Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)
Narys
50cc |
Dirbant varikliui ir keliant apsukas ant akumo 12,8V daugiau nepakyla. Rele 5 kontaktu. 3 isgeneratorius ir 2 iseina. Ant iseinanciu rodo ant laisvų 6,5V. Kai gazuoju krenta iki 3 V. Kalta rele ar statorius?
2015 Rugpjūčio 12 22:09
|
Narys
1000cc |
Sakoma, kad dazniausiai buna kaltas reguliatorius, bet reiktu ir statoriu pratestuot. Velgi, dazniausiai jis musa i korpusa, tai tikrink, ar netrumpina tie trys statoriaus laidai i korpusa, po to tikrink kiek voltu duoda tarp kiekvieno is tu triju laidu (voltmetras turi buti nustatytas ant kintamos itampos!). Turetu grubiai prie kokiu 5000rpm buti ne maziau 50V, 70V- apsukos ir voltai priklauso nuo motociklo. RTFM. Is tikro tai ir RR testavimui yra metodika, bet man pagal ja visi testai buvo teigiami, o RR buvo visvien blogas. P.S. Kad jau tokia aktuali tema, reiks isverst is serviso manualo ir patalpint testavimo instrukcija. Zinoma, geriau butu jei tai darytu elektronikos specialistas su techniniais paaiskinimais, as galiu tik nukopijuoti ir isversti i lietuviu.
2015 Rugpjūčio 13 06:36
redagavo turistux 2015 rugpjūčio 13 06:41
|
Pašėlęs
900cc |
Tai pamatuok ir statorių, jei jau vis tiek matuoji, kame problema? Faktas, kad visiškai nekrauna. Šiaip manau, kad reguliatorius bus. PS. Beje, turistuk, apie mosfetinius, kad "labiau apkrauna", tai nusišnekėjai. Jų rezultatas tas pats, o kaista mažiau, tai vien iš to darytina išvada, kad efektyvumas didesnis, taigi ir statorius apkraunamas MAŽIAU... Čia jau nesigilinant į veikimo principą, kuris vėl gi - efektyvesnis.
2015 Rugpjūčio 13 10:19
redagavo Quicker 2015 rugpjūčio 13 10:27
Free Rider
|
Narys
1000cc |
Quicker, sakau ka skaiciau, bet nesu profas elektronikas. Mano nuorodoj ta pati raso, kad su mosfet kaista statorius, o ne reguliatorius.
2015 Rugpjūčio 13 13:55
|
Pašėlęs
900cc |
Nesuprantu ar tu skaityt nemoki ar šlanga apsimeti, cituoju tavo paties nuorodą (kur beje rašo teisingai, nors ir pats pripažįsta, kad nieko nesupranta tame):
2015 Rugpjūčio 13 14:11
Free Rider
|
Pašėlęs
900cc |
Paprastai tariant yra du reguliatorių tipai. Vienas, kai statorius apkraunamas dafiga ir perteklinė energija paverčiama šiluma šuntuojant, t.y. bereikalingai apkraunamas tiek statorius, tiek ir reguliatorius. Ir antras tipas (impulsinis), kai mosfet (tai tiesiog efektyvaus tranzistoriaus tipas) ar bele kokiom kitom priemonėm energija verčiama į aukštą dažnį ir reguliuojama fazės trukmė (PWM - Pulse Width Modulation), t.y. tiesiog paimama tik tiek energijos kiek reikia ir papildomai niekas neapkraunama, beigi jokia perteklinė šiluma neišsiskiria (tik tiek, kiek susidaro iš natūralių nuostolių).
2015 Rugpjūčio 13 14:17
redagavo Quicker 2015 rugpjūčio 13 14:29
Free Rider
|
Narys
1000cc |
O tai kur tuomet dedama perteklinė energija, kai generatorius dirba aukštais sūkiais?
2015 Rugpjūčio 13 14:33
|
Pašėlęs
900cc |
Ji neimama, užtat ir nėra šilumos perteklinės, nes nėra perteklinės energijos, dėl to ir kaista mažiau viskas. Perskaityk pirmas kelias pastraipas wikipedijoj ir pažiūrėk iliustraciją, jomajo. Ta prasme apie PWM.
2015 Rugpjūčio 13 14:56
redagavo Quicker 2015 rugpjūčio 13 14:56
Free Rider
|
Narys
1000cc |
Quicker, o kaip tu paaiskinsi pastraipa mano nuorodoje: Fried Stator About 1000 miles later, my stator died. Now I find out that the FH012AA is still a shunt-type regulator, just more efficient than the factory one. So, this regulator probably did nothing to extend the life of my stator. A better move would have been to use a Compufire or Cycle Electric series or switching regulator. Here is a nice install thread with a very important note: "Bottom line - if your model (across the board) has rare instances of Stator failure, the MOSFET units are ideal replacements. But if your models suffers from high incidence of stator failure, a Series R/R like the Compufire may be another choice." Here is an excellent experiment comparing the two types of regulators and here is a related thermal image.
2015 Rugpjūčio 13 17:56
|
Narys
600cc |
O reikia gilintis... Mosfet'iniai veikia taip pat, kaip ir paprasti, tik vietoj tiristorių - lauko tranzistoriai, ant kurių (atidarytoj būsenoj) įtampos kritimas mažesnis - mažiau kaista reguliatorius. Series ir switching reguliatoriai, nors ir daromi su MOSFET'ais, veikia įdomiau...
2015 Rugpjūčio 13 18:38
|
Narys
1000cc |
TomasJ, Malonėk paskaitą į klasę , bet tik jei žinai ką dėstai. Nes šiaip straipsnelių iš angliškų forumų, kaip matai, aš ir pats moku surast
2015 Rugpjūčio 13 18:59
|
Pėsčiasis narys
400cc |
2015 Rugpjūčio 13 21:10
|
Narys
600cc |
Tai kad paskaitas ir be manęs yra kam dėstyt, nesvarbu kad visai ne į temą, o priedo ir su klaidom... O straipsniukai gerai, yra apie ką pamąstyti, pvz į oscilogramas series tipo reguliatoriaus pasižiūrėti. Tiesą sakant, iki šiol nežinojau, kad tokių būna (kaip ir switching)... Bet man kaip ir neaktualu, nei Triumfo, nei Harlio/Biujelo neturiu
2015 Rugpjūčio 13 21:29
|
Narys
1000cc |
Tomai, bet tu turi Honda. O bent jau VFR kepa RR ir statorius taip smagiai, kad pilni forumai modifikaciju, apie kurias kaip tik cia ir kalbama Itariu paskaitos sulauksim tik kai taviskes Hondos iskeps?
2015 Rugpjūčio 13 21:33
|
Auksarankis
900cc |
Kazka cia privelei .is to,ka rasai,kai gazuoji,ant akumo palieka 3voltai.tokiu stebuklu nebuna
2015 Rugpjūčio 13 21:46
|
Narys
600cc |
Nesulauksi - 600RR reguliatorius MOSFET'inis, statorių sudegusių negirdėjau, ant turėto '94 RR buvo "sugedęs" RR (apsilydė kontaktai dėl dviejų tr. šv. lemp. ir galbūt palankstyto porėmio) - laidus prie kontaktų prilitavau, RR su termopasta prisukau. Bet va sekantis motociklas nusimato VFR800...
2015 Rugpjūčio 13 22:31
|
Narys
25cc |
Sveiki. Kinietiško krosinuko akumą atrodo pekrauna. Ant laisvų apsukų itampa būna apie 13,5v, užgazavus 17-18v, kaip ir daugoka? Kiek supratu už viska atsakingas šitas daiktas. Bent jau įtampą apie 14v palaikyt turėtų? O kaip del krovimo apsaugos, nes daugiau nieko ten nėra, tik šitas reguliatorius, degimas, babina ir starterio rėlė. Pas mane toks pats, su 5 laidais, tokia pati fiške. Kam tas 5 juodas laidas? Nes fiške kuri jungiasi į mocą jau lieka su 4 laidais, tai tas juodas laisvas lieka. Gal man užtektų nusipirkt reguliatoriu su 4 laidais pvz toki nes fiškė tai tokia pati.
2015 Rugsėjo 25 22:33
redagavo simkka 2015 rugsėjo 25 22:47
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Reikėtų žiūrėt paga schema, bet 99% kad tiks tas 4 laidų kurį nurodei.
2015 Rugsėjo 25 22:57
|
Narys
25cc |
Na dar reiks sužiūrėt, kad laidų išdestymas pagal spalvas atitiktų. Tai pas mane su įtampa iki 17-18v jau negeras?
2015 Rugsėjo 25 23:21
|
Narys
1000cc |
Virs 15V jau blogai. Kaltas RR. Tik ziurek, ar is statoriaus ne 3 laidai ateina, nes 4-iu laidu tuomet netiks. Is tikro, as nesusidures su kitokiu nei 3-ju faziu, tai mano zinios tuo ir baigiasi. Nenustebk, jei tas is Aliexpress veiks neilgai, cia jau kaip pasiseks uz tokia kaina.
2015 Rugsėjo 26 06:39
|
Narys
50cc |
Tarp Fazių 50V 5000 rpm. Rele idejau naują. Kas jdomiausia - dirbant laisvom apsukom šviesos dega ryškiau, pagazavus prigesta smarkiai smarkiai. Kur ieskot sliekų?
2015 Spalio 3 20:19
|
Narys
1000cc |
Tai voltmetras parodys įtampos kritimą ant aukštesnių sūkių ir ką tada? Blogai dirba naujas (kitaiskas?) RR
2015 Spalio 4 11:06
|
Narys
600cc |
Su normaliu (kad ir sugedusiu) RR neatsimenu tokio nusiskundimo - "ant laisvų krauna, ant apsukų - ne"...
2015 Spalio 4 12:37
|
Narys
50cc |
Sveiki. Maniskiui suzuki sv650s reikia pakeist krovimo rele. Aliexpressas siulo uz 13-24£, o suzuki atstovybe siulo 175€. Suprantu , kad originalia detale pirkti geriausia, taciau noriu pasidomet gal verta butu pirkt deveta patikrinta?
2016 Birželio 6 11:03
|
Narys
1000cc |
Ne tik kokybeje esme, bet dabar taip ilgai eina prekes is Kinijos, kad kol gausi, jau ir vasara bus prie pabaigos. Bet dilerio kaina irgi kosmine. ebay ziurek, Gal nebutinai naudota, kaip sita http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-SUZUKI-SV650S-SV650-SV-650-SK4-.... ~jpi bet kazka turetum rasti ir arciau. Arba http://www.motonet.lt/el-parduotuv/?search [fast]=rectifier Laidus tik gali reikt persidaryti.
2016 Birželio 6 19:53
|
Narys
50cc |
Dekui. Nezinau, manau gal is Lietuvos pirkt geriausia, jei duoda garantija
2016 Birželio 7 19:06
|
Narys
250cc |
Sveiki, turiu problema. Ieskau pagalbos. Modelis honda vt 1100c 1986m. Sakyciau blogai krauna akuma 12.2v - 12.9v max uzgazavus buna, ant laisvu 12v rodo. Yra keista krovimo rele buvusio savininko ir truksta viena laido. prisegsiu nuotraukas. Orginalioje yra 3 geltoni, 2raudona/balta,2 zalia, 1 juodas Pakaitalo 3 geltoni, 2 raudoni, 2 zali. Klausimas ar netinka(pakaitalo) ta rele, del to kad maziau turi laidu, nors parduotuveje kaip analoga dave pirkti (sake tipo tinka)? Ar ieskoti apvijose problemos?
2016 Birželio 27 19:50
|
Narys
250cc |
Nuotraukos abieju reliu Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2016 Birželio 27 19:51
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Sprendziant is vaizdo turi tikt (nesigilinant i schemas). greiciausia beda apvijose arba bloga naujoji rele.
2016 Birželio 27 19:57
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |