Motomanų Diskusijos » Remontas » Aprilia pegaso generatorius

| 2016-06-11 PovilasS | 4/4008 žinut.
 
 


 
Narys
50cc *
#1    

Aprilia pegaso generatorius

Sveiki, mano karbiuratoriniam 2000m aprilia pegaso pradėjo nebekilt apsukos virš 4-5k.. Pradeda šaudyt per duslintuvą, atleidus gazą užgesta. Esu pakeitęs komutatorių, srovės reguliatorių, žvakę, pypkę su laidu, akumuliatorių, išvalęs ir sureguliavęs karbiuratorių, buvo sureguliuoti vožtuvų tarpeliai.. Nusprendžiau kad bus galvos tarpinė, taigi nuėmiau galvą, nuvežiau kad prišlifuotų vožtuvus, sureguliuotų tarpus, o tuo tarpu naudodamasis proga kad variklis ilssisi ant stalo nusprendžiau pažiūrėti kaip laikosi generatorius ir holo daviklis, taigi nuėmus generatoriaus dangtelį pamačiau kad ant magneto ir holo daviklio yra metalo drožlių (s) Štai kaip atrodo statorius, ir magnetas:
Griausios būklės kontaktai

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Štaip kaip atrodo beveik pusė statoriaus kontaktų

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Įlenkimai ant magneto

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Matosi kad kažkas čia buvo lindęs prieš mane.. veržlė jau buvo sukiota

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Taigi noriu paklausti ar gali būti kad tai yra motociklo gedimo priežastis, bei kodėl tai galėjo nutikti.. Kokiu jūsų tolimesni pasiūlymai? Naujas statorius 100eur, bet nesinori įdėjus jį vėl nutarkuoti, nors nemanau kad tie įdubimai ant magneto liečiasi su juo.. ką siūlot?
2016 Birželio 11 13:17
Narys
50cc *
#2    

Ar reikėtų imti lauk magnetą su smagračiu ir žiūrėti starterio sankabos būklę? Bei kur gauti smagračio nuėmėją?
2016 Birželio 11 13:32
Pėsčiasis narys
400cc ***
#3    

Ten ne kontaktai o techninio plieno ploksteles. Viska palik ramybėje jei dabar magnetas nekliūva į statorių. Gali apžiūrėti tik impulsų generatorių ir jo magnetuką. Jei ten viskas gerai tada surenki atgal ir džiaugies. (Aišku ne prošal pabandyti išsiaškinti priežastį ir įsitikinti jog tai nepasikartos).
2016 Birželio 11 20:26
Narys
50cc *
#4    

Manau kad buves savininkas keite starterio sankaba ir padare sudina darba... tai sakai kad nk tokio kad jie nudile? Krovimas 14v nesieke ant laisvu.. kazkur 13,8 jei gerai pamenu.. taigal dabar kai isvaliau viska bus gerai.. ir sensorius gal blogai dirbo aplipes metalu.. reik laukt kol galva sutvarkys tada rinkt viska ir ziuret kas bus.. dar gal kas nors kokiu minciu?
2016 Birželio 11 20:48
Pėsčiasis narys
400cc ***
#5    

Jau sakiau, jei kliuvimo priežastis panaikinta tai neturės įtakos variklio darbui. 13,8V ant laisvų yra daugiau kaip pakankamai. O jei sensorius buvo stipriai aplipęs metalo drožlėm tai galėjo nežymiai įtakoti variklio darbą.
2016 Birželio 12 23:28
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17