Klausimai / Pradedantiesiems » Naujokas ir „Mocas“
Narys
1200cc |
tai as supratau kad tu pusantro karto didesnes kainos nori nuo to kokia ji vaiksto del to sakau sekmes
2015 Rugsėjo 8 09:29
|
Narys
50cc |
Niekur neradau konkrečios temos apie Enduro brandu palyginimus. Jai yra tema prašau numeskit link'a, o jai ne prašau bent kiek apšviesti apie 450cc 4t ka imt geriau tokį kaip Honda crf, KTM exc, Yamaha ar Suzuki, metai apie 2005-2007
2015 Rugsėjo 8 17:36
|
Narys
1000cc |
Geriau imt ta, kuris dar po tiek metu labiausiai panasus ir nors kiek "gyva". O toki rast kaip aukso puoda laimet. Marke ir modelis paskutinej vietoj, o pirmoj stovis - kaip atrodo, kaip vaziuoja, kiek moto h prasukes, kiek kreivas, kiek kartu virintas, kada, kur ir kokiom detalem kapitalinis darytas (klausimai i kuriuos aplamai retai gausi atsakyma). O tokiu metu valandinis variklis jau gali buti perrinktas 10 ir daugiau kartu... Gyva nusipirk, o is kokios raides prasideda ir kiek raidziu pavadinime, tai cia ne tokiu metu harda perkant galvot.
2015 Rugsėjo 8 19:17
|
Narys
500cc |
Kitas klausimas, kodel 450cc? Cia kaip Hardui yra tikrai daug. Ypac jeigu bus pirmas enduro mocas - tas pats kas R1 pirkti. Lengvas, galingas, neteisingas judesys - ir kabi ant sakos. Jeigu sportuot nezadi paieskok WR450 (biski maziau galingas) ar net kokio DRZ400 (E versija su teisingai sureguliuota pakaba net ir pasokineti gali). P.S. Pritariu deuce, kai renkiesi >3 metu senumo harda, i pavadinima neziurek, ziurek kad gyvybes nebutu isleides ir ne paskutinis remontas jam padarytas
2015 Rugsėjo 8 20:30
|
Narys
50cc |
Nesiruosiu sportuot, bet manau 450 butu optimaliausias, nezadu miskais ten labai skraidyd, na bent pradzioj, nes nulipau nuo britvos, taip gavosi kad visada prie kroso sirdis linko bet teko ir sioke toke britva apturet ( jai ja galima taip pavadint), pagailo man Katanos kai pavazinejau misku ir zvyrkeliu, aisku ir plento mate bet neidomu. Dabar nusprendziau Endura pasiimt, kai pardaviau. Duokit kuris koki kontakta, turiu daugiau klausimu asmeniskai, nera cia ko per daug issiplest
2015 Rugsėjo 9 07:33
|
Narys
600cc |
Viskas teisingai, kainos dabar zemesnes, nei pavasari. Parduoti apsimoki pavasari, pirkti rudeni. Bet! Tas pats galios ir tau, jei planuoji pirkti kita baika: jei parduosi pavasari brangiau savo, tai ir kita teks pirkti brangiau, ir atvirksciai. Dar, kaip variantas, turi lisnu saibu, pirkti dabar kita, o savo parduoti pavasari uz didesne suma. As pats pardaviau neseniai ir iskarto pasiemiau kita, nelaukdamas kainu pokycio. pasibaigius rudeniui prekyba suleteja, nes, kas turi vieta laikyti moca, tai ir pavasario palauks.
2015 Rugsėjo 9 08:24
|
Narys
400cc |
Tai va turėčiau lišnų tai daryčiau taip, tačiau.. :/ Greičiausiai noriu bmw r1150r bet kad Lietuvoj šitie retenybė :/
2015 Rugsėjo 9 08:30
|
Narys
600cc |
Na tai, reiskia, parduodi, kol dar perka, ir turi laiko ir pinigu kito paieskom!
2015 Rugsėjo 9 08:51
|
Narys
900cc |
Tai gal tau nebūtinai reikia hardo, gal softo užtektų. Jei pradžiai, ir jei nežadi per pievas ir purvus važinėt.
2015 Rugsėjo 9 08:54
|
Narys
400cc |
Arba važinėju iki sezono galo, nesiparindamas, per žeimą išpiderastinu, pvasarį parduodu į pliusą ir tada perku svajonių motociklą... Sounds like a plan Beje turim forumiečių kurie su r1150r ar su r1200r važinėja, važinėjo, pažysta kas važinėja? Kokių nors patarimų, niuansų su šituo mocu? Galėtų duot pasedėt, rankeną pasiukiot? Kiek teko apie jį skaityti, sako chebra kad jis visais atvejais yra nuostabus, bet nei vienu atveju nėra tobulas
2015 Rugsėjo 9 09:00
redagavo Steve 2015 rugsėjo 9 09:01
|
Narys
50cc |
Ne taip suratai, rosiuosi vazinet kur tik imanoma, tik del tos sakos kai pasake, sakau pradzioj bent su galva ant peciu bandysiu vazinet, o veliau jau ziuresim, kaip sakoma bevalgant auga apetitas. O kokie modeliai yra harda'ai ir soft'ai?
2015 Rugsėjo 9 14:23
|
Narys
900cc |
Softai yra registruojami, su lempom ir posūkiais, varikliai keturtakčiai ir ne valandiniai, o kaip paprastų mocų, keiti tepalą ir visą kitą ir važinėji >100.000km, nereikia perrinkinėt kas kažkiek motovalandų. Bet jie su minusais endurams - didelis svoris, prastesnės pakabos, nepašokinėsi nuo tramplynų, nepavažinėsi per pliurzas neužklimpęs. Bet žvyrkeliai, miško keliukai eina geriau nei su britva Modelių n, jau minėtas DRZ400. O šiaip etalonas BMW GS, toliau visi į jį panašus kitų firmų, kiekviena markė turi savo softų. Hardai skirti sportui, neregistruojami, be visokių lempų, posūkių, akumų. Labai lengvi, valandiniai varikliai, pakabos skirtos šokinėt ir važiuot belekur. Bet teoriškai tik trasoj, nes keliais negalima važinėt. Modelių nežinau, nes nesidomiu, bet pats turbūt įsivaizduoji, visokie yamaha YZ, WR, KTM'ai ir pan. Nu ir yra hibridų, ale hardų, bet registruojamų. Pvz honda CRF250L. Gal yra ir didesnių kubatūrų, turbūt tas pats drz 400. Gal kažkur ir suklydau, bet akyli forumiečiai greit pataisys
2015 Rugsėjo 9 15:36
redagavo klemkas 2015 rugsėjo 9 15:40
|
Narys
50cc |
Ne, softo nenoriu, noriu hardo, su lempom arba be ju, rades siuo metu honda cr 250cc 2t 03m, 250cc 4t 05m ir crf 450 cc 4t 04m. Bet labiausia domina 250 2t, bet jis tikriausiai moto valandinis motoras, aisku galios ir svorio santykis man patintu, bet bijau rizikuot, gal geriau apsistot pradziai ties 250 ar 450 4t
2015 Rugsėjo 9 16:40
redagavo Emilis 2015 rugsėjo 9 17:09
|
Krapštukas
1100cc |
Is kur tokia nesamone istraukei jog 250 ir 450 4t nera valandiniai motorai? O dar desimties metu senumo, jie jau bus ne karta ir ne du perrinkti, o jei papuls paciam persirinkinet (kad ir antra diena po nupirkimo), remonto kaina gali pasiekt nesunkiai ir 1k eur. Tepalai jiems keiciami kas kelis simtus kilometru. Dar pasidomek su kuo maziau vargo- 10 meto senumo 4t ar 2t.
2015 Rugsėjo 9 17:23
|
Narys
900cc |
Kaip ir sakiau, galiu klysti, nes nesu visažinis, čia tik parašiau kiek išmaniau skaitydamas internetą, ačiū, kad pataisei! Kažkaip maniau, kad nebūna 4T valandinių, pasidomėsiu plačiau.. Nors kažkur kažką skaičiau apie husabergus ir ktm... Ir tikrai maniau, kad crf'as su L yra paprastiem žmonėm, ne sportininkams
2015 Rugsėjo 9 20:23
redagavo klemkas 2015 rugsėjo 9 20:26
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Dėl CRF250L esi visiškai teisus jis ne motovalandinis na bet ir nepriskiriamas prie hard'ų. Šiaip smagus aparačiukas, tik žvyrkeliams galios mažoka, va kad padarytų Honda CRF450L.... Na bet matyt ne be pagrindo nedaro.
2015 Rugsėjo 9 20:41
|
Krapštukas
1100cc |
Mano zinute buvo Emiliui skirta.
2015 Rugsėjo 9 21:16
redagavo Edvardas 2015 rugsėjo 9 21:18
|
Narys
50cc |
Tai ko cia puoli dabar, juk as klausiu o ne irodineju, jai zinociau, kam tada man klaust, juk rasiau aiskiai prasau apsviest.
2015 Rugsėjo 9 22:47
|
Narys
900cc |
Mano KTM 450 SX-F tepalai keičiasi kas 10 moto/h. Jeigu skaičiuoti kilometrais, tai gautusi turbūt net ne šimtas, o kelios dešimtys. Važinėju trasoje. To Emilis: 450 4T ar 250 2T superkrosai tikrai nėra skirti pradedantiesiems. Tu šitų motociklų nevaldysi, jie valdys tave. Iš esmės reikėtu pasidomėti ir susipažinti kuom skiriasi 4T nuo 2T. Turiu omenyje ne technininę pusę, bet jų važiavimo-galios paskirstymo charakteristikas. 4T-tolygiai paskirstoma galia nuo žemų sūkių, 2T-didelis galios šuolis aukštuose sūkiuose. Taip pat atkreipti dėmesį reikėtu į pavarų skaičių, manasis turi 4-ias, ko trasoje pilnai pakanka, bet paendurinimui jau problema. Visgi paendurinti CRF250L manau tinkamas variantas.
2015 Rugsėjo 9 23:11
Iš Maironio dainų lietuvis suprato nesąs koks girinis, iš kelmo išspirtas, bet turįs savo tėvynę ir tam tikrų jai pareigų.
|
Narys
500cc |
Jau ne karta dalinausi, bet prie progos pasidalinsiu dar karta Enduro mocu klasifikavimo lentele, kuri yra is principo visiskai teisinga ir negincytina. Jeigu zadi sportuoti - imi MX moca, perki priekaba ir veziojiesi i Grigiskes ar Petrasiunus, priklausomai nuo miesto. Jeigu nori pasimurkdyti miskuose ar karjeruose - DRZ400 (tikrai ne softas, bet ir ne hardas) ar NX650 (jeigu nori giliai smigti ir taip valanda prakaituodamas taupyti benzina). XRV750, jeigu tau keliones nera svetimos, o zvyrkelis ar misko keliukas neturi buti problema. Kaip sakoma, motociklistai renkasi kelia, baikeriai (enduristai) - krypti! CRF250L labai smagus mocas, tik turi sioki toki galios trukuma ir be 3k+ eur neiseina devetas, nors ~4.5k kainuoja naujas... Sekmes paieskose. Lentele zemiau. Pamirsk apie desini stulpeli jeigu nezadi pirkt priekabos ir sportuot. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugsėjo 9 23:36
redagavo indigen 2015 rugsėjo 9 23:38
|
Narys
50cc |
Dekoju uz tikrai naudinga info, bet kodel savo malonumui nepatariat imt hard? juk pats suprantu i ka kisu nagus va kaip tik siandien viena buvau apziuret ir isbandyt: http://www.autogidas.lt/honda-crf-2005-021183206.html kokia nuomone butu?
2015 Rugsėjo 10 00:23
|
Narys
900cc |
Na jei pats supranti, tai kam klausi Indigen puikiai viską paaiškino. Perki hardą, vadinasi esi arba sportininkas arba chuliganas.
2015 Rugsėjo 10 07:10
|
Narys
50cc |
Dalykas tas, kad Dzukijoj gyvenu, o cia kur pasivazinet, pasirinkimo n, nereikia nei priekabos nieko, is garazo i miska durei ir vaziuok kur nori
2015 Rugsėjo 10 07:49
|
Narys
400cc |
O nekyla klausimas ar nesinorės ir keliu pravažiuot kur nors, ir paskui teks gailėtias jog negali?
2015 Rugsėjo 10 08:48
|
Narys
50cc |
Na sakau, pries tai turejau britvute, neidomu plentu buvo uzvydavau ir misku bei zvyrkeliu, na ir kad praleksiu ten netycia per miesta su tokiu, nemanau, kad bus pasekmiu. Na bet dar neskubu pirkt, radau dar KTM 250 2t su lempom
2015 Rugsėjo 10 09:04
|
Narys
900cc |
Man tik svarbu, kad kultūringai važinėtum, sąmanų neartum, gamtos neniokotum, nuo policijos nebėgiotum ir sveikas būtum. O visa kita ne taip svarbu, sėkmės paieškose. Visada pasilik rezervą remontui, ir jei jau nepasiseks išsirinkt, susitvarkysi ir važinėsi.
2015 Rugsėjo 10 09:22
|
Narys
500cc |
Jeigu neskiri hardo nuo kroso, reiskia tikrai nezinai i ka kisi nagus Lempos ir registracija nera vieninteliai ju skirtumai, skiriasi pakabos, greiciu deze, variklio galia ir jos kreive, etc. Prie to paties. Atsakyk sau i klausima, ar nebus per brangu moketi ~30eur uz eksploatacijos valanda? Ir nereikia komentaru, kad nesportuojant kroso/hardo valanda tiek nekainuoja. Kainuoja, kuo naujesnis mocas, tuo brangiau. Naujo hardo/kroso valanda gaunasi ~40-50eur.
2015 Rugsėjo 10 09:35
|
Narys
50cc |
Jau as nuo policijos niekur nepabegsiu... Pats ten dirbu Kadangi pats, daug rajono keliu isvazinejas su masina, zinau nemazai graziu vietu kurias norisi isbandyt ne sportui o savo malonumui Be to dabar kur nenuvaziuosi visur meskoveziu ismalti miskai tai ten jau nelabai ka nuniokosi, bet va trasos tikrai neblogos
2015 Rugsėjo 10 09:44
|
Narys
400cc |
Tai jei vien savo malonumui nematau prasmės imti hardo.. Pasiimi kokį Transalpą ar Africa Twiną, ir tau į miškus ir į kelius. Dar pagalvok ką darysi kai nusibos važinėti savo apylinkėse ir norėsi nulėkti kur nors toliau...
2015 Rugsėjo 10 10:15
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |