Motomanų Diskusijos » Remontas » Karbų sinchronizavimas,apsukos ir kita

| 2005-06-27 Evka | 684/477916 žinut.
 
Puslapiai: 1..1920212223


 
Narys
900cc *****
Avataras
#601    

Citata:
kompresijos dar nematavau nes neradau manuale kokia turi buti cilindruos.


Nu tai bent jau pamatuok kiek skirias tarp cilindru. Jei nedaug skirias tai karbu reguliavimui tai netures dideles itakos.
2015 Birželio 24 10:54
Narys
125cc **
#602    

pamatavau kompresija tai salto variklio:
1cil.7.5kg/cm2;
2cil.8 kg/cm2
3cil. 6.5kg/cm2
4cil. 8.5kg/cm2
kazkodel tokie skaiciai nedziugina :-/
Gerbemieji, jeigu netruktu kompetencijos apie motociklus tai neklausineciau forume
2015 Birželio 24 22:55
Narys
50cc *
Avataras
#603    

Citata:
Cituoju: Garfas
pamatavau kompresija tai salto variklio:
1cil.7.5kg/cm2;
2cil.8 kg/cm2
3cil. 6.5kg/cm2
4cil. 8.5kg/cm2
kazkodel tokie skaiciai nedziugina :-/
Gerbemieji, jeigu netruktu kompetencijos apie motociklus tai neklausineciau forume


Tikrink vožtuvų tarpus!

https://www.youtube.com/watch?v=DmFaGwPXZO8
 
2015 Birželio 24 23:05
Narys
125cc **
#604    

Tai jau teks uzsiimti reguliavimu, tik viena beda, kad vienur manuale raso jog tarpai turi buti in.0.11-0.20, ex 0.21-0.30, kitur tiek in. tiek ex. po 0.16-0.20 tarpas, tinklapyje http://xjbikes.com raso kad tarpai in.0.11-0.15, ex.0.16-0.20. klausimas kokie turi buti istikro
2015 Birželio 25 01:12
Narys
50cc *
Avataras
#605    

Nėra svarbu tie tarpai, svarbu tose nurodytose intervaluose išsitektų. Svarbiausiai, kad apskritai tie tarpai būtų. Teko tvarkyti vieną mocą, kuris nedirbo normaliai šaltas ir karštas, jam nebuvo kompresijos, tik viename cilindre normali, tai buvo 3 cilindruose įsiurbimo vožtuvai užspausti.
2015 Birželio 25 11:23
Narys
125cc **
#606    

Susimatavau tarpelius ir rezultatas toks:
1cil. in. 0.17 ex. 0.30
2cil. in. 0.17 ex. 0.23
3cil. in. 0.04 ex. 0.16
4cil. in. 0.20 ex. 0.20
Matavau cilindra pastates auksciausiam taske o kumsteliai abu ziurejo i priesingas puses tikiuosi taip teisingai matuojama, nes kiek teko lyst prie masinos voztuvu tai budavo pas visas hidrokompensatoriai.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Birželio 25 22:43
Narys
900cc *****
Avataras
#607    

Stebiuosi, kad taip gražiai, bet tau tip top tarpeliai koreliuoja su kompresija :)

1cil.7.5kg/cm2;
2cil.8 kg/cm2
3cil. 6.5kg/cm2
4cil. 8.5kg/cm2

1cil. in. 0.17 ex. 0.30
2cil. in. 0.17 ex. 0.23
3cil. in. 0.04 ex. 0.16
4cil. in. 0.20 ex. 0.20
2015 Birželio 26 07:09 redagavo klemkas 2015 birželio 26 07:09
Narys
50cc *
Avataras
#608    

Tas cilindras turėtų nesireguliuot karbas. Plius siūlau dar pamėgint ipilt tepalo prasukt tada kompresija pažiūrėt ar dar kils. Kiek manualas nurodo kompresijos?
2015 Birželio 26 08:13
Narys
125cc **
#609    

2,3,4 karbu man ir nejo sureguliuoti. Manualas kazkaip idomiai nurodo kompresija, manuala turiu tik xj 750x-750xn modelio tai pagal ji ir ziuriu.Bet todel kilo klausimu koks turi buti tarpas voztuvui.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Birželio 26 10:00
Narys
125cc **
#610    

saltas variklis siek tike ipilta tepalo
1cil. 8.5kg/cm2
2cil. 9.0kg/cm2
3cil. 6.5kg/cm2
4cil. 8.5kg/cm2
2015 Birželio 26 10:30 redagavo Garfas 2015 birželio 26 10:31
Narys
50cc *
Avataras
#611    

Dar kompresijos dar nėra taip baisu, nenaujas motociklas. Prišlifuok ta vieną tabletę kur tam cilindre žema kompresija.

Toliau kurk mocą ir žiūrėk karbus nusiėmęs filtrą, ar davus gazo visos membranos vienodai kelia adatas, nes man buvo atvejis, kai užsikišusi labai mažytė skylute buvo, kuri atsakinga už membranų kilnojimą, to pasekoje nedirbo normaliai. Jei viskas kaip ir ok vizualiai, tada imk žemėn karbus ir visus išrink ir labai atidžiai žiūrėk, visus parametrus pastatyk į gamintojo numatytus, adatas turėtų per vidurinę padėtį būti, varžtai jeigu neklystu kur yra reguliavimo riebumo turi susukti iki galo ir atsukti, kiek nurodo manuale. Viskas pagal tuos parametrus turėtų dirbti gerai.
2015 Birželio 26 15:01
Narys
125cc **
#612    

membranos buvp tikrintos ir visuliai visos vienodai vaiksto. per pastarasias savaites jau nekart karbus buvau paleides, bet paleisim dar kart apzurai. Adatos manau pas mane nesireguliuoja nes nera jokiu fiksavimo grioveliu kaip pas kitus, nebent as kazko nesuprantu, nors ir manualas apie reguliavima adatu nieko visikai neraso. pas mane karbo modelis Hitachi HSC33 41Yoo, gal tau teko su juo susidurt? voztuvu tabletes vesiu slifuot, bet iki kokios ribos kaip duoda skirtingus voztuvu tarpus. Jeigu tarpai turi buti: IN 0,11-0,15 EX 0.16-0,20 tai ismetimo voztuvu trapai 1 ir 2 cil. stipriai perdideli, o 3cil. prie maziausios ribos, isiurbimo voztuvu trapai 1,2,4 cilindru irgi perdideli, tokiu atveju reik det storesnes tabletes.
Jeigu tarpas turi buti IN 0.11-0.20 EX 0.21-0.30 tai ismetimo voztuvu tabletes 3 ir 4 cilindro tarpas permazas o 2 cil. tarpas ant ribos, isiurbimo tik 3cil. voztuvo tablete reik butinai prislifuot, kitu matmenis telpa i ribas.
Tai vat ir kyla toks durnas klausimas, kadangi voztuvai seda trapas mazeja ir jeigu as visas tabletes nuvesiu nuslifuoti, kad butu IN 0.20 EX 0.30, nebus blogiau nuo to? nes netikiu kad pas mane tarpai didetu o nemazetu. Gaila, kad louis duomenu bazeje neduoda trpau voztuvu mano modeliui
prisegu adatos nuotrauka gal is jos eis suprasti ar ji reguliuojam
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Birželio 26 17:41 redagavo Garfas 2015 birželio 26 17:48
Narys
600cc ****
Avataras
#613    

Kas galetu patarti gera meistra Vilniuje karba paziureti? Pas kolega trukciuoja kartais ilgai vaziuojant ir laikant virs 4000 apsuku. Kuriasi ir ant lasvu dirba viskas ok.
Sureguliuotas buvo servisiuke ir simchtonizuotas taip pat.
2015 Liepos 12 20:37
Narys
125cc **
#614    

Sveiki, pavaizduotam paveiksleli apibreziau vieta kur virs ziglioriu sukasi dangtelis toks kaip apsauginis. Pas mane ne ant vienu is karburatoriu ju nebuvo ir kyla klausimas ar tas dangtelis turi itakos kuro misinio kokybiai. Ar tiesiog jo funkcija apsaugine.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2015 Rugpjūčio 27 23:09 redagavo Garfas 2015 rugpjūčio 28 09:05
Narys
400cc ***
Avataras
#615    

Sveikučiai.
Pastebėjau tokį niuansą jog sušilus varikliui apsukos pas mane apie 1800 - 1900 būna.
Pagal manualą apie 1200 turi būti. Gal kas galit padėti sutvarkyti šitą reikalą, ar bent teoriškai apšviest? :)
2015 Rugsėjo 18 11:13
Narys
900cc *****
Avataras
#616    

Citata:
Cituoju: Steve
Sveikučiai.
Pastebėjau tokį niuansą jog sušilus varikliui apsukos pas mane apie 1800 - 1900 būna.
Pagal manualą apie 1200 turi būti. Gal kas galit padėti sutvarkyti šitą reikalą, ar bent teoriškai apšviest? :)

Padsosą išjungi? :)
2015 Rugsėjo 18 11:29
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#617    

turi buti po sedine(baku) kairej pusej, varztelis, (plastikinis greiciausiai) jy pasukinejus y viena ar kita puse atitinkamai, kyla arba mazeja apsukos.
2015 Rugsėjo 18 11:35
Narys
50cc *
#618    

sveiki nerandu atsakimo del karbiuratoriaus tai kalusiu cia esu zalias del moto .nesupykit, turiu kawasaki z550 1983 . susitvarkiau elektra kad suktu starteri , taciau nesikuria. kibirkstis yra.nuo karbiuratoriaus nusimoves visai oro filtras , tai gali turet itakos ? kuras is bako bega :) , noriu suzinot sklendes (choke) padeties reiksme? ikeliu foto
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2016 Sausio 5 16:37
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#619    

Visų pirma reikia nusiimti karbiuratorių ir išardžius viską išvalyti (būtinai su kompresoriu prapūsti visus žiklerius ir angas) ir patikrinti ar gerai plūdė uždarinėja adatą. Tada viską sudėjus į savo vietas, bandyti kurti.
2016 Sausio 6 07:41 Honda VFR 800Fi
Narys
250cc **
Avataras
#620    

Sveiki fanatikai,

klausimas kaip tik į šią temą. Noriu sinchronizuoti karbus, bet galvoju prieš tai juos reiktų išvalyt ar ne ? Gal kas iš praktikos pasakys ar didelė tikimybė, kad jie bus užsinešę? Prieš juos stovi kuro filtras, oro filtras taip pat :D Tik gumos kurios jungia karbus su cilindrais buvo paaižėję ir per vieną pasiurbdavo oro papildomai (dėl ko ir bijau, kad gali reikt lupt korbus lauk pats bijau nes tik voschodo ir javos čiupinėjąs), o Uteniškiai meistrai tikrai nemažo miestelio kainom dirba :D

Pradedam diskusiją, galit ir pasišaipyt, kad tokį klausimą iškeliu, bet viskas tik dėl patirties :D
2016 Sausio 25 00:13
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#621    

Tai jeigu pats bijai, tai vešk iškart meistrams, kam klausti? aišku reikės išvalyti, ir tada sinchronizuoti
2016 Sausio 25 11:31
Narys
800cc *****
Avataras
#622    

Nežinau kaip kitiems, bet man atrodo, jei pas žmogų rankos neauga iš užpakalio, tai tuos karbus žiemos metu ant stalo pasidėjus, pasileidus fone kokią muzikėlę, įsilipus alaus (kaip muziką, taip ir alų - pagal skonį) į bokalą, galima ramiai sau papilti, išvalyti ir surinkti atgal. Tikrai ne kosminės ten technologijos. Realiai tai užtenka tik noro ir susidomėjimo tą padaryti. Nes jei tik poreikis yra, bet noro jokio, tai geriau nagų ir nekišti. Bet jei esi iš tokių žmonių kuriems įdomu kaip ten tas motociklas važiuoja, tai pirmyn. Iki pavasario dar laiko yra labai daug.
Beje, svarbiausias patarimas, surinkinėjant viską - NIEKO per daug nevežti iš jėgos. Tai liečia žiklerius ir adatas. Nes pats vieną tokią susukau taip, kad teko kita užsakyti. :D
Dar tiesa, sinchro nepadarysi ant stalo (tik preliminarų tokį iš akies, kad mocas bent užsivestu). Reikės mauti ant moto ir tada jau su šlangutėmis žaistis.
2016 Sausio 25 12:12 redagavo sandman^kfmf 2016 sausio 25 12:16
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#623    

tai dabar viska gali padaryti pasiziurėjas jutube, step by step, tik manau jeigu jau zmogus to klausia ar galesiu pasidaryti, nu tai nezinau ar jis pats pasitiki savimi ir tai pasidarys, tai gal geriau tada vesti pas meistra iskart ir paciam maziau galvos skausmo, ir meistrui bus viskas aiskiau
2016 Sausio 25 12:42
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#624    

Man asmeniskai buvo lygiai tokia pat situacija kai turejau savo pirma ne rusiska moca (Suzuki GS500) ir uzklausiau pas pazystama ar kazkas ten yra baisaus, sudetingo ar labai kitaip nei pas rusa issiardyt ir isivalyt karbus, nes turejau daug abejoniu del buvusio savininko prieziuros. Tai mane prigasdino, kad jokiu budu nekisk nagu sugadinsi, neimanoma praktiskai atgal surinkt taip kaip buvo (jis savo CBR'o karbus isrinko sudejo ir mocas nebeuzsikure ir ilgai vargo kol rado kas apsieme sutvarkyt), bet kazkaip nepatikejau pagalvojau, kad nesamone, atsidariau youtubej paziurejau kad ten stebuklu nera paberiau, surinkau, susinchronizavau ir vaziavau issisiepes :) Kaip kazkas minejo auksciau jei turi polinki, potrauki ir rankos auga is ten kur reikia, paieskok youtubej kaip atrodo butent tavo modelio karbai kaip jie ardosi ir pirmyn, o jei abejosi ar sugebesi tada geriau nebert :) sekmes :)

p.s. dirbant garaze su alum reikia atsargiai :S
2016 Sausio 25 18:24
Narys
250cc **
Avataras
#625    

Noras yra, rankos irgi nenudžiuvę, bet kaip ir Dzastis sakė - prisiklausai gazdinimų ir galvoji, apie "kosminį laivą". Bet manau reikės imtis darbo, iki pavasario dar daug laiko :)
2016 Sausio 27 11:09
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#626   +1  

Tai čia turbūt tokie gazdina kurie patys nelabai ir supranta apie ką kalba eina, ir nėra patys to dare, ar mate kaip tai daroma
2016 Sausio 27 11:54
Pėsčiasis narys
50cc *
#627    

Sveiki ysigijau yamaha virago xv750 ir iškilo klausimas butent norint sinchronizuot karbus kur junkt tas vakumines slangutes nes youtubėj niekur konkrečiai neparodyta...
2016 Vasario 27 17:23
Narys
1000cc ******
#628    

Youtubej daug kas neparodyta, nes rodo kiekvienas kuris tik sugalvoja rodyt. Ir nurodo po to tokiu kliurku, kad baisu ta youtube junginet. Tam yra instrukcijos, vadovai ar kaip juos lietuviskai vadint. Service manuala susirandi ir bus parodyta ir,ir kaip, ir kur prijungt.
2016 Vasario 27 21:13
Narys
600cc ****
Avataras
#629    

Citata:
Cituoju: agent007
Sveiki ysigijau yamaha virago xv750 ir iškilo klausimas butent norint sinchronizuot karbus kur junkt tas vakumines slangutes nes youtubėj niekur konkrečiai neparodyta...



http://viragotech.com/newtech/Tune%20Hitachi%20Carbs.htm
2016 Vasario 27 21:17
Narys
25cc *
#630    

Sveiki,

Turiu tokį Kawasaki ZZR1100 1999m motociklą. Kadangi motomanuose temų būtent apie 1100cc modelį galima sakyti neradau visai, o naujos temos kurti teisių dar neturiu, tad bandysiu pagalbos pasiprašyti čia. Galbūt galėtumėte patarti žmogų, meistrą, servisiuką, kuris yra susidūręs su tokiu motociklu ir iš esmės supranta Kawasaki? Suprantu, kad eilinis motociklas, nieko "blatno", tačiau nesinori meistro, kuris plastikus, dangtelius ir panašiai nusukinėtų su MANUAL'u, taip bandyti galiu ir aš. :)
Keliatas problemų, dalykų, kuriuos reiktų pasižiūrėti:
* sankabos skysčio pakeitimas (dabar akutė jo beveik neberodo, o maišyti DOT4 bet kokį galbūt neverta). Bėgių, galima sakyti, nepermetinėja, į pirmą įjungus toks smūgis atsiranda. Galbūt ne skysčio jau problema, bet norėtųsi išsiaiškinti kame bėda.
* temperatūros daviklis tai veikia, tai neveikia. Gal laiduose bėda, gal pačiame daviklyje.
* po žiemos apsukos truputį šokinėja (įkaitus varikliui pakyla iki 2k rpm ir daugiau, vėl nusileidžia iki 1,5k). Turbūt reikia reguliuoti karbiuratorius?

Galbūt kažkas galite padėti. Būčiau dėkingas už bet kokią informaciją.
P.S esu nusivylęs keletu motoservisų, komerciniu požiūriu į kiekvieną smulkmeną, tad būtų smagu sulaukti pasiūlymų kreiptis ir ne į motovilkus, motogamas ir pan :)

Ačiū už supratingumą!
2016 Balandžio 7 16:58
Puslapiai: 1..1920212223




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17