Remontas » Priekinių amortizatorių remontas
Krapštukas
1100cc |
Na va. Nuotraukos centre zemiau salnyku matosi damping rod ant kurio uzmauta trumpa spyruokle. Tai jos veikiausiai ir nera. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Liepos 4 00:20
|
Narys
900cc |
Sveiki, gal kas galit patarti, ar restauruoja kas Vilniuje (aplink vilniu) priekines sakes. Turiu omeni ne ilenkimus, bet duobutes. sakiu eigos paciam virsuje yra pora ant vienos plunksnos ir man iskilo klausimas, ar keisti plunksnas ar galima dar ka padaryt - tuo labiau, kad mocas senas, plunksnas velniai zino ar rasiu ne uz kosmine kaina. Mocas VF1100 S 1985
2015 Liepos 20 16:23
Kiaule Morgas
|
Narys
1000cc |
Nei vilniuje nei kur kitur realiai tai sakiu chromines dangos niekas neatrestauruos, nebent kokia chaltura padarys ir tiek. Sakiu chromine danga yra ganetinai sudetinga ir jau apie tai man rodos ne karta yra kalbeta. Turbut pigiau gaunasi pirkti lenkiskus stokus (kazkas 100eur). nors jie irgi ten ne is stebuklu salies... Pafoktikn kokio opumo ten beda.
2015 Liepos 20 17:09
|
Narys
900cc |
Dar klausimėlis, ar būna pirkti ne stokus/plunksnas, bet apatinę dalį, slaideris, ar net tiksliai nežinau kaip vadinas. Ta prasme, ar reikia būtinai ieškoti tokio paties modelio motociklo, ar gali tikti ir kokios nors standartinės? Kaip suprantu turi atitikti stabdžių skylės? Ar dar kokie nors niuansai? Sorry už durnus klausimus, bet nelabai randu informacijos apie tai, daugiausiai visi kalba apie plunksnas.
2015 Liepos 21 07:12
|
Narys
900cc |
Aciu, matomai teks uzsakineti aftermarketines, kolkas variantai - arba US http://www.ebay.co.uk/itm/1984-1985-Honda-VF1100S-V65-Sabre-Upper.... (brungu kaip velnias zino kas, dar plius muitas turbut) arba http://bikeparts.lt/tag/sakiu-plunksnos-2/ (idomu ar kas su jais turejo reikalu). Vakare imesiu foto, bet pastebejau, kad kaire sake tikrai pasispjaudo tepalais.
2015 Liepos 21 09:02
Kiaule Morgas
|
Narys
900cc |
Gali paieskot analogu pagal diametra ir ilgi ir pasikeisi is deveto moco. As keiciau ir viskas gerai gavosi
2015 Liepos 21 13:24
|
Narys
900cc |
Beda ta, kad internetai nepublikuoja ilgio, diametras 41mm, o vat ilgis nezinomas. Reiketu isrinkti sake ir matuoti nebent. Kolkas parasiau tiem US dealeriams klausdamas apie ilgi, del visa ko.
2015 Liepos 21 13:49
Kiaule Morgas
|
Narys
900cc |
Nueini i ebay uzrasai pagal savo marke stokus ir randi koks diametras koks ilgis. ir paieskai kokiuose mocuose eina tokie pat stokai ir ieskai kas pigiau.
2015 Liepos 21 14:03
|
Narys
600cc |
Kokius tepalus geriau pilti i sportini motocikla, kai tenka pakiloti ir smagiau pavazineti 5w, 10w, 15w?
2015 Rugpjūčio 27 23:05
|
Narys
50cc |
Sveiki, iskilo klausimelis, gal kas pagelbes. Yra motociklas Yamaha Fz1 2006m, apitepalavo priekine viena sake, to pasekoje sakes buvo isardytos ir pakeisti rieboksliai. Tai vat besurenkat viena is sakiu uzkliuvo uz akiu tai, jog paleidus vienos sakes stoka jis staigiai.nukrenta zemyn nors tepalai jau ipilti, kitos sake stokas letai ledziasi zemyn. Kaip suprantu reikia nuiminet plunksna ir ziuret kame reples ? Kaip turi buti is tikruju ?
2015 Rugpjūčio 31 20:23
|
Narys
1000cc |
Gal reguliavimai tiesiog nevienaidai sustatyti. Nei greitai, nei letai nera skaicius. Su tokiu paaiskinimu sunku ka ir pasakyt... Galiu pasakyti jei ten niekas nesuline ir neisurodinta, tai plika akim nieko ir nematysi.
2015 Rugpjūčio 31 20:59
|
Narys
50cc |
Na ten niekas nesulinke, viskas kaip ir grazu. Ir esme tame kad laisvai stoka kyla tos sakes kuri tepalo neleido. O kalba eina apie pati vidini stoka, kai supyliau tepala i vidu vienas is stoku prakrenta, bet i virsu kila su pasipriesinimu, tai vat tas keistai pasirode man. Ir dabar kila klausimas ar tai normalu ? Gal yra zmoniu kuriem galeciau gybai tai pademonstruot ir galetu mane pakonsultuot ?
2015 Rugsėjo 2 18:41
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
situose vaziuokles funkcija yra padalinta - vienoj puses kompresijos, kitoj griztamasis slopinimas. do your math, people. tikriausiai, dar ir reguliatoriai bus prisukineti - "o ka sitas daro?"
2015 Rugsėjo 2 18:51
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
50cc |
Tokios mintys buvo kilusios ir man, kitas kaip ir i dvi puses su tokiu pasipriesinimu vaiksto, na tokiu nedideliu saligynai.
2015 Rugsėjo 2 18:58
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
ziureti slopinimo reguliatorius.
2015 Rugsėjo 2 19:08
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
50cc |
O placiau gal galima butu apie juos , kur? kada? kaip ? As tikiuosi cia kalba ne apie virsutini varzta eina kalba kuri reguliuija kietuma ?
2015 Rugsėjo 2 19:14
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
va butent trauktis serviso manuala ir ziuret kokios yra gamyklines reiksmes. didysis varztas skirtas spyruokles iverzimui, varzteliai reguliuoja slopinima. vadinasi tep, standartiniai nustatymai. iverzimas - 6 pozicija, grioveliai skaiciuojami nuo virsaus. 0 pozicija, visiskai isuktas varztas yra maksimali padetis. slopinimas: griztamasis (desine koja) - maksimaliai susukti pagal laikrodzio rodykle ir sukant pries 15 kliku, suspaudimo slopinimas (kaire) - 5 klikai. http://www.dre.vanderbilt.edu/~aky/Bikes/Manuals/Service/FZ1/Yama.... 3-30 skyrius, 115 psl.
2015 Rugsėjo 2 19:29
redagavo CerBeR 2015 rugsėjo 2 19:31
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Krapštukas
1100cc |
O ar nebus taip kad vienoj kojoj yra tik rebound voztuvas, o kitoj tik compression ir del to viena priesinasi tik suspaudimui, o kita tik istraukimui?
2015 Rugsėjo 3 03:49
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Taip ir yra
2015 Rugsėjo 3 07:30
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
900cc |
Pagaliau priėjau prie amortikų. Viduj radau visiškai ne taip, kaip nurodyta detalių išklotinėj. Kaip tu ir sakei, spyruoklių nėra, bet taip pat nėra stoperio, pačios apatinės detalės ir yra du spacer'iai vietoj vieno. Nr. 2 ir 5 čia Ir nesugebėjau ištraukti riebokšlio, nei staigus traukimas, nei šildymas, nei tepalas nepadėjo. Plunksna įstringa, paskui sunku ją sustumti atgal. Kažkas ten dar negerai.. Bandysiu išlupt riebokšlį per jėgą, tada matysiu ko dar ten trūksta. Bet kodėl du speiseriai? Spyruoklė per trumpa? Servise keitė plunksnas, visa kita turėjo likt kaip buvo, ar ne? Dabar ieškau kokie originalūs spyruoklės ir plunksnos ilgiai, kad būtų aiškiau kas ne taip.. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Gruodžio 15 09:47
|
Cafe-racer'is
600cc |
Pirmiausiai aš susirasčiau manualą arba Part katalogą europiniam modeliui (įtariu nuorodoj US?). Aš manau, kad galimi variantai: lužo originali spyruoklė ir ji buvo pakeista vamzdeliu; vamzdelis skirtas paaukštinti/pažeminti šakes; EU rinkoj šakės buvo kitokios konstrukcijos. Klausimas dėl įdomumo- o tie spacer'iai vienodo ilgio ir diametro? Gal abi spyruokles pavyks surasti kitoj šakėj?? Dėl pilno šakių išardymo - ant pluksnos galo ir apatinėj kojoj (po tepalo riebokšliu) yra dvi teflonu dengtos kreipiančiosios (rodos #13 sliding sleeve pagal kataloga). Jos viena į kitą atsimuša ir neduoda ištraukti plunksnos. Kad ją ištrauktum, reikia keliais stipriais smūgiais truktelti plunksną ir koją į skirtingas puses, kad išmušti/ištraukti kojoje esančią kreipiančiąją. papildau: padariau greitą google search'ą. Mažoji spyruoklė vadinama Fork top out spring. Matyt gamykliškai vamzdelių šitoj vietoj tikrai nebuvo..
2015 Gruodžio 15 13:35
redagavo andriuX^ 2015 gruodžio 15 14:07
|
Narys
900cc |
andriuX^ ačiū, užvedei ant kelio su tuo pažemintu variantu, maniau taip ir bus, bet buvo dar geriau O schemos nuoroda europinio varianto, duoda pasirinkt ar EU ar US. Kitoj šakėj spacer'is tik vienas ir siauresnis(storesnėm sienelėm), o ten kur du, vieną laikė tarpinė, jis buvo savo vietoj, o kitas turbūt buvo tiesiog užmestas ant spyruoklės, nes jis platesnis už spyruoklę, užsimauna ant jos. Ir jis perteklinis. Klausimas: plunksnos apačioj stovi kažkokia kaip plastikinė šaiba ir už jos pirštais užsičiuopia lyg būtų spyruoklytės. Bet jos tvirtai laikosi už kažko ir nė krust. Gal jos visgi yra? Bet man amortikai stukseno atšokdami lyg jų nebūtų. Šiaip ar taip, pagal manualą spyruoklės turėjo iškrist ir apie jokį plastiką nežinau.. (aišku plunksnos iš Lenkijos, ne originalios). Taip pat mane neramina, kad nėra tų stoperių apačioj, kokią funkciją jie atlieka? Antra šakė išsiardė labai lengvai, o dėl pirmo neatlaikė nervai ir nupjoviau tą riebokšlį nafik. Ten ir pasimatė problema, plunksnos sliding sleeve'as iš apačios užspaudė "guide bush" nr. 2 Turbūt nuo kelių pirmų smūgių palindo po juo, ir paskui tik dar labiau užsilenkė ir dabar nejuda. Pabandžiau stumtelt atgal į vidų, bet jis minkštas, iškart deformuojasi. Turbūt rytoj nupjausiu visai rankovę per pusę. Vis tiek buvo lūžus auselė ir žadėjau ieškot kitos. Linkėjimai motto vilkų servisui Jie turbūt galvojo, kad po jų remonto niekas daugiau niekada neardys jų amortizatorių. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Gruodžio 15 20:45
redagavo klemkas 2015 gruodžio 16 08:25
|
Cafe-racer'is
600cc |
Kadangi šakes ardžiau prieš porą metų, konstrukciją spėjau pamiršt. Bet kažkaip sudominai su savo problema, todėl turiu porą klausimų ir komentarų 1. Įtariu, kad stop'ai skirti sustabdyti plunksną, kad nesidaužytų tiesiai į "kojos" dugną (kadangi jis yra kugio formos). Nes ER-5 manuale rašo, kad stop'as užsideda tik po to, kai damping rod'as yra įstatomas į plunksną. Gal stop'as guli tarp plunksnos ir "kojos" ir negali iškristi? Antroje išardytoje šakėje stop'o irgi nebuvo? 2. Dėl spyruoklės- gal įmanoma ją iškalti naudojant ilgą atsuktuvą/kaltą/vamzdelį? Man atodo ji tik užsiskersavo. Iš nuotraukos nelabai aišku kaip giliai yra tą spyruoklė ir plastikinė šaiba. Gal būtent dėl užstrigimo ta šakė ir stuksena. 3. Dėl "kojos" pjovimo- manau užtektų tik pilnai įpjauti nuo viršaus iki "guide bush'o " apačios (keletą cm žemiau jo). Turėtų atsileisti ir išsitrauktų. Reziumė: ko gero čia tas servisiukas klaidą padarė- gal guide bush'ą įkaldami užskersavo ir dėl to atsirado visos problemos. Iš vienos pusės gerai, kad tau taip atsitiko su amortizatorium, kurio kronšteinas nulaužtas. Iš kitos pusės... Gaila, kad taip iš viso atsitiko Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Gruodžio 15 23:12
|
Narys
900cc |
Man irgi gaila, kad vežiau į tą servisą apskritai. Tada atrodė, kad tai kažkas baisaus ir pats negalėčiau padaryt. O dabar visas mocas išardytas iki paskutinio varžtelio, ir nėra taip baisu. Tik trūksta žinių ir praktikos. 1. Man iš vis neaišku, gal tie stoperiai tiesiog netilpo su šitom plunksom, dėl to jų nedėjo, užsisakyčiau naujus, bet jei netilps, tai veltui būsiu pirkęs. 2. 3. Bandysiu. Išilgai galiu įpjaut tą bush'ą, nors jei jis pažeistas, vis tiek reikės keist. Dabar kelias dienas neturėsiu laiko būt garaže, tai paieškosiu ko nors dėvėto, pasidomėsiu kokia turi būti konstrukcija, gal ką nors atrasiu. Jei ne, tai nuvešiu į kitą servisą, kad pažiūrėsiu ir pasakytų kas ten ne taip. Kai/jei baigsiu spręsti šitą klausimą, parašysiu temoj. Ačiū už įžvalgas!
2015 Gruodžio 16 08:35
|
Narys
900cc |
Žodžiu, radau pas lenkus allegro.pl naudotas šakes, susirašiau naudodamas google translate su artimiausiu pardavėju už 500km, pasirodo pardavėjas buvo moteris, ir parsivežiau. Atrodo gana geros būklės. Norėjau ardyt, pažiūrėt kaip originale turi atrodyt vidus, bet antroji pusė patarė neardyt, kad ko nors nesulaužyčiau. Pritariu šiai minčiai, tai kaip ten iš tikro turi atrodyt pamatysiu kada nors, kai reikės keist riebokšlius. Anuos paliksiu ramybėj, gal atsarginėms dalims, o gal plunksnas reiks parduot, žiūrėsiu.. Ačiū andriuX^ už pagalbą! Už šakių remontą tada mokėjau apie 300€, o šitas naudotas nusipirkau už 200€. Tai va, aš išvadas pasidariau... p.s. pamiršau paminėt, iš servisinių šakių išpyliau visiškai juodą tepalą, o pavažinėjau pora šimtų km, įdomu ar galėjo taip greit pajuoduot ar supylė atrabotkę... Be to, buvo po 300ml, kai turėjo būt po 600ml. Žodžiu, visiškų šūdarankių darbas.
2015 Gruodžio 20 09:42
redagavo klemkas 2015 gruodžio 22 18:19
|
Narys
500cc |
Sveiki, gal kas pasakytu kur kas tvarko priekiniu sakiu plunksnas, reikalingas kietas chromavimas
2016 Vasario 8 11:47
|
Narys
500cc |
nei galvintoj ,nei autospalvoj neatlieka, reikalingas kietas chromavimas... gal kam teko kokioje lenkijoje ar kur tai atlikti ?
2016 Vasario 8 17:07
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Sveiki. Kaip keiciamas amortizatoriu tepalas? Ar reikia ji visa ardyti ir koks kiekis jo pilas. Ant pacio amortiko parasyta,kad jis uzpildytas dujomis. Kaip jos uzsipildo ir panasiai. Gal kas turit koki DIY? Kalba eina apie Suzuki GSX550. Aciu
2016 Kovo 12 20:40
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |