Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » BMW motociklai » BMW R 1200 GS
Narys
500cc |
O kiek Lietuvoje vazineja arba yra parduota Tiger'iu? Kas ji gyva bent mate Lietuvoje?
2014 Sausio 22 15:20
|
Narys
1000cc |
Man keista, kad šitiek lietuvių Anglijoj viščiukus darinėja ir plyteles klijuoja, o Triumph markės neparvežė. Matyt, statybininkai nesidomi motociklais.
2014 Sausio 22 15:35
|
Narys
500cc |
Parveze parveze. Ir daug. Bet ne mocu, o devetu TRIUSIKU moterisku Ivedus googleje paieskoje Triumph lietuva - ismeta triusiu prekiautojus tik. Na matote - daug proto nupirkti ir parvezti nereikia. Parduoti - jau proto reikes. Nes nelabai pirks. Nes nera serviso Lietuvoje siam brandui. Kaip ir pvz. kokie Daihatsu ar Morgan automobiliai, - gal ir geri, bet nera jiems serviso cia. Taip kad Tigeris tikrai egotika Lietuvoje. Bet ne UK. O statybinku UK-LT varku ar intelektas ir kisene nesa tokiems dalykams.
2014 Sausio 22 16:31
|
Narys
1000cc |
Paoponuosiu O kokiam brendui yra servisas? Yamahai- taip, KTM- na, gal bus su laiku, nes entuziazmas didelis, bet tikrai nemanau, kad jau visus modelius spejo ant stalo dalimis pabert. Bet tikiu, kad bent yra galimybe paskambinti tiekejui info del gedimu pasiklaust. Honda- kazin ar kelis naujus mocus pardave jau spejo ka nors ismokt. Kritikavo gi ju sugebejimus jau forume. HD- gal yra vienas kitas juos prasiardes, ten modeliu gama mazesne. O siaip gal iki lenku galima pavaziuot pas dileri, tik kazi kokio ten lygio jo sugebejimai. Man kai buvo ABS pakibes jau net planavau iki Suomijos pavaziuot Ale nusipirkau diagnostini softa uz 300Lt ir pasidariau pats- smulkmena buvo, laidas nutrukes. Bet kol tiek parasiau susimasciau... Nu taip, tu vistik teisus, but gerai, kad servisas butu...
2014 Sausio 22 17:49
redagavo turistux 2014 sausio 22 17:49
|
Narys
1000cc |
Atsakymas paprastas - kiekvienam daiktui savo paskirtis ir vieta. Ar tu važiuotum žvyrkeliu mašina su žema, sportine pakaba ir slikais? Gal, bet atrodytum kaip šitas durnius be normalių padangų su 250kg motociklu purvyne. GS neskirtas rimtai bekelei. Jis per sunkus, per galingas ir per brangus vartytis po kemsynus. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Vasario 4 12:03
|
Narys
50cc |
Sveiki, Motomanai. Esu susidomejes ir planuoju isigyti 1200GS. +/-2007 metu. Ziurineju skelbimus mobile.de Vokietijoje. Visiem rida 60000-90000 km. Kaip šiems modeliams tokia rida? Iki šiol teko tureti Honda Varadero XL100 2008 m. Jei žiuriu Vokietijoje XL1000, jiems rida 30000-40000 km. Labai jau skiriasi nuo BMW ridos. Kur čia yra "problema". Nesinori tiketi kad visiem Varaderam atsuka odometrus. Kaip BMW su tokia didelia rida? Kokios problemos lauktu?
2015 Rugsėjo 16 16:32
|
Narys
600cc |
Gal pas mane kažkoks kitoks mobile.de, bet rida nuo 8 iki 100 kkm, vidurkis gal apie 40kkm...
2015 Rugsėjo 16 20:17
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Tokiem mocam 100-150 yra juokas. Su salyga, kad eksploatuojamas teisingai, o ne uzdrozinejamas.
2015 Rugsėjo 16 22:57
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
25cc |
butent,100-150 t. prie tvarkingos prieziuros nieko nereiskia.As pats vazineju su R1150r,tas pats variklis,gr.deze, kardanas kaip GS.Aisku,prieziuros reikia daugiau negu japonams.Bet,jei nepatinget priziuret,kas priklauso pagal manuala,tai net neisivaizduoju,kas jam galetu atsitikt
2015 Rugsėjo 21 10:22
|
Donoras
500cc |
sveiki, ieskau BMW K 1200 RS 97-02 metu savininku ar zinanciu kanors daugiau apie siuos modelius gal esate isbande ar zinot budingus gedimus ( defektus ) siu modeliu. Butu idomu suzinoti. Aciu http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_k_1200_rs_2001.php
2015 Rugsėjo 28 23:04
Nelekit greiciau negu jusu protas, o jaigu taip atsitiko... tada sekmes!
|
Narys
400cc |
Labai gero stovio http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-r-1200-krosiniai-enduro-4419571.html
2015 Rugsėjo 29 20:24
|
Narys
50cc |
Dekui, kolegos už atsakyma. Noriu dar paklausti. Iki 2007 m. BMW 1200GS eina su 72 kW, o nuo 2008 m jau 77 kW. Ar yra kokie konstrukciniai skirtumai, ar tik "soft" skiriasi. Kokie privalumai ir trukumai. Bei kokie pagrindiniai skirtumai tarp 1200GS ir 1200GSA (Adventure).
2015 Spalio 2 17:13
|
Narys
250cc |
Sveiki, turiu klausima del stabdziu kaladeliu. R1200 motam vienas komplektas originaliu kaladeliu kainuoja ~90 eur komplektas, reikia 3. Ar esate bande analogus kitu gamintoju? kokie atsiliepimai? sekanciam sezonui noriu pasikeisti ir nezinau ar ziureti originala ar analogai kazkuo nusileidzia? Aciu
2015 Gruodžio 16 08:45
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Na BMW kaladeliu negamina. Jas gamina kontoros, kurios tuo uzsiima. Galbut imanoma originaliose kaladelese iziureti gamintoja ir pas gamintoja tas pacias kaladeles be bnv logo nusipirkti ~30% pigiau. Cia ne vien bmw, cia visiems tas pats taikytina. O kaladeliu gamintoju taip ant smugio pabrowsinus va kiek radau http://www.ranker.com/list/brake-pad-brands/werner-brandes
2015 Gruodžio 16 09:55
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
1000cc |
Motociklas su ABS yra jautresnis neoriginalioms kaladėlėms. Tiksliau - kad ABS sistema veiktų kaip ir su originaliom kaladėlėm - reikia, kad pagal sudėtį jos būtų kiek įmanoma artimesnės originalui (trinties koeficientai ir t.t.). Pvz. EBC sako, kad yra labai nedraugiškos stabdžių diskams, t.y. didelis trinties koeficientas. Nereiškia, kad stabdo blogai, bet vėlgi - originalas stabdys gerai ir ne taip stipriai tarkuos stabdžių diskus. Kiek teko domėtis, tai SBS yra labai neblogas produktas. Negamina iš vienos medžiagos, kuri "tinka visiems", bet atsižvelgia į kiekvienam motociklui keliamus reikalavimus.
2015 Gruodžio 16 21:48
|
Narys
250cc |
ramgav ir GeraLT dekui uz issamius atsakymus. Tai mano pirmas motociklas, o kaladelem nesidomejau kol neiskilo poreikis. o kai pradejau dometis pamaciau labai skirtingus kainu lygmenius. Naturaliai iskilo klausimas, ar gali is paziuros tas pats daikto skirtumas buti iki 5 kartu. Beje ar pastebejote kad siais metais visi nauji BMW motociklai pradejo kainuoti zenkliai pigiau. PVZ R1200GSA jei neklystu apie 4k EUR pigesnis. As kazkaip pastebejau, kad maniskis pernai naujas kainavo 55k litu, dabar apie 51k. Idomu, kodel BMW gama visa nupigo? ar siekiant labiau konkuruoti ar kame reikalas? dar kazkur skaiciau, kad BMW motorrad tiek pernai tiek siemet turi rekordinius pardavimus.
2015 Gruodžio 17 08:07
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
nereikia suabsoliutint, EBC gamina ne viena serija kaladeliu skirtingom savybem.
2015 Gruodžio 17 08:29
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
600cc |
tikrai įdomus pareiškimas. kaip taisyklė didesne trintimi pasižymi minkštesnio mišinio kaladėlės, kas kelia abejonių dėl "nedraugiškumo" diskam.
2015 Gruodžio 17 15:06
Heaven Can Wait to Another Day
|
Narys
600cc |
Kaip taisyklė, Golfo kaladėlės skiriasi nuo įprastų (sintered) motociklo kaladėlių...
2015 Gruodžio 17 18:34
|
Narys
900cc |
Geralt, galima placiau, kaip neorginalios kaladeles blogina ABS veikima?
2015 Gruodžio 17 22:21
|
Narys
1000cc |
Trumpai tariant - pirmalaikis galinio rato užsiblokavimas. Plačiau: Pavyzdžiui (tiktai pavyzdžiui!) EBC gamina trinkelių komplektą (nežinau ar vis dar šiuo metu), bet buvo galima nusipirkti tiktai pagamintas iš "HH sintered" medžiagos, kuri pagal atsiliepimus, labai nedraugiška stabdžių diskams ir kelia daug triukšmo. Dar blogiau tai, kad tiek priekyje, tiek gale trinkelių medžiaga yra vienoda. Blogiau todėl, kad prasideda bėdos su galiniu ratu. Originalios BMW trinkelės specialiai pagamintos taip, kad galinės turėtų mažiau trinties už priekines (priekinės yra "sintered", o galinės specialiai darytos "organic"). Tokiu būdu EBC metodas naudoti vieną medžiagą trinkelėms tiek priekyje tiek gale, gali turėti įtakos ABS sistemos balansui. Paprastai tariant - bereikalingas ir priešlaikinis galinio rato užsiblokavimas. Žiūrim ką turim SBS. Trinkelių komplektas 1200 CCM | GS (2004-2012): FRONT - 796 HS* REAR - 742 LS "HS" reiškia, kad pagamintos iš "sintered" medžiagos (kaip ir BMW originalas), bet deklaruojamos kaip "rotor friendly" LS reiškia, kad pagamintos iš "organic" medžiagos.
2015 Gruodžio 18 09:48
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Geralt, o gal vertetu bent gamintoju psl. pasivartyt ir pasiskaitinet, jie kazkiek apraso technologijas. HH yra sukibimo klase. Sintering (sukepinimas) yra gamybos technologija. receptai is kokiu medziagu ir kokiom proporcijom pagaminta yra kiekvieno gamintojo Know-how. organines gaminamos is organiniu dervu ir frikciniu medziagu. ten irgi daug recepturu. paziurejau ka tam paciam mocui siulo TRW Lucas. pasirinkimui duoda dvieju tipu: organines arba sukepintas. ir priekiui, ir galui. absui nulis skirtumo kokias naudosi, jis tik rato sukimasi matuoja, gali nors keraminius-kompozitinius stabdzius susidet. jis tam ir yra, kad ratu neuzblokuotum.
2015 Gruodžio 18 10:47
redagavo CerBeR 2015 gruodžio 18 10:50
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1000cc |
Apie technologijas galima skaityti kiek telpa ir šviestis, tai sveikintinas dalykas. Įvairių niuansų ir technologijų yra labai daug. Čia yra forumas. Čia rašai ką žinai. Jeigu žinai kuo papildyti arba atnaujinti šią temą - pirmyn. Čia forumo esmė, o tokios frazės kaip "o gal vertetu bent gamintoju psl. pasivartyt ir pasiskaitinet, jie kazkiek apraso technologijas", tai svorio neprideda nei tau pačiam, nei šiam forumui. Forumo klausimas buvo: "kaip neorginalios kaladeles blogina ABS veikima?" Atsakymas: "pirmalaikis galinio rato užsiblokavimas". Galėtum dar stabdyt ir neblokuodamas rato ir be ABS pagalbos, jeigu naudosi tinkamos medžiagos trinkeles. Kas čia neaišku? ABS nestabdo - ABS neleidžia blokuoti ratų, kad neapsivožtum. Pavyzdys paimtas iš konkretaus atvejo, kai K1200GT modeliui tiek priekiui, tiek galui EBC buvo siūlomos tik "HH Sintered" trinkelės. Pavyzdys galbūt ir pasenęs, bet manau, kad aš į klausimą atsakiau. Iš EBC katalogo: SAFETY WARNING: DO NOT use HH pads on rear unless ALSO used on front to avoid brake imbalance. Matai? Žino gamintojai apie "brake imbalance", jeigu naudoji netinkamą trinkelių padą. Taigi dabar klausimas visiems: kaip "brake imbalance" veikia ABS? Update: Svarbus niuansas! Stabdant rankiniu stabdžiu (ant vairo) - didieji BMW motociklai stabdo abiem ratais iš karto.
2015 Gruodžio 18 12:18
redagavo Geralt 2015 gruodžio 18 12:22
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
kodel Lucas be problemu siulo kepintas ir jokiu pastabu apie tai? niekaip neveikia, absui visiskai px ka tu ten sugrudes, jis lygiai vienodai veiks kaip su kompozitiniais stabdziais, taip su visiskai nudroztais. ten paprastas disclaimeris, kad jeigu ka, ir tu persistengei ir nusivozei, tai mes tave perspejom. https://en.wikipedia.org/wiki/Disclaimer https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D1%81%D1%8C%D0%BC%D0%B....
2015 Gruodžio 18 12:33
redagavo CerBeR 2015 gruodžio 18 12:48
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
1000cc |
Mes apie BMW R1200GS. Gamintojas jame naudoja priekyje kepintas, o gale "organic" būtent tam, kad išvengti "brake imbalance", nes stabdysi abiem ratais iš karto. Negi nesupranti? Ekstremaliai stabdydamas tu be reikalo užblokuosi galinį ratą - suveiks ABS ir stabdymo jėga (kurios tau tuo metu akivaizdžiai reikia, nes jau ratus blokuoji) sumažės. Tavo stabdymo kelias pailgės!. O kartais net ir pusmetris stabdymo kelio būna per daug. Nelinkiu įsitikinti. Gali važiuoti ir 10, ir 20 metų su bet kokiu aftermarket'u ir stabdyti jis gali netgi ir geriau už originalias trinkeles, bet jas reikia teisingai pasirinkti. Čia visa esmė. Būk protingesnis už LUCAS, "bent gamintoju psl. pasivartyk ir pasiskaitinek, jie kazkiek apraso technologijas" LUCAS tau siūlo vienodas trinkeles, o tu būk gudresnis ir ieškok to kas tau siūlo priekyje kepintas, o gale "organic", kaip ir daro gamintojas. Kai rasi tokį - pagalvosi "kodėl". Kai išsiaiškinsi kodėl - suprasi, kad ne visi trinkelių gamintojai vienodi. Kaip ir motociklų.
2015 Gruodžio 18 12:55
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
" DO NOT use HH pads on rear unless ALSO used on front to avoid brake imbalance. " kiek matau nelabai supratai kas cia parasyta. cia neraso "prieky HH, gale organines", cia parasyta "NENAUDOKITE HH gale, nebent taip pat naudosite ir priekyje". jei dedi 2H, tai i abu ratus. o nuo 2007 bmw deda visiskai atnaujinta ir kitaip veikiancia ABS ir tos senos boliackes ten pagydytos.
2015 Gruodžio 18 13:43
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
900cc |
Mano mocui, jei stabdai tik priekiu, galas nestabdo. Tokiu atveju gal itakos neturi kaladeles ABS darbui? Galinis ratas isvis nestabdomas, del to disbalansas nesusidaro?
2015 Gruodžio 18 14:02
|
Narys
1000cc |
Matau pats nelabai įsikerti. Jau sakiau, kad vienu metu EBC trinkelių BMW K1200GT NEBUVO jokių išskyrus HH Sintered. Gale jam tokios netinka. Ten reikia "organic", kurių trintis mažesnė. Tai buvo kaip pavyzdys atsakant į klausimą. Paprastai žinoma, kad naudojamos vienodos. BMW šiek tiek kitaip. Būtent tam mocui buvo toks atvejis. Į priekį galima HH, į galą tik "organic". Ar aišku kodėl ir kokiu tikslu? Ar vėl viską iš naujo pasakoti? Kas per mada iš paprasto atsakymo į paprastą klausimą padaryti kažkokią košę?! Kas, kada ir kur ištaisyta - atskira tema.
2015 Gruodžio 18 15:25
|
Narys
50cc |
Sveiki visi, neuzilgo uzsakinesiu nauja gs. Pardavejas minejo, kad 2016 metu modelis nuo 2015 skirsis tik ABS'u. Gal zinot kuo tixliai? Aciu
2016 Sausio 4 13:33
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |