Renginiai ir susitikimai » Reportažas iš Rising Thunder 2015
Gegužės 23 d. po dvejų metų pertraukos, geriausi Lietuvos motociklų perdarymo, arba paprasčiau - customizing‘o – meistrai ir apie
tūkstantis žiūrovų vėl rinkosi klubo „Twins Forever MC“ organizuojamame renginyje „Rising Thunder“.
Po vienkartinio pabandymo pakeisti aplinką 2013-aisiais, šiemet šou vėl grįžo į savo tradicinę vietą – šalia Raseinių esančią „Karpynę“. Tiesa, šis gigantiškas poilsio kompleksas, kurį kažkodėl vis dar vadina „kaimo turizmo sodyba“, pasitiko gerokai pasikeitęs.
Pagrindinė šventės dalis – motociklų paroda – vyko naujai pastatytoje sporto salėje, o roko koncertas ir kiti neatsiejami baikeriškų renginių atributai vyko atviroje erdvėje, tad ieškodami pramogų žiūrovai nuolatos migravo po „Karpynės“ teritoriją.
Šiųmetinis „Rising Thunder“ visų pirma buvo neįprastas savo „blaivumu“ renginys – dėl metų pradžioje įvesto diskriminacinio (o ką, gal ne?) nulio promilių limito, daugumos dalyvių stalai atrodė varganai kuklūs, o ir pačių baikerių veidai švietė katalikiška dora bei valančišku susikaupimu. Vos neparašiau „valančiūnišku“ – tikriausiai dėl to, kad tarp „Rising Thunder“ žiūrovų buvo matyti ir pats J.Valančiūnas (Be A. Sabonio, turinčio triratį „Golwingą“, ir kažkada su savo sportbaiku į avariją pakliuvusio R. Javtoko, tai bene tik trečiasis mano žinomas lietuvių krepšininkas, besidomintis motociklizmu. Bet šįkart ne apie juos).
Konkurse varžėsi 49 motociklai, pretendavę į dešimt nominacijų: „Cafe Racer“, „Bobber“, „ Bagger“, „Public’s Best“, „Airbrush“, „Best Engineering Solution“, „Crazy Bike“, „Freestyle“ ir „Modified Harley“. Pastarųjų dviejų nominacijų nugalėtojams atiteko ir piniginiai prizai, tačiau jų dydis liko paslaptyje.
Didžiąją dalį ekspozicijos sudarė Harley Davidson (HD) modeliai, šiek tiek mažiau – „japonų“, o visų kitų gamintojų – tik vienas kitas. Šiemet nebeliko senovinių, triračių ir motociklų su priekabomis kategorijų. Beje, įdomu, kad visų klasių, išskyrus „Public‘s Best“ nugalėtojus išrinko patys dalyviai.
Ištikimi „Rising Thunder“ lankytojai turėjo pastebėti, kad ekspozicijoje buvo ir pora jau matytų motociklų. Ką ten matytų, netgi ir gavusių apdovanojimus ankstesniaisiais metais. Tai – „kaukolinis“ „Hoss Boss“ („Public‘s Best“ titulas, 2012 m.) ir smarkiai perdarytas HD „Vrod“ („Crazy Bike“, 2013 m.).
Apžvelgus konkursinius motociklus ir pamėginus galvoje apibendrinti – kas gi pasikeitė per paskutinius dvejus metus lietuviškame custom pasaulyje – priėjau išvadą, kad bagger ir cafe-racer stiliai, ko gero, šiuo metu gali pasigirti didžiausiu populiarumu, o chopper‘ių ir bobber‘ių šlovės valanda jau prigesusi. Be to, daugėja spalvų, aerografinių piešinių, įvairių originalių sprendimų.
Apskritai tai galime pasidžiaugti, kad bendras mūsų šalies customizer‘ių lygis kasmet auga, ir daugelis renginyje matytų darbų nepadarytų gėdos ir Vakaruose, ypač – pagrindinių lietuvių tiuningo dirbtuvių sukurti kūriniai. Tačiau džiugu matyti, kad ir pavienių meistrų pristatyti darbai atrodė ganėtinai solidžiai. Tiesa, buvo keletas ir tokių variantų, kurių autoriai arba dirbo principu „kas gausis, tas gerai“ arba yra susipykę su skonio pajautimu. Ai, bet gi dėl jo nesiginčijama.
Beje, parodoje taip pat dalyvavusių keleto Latvijos atstovų kūriniai kokybiškai gerokai nusileido mūsiškiams. Jei tai buvo iš tiesų geriausia, ką galėjo pasiūlyti „braliukai“, tai lietuvių meistrai yra tikrai pralenkę kaimynus kokiu dešimtmečiu.
Prieš pereinant prie nugalėtojų temos, turiu prisipažinti, kad nustebino tai, jog klaipėdiškių komanda „Los Torpedos“, 2013-aisiais iškovojusi pagrindinį „Rising Thunder“ prizą, šiemet netikėtai liko be jokio apdovanojimo, nors pristatė du išties puikius kūrinius - old school chopper stiliumi perdarytus HD.
Tikriausiai apmaudžiai turėjo pasijusti ir „TJ“ studijos dailininkas Tadas, kurio rankomis buvo išdažyta daugiau nei tuzinas konkursinėje programoje dalyvavusių motociklų, tačiau „Best Airbrush“ kategorijoje nugalėjo ne jo „pieštas“ motociklas.
Na, bet tai – fortūnos dalykai. Tačiau kaip vertinti tai, kad tarp nugalėtojų šiemet net du motociklai buvo... akivaizdūs plagiatai? Kurie – nutylėsiu. Tegu tai lieka pačių meistrų sąžinės reikalu. Juk nugalėtojų niekas neteisia, ar ne?
Rezultatai:
Best Cafe Racer – 1983 m. Kawasaki KZ750. Autorius: „Vilnius Moto House“, Vilnius.
Best Bobber – 2001 m. Harley Davidson FXSTS. Autorius: „Killer Custom“, Pėdžiai.
Best Bagger – 2010 m. Harley Davidson FLHR. Autorius: „Killer Custom“, Pėdžiai.
Public‘s Best – Harley Davidson. Autorius: Hells Angels, Kaunas.
Best Airbrush – 2011 m. Harley Davidson FLTRX. Autorius: Tommy and Sons, Vilnius.
Best Engineering Solution – Savadarbis. Autorius: Vilmas Kiela, Kėdainiai.
Best Crazy Bike – Savos gamybos. Autorius: Maris Murnieks, Ryga.
Best Freestyle – 1973, Honda CB750. Autorius: Vytenis Gražys, Kaunas.
Best Modified Harley –1971 m. Harley Davidson Ironhead. Autorius: „Tatomoto Garage“, Kėdainiai.
Daugiau foto: http://www.motomanai.lt/p-media_list.1353.Renginiai.Rising_Thunde....
P.S. atsiprašau dėl nuotraukų kokybės. Dėl tam tikrų aplinkybių negalėjau pasiimti normalaus fotoaparato.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Po vienkartinio pabandymo pakeisti aplinką 2013-aisiais, šiemet šou vėl grįžo į savo tradicinę vietą – šalia Raseinių esančią „Karpynę“. Tiesa, šis gigantiškas poilsio kompleksas, kurį kažkodėl vis dar vadina „kaimo turizmo sodyba“, pasitiko gerokai pasikeitęs.
Pagrindinė šventės dalis – motociklų paroda – vyko naujai pastatytoje sporto salėje, o roko koncertas ir kiti neatsiejami baikeriškų renginių atributai vyko atviroje erdvėje, tad ieškodami pramogų žiūrovai nuolatos migravo po „Karpynės“ teritoriją.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Šiųmetinis „Rising Thunder“ visų pirma buvo neįprastas savo „blaivumu“ renginys – dėl metų pradžioje įvesto diskriminacinio (o ką, gal ne?) nulio promilių limito, daugumos dalyvių stalai atrodė varganai kuklūs, o ir pačių baikerių veidai švietė katalikiška dora bei valančišku susikaupimu. Vos neparašiau „valančiūnišku“ – tikriausiai dėl to, kad tarp „Rising Thunder“ žiūrovų buvo matyti ir pats J.Valančiūnas (Be A. Sabonio, turinčio triratį „Golwingą“, ir kažkada su savo sportbaiku į avariją pakliuvusio R. Javtoko, tai bene tik trečiasis mano žinomas lietuvių krepšininkas, besidomintis motociklizmu. Bet šįkart ne apie juos).
Konkurse varžėsi 49 motociklai, pretendavę į dešimt nominacijų: „Cafe Racer“, „Bobber“, „ Bagger“, „Public’s Best“, „Airbrush“, „Best Engineering Solution“, „Crazy Bike“, „Freestyle“ ir „Modified Harley“. Pastarųjų dviejų nominacijų nugalėtojams atiteko ir piniginiai prizai, tačiau jų dydis liko paslaptyje.
Didžiąją dalį ekspozicijos sudarė Harley Davidson (HD) modeliai, šiek tiek mažiau – „japonų“, o visų kitų gamintojų – tik vienas kitas. Šiemet nebeliko senovinių, triračių ir motociklų su priekabomis kategorijų. Beje, įdomu, kad visų klasių, išskyrus „Public‘s Best“ nugalėtojus išrinko patys dalyviai.
Ištikimi „Rising Thunder“ lankytojai turėjo pastebėti, kad ekspozicijoje buvo ir pora jau matytų motociklų. Ką ten matytų, netgi ir gavusių apdovanojimus ankstesniaisiais metais. Tai – „kaukolinis“ „Hoss Boss“ („Public‘s Best“ titulas, 2012 m.) ir smarkiai perdarytas HD „Vrod“ („Crazy Bike“, 2013 m.).
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Apžvelgus konkursinius motociklus ir pamėginus galvoje apibendrinti – kas gi pasikeitė per paskutinius dvejus metus lietuviškame custom pasaulyje – priėjau išvadą, kad bagger ir cafe-racer stiliai, ko gero, šiuo metu gali pasigirti didžiausiu populiarumu, o chopper‘ių ir bobber‘ių šlovės valanda jau prigesusi. Be to, daugėja spalvų, aerografinių piešinių, įvairių originalių sprendimų.
Apskritai tai galime pasidžiaugti, kad bendras mūsų šalies customizer‘ių lygis kasmet auga, ir daugelis renginyje matytų darbų nepadarytų gėdos ir Vakaruose, ypač – pagrindinių lietuvių tiuningo dirbtuvių sukurti kūriniai. Tačiau džiugu matyti, kad ir pavienių meistrų pristatyti darbai atrodė ganėtinai solidžiai. Tiesa, buvo keletas ir tokių variantų, kurių autoriai arba dirbo principu „kas gausis, tas gerai“ arba yra susipykę su skonio pajautimu. Ai, bet gi dėl jo nesiginčijama.
Beje, parodoje taip pat dalyvavusių keleto Latvijos atstovų kūriniai kokybiškai gerokai nusileido mūsiškiams. Jei tai buvo iš tiesų geriausia, ką galėjo pasiūlyti „braliukai“, tai lietuvių meistrai yra tikrai pralenkę kaimynus kokiu dešimtmečiu.
Prieš pereinant prie nugalėtojų temos, turiu prisipažinti, kad nustebino tai, jog klaipėdiškių komanda „Los Torpedos“, 2013-aisiais iškovojusi pagrindinį „Rising Thunder“ prizą, šiemet netikėtai liko be jokio apdovanojimo, nors pristatė du išties puikius kūrinius - old school chopper stiliumi perdarytus HD.
Tikriausiai apmaudžiai turėjo pasijusti ir „TJ“ studijos dailininkas Tadas, kurio rankomis buvo išdažyta daugiau nei tuzinas konkursinėje programoje dalyvavusių motociklų, tačiau „Best Airbrush“ kategorijoje nugalėjo ne jo „pieštas“ motociklas.
Na, bet tai – fortūnos dalykai. Tačiau kaip vertinti tai, kad tarp nugalėtojų šiemet net du motociklai buvo... akivaizdūs plagiatai? Kurie – nutylėsiu. Tegu tai lieka pačių meistrų sąžinės reikalu. Juk nugalėtojų niekas neteisia, ar ne?
Rezultatai:
Best Cafe Racer – 1983 m. Kawasaki KZ750. Autorius: „Vilnius Moto House“, Vilnius.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Bobber – 2001 m. Harley Davidson FXSTS. Autorius: „Killer Custom“, Pėdžiai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Bagger – 2010 m. Harley Davidson FLHR. Autorius: „Killer Custom“, Pėdžiai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Public‘s Best – Harley Davidson. Autorius: Hells Angels, Kaunas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Airbrush – 2011 m. Harley Davidson FLTRX. Autorius: Tommy and Sons, Vilnius.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Engineering Solution – Savadarbis. Autorius: Vilmas Kiela, Kėdainiai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Crazy Bike – Savos gamybos. Autorius: Maris Murnieks, Ryga.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Freestyle – 1973, Honda CB750. Autorius: Vytenis Gražys, Kaunas.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Best Modified Harley –1971 m. Harley Davidson Ironhead. Autorius: „Tatomoto Garage“, Kėdainiai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Daugiau foto: http://www.motomanai.lt/p-media_list.1353.Renginiai.Rising_Thunde....
P.S. atsiprašau dėl nuotraukų kokybės. Dėl tam tikrų aplinkybių negalėjau pasiimti normalaus fotoaparato.
Paskelbė: Saulius (Dellamorte)
Narys
1100cc |
Na, nesutikciau kad "Best Crazy Bike – Savos gamybos. Autorius: Maris Murnieks, Ryga." atsilieka kazkuo nuo kitu, taip stylius kitoks, bet cia Wow! kurinukas, iskart aki traukia, 100% crazy Aciu uz reportaza!
2015 Gegužės 29 20:23
redagavo Decoy 2015 gegužės 29 20:28
|
Narys
900cc |
Nesupratau, kaip zmonis rinko? Buvo galima balsuoti tik uz viena baika, o ne uz visas nominacijas. Taip iseina, suskaiciavo ziurovu balsus ir atitinkamai pagal moco stiliu, daugiausiai surinkes, gavo apdovanojima? Cekis turbut mazokas, kad slepe suma?
2015 Birželio 2 09:05
|
Narys
900cc |
Jo, ne taip supratau. Buvo parasyta "nugalėtojus išrinko patys dalyviai". Sumaisiau su ziurovais.
2015 Birželio 2 12:48
|
Praktikas
900cc |
Tūkstantis žiūrovų ? Iš kur tiek?
2015 Birželio 2 15:11
redagavo ltd 2015 birželio 3 14:08
Trans Alp
|
Narys
600cc |
Dėkui už straipsnį beje, iš foto, tai nepanašu, kad buvo daug žiūrovų
2015 Birželio 3 13:16
USM Racing Team
www.usm.lt www.dropshop.lt |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |