Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » New Afica Twin - CRF1000L

| 2015-05-13 DCDL | 113/81465 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Krapštukas
1100cc *****
#61   +1  

Spefifikaciju karai :-] Kaip anoreksikai gramus skaiciuojat. Decoy aplink pasauli su 97,6kg sverianciu krosiniu apvaziuotu.

O siaip nepamirskit kad senoji afrika nebuvo lengvesne uz nauja ir svere beveik 250kg paruosta vaziuoti, bei turejo vos 60ag. Tai nesutrukde jai tapti legenda.

Ir siaip pro kur ta Afrika turetu svert maziau uz GS'a? Variklis 0.2 litro mazesnis, tai svoris del to -50kg sumazeja? Gi cia motociklas su ikomponuotas deziu laikikliais ir didziuliu plastiku prieky, o ne koks BMW HP2 ar KTM super enduro.
2015 Rugpjūčio 9 17:32 redagavo Edvardas 2015 rugpjūčio 9 17:35
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#62    

Citata:
Cituoju: Decoy
R1200 GS fuel capacity = 20 l
R1200 GS adv fuel capcaity = 33 l
CRF1000 fuel capacity = 18.8 l

1 litras = 0.75 kg~

R1200GS (2004–12)
Wet weight: 229 kg - (20x0.75=15) = 223 - 203dry = 11 kg baterija ir kiti skysciai.
R1200GS Adventure (2005–)
Wet weight: 256 kg - (33x0.75=25) = 231 - 223dry = 8 kg baterija ir kiti skyssciai.
CRF1000 (2015-)
Wet weight: 228 kg - (18.8x0.75=14) = 214 - 208dry = 6 kg baterija ir kiti skysciai.

Gaunasi kad kad, neskaitant kuro:
R1200GS = 203+11=214 kg
R1200GS Adventure = 223+8 = 231 Kg
CRF1000 = 208+6 = 214 kg

Sorry DCDL, bet tavo faktu galai, net visiskai teisingai paskaicuoti, nelabai sueina. 2015 metu Honda yra nei sunkesne nei lengvesne nei desimtmeciu senesnis motociklas su papildomu litru degalu :D . Ir, isminusavus 14 atliekamu kuro litru is Adventrure, jo svoris gaunasi is esmes, labai-labai panasus, tik su pusantro karto didesnio galingumo varikliu.

P.S. Tikriausiai honda naudoja kokia nors pazangia baterija licio ar gelio. Jeigu taip, pakeitus standartine GS'e - svoris sumazetu.


Tu svorius bent jau gamintojo tinklalapyje pasižiūrėk, o ne erezinias skaičiavimais užsiimk. (ff)
2015 Rugpjūčio 9 20:02
Narys
1100cc *****
#63    

Citata:
Cituoju: DCDL
Tu svorius bent jau gamintojo tinklalapyje pasižiūrėk, o ne erezinias skaičiavimais užsiimk. (ff)

Priklausomai nuo komplektaicjos/aksesuaru, jis prasideda nuo 225 kg (wet).

Turi "apkabinta" NC, vazineti kompanijoj su standartinem... Negi nesimato opciju skirtingu...

Konkreciai 229 sveria standartine modelio modifikacija, kuri buvo leidziama nuo 2008 iki 2012 ar 13. Ji turi 21 originaliu opciju pasirinkima tiesiai is salono. Jeigu siandien kazkas pasikeite - reikia daryti tyrima kas konkreciai buvo pakeista/prideta, kodel BMW savo webe pridejo 9 kilus.

Ir, dar, Dariau, as tau paskaysiu viena dalyka - Visi GS ta svori turi su kardanu.
Taip kad jokiu grandiniu, zvaigzdziu, valymo, tepimo, taskymosi ir t.t. manau be jokiu ilgu pasakojimu supranti koks tai yra privalumas didziulis ir taupymas pinigu/laiko.
2015 Rugpjūčio 9 20:11 redagavo Decoy 2015 rugpjūčio 9 20:29
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#64    

Citata:
Cituoju: Decoy
Citata:
Cituoju: DCDL
Tu svorius bent jau gamintojo tinklalapyje pasižiūrėk, o ne erezinias skaičiavimais užsiimk. (ff)

Priklausomai nuo komplektaicjos/aksesuaru, jis prasideda nuo 225 kg (wet).

Turi "apkabinta" NC, vazineti kompanijoj su standartinem... Negi nesimato opciju skirtingu...

Konkreciai 229 sveria standartine modelio modifikacija, kuri buvo leidziama nuo 2008 iki 2012 ar 13. Ji turi 21 originaliu opciju pasirinkima tiesiai is salono. Jeigu siandien kazkas pasikeite - reikia daryti tyrima kas konkreciai buvo pakeista/prideta, kodel BMW savo webe pridejo 9 kilus.

Ir, dar, Dariau, as tau paskaysiu viena dalyka - Visi GS ta svori turi su kardanu.
Taip kad jokiu grandiniu, zvaigzdziu, valymo, tepimo, taskymosi ir t.t. manau be jokiu ilgu pasakojimu supranti koks tai yra privalumas didziulis ir taupymas pinigu/laiko.


Dabar suprantu, kad paskaityti ir palyginti palyginamus dalykus kai kam misija neįmanoma - ženkliukas matyt protą susuka.
Video komentatorius parašė nesamonę - faktai deja to teiginio nepatvirtina, bet kai kam labai skaudu tai pripažinti ir tada prasideda išvedžiojimai....
Taip pat matau sunku suprasti kas yra sausas ir paruoštas svoris, na ir tiek to. Kogero pyktis su kompu ir paieškos sistemomis ima viršų.
2015 Rugpjūčio 9 21:57 redagavo DCDL 2015 rugpjūčio 9 22:00
1WD
Narys
400cc ***
Avataras
#65   +1  

Citata:
Cituoju: DCDL
...
Viso to esmė turbūt yra ta - kad Hondoje sėdi "tūpi" konstruktoriai kurie neatsiklausę "visų galų" meistrų iš Europos centro - Lietuvos sukūrė kažkokį šlamštą ir dar be leidimo DCT dėžę jam siūlo. Koks stebėtinas tas Hondos įžulumas. Lietuvoje juk geriausi specialistai - kaip be jų žinios galima buvo taip pasielgti!
...


(-)
2015 Rugpjūčio 9 22:28
Narys
600cc ****
Avataras
#66    

Citata:
Cituoju: DCDL
Citata:
Cituoju: klemkas
Po tuo video man patiko šitas komentaras:
Citata:
534 lbs (242 kilos!), more than a 1200 GS. 93 hp only. This bike will be out of place both on-road and off-road. It will loose on-road to R1200GS and the KTM 1200, and will totally suck offroad to F800GS and KTM 690. So tell me, what was this bike made for? Oh, yeah, and the DCT... Really, on an Enduro tourer you need DCT?

Ar neturėtų honda bent kažkuriais parametrais lenkti konkurentus arba būti bent vienodai gera, kad konkuruotų..
O po to šuolio kažkaip man pasirodė, kad amortikai sulindo iki pat pomidorų, įdomu kiek tokių šuolių atlaikytų realybėj.
Afrika buvo legenda, nes neužmušama ir kaip suprantu lengvai tvarkoma ar modifikuojama. O čia su visais DCT ir kitais pribumbasais be serviso gal net tepalų nepasikeisi :) Aš aišku tik spėlioju, bet naujų motociklų tokios tendencijos. Gal todėl grįžta retro mocai į gatves, kuriuos galima visiškai perrinkti su raktų komplektu esančiu po sėdyne..


R1200 GS - 238 kg, R1200 GS Adventure - 260 Kg., F800 GS Adventure - 229 kg., CRF1000L - 228 kg., CRF1000L ABS - 232 kg., CRF1000L ABS/DCT - 242 kg.
Gal lyginti reikia palyginamus dalykus?

o negalvoji, kad dėl žemo svorio centro tie kilogramai 'ištirpsta' ? pas BMW R serijas boxer tipo variklis su žemu svorio centru. priedo pakabos superdruper-lever, kas sunkiam motociklui, o tuo labiau jo vairuotojui palengvina važiavimą.
2015 Rugpjūčio 9 22:59
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#67    

Citata:
Cituoju: domantasTi
Citata:
Cituoju: DCDL
Citata:
Cituoju: klemkas
Po tuo video man patiko šitas komentaras:
Citata:
534 lbs (242 kilos!), more than a 1200 GS. 93 hp only. This bike will be out of place both on-road and off-road. It will loose on-road to R1200GS and the KTM 1200, and will totally suck offroad to F800GS and KTM 690. So tell me, what was this bike made for? Oh, yeah, and the DCT... Really, on an Enduro tourer you need DCT?

Ar neturėtų honda bent kažkuriais parametrais lenkti konkurentus arba būti bent vienodai gera, kad konkuruotų..
O po to šuolio kažkaip man pasirodė, kad amortikai sulindo iki pat pomidorų, įdomu kiek tokių šuolių atlaikytų realybėj.
Afrika buvo legenda, nes neužmušama ir kaip suprantu lengvai tvarkoma ar modifikuojama. O čia su visais DCT ir kitais pribumbasais be serviso gal net tepalų nepasikeisi :) Aš aišku tik spėlioju, bet naujų motociklų tokios tendencijos. Gal todėl grįžta retro mocai į gatves, kuriuos galima visiškai perrinkti su raktų komplektu esančiu po sėdyne..


R1200 GS - 238 kg, R1200 GS Adventure - 260 Kg., F800 GS Adventure - 229 kg., CRF1000L - 228 kg., CRF1000L ABS - 232 kg., CRF1000L ABS/DCT - 242 kg.
Gal lyginti reikia palyginamus dalykus?

o negalvoji, kad dėl žemo svorio centro tie kilogramai 'ištirpsta' ? pas BMW R serijas boxer tipo variklis su žemu svorio centru. priedo pakabos superdruper-lever, kas sunkiam motociklui, o tuo labiau jo vairuotojui palengvina važiavimą.


Jokiu būdu neneigiu visų knstrukcinių subtylybių ir ypatumų (Honda irgi giriasi žemu svorio centru dėl kitų konstrukcinių sprendimų, bet kol nepatikrinta - ne faktas), bet tik noriu pasikartoti - negalima lyginti CRF su DCT paruošto svorio su GS sausu. Kai palygini abu paruoštus, ir abu be DCT tai juk gaunasi visai kiti skaičiai. GS puikus motociklas, juk tai parodo ir pardavimai - ne visi juk reklamos aukos. Jei lyginti - tai sąžiningai, kiekvienas turi teisę į savo vietą po saule, nereikia nurašyti nepabandžius. CRF dar turi savo vardą išsikovoti, vien tai kad pavadino Africa Twin dar nereiškia, kad legenda tęsis. Bet šanso juk nusipelno - nereikia laidoti iš anksto ir dar taip nesąžiningai.
2015 Rugpjūčio 9 23:12 redagavo DCDL 2015 rugpjūčio 9 23:15
Narys
1000cc ******
Avataras
#68    

Tai juk niekas ir nenuraso tos naujos Africos. Siaip tik pasvarstymai sukeltos mistifikacijos fone. Mazai tiketina, kad su savo patirtim Honda visiskai nevykusi produkta pagamintu.
2015 Rugpjūčio 10 07:38
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#69    

Laikas parodys, bet kadangi Africa pasirodys gerokai pavelavusi palyginus su konkurentu "panasiais" produktais, noredama laimeti konkurencine kova tures pakankamai nustebinti. Kuom ji issiskirs dar tiksliai neaisku, bet pasirinkimo didelio nera: technines charakteristikos panasu panasios, gal pasijaus valdyme, balanse, patikimume, ekonomiskume ar galu gale kainoje... :V
2015 Rugpjūčio 10 08:16 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
1000cc ******
Avataras
#70    

Citata:
Cituoju: Plasnart
Laikas parodys, bet kadangi Africa pasirodys gerokai pavelavusi palyginus su konkurentu "panasiais" produktais, noredama laimeti konkurencine kova tures pakankamai nustebinti. Kuom ji issiskirs dar tiksliai neaisku, bet pasirinkimo didelio nera: technines charakteristikos panasu panasios, gal pasijaus valdyme, balanse, patikimume, ekonomiskume ar galu gale kainoje... :V

Taigi jau pasijaute- pavadinime ir mistifikacijoje. Kazin, ji visur pasauly taip mistifikuojama ar tik pas mus, senu motociklu salyje?
2015 Rugpjūčio 10 08:19
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#71    

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: Plasnart
Laikas parodys, bet kadangi Africa pasirodys gerokai pavelavusi palyginus su konkurentu "panasiais" produktais, noredama laimeti konkurencine kova tures pakankamai nustebinti. Kuom ji issiskirs dar tiksliai neaisku, bet pasirinkimo didelio nera: technines charakteristikos panasu panasios, gal pasijaus valdyme, balanse, patikimume, ekonomiskume ar galu gale kainoje... :V

Taigi jau pasijaute- pavadinime ir mistifikacijoje. Kazin, ji visur pasauly taip mistifikuojama ar tik pas mus, senu motociklu salyje?


Tik pas mus, nes visur kitur mistifikuojamas GS :)
2015 Rugpjūčio 10 08:23 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
125cc **
#72    
2015 Rugsėjo 1 20:19
Narys
125cc **
#73    

kainos pasirode
2015 Rugsėjo 1 20:19
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#74    

Citata:
Cituoju: dimalas
kainos pasirode


Senai jau yra :) . Mėnuo tai tikrai.
2015 Rugsėjo 1 20:24
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#75    

Eurais nedaug, bet litais (s)
2015 Rugsėjo 1 20:38 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
Avataras
#76   +1  
2015 Rugsėjo 14 21:37
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#77   +1  

Jau ne uz kalnu naujas pavasarinis Nippon bandymu savaitgalis. Reikia tiketis, kad bus galima pamatyti gyvai ir isbandyti nauja kurini :S
2015 Rugsėjo 15 09:11 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
Avataras
#78    

Citata:
Cituoju: Plasnart
Jau ne uz kalnu naujas pavasarinis Nippon bandymu savaitgalis. Reikia tiketis, kad bus galima pamatyti gyvai ir isbandyti nauja kurini :S



Kad tu visvien labiau link vfr'o linksti, nu bet lauksim ir šito :S
2015 Rugsėjo 15 09:45
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#79    

Citata:
Cituoju: tonia
Citata:
Cituoju: Plasnart
Jau ne uz kalnu naujas pavasarinis Nippon bandymu savaitgalis. Reikia tiketis, kad bus galima pamatyti gyvai ir isbandyti nauja kurini :S


Kad tu visvien labiau link vfr'o linksti, nu bet lauksim ir šito :S


Po keliones magistralemis supratau jog jei vfr vaziuotu kartu su NC tai vfr tektu dazniau I degaline stoti del besocio Vtec'o... :) Kadangi noriu netik greitai vaziuoti, bet ir ka nors pamatyti nenusisukes sprando (tiesiogine prasme) tai kol kas pasilikciau prie standartines sedesenos ar kitaip tariant prie Africos... :D
2015 Rugsėjo 15 11:02 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
900cc *****
Avataras
#80   +1  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Po keliones magistralemis supratau jog jei vfr vaziuotu kartu su NC tai vfr tektu dazniau I degaline stoti del besocio Vtec'o... :) Kadangi noriu netik greitai vaziuoti, bet ir ka nors pamatyti nenusisukes sprando (tiesiogine prasme) tai kol kas pasilikciau prie standartines sedesenos ar kitaip tariant prie Africos... :D


oj pavarei tamsta :(
man atrodo VTX ir Transalp dazniau stodavo nei vfr.
dar atkreipk demesi kad visi buvo solo, o vfr tempe dueta
2015 Rugsėjo 15 21:09 redagavo mozek 2015 rugsėjo 15 21:14
Narys
1000cc ******
Avataras
#81    

Mano biciulis, kuris megsta vaziuot daug ir piktai, issibande KTM 1190 Adventure ir sake, kad buvo nustebintas, jog daiktas pasirode tinkantis allround. Net ant vienkes kyla is trecios :D
Tai gal ne Africa reiktu...
2015 Rugsėjo 16 06:52
Narys
900cc *****
Avataras
#82    

Citata:
Cituoju: turistux
Mano biciulis, kuris megsta vaziuot daug ir piktai, issibande KTM 1190 Adventure ir sake, kad buvo nustebintas, jog daiktas pasirode tinkantis allround. Net ant vienkes kyla is trecios :D
Tai gal ne Africa reiktu...

Nu tai gi čia geriausias KTM'o mocas, konkurentas Bemvo R1200GS, o Honda šiuo metu nieko neturi pasiūlyt tokioj klasėj? Tai va laukia visi Afrikos, tada bus galima palygint ir išsirinkt geriausią :)
2015 Rugsėjo 16 07:55
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#83    

Citata:
Cituoju: mozek
Citata:
Cituoju: Plasnart
Po keliones magistralemis supratau jog jei vfr vaziuotu kartu su NC tai vfr tektu dazniau I degaline stoti del besocio Vtec'o... :) Kadangi noriu netik greitai vaziuoti, bet ir ka nors pamatyti nenusisukes sprando (tiesiogine prasme) tai kol kas pasilikciau prie standartines sedesenos ar kitaip tariant prie Africos... :D


oj pavarei tamsta :(
man atrodo VTX ir Transalp dazniau stodavo nei vfr.
dar atkreipk demesi kad visi buvo solo, o vfr tempe dueta


Taigi cia as bajerio :)

Ir koks ten duetas... taviske lengva ... svoris turbot nebus didesnis kaip mano apsauginiu lanku .... + lietaus aprangos :) Be pykcio :)

Kilovatai lieka kilovatais, apie tai nera ka diskutuoti, bet supratau, kad ir su NC (letai kaip su fura isibegejant :) ) galima pakankamai greitai kelioneje judeti

Peace
2015 Rugsėjo 16 13:00 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#84    

Citata:
Cituoju: turistux
Mano biciulis, kuris megsta vaziuot daug ir piktai, issibande KTM 1190 Adventure ir sake, kad buvo nustebintas, jog daiktas pasirode tinkantis allround. Net ant vienkes kyla is trecios :D
Tai gal ne Africa reiktu...


KTM 1190 ar Africa tik ka su tais kilovatais reiks daryti jei tuoj nuo +30 km/h teises prades atimineti :(
2015 Rugsėjo 16 13:03 Gyvenimas – tai judėjimas, o judėjimas – tai gyvenimas
Narys
400cc ***
Avataras
#85    

Po keliones magistralemis supratau jog jei vfr vaziuotu kartu su NC tai vfr tektu dazniau I degaline stoti del besocio Vtec'o... :)

Tai va, kad patirtis tik "per kraują" ateina

(+)
2015 Rugsėjo 16 14:19
Narys
1000cc ******
Avataras
#86   +3  

Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: turistux
Mano biciulis, kuris megsta vaziuot daug ir piktai, issibande KTM 1190 Adventure ir sake, kad buvo nustebintas, jog daiktas pasirode tinkantis allround. Net ant vienkes kyla is trecios :D
Tai gal ne Africa reiktu...


KTM 1190 ar Africa tik ka su tais kilovatais reiks daryti jei tuoj nuo +30 km/h teises prades atimineti :(

Tai jei klubai ir asociacija nesuotganizuos rimto protesto, taip ir bus. Pisdabolai valdininkai ir toliau gales vazinet girti ir belekokiu greiciu, o vos pradejes atsigauti motociklizmas, turintis itaka ekologijai del mazesniu kuro sanaudu ir teigiama itaka kamsciams pradetas slopint.
2015 Rugsėjo 16 16:05
Narys
400cc ***
Avataras
#87   +2  

Citata:
Cituoju: turistux
Citata:
Cituoju: Plasnart
Citata:
Cituoju: turistux
Mano biciulis, kuris megsta vaziuot daug ir piktai, issibande KTM 1190 Adventure ir sake, kad buvo nustebintas, jog daiktas pasirode tinkantis allround. Net ant vienkes kyla is trecios :D
Tai gal ne Africa reiktu...


KTM 1190 ar Africa tik ka su tais kilovatais reiks daryti jei tuoj nuo +30 km/h teises prades atimineti :(

Tai jei klubai ir asociacija nesuotganizuos rimto protesto, taip ir bus. Pisdabolai valdininkai ir toliau gales vazinet girti ir belekokiu greiciu, o vos pradejes atsigauti motociklizmas, turintis itaka ekologijai del mazesniu kuro sanaudu ir teigiama itaka kamsciams pradetas slopint.



ir tai dar toli gražu ne visos priemonės, kurių valdžia ketina imtis...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugsėjo 18 21:13
Narys
1100cc *****
#88   +2  

Tonios nuotraukoj nera jokios policijos irangos neskaitant isdazymo. Asmeniskai, nematau jokio tikslo toki isvis exploatuoti. Gatvej jis nera greitas, bekelej juo pavojina vaizneti persekiojimo tikslais. What is the point?

Tikriausiai sitas paveikliukas yra tiesiog bajeris.
2015 Rugsėjo 18 21:22 redagavo Decoy 2015 rugsėjo 18 21:22
Narys
400cc ***
Avataras
#89   +1  

Projektavo, stengėsi hondos žmonės kurdami naują afriką, daug gražių filmukų anonsuodami savo kūrinį pridarė, bet nemažai daliai žinovų šitas projektas iš kart sukėlė labai daug abejonių: per sunkus, per lengvas, per daug lempų, per daug spalvų, nepatikimas, negražus, neharley, nebmw ir tt. ir pan.
Nuliūdo japonai, bet nepalūžo: nusprendė iš karto leisti dar vieną modelį, kuris bus visiškas hypermotociklas, tikrasis GS'ų žudikas.
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/september/honda....
Tai tik patvirtina posakį: "honda pasakė- honda padarė, o jei ir nepasakė, tai visvien padarė!"
2015 Rugsėjo 23 21:04
Narys
1100cc *****
#90    

Tonia, mazdaug puse metu pavelavai su sita naujiena ;-) O seip, cia yra sena rusys pamirsta - scrambler'is. Atrodo visai prikolnai, puikiai tiktu azijoj per ryziu laukus pasta vezioti.
2015 Rugsėjo 23 22:23
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17