Nuotraukos, failai ir įdomios nuorodos » CRASH
Narys
1200cc |
Na, galutiniame variante tai taip, nebūtų susuktas vairas, būčiau turbūt nulaikęs. Chronologija daugmaž tokia: pirmu bėgiu nuspaudžiu sankabą ir riedu; pradedu apsisukimą; galas slysteli (paliečiau ar nepaliečiau galinį stabdį dabar jau nebepasakysiu); dedu dešinę koją ant žemės, kad išlaikyčiau; motociklas pakrypsta dar labiau (vairas susuktas, galas jau slystelėjęs, kampas susidarė šioks toks); nebeišlaikau ir nušoku.. Nežinau kol kas, ko galėčiau pasimokyt apart kelio ir aplinkos sąlygų įvertinimo, gal labiau patyrę paprotins
2015 Liepos 17 15:55
redagavo triple 2015 liepos 17 16:04
|
Narys
900cc |
Nieko čia nepatarsi, tiesiog reikia praktikos. Ant slidžių paviršių, žvyro, smėlio ir pan. reikia naudoti galinį stabdį, tada galą gali nešioti kiek nori, priekis važiuoja. Tą aišku reikia pasibandyti, pajausti. Aš visada kai būna proga pastabdau galiniu, kad pasitreniruot kaip tas galas slysta, kai ant kokio smėliuko stoji, vienas kur nors, be eismo. Kartą netyčia vietoj galo paspaudžiau priekį ant smėlio Bet kai mocas lengvas 120kg, tai nulaikiau, su sunkesniu būčiau paguldęs. T.y. ir buvau paguldęs sunkesnį, norėjau pasilenkt pažiūrėt gale kažką ir stovėdamas vietoj nukritau ant šono, sunkaus nenulaikysi. Visko būna, normalu
2015 Liepos 17 17:35
redagavo klemkas 2015 liepos 17 17:36
|
Pėsčiasis narys
600cc |
2015 Liepos 25 20:58
|
Narys
1200cc |
2015 Liepos 27 11:11
|
Narys
1100cc |
3 variantai situacijos sprendimo. 1) duodi gazo ir guldai labiau (teisingiausias) 2) stabdai ir varai tiesiai (kol tamsu - nesaugu atrodo, bet matosi veliau, kad vietos daug) 3) Susitrauki panikoj, stabdai, ziuri i pertvara ir bandai kazka su vairu daryti Pasirinkimas buvo tobulas P.S. greitis pries posuki 70, iki asfalto pabaigos tapo 19, neaisku ar mph ar kmh. Gera situacija, tokia etalonine. Video zmogus deda jau 3+ metus youtube, o vairuoti taip ir neismoko, rusiskai tokiu atveju sakoma "печалька".
2015 Liepos 27 13:46
|
Krapštukas
1100cc |
Man cia labai pazystama situacija, kelis kart esu pats per karstai atvaziaves i nusukimus is greitkeliu. Tiesiog prarandi greicio nuovoka, tie 60-80km/h atrodo ejimas pesciomis po keliu valandu lekimo dvigubai didesniu greiciu ir tada sutinki va toki astru vingi Ir visada naudodavausi pirmu variantu, tik kad ne tai jog akseleratoriu sukciau, bet tiesiog laikau ji vienoj vietoj. Ir visada tokios situacijos baigdavosi adrenalino antpludziu ir atradimu jog motocikla galima guldyt gerokai daugiau, nei tai dariau iki siol
2015 Liepos 27 14:02
|
Narys
1100cc |
Guldai kol pakojai nepradeda asfalto braizyti, kai pradeda braizyti - laikai bukle kiek reikia tam posukiui Dauguma mano, kad jie gali uzsikabinti, dar kazkaip blogybiu pridaryti, bet cia yra tas pats kas redline indikatorius. Jo pradzioje nieko blogo neatsitinka, taciau virsyti nerekomenduojama. Neveltui daugumos originaliu pakoju krastuose yra specialus apvalus varzteliai keiciami, arba forma atitinkama.
2015 Liepos 27 14:13
redagavo Decoy 2015 liepos 27 14:25
|
Krapštukas
1100cc |
Ir dar labai svarbu sedesena tokiose situacijose. Vien tik iskisus keli ir galva nukreipus prie vidines posukio puses galinio vaizdo veidrodelio (kissing the rear view mirror), galima labai daug ground clearance islosti. Is esmes va kad isvengti sito cia jau patalpinto griuvimo, butu pakake galva pakreipt i desine https://www.youtube.com/watch?v=WjYmJVo6gRM
2015 Liepos 27 14:24
|
Narys
400cc |
Aš tai nesuprantu kolegos, apie ką jūs čia kalbate? Kokie dar galvų sukimai, pakreipimai ir t.t. Gal galima kokių nors straipsnių ar elementarių papasakojimų apie tai, kaip reikia elgtis ekstremalioje situacijoje?
2015 Liepos 27 14:56
|
Narys
1100cc |
Kalba apie svorio centra, jei "buciuoji" veidrodi (butent tos puses i kuria suki), reiskia kunas yra toje padietyje, kuri padeda posuki iveikti, daugiau paguldyti, astriau paimti.
2015 Liepos 27 15:05
|
Krapštukas
1100cc |
Lietuvisku straipsniu nezinau ar yra, angliskai ieskok apie "motorcycle body position", youtube yra video. Prisiminiau dar apie sita, jei reikia lietuviu kalba: http://www.motomanai.lt/p-articles.parent-1497.html Youtube yra visa tai video formate po pavadinimu "Twist of the wrist". Prisegu foto, kurioj posukis iveikiamas tuo paciu greiciu (mano prielaida), bet del skirtingos sedesenos, kampas kuriuo paguldytas motociklas gerokai skiriasi. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Liepos 27 15:16
|
Narys
400cc |
Jo pasirinktoj trajektorijoj papuole nemaza duobe, abejoju ar suktum gaza ir guldytum ant jos, noredamas paskaraidyti, ne lowside ,kaip jis, o highside. Bet kiek isgirdau, jam labiausia buvo gaila naujos striukes?
2015 Liepos 27 17:07
redagavo rock 2015 liepos 27 17:09
|
Narys
1100cc |
Cia ir yra klaida, reikia daryti kaip reikia, o ne galvoti kaip tas atrodo. Duobe yra labai maza lyginant su atkapra asfalto, sukibimo ten daugiau nei pakankamai. High side sitoje ivyktu tik tuo atveju, jei staigiai rankena atsuktum maksimliai, o kai ratas prasisuktu ir pradetu ciuozti - uzciauptum. Stabdant gavosi lowside. Tame ir reikalas kad mazu-maziausiai nereikejo stabdyti isvis, tik guldyti motocikla ramiai. O tas, kas labai gerai moto valdyti moka, atsukinetu svelniai rankena. Tokiu budu nuimant nuo priekinio rato kruvi, mazinant jo slidimo tikimybe ir didinant bendra padangu sukibima. Sulaukite nakties, ir pavazinekite ratais ziediniuose sankryzuose, kai masinu nera. Ten duobiu irgi yra, pravaziuokit specialiai. Padidinkite pamazinkite greiti varykliu/stabdziais - pamatysite kaip motociklo pakaba reaguoja, ir kaip linija vaziavimo valdyti, kaip ji keiciasi priklausomai nuo padieties. Aisku ta geriau daryti ziede, bet kai nera eismo visiskai, pora ratu prasukti ir cia labai pades.
2015 Liepos 27 17:35
redagavo Decoy 2015 liepos 27 17:58
|
Narys
900cc |
rusiskos nudienos, prasesi prasesi i galva ir prisiprase https://www.youtube.com/watch?v=gUbVTsXBrJc
2015 Liepos 30 23:45
real men ride twins
|
Narys
400cc |
Šitos pamokos senis ilgai nepamirš... Prieš lodamas ant motociklisto, kitą kartą laabai gerai pagalvos...
2015 Liepos 31 05:21
|
Narys
900cc |
2015 Rugpjūčio 4 22:38
real men ride twins
|
Narys
900cc |
2015 Rugpjūčio 5 08:12
|
Pašėlęs
900cc |
[Cenzūruota] Kai daugiau pasilenki į posūkio pusę, tai guldyt gali MAŽIAU, o ne daugiau. Tam ir lenkiesi, kad mažiau guldyt, kad perkelt svorio centrą žemyn į posūkio pusę. Ir ne prie veidrodėlio reikia lenktis, nes tai vėl gi nepadeda, o kaip tik išsitiest kuo toliau nuo motociklo. Tokie "guldytojai" paskui pakojais braižo asfaltą ir stebisi kodėl taip nutinka Jei teisingai važiuoji, tai net čioperiu nekabini pakojais (nebent specialiai, dėl smagumo). Dar kartą pakartosiu - lenkimosi tikslas yra guldyti MAŽIAU. Jei nori guldyti labiau, gali nesilenkt arba lenktis į kitą pusę Pasižiūrėk iliustraciją kur Edvardas idėjo ir bus aišku.
2015 Rugpjūčio 5 10:45
redagavo civic 2015 rugpjūčio 5 14:50
Free Rider
|
Narys
900cc |
2015 Rugpjūčio 6 10:01
real men ride twins
|
Optimistas
600cc |
o kurio cia kalte?
2015 Rugpjūčio 6 11:20
..... I SOLD MY SOUL FOR ROCK & ROLL .....
|
Pėsčiasis donoras
400cc |
2015 Rugpjūčio 8 17:18
|
Narys
900cc |
nuo 1:40 https://www.youtube.com/watch?v=Yeh5gRHDzhI is aprasymo, autoriui kiekvienais metais tas pats nutinka
2015 Rugpjūčio 9 10:56
real men ride twins
|
Narys
1100cc |
Is serijos "turiu draudima, ne as busiu kaltas, vaziuojam", jei nepastebejo - tai nzn kas galetu daugiau ivykti kad demesi atkreipti, ausyse sirena...?
2015 Rugpjūčio 9 13:18
|
Donoras
1100cc |
aš suprantu, kad taip galima važiuot su tanku, džipu, fūra bet su motociklu.. man tai kažkaip dzin kas teisus, gulėt tai man poto reikės ir žaizdas laižytis
2015 Rugpjūčio 9 16:14
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |