Naujienos motopasaulyje » Avarijos
Narys
1100cc |
Jau sakiau, bet pasikartosi - baikit kaltinti kitus, 99% avariju ivyksta butent del motociklininko kaltes. Nekalbu apie teisine puse, kalbu apie neteisinga situacijos vertinima. Kiek jums reikia skaityti tokiu naujienu kad suprasti, jog masina gali kazko nerodyti, pradeti kazka staigiai daryti ar nespeti kazko padaryti. Kaip kazkas sake pesciuju atzvelgiu - geriau kai esi neteisus bet ant koju, nei teisus ant nestuvu. Neteigiu, kad as esu kazkoks idealus ir absoliuciai viska pastebiu iskart, bet jau gan senai ismokau orientuotis pagal 3 esminius faktorius: 1) Automobilio rato bukle (ar pasuktas-tiesus, ar sukasi ar ne) 2) Vairuotojo "bukle" (kur ziuri, kuo papildomu uzsiimes) 3) Masinos charakteristikas situacijoje (ar gali "sauti", staigiai stabdyti/pasukti). Ir dar, kad kazkas, pipses-gazuos po ivykio isvengto (ar tai nepraleido, ar tai uzmigo sankryzoje) - tikrai neprides jokiu emociju teigiamu, tik panika tarp aplinkiniu eismo dalyviu, kurie gal nemate kas ivyko. Parodete nepasitenkinima pakele ranka (tipo "wtf?"), ir vaziuokite sau toliau ismete is galvos kas ivyko. Nes jei viska suksite mintyse, besispjaudant - demesio kelio ir aplinkos vertinimui liks visai nedaug.
2015 Rugpjūčio 30 15:48
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 30 20:09
|
Narys
900cc |
Šakės, Lietuvos squid'ai. Kai perskaičiau, kad su tapkėm važiavo, net monitorių apspjaudžiau suprunkštęs. Aš apakęs, kaip žmonės savęs nemyli.
2015 Rugpjūčio 30 21:08
|
Sunkiasvoris
1100cc |
1.Geras vairuotuojes sukdamas laikys ratus tieisiai. 2.Kaip tu matai ka daro vairuotuojes? Furos ,autobuso t.t. 3.Jei Ferari tai saus jai ZAZ tai stabdys.
2015 Rugpjūčio 30 21:09
redagavo 4xRG 2015 rugpjūčio 30 21:14
|
Narys
900cc |
Gera pastaba, mane irgi tėvas mokė laikyti sankryžoj ratus tiesiai, taip ir darau. Bet kitavertus, nedaug tų gerų vairuotojų. Saugus greitis pagal situaciją ir sveikatos nuostoliai minimalūs
2015 Rugpjūčio 30 21:12
|
Narys
1100cc |
Taip, skirtinti zmones manevrus gali atlikti skirtingai. Tas, kas manim yra parasyta nera vadovelis, tik mano asmenine patirtis ir mintys. Kazkur tai gali tikti, kazkur ne. Manes tai dar nepavede. Be to parasiau tik 3 punktus, o analize vyksta pagal 100 kokiu. Del tavo punktu, taip sakyciau: 1) Dazniausiai tai galioja sankryzuose, bet jei matai toki automobili - jis stovi itartinai. Reiskia kazka planuoja daryti, suprak ka. Mano punktas daugiau taikytinas tiems, kas isvaziuoja is parkingo sone kelio. 2) Tokie turi ne veidrodelius o veidrodzius didziulius. Jeigu nzn ka jis daro, uzemi tokia pozicija, kad per ta veidrodi akiu kontaktas galetu ivykti, ar bent pabuti kad vairuotojas pastebetu "anomalija". Beje, is patirties - visos furos visus praleidzia. Jeigu vairuotojas tave pamato, nors ir truputuka, bet pasitrauks i sona, ka tu pastebesi (nekalbu apie magistrales ir keliu vienos kripties eismo juostu placiu keliu). 3) Teisingai, lenkiant zaza, zinai kad jis nebandys su tavim lenktyniautim (gali per puse sekundes aplenkti) jeigu vaizuoja labai letai - gali sukti kazkur (ziurek sankryzas). O lenkiant Ferrari - ypatingai turi vertinti ta, kas pries ji, nes jis gali nuspresti staigiai kazka aplenkti turinti kelis simtu AG po kapotu, arba bandyti atvaziuoti net maziausias duobes/balas, nes masijos juk gaila.
2015 Rugpjūčio 30 21:16
redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 30 21:30
|
Narys
900cc |
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/is-salutinio-islekusi-vairuo.... Vienas iš retesnių šiemet straipsnių apie moto avarijas, kur nerašo, jog motociklas atlėkė didžiuliu greičiu. Bet ir tai tik dėka moto vairuotojo pareigų.
2015 Rugpjūčio 30 21:59
Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
|
Narys
1000cc |
As kai pora savaiciu is centro i uzmiesti pasivazinejau dviraciu, pamaciau ko nesitikejau. Na taip, ir su motociklu kamstyje vaziuodamas jau atkreipiau demesi, koks aktyvus gyvenimas vyksta mobiliuose telefonuose, bet vaziuodamas dviraciu (t.y., leciau), pastebejau, kad faktiskai panasiai ar girtas, ar su telefonu. Vaziuoja kalbedami telefonu bet kaip, per bet koki sviesoforo signala. Tai kaip jie matys motociklininka, jei sviesoforu nemato. O po avarijos, aisku, jau niekas nesuzinos, kad telefonu pisdielino persirikiuodamas, apsisukdamas be posukio signalo (ranku tai neuztenka ir vairui, ir telefonui), sukdamas i kaire... Ir as cia matau ne menama, bet tikrai rimta problema. O baudos uz telefonus jau seniai nebeveikia...
2015 Rugpjūčio 30 22:10
|
Gatvinis
1000cc |
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/kraup.... tiesa, kas feisbuke seka "Reidas" ten fotkes motociklo honda vtr,
2015 Rugpjūčio 31 10:52
|
Narys
25cc |
Kaip ir minejai pries tai poste su ilgom svisom butina vazynet. Bet as patarciau nusipirkti net galingesne lemputu ir ja pasikeisti. Kai kurios lemputes yra uzdraustos naudot, pvz 6000K, bet saugumas svarbiau. Pries einant technikini as pasikeiciu lempute ir paprasta o po technikines vel i galinga. Mentai gi negali patikrint kiek ten kelvinu sviecia
2015 Rugpjūčio 31 10:57
redagavo hatari 2015 rugpjūčio 31 10:59
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
porai tokiu gudruciu jau buvo kiles noras ne tik lempas, bet ir dantis isbaladot, kai vakarejant nesugeba i trumpas perjungt. susidek papildomas - ir tave geriau matys, ir kitu neakinsi.
2015 Rugpjūčio 31 11:00
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
25cc |
Cia tik pats vairuotojas kaltas kaip vakare nemoka persijungt i trumpas, bet as diena visalaika vazineju su ilgom ir visalaika vazinesiu.
2015 Rugpjūčio 31 11:04
|
Narys
400cc |
Realiai už3,14sa tokie, susimete zenonus ir dar su ilgom važinėja. Net ir dienos metu akina... Ir ką tu tokiam? Va ir pavyzdys, nė dantų išvalymas nepadėtų... O žmogus galvoja, va bl koks aš protingas, mane visi mato.. O kai ką nors apakinęs, pats į jį įsi3,14si, nes jis kokio kamazo bus nepastebėjęs, va tada matysis tavo suvokimas apie bendrajį esimo saugumą...
2015 Rugpjūčio 31 12:05
|
Narys
500cc |
tai tirkai nepades ilgos padeda kai vaziuoji ir saule vakarine tau sveicia i nugara, tada priesais tave atvaziuojantis ir saules akinamas vairuotojas gali pamatyt geriau tave. bet ir taip ne visada butina. patikek yr ageresniu budu saugiai vazineti (nepriklausomai nuo greicio)
2015 Rugpjūčio 31 15:27
|
Narys
1000cc |
Aš žmonai liepiau jungt ilgas kai važinėja dieną mieste Dienos metu tikrai nieko neakina, bet vis geriau atkreipia dėmesį.
2015 Rugpjūčio 31 15:39
|
Pošliukas
1500cc |
Ilgos dienos metu nieko gero, tik akina is priesais atvaziuojancius ir buna sunkiau ivertinti moto greiti ir atstuma. Geriau truputi sukeltos trumpos dienos metu.
2015 Rugpjūčio 31 15:43
Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
|
Narys
600cc |
Vaziuodamas po Rytu Europa dienos metu jungdavau ilgas, kai vaziavau pirmas is keturiu grupeje. Mano fara paprasta su H4 lempute buvo. Tai buvo birzelio menesi, saulei pleskinant nevaikiskai. Bet apie 6-7 vakare jau pereidavau ant trumpu.
2015 Rugpjūčio 31 15:46
|
Narys
600cc |
Abejoju, kad akinamas vairuotojas galėtų tinkamai nustatyti atstumą ir greitį tavo moco. Manys, kad esi toli ir suks sankryžoje, o pats lėkdamas kaip kulka perpjausi jo auto ir nudažysi raudona spalva.
2015 Rugpjūčio 31 15:56
|
Narys
1000cc |
Mano visai kitokia patirtis. Su xenonais vaziuojant mane matydavo, o issiemus prasidejo nematymas. Greit as nelakstau, beje. Taigi sudejau juos atgal. Ir akint jie nieko neakina, nes stovi lesiuose ir sureguliuota taip kaip priklauso. Netgi tikrinau del sventos ramybes su aparatu. Skiriasi spalva (4300K) ir ryskumas. UK sita lempa su xenonais netgi kiaurai TA (MOT) eina. Jei i dauzytus motociklus, kuriuose lempa pakeista kinietiska puodyne ideda xenona ir tingi susireguliuot, gal tada ir akina, nezinau. Manes dienos metu neakina prasilenkiant motociklai nei su ilgomis, nei su xenonais. Bet uztat matosi geriau. Kai prades lietuvaiciai vazinet ziuredami i kelia, o ne i telefona, prisigere ses ne uz vairo, o i trolika ir ismoks vaziuot viena kuria nors juosta, o ne is karto visom 3-im ar kiek ten ju yra, tuomet tokiu spec. priemoniu nebereiks. Bet kol kas yra kitokia situacija.
2015 Rugpjūčio 31 16:07
|
Narys
900cc |
ikisiu savo 3 kapeikas, vazinekit jus su tom savo ilgom,priesrukinem, uzsideje ryskius kelininku kombenzonus ir pan. bet neatleistina klaida yra galvojimas, kad jus delto tampate matomi, motociklu vaziuojant svarbu yra vadovautis taisykle, kad esi nematomas ir vairuoti "defencive" stiliumi, visa laika saugojantis galimu pavoju, tad jei su ilgom sviesom jauciates geriau matomi, geriau jau vaziuot be ju, bet atsargiau.
2015 Rugpjūčio 31 16:25
real men ride twins
|
Narys
1000cc |
Nu tai dar geriau padaryti visa kompleksa prevencijos, t.y., kaip tu sakai "defencive", plius hi-viz priemones. Sviestas sviestuotas cia tikrai nebus.
2015 Rugpjūčio 31 16:39
|
Narys
900cc |
Dar reiktu automatinio ginklo su trasuojančiom kulkom... taip pyst paleidi serija ir ramoo
2015 Rugpjūčio 31 17:23
Svarbu neleist Zmonai nugriaut namo, nupjaut medzio ir uzaugint dukters
______________ اللتوانية كافر |
Narys
900cc |
Jei rimtai, tai kiekviena prevencija praranda savo efektyvumą kai pradedi galvoti, kad ji "Tikrai Veikia"
2015 Rugpjūčio 31 20:30
Svarbu neleist Zmonai nugriaut namo, nupjaut medzio ir uzaugint dukters
______________ اللتوانية كافر |
Narys
600cc |
Nieko prieš dėl xenonų. Kad tikrai pamatytų nematantys galima ir pasignalinti. https://www.youtube.com/watch?v=EQ0Jrc05rIo
2015 Rugpjūčio 31 20:37
|
Narys
250cc |
Ištiesų signalas jau toks mažiau veikiantis dalykas. Tiesiog būtų geriau, kad visi vairuotojai atidžiau važiuotų, keliuose veiktų tolerancija, ir nors kiek kultūros. Nes didžioji dalis už vairu kažkokie važiuoja užsimerkę, kai kurie bando pasirodyti geresni už kitus, o tik mažajai daliai taip atsitinka, kad kažką padaro dėl neapdairumo. Būkime paprastesni ir nei lemputės bus geros, ir signalo nereiks naudoti be reikalo
2015 Rugpjūčio 31 20:52
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |