Motomanų pagalba » Teisininku pagalba motomanams
Narys
250cc |
Ir dar pora pervažos nuotraukų. ko puikiausias matomumas .... Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugsėjo 24 13:51
redagavo BuHuTy 2015 rugsėjo 24 13:52
|
Narys
900cc |
Man tai čia atrodo vinių ieškojimas šiknoj. Turi aiškiai ir akivaizdžiai apsidairyti, kad egzaminuotojas žinotų, jog nepamiršai tokios taisyklės. Niekas ten tavo akių neseka, vartei tu jas ar ne, ir nematuoja tavo periferinio matymo galimybių. Padarei klaidą, perlaikai ir nėr problemos. Aš jau seniai teises išsilaikęs, bet vis tiek apsidairau pervažoj, nors joks egzaminuotojas šalia nesėdi - dėl savęs ir savo keleivių.
2015 Rugsėjo 24 15:22
|
Narys
250cc |
Aš pasižiūrėjau ar ne atvažiuoja kokia nors begine tp. Ir tik tada važiavau... Apie kokius vinis kalbat... Tiesiog Lietuvos problema yra, kad ai geriau nutylėsiu ir perlaikysiu nei bandysiu įrodyti savo teisumą, nes šioje vietoje esu teisus. Kas yra akivaizdžiai turiu pažiūrėti?! aš turiu pažiūrėti taip, kad isitikinciau, kad važiuoti yra saugu.
2015 Rugsėjo 24 15:45
redagavo BuHuTy 2015 rugsėjo 24 15:48
|
Prijaučianti narė
600cc |
Skunde rašant 190 laipsnių kampą reiktų nurodyti šaltinį.. nes čia iš oro duomuo paimtas. Kitas dalykas, normaliai aš tau čia užginčyčiau, kad didžioji dalis viso to lauko yra nefokusuota, tad tu realiai nieko ten nestebi.
2015 Rugsėjo 24 16:23
|
Narys
25cc |
nieko tu nelaimėsi, kam gaišini žmones...? jei yra pasakyta, kad turi pasukt makaulę per egzamina, vadinas taip ir turi daryt. viskas, kokie dar čia ginčai?
2015 Rugsėjo 24 20:22
|
Narys
1100cc |
Jeigu tu rasysi lingvistini egzamina tokiu rastu, kuris nebus iskaitomas - neislaikysi. Cia tas pats - egzaminas yra tam, kad aiskiai parodytum savo zinias. Pvz, mokykloje mokytojai irgi megsta vaikus, kurie viska raso aiskiai, kalba garsiai ir zygiuoja i pieki drasiai. Iskart aisku - jie pasiruose. O kas pliurpia kazka sau po nosim - keliauja atgal prie suolo kartoti medziaga. Problemos Lietuvoje su tuo nera. Uztenka zinoti britu moto patarle - Shoulder check saves lives. Aiskiai, neaiskiai, vistiek apsiziuri kaip pridera. Kaip manksta ryte, tingi, nenori, sunku, bet padarai kakaip vistiek
2015 Rugsėjo 24 20:38
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 24 21:00
|
Narys
500cc |
Kai laikiau teises mano instruktorius paprastai ir aiskiai pasake, kad egzaminas ne tiek tikrins tavo vairavimo igudzius, kiek tavo mokejima parodyti, kad gerai vairuoji. Ziuri i veidrodeli - ziurek visu veidu i veidrodeli o ne akies krastu. Egzaminas - spektaklis, kuriame, tamsta, BuHuTy buvai prastas aktorius, ir dabar vaikydamasis veja laukuose gaisini ir savo laika ir kitu. Saugaus likusio sezono!
2015 Rugsėjo 24 21:08
|
Narys
1100cc |
Sako kad daryti reikia butent KET, o ne instruktorius. Tai yra ne seip sau, ir tuo labiau ne kvaila. Kai "bukas" pasuka makaule - daugiau pamato jei akim apsiziri aplink. Su tokiu poziuriu - viska apgincioti, vietoj to kad parodyti jog stengiesi, toli nenuvaizuosi.
2015 Rugsėjo 24 21:19
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 24 21:20
|
Narys
250cc |
Nu jo... Ką šitoje situacijoje dar gali išvysti.. Nėra traukinio važiuoja, yra nevažiuoji.. Kas dar ten gali būti?! Ten yra užkarda, šviesoforas, ir reguliuotojų būdelė - manai jie visi vienu metu suklysta?? Koks skirtumas ar matai 100m. bėgių ar 5 km?
2015 Rugsėjo 24 21:34
|
Juodulys
1500cc |
Kai visi suklysta tada ir įvyksta paskutinė gyvenime kritinė klaida.
2015 Rugsėjo 24 21:50
Honda VFR 800Fi
|
Narys
1100cc |
Toks, kad Prancuzijoje, Britanijoje ir Belgijoje, kur galioja tas pats vairuotojo pazymejimas, kaikurie traikiniai vazineja ne 30-90km/h, o 560km/h. Ir, ne, as nesuklydau rasydamas toki greiti.
2015 Rugsėjo 24 22:02
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 24 22:03
|
Narys
250cc |
Dėl greičio suklydai jie ten iki 400 maksimum ir tai tušti, be to jie nekerta kelio su a/m, o važiuoja tuneliais kur kertasi su keliu , ir jie aptverti apsauginiais ekranais, nes jiems gyvūnas gali sukelti fatališku pasekmių . ir mes Lietuvoje. Aš kalbu apie konkrečią situaciją, kurioje pasielgiau tinkamai, kad užtektų saugiai pravažiuoti pervažą ir tai sėkmingai man pavyko, o egzaminuotojas įvertino tai kaip kritinę klaidą kas yra absurdas. Į kiekvieną situaciją turi būti atitinkamai sureaguota, kad tą situaciją įveikti saugiai, ir tęsiam keli reikia galvą sukioti ir žiūrėti kas vyksta aplink.. Kiekvienas vairuotojas kuris vairuoja ne pirmus metus daugybė dalykų atlieka automatiškai ir teisingai ir tai nesukelia niekam jokių kliūčių bei ket pažeidimų, tiesiog kai važiuoji matai kas vyksta jeigu žinai kur žiūrėti.
2015 Rugsėjo 24 22:33
|
Gatvinis
500cc |
Tai ir pries pat traukini galejai "prasokt" irgi butu sekmingas pravaziavimas ir pagal tave tada negalima traktuot klaidos nes viskas baiges sekmingai Jei filmuotoj medziagoj nesimatys togalvos pasukimo ar jis bus abejotinas nieko nepesi (kas labai tiketina), nepamirsk kad veikia ir zmogiskasis faktorius ir nieks nenori pripazint klydes O siaip manau ieskai slieku kur ju nera, perlaikytum jei jau taip gerai vairuoji tai kainuotu ir maziau laiko, nervu ir energijos Sekmes
2015 Rugsėjo 24 22:38
|
Narys
250cc |
Kad dėl vairuotojų kaltės įvyksta paskutinės gyvenime kritinės klaidos girdėjau, bet, kad suklystu vienu metu šviesoforas, užkarda, ir reguliuotojas tai dar neteko girdėti. Ten gi paprastas veikimo mechanizmas, traukinys važiuoja, ir jam įvažiavus į ruožą likus apie 1km iki pervažos jis ratais užtrumpina rolę kuri įjungia valdymo pulte signalą apie artėjantį traukinį, šviesoforą ir nuleidžia užkardą. Čia įsivaizduokite, kad jungtuku ijungiate šviesą namuose, jungtuką tikrinate kasdien, jis prijungtas prie avarinio generatoriaus, galimybė, kad jis nesuveiks lygi 0,0000001 procento. Eiti pėsčiomis šaligatvių didesnė tikimybė , kad kas nors atsitiks sveikatai.
2015 Rugsėjo 24 22:43
|
Narys
250cc |
Perlaikyti galėsiu tik kitais metais, nes nėra jau laisvų vietų. Prieš pat nosį būtų KET pažeidimas ir tai jau kritinė klaida. Aš gi ne netyčia ja saugiai pravažiavau
2015 Rugsėjo 24 22:46
|
Narys
900cc |
Neiškenčiau... ... pagal nuotraukas tai yra reguliuojama pervaža?... ... kažkieno pacituotas britų patarlius... visiškai nesusijęs su pervažos kirtimu (keiti važiavimo kryptį? greitį? taip pažiūrėk, kas už nugaros, artėji prie keturšalės sankryžos tai nafik tą galvą kraipytį? pažiūrį kairėn, dešinė ir kerti)... ... Žiedinėse sankryžose pakankamai daug eismo įvykių įvyksta dėl to, kad vairuotojai žiūri ne ten kur važiuoja o ... pasuka galvą į kairę - tuo pat metu nebemato kas vyksta priekyje... ... dabar einame prie esmės. Moto vadeliotojas yra verčiamas nebekreipti dėmesio į eismo sąlygas. Jis "turi pasukti galvą" nes taip jis pademonstruos ... plet demonstraciją jis pademontruos ir taip besidemontruodamas įpis į priekyje kažkodėls sustojusios transporto priemonės galą ir tikėtina, jei greitis nedidelis, liks gyvas... Aišku geriausia yra tylėt ir ... ai kaip nors.... o kad kritinių klaidų sąrašą sudarė moto vadeliotojai tai drysčiau abejot... Tiesa off.... top. ar žinojote, kad motociklui tapti dviviečiui reikalingas dirželis ant sėdynės??? Arba perliukas apie motociklo šviesas... pasukus vairą turi pasisukti ir lempos... o tų perliukų dafiga Sėkmės autoriui ir netylėk. per galvą niekas neduos, o jei tai dar ir nekainuoja tai kodėl ne? (čia prie to paties - taisyklių kurėjai)
2015 Rugsėjo 24 23:10
redagavo robas 2015 rugsėjo 24 23:33
Svarbu neleist Zmonai nugriaut namo, nupjaut medzio ir uzaugint dukters
______________ اللتوانية كافر |
Narys
1100cc |
Moticiklininkas, tuo paciu momentu, pasukes ar nepasukes galvos, kaip katinas, zino (turi zinoti) viska, kas vyksta aplink. Vienas kitam netrukdo. Sita tavo pvz galima lyginti su tuo, kad automobilio vaira reikia laikyti dviem rankom, o kaip tada pavaras jungti, sviesas tolimas, kondicionieriu ar sildyma? Jeigu vienu momentu/veiksmu zmogus galetu atlikti tik viena veiksma - niekas nevazinetu nei automobiliais, nei, tuo labiau, motociklais, kur turi svarstyti apie 2-3x papildomas salygas kelyje. O autoriui, kad perlaikyti reikia laukti sekanciu metu - visiska nesamone. Kai buvo 3-4 men eile, man tai nesutrukde perlaikyti egzamina po 1,5 savaites (rasti vieta ir ja uzimti). Tik ka laike pazystamas su drauge, po registracijos reikejo laukti nuo 2 iki 4 sav, ir cie vasaros vidury, kai buvo puikus orai. Spamina autorius del kazkokios nesamones, yra taisykles, yra vertinimo kriterijai, yra tam medziaga. Pasiruok ir islaikyk. Apie tai kaip TAU geriau vaziuoti, nuspresi tada kai galesi PATS vaziuoti. O kol negali - privalai vadovautis BENDRAIS principais. Kol kas jie galioja kaip Pranui is Svencionio rajono, taip ir tau - afigenam vairuotojui. Verinama ne tik tai, kaip tu jau moki vaziuoti, be ir tai, kad tu zinai, kaip turi vaziuoti, ir ta parodai.
2015 Rugsėjo 24 23:46
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 25 00:17
|
Narys
250cc |
Iš pradžių pats parašai, ką aš ir teigiu, o paskui pats sau ir prieštarauji, įdomiai įdomiai...
2015 Rugsėjo 25 07:02
|
Pėsčiasis narys
400cc |
aš kai pirmą kartą laikiau man uždėjo tą pasikartojančią klaidą dėl galvos sukiojimo (nors apsidairydavau tiek, kiek man atordė, kad yra gana). sekantį kartą kai laikiau, galvą sukiojau kaip vieversėlis, kad tik jie pamatytų iš paskos, tada pastabų dėl to nebeturėjo. taip kad pastebėjau, jo griežtai į tai žiūrima.
2015 Rugsėjo 25 10:22
redagavo balivyta 2015 rugsėjo 25 10:23
|
Narys
900cc |
Man tai kursuose buvo pasakyta, kad per vairavimo egzaminą demonstratyviai sukiočiau ir makaluočiau galvą, reikia nereikia ir parodyčiau, kad labai nuoširdžiai spoksau į veidrodėlius. Nu gerai, taip ir dariau. Makalavau su makaule net tiesiam kely be jokių sankryžų ir t. t. , galvodamas kad tik patiktu tas cirkas egzaminatoriams O jei rimtai tai yra situacijų kai pakanka pakreipti akis ir viskas aišku, pvz. kaip tavo situacija, juo labiau kad pervaža su šviesoforu, kelio užtvarais ir net geležinkelio darbuotoju kuris atvažiuojant traukiniui išlenda iš to kiosko ir mosikuoja dar ten visiems. Žodžiu egzaminatoriui tą dieną buvo nedapistitas, na jis tave ir suvarė. Juo labiau, kad lišnas pinigas į regitros kišenę irgi neblogai. Kitas dalykas jei tu būtum koks eismo žaliūkas kuris pirmą kartą išlindo į gatvę ir neturi jokių įgūdžių tai dar suprasčiau, kad žaliukus reikia griežčiau spausti. Bet kai žmogus eisme dalyvauji jau 8 metus, tai jau žmogus esi gana įgudęs ir šį bei tą išmanai apie eismo subtilybes ir jau esi atidirbęs tuos pasižiūrėjimus ir galvos pasukimus. Todėl kitam gali pasirodyti, kad tu niekur nežiūri bet realiai viska jau senai apžvelgei. Manes žmona kartais paklausia kodėl aš nežiūriu į veidrodėlius. Nors mano žvilgsnis niekada nepraranda kontakto su veidrodėliais (atidirbta jau prieš n metų), o jai atrodo kad aš nežiūriu nes nesukioju galvos. Nors stažas 16 metų, bet dabar iš pirmo karto B kategorijos neišlaikyčiau dėl kažkokio tai neva ekologinio vairavimo ir visokio kitokio briedo kurio ten prisigalvojo regitroje ale labai gudrus specialistai. Nors iš kitos pusės galime suprasti ir tuos egzaminatorius, nevisi ten kosminio masto nevidonai, tiesiog jam duotos tokios kvailos metodikos ir jis jas privalo vykdyti nors ir puikia supranta kad tai ne visur reikalingas briedas. Na pagyvensim pamatysim kaip baigsis tavo atvejis ir bus aišku ar jiems svarbu iš tiesu objektyviai įvertinti žmogaus įgundžius pagal aplinkybes, ar tik lišną kartą nulupti faneros. Šaunuolis, kad nenuleidi rankų ir ieškai teisybės. Sėkmės
2015 Rugsėjo 25 14:21
redagavo AndriusV80 2015 rugsėjo 25 14:25
|
Narys
800cc |
Tai jei egzaminuotojas sako, kad nemate, kad sukai galva, tai kokios problemos? Tegu paziuri video. O tai, kad tu uzmeti zvilgsni, tu neirodysi, nes ar paziurejai i sona, tuo labiau kai tave stebi ne salia sedint, o is paskos vaziuojant, galima pasakyt tik kai matai akivaizdziai. O ne tai, kad pasakei "as gi ziurejau!" ir tavimi turi tiketi nes tu gi - nemeluoji.
2015 Rugsėjo 25 16:52
|
Narys
500cc |
Pries pora savaiciu situacija pervazoje, dega sviesoforas visi laukia, ipusejus sastatui sviesoforas uzgesa, kur garantija kad kita karta jis neisijungs artejant sastatui, o esme apie si situacija kad tik paskutinis vagonas pasisalina nuo pervazos visi puole vaziuoti, klausymas kiek is varuotoju pagalvoja ar neprasilenkia su ka tik pravaziavosiu sastatu kita sastatas priesinga kryptimi kuri nei matai nei girdi. stai tau ir vertinimas saugu nesaugu, dega nedega, spejau nespejau
2015 Rugsėjo 25 21:06
|
Narys
400cc |
Susirinko būrys tautiečių, ir užmėtė akmenimis kvazimodą... Nu jprst... Žmogui atrodo kad jis teisus, tai tegul ir ieško teisybės, negi jums gaila? Iš kaikurių postų atrodo kad "Vse vokrug piderasi, tolko ja odin D'Artanjan..." Man pvz, egzaminuotojas sakė kad eisme dažniau per petį žiūrėčiau, bet egzą išlaikiau. Tuo tarpu kai papasakojau instruktoriui šitą dalyką, sakė kad neturėjau išlaikyt. Tai wtf? Kaip jau AndriusV80 sakė, žmogui buvo nedapistitas ir tiek... Ir pabaigai. Daugumai mūsų neužtenka kiaušų apginti savo tiesą, ir plaukiam kaip š.. pagal srovę kur mus pastumia, visos tokios organizacijos... Taigi noriu pasisakyti už autorių: Duskit pavidoliai...
2015 Rugsėjo 28 09:02
redagavo Steve 2015 rugsėjo 28 09:03
|
Narys
1100cc |
Nelabai matai ko mums pavydeti, jei mes pazymejimus turime, ir be didelio hemorojaus. O autorius daro is muses drambli - vietoj to, kad perlaikyti kaip pridera, iesko aplinkiniu budu, kurie: a) uzims daug daugiau laiko, b) akivaizdziai nepades, nes irodymas - tik irasas, kuriame pagal autoriaus zodzius nieko nesimatys.
2015 Rugsėjo 28 09:35
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 28 12:08
|
Narys
250cc |
Supranti, man jau šį sezoną nelabai kvepia pasivažinėti.. Aš eisiu laikyt kai ateis mano eilė, bet dėl šio jau laikyti egzamino darysiu viską, kad nors 1 iš 10 išgirstu mano nuomonę kuri iš tikrųjų yra teisinga, nes na čia yra subjektyvus egzaminatoriaus sprendimas. Pati šį kritinė klaida yra visiškas idiotizmas... Ir keisti reikia vertinimą egzamino, kad jis būtų labiau objektyviai vertinamas kelių žmonių ir t.t. Na, o jeigu bus nepalankus sprendimas tikrai eisiu į administracinį teismą p. S. Sulauksiu eilės eisiu laikyti. Na, o dėl šios klaidos ir dėl bet kurių kitų klaidų VISI turime siekti objektyvios tiesos, o ne atsisukti ir leisti visiems daryti ką jie nori.
2015 Rugsėjo 28 15:50
|
Narys
1100cc |
Mes jau tavo nuomone apie idiotizma girdejome kaip mimum 5 kartus. Taciau yra kaip yra, ir tu, be vaizdo iraso, nieko neirodysi. Nebent inicijuosi istatymo pakeitimus ir del taves vieno, kazkas tures keisti tvarka. Kadangi daugiau zmoniu, kuriems labai uzkliutu tas sprendimas nera (gal ir yra, bet jie tiesiog perlaike ir gyvena ramiai) - taip tikrai nebus. O kad laikyti reikes metus - jeigu panaudotum tiek laiko ir noro, kiek sitame forume arasant zinutes, jau praeita savaite rastum vieta ir perlaikytum.
2015 Rugsėjo 28 16:48
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 28 16:53
|
Narys
250cc |
1. Man tiesiog įdomu. 2. Vaizdo įrašas yra daromas egzamino metu. 3. Čia teisininkų pagalbos skiltys o ne pesimistu būrelio.
2015 Rugsėjo 28 17:13
|
Narys
1100cc |
1) Jau visi nuomones isreiske. 2) Kada jis daromas yra nesvarbu. Svarbu - ar matosi, kad pasuki galva, is tavo pasakojimo zinome, kad nesimato, nes galvos nesukai (beveik nesukai). 3) Jau kelis kartus sita atsakyma pakartojo: jei yra irasas, kuriame tai matosi - gali kazka daryti. Jei nera - gali bandyti kreiptis i delfi/15min/lryta ir ten verkti, taciau tai nieko nesidomins nes yra konkretus kriteriajai, pagal kuriuos buvai vertinamas. Lygiai taip pat, kaip visi kiti.
2015 Rugsėjo 28 17:27
redagavo Decoy 2015 rugsėjo 28 17:31
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |