Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki V Strom
Narys
400cc |
Sveiki. Gal kas žinot kur galima rast apsauginius lankus ir apatinę apsauga( crash bars, skidplate) tinkančius dl 650 2008 m.?
2015 Balandžio 13 13:10
|
Praktikas
900cc |
http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom http://www.heed.com.pl/index.php/en/engine-guard-suzuki-dl-650-inne http://www.ebay.co.uk/sch/m.html?_odkw=suzuki+dl+%C5%A1%C4%AF0&am.... http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=gmole+su....
2015 Balandžio 13 13:21
redagavo ltd 2015 balandžio 13 13:30
Trans Alp
|
Plentinis endūrininkas
600cc |
Ieškok autogide/autopliuse. Šiauliuose kažkas juos ardydavo.
2015 Balandžio 13 17:07
05' DL 650
Wee-Strom |
Pėsčiasis narys
600cc |
Kaune yra vienas veikejas, kuris pats turejo stroma (dl 650 08), jam pasidare lankus (ne viena komplekta), pirkau ar tai uz 150 ar 200 lt, deja vienas vadeliotojas juos isbande - veikia puikiai gali meginti skambinti
2015 Balandžio 13 23:48
|
Narys
400cc |
O šitie netiktų? pardavėjas,kaip supratau,pats nelabai žino http://www.moto4u.lt/lt/detales/variklio-apsaugos/variklio-apsaug....
2015 Balandžio 15 10:05
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
Nieko nuostabaus. Moto4U niekada nežino ką parduoda. Bet jei tai tikrai KAPPA produktas, tai turi būti geras, bet netiks. Nes kaip ir skiriasi lankai 1000 ir 650 modelių.
2015 Balandžio 15 10:16
|
Narys
400cc |
Atrodo taip pačiai http://www.revzilla.com/motorcycle/givi-tn532-engine-guards-suzuk....
2015 Balandžio 15 10:23
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
Givi.it duomenimis. DL650 lankai - TN532 DL1000 lankai - TN528 Tuo tarpu Moto4U siūlo lankus nuo DL1000... Rimta kontora!
2015 Balandžio 15 10:30
redagavo Fatalissimo 2015 balandžio 15 10:33
|
Narys
400cc |
Šiandien,ten pat, užsakiau kappa kn532. Sakė už 100 europinių pinigų,lankai bus pristatyti vėliausiai per 1,5 mėnesio
2015 Balandžio 16 23:14
|
Narys
600cc |
kaimynas pirko is Cekijos: http://www.rdmoto.eu/en/product/104/13234 kas liecia Moto4U, tai po poros apsilankymu pas juos uzdejau riebu kryziu ant sitos kontoros. IKi tiek nemalonus aptarnavimas, o konkreciau, jokio aptarnavimo.
2015 Balandžio 17 08:42
redagavo draginoid 2015 balandžio 17 08:45
|
Narys
400cc |
Nu jo,aptarnavimas ten ne koks... Kai paklausiau, ar turi dl 650 lankus, sakė nueit į kappamoto.com ir pažiūrėt. Nuėjau,radau, nesunku gi...
2015 Balandžio 17 09:03
|
Praktikas
900cc |
pusantro mėnesio. Aš pirkau iš tų, kur nuorodos mano ankstesniam poste, tai po savaitės jau ant moco uždėti buvo. Ir nereikėjo su niekuo bendraut, niekur važiuot ieškot, sugaišti kelias min užsakydamas ir lauki kurjerio skambučio ant krosnies gulėdamas
2015 Balandžio 17 15:29
redagavo ltd 2015 balandžio 17 15:31
Trans Alp
|
Narys
125cc |
O as ant saviskio vargstu banadau signalizacija spy 5000 ideti antra diena pasizeres moca ziuriu i laidus
2015 Balandžio 17 21:16
|
Narys
50cc |
Sveiki, V-Strom turėtojai ir kiti gerbėjai. Įsitaisiau ir aš Vee (02). Nors spėjau prasukti dar tik ~1000 km, bet esu nerealiai juo patenkintas - persėdus nuo 600 Bandit'o, jo ergonomika, trauka, manevringumas yra nerealūs. Keli trūkumai, kuriuos pastebėjau - tai lengvai slystantis galas (tiek stabdant, tiek staigiau suktelėjus rankeną) ir tas variklio drebėjimas/trukčiojimas ant žemų apsukų (<3,5-4 k rpm). trūkčiojimas lemia, kad lėtus posūkius, mini žiedus ir pan. tenka išiminėti pirmu bėgiu, nes ant antro trūksta pasitikėjimo ir tolygumo. taip pat su o/d važiuoti išeina tik nuo ~120 kmh. kiek skaičiau stromtrooper'ių forume, variklio darbo netolygumą lemia pernelyg liesas kuro mišinys, paduodamas pagal gamyklinius nustatymus. ši problema sprendžiama arba su power commanderiu / jo alternatyvomis, arba tiesiog pasijungus su yoshi box ar alternatyva ir pareguliavus kuro padavimą. kadangi power commanderis yra nepigus reikalas - gal kas žinote, ar kas nors LT užsiima tiesiog kuro padavimo sureguliavimu v-strom'ams? kaip jūs patys sprendėt tokias problemas?
2015 Rugsėjo 3 11:06
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Kiek skaites, chebra su situ reikalu sprende klausima, plius gauni gear indicator http://www.healtech-electronics.com/products/atre/
2015 Rugsėjo 3 11:18
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
50cc |
ramveg, ačiū už link'ą. pravers tik dar noriu pasitikslinti: pagal info tavo nurodytam puslayje ir VSRI forumus, GI su TRE sprendžia galios "priglušinimą" 1-3 ir 5-6 bėgiuose ir dažnai yra naudojami kartu su TFI. tačiau ar tai išsprendžia tą variklio drebėjimą ir šokčiojimą prie mažų apsukų? juk tai, kaip suprantu, yra kuro liesumo problema? būtent tą drebėjimą ir šokčiojimą norėtųsi išspręsti. dėl galios "atstatymo" reikės galvoti tada, kai pakankamai esamą išnaudoti išmoksiu
2015 Rugsėjo 3 14:30
|
Narys
600cc |
Va cia tai naujiena, kad Bandito 600 trauka ir manevringumas butu prasciau uz V Strom! Nezinau, kaip reikia vazuoti ar koki Bandita tureti, kad tai butu tiesa. Del ergonomikos, tai cia jau kiekvienam savo.
2015 Rugsėjo 3 14:34
redagavo draginoid 2015 rugsėjo 3 14:35
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Nezinau, kai ten variklis trukcioja. Siaip tie mistiniai 3,5-4k RPM yra pas DL sankabos karzinos bedos simptomas. Gydomas keiciant/tvarkant karzina. Bet su paciu variklio darbu tai nelabai susije, tik vibracijos jauciamos tam RPM diapazone. As turejau DL1000, tai variklis dirbo kaip laikrodis, jokio sokinejimo, tai va nezinau ka patart del tavo bedos.
2015 Rugsėjo 3 14:38
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
50cc |
bandit'o svorio centras labai aukštas ir posūkiuose, ypatingai - statesniuose, tai tikrai jaučiasi. man asmeniškai v-strom lengviau ir drąsiau lenkiasi. apsisukimo spindulys - irgi v-strom'o naudai. tiesa, su v-strom'u nardyt tarp mašinų sunkiau dėl jo gabarintų - tada sutinku, kad šiuo atžvilgiu jo manevringumas mažesnis. 1000 v-twin variklio trauka tikrai smagesnė vos atsukus rankeną - jis iš karto važiuoja. bandit'as iki 5,5 k rpm net neatgydavo, o patį smagumą pasiekdavo tik nuo ~9 k rpm. kadangi mėgstu "cruizint", tokių apsukų laikymas ne pats smagiausias. todėl man v-strom trauka yra kur kas smagesnė
2015 Rugsėjo 3 14:49
|
Narys
500cc |
As kai persedau is I4 i V2,galiu pasakyti,kad tai du visai skirtingu charakteriu motociklai. V2 Vien ta vibracija ir tas sukimo momentas kokius pajucius duoda. V2 yra geris.
2015 Rugsėjo 3 22:11
|
Narys
250cc |
Tik litrinius kiek domejausi, 650 leisti buvo kai sita beda buvo panaikinta. pas mane pati and 650 jokiu vibraciju nereikalingu :]
2015 Rugsėjo 22 12:40
|
Narys
400cc |
V-strom iki 2007 m variklius gamino su viena zvake i cilindra o nuo 07 m. jau su dviem . To pasekoje nera aplamai jokios vibracijos ir plius kuro sanaudos mazesnes. Pas mane pati 650 08 m. vaziuoju 180 km/h ir jokios vibracijos.
2015 Rugsėjo 22 13:35
|
Narys
400cc |
Svajoju ir aš apie V-Stormą, 650cc, gal kas iš kolegų galit duoti pasimatuoti, kaip jis pagal gabaritus, ar nebus mažokas kaip 190cm/100kg?
2015 Spalio 26 10:01
|
Narys
400cc |
Neturėtų būt mažokas, turėtų būti pats tas mano ūgis 1,85 110 kg.tai galėtų būti kiek žemesnis,bet man tai nemaišo...
2015 Spalio 26 15:28
|
Narys
50cc |
aš esu 195 ir link 110, 1000cc - kaip tik. taip pat nesu girdėjęs, kad keletu cm žemesnis (bet gerokai lengvesnis ) draugas 650cc dydžiu skųstusi. mažas tikrai nebus. litrą galiu leisti pasimatuoti.
2015 Lapkričio 3 10:12
|
Narys
1000cc |
O ką tu su juo darysi? Plentu per silpnas, o miškan per sunkus, man taip atrodo.
2015 Lapkričio 3 12:31
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |