Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim
Narys
600cc |
Turbūt neteko girdėti patarlės, kad mažiau kalbantis žmogus atrodo protingesnis...
2015 Rugsėjo 2 18:11
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Vienintele tavo pasakyta tiesa "Jei yra tokia detal kaip slegio reguliatorius, reiskias ji yra reikalinga", visa kita pezalai... Be vakuumo slegio reguliatorius laiko pastovu slegi, visa kita grazina atgal (su kuro siurblio apsauga cia visisakai nesusije), taciau jei nezinai isiurbimo kolektoriuje vakuumas keiciasi priklausomai nuo gazo sklendes (uzdarytoj gali but -0.9-0.8BAR, atidarytoj ~0BAR) taigi uzdarius gazo sklende vienoj purkstuko pusej yra slegis (tarkim 3BAR) kitoj vakuumas (tarkim -0.9BAR), bendroj sumoj benzina is vienos puses spaudzia siurblys, ir kitos siurbia motoras. atidarius sklende lieka tik viena puse (siurblys, nes vakuumas ~0BAR) ir automatiskai sumazeja per ta pati laika ispurksto benzino kiekis. Tam kad nedaryti kompe ivairiu korekciju priklausomai nuo gazo padeties idedamas slegio reguliatorius, kuris palaiko pastovu kuro slegi lyginant su kolektoriaus vakuumu, tokiu budu nepriklausomai nuo gazo per tarkim 2ms purkstukas ispurks tiek pat kuro. Be vakuumo kazkuriuose diapazuonose bus per liesas arba per riebus misinys, vienu atveju pradega stumokliai, kitu variklis dirba neekonomiskai, kencia lambda zondas, kitos ismetimo dalys.
2015 Rugsėjo 2 21:31
|
Narys
1100cc |
Solved, pasirodo tai ne "problema". Aprasymas pridetas FJR1300 temoje, gal kam pravers.
2015 Rugsėjo 5 18:45
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 5 18:45
|
Narys
25cc |
kawasaki zzr 1100Sveiki gal kas žinot ar tinka variklis kawasaki gpz 1100 į zzr 1100 varikliai vizualiai tokie patys,nežinau ar keist variklį ar remontuot tą patį barška kai užvedi kažkur viršuje,gal kas su vožtuvais,bet stipriai kalena...variklis kuriasi ir dirba normaliai....
2015 Rugsėjo 6 12:16
|
Narys
1000cc |
Tai gal pirma reiktu bent jau voztuvu tarpus pasimatuoti? Nes dasigyvensi iki to, jog keisi varikli ir tada, kai laikas bus filtra oro pasikeist. Siaip gajus ir ilgaamziai varikliai, mazai jie bedu turejo. Plius daugumos kawasakiu varikliai kartais turi ir igimtus barskejimus, del kuriu kiti savininkai perdaug aplamai jaudinasi ir iesko bedos, kur jos nera. Pradek nuo voztuvu, paskirstymo grandines bei itempejo, ir lieka daug procentu, kad turesi tvarkinga varikli.
2015 Rugsėjo 7 10:16
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
speju, kad ten tipinis to variklio garsas visa ta varikliu seima, pradedant GPz900, labai savitai skamba.
2015 Rugsėjo 7 10:50
redagavo CerBeR 2015 rugsėjo 7 10:50
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
Bent jau GPZ1100 visa voztuvu paskirstymo sistema labai tyliai veikia, be jokiu pasaliniu garsu. Sitiems varikliams, priesingai nei daugeliui kitu, voztuvu tarpai ne vien mazeja. Isiurbimo voztuvu tarpai dideja, kai ismetimo mazeja. Is cia gali buti ir barskejimas. Siaip aisku ardyt ir ziuret, sitiems motociklams daznai patrupedavo rocker arms (karomislu) pavirsius ir nors tas nepakeisdavo variklio darbo, bet tavo atveju gal patrupejimas daug gilesnis. O del variklio keitimo, turetu viskas tikti, bet GPZ ir ZZR skiriasi paskirstumo veleneliai ir karbiuratoriu tipas/diametras, tad pakeitus tektu ir misinio reguliavimu uzsiimt.
2015 Rugsėjo 7 12:19
|
Narys
125cc |
Sveiki, permontavau savo CB750 galinę padangą, viską surinkus atgal liečiasi vidinė kaladėlė į diską ir trugdo normaliai suktis ratui. ar gali būti, kad reikia stabdžius reguliuoti išnaujo po kiekvieno rato nuėmimo? 1993 m modelis.
2015 Rugsėjo 9 13:37
|
Narys
50cc |
Sveiki, tikiuosi į šią temą pataikiau. Ieškau pirkimui motociklo, žiūriuosi suzuki sv650 2001m. Vieną radau idealų man (iš išvaizdos), Lietuvoje nevažinėtas, parvarytas iš Italijos, tik jis turi problemėlę, šaltas variklis ant pacoso čiaudo ir duodant gazo dūsta, bet užgest neugesta. Truputį pašilus varikliui ir išjungus pacosą, ant laisvų dirba gerai, bet gazuojant dusimas ir čiaudulys nedingsta. Dar užmačiau kad begazuojant sužiaudėjo ir iš duslintuvo pasirodė mėlyni dūmai, bet jų buvo labai nedaug. Kai variklis normaliai įšilo, dusimas ir čiaudėjimas dingo, gazą priėmė gerai, gazuojant jokio dūmo nemetė, žodžiu, visos problemos dingo. Kūrėsi, ir šaltas, ir šiltas gerai. Klausimas: kokios problemos labiausiai tikėtinos? Karbai, žvakės, filtrai? Ar gali tokie simptomai būti dėl to, kad nesureguliuoti vožtuvai? Barškėjimo variklyje nesigirdi, tai jeigu vožtuvai užspausti ar gali taip būti? Dėkui už atsakymus.
2015 Rugsėjo 12 10:42
redagavo ramasam 2015 rugsėjo 12 10:43
|
Narys
1000cc |
Dar salt pagazuok, tai ne tik duma pamatysi, bet ir variklio konstrukcija is vidaus galesi apziuret.
2015 Rugsėjo 12 11:54
|
Krapštukas
1100cc |
Labiausiai tiketina problema butu pirkejas nezinantis ka daro. Nematau as cia jokio gedimo.
2015 Rugsėjo 12 12:07
|
Narys
50cc |
Deuce,ne aš gazavau, o pardavėjas. Edvardai ką turi omenyje nematai jokio gedimo? Čiaudėti dirbant ant laisvų tikrai neturėtų. O dėl dusimo taip ir turi būti? Prašau konkretumo,dėkui.
2015 Rugsėjo 12 12:56
redagavo ramasam 2015 rugsėjo 12 13:29
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
o gal reiketu pasidomet, kaip dirba ir kam skirtas misinio pariebinimo konturas, "pacosas" - kurio parasyt teisingai nemoki. o jei salta varikli pariebintu misiniu dar gazavot, ner ko stebetis, kad garuojant nusedusiam kondensatui jis vis dar nenori dirbt.
2015 Rugsėjo 12 13:56
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
Na matai, kuras karbiuratoriuje paduodamas pro angas kuriu tikslumas simtosios milimetro dalys. Desimtosios milimetro dalys jau kardinaliai keicia variklio darba. Karbiuratoriai sureguliuoti varikliui pasiekus darbine temperatura. Tu dabar nori, jog saltas variklis tobulai dirbtu vien patempes trosa i neaisku kokia padeti. Mano motociklas jau 20 000km saltas ir dusta ir ciaudi su svariais ir sinchronizuotais karbais, naujom zvakem, oro filtru ir t.t. Yra tu motociklu kurie salti isvis be pacoso puikiai vaziuoja, bet tai turbut tik del to jog karbai isreguliuoti. Vienas paskutinis klausimas- uzvedus motocikla ir pasildzius 30 sekundziu pavyksta vaziuoti zemomis apsukomis palikus uztraukta pacosa? P.s. apie duma- veikiausiai tai benzino dumas del netinkamo kuro misinio. Su uzspaustais voztuvais nedirbtu variklis pasiekes darbine temperatura.
2015 Rugsėjo 12 16:43
redagavo Edvardas 2015 rugsėjo 12 16:46
|
Narys
50cc |
Nevažiavau su užtrauktu padsosu, važiavau tik tada kai jau nebuvo jokio dusulio be padsoso. Dėkui už atsakymus, pirmadienį važiuosiu dar kartą patikrinti ir jeigu viskas gerai - pirksiu. Man svarbiausia, kad varikliui būtų viskas gerai. Taip pat patikrinsiu kaip važiuojasi su padsosu po 30 sekundžių dirbimo.
2015 Rugsėjo 12 18:29
|
Narys
1000cc |
Imk i kompanija suprantanti ka mato zmogu. Siais laikais visi gidrus,kai ant paneles uzsidega lempute kokia - reiskias reikia i skyle kist laida ir ekrane rodys kas yra. O metalo niekas nebesupranta, nebezino elementariu veikimo principu, tokiu pat elementariu mechanizmu. Elementariu, bet tuo ir zavingu... Pasikalbim koki forumieti i pagalba, pavaisink skaniais pietum, padiskutuosi valanda kita ir tuo paciu nesamones nenusipirksi.
2015 Rugsėjo 13 01:25
|
Narys
25cc |
sveiki,atsirado tokia beda kad vaziuojant kazkur nuo 4000 apsuku pradeda kazkas kalti,barsketi variklyje. Gazuojant vietoje garso to nera. gal kam yra taip buve? motociklas kawasaki gpz 600
2015 Rugsėjo 13 21:05
|
Pašėlęs
900cc |
O grandinė sutepta? Prieš kiek kilometrų keitei? Siūlau pažiūrėti ar viskas su ja gerai, gal visai ne variklyje tas garsas...
2015 Rugsėjo 14 15:08
Free Rider
|
Narys
25cc |
Sveiki, motociklas Suzuki gs500f po 300km keliones pastačiau motocikla į garaža viskas atrodo buvo gerai. Po savaitės užvedu ir va mėlini dūmai pasipylė ir užsivedė gan sunkiai iš pradžių. va visiškai taipat dūmina, kaip čia https://www.youtube.com/watch?v=kr97k0Nn-zc Vožtuvu gumelės ar kas rimčiau ?
2015 Rugsėjo 15 20:36
|
Cafe-racer'is
600cc |
Jei sušilęs variklis dumų nemeta, ko gero vožtuvų gumelės bus. Aš prieš imdamasis kažkokių veiksmų (remontuoti) pirmiausiai žiūrėčiau: 1) gal tai tiesiog kondensatas 2) ar variklis nevalgo tepalo 3) ar kitais kartais variklis sunkiai vedasi
2015 Rugsėjo 15 22:59
|
Narys
900cc |
Teko su tokiu dūmu 50 km namo važiuoti, dėl to ir pabėriau mocą kapitaliniam. Bet pas mane ten specifinė problema. Turbūt paprasčiausia yra pamatuoti kompresiją, galima būtų patvirtint arba atmesti žiedus. Nors kažkas rašė, kad tepalinių žiedų kompresija nerodo, tai tada velnias žino.
2015 Rugsėjo 16 08:11
|
Narys
50cc |
Kompresijos matavimo rezultatai gali būti apgaulingas, nes jei padilę žiedai - tai nuo tepalo užmetimo ant stūmoklio ir cilindro sienelių kompresija gali būti norma arba didesnė nei norma. Geriausia matuoti praėjus 12 - 14 val. po paskutinio užkūrimo.
2015 Rugsėjo 22 16:47
|
Narys
400cc |
Sveiki kolegos. Turiu tokią problemą, arba tik tariamą problemą - sankaba. Taigi, pajudant iš vietos viskas yra kaip ir ok. Bet važiuojant ir sukant smarkiau rankeną, sankaba prasisuka ir apsukos sukyla, tik tada pradeda mocas begėtis. Mano variantai: 1. Sudilus sankaba, komplektas bikeshope apie 50 eur. Dabras kaip ir paties būtų. 2. Kadangi nekeičiau tepalų (taip taip, žinau kad reik juos keist tik nusipirkus naują techniką, bet buves savininkas sakė kad apie 3000k km tik pravažiavęs buvo nuo paskutinio keitimo, tai ir nesivarginau pradžiai jų keist) jų savybės pakito ir dėlto dabar sankaba buksuoja, plius dar gali prisidėti tai kad jų kiekis gali būti mažesnis negu reikia. Klausimas, ar man parintis dėl pačios sankabos, ar pasikeist tepalus ir tada žiūrėti, buksuoja - nebuksuoja ir tada daryti išvadas?
2015 Rugsėjo 25 14:55
|
Cafe-racer'is
600cc |
Aš keisčiau ir sankabą, ir tepalą. Argumentai: 1) jei pakeisi tik tepalą, rizikuoji jį užteršti dalelėmis iš dilančios sankabos diskų (jei sankaba kalta). Tuomet teks pakartotinai investuoti į naują tepalą + sankabos komplektą; 2) jei pakeisi tik sankabą, rizikuoji važinėti su užterštu tepalu. Dar vienas variantas- buvęs savininkas supilė automobilinius tepalus, dėl ko sankaba gali praslysti
2015 Rugsėjo 25 15:32
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Na aš kiek susidūręs (iš durnos patirties) tai supylus automobilinius, sankaba normaliai neatkabina, ir net išmynus tempia moca i priekį.
2015 Rugsėjo 25 22:59
|
Pėsčiasis narys
400cc |
Na automobilinis tepalas yra klampesnis (net pilant matosi), ir panašu kad lipnesnis, todėl sankabos diskai sulimpa vienas su kitu ir nepasileidžia. Aišku aš kalbu tik pagal vieną savo pavyzdį, galbut su kitokiais automobiliniais tepalais priešingai.
2015 Rugsėjo 26 11:05
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |