Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Apie Honda Deauville
Narys
25cc |
Sveiki, vis dar neišsirenku kelioninio moco, vis akis krypsta i Dovile. Tad norėjau užklausti visų kokia komplektacija buvo diegiama nuo 2000 metų? ABS jau yra? kokie pagrindiniai minusai į ką reiktų atkreipti dėmesį prieš perkant Dovile?
2017 Balandžio 11 11:13
|
Narys
900cc |
viskas jau turetu buti aprasyta, bet trumpai tai yra 1998-2001 modelis ir 2002-2005, naujasniam ryskesne priekine lempa siek tiek didesnes sonines dezes ir pan. ABS tik ant NT700 deauville ir ejo kaip "optional". ziuret kaip i visus moto, t.y. pagrindinius mazgus. as su saviske siemet prisuksiu 50k km (in total) tai gan patikimas biudzetinis variantas kelionems pagal KET
2017 Balandžio 11 21:00
real men ride twins
|
Narys
900cc |
dar cia "buying guide" http://coops-fwiw.co.uk/DeauvilleUsedBuyingGuide.html
2017 Balandžio 11 21:03
real men ride twins
|
Narys
50cc |
Dar palyginimų: http://www.deauvilleuk.org/forum/specs.php Pas mane NT700, bet irgi be ABS. Tiesa, po patirties su kitu motociklu prieš tai, stabdžių efektyvumu esu labai patenkintas. Ypač efektyviai veikia Hondos Combinated Brake System, kai stabdai pvz. galiniais stabdžiais bet veikia kartu ir priekiniai. Užblokuoti slydimui dar neteko, kas būdavo gan dažnai su kitu motociklu.
2017 Balandžio 11 21:32
redagavo mibas 2017 balandžio 18 09:08
|
Narys
250cc |
Ar nesumaišei, kartais? Ar ne spaudžiant priekį, kartu stabdo ir galas ? O galą minant tik jis ir testabdo. Gal klystu, bet dideliems, GS bemsams taip yra, o tavo variantu - nelogiška ir nesaugu.
2017 Balandžio 12 09:27
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Hondos Dual CBS jau daug metu taip veikia. http://powersports.honda.com/experience/articles/090111c08139be28.aspx
2017 Balandžio 12 11:59
redagavo CerBeR 2017 balandžio 12 11:59
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Juodulys
1500cc |
Nesumaišė Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2017 Balandžio 12 12:57
redagavo DainiusM 2017 balandžio 12 12:58
Honda VFR 800Fi
|
Narys
50cc |
Sveiki Gal kas esate apžiūrėję, ar šiaip turite kokių komentarų apie šį https://autoplius.lt/skelbimai/honda-nt-deauville-650cc-touring-s.... ? Pagal metus kažkaip kaina per gera ir jau kurį laiką stovi pardavime. Ir pas tą patį stovi https://autoplius.lt/skelbimai/honda-nt-deauville-650cc-touring-s.... , taip pat jau kuris laikas Ieškau sau pirmo moco, prisiskaitęs forumuose apsistojau ties Deauville.
2017 Birželio 10 10:00
redagavo Debesys1 2017 birželio 10 10:00
|
Narys
50cc |
sveiki truputį esu pasimetęs. Renkuosi kelioninį ir apsistojau ties šiuo modeliu, tačiau skelbimuose matau ir NT, ir NTV. kalbu apie 1999-2001m modelius. Kaip suprantu, NT650 turėtų būti Deauville, bet kai kurie skelbimai tarašo NTV650 (Deauville). Kur tiesa? Kuo skiriasi NT ir NTV? Naršiau forumuose, tai labai skirtinga info..
2017 Birželio 18 11:28
|
Narys
50cc |
NTV ėjo iki 1998 m. vėliau buvo NT, tačiau kažkodėl kai kurie vis dar naujesnius modelius vadina NTV, Pvz Allegro.pl puslapyje ieškoti detalių geriau po šiuo pavadinimu "NTV 650" ar "NTV 700". Pats turiu Honda NT700. Prieš tai turėjau Suzuki VZ800 Marauder, tad galiu lyginti tik su juo. Žinoma, tai skirtingos klasės. Panašumų jie turi tuom, jog abu nėra pilnavertiški savo klasės atstovai. Vienam trūksta iki pilnavertiško cruiser'io, kitam iki pilnavertiško kelioninio motociklo. Persėdęs nuo Suzuki, pajutau važiavimo kokybės skirtumus. Deauville daug labiau pritaikytas keliauti, važiuoti didesnius atstumus. Patogumas jaučiamas ne tik važiavime, bet ir papildomose integruotose talpose, puikia apsauga nu vėjo, informatyviu prietaisų skydeliu, kardanu. Tikras malonumas nebetepti grandinę kas 300 km. Nusipirkęs NT700 pakeičiau kardane tepalus ir šią nesunkią procedūrą galėsiu pamiršti sekantiems 36000 km. Visi šie malonumai pasijaučia svoryje. Motociklas nėra toks mažas, kaip atrodo nuotraukose. Jis didelis ir sunkus. Svoris labiau jaučiamas nei tarkime kokiam kruizeryje, kurio masė virš 300 kg., nes čia svorio centras aukščiau. Jei tavo kojos trumpos, stumdant šį moticiklą bus problemų. Važinėdamas su Suzuki, kenčiau nuo vibracijos, čia ji daug mažesnė, bet egzistuoja. Nejaučiama iki 110 km/h, bet važiuojant greičiau jau pradeda varginti. Mano manymu, šio modelio didžiausia problema ir yra variklis. Jo pakanka, lyg ir, bet tuo pačiu norisi geresnio. Pvz. aš noriu mažesnės vibracijos ir didesnės traukos. Akivaizdu, jog sekantis moto bus 4 cilindrų didesnės kubatūros, o ne V-TWIN tipo. Tiesa, kuro sąnaudos džiugina. Jos šiuo metu yra 4,2 l./100 km. Reziumuojant, motociklu esu patenkintas, bet iki idealo trūksta. Manau juom neapsistosiu. Visiems NT700 turėtojams, kurie nori pagražinti savo žirgą, rekomenduoju apauti variklio apsauga. Moto tikrai pakeičia savo veidą: https://goo.gl/photos/cvzWAG7TtSwc5trP9 Pirkau tai Ebay portale. Kaina ~170 EUR. Beje, service manualus, po ilgos paieškos, buvau radęs interneto platybėse, bet dabar matau, jog nuoroda nebeveikia, tad dalinuosi savo resursais: https://drive.google.com/file/d/0B1YcrTZqwkOkeWpfanMzNUYxa0E/view....
2017 Liepos 8 23:40
redagavo mibas 2017 liepos 9 09:48
|
Narys
50cc |
Dėkui už išsamų atsiliepimą. Nusipirkau šį 2001m gamybos arkliuką. Pravažiavau 400km. Galėčiau pasakyti, labai patogus. Mano ūgis 173cm, tai kojų laikysena patogi, atsisėdus pastumti atgal patogu, išskyrus vejoje, jei koks kupstelis pasitaiko. Tada jau slysta kojos ir norisi nulipti svorio centras taip, aukštokas ir pats motociklas daug sunkesnis, nei vizualiai atrodo. Laikant iš šono motociklą tai jaučiasi, nesinori per daug pakreipti į šoną. Bet tai privalumas prasilenkiant su sunkvežimiu, oro srautas ne taip bloškia į šoną. Aukštas stiklas nerealiai saugo nuo vėjo ir lietaus. Jei ne šviesoforai, per lietų važiuoju sausas. Važiuojant daugiau nei 100km susidaro oro kišenė ir net šiek tiek stumia iš nugaros į priekį. Minusas tas, kad reikia važiuoti pradarius šalmo stiklą, nes galva vos išlenda virš stiklo ir nepučia vėjas į šalmą, todėl mažesnė ventiliacija ir rasoja šalmo stiklas. Važiuojant virš 60 jau galima stiklą uždaryti. Už tai, kad nėra kuro daviklio konstruktorių reikėtų į kalėjimą uždaryti. Pirmą kartą nežinojau, kiek bake turi būti kuro iki rezervo, atrodė dar pakankamai, bet važiuojant lenkime pradėjo gesti variklis. Persukti į rezervą dar nebuvau bandęs, tai važiuojant užgesau nemenčinės plente antroje juostoje. Gerai, kad mašinų mažai buvo. Bet, kadangi užsiurbė oro, sužinojau, kad akumuliatorius buvo vos gyvas ir besukant paduso. Pasisekė, kad po kokių 10 min kepimo ant saulės netyčia pasuko variklį ir to pakako pagriebti. Iš principo, motociklas atitiko lūkesčius. Ir mieste patogus, manevringas, neplatus ir ilgoms kelionėms tinka. Daiktadėžės nerealus dalykas susidėti aprangai ar batams bei kitiems daiktams. Ilgoms kelionėms jos mažokos, reikia pirkti didelę centrinę dėžę, kas pakels svorio centrą. Šviesos taip pat silpnokos. Ir neaišku dėl akumuliatoriaus krovimo. Taigi iš to klausimas. Pamatavau krovimą, jokio skirtumo, ar užvestas ar ne, įtampa 12,9V. Važinėjant mieste per porą dienų išsikrauna. Kame gali būti problema? Padės naujas akumas, ar relė/generatorius grybauja? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2017 Liepos 10 21:00
redagavo Debesys1 2017 liepos 12 00:14
|
Narys
50cc |
Sveikinu įsigijus moto. Su NT700, tas pats, važiuojant virš 120km/h keistas jausmas kai tave stumia ne nuo motociklo, o atvirščiai - į priekį. Dėl rasojimo, siūlau ant šalmo stikliuko užsidėti "pinlock": https://pinlock.com/what-is-a-pinlock-visor/ Kai nerodo kuro lygio, žinoma situacija Tas pats man buvo su Suzuki Marauder. Nuvežiau į servisą su puspilniu baku ir atsiėmęs net nepatikrinau kiek ten dar kliuksi bake. Viduryje kelionės namo benzas baigės Galvoju atsuksiu rezervą ir važiuosiu toliau Deja, rezervas auksarankių jau buvo atsuktas, tad teko kviestis pagalbą. NT700 jau yra kuro daviklis. Reik jį stebėti, nes su įpurškimu, nebūna ir rezervo Dėl papildomos talpos, tai galima užsidėti padidintas daiktadėžių durelės. Tokios pas mane uždėtos. Aišku, moto iš galo atrodo keistai (nuotrauka), bet į šoninę dėžę telpa net fullface šalmas su T-COM prikabintu šone. NT700 šviesos nėra labai blogos lyginat su Suzuki. Dar aš užsidėjęs LED lempas ant šonų iš aliexpress. Bendram apšvietimui padeda, o dieną esi labiau matomas: https://goo.gl/photos/F975TfjaFzEptB647 Dėl akumo nepatarsiu. Pas mane kai montavau į moto rodė 13,4V. Gal tiesiog laikas keisti akumą? Šiek tiek video - trumpas pasivažinėjimas su Honda NT700 Deauville keliu link Molėtų: https://youtu.be/HUYLZbwen20 Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2017 Liepos 11 21:42
redagavo mibas 2017 liepos 11 21:54
|
Narys
50cc |
Dėl pinlock reikės, nes šiandien teko namo grįžti prietemoje ir per lietų, tai stiklo neįmanoma uždaryti. Dėžių dangčiai tai labai sudomino, nes planuoju rugsėjį palėkti iki Slovakijos Kur tokių rasti? Ir centrinės dėžės reiktų.
2017 Liepos 12 00:53
|
Narys
50cc |
Gal kas NT650V (2001m) elektros manual turite? Tinka ir angliškai ir rusiškai. Jei nesunku, mestelėkit į debesys1@gmail.com
2017 Liepos 12 18:26
|
Narys
50cc |
Dangčius rasi arba ebay, arba jei nori pigiau allegro.pl. Tik reiks tartis, google translate pagalba, kad atsiųstų į Lietuvą. Pvz.: http://allegro.pl/pokrywa-kufra-poszerzana-prawa-ntv650-deauville.... Schemą rasi pvz čia: http://www.deauvillevrienden.be/memb/downloads.htm Su googlu nesunku rasti ir visą service manual Hondai NT650
2017 Liepos 12 22:31
redagavo mibas 2017 liepos 12 22:48
|
Narys
50cc |
Taigi. Susiradau šiandien manualą ir sugalvojau saugiklių patikrinti. Pasirodo pagrindinis 30A saugiklių sudegęs. Dabar akumo įtampa padidėja prie 2-4 tūkst. Iki to ir po to krenta. Iki generatoriaus ir relės krovimo nepriėjau, dar nzn kur jie. Bet pavažinėjus su gabaritais valandėlę akumo įtampa pakilo nuo 12,2 Iki 12,9V. Tikiuosi, kad tai buvo pagrindinė bėda ir galiu planuoti palėkti kažkurį savaitgalį ratuką apie Lietuvą . Tik keista, kaip iš viso galėjau užvesti su perdegusiu pagrindiniu saugikliu...
2017 Liepos 13 20:55
|
Narys
25cc |
Sveiki, susidūriau su problemėle. Nulužo raktelis daiktadėžės spynelėj, šiaip ne taip spynelę išardžiau ir išmontavau. Klausymas gal žinot kur galima rast užsisakyt dvi naujas spyneles?
2017 Rugpjūčio 2 09:07
|
Narys
50cc |
tai kaip reikiant pasukai, kad raktelis nulūžo Pas mane lengvai rakinasi. O kam tau 2 spynelės? Daiktadėžėms ir sėdynei? O bakas, užvedimas? Nes jei užvedimui, kiek skaičiau forume, taip paprastai nepakeisi. Viso 4 spynelės yra. Ebay komplektas ~300Eur (Model year: 2002-2005) http://www.ebay.com/itm/HONDA-NT-650-V3-RC47-DEAUVILLE-LOCK-SET-C.... 1998-2001 metų ~290Eur http://www.ebay.de/itm/HONDA-NT-650-V3-RC47-DEAUVILLE-SCHLOsSATZ-.... bet gal kas vietoje turės
2017 Rugpjūčio 2 09:36
redagavo Debesys1 2017 rugpjūčio 2 09:43
|
Narys
25cc |
spynelė buvo kietai užstrigus, tai ir raktelis neatlaikė pas mane užvedimo ir bako raktas yra vienas, o daiktadėžės ir sėdynės antras raktelis(mažesnis), būtent sėdynės spynelėj ir nulūžo. Radau http://www.moto4u.lt/lt/detales/uzvedimo-spyneles/degimo-spyna-nei8006-honda.html man reikia tik šitų mažūjų, kurių nekur neradau atskirai pirkti.
2017 Rugpjūčio 2 10:51
|
Narys
25cc |
Sveiki dovileciai norečiau pasikeisti pats žvakes, ar kas keitėtės patys? sunkus priėjimas? ką reikės nusiardyt?
2017 Rugpjūčio 9 13:05
|
Narys
50cc |
Ratus Pats nežiūrėjo, ar tik galvoji? Sorry už sarkazmą, bet aš pirmą pažiūrėčiau. Manau aptakus nusiėmęs prieisi. Upd. Ką tik pažiūrėjau, manau iš dešinės nebus sunku, tik žiedinio rakto reikia trumpo. o iš kairės gali būti problematiška.. Laukiam auksarankių atsakymo
2017 Rugpjūčio 9 15:16
|
Narys
50cc |
Vis dėlto ne saugiklis, o relė įdėtą kažkokią neaiški. Užsisakius iš http://m.ebay.com/itm/Genuine-Honda-VTR1000-Firestorm-Regulator-R.... už 76 EUR originalią. Lietuvoj 250 EUR prašo ir laukti reikia, kol iš ebay parsisiųs
2017 Rugpjūčio 9 15:51
|
Narys
250cc |
Sveikas...turejau Dovile pries du metus,zvakes keiciau pats ir nera taip problematiska kaip atrodo.Pas mane buo pilnai su variklio apsaugom variantas,tai reikedavo nuardyt tas plasmases,o jei pas tave ju nera,tai paprasta...tinka visi originalus moto komlekte esantys raktai ir nieko kurt nereikia,-svarbiausia NESKUBEK!!!! ,Nes kaip minejai vienoj pusej yra biskuti keistokas priejimo kampas,bet tai tik pirminis ispudis ir kai nuemus zvaklaidi pradedi kist rakta ramiai ir be streso viskas lenda graziai....Sekmes tik nepertemk sukdamas naujas zvakes...
2017 Gruodžio 30 10:32
redagavo gaucho zirgas 2017 gruodžio 30 10:59
|
Narys
250cc |
Sveiki,jei ka domintu turiu DEAUVILLE NT-700 manuala ,atsargini rakteli(nezinau ar galima kitam mosui pritaikyt ) ir virsutine daiktadeze su montavimo padu pardavimui....Mocas po avarijos buvo paimtas draudimo kompanijos ,o sitie daiktai tai ir liko namuose,guli jau metai garaze,tai jei ka domintu parduociau uz protinga kaina
2017 Gruodžio 30 10:38
|
Narys
250cc |
Sveiki,tai vazinejau su NT-700 du sezonus ir tikrai patiko,puikus kelionis mocas megstantiems ramu keliavima.Per du metus neradau pas ji jokiu trukumu,-ekonomiskas ,komfortiskas ,jei kalbam apie keliavima nedideliais atstumais. Tai neuzmusamas mocas ir variklis,-sutikau zmogu ant kurio speedo rode 125000 km ir jis ramiai su sypsena atsake,kad dar ne laikas keist....!!!! Bet kaip kazkas minejo,jei keliaut toliau ,tai truputi nuobodokas,(nes norisi ir staigumo ir greicio bent kartais) nors maximalu greiti su NT-700 buvau pasiekes 215km per val ir stovejo stabiliai ,bet tai buvo prievartavimas....Visumoje sis mocas paliko tik teigiamus atsiliepimus ir vertinciau 10 balu....niekada nesakau,kad vel nenoreciau jo turet...
2017 Gruodžio 30 10:51
|
Narys
50cc |
uzturejau ir as neseniai toki zirga dar nepriregistravau ruosiuos sezonui
2018 Kovo 25 20:02
|
Narys
25cc |
Sveiki, domina NT650 modelis, gal turite pardavimui kokį variantą su gera kelionine komplektacija? 863755884
2018 Gegužės 23 00:28
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |