurie stovi prie larioku raudonom nosim ir siltais veidais, kad "kontroliuoti save", tai verciau nesesti net ant adviracio, o jeigu su savikontrole viskas ok, tai perki ka nori, litra ar betkuri kita.

O tas nelochas pasirodo protigesnis buvo (juk neveltui jis - nelochas), nes kartais tenka vaziuoti net dar leciau, tam, kad saugiai pasiekti tiksla.
2015 Balandžio 24 23:05 redagavo cheeky 2015 balandžio 24 23:06
Narys
500cc ***
#457    

Citata:
Cituoju: CerBeR
tu dar, bl, pirmameciui full power V-Maxa pasiulyk ir skaiciuok per kiek laiko atleks erkdamas, kad "blia nusijobinau, visas zarnas raspidarasilo po puse kvartalo, smegenys ant stulpo kaba".

o tokiu issiteskusiu "pirksiu tik litra, nebusiu lochas" prisiziureta jau pakankamai.

ir tokiu "nelochu" per lietu aplenkta bbz kiek, nes "nelochas" su litriniu per lietu vaziavo 70km/h kaip apsisikes, nes nezinojo kad ramiai galima vaziuot simtuku ir nesukt sau galvos.

(y)
2015 Balandžio 24 23:10
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#458    

Citata:
Cituoju: cheeky
O tas nelochas pasirodo protigesnis buvo (juk neveltui jis - nelochas), nes kartais tenka vaziuoti net dar leciau, tam, kad saugiai pasiekti tiksla.


tu visiskas kelmas, nesupranti kam kabutes skirtos? ten buvo "nelochas", buvo galima ir greiciau vaziuot, o kai iki namu 600km, 60km/h greiciu gali pats vilktis.

Tadziuss, blogai, kad pas mus tokios, kai kur iprastos tvarkos nera, daug kam palengvintu gyvenima. gal kada nors...
2015 Balandžio 24 23:14 redagavo CerBeR 2015 balandžio 24 23:17 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
Uždraustas
#459    

Nesigincyju su balvonais, sorry.
2015 Balandžio 24 23:17
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#460    

tiesa akis bado :)
2015 Balandžio 24 23:19 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
400cc ***
#461    

Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: Agnusas
Čia Lietuva, kito paaiškinimo nėra. Mano situacija išvis juokinga kaip ir manau daugelio kurie laikosi A2. Pernai laikiausi teises, davė mokykloj XJ6, dokumentų nemačiau, bet su instruktorium pakalbėjus pasakė kad jis yra 53kw, be jokių ribotuvų. Regitroj buvo 2 mocai XJ6, dabar nepamenu su kokios spalvos teko važiuoti baltu gal (kitas raudonas lyg) bet aš beveik esu įsitikinęs kad jie yra abu normalūs be jokių ribotuvų su 53kw, tik dokumentai suhimičyti, bet kas išvis stabdo mokyklius ar regitros ir tikrina? Niekaip jų nepatikrinsi. O gavus teises leidžia iki 35kw... Važinėju su 37kw, būtų galimybė dėl ramybės dėčiau tą ribotuvą kad tik 35kw būtų... Civilizuotose šalyse, pagooglinus yra sąrašas mocų kurių galią galima riboti, bet tik ne čia. Lengviau yra viską drausti, nei normalių sprendimų ieškoti :)


Įstatymas nėra sukurtas tam, kad riboti mokymosi priemones, o tam, kad išsilaikę teises jaunuoliai neišsitaškytų kur nors vairuodami kažką kas turi per daug galios.


USA kaikur britvas galima vairuoti ir 16meciams, zinoma kaip ir visur pasitaiko isimciu kas liecia nemalonius nutikimus, bet kazkodel populiacija nemazeja del to ir niekas nieko nekeicia del to, kad amzius jaunas, tai kaip cia yra ?

TBH, istatymas neturi nieko bendro su logika, eilinis rinkeju subiniu buciavimas.


USA mentalitetas kitoks, kiek nori gali pasiskaityt usa (ar tiesiog angliskus) forumus ar saitus kaip jie supranta pirmajį arba beginners bike.. Ten visi rekomenduoja pradėti su kokiu Ninja 300 ar jei čioperis tai nedaugiau kokiu 750 cc todėl nors ir gali, bet nelaksto su litrinėm britvom (aišku kaip pats sakei visada yra išimčių). Čia Lietuvoj vyrauja nuomonės, kad žemiau litro čioperio imt negalima, o tuos pačius streetus ar britvas kur mažiau nei 600cc ima tik dėl būtent šitų įstatymų.

EDIT: dar va Skeptiko šiandien įdėta nuoroda :
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/motociklu-avari....

"19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“


Uoj tik nereikia pradeti apie mentaliteta, ten viskas tas pats, tik zmones kita kalba sneka. Netiki ? Parasyk i yt "motorcycle squid" ar betkokios britvos branda + dar squid dadek, pvz squid gsxr etc. Pamatysi pats, kad vairuoja net jaunesni nei pas mus LEGALIAI ir niekas nekalba apie kazkokius draudimus.

Taip, tos mini nindzes populeresnes nei pas mus, bet tai nesako, kad visi pradeda nuo 250. Pvz https://www.youtube.com/watch?v=guLgQShzzgg , zmogus nuo busos pradejo ir vis dar vazineja.

Tavo tam straipsnyje taip pat yra tokia eilute:

"Sportinių motociklų (kuriuos žmonės neretai vadina „britvomis“) mėgėjai į eismo įvykius pakliūna keturis kartus rečiau, nei kitų tipų dviračių transporto priemonių mėgėjai."

Is tikruju nezinojau to, manau kaip ir daugelis galvojo, kad su britvomis turetu pakliuti i avarijas bent keturis kart dazniau, bet pasirodo yra atvirksciai ? Nors ir pazymi britvu lakunai visisku ket taisykliu ignoravimu, bet atsakingumo jausmas kaip bebutu keista - didesnis nei pas kitus.

Kiekvienas sprendzia pagal savo jiegas, galimybes ir aplamai - norus, nuo ko pradeti, bet mane nervina tas kvailas stereotipas, kad pradeti reikia nuo 125 ar dar maziau ir taip iki pat litro ar dar daugiau.

Kai ribotuvai yra galvoje ir rankoje, tai su jokiu motociklu nera baisu pradeti mokintis vazineti.


Jeigu toks pat mentalitetas, kodėl vistiek visur kur pagooglinsi ar forumuose paskaitysi dauguma rekomenduoja lengvesnius ir silpnesnius mocus, o Lietuvoje atvirkščiai? (Visada bus tokių kurie rekomenduos priešingai, kaip tavo tas busos vairuotajas, bet jų mažuma) Vienas is definition'ų Squid - An extremely rare animal with a short lifespan. Usually a new sport bike enthusiast with the reasoning of a lunatic, whom you might see thrashing on an R1 wearing sandals, shorts, and a tee.
When found lying motionless on the pavement, this creature transforms itself into a stream of blood, exposed flesh, and broken limbs..
Tai tokių egzistencija yra argumentas už neribotas A kat teises? Apie draudimų diskusijos egzistencija nesigilinau, bet kaip pats gali pažiūrėt komentarus po tų squid video, tai nuomonė apie juos daug maž vienoda - neigiama.
Aš nesakau, kad visi ten pradeda nuo 250, bet dauguma pradeda nuo silpnesnių mocų o ne nuo busų, kalbant grynai apie jaunesnio amžiaus žmones. Taip sakysi, kad pilna tu squidų video ir tai reiškia, kad daug tokių važinėja, bet realiai sunku pasakyt, nes toje šalyje gerokai daugiau motociklininkų negu LT, todėl vien pagal video skaičių spręst negali, nes visokių žmonių visur buvo ir bus.

Dėl tų britvų avarijų aš nieko nesakau, aš kalbu bendrai apie galingus mocus, nesvarbu ar tai britva ar streetas ar cruiser'is.

Dauguma negali realiai sprest savo jėgų ar galimybių, nes dauguma būna tik važiavę su fazerių mokykloje, o mocą pirkt reikia. Tai iš kur jie žinos kaip jie valdysis busa ar kaip jiem valdysis koks Triumph Rocket III? Sužinos tik nusipirkę. Ir aš nesakau, kad reikia būtinai pradėt su silpnu mocu, aš sakau, kad pagrinde 18metis ir 24 metų žmogus mano nuomone jau kitaip masto ir saugumo ir atsakingumo prasme (aišku visi skirtingi, bet still. Ką kaip ir parodo tavo minėti squidai...


Mocus kurie turi TIKRUS ribotuvus įstatytus o ne padirbtus dokus, aš nieko prieš.
2015 Balandžio 24 23:20
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#462    

ribotuvu praktika su draudimo ir policijos prieziura veikia civilizuotam pasauly. o lietuvoj, megstancioj begt priesaky traukinio, pagal logika, jau seniai turejo but :)
2015 Balandžio 24 23:24 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
400cc ***
#463    

Citata:
Cituoju: Tadziuss
Skaitau ir galvoju ar verta čia jum dabar rietis? Gi kas norės tas pradžiai pirks litrą, o kas nenorės ir prisibijos tai pradės nuo mažesnės. Kas iš to, kad čia jūs dabar riesitės? Gi kiekvienas žmogus pirks pagal save ir nemanau, kad atsiras begalė moto pradininkų, kurie prieš pirkdami eis į motomanus ir skaitysis apie viską. Jeigu kartą žmogus norės galingos britvos lekiančios 299km/h tai jis tikrai neklausys nei vieno ir nusipirks ją. Tad bereikalingas ginčas. Na iš kitos pusės pats dar teturiu A2, bet va persilaikysiu į A ir pradėsiu nuo 600cc. Kitas dalykas, kaip išsilaikiau teises sakiau pirksiu vsio ER-5 kawa ir važinėsiu. Na kadangi viskas remiasi į bapkes tai irgi neišėjo ir nenusipirkau. Tačiau, kaip tada norėjau moto būtent iki 35kw tai mačiau tik kelis varijantus: ER, GS, CB 500cc. Nes daugiau nelabai ką ir gali vairuot. Kadangi norėjau būtent street'o tai apie endurkes tik pagalvojau ir vsio. Na bet sutinku su Agnusu. Kiek skelbimų buvau radęs, jog net ir kas ER-5 kawa dokumentuose stovi 37 kw, arba kad ir kitų modelių 600cc vos 47kw. ir tu dėl tų keletos KW negali pirkt jo. IŠ kitos pusės nervas imdavo, kaip pamatydavai 900cc nindzę su 25kw. Tai pala kur teisybė tada? Jeigu nuo 900cc šokam iki 25kw tai kodėl negali įleist įstatymo ar tų ribotuvų ar dar kokio bieso, kad tu bent tuos 10kw galėtai dokumentuose nusimušt. Tai čia ir nei šis, nei tas.


Nesiriejam, diskutuojam. Visgi forumas :) Dėl tų poros kw suprantu tave, bet kad ir kokį limitą nustatysi visada bus mocų kurie vos vos virš. Nindzių su 900cc ir 25 kw dokus reiktu plešyt...
2015 Balandžio 24 23:28
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#464    

aisku dabar gamintojai modeliu gama pakoregavo pagal naujas taisykles. po poros meteliu bus jau lengviau. atsiras pasiula.
2015 Balandžio 24 23:33 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
250cc **
Avataras
#465    

Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: Tadziuss
Skaitau ir galvoju ar verta čia jum dabar rietis? Gi kas norės tas pradžiai pirks litrą, o kas nenorės ir prisibijos tai pradės nuo mažesnės. Kas iš to, kad čia jūs dabar riesitės? Gi kiekvienas žmogus pirks pagal save ir nemanau, kad atsiras begalė moto pradininkų, kurie prieš pirkdami eis į motomanus ir skaitysis apie viską. Jeigu kartą žmogus norės galingos britvos lekiančios 299km/h tai jis tikrai neklausys nei vieno ir nusipirks ją. Tad bereikalingas ginčas. Na iš kitos pusės pats dar teturiu A2, bet va persilaikysiu į A ir pradėsiu nuo 600cc. Kitas dalykas, kaip išsilaikiau teises sakiau pirksiu vsio ER-5 kawa ir važinėsiu. Na kadangi viskas remiasi į bapkes tai irgi neišėjo ir nenusipirkau. Tačiau, kaip tada norėjau moto būtent iki 35kw tai mačiau tik kelis varijantus: ER, GS, CB 500cc. Nes daugiau nelabai ką ir gali vairuot. Kadangi norėjau būtent street'o tai apie endurkes tik pagalvojau ir vsio. Na bet sutinku su Agnusu. Kiek skelbimų buvau radęs, jog net ir kas ER-5 kawa dokumentuose stovi 37 kw, arba kad ir kitų modelių 600cc vos 47kw. ir tu dėl tų keletos KW negali pirkt jo. IŠ kitos pusės nervas imdavo, kaip pamatydavai 900cc nindzę su 25kw. Tai pala kur teisybė tada? Jeigu nuo 900cc šokam iki 25kw tai kodėl negali įleist įstatymo ar tų ribotuvų ar dar kokio bieso, kad tu bent tuos 10kw galėtai dokumentuose nusimušt. Tai čia ir nei šis, nei tas.


Nesiriejam, diskutuojam. Visgi forumas :) Dėl tų poros kw suprantu tave, bet kad ir kokį limitą nustatysi visada bus mocų kurie vos vos virš. Nindzių su 900cc ir 25 kw dokus reiktu plešyt...


(Y) Dar pamenu kaip dabar pora kawasaki'ų buvau radęs tai viena kiba net litrinė, kad motors gaunas beveik 110kw gelmėse, o dokumentuose 25kw tai čia didžiausias absurdas, nors mes A2 turėtojai negalėjom važinėt su kad ir tais 37kw, nes gi jau baus kaip suaugusį ir dar pareigūnai pamokslą atskaitys :-]
2015 Balandžio 24 23:34
Krapštukas
1100cc *****
#466    

Citata:
Cituoju: cheeky
Kaip ir rasiau, kiekvienas vertina pagal save. Jeigu esi toks kaip vienu postu auksciau parases, pvz vienas is tu kurie stovi prie larioku raudonom nosim ir siltais veidais, kad "kontroliuoti save", tai verciau nesesti net ant adviracio, o jeigu su savikontrole viskas ok, tai perki ka nori, litra ar betkuri kita.

O tas nelochas pasirodo protigesnis buvo (juk neveltui jis - nelochas), nes kartais tenka vaziuoti net dar leciau, tam, kad saugiai pasiekti tiksla.


O kokia prasme pirkt ta litra jei turi savikontrole? Kad galetum 90kmh vazinet reikia +100kw?
As visas pilnas savikontroles, beveik 20 000km pravaziavau su 1100cc ir sekantis moto bus 250cc, nes atsibodo laisvom apsukom vazinet 95% laiko.
Taip kad arba perki litra ir vaziuoji 299kmh, arba perki 500cc ir vazineji pagal taisykles visas kupinas savikontroles.
2015 Balandžio 25 00:25
Narys
Uždraustas
#467    

Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: Agnusas
Čia Lietuva, kito paaiškinimo nėra. Mano situacija išvis juokinga kaip ir manau daugelio kurie laikosi A2. Pernai laikiausi teises, davė mokykloj XJ6, dokumentų nemačiau, bet su instruktorium pakalbėjus pasakė kad jis yra 53kw, be jokių ribotuvų. Regitroj buvo 2 mocai XJ6, dabar nepamenu su kokios spalvos teko važiuoti baltu gal (kitas raudonas lyg) bet aš beveik esu įsitikinęs kad jie yra abu normalūs be jokių ribotuvų su 53kw, tik dokumentai suhimičyti, bet kas išvis stabdo mokyklius ar regitros ir tikrina? Niekaip jų nepatikrinsi. O gavus teises leidžia iki 35kw... Važinėju su 37kw, būtų galimybė dėl ramybės dėčiau tą ribotuvą kad tik 35kw būtų... Civilizuotose šalyse, pagooglinus yra sąrašas mocų kurių galią galima riboti, bet tik ne čia. Lengviau yra viską drausti, nei normalių sprendimų ieškoti :)


Įstatymas nėra sukurtas tam, kad riboti mokymosi priemones, o tam, kad išsilaikę teises jaunuoliai neišsitaškytų kur nors vairuodami kažką kas turi per daug galios.


USA kaikur britvas galima vairuoti ir 16meciams, zinoma kaip ir visur pasitaiko isimciu kas liecia nemalonius nutikimus, bet kazkodel populiacija nemazeja del to ir niekas nieko nekeicia del to, kad amzius jaunas, tai kaip cia yra ?

TBH, istatymas neturi nieko bendro su logika, eilinis rinkeju subiniu buciavimas.


USA mentalitetas kitoks, kiek nori gali pasiskaityt usa (ar tiesiog angliskus) forumus ar saitus kaip jie supranta pirmajį arba beginners bike.. Ten visi rekomenduoja pradėti su kokiu Ninja 300 ar jei čioperis tai nedaugiau kokiu 750 cc todėl nors ir gali, bet nelaksto su litrinėm britvom (aišku kaip pats sakei visada yra išimčių). Čia Lietuvoj vyrauja nuomonės, kad žemiau litro čioperio imt negalima, o tuos pačius streetus ar britvas kur mažiau nei 600cc ima tik dėl būtent šitų įstatymų.

EDIT: dar va Skeptiko šiandien įdėta nuoroda :
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/motociklu-avari....

"19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“


Uoj tik nereikia pradeti apie mentaliteta, ten viskas tas pats, tik zmones kita kalba sneka. Netiki ? Parasyk i yt "motorcycle squid" ar betkokios britvos branda + dar squid dadek, pvz squid gsxr etc. Pamatysi pats, kad vairuoja net jaunesni nei pas mus LEGALIAI ir niekas nekalba apie kazkokius draudimus.

Taip, tos mini nindzes populeresnes nei pas mus, bet tai nesako, kad visi pradeda nuo 250. Pvz https://www.youtube.com/watch?v=guLgQShzzgg , zmogus nuo busos pradejo ir vis dar vazineja.

Tavo tam straipsnyje taip pat yra tokia eilute:

"Sportinių motociklų (kuriuos žmonės neretai vadina „britvomis“) mėgėjai į eismo įvykius pakliūna keturis kartus rečiau, nei kitų tipų dviračių transporto priemonių mėgėjai."

Is tikruju nezinojau to, manau kaip ir daugelis galvojo, kad su britvomis turetu pakliuti i avarijas bent keturis kart dazniau, bet pasirodo yra atvirksciai ? Nors ir pazymi britvu lakunai visisku ket taisykliu ignoravimu, bet atsakingumo jausmas kaip bebutu keista - didesnis nei pas kitus.

Kiekvienas sprendzia pagal savo jiegas, galimybes ir aplamai - norus, nuo ko pradeti, bet mane nervina tas kvailas stereotipas, kad pradeti reikia nuo 125 ar dar maziau ir taip iki pat litro ar dar daugiau.

Kai ribotuvai yra galvoje ir rankoje, tai su jokiu motociklu nera baisu pradeti mokintis vazineti.


Jeigu toks pat mentalitetas, kodėl vistiek visur kur pagooglinsi ar forumuose paskaitysi dauguma rekomenduoja lengvesnius ir silpnesnius mocus, o Lietuvoje atvirkščiai? (Visada bus tokių kurie rekomenduos priešingai, kaip tavo tas busos vairuotajas, bet jų mažuma) Vienas is definition'ų Squid - An extremely rare animal with a short lifespan. Usually a new sport bike enthusiast with the reasoning of a lunatic, whom you might see thrashing on an R1 wearing sandals, shorts, and a tee.
When found lying motionless on the pavement, this creature transforms itself into a stream of blood, exposed flesh, and broken limbs..
Tai tokių egzistencija yra argumentas už neribotas A kat teises? Apie draudimų diskusijos egzistencija nesigilinau, bet kaip pats gali pažiūrėt komentarus po tų squid video, tai nuomonė apie juos daug maž vienoda - neigiama.
Aš nesakau, kad visi ten pradeda nuo 250, bet dauguma pradeda nuo silpnesnių mocų o ne nuo busų, kalbant grynai apie jaunesnio amžiaus žmones. Taip sakysi, kad pilna tu squidų video ir tai reiškia, kad daug tokių važinėja, bet realiai sunku pasakyt, nes toje šalyje gerokai daugiau motociklininkų negu LT, todėl vien pagal video skaičių spręst negali, nes visokių žmonių visur buvo ir bus.

Dėl tų britvų avarijų aš nieko nesakau, aš kalbu bendrai apie galingus mocus, nesvarbu ar tai britva ar streetas ar cruiser'is.

Dauguma negali realiai sprest savo jėgų ar galimybių, nes dauguma būna tik važiavę su fazerių mokykloje, o mocą pirkt reikia. Tai iš kur jie žinos kaip jie valdysis busa ar kaip jiem valdysis koks Triumph Rocket III? Sužinos tik nusipirkę. Ir aš nesakau, kad reikia būtinai pradėt su silpnu mocu, aš sakau, kad pagrinde 18metis ir 24 metų žmogus mano nuomone jau kitaip masto ir saugumo ir atsakingumo prasme (aišku visi skirtingi, bet still. Ką kaip ir parodo tavo minėti squidai...

Mocus kurie turi TIKRUS ribotuvus įstatytus o ne padirbtus dokus, aš nieko prieš.


Nors mes nieko ir nepakeisim cia pilstydami is tuscio i kiaura, bet kadangi nelabai yra kas veikti siuo metu, tai atrasysiu tau.

Del squidu: esme tame, kad vazineja visi kas tik nori ir atitinka reikalavimus, o jie yra mazesni (nei jeigu daugeliui ir nepatinka). Daugelis ten noretu ir tikrai pradetu ne nuo tu nindziu 250, o nuo to su kuo nori vazineti. Neleidzia draudimas. Jeigu pas mus draudimui isleidzia pora simtu euru i metus, tai 16meciui litrines britvos draudimas butu kelios stukos USD i metus, todel labai norinciu nusipirkti tai ka nori atsisijoja is karto. Kadangi ten pas juos laukinis kapitalizmas, niekas nesijaucia nuskriaustas, kad vienas vaziuoja su 50cc, o kitas su S1000RR. Ten kaip ir cia nepatinka ket ignoravimas, greicio virsyjimas etc etc, bet istatymas yra istatymas, jeigu nedraudziama - vadinasi galima.

Del kategoriju ir draudimu, niekas nepakeis mano nuomones, kad cia yra totali nesamone. Zmogus nelygu zmogui, o teiginys, kad 18metis ar 24metis masto "kitaip" yra ne kas kita kaip nusisnekejimas ir cia nera jokiu still ar exceptionu.

Sulaukei 16likos, ishsilaikei teises, na dar pas psichiatra ishsityrei, kad visi varztai galvoje ir jeigu atitinki - prasom, pirk ka nori.

O del to floodo auksciau - tai tipiskas lietuviskas pavydas, jeigu kaimynas turi litrine nindze kuri ant popieriu "25kw", tai vadinasi jis labai blogas zmogus, nes jam pavyko ja nusipirkti, o man ne.


Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: cheeky
Kaip ir rasiau, kiekvienas vertina pagal save. Jeigu esi toks kaip vienu postu auksciau parases, pvz vienas is tu kurie stovi prie larioku raudonom nosim ir siltais veidais, kad "kontroliuoti save", tai verciau nesesti net ant adviracio, o jeigu su savikontrole viskas ok, tai perki ka nori, litra ar betkuri kita.

O tas nelochas pasirodo protigesnis buvo (juk neveltui jis - nelochas), nes kartais tenka vaziuoti net dar leciau, tam, kad saugiai pasiekti tiksla.


O kokia prasme pirkt ta litra jei turi savikontrole? Kad galetum 90kmh vazinet reikia +100kw?
As visas pilnas savikontroles, beveik 20 000km pravaziavau su 1100cc ir sekantis moto bus 250cc, nes atsibodo laisvom apsukom vazinet 95% laiko.
Taip kad arba perki litra ir vaziuoji 299kmh, arba perki 500cc ir vazineji pagal taisykles visas kupinas savikontroles.


Kas liecia litro galimybes ir musu kelius, tai as ir nezinau atsakymo. Tiek su 600 , tiek su litru galima vienodai greitai atvaziuoti i klaipeda is vilniaus, nes kelias nera tuscias.. Bet dar yra toks dalykas kaip plastmasiu spalva, kitoks pagreitis, kelimas ant vienkes is gazo ant 3cios pavaros ? Yra zmoniu kuriems tai patinka ir perka jie tai ka nori, o ne tai ka nori kiti.
2015 Balandžio 25 00:32
Krapštukas
1100cc *****
#468    

Citata:
Cituoju: cheeky
Kas liecia litro galimybes ir musu kelius, tai as ir nezinau atsakymo. Tiek su 600 , tiek su litru galima vienodai greitai atvaziuoti i klaipeda is vilniaus, nes kelias nera tuscias.. Bet dar yra toks dalykas kaip plastmasiu spalva, kitoks pagreitis, kelimas ant vienkes is gazo ant 3cios pavaros ? Yra zmoniu kuriems tai patinka ir perka jie tai ka nori, o ne tai ka nori kiti.


Nu ir kaip tada prie sitos zinutes siet tavo praeita apie naujoka ant busos?
2015 Balandžio 25 00:41
Narys
Uždraustas
#469    

Paskutiniuose dviejuose sakiniuose tai yra paaiskinta.
2015 Balandžio 25 00:44
Narys
250cc **
Avataras
#470   +1  

Cheeky, kur tu įžvelgei " tipinį lietuvišką pavydą dėl 25kw " man tai negaila, bet jeigu aš tarkim nenoriu pradžiai to litro su 25kw? Jeigu jis man per didelis ir aš nenoriu jo, o noriu, kad ir 600cc su 25kw? Tai gal man nuvažiuot į regitrą ir pasakyt, kad nubrauk tuos kelis kw, nes aš negaliu vairuot 600cc, nors kiti su ta pačia kategorija važinėja su litrine? Tegul važinėja, man negaila ir valio jeigu jiem taip geriau. Tačiau ką norėjau tepasakyt, kad jeigu nuo 100+kw gali nusileist iki 25kw tai kodėl negalima kitiem nusileist kad ir tais 10kw, kad tu nebūtai beteisis vairuotojas, kuris dėl poros KW negali pirktis tokio moto, kokio jis nori? Tad su tuo lietuvišku pavydu ir savo šitom vapalionėm gali lėkt su busa kur tu nori :D
2015 Balandžio 25 00:47
Krapštukas
1100cc *****
#471   +1  

O ka tuomet reiskia ismokti vaziuoti? As taip ir nemoku zemindamas pavaras atlikt "rev matching" ir su litru to nesimokinsiu.
Ar visgi nusiperki busa, ismoksti is vietos pajudet ir turi smegenu neatsukt iki 299kmh, tai jau toki vaziavima ir mokejima galima laikyt siektinu, argumentuojant kad zmogus labai busos norejo? Ar gal kiti tokie gabus kad pradeje nuo litru po pusmecio kelia trecia pavara ant rato?
2015 Balandžio 25 00:49
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#472    

o paskui per lietu velkasi kaip prisikes, nes nezino kaip gali mocas sureaguot ir ka reikia reikia daryt kai laiko galvot nera, o turi veikt refleksai, o jie neisdirbti. bet uztat 3 begiu is gazo kilnojosi, vaaaauuu.


Citata:

As taip ir nemoku zemindamas pavaras atlikt "rev matching" ir su litru to nesimokinsiu.


o as be pergazavimo nelabai moku, man garsus traaaachh gaunasi :)


cheeky, ar dristum kroso trasoj su, kokie ten 400cc turbut, stot pries koki dvylikameti ant 125, kuris vaziuoja nuo kokiu 6 metu ir pradejo su 50cc? taigi pistum angliu ir pirmas butum. ar visgi ne, nes igudziu nerasta?
2015 Balandžio 25 00:52 redagavo CerBeR 2015 balandžio 25 01:00 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
Uždraustas
#473    

Citata:
Cituoju: Edvardas
O ka tuomet reiskia ismokti vaziuoti? As taip ir nemoku zemindamas pavaras atlikt "rev matching" ir su litru to nesimokinsiu.
Ar visgi nusiperki busa, ismoksti is vietos pajudet ir turi smegenu neatsukt iki 299kmh, tai jau toki vaziavima ir mokejima galima laikyt siektinu, argumentuojant kad zmogus labai busos norejo? Ar gal kiti tokie gabus kad pradeje nuo litru po pusmecio kelia trecia pavara ant rato?


Cia siaip nemotociklo beda, kad neisheina tau rev matchint. Siulau pradeti nuo to, kad vaziuodamas ispaudi sankaba, tada duodi gazo 10 - 15% ir grazini atgal rankena is karto ten kur ji ir buvo, kada uzhsikelia apsukos numeti pavara ir atleidi sankaba. Is pradziu svarbu neskubet visko atlikt is karto teisingai, o po biski. Yt ne vienas video yra apie tai. Svarbu nedaryti tai posukyje kol mokais. Ir su 600, ir su litru, ir su busa veiksmas atliekamas taip pat, nelabai supratau kodel tu paminejai juos cia. Jeigu galvoji, kad naujokam tai labai sunki uzduotis, tai visai ne, nors velgi, naujokas nelygus naujokui. Sunkiausia kas liecia rev matchinina nera jis pats, o daryti tai stabdant priekiu :)
2015 Balandžio 25 01:00 redagavo cheeky 2015 balandžio 25 01:08
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#474    

kas ten sunkaus? ka, gazo nyksciu nesugebi valdyt?
2015 Balandžio 25 01:10 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Krapštukas
1100cc *****
#475    

Tai aisku ne motociklo beda, bet kai ta gazo rankena su tiek arkliu, tai mokintis tokias kombinacijas bent man nedrasu.

P.s., o turint omeny, kad daznas motociklas iki 100km/h isibegeja per mazdaug 3 sekundes, ar daznai isnaudojat ta akseleracija? Man atrodo, kad realiai nesu iki 100km/h per greiciau nei 5 sekundes isibegejes, nes visgi kaip drago trasoj nepradedu vaziuot nuo 7k rpm ir akseleratoriu suku su rezervu, o ne vaziuodamas ant galines padangos sukibimo ribos. Speju kad koks naujokas su ninja 300, sukdamas rankena ta 100kmh pasiektu taip pat greitai kaip litras sukant ji su protu :-]
2015 Balandžio 25 01:12
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#476    

pas mane senas Performance bike kazkur metosi. chenra ten vaziavo Isle of Mane, dar lyg John McGuinessa pasikviete buvo, ar kazkuri kita is TT nutruktgalviu veteranu. keturi baikai, gixeris 750, gixeris 1000, daytona 675 ir NC35. tai kaip geriausiai zinanciam trasa dave NC35, kad labai toli nepabegtu, tai tiek ji ir mate. NC35 pas mus butu nelygis, 400cc, 53AG.
2015 Balandžio 25 01:21 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#477    

cia kazkokia hayabusu tema pasidare
tai neskaiciau visko temos virsui, bet jei begejimasis ant tiesios- tai iki 100 gal ir greiciau gaunasi. teko su hayabusa padragint pabandyt - atsilikau per puse moco :V , baika, cia nuo draiveriu gal daugiau priklauso
2015 Balandžio 25 01:23 redagavo Zilvinas 2015 balandžio 25 01:27
Narys
400cc ***
#478    

Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: cheeky
Citata:
Cituoju: WinstoN
Citata:
Cituoju: Agnusas
Čia Lietuva, kito paaiškinimo nėra. Mano situacija išvis juokinga kaip ir manau daugelio kurie laikosi A2. Pernai laikiausi teises, davė mokykloj XJ6, dokumentų nemačiau, bet su instruktorium pakalbėjus pasakė kad jis yra 53kw, be jokių ribotuvų. Regitroj buvo 2 mocai XJ6, dabar nepamenu su kokios spalvos teko važiuoti baltu gal (kitas raudonas lyg) bet aš beveik esu įsitikinęs kad jie yra abu normalūs be jokių ribotuvų su 53kw, tik dokumentai suhimičyti, bet kas išvis stabdo mokyklius ar regitros ir tikrina? Niekaip jų nepatikrinsi. O gavus teises leidžia iki 35kw... Važinėju su 37kw, būtų galimybė dėl ramybės dėčiau tą ribotuvą kad tik 35kw būtų... Civilizuotose šalyse, pagooglinus yra sąrašas mocų kurių galią galima riboti, bet tik ne čia. Lengviau yra viską drausti, nei normalių sprendimų ieškoti :)


Įstatymas nėra sukurtas tam, kad riboti mokymosi priemones, o tam, kad išsilaikę teises jaunuoliai neišsitaškytų kur nors vairuodami kažką kas turi per daug galios.


USA kaikur britvas galima vairuoti ir 16meciams, zinoma kaip ir visur pasitaiko isimciu kas liecia nemalonius nutikimus, bet kazkodel populiacija nemazeja del to ir niekas nieko nekeicia del to, kad amzius jaunas, tai kaip cia yra ?

TBH, istatymas neturi nieko bendro su logika, eilinis rinkeju subiniu buciavimas.


USA mentalitetas kitoks, kiek nori gali pasiskaityt usa (ar tiesiog angliskus) forumus ar saitus kaip jie supranta pirmajį arba beginners bike.. Ten visi rekomenduoja pradėti su kokiu Ninja 300 ar jei čioperis tai nedaugiau kokiu 750 cc todėl nors ir gali, bet nelaksto su litrinėm britvom (aišku kaip pats sakei visada yra išimčių). Čia Lietuvoj vyrauja nuomonės, kad žemiau litro čioperio imt negalima, o tuos pačius streetus ar britvas kur mažiau nei 600cc ima tik dėl būtent šitų įstatymų.

EDIT: dar va Skeptiko šiandien įdėta nuoroda :
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/motociklu-avari....

"19-24 metų žmonės padaro daugiausia žalos. Motociklininkai važiuoja vis neatsargiau ir avarijos darosi vis rimtesnės“


Uoj tik nereikia pradeti apie mentaliteta, ten viskas tas pats, tik zmones kita kalba sneka. Netiki ? Parasyk i yt "motorcycle squid" ar betkokios britvos branda + dar squid dadek, pvz squid gsxr etc. Pamatysi pats, kad vairuoja net jaunesni nei pas mus LEGALIAI ir niekas nekalba apie kazkokius draudimus.

Taip, tos mini nindzes populeresnes nei pas mus, bet tai nesako, kad visi pradeda nuo 250. Pvz https://www.youtube.com/watch?v=guLgQShzzgg , zmogus nuo busos pradejo ir vis dar vazineja.

Tavo tam straipsnyje taip pat yra tokia eilute:

"Sportinių motociklų (kuriuos žmonės neretai vadina „britvomis“) mėgėjai į eismo įvykius pakliūna keturis kartus rečiau, nei kitų tipų dviračių transporto priemonių mėgėjai."

Is tikruju nezinojau to, manau kaip ir daugelis galvojo, kad su britvomis turetu pakliuti i avarijas bent keturis kart dazniau, bet pasirodo yra atvirksciai ? Nors ir pazymi britvu lakunai visisku ket taisykliu ignoravimu, bet atsakingumo jausmas kaip bebutu keista - didesnis nei pas kitus.

Kiekvienas sprendzia pagal savo jiegas, galimybes ir aplamai - norus, nuo ko pradeti, bet mane nervina tas kvailas stereotipas, kad pradeti reikia nuo 125 ar dar maziau ir taip iki pat litro ar dar daugiau.

Kai ribotuvai yra galvoje ir rankoje, tai su jokiu motociklu nera baisu pradeti mokintis vazineti.


Jeigu toks pat mentalitetas, kodėl vistiek visur kur pagooglinsi ar forumuose paskaitysi dauguma rekomenduoja lengvesnius ir silpnesnius mocus, o Lietuvoje atvirkščiai? (Visada bus tokių kurie rekomenduos priešingai, kaip tavo tas busos vairuotajas, bet jų mažuma) Vienas is definition'ų Squid - An extremely rare animal with a short lifespan. Usually a new sport bike enthusiast with the reasoning of a lunatic, whom you might see thrashing on an R1 wearing sandals, shorts, and a tee.
When found lying motionless on the pavement, this creature transforms itself into a stream of blood, exposed flesh, and broken limbs..
Tai tokių egzistencija yra argumentas už neribotas A kat teises? Apie draudimų diskusijos egzistencija nesigilinau, bet kaip pats gali pažiūrėt komentarus po tų squid video, tai nuomonė apie juos daug maž vienoda - neigiama.
Aš nesakau, kad visi ten pradeda nuo 250, bet dauguma pradeda nuo silpnesnių mocų o ne nuo busų, kalbant grynai apie jaunesnio amžiaus žmones. Taip sakysi, kad pilna tu squidų video ir tai reiškia, kad daug tokių važinėja, bet realiai sunku pasakyt, nes toje šalyje gerokai daugiau motociklininkų negu LT, todėl vien pagal video skaičių spręst negali, nes visokių žmonių visur buvo ir bus.

Dėl tų britvų avarijų aš nieko nesakau, aš kalbu bendrai apie galingus mocus, nesvarbu ar tai britva ar streetas ar cruiser'is.

Dauguma negali realiai sprest savo jėgų ar galimybių, nes dauguma būna tik važiavę su fazerių mokykloje, o mocą pirkt reikia. Tai iš kur jie žinos kaip jie valdysis busa ar kaip jiem valdysis koks Triumph Rocket III? Sužinos tik nusipirkę. Ir aš nesakau, kad reikia būtinai pradėt su silpnu mocu, aš sakau, kad pagrinde 18metis ir 24 metų žmogus mano nuomone jau kitaip masto ir saugumo ir atsakingumo prasme (aišku visi skirtingi, bet still. Ką kaip ir parodo tavo minėti squidai...

Mocus kurie turi TIKRUS ribotuvus įstatytus o ne padirbtus dokus, aš nieko prieš.


Nors mes nieko ir nepakeisim cia pilstydami is tuscio i kiaura, bet kadangi nelabai yra kas veikti siuo metu, tai atrasysiu tau.

Del squidu: esme tame, kad vazineja visi kas tik nori ir atitinka reikalavimus, o jie yra mazesni (nei jeigu daugeliui ir nepatinka). Daugelis ten noretu ir tikrai pradetu ne nuo tu nindziu 250, o nuo to su kuo nori vazineti. Neleidzia draudimas. Jeigu pas mus draudimui isleidzia pora simtu euru i metus, tai 16meciui litrines britvos draudimas butu kelios stukos USD i metus, todel labai norinciu nusipirkti tai ka nori atsisijoja is karto. Kadangi ten pas juos laukinis kapitalizmas, niekas nesijaucia nuskriaustas, kad vienas vaziuoja su 50cc, o kitas su S1000RR. Ten kaip ir cia nepatinka ket ignoravimas, greicio virsyjimas etc etc, bet istatymas yra istatymas, jeigu nedraudziama - vadinasi galima.

Del kategoriju ir draudimu, niekas nepakeis mano nuomones, kad cia yra totali nesamone. Zmogus nelygu zmogui, o teiginys, kad 18metis ar 24metis masto "kitaip" yra ne kas kita kaip nusisnekejimas ir cia nera jokiu still ar exceptionu.

Sulaukei 16likos, ishsilaikei teises, na dar pas psichiatra ishsityrei, kad visi varztai galvoje ir jeigu atitinki - prasom, pirk ka nori.

O del to floodo auksciau - tai tipiskas lietuviskas pavydas, jeigu kaimynas turi litrine nindze kuri ant popieriu "25kw", tai vadinasi jis labai blogas zmogus, nes jam pavyko ja nusipirkti, o man ne.

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: cheeky
Kaip ir rasiau, kiekvienas vertina pagal save. Jeigu esi toks kaip vienu postu auksciau parases, pvz vienas is tu kurie stovi prie larioku raudonom nosim ir siltais veidais, kad "kontroliuoti save", tai verciau nesesti net ant adviracio, o jeigu su savikontrole viskas ok, tai perki ka nori, litra ar betkuri kita.

O tas nelochas pasirodo protigesnis buvo (juk neveltui jis - nelochas), nes kartais tenka vaziuoti net dar leciau, tam, kad saugiai pasiekti tiksla.


O kokia prasme pirkt ta litra jei turi savikontrole? Kad galetum 90kmh vazinet reikia +100kw?
As visas pilnas savikontroles, beveik 20 000km pravaziavau su 1100cc ir sekantis moto bus 250cc, nes atsibodo laisvom apsukom vazinet 95% laiko.
Taip kad arba perki litra ir vaziuoji 299kmh, arba perki 500cc ir vazineji pagal taisykles visas kupinas savikontroles.


Kas liecia litro galimybes ir musu kelius, tai as ir nezinau atsakymo. Tiek su 600 , tiek su litru galima vienodai greitai atvaziuoti i klaipeda is vilniaus, nes kelias nera tuscias.. Bet dar yra toks dalykas kaip plastmasiu spalva, kitoks pagreitis, kelimas ant vienkes is gazo ant 3cios pavaros ? Yra zmoniu kuriems tai patinka ir perka jie tai ka nori, o ne tai ka nori kiti.


Nu jei abu neturim ka veikt tai why not :)

Tu dabar naudoji 2 argumentus - squidai ir auksta draudimo kaina. Pirmasis variantas ir taip jau pagarsejęs neigiamai US moto kultūroje o antras turbūt irgi toks didelis ne be reikalo? :) Gablūt pas mus draudimas nėra toks nežmogiškas pradedančiajam su galingu mocu, kadangi tokių nėra daug dėl minėtų įstatymų, kadangi nėra tiek išsitaškymų?

Dėl mastymo skirtumų tarp tų metų - juk kiekvienas tobulėjame savo mastyme ir bręstame ar ne? Ar tu dabar suvoki pasaulį ir mąstai taip pat kaip, kad mastei katik baigęs vidurinę? :)

Dėl r6 su 25kw čia ne pavydas, čia tiesiog absurdas, nes kitokiu atvėju, kaimynas būtų blogietis nesvarbu ar ant dokų 25 kw ar 101 :)

O kalbat apie tą patį rev matching'ą. Kam blogiau baigsis? Tam kuris katik nusipirko busa išsilaikęs teises ir ant posūkio downshift'ino ir bandydamas rev matchint per daug rankenos atsuko? (nes visgi jis katik išsilaikė teises, o kad tokių dalykų nedaryt posukyje nieks nemoko lt mokyklose) ar tas kuris tą patį padarė su 300 ar 600tuku?

Plius pažiūrėjau tą busos video... Tai ar tu manai kad su tokiais įgudžiais ką jis moko turėtų važinėt ką tik išsilaikę teises žmonės? Kad savo moco taip bijotu, kad vairuotu su 2 pirštais? :D kas jei vėjas papūs ar kokia duobę pervažiuos?
2015 Balandžio 25 01:56
Narys
50cc *
#479    

Jei motociklo dokumentuose nenurodyta galia. Ar šiuo atvėju galima vairuoti motociklą turint tik a2 kategoriją? pvz toki kaip Suzuki sv650, bandit, Kawasaki zr7, Yamaha fz6
2015 Gegužės 15 21:29
Pėsčiasis narys
25cc *
#480    

Sveiki.Ką manot apie yamaha yz krosinuka su Aprilia rs 125 varikliu 21kw ?ar verta pirkti ? Ar nebus daug problemų?
2015 Gegužės 20 09:58
Puslapiai: 1..14151617




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17