Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » New Afica Twin - CRF1000L
Narys
400cc |
Girdėjau, kad Regitra planuoja visus Fazerius naujom Afrikom keisti- šū-do gi nesirinktų...
2015 Birželio 1 23:57
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Viskas aisku - tada perku
2015 Birželio 2 08:28
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
teoriskai taip, bet regitra metu gale suskaiciuos ir pasakys ar visi
2015 Birželio 2 08:29
redagavo Plasnart 2015 birželio 2 08:30
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Kas labai domisi tai jau turbut zino. Pasirode siek tiek specifikacijos: http://powersports.honda.com/documentum/model_pages/specification....
2015 Liepos 30 19:01
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
1100cc |
Idomus video, labiausiai nustebino kad toki 'drambliuka' sokdina kaip harda. https://www.youtube.com/watch?v=xMHdF5M6SZ0
2015 Rugpjūčio 6 19:25
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 6 19:32
|
Narys
1000cc |
Reklamose ir drambliai skraido. Kai saviski nusipirksit taip paskraidinkit... Tada zevekites. Teisingam draiveriui paduotas ir goldwingas skristu per tuos kauburius.... http://dangerismymiddlename.com/archives/3222 Turbut nereiskia kad sv650 yra belekoks supermoto...
2015 Rugpjūčio 6 19:56
|
Narys
400cc |
Tai, kad CRF1000L yra laukiamas ir geidžiamas, avansu suteikiant jam buvusios afrikos privalumus ir tikintis dar daugiau privalumų, tai jaučiasi. Greičiausiai tai tokie lūkesčiai pasiteisins, bet juk mažas procentas abejonės turi teisę gyventi, ar ne ? Tas abejonės procentas ir jaučiasi Turistux'o klausime. Nesu eGZpertas, bet CRFdupenkšimL yra tokių "verarbeitung", tobish kokybinių, dalykų, kurie, sakyčiau daro gėdą Honda giminei. Elektros "pravodkė", pvz. - nors viskas ten funkcionuoja be priekaištų, bet vaizdas, kaip izoliacija kažkokio, apie darbo kultūrą supratimo neturinčio tailandiečio, gumulais susukiota, maloniai nenuteikia. Yra elektrinėj daly ir daugiau tokių kaip čia pasakius, negražumų, dėl kurių ne tik tailandietį surinkėją, bet jau ir konstruktorių kaltu vadint galima. Ir nežinia ar tai neatsilieps ilgaamžiškumui. Tai va, gal ir 1000L po apatiniais rūbais nebus toks švarus, kaip reklaminiuose paveikslėliuose ? Aiku, galima sakyt, kad 1000 tai ne 250, kad tai visai kita klasė ... bet tai giminė gi ta pati ... kam jai gėdą daryt ... IMHO, tas Turistux klausimas nėra visai be logikos ir pas gydytoją dėl to jam eiti tikrai nereikia
2015 Rugpjūčio 6 22:45
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Tai kad čia buvo rašyta visai ne apie tai... Pabandyk dar kartą temą nuo pradžios paskaityti. Jei rasi diskusijų apie kokybę arba apoe tai, kad jau visi perka arba bent užsisakė, lenksiu galvą. Jei ne tai manau ......
2015 Rugpjūčio 6 23:34
|
Narys
900cc |
Po tuo video man patiko šitas komentaras:
Ar neturėtų honda bent kažkuriais parametrais lenkti konkurentus arba būti bent vienodai gera, kad konkuruotų.. O po to šuolio kažkaip man pasirodė, kad amortikai sulindo iki pat pomidorų, įdomu kiek tokių šuolių atlaikytų realybėj. Afrika buvo legenda, nes neužmušama ir kaip suprantu lengvai tvarkoma ar modifikuojama. O čia su visais DCT ir kitais pribumbasais be serviso gal net tepalų nepasikeisi Aš aišku tik spėlioju, bet naujų motociklų tokios tendencijos. Gal todėl grįžta retro mocai į gatves, kuriuos galima visiškai perrinkti su raktų komplektu esančiu po sėdyne..
2015 Rugpjūčio 7 07:05
|
Narys
1000cc |
Aš irgi vis dar džiaugiuosi, kad motociklų gamintojai nedaro tokio nekokybiško, nepatvaraus šūdo, kaip automobilių gamintojai. Na, išskyrus gal BMW motociklai. Tie, sako, servise dalyvauja dažnai. Bet jei ir į motociklų pramonę ateis ši tendencija, jausiuosi labai nusiminęs...
2015 Rugpjūčio 7 10:00
|
Narys
1000cc |
Sitoj vietoj klemko postas man patiko. Motociklas visada buvo grubokas ir paprastas daiktas. Siulaikiniai padarai su tokiom sistemom kaip DCT - nezinau nezinau... Nieko nebeturi is tu laiku, kai ant kelio stumoklius keisdavosi... Tas amerikonskas postas aisku reikalingas tik papliurpt. Neisbandzius labai drasu tokiais teiginiais metytis. Honda daug yra motociklu prigaminus, kurie ant popieriaus yra sudai prie konkurentu... Tas pats Varadero, cbr1100xx, cbr1000rr visada nuo konkurentu litru atsilieka... Bet visi yra bestseleriai. Nes motocikle nera vien galia, max speed ir dizainas. Yra labai daug kitu aspektu. Kuriuos ir turejo senoji afrika. Kuri beje irgi buvo istikro silpna, sunki ir taporna. Bet va buvo ta galimybe ant kelio stumoklius pasikeist... Ko naujoji tikrai nebeturi, ir iskyla klausimas ka jai tokio japaskes idejo, kad ji taptu taip pat bestseleriu.
2015 Rugpjūčio 7 10:02
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
R1200 GS - 238 kg, R1200 GS Adventure - 260 Kg., F800 GS Adventure - 229 kg., CRF1000L - 228 kg., CRF1000L ABS - 232 kg., CRF1000L ABS/DCT - 242 kg. Gal lyginti reikia palyginamus dalykus?
2015 Rugpjūčio 8 15:27
|
Narys
1100cc |
R1200GS (2004–12) Weight: 203 kg (448 lb) R1200GS Adventure (2005–) Weight: 223 kg (492 lb) (Adv) (dry) CRF1000 (2015-): Weight: 208–222 kg (459–489 lb) (dry)
2015 Rugpjūčio 9 04:28
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 9 04:30
|
Narys
1000cc |
KTM 1190 Adventure 110kW, 125Nm ir tik 212kg Kokiu savybiu reiks Africai, kad buti isskirtine? O gal net ir neprivalo but isskirtine? Gal pakaks sito maketinginio triuko su paslaptim, ankstesnes Africos vardo... Juk BMW, puikiai vaziuoja, bet byra ir ir yra pervertinti, taciau visvien turi savo gausu gerbeju buri, nepaisant visu trukumu.
2015 Rugpjūčio 9 07:56
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Tai paimk BMW kokių 1970 metų ir lygink Kokia nauda iš sauso svorio - maniau mocai reikalingi kad su jais važinėti bet matau Decoy labiau patinka juos nešioti. Pasikartosiu - lyginti reikia palyginamus dalykus.
2015 Rugpjūčio 9 14:04
|
Narys
1000cc |
Tai jis ir lygina sausus svorius abieju. Uzpildytu panasiai pakils. Viskas cia gerai su palyginimu.
2015 Rugpjūčio 9 14:12
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Čia Tu teisus, nebus ji niekuo išskirtinė, o dėl kokybės ir gedimų tai tik laikas parodys. Kol kas vienintelis Honda išskirtinumas tai DCT kurią galima bus rinktis ir CRF1000L kam tinka ir patinka. Tesiog Honda tame segmente nieko neturėjo ir nors pavėluotai, bet pasiųlė savo variantą savo gerbėjams. Kad taptu legenda CRF1000L vien pavadinti Africa Twin tikrai nepakanka, laikas parodys ar Hondos marketingas pasiteisins, nes užtarnautą vardą labai lengva sugadinti jei pasirodys, kad naujasis motociklas turi esminių trūkumų. Belieka laukti ir pamatysime, kitamet jau tikrai bus įvairių bandymų įvairiomis sąlygomis aprašymų. Tai tik dar vienas šio segmento žaidėjas, o ar jis bus konkurencingas greitai pamatysim.
2015 Rugpjūčio 9 14:13
|
Narys
1100cc |
Ta prasme, tu nori pasakyti, kad tureti daugiau kuro bake yra trukumas?
2015 Rugpjūčio 9 14:25
|
Narys
1000cc |
Ne esme cia tie keli litrai kuro skirtumas O va DCT is tikro esme, bet apie jos patoguma ir patvaruma nenutuokiu
2015 Rugpjūčio 9 14:31
|
Narys
1100cc |
DCT yra reikalingas Enduro moticklui lygiai tiek pat, kiek sesta pavara. Ar tu jusi super smooth gear switch sprivlaumus zvirkeliu vaziuojant? Man rodos, kaip tik, noresi 'musti saibas' zemin/aukstin specialiai tam netinkamu metu, kad linksmai ir ekstremliai vaziuoti/slysti/buksuoti posukiuose ar is kokio griovio isvaziuoti - kas, kaip tik, reikalauja visu automatiniu sistemu (ABC, CBS, TC, DCT) isjungimo. Kitaip, motociklas tiesiog tau priesinsis. Zodziu, DCT yra konkreciai kelioniniu ir sportiniu motociklu privalumas, vaziuojant ilgesnes distancijas ramiau. (Kaip fotografas-megejas, galiu drasiai ta lyginti su auto/manual fotografavimo rezymais. Butent tuo, kad automatiniais rezymais iranga derinasi taip, kaip atrodo gerai jai, o ne tau. Todel, nestandartinem salygom, ta dazniausiai daro visiskai neteisingai, todel ijungi rankini valdyma, nustatai taip, kaip turi buti, ir tik tada gauni ta tikra norima rezultata) Be abejo tai suteikia univeralumo. Taciau, noriu pabriezti - privaluma naudojant motocikla kitiems tiklams, nei numato gamintojas visose savo reklaminiose brosiurose ar vaizdo reklamose.
2015 Rugpjūčio 9 14:40
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 9 15:01
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Viso to esmė turbūt yra ta - kad Hondoje sėdi "tūpi" konstruktoriai kurie neatsiklausę "visų galų" meistrų iš Europos centro - Lietuvos sukūrė kažkokį šlamštą ir dar be leidimo DCT dėžę jam siūlo. Koks stebėtinas tas Hondos įžulumas. Lietuvoje juk geriausi specialistai - kaip be jų žinios galima buvo taip pasielgti! Beje sausas svoris ne vien kuras (jei dar neteko niekur perskaityti, arba specialiai nepastebėti), o ir kalba ėjo ne apie litrus kuro, o apie kilogramus kuriuos parašė panašiai mąstantis komentatorius po video ir kurį pacitavo klemkas (klemkai ne apie tave kalba eina, o apie komentarą po video). Lyginami nesulyginami dalykai - CRF1000L su DCT šlapias svoris (242 kg) su sausu GS svoriu - tada ir gaunasi "more than a 1200 GS". Tik su sausais mocais niekas nevažinėja kiek teko susidurti. p.s. iš pateiktų specifikacijų matosi, kad CRF1000L bus sūlomas ir be jokių pagalbinių sistemų (be ABS/TCS).
2015 Rugpjūčio 9 15:35
redagavo DCDL 2015 rugpjūčio 9 15:40
|
Narys
1000cc |
O su tokiais svoriais sie mocai yra arti enduro? Nei jie skirti vaziuot bekele, nei tai daryt patogu. Visvien plentais vazines kaip ir 99% GSų ir Tiger Explorerių. Kaimo keliunar zvyrkeliu max. Net ir tam filme, kur GSui padare reklama per Sibira vaziuodami matosi, kad voliojasi kaip girtuokliai su tokiam keliui visai netinkamais GSais. Su kokiu DRZ reikejo vaziuot, vis vien palaikymo komanda lydejo. Jau tada KTM enduro R 690 universalesnis, tik bala zino, kiek patikimas.
2015 Rugpjūčio 9 16:06
|
Narys
1100cc |
To apibrezimas yra visai ne izulume ar ekspertuose, tai yra vienas populiarus ir daug ka paaiskinantis zodis siuolaikinis - marketingas. Prekes aprasyme, kad tuo suinteresuoti kuo daugiau zmoniu, turi buti kuo daugiau visokiu punktu, rieklaintu ar nereikalingu. Tuo visi ir naudojasi. Toliau, ko riekia, ko nereikia - jau atskiria zmones. Faktas lieka faktu, kad DCT enduro motociklui yra is esmes nereikalingas dalykas, kuris prideda sudietingumo konkstrukcijos.
2015 Rugpjūčio 9 16:15
|
Narys
1100cc |
R1200 GS fuel capacity = 20 l R1200 GS adv fuel capcaity = 33 l CRF1000 fuel capacity = 18.8 l 1 litras = 0.75 kg~ R1200GS (2004–12) Wet weight: 229 kg - (20x0.75=15) = 223 - 203dry = 11 kg baterija ir kiti skysciai. R1200GS Adventure (2005–) Wet weight: 256 kg - (33x0.75=25) = 231 - 223dry = 8 kg baterija ir kiti skyssciai. CRF1000 (2015-) Wet weight: 228 kg - (18.8x0.75=14) = 214 - 208dry = 6 kg baterija ir kiti skysciai. Gaunasi kad kad, neskaitant kuro: R1200GS = 203+11=214 kg R1200GS Adventure = 223+8 = 231 Kg CRF1000 = 208+6 = 214 kg Sorry DCDL, bet tavo faktu galai, net visiskai teisingai paskaicuoti, nelabai sueina. 2015 metu Honda yra nei sunkesne nei lengvesne nei desimtmeciu senesnis motociklas su papildomu litru degalu . Ir, isminusavus 14 atliekamu kuro litru is Adventrure, jo svoris gaunasi is esmes, labai-labai panasus, tik su pusantro karto didesnio galingumo varikliu. P.S. Tikriausiai honda naudoja kokia nors pazangia baterija licio ar gelio. Jeigu taip, pakeitus standartine GS'e - svoris sumazetu.
2015 Rugpjūčio 9 16:59
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 9 17:29
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Kol nevelu siuskit I Honda situs analizus ir komentarus, nes kitaip Afrikai bus fiasko
2015 Rugpjūčio 9 17:26
Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
|
Narys
1100cc |
Plasnart, mes visi suprantame kad motociklas, tikriausiai, bus geras, patikimas ir t.t. bet kol kas, niekas negali irodyti kuo "ant popieriaus", jis yra geresnis apart brando/legacy
2015 Rugpjūčio 9 17:31
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 9 17:33
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |