Motomanų Diskusijos » Kelionės ir poilsis » Lenkijos kalnai 2012.07.04-14

| 2013-02-25 Tomash | 27/22914 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
Avataras
#1   +11  

Lenkijos kalnai 2012.07.04-14

Pagaliau ir aš prisiruošiau pasidalinti 2012 m. vasaros kelionės įspūdžiais :)
Tekstą rašė mano žmona Justyna. Tikiuosi, kad ši informacija bus naudinga tiems, kurie ruošiasi vykti į panašią kelionę. Malonaus skaitymo!

Lenkijos kalnai

2012 metų liepos 4-14 dienomis, dviem motociklais Yamaha XJR 400 ir Triumph Speed Triple išsiruošemė į kelionę į kalnus, esančius pietinėje Lenkijoje. Per 10 dienų nuvažiavome beveik 3000 km, iš jų apie 1000 km važiavome kalnuose ar jų papėdėje, kur staigus vingiai, kilometrus besitęsiantis serpantinai ir gražiausi vaizdai lydėjo mus kiekvieną dieną. Buvo ir karščio, ir audrų, ir vėjo, ir visokių kitokių orų. Susiradome daug draugų, vieną iš jų rugsėjo mėnesį jau spėjome aplankyti Norvegijoje. Maudemės užtvankoje Solina, grožėjomės Bieszczady kalnais, vaikščiojome po aukštuosius Tatrus Zakopanėje, buvome prie Morskie Oko kalnų ežero, vietovėje Stronie Slaskie apsilankėme baikerių bare – Biker`s Choice, vaikščiojome Meškos Urve Kletne, važiavome „100 posūkių“ keliu, laipiojome Gory Stolowe plokščiakalnyje, gėrėm alų Vroclavio senamiestyje ir grįžti visai nenorėjome..

Mano pirmasis sezonas su motociklu - tačiau jau išsiruošiau į tarptautinę kelionę pas kaimynus lenkus. Svarstemė su vyru apie Alpės, tačiau pabijojau, kad man bus per toli ir per sunku, o Lenkija pats tas. Ir dar, pietinėje Lenkijoje nesam buvę. Maršrutą ir lankytinas vietas išsirinkome prieš kelionę, taip pat pasirinkome vietas, kur nakvosime. Kai kur turėjome rezervaciją (pvz. Zakopanė), kai kur ne, bet jokių problemų su nakvynės vietos suradimu niekur nekilo.

Kelių danga: gera/labai gera;
Įdomiausia atkarpa: Bieszczady
Nakvynės: 35-70 PLN/žmogui
Bagažas: 2 kuprinės, 1 krepšys ant bako, 2 šoniniai krepšiai;
Maisto kainos parduotuvėse ar kavinėse: kaip Lietuvoje ir net pigiau;
Lankytinos vietos: nuo 2/3PLN iki 50 PLN;
Degalai: kainos panašios kaip ir LT;
Turistinės atrakcijos: visos skirtingos ir labai įdomios;
Vaizdai: nerealūs;
Važiuoti? Verta!

1 diena, ketvirtadienis
Liepos 5 d., prieš Mindaugo karūnavimo laisvadienį anksčiau baigėmė darbus, tačiau susiruošti ir išvažiuoti iš Vilniaus pavyko tik apie 19:30 val. Už Valkininkų mus užklupo liūtis, kol užsidėjome kombinezonus nuo lietaus, vis tiek spėjome permirkti. Pasienyje išsikeitėme pinigų, Augustave prisipilėm degalų ir nuvažiavus 290 km nuo Vilniaus, netoli Baltstogės turėjome nakvyne pas bobikę, kuri nuomoja visą namą. Tačiau antrą kartą tikrai ten neapsistosiu – keli kambariai buvo išnuomoti darbininkams, kurie rūkė viduje, be to buvo labai nešvaru..

2 diena, penktadienis
Kitą dieną, jau nuo pat ankstyvo ryto kepino saulė ir visa diena tvyrojo karštis. Liepos 6 dieną numatemė nuvažiuoti 450 km iki Rzeszow (Žešovas). Už Balstogės, degalinėje sutikome 2 lenkus su čioperiais, kurie susiruoše važiuoti iki Vengrijos bei Bosnijos ir Hercogovinos. Taigi 400 km minėme kartu su jais, nauji draugai parodė, kur yra skaniausia Karka visoje Lenkijoje, o ir kartu važiuot buvo daug smagiau. Vakarą praleidome Rzeszow centre. Pirmas įspūdis, kad šis miestas yra labai ramus ir netgi snaudantis..

3 diena, šeštadienis
Liepos 7 d. pagaliau išaušo ta diena, kai prasideda tikra kelionė. Išvažiavus iš Rzeszowo iškart pasijuto, jog artėjame prie Bieszczady kalnų, kurie randasi Lenkijos ir Ukrainos pasienyje. Aukščiausia jų viršūnė Lenkijoje yra 1346 m, nors tai ir ne Alpės, tačiau serpantinai įspūdingi, besitęsiantys kilometrus. Lenkų motociklininkai Bieszczadus priskiria prie vienos iš geriausių vietų pasivažinėjimams. Smagu būtų apvažiuoti visus keliukus!
Tą dieną buvo karšta, tikrai labai karšta, mes išvažiavome iš Rzeszow apie 11 val., pakeliui dar buvo daug miestelių, šviesoforų, taigi artėjant prie Lesko mano motocikle pradėjo visą laiką degti posūkis. Sustojome degalinėje, išjungiau degimą... ir daugiau negalėjau užsikurti :( turėjome šiek tiek įrankių, Tomas pradėjo ieškoti problemos, tačiau nieko nerado. O kaip tik tuo metu, vos tik 0,5 km nuo degalinės vyko baikerių suvažiavimas ir motociklinkų aplink buvo labai daug.. visi užsukdavo prisipilti degalų. Vienas iš baikerių mus užkalbino ir pasisiūlė padėti, nes jo draugas buvo „YAMAHOS specialistas“. Ir jis mums padėjo atrasti pagrindinius saugiklius, pamatemė, kad vienas iš jų tiesiog išsilydė. Gerai, kad turėjome papildomų saugiklių. Taigi gedimą sutvarkėm per pusvalandį. Ir tai buvo vienintelis gedimas per visa kelionę :) žinojome, kad mūsų mocai mus saugiai nuveš! Tačiau iš karto prasidėjo liūtis, tai nusprendemė palaukti kol nustos lyti ir kol vanduo šiek tiek dings nuo asfalto. Gal taip ir turėjo būti: lyjo, kol buvome degalinėje po stogu.
Viena iš lankytinų vietų, kur sustojome, yra didžiulė Solinos užtvanka ir ežeras. Aplink ežerą įsikurė rekreaciniai centrai ir sanatorijos, galima atrasti įvairių pramogų poilsiautojams. Mes maudėmės ir gaivinomės Solinos ežere. Gera paplūdimį atradome Polanczyk miestelyje. Su motociklais privažiavome prie pat paplūdimio.
Nuo Polanczyk miestelio įvažiavome į Bieszczady „širdį“, pradėjome važiuoti kalnu serpantinais. Norėjosi sustoti kiekviename posūkyje ir fotkintis. Eismas yra minimalus, taigi leidžia tau džiaugtis važiavimu ir grožėtis nuostabiais vaizdais. Bieszczady yra kitokie kalnai, ten nepamatysi, stūkstančių olų, nes visos viršunės žaliuoja. Dėl ankstesnių nenumatytų aplinkybių (gedimas, lietus) nenuvažiavome iki suplanuotos vietovės nakvynei, nes pradėjo temti ir buvo baugoka važiuoti kalnuose tamsoje. Miestelyje Cisna, kur pradėjome dairytis nakvynės, mus sustabdė vienas vaikinukas ir pasakė, kad jis mus pastebėjo važiuojančius priešpriešą, visai netoli to baikerių suvažiavimo, o konkrečiai, tai įsidėmėjo Triumph‘o 2 žibintus :) pasikalbėjome, pasirodo, kad jis dar su 2 draugais (irgi motociklininkai) yra apsistoję pas vietinį gyventoją, jų draugą Pavlą. Ir mes ten nutarėmė apsistoti, o vėliau kartu su jais gėrėme alų, tose apylinkėse žinomame bare, SECHERADZA. Būtinai užsukite :) Kitą rytą apsikeitėmė kontaktais ir patraukėme į skirtingas puses.

4 diena, sekmadienis
Sekmadienio tikslas – nuvykti į Zakopanė (260 km). Tomis dienos tvyrojo karščiai, o juos lydėjo audros. Šią dieną mus kelis kart sulyjo, bet paskui saulė išdžiovino. Bieszczady kalnus pakeitė Beskid Niski kalnai. Važiavome palei Slovakijos sieną, visą laiką kalnų papėdėje, kalnų apsupti. Artėjant prie Zakopanės jau atsiverdavo vaizdai į aukštuosius Tatrus, aukščiausią Karpatų dalį. Lenkijoje jų viršunės siekia iki 2500 m. Šie kalnai bauginantis, bet tuo pat metu ir metantis iššūkius. Žmonių ir miestelių daugiau nei Bieszczaduose, eismas suintensyvėjo prie pat Zakopanės. Zakopane – vasaros ir žiemos kalnų kurortas. Žiemą – slidinėti, vasarą – kopti į kalnus. Tą dieną apsisotojome gražiame kalnų stiliaus viešbutuke. Vakarienei nusileidome į miestelio centrą, kur už 60 PLN išgerėmė 3 alaus, suvalgėmė 2 kepsnius, dešrikių, užkeptų bulvių ir didelė lekštė įvairių mišrainių.

5 diena, pirmadienis
Liepos 9 diena buvo skirta poilsiui nuo motociklų ir vairavimo, tačiau fizinio aktyvumo netrūko. Išsiruošėm į kalnus, nuo 9 val. ryto iki 20 val. vaikščiojome kalnų takeliais – mūsų tikslas buvo pamatyti Wielka Siklawa krioklius, Dolina Pieciu stawow (5 ežeru slėnis), Morskie Oko. Pakeliui yra galimybė (3 vietose) nusipirkti ką nors užkasti, tačiau dėl kainų skirtumų vertėtų maistu pasirūpinti iš anksto. Ir pirmyn. Įmeskite pavadinimus į google naršyklė ir patys įsitikinkite, kad verta ten nuvykti. Maršrutų pasirinkimas didelis, viskas priklauso nuo fizinio pasiruošimo ir noro pasivaikščioti.

6 diena, antradienis
Kitą dieną ryte dar spėjome pakilti funikulierimiu į Kasprovy Vierch viršūnę (1987 m.). Geriau išsiruošti anksčiau, nes eilės buna labai didelės, kartais turistai laukia po kelias valandas, kad galėtų pakilti. Kaina – 50 zl, mes sumokėjome papildomus 10 zl kažkokiai moteriškei, ir ji mus nuvedė į eilės pradžia, taigi pakilome per 30 min. Viršuje tik keli žingsniai mus skyrė nuo Slovakijos sienos, matemė, kaip plaukia ir apsupa mus debesys, kaip per 5 minutes vaizdai gali pasikeisti nuo nieko nematau iki matau toli bėgiojančius kalnų gyvūnus. Viešbutyje leido mums išvykti vėliau. Apie 14 val. jau motociklai buvo paruošti judėti pirmyn. Liepos 10 dienai buvome suplanavę apsilankti alaus darykloje Zywiec, pasisvečiuoti lenkiškame/čekiškame miestelyje Cieszyn. Nakvynę užrezervavome miestelyje Pszow. Pakeliui tikrai buvo „gerų serpantinų“, šalia Istebna/Milowka. Važiavome Beskid Zywiecki, Beskid Slaski kalnų papedėje, kurių viršūnės siekia 1220 m. Arčiau nakvynės vietos jau daugiau mažų miestelių, esančių šalia vienas kito. Zywiec alaus darykloje reikia iš anksto užrezervuoti apsilankymo laiką – mums buvo paskirta 15 val., taigi niekaip nespėjome. Bet alaus ir taip gerti negalėtume, nes Lenkijoje vairuotojams leistina maksimali alkoholio koncetracija kraujyje yra 0,00 promilės. Taip, 0,00 promilės.... geriau išgerti vakare 
Antradienį numinėme apie 240 km.

7 diena, trečiadienis
Sekančią dieną suplanavome apsilankyti Meškos urve (Jaskinia Nedzwiedzia, būtina išankstynė rezervacija http://www.jaskinia.pl/jaskinia/en/index.php ). Prie pat suradome Baikerių kavinė (http://www.jaskinia.pl/bikerschoice/ ), kurioje pavalgėme, skaitėme moto žurnalus, belaukiant apsilankymo meškos urve. Kavinėje sutikome 3 lenkų turistus/motociklininkus, kurie mums pasiūlė dar kelias lankytinas vietas apžiūrėti šiame regione, pvz.: Strzeliniec Wielki kalnai. Kavinėje palikome savo bagažą ir mocus, nes arčiau urvo parkingas yra mokamas, ir pajudėjome link urvo. Meškos urvas, tai vienas iš didžiausių urvų, kuriame galima pamatyti įvairių stalaktitų, stalagmitų ir tt., jame yra specifinis mikroklimatas – ištisus metus būna stabili temperatūra +6, drėgme 100%. Šis urvas randasi Sniezka kalnų masyve.
Dėmesio vertas mūsų nakvynei numatytas miestas Klodzko. Yra pilis, požeminis miestas, berots vienas iš įdomesnių pasiūlymų nusileisti ir pasivaikščioti požeminių miesto gatvemis, tačiau viskas dirba iki 17-18 val., taigi ir vėl apsilankyti nespėjome. Nakvojome svečių namuose toliau centro, tai vakarą praleidome ramiai, svečių namuose vidiniame kieme.

8 diena, ketvirtadienis
Liepos 12 dieną buvo daug ką aplankyti: Kaplica czaszek (Kaukolių koplyčia) miestelyje Kudowa Zdroj, naujai suplanuota lankytina vieta Strzeliniec Wielki miestelyje Karlow, Wambierzyce (šią vietą pasiūlė aplankyti sutikti 2 turistai), Zamek Ksiaz ir nakvynė Vroclave.
Nuo Kudowa Zdroj link Karlow veda “100 vingių” kelio atkarpa – 10 km serpantinas, kuris yra labai smagus, todėl po apsilankymo Strzeliniec Wielki nusprendėme grįžti ir pasivažinėti juo antrą kartą. Strzeliniec Wielki tai yra aukščiausia viršūnė (919 m) Stolowe kalnų masyve (Gory Stolowe). Tai yra vienas iš nedaugelių Europoje esančių plokščiakalnių, kuriame yra įkurta turistams skirta pasivaikščiojimo trasa tarp didžiulių “smiltainio uolų”, tarpeklių, bei su įrengtomis apžvalgos aikštelėmis. Norint pakilti į trasos pradžia reikėtų įveikti 665 laiptelius  Nuo Strzeliniec Wielki iki Radkow ir toliau tęsiasi “100 vingių” kelias. Pakeliui dar užsukome į miestelį Wambierzyce, kuriame yra graži bazilika su monumentiniais laiptais, kai kurie įvardina juos “ispaniškais laiptais”. Toliau judėjome į Zamek Ksiaz prie Walbrzych miesto - didžiausia ir įdomiausia Lenkijos pilis, tačiau atvažiavome prie jos 17:50, o lankyti galima tik iki 18 val. taigi pasivaikščiojome aplinkui ir tiek. Nakvyne užrezervavome Vroclavo senamiestyje. Apie 7 val. jau buvome Vroclave. Senamiestyje beveik visur vienpusis eismas, daug apribojimų ir draudimų. Nei žemėlapis, nei navigacija nepadėjo privažiuoti prie reikiamos gatvės. Galiausiai paklausėm taksi vairuotojo, kuris pasakė, kad vienintelis variantas tai važiuoti prieš draudžiamą ženklą. Nuvažiavom. Sėkmingai, niekas nepastebėjo  bet.. pasirodo, kad tai ne ta gatvė, iš kurios turi būti įvažiavimas į mūsų parkingą. Nakvynės vieta lygiagrečioje gatvėje. Kur privažiavimas į parkingą? Neaišku. Pasirodo, kad ir pačios mergaitės hostelyje nežinojo kaip privažiuoti ten (p.s. hostelis vienoje gatvėje, nuomojamas kambarys kitoje, privažiavimas į parkingą – dar kitoje). Paieškos užtruko, iškvietėm mergaitės iš hostelio, kad pačios ateitų ir susirastų, atsibodo mums važinėtis aplinkui. O tuo tarpų įvažiavę į kažkieno vidinį kiemą, susipažinome su restorano šeimininke, jos dukra ir sūnėnu. Susidraugavome. Kitą dieną jie pakvietė mus pietums. Atėjo hostelio mergaitė, pati išsiaiškino, kur mūsų parkingas, parodė mums. Tą vakarą alaus išgėrėme Vroclave senamiesčio centrinėje turgaus aikštėje. Visas senamiestis naktį yra apšviestas išties įspūdingai.

9 diena, penktadienis
Liepos 13 d. 11 val. jau turėjo išsikraustyti iš kambario. Iš ryto dar kartą piestutė apėjome senamiestį, nuėjome iki hostelio. Dėl vakarinio nesklandumo, išsireikalavome nuolaidos. Motociklus ir bagažą perkraustėme į mūsų naujų draugų kiemą. Papietavome ir jie pasiūlė mums aprodyti miestą. Apžvalginė ekskursija vyko automobiliu. Pradėjome nuo Ostrow Tumski (sala), pakilome į katedros varpinė, pasigrožėti panorama iš 91 m aukščio (aukščiasia mieste). Pasivaikščiojimo upės Odra pakrante, nuvažiavome prie atnaujintos ir prieš pat EURO2012 atidarytos geležinkelio stoties, kuri atrodo kaip pilis, vienas iš svarbiausių architektūros paminklų Vroclave. Taip pat nuvykome į Hala Tysiaclecia, kur vyksta parodos ir įvairus renginiai. Aplink yra gražus parkas, fontanas. Sako, kad naktį šis fontanas yra šviečiantis ir dainuojantis. Reikėtų dar pasilikti iki naktų.. tačiau laikas priminė, kad turime judėti pirmyn.
Pažintis su miestu užtruko iki 17 val., o reikėjo susiruošti ir važiuot. Iki Lodzės 200 km važiavome autostrada. Baigėsi nuostabus vaizdai, kalnai išsilygino ir aplinkui matėsi tik lygumos, pramoniniai centrai. Mus ir vėl lydėjo intensyvus eismas: sunkvežimiai, furos... Tokia būtent Lenkija ir yra pažįstama daugumai. Daugumai, kurie traktuoja Lenkiją kaip tranzitinę šalį į pietų/vakarų Europą.. Sutemus atvažiavome į Lodzę, paskutinė nakvynė Lenkijoje.

10 diena, šeštadienis
Liepos 14 diena – skirta grįžti namo, pakeliui nieko įdomaus, tik daug mašinų, judrus eismas, šlapia danga. Vakare, nuvažiavę tą dieną 600 km, laimingai sugrįžome į Vilnių, keliones spidometras rodė 2900km...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Vasario 25 18:40
Narys
500cc ***
#2    

Patiko (y)
2013 Vasario 25 18:55
Narys
500cc ***
#3    

Super. Bieszczaduose buvo su dviraciais ir palapinem. Dabar audziu minti su mocu nuvaryt. Tik vat negaunu leidimo kirsti Lietuvos / Lenkijos siena ilgesniam laikui :-]
2013 Vasario 25 21:11
Peršalęs
1100cc *****
Avataras
#4    

(y) jau irgi senokai mintys lenda aplankyt :)
2013 Vasario 25 21:35
Narys
1100cc *****
#5    

Super nuotraukos (y) pavydziu.


Citata:
Cituoju: Schumio fanas
Super. Bieszczaduose buvo su dviraciais ir palapinem. Dabar audziu minti su mocu nuvaryt. Tik vat negaunu leidimo kirsti Lietuvos / Lenkijos siena ilgesniam laikui :-]


Kaip kaip? Mes juk EU, paemi pasa ir vaziuoji. Tik UK, kiek zinau, dar turi customs control'a.
2013 Vasario 25 21:57
Narys
500cc ***
#6   +1  

Tai kad pasas pas zmona :-] :-] :-]
2013 Vasario 26 08:29
Narys
125cc **
Avataras
#7    

Puikus aprasymas ir nuotraukos. Aciu.
2013 Vasario 26 17:03
Narė
50cc *
#8    

Labai idomus pasakojimas ir puikios nuotraukos.
2013 Vasario 28 15:33
Narys
900cc *****
Avataras
#9    

Jo, pietinė Lenkija ir mane vilioja - literatūrą dar žiema perskaičiau apie tuos kraštus - lankytinų vietų ten ne viena ...
Super pasakojimas ir nuotraukos gražios.
Turiu tikslą pats 2013-tais ten nuvykti .
2013 Kovo 11 22:16 "WBR" _Wild Bike Riders
Narys
400cc ***
Avataras
#10    

Matytos Tatrų regiono vietos, kurias teko lankyti alpinistiniu režimu :) Matau su motociklais ten irgi yra ką veikti!
2013 Kovo 11 22:43
Narys
500cc ***
Avataras
#11   +1  

Labai smagiai aprašymas susiskaitė, ir pati kelionė šauni, dešimt balų, šaunuoliai. Mintį gerą pakišot vasarai, visgi maršrutas jau yra . :)
2013 Kovo 11 23:22 D.
Narys
1100cc *****
#12   +1  

Tomash, gal galetum is antros nuotraukos linka duoti tesiogini? Marshuto, per google maps. Busime labai dekingi ;-)
2013 Kovo 11 23:43
Narys
125cc **
Avataras
#13   +2  

sveiki, sori kad ilgai teko laukti atsakymo. stai linkas:

http://maps.google.pl/maps?saddr=Rzesz%C3%B3w&daddr=Sanok+to:....
2013 Kovo 27 16:36 redagavo Tomash 2013 kovo 27 14:46
Narys
900cc *****
Avataras
#14    

gražus maršrutas. (+) (y)
2013 Kovo 27 23:35 "WBR" _Wild Bike Riders
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#15    

Šaunuoliai, štai kaip paprastai, kirtus tik vieną sieną galima aplankyti kalnus, pasivažinėti serpantinais, jai pakopinėti (y)

koks biudžetas kelionės? (h)
2013 Kovo 28 08:19 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
50cc *
#16    

Man tai tose kelionese baisiausia kad sugesi. Valio kad jum pasiseke ir pakeliui atsirado meistru. O jei ne tai kukuoji 1000km nuvaziaves.
2013 Kovo 28 12:54
Narys
125cc **
Avataras
#17    

total gavosi ~3.500 Lt, 2 asmenims su 2 mocais. o del gedimu tai jeigu mocas gerai priziurimas tai ir nera ko pergyventi :)
2013 Kovo 28 14:26
Narys
900cc *****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: Tomash
total gavosi ~3.500 Lt, 2 asmenims su 2 mocais. o del gedimu tai jeigu mocas gerai priziurimas tai ir nera ko pergyventi :)

Na kaip nėra, vis tiek yra. Ar padanga prasidursi, ar paslysi, ar nustums kas nuo kelio. Maža variklis užkals ar dar kažkas.
O ką reikėtų daryt tokiais atvejais? Gal būna koks draudimas techninės pagalbos kelyje?
Arba skambini į tech. pagalbą, o kaip paaiškinti kurioj vietoj esi?
Sorry, kad ne į temą klausimai, pamėginsiu kokioj kitoj temoj užduot.
2013 Kovo 28 16:51 redagavo klemkas 2013 kovo 29 13:06
Narys
400cc ***
Avataras
#19    

Matosi puki kelionė ir gražiai pateikti įspūdžiai
2013 Kovo 28 17:08
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#20   +1  

Gal atsirastų norinčių pravažiuoti kažką panašaus pvz. sekančią savaitę?
2013 Gegužės 2 13:29
Čioperistas
400cc ***
Avataras
#21   +1  

menuo dar tik prasidejo,o jau matau kas taps menesio optimistu :)
2013 Gegužės 2 13:39 redagavo Shaolino 2013 gegužės 2 10:40
Narys
900cc *****
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: SPEEDSTER
Gal atsirastų norinčių pravažiuoti kažką panašaus pvz. sekančią savaitę?


Kažką labai panašaus važiuosiu , tik dar ne kitą savaitę ..
Iš Šiaulių startuos (m) + (w) dvi porelės su dviem motociklais judės birželio paskutinę - liepos pirmąją savaitę ..atostogos jau rezervuotos (+)
2013 Gegužės 2 20:22 redagavo Dariusss 2013 gegužės 2 17:23 "WBR" _Wild Bike Riders
Krapštukas
1100cc *****
#23   +1  

Praeita savaite, pasiremdamas siuo pasakojimu, trankiausi po pietu Lenkija (Kopenhaga-Kaunas marsrutu).
Labiausiai patiko Zakopane, kalnuose vaizdai nenupasakojami, jokios nuotraukos to neatkurs. Keliai aplink Zakopane irgi labai smagus, pakankamai svarus, bet vienam 180 laipsniu posuky pasigavau akmenuka po priekiniu ratu, tai nejuokingai sumete. Gerai, kad padangos lipo kaip klijai.
Zakopanej rekomenduoju paragauti rukytus surius, ju pardaveju ant kiekvieno kampo pilna.
Mano nuomone, iki Sanok isvis neverta vaziuot. Keliai neypatingi, o viena atkarpa isvis buvo naujai nutiesta ir visi posukiai pilni akmenu, tai vaziavau kaip ant adatu. Prie Sanok labai daug kruizeriu ir kelios britvos. Kylant siauriau (virs Lublino) maciau vien sport touringus.
Del nakvyniu, tai i Lenkija turbut jau nebeimsiu kempingo reikmenu, nes vieta ant zoles kainuoja brangiau nei lova hostely miesto centre. Uz kempingus mokejau 40-47 zlotus, kai uz hostely Krokuvos centre (Dream Hostel) sumokejau 45 zlotus, o uz kita Zakopanes centre (Top Hostel) sumokejau 40-45 zlotus. Rekomenduoju abu hostelius.
Krokuvos labai grazus senamiestis, pompastika primena Maskvos pastatus matytus nuotraukose.
Vaziavau uzmiesty 120kmh, greitkeliuose 140kmh. Ant policijos nepapuoliau, bet ja maciau daugiau nei noretusi. Du kartus miesteliuose sustabde priesais mane vaziuojancius auto. Maciau du nezymetus Policijos automobilius, taip kad atsargiai.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2014 Liepos 9 19:53
Narys
900cc *****
Avataras
#24    

Super vaizdai
2014 Liepos 9 22:38
Prijaučianti narė
25cc *
#25    

Sveiki. Labai dekoju uz si straipsni. Kaip tik sia vasara ir pasinaudojome jusu marsrutu. Buvo tikrai super :)
2014 Rugsėjo 16 15:20
Narys
50cc *
#26    

Metai bėga o kelionių tikslai vis vien panašūs :) PO 2 savaičių startuojam 3 motociklais dalinai jūsų maršrutu, įspūdžiais pasidalinsiu.
2016 Birželio 27 16:08 Motociklizmas,ne hobis...tai nepagydoma,o tik progresuojanti LYGA...
Narys
500cc ***
Avataras
#27    

Vaziuodami i Rzezow miesta turejote butinai aplankyti Lublina. Tai nuostabus miestas, senamiestis, pilis. Kvepia dar musu istorija kada buvo pasirasyta Liublino Unija. As grizdamas is Juodkalnijos pries savaite ten specialiai nuvaziavau is Censtchostovo. O Censtochovo (atleiskit niekaip neistariu sio miesto) irgi aplankyti idomu. Apziureti Katedra, svenciausia lenku vieta. Ir pernakvoti Piligrimu namuose uz 28 zlotus. Zodziu Lenkijoje yra ka veikti ir ziureti. Ir zmones jie faini.
2016 Liepos 14 07:47
Narys
800cc *****
Avataras
#28    

Koki kempinga galit rekomenduoti prie tatru?
2016 Liepos 14 10:06
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17