Motomanų Diskusijos » Remontas » Aušinimo skysčio keitimas

| 2008-08-22 Pelyte | 209/497098 žinut.
 
Puslapiai: 1..567


 
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#181    

reserve tank full level including radiator and engine
2013 Gruodžio 4 22:41
Narys
250cc **
#182    

Mhm. Turesiu omeny. Reiks dar karta apziuret, ispilt, perpilt ir matuot kiek gausis :)
Norisi isvalyt sistema kiek galima geriau, kad neliktu seno skyscio, nezinia ka ten kiti savininkai turejo. Nes rezervaro bakelio apacia visa tai net spalva pakeitusi....
2013 Gruodžio 5 00:30
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#183    

Ir parsisiūsk manual, ten viskas surašyta,ko kiek turi buti
2013 Gruodžio 5 07:54
Pėsčiasis narys
250cc **
#184    

Sveiki, ilgai jau nekalbeta, tai norejau paklausti koks butu optimaliausias variantas suzuki gsxr1000 ausinimo skystis, gal patarsite koki skysti/gamintoja naudoti?
2015 Vasario 16 23:28 redagavo adema 2015 vasario 16 23:29
Krapštukas
1100cc *****
#185    

Citata:
Cituoju: adema
Sveiki, ilgai jau nekalbeta, tai norejau paklausti koks butu optimaliausias variantas suzuki gsxr1000 ausinimo skystis, gal patarsite koki skysti/gamintoja naudoti?


Betkuri is motul motocikliniu ausinimo skysciu.
2015 Vasario 16 23:51
Pėsčiasis narys
250cc **
#186   -1  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: adema
Sveiki, ilgai jau nekalbeta, tai norejau paklausti koks butu optimaliausias variantas suzuki gsxr1000 ausinimo skystis, gal patarsite koki skysti/gamintoja naudoti?


Betkuri is motul motocikliniu ausinimo skysciu.

O kur skirti automobiliams ausinimo skysciai nedraugauja su mocu? Buvau vienoj moto daliu parduotuvje ir pasakė, kad tinka ir masininis.
2015 Vasario 17 17:30
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#187   -1 / +1  

tas pats sudas. galima atskirai pirkt priedus kaip WatterWetter ar engine ice ir maisyt su distiliuotu vandeniu.
2015 Vasario 17 17:44 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Pėsčiasis narys
250cc **
#188    

Citata:
Cituoju: CerBeR
tas pats sudas. galima atskirai pirkt priedus kaip WatterWetter ar engine ice ir maisyt su distiliuotu vandeniu.

Nu viskas aisku, dekui.
2015 Vasario 17 18:16
Narys
600cc ****
#189    

Bent jau "silicate free" pirk...
2015 Vasario 17 22:55
Pėsčiasis narys
250cc **
#190    

Citata:
Cituoju: TomasJ
Bent jau "silicate free" pirk...

Kur ji galima isigyti?
2015 Vasario 17 23:09
Narys
400cc ***
#191    

600cm3 2l ausinimo skyscio užtenka? Praplovinėti sistemą reikia?
2016 Vasario 12 14:41
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#192    

Koks mocas? praplaut nebūtina bet galima su distiliuotu
2016 Vasario 12 14:42 redagavo DainiusM 2016 vasario 12 14:42 Honda VFR 800Fi
Narys
400cc ***
#193    

YZF600R
2016 Vasario 12 14:44
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#194    

Citata:
Cituoju: Razmys
YZF600R

Capacity 1,95 litre Total
2016 Vasario 12 14:47 Honda VFR 800Fi
Narys
800cc *****
Avataras
#195    

Žodžiu papasakosiu savo aušinimo skysčio istoriją kuri išlindo po žiemos... :E
Prieš metus pirkau motą (2007 zx6r). Viskas kaip ir ok. Po pirkimo pavažinėjus maždaug 1500 km (viską tiksliai žymiuosi telefone, appse, tai kilometrai tiksliai pas mane išmatuoti :) ) prakiuro radiatorius. Priežastis labai banali - nulūžo apatinė ventiliatoriaus kojelė ir pratrynė varžtas pačią žemiausią aušintuvo plokštelę. Japonai taip sakant šaltą paikę padarė. :D Nes labai jau skūpai gamykliškai buvo privirinta ta kojelė. Tiesa nuimant radiatorių radau žalią skystį suvarytą, bet noriu pastebėti, kad vidus atrodė radiatoriaus kaip katino kiaušai - blizgėjo, švarutis buvo. Dėl visa ko, pirkau naują jau kitą skystį kuris be silikatų.
Veiksmas toliau.
Nusiėmiau radiatorių, nuvežiau pas meistrą, uždėjo jis tašką ir vuolia - viskas ledas. Supyliau besilikatį skystį, ir į trasą. Motas dar per sezoną susuko 3000 km. Beje, pastebėjau, kad vėsesniu ir net ne tokiu vėsiu oru, motas tiesiojoje birbdavo su 66 laipsniais. Kai buvo karščiai, du žmonės ant moto tiesiojoje 80 laipsniu nepasiekdavo.
Prabėgo žiema ir atėjo 2016 metų pavasaris. Balandžio 2 dieną, pasikeičiau tepalus ir išlėkiau pasivėžinti po Vilniaus apylinkes. Nebuvo labai šilta, bet iškarto įtartina pasidarė tai, kad motas tiesiojoje nebe 66 laipsnius, o jau visus 76 paišė. Sankaba neprasisukinėja, tepalo užtektinai, pagal manualą. Parlėkiau iki garažo (nuvažiuota ne daugiau negu 100 km) ir palikau motą atvėsti. Be to parriedant iki garažo, net aušintuvas įsijungė, kas jau sukėlė nerimą. Prieš metus, kad pasiekti aušintuvo įsijungimą, reikėdavo atitinkamų sąlygų, o ne +8 su vėjeliu. Sekanti rytą atėjau į garažą, atidariau radiatoriaus dangtuką ir tu blet, tu kurvą, nx nesikeikiant - skysčio per kokius 5 cm mažiau (susivarė į išplėtimo bakelį, nes stipriai virš normos pakilęs - beveik iki kamštuko), o svarbiausia kai kur, ant radiatoriaus dangtuko, ant radiatorius kanalėlių - balsvas majonezas susidaręs!!! :A (z)
Taigi dabar klausimas.
WTF? Kaip taip per žiemą ir dėl kokios priežasties šitas baltas šūdas radiatoriuje pasidarė? Negi meistras kuris užvirino skylę, dar ir kokio tais "anti leaking" marmalo pridėjo kuris per žiema subujojo ir užkaitęs aušinimo skystis jį po pusmečio stovėjimo - pavarinėjo? O gal tiesiog per tuos 4500 km prakiuro tarpinė? Nebuvo kada išleisti dar aušinimo skysčio, tai artimiausiu metu tai darysiu. Bet pats skystis ir tepalas kai išleidau iš moto, viskas atrodo normaliai. O kaip ir sakiau - vėsiuoju metu, per paskutinį pasivažinėjimą motas nedarė tokių šposų. Dar draugelį vežiau spalio 24 dieną ir puikiai pamenu kaip per 150 km temperatūra buvo normoje kaip ir visus metus. O gal susimašė žalio likučiai ir besilikatis skysčiai ir cheminė reakcija per ilgą stovėjimą padarė siurprizą? :-( Bandysiu dabar plauti viską jei pasiseks. Nes užsienio forumuose radau, kaip vienas žmogus taip irgi motą palikęs 4 mėnesiams servise, po to susidūrė su ta pačia problema.
2016 Balandžio 3 20:28
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#196    

Tai koks buvo antifrizas ir kokį supylei?
2016 Balandžio 3 21:11 Honda VFR 800Fi
Narys
800cc *****
Avataras
#197    

Koks buvo supiltas nepasakysiu (pirktas motas buvo), bet išpylus į skaidrų butelį jis net kaip zelionkė toks tamsus perlamutras dar dabar kažkur kampe stovi. (s) Nors per kamštuką arba išplėtimo bakelyje jis atrodė kaip normalus, tamsesnės žalios spalvos antifryzas.

Manualas rekomenduoja:
Type (Recommended): Permanent type of antifreeze (soft water and ethylene glycol plus corrosion and rust inhibitor chemicals for aluminum engines and radiators)
Color: Green
Mixed Ratio: Soft water 50%, coolant 50%
Freezing Point –35°C (–31°F)
Total Amount 2.6 L (2.7 US qt) (Reserve tank full level, including radiator and engine)

Pyliau besilikatį, tipo kad neturėtu abrazyvinių dalių, tokį salotinės spalvos:
https://www.senukai.lt/p/ausinimo-skystis-mannol-ag13-advanced-1-....
Nors foto jis matosi kaip geltonas, bet čia spėju optinė apgaulė. Jis toks ryškiai salotinis išpylus.

Manuale beje radau eilutę:

If whitish cotton-like wafts are observed, aluminum parts
in the cooling system are corroded. If the coolant is
brown, iron or steel parts are rusting. In either case, flush
the cooling system.

Dabar prisimenu, kad nečiupinėjau tos plikais pirštais masės. Gal ten vis tik ne košė, o smėlingos nuosėdos. bet kuriuo atveju, plovimo procedūrai pasiruošta. Reikės ir pompą apžiūrėti, kaip ten reikalai. Gal tiek sukorodavo, kad net sparnelių neliko. :D
2016 Balandžio 3 21:53
Narys
600cc ****
#198   +2  

Visų pirma normali temperatūra yra nuo 76 laipsnių - jei mažiau - arba termostatas nesandarus arba daviklis meluoja. Antra - pirkti lietuvišką aušinimo skystį iš Senukų - savęs ir motociklo negerbimas. Trečia - keičiant aušinimo skysti pageidautina bent porą kartų praplauti sistemą distiliuotu vandeniu...
Spėju, kad seno skysčio likučiai su nauju sureagavo...
2016 Balandžio 3 22:31
Narys
800cc *****
Avataras
#199    

2 metus pravažinėta su senole 1989 metų, zx7r kuriai buvo pilamas "autochemijos" žalias antifryzas.
http://www.movida.lt/image/cache/data/antifrizas-zalias-1l-750x750.jpg
Radiatorius ir išardytas variklis (variklis ardytas buvo ne dėl antfryzo, o dėl to, kad kažkas pataupė tepalo iki manęs :D ) atrodė idealiai. Nė aliuminio rūdžių, nei jokių nuosėdų nebuvo. :) Po to dar 3 metus su tos pačios markės žaliu buvo pravažinėta kitu varikliu, ir nė karto keičiant skystį neteko tokių stebuklų matyti. Jau geriau turbūt su tuo perlamutru būčiau važinėjęs. :D
2016 Balandžio 3 22:51
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#200   -1  

Citata:
Cituoju: TomasJ
Antra - pirkti lietuvišką aušinimo skystį iš Senukų - savęs ir motociklo negerbimas.


Labai geras senukuose antifreezas, dar akciju buna, i visus motus pilu, jokiu problemu, o motai naudojami tikrai nekasdienem salygom ir dirba redline pastoviai :)
2016 Balandžio 4 19:58 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
800cc *****
Avataras
#201    

Panašu, kad būsiu per anksti supanikavęs. :G
Įtariu, supylus G13 antifryzą, atlipo ir per laiką sukilo visas šūdas aušinimo sistemoje ir suplaukė į radiatorių. Kadangi radiatorius turi plonus kanalėlius, tai suveikė kaip filtras ir nusėdo viskas jame. Vakar pasitikrinau - tos apnašos tai smėlingi ir nelipnus, o tiesiog prikibę kaip sudrėkusio smėlio gabaliukai. Smėlio turiu omenyje, kad tarp pirštu jaučiasi smulkus, cukraus tipo abrazyvas. Atidengus vandens pompą radau šiek tiek kalkių apnašų ir įtariu, kad buvo aušinimo sistemoje paprasto vandes kažkada gal buvo privaryta. Bet bendras vaizdas tikrai nėra baisus. Tiesa ilgai gėrėtis negalėjau, nes atsukus dangtuko varžtus, pradėjus valyti pompą, pradėjo iš už pompos sunktis tepalas. :D Kaip suprantu, kad tais pačiais varžtais ta pompa ne tik pridengiama, bet ir laikoma apskritai prispausta. :D Teko skubiai vyniotis ir viską sukti atgal. Šiandieną dar prasuksiu su plovikliu sistemą 10 minučių, nuėmęs radiatorių praskalausiu ir išpilsiu visą gėrį lauk. Tada praplausiu 2-3 etapais distiliuotu vandeniu ir galima bus gazuoti.
2016 Balandžio 5 10:51
Narys
800cc *****
Avataras
#202    

Iki 23 valandos nuo 18:30 prasižaista su visokiais skysčiais. :G Bjaurus reikalas. :G
Aušinimo sistema plauta du kartus su plovikliu+distiliuotas vanduo. Užkaitinta iki darbinės temperatūros ir 10 minučių birbinta, išpiltas ploviklis, supilta antra dozė ir vėl taip pat birbinta dar kartą. Aišku esant reikalui pagazuojant, nes ar dėl radiatoriaus pasikimšusios sistemos ar dėl apskritai pompos lėto sukimosi ant laisvų, temperatūra kyla nonstop jei motas stovi užkaitęs, o variklis pupsi ant laisvų apsukų. Jei sukeliamos apsukos bent iki 3000, tai labai gražiai temperatūra pakrenta žemiau 100 ir karlsonas sustoja. Kitaip ji kyla, aušintuvas sukasi, bet tolko jokio. :D
Po visų procedūrų nuimtas radiatorius, ir skalautas distiliuotu vandeniu, kad nuo kanalėlių kraštų atliptu mėšlo likučiai ir apskritai jie būtu pašalinti lauk, nes paprastu skysčių išleidimu-užpylimu mėšlo iš sistemos nepašalinsi. Iškrapštyta tokių nesąmonių kaip, kad kažkokie gabalėliai kažko tokio biški lipnaus, gelsvo aplipusio šiukšlelėmis - kaip, kad olandiško sūrio gabalėliai. :F Bet to gėrio nebuvo daug. Keli gabaliukai. Bet tokie nedideli, žirnio dydžio gniutulai. Ant radiatoriaus dugno buvo prilipę, tai su ilgu šampalu pajudinus atlipo ir skalaujant rankomis išplaukė lauk. Viskas susikaupę buvo toje dalyje kur skystis grįžta į radiatorių. Po viso skalavimo, radiatorius mautas atgal ir skalauta sistema tik su distiliuotu vandeniu. Po kiekvieno skalavimo, išleistas skystis ir iš šlangų ir iš galvos. Po antro skalavimo, vėl radiatorius luptas lauk, vėl skalautas rankomis. Ir galiausiai viskas surinkta ir užpildyta aušinimo skysčiu.
2016 Balandžio 6 11:30
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#203   +1  

Variklio neardei kad kanalus isplaut? :)
2016 Balandžio 6 11:39 Honda VFR 800Fi
Narys
800cc *****
Avataras
#204    

Variklio neardžiau. Labai valgyti norėjosi, o ir šiaip vėlu buvo. :D Be to, net norint turbūt ardyti neapsimoka, nes tas mešlas jis tik dėl spaudimo ir laikosi užkišęs siaurus radiatoriaus kanalėlius (1 turbūt mm skersmens) išorėje, per variklį tas gėris tik kartą pravažiuoja, nusėda radiatoriuje ir jau daugiau atgal iki pompos nebegrįžta.
Be to kai išleidinėjau skystį, tai iš galvos atsukus varžtą distiliatas visada bėgdavo. Ir ne šiaip sau ten koks šaukštas. :G Be to, skysčio supilta kaip ir priklauso, 2,6 litro!
Nebesisėdi darbe jau. Norisi pačekinti kaip dirba. :)
2016 Balandžio 6 15:46 redagavo sandman^kfmf 2016 balandžio 6 15:52
Narys
800cc *****
Avataras
#205    

Na va.
Po vakarinio testo viskas vėl veikia taip, kaip veikė prieš metus. Išvažiuoji į trasą, stabiliai 66. :H Net vietoje stovint, kai termostatas atsidaro pilnai, temperatūra jau taip nekyla be sustojimo į viršų. Realiai centre sukausi ir daugiau 82 prie sankryžos nemačiau.
Kas dėl per mažos temperatūros, kaip kažkas rašė, tai ji tikrai nėra maža prie tokio oro kaip vakar važiuojant. Atrodo 8 ar tai 9 buvo ir dar drėgna, vėsta motas daug greičiau jei judi.
O termostato duomenys tokie:
Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C (136 ∼ 144°F)
Valve Full Opening Lift 8 mm (0.31 in.) or more @75°C (167°F)

Pats motas užkaista iki 50 laipsnių gan greitai. O ir radiatorius nešylą iki pat 60 laipsnių maždaug, vadinasi termostatas atsidarinėja ir dirba.
Tema išsemta. :D
2016 Balandžio 7 10:34
Narys
1000cc ******
Avataras
#206    

Žodžiu, išgaudei varles radiatoriuje :S
2016 Balandžio 7 11:08
Narys
800cc *****
Avataras
#207    

Tai gerai, kad tik varlės buvo. Nes kai pirma kartą pamačiau tą vaidelį, jau galvojau apsitepalavo galvos tarpinė. :D O kas svarbiausia, su senoliu mocu, kuris tikrai matęs daugiau nei šitas kokiais bent 3-4 kartais daugiau, tokių baisybių radiatoriuje ir apskritai aušinimo sistemoje nebuvau matęs. :G Apskritai nebuvau matęs aušinimo sistemos su tokiais priedais. :G Aišku iki dabar neteko ir su spalvotais aušinimo skysčiais žaistis. Visada vieną ir ta patį žalią pildavau jokių problemų nebuvo.
2016 Balandžio 7 11:27
Narys
1000cc ******
Avataras
#208    

Aš išpylau gamyklinį tamsiai žalią, supyliau iš Motoshopo skaidrų Silkolene, bet nieko tokio nenutiko.
2016 Balandžio 7 12:23
Narys
900cc *****
#209    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
O termostato duomenys tokie:
Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C (136 ∼ 144°F)
Valve Full Opening Lift 8 mm (0.31 in.) or more @75°C (167°F)

Pats motas užkaista iki 50 laipsnių gan greitai. O ir radiatorius nešylą iki pat 60 laipsnių maždaug, vadinasi termostatas atsidarinėja ir dirba.
Tema išsemta. :D


Keisa, prie labai zemu temperaturu dirba variklis. Konstruktoriai turbut kazka pribure gudraus. Dazniausiai apie 85c darbine temperatura buna. Mano moce fenas tik nuo 95c isijungia. O darbines isvis nerodo, nebent lempute uszsidegtu, kad motoras kaista, bet tada temperatura virs 100 butu
2016 Balandžio 7 16:52
Narys
800cc *****
Avataras
#210    

Pas mane karlsonas šiaip įsijungia kaip pagal laikrodį - lygiai ties 100 laipsnių.
O čia eilutės iš service manualo:

When coolant temperature is less than 55°C (131°F), the thermostat closes so that the coolant flow is restricted through the air bleeder hole, causing the engine to warm up more quickly.
When coolant temperature is more than 58 ∼ 62°C (136 ∼ 144°F), the thermostat opens and the coolant flows.
When the coolant temperature goes up beyond 100°C (212°F), the radiator fan relay conducts to operate the radiator fan. The radiator fan draws air through the radiator core when there is not sufficient air flow such as at low speeds. This increases up the cooling action of the radiator.
When the coolant temperature is below 97°C (207°F), the fan relay opens and the radiator fan stops.
2016 Balandžio 7 21:44
Puslapiai: 1..567




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17