Motomanų Diskusijos » Projektai » Šitas turbūt keliaus į Lietuvą

| 2006-07-01 Luxor | 155/55862 žinut.
 
Puslapiai: 1234..6


 
Works for food
900cc *****
#31    

seni ei ash zinoceu ant ko jos laikosi buceu turtingas dabar :-]
amortiku soft tailo ten nera stovi orines pagalves remo viduja , 3 inch kelnojasi galas

jam uzrtuko 6 metus sukonstrot ta sistema tiek pat kiek ir V rod motocikla
2006 Liepos 1 22:27 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Classic'as
900cc *****
Avataras
#32    

Idomiai cia. O dar sakoma kad jau viskas israsta ir sugalvota. :V Kurgi ne.
2006 Liepos 1 22:32 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: Luxor
zmogus vazines 100 % garantoju , ash candy ass negaminceu turi vazjot stiprei kitaip nesiskaito motociklas

,viskas ira dedama aukstos kokibes variklis deze stabdzei , bus varomas su grandine kad galetu zmogus grest su jo

visa sita industrija su tais show bikes ira bullshit taip kaip ir tie klounai is OCC fagots


As jau seniai itariau, kad OCC suda mala. Pakazuchos 90pr. Darbas ir tas kaip ofise, nei vieno murzino nematyti, gauna svarias naujas detales(del kokybes apie jas nieko negaliu sakyt, nes nzn) ir surenka. Taigi cia akluju darbas. Kiek zinau amerikieciai palyginti su euroazieciais isvis dirbt nemoka, o OCC lygis pagal juos matyt labai aukstas. Tai ne rusu shoferis, kur su meiseliu gali kapitalini padaryti :-]
2006 Liepos 2 00:32 Kęstutis
Classic'as
900cc *****
Avataras
#34    

OCC Kaip Luxor,as sako klaunai yra zmones pajuokinti. Muilo opera apie motociklus. Kiek pastebejau tai geriausiu atveju ka jie pagamina tai vaira ir dar kelis sudniekius visa kita gauna padaryta ir tik surenka. Kokie jie builder,iai konstruktoriaus? :D Visa kita laika tik pjaunasi pagal is anksto surezisuota scenariju :F
2006 Liepos 2 01:13 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: Mindaugaz3
Uztenka apie tas duobes kalbet, Luxor pranese kad gali atvaziuot sitas motas in LT tai reikia dziaugtis (y) vienintelis toks eksponatas vazines in LT (+)


Labai klysti,nes su tokia vaziuokle tikrai jis nevazines.Greiciau jau reiktu pasakyt,kad labai retai isvaziuos iki kokio bariuko pasistovet,nes tai LT(vazinet) fiziskai sunkai seksis.Ir kaip ten tas ilgas remas besilankstytu,jis niekad neprilygs net paciam blogiausiam ruso mortikui.
2006 Liepos 2 15:26 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#36    

Citata:
Cituoju: Luxor
nevazines atimsim atgal :-]


Nemanau kad blogai,jai zmogus nevaziuos su juo kasmet po kelis tukstancius km.Jai zmogui daigtas patinka ir jam ira vieta,tai jis nors ir kelesdesimt km per metus prasukes bus laimingas.
2006 Liepos 2 15:34 Mune
Works for food
900cc *****
#37    

mune isitrink tu sau galva su savo komentarais cia ne tavo reikalas kiek zmogus vazines , klientas gyvena statose ir vazineja su rigit pastovei ten kur jis gyvena kelei kaip po karo , bet ash nepikstu nes cia tavo nuomone be praktikos , ei tu galvoi kad rusishkas amortikas su plona padanga atsos 280 galini kaljosa su 18 atmosveru ir sedine su amortikais , galiu tau pasakit tik viena you dont know s.h.i.t my firend
tokiu kaip tu ash jau prisiklauses, apie rigit kalba blogai tik tie kurie niekad su jo nevazevo
2006 Liepos 3 10:49 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#38    

Tai gal gali pasakyt kaip ta padanga ir vamzdis gesina smugi? Gal skirk mortizatoriu ir spiruokle.Tikiu kad stora padaganga prims smugi geriau nei maza eiga turintis mortikas,bet gesinimo smugio bus visiskas nulis.Tad nepradekim irodynet kad priestvanine technologija geriau uz mortika.


Zinoma ne mano reiklas kiek vazines,todel apie tai net nediskutuosiu.O kas del vaziavimo LT keliais,tai uztenka man su R klases naujausiu technologiju mortizatoriais pasivazinet LT kelais,kad isivaizduot,kaip motas vaziuoja neturintis mortizatoriu.Kas kita idealus kelias,tada mortizatorius maziau reikalingas ir uztenka tik spiruokliavimo,ka tik ir gali parupint hardtail konstrukcija.
2006 Liepos 3 12:08 Mune
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#39    

man idomu kiek is cia pliurpianciu apie tai kaip neimanoma su hardtailu Lietuvoj vazinet nors karta vaziavo su juo? Zinau zmoniu kurie sekminga vazineja su hardtailais ir nesiskundzia... Aisku, i zvyrkeli su tokiu jau geriau nelist, bet asfaltu visai normaliai vaziuoja
2006 Liepos 3 12:30
Classic'as
900cc *****
Avataras
#40    

As irgi zinau kurie vazineja hard tail,ais ir nesiskundzia. Cia tas pats kaip japonas ir oppozitas, japonas geriau bet kiti vazineja oppozitais ir nesiskundzia. Vaziuot nevaziavau ir nesiruosiu, man uztenka pasiziureti kaip jei per duobes purtosi ant ju kad atmustu nora juo vaziuoti. Niekas nesake kad tokiu remu neimanoma Lietuvoje vazineti, sakoma kad Lietuvos keliams toks dalykas nepraktiskas. O del asfalto tu teisus bet retai pas mus tas asfaltas lygus buna. Ir Mune teisus sakydamas kad irodineti kad naujesnes technologijos blogesnes uz senesnes yra utopija. Amortizatorius tam ir buvo sugalvotas kad pagerinti amortizacija o ne atvirksciai.
2006 Liepos 3 13:56 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Works for food
900cc *****
#41    

Citata:
Cituoju: mune23
Tai gal gali pasakyt kaip ta padanga ir vamzdis gesina smugi? Gal skirk mortizatoriu ir spiruokle.Tikiu kad stora padaganga prims smugi geriau nei maza eiga turintis mortikas,bet gesinimo smugio bus visiskas nulis.Tad nepradekim irodynet kad priestvanine technologija geriau uz mortika.

Zinoma ne mano reiklas kiek vazines,todel apie tai net nediskutuosiu.O kas del vaziavimo LT keliais,tai uztenka man su R klases naujausiu technologiju mortizatoriais pasivazinet LT kelais,kad isivaizduot,kaip motas vaziuoja neturintis mortizatoriu.Kas kita idealus kelias,tada mortizatorius maziau reikalingas ir uztenka tik spiruokliavimo,ka tik ir gali parupint hardtail konstrukcija.


mune tu praktikos neturi ishvis su rigit o kalbi liktais tu visa gyvenima vazineji
tu galvoji kad britvu monoshock ira naujause technologija su minkstu vazevumu ? Ferraris ir turi naujas technologijas bet tos masinos minkstai nevazoja kashkodel ,street racing amortizacija nevisomet buna minksta

sudesiu sedine su amortizatoreis ir vazjos kaip uoga o dar gereu mini oro pagalves tada bus kaip lazy boy
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Liepos 3 21:48 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Pašėlęs
1200cc ******
Avataras
#42    

Wow :O Pirmą kart tokius daikčiukus ant sėdynių matau. Bet iš išvaizdos jie gana standžiai atrodo. Ir dar jei teisingai matau - reguliuojamo kietumo (y)
2006 Liepos 3 22:20 Gimę skraidyti mašinomis nevažinėja.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#43   +1  

Zinoma kad neturiu jokios praktikos su rigit ir kitos be mortiaztoriu remus.
Bet kad daigtas be mortiko niekad nevaziuos minksciau uz daigta su mortikais tai ir praktikos nereikia.Beje kodel tu galvoji kad as kalbu apie britvas(jos tragedija visiska LT keliuse,bet kentet ir vazinet galima),nes pas mane R ne tik britva,bet ir amortizatoriu dievas Off road.
Beje mortizatoriai sedyneje,tai tik uzpakaliui pagelbes,o smugius nuo dobes rinksis visas motas,ko pasekoje net galiniu ratu kalus i duobe,smugis nuvibruos i vaira.Ir vaziuokle neturinti amortiko(ne spiruokles) paemusi smugi turi ji kazkur isleist,tai reiskia kad pervaziavus duobe ir nuo jos pasokus(tai garantuota,nes rera amortizatoriaus,sugebancio sugerti ta smugi ir nepaleisti atgal) ir nusileidus smugis bus pakartotas dar karta ir tt.Tai tas pats kas vaziuot automobiliu su numirusiais amortikais(nes tu taip ir nepaaiskinai kas pas sita rema atlieka amortiko darba,nes jo tikrai nieks neatlieka,o apie spiruokles minimalu darba pats suprantu,kad ji atlieka kazkiek besilankstanti remo konstrukcija ir padanga),tik del minimalios remo lankstymosi eigos tas efektas minimalus,bet proporcingai minimalus ir smugio susvelninimas.
O jai jau prikisai ferari(arba britva),tai taip ,jie vaziuoja kietai,bet jie surenka(amortizuoja) duobes o ne sokineja per jas.Beje jai jau neturinti amortiku vaziuokle tokia tobula,lyginant su amortizatorine,tai kodel F1 bolidai turi super duper reguliuojamus mortikus,juk realiai ju ilga baze ir didziules padangos galetu puikiai veikti ir be morcio? Ogi todel kad mortiko esme ne tik susvelnint pakaba,bet ir praryti duobes,ir neperduoti ju i vaira,vaziuokle ir tt.Tad nebepradek irodinet kad arklio vezimas pranasesnis uz ferari vaziuokle,nes jo pranusamas tik vienas-gamybos paprastumas.
2006 Liepos 4 09:20 Mune
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#44    

teoretikai jus teoretikai... Niekas gi nesako kad rigid yra geriau nei amortikai. Bet vazineti visai imanoma ir su rigid. Ir net visai patogiai, jei jis normaliai pagamintas. O custom motocikluose grozis visada buvo svarbiau nei charakteristikos.
2006 Liepos 4 09:30
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: ezhiukas
teoretikai jus teoretikai... Niekas gi nesako kad rigid yra geriau nei amortikai.


Na Luxor'as bande ,kad tai bent jau ne prasciau uz mortikus.

O kad vazinet imanoma tai faktas,juk zeme vazinesi.Neimanomas ira tik vienas dalykas ,miegoti ant lubu,nes kaldra krenta. :D
2006 Liepos 4 09:46 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#46    

Važiavau aš su hardtailu savadarbiu labai nagingo žmogaus padarytu, ilginta berods iki 220 cm baze, gale R15 195/65 padanga pripūsta tik iki 1,3 atmosferos. Atsitiktinai pataikiau į duobę tokią vidutiniškai lietuvišką, stuburą skaudėjo tris dienas. Tiesa, sėdynė ten buvo be spyruoklių. O tas viso rėmo siūbavimas tik ant priekinės šakės (tiksliau ant priekinės šakės guolių, nes pasvirimas šakės pas customus paprastai būna aiškiai per didelis, kad ji vaikščiotų nuo galiniu ratu renkamų nelygumų) man pasirodė visiškai nestabilus ir ant posūkio netgi nenuspėjamas.... Aišku, jei gatve važiuoji kasdien ir kiekvieną duobę žinai, tada gali duobes apvažiuot, bet jei nežinomu keliu, ar matomumas prastesnis, tai gali labai greit stuburo slankstelį perskelt... Ir to, kiek vaikšto Luxoro parodyta sistema teleskopinės galinės šakės, tikrai negana įlėkimui į atsitiktinę duobę ar kur bomžas kanalizacijos groteles nubombino. Aišku, kad tai yra skonio reikalas, kiekvienas renkasi pagal save, faktas, kad vidutiniam važiuotojui tai yra gražu, tačiau tikrai nepraktiška Lietuvoje. Dar jei pakojai būtų ne prieky, tai galėtum važiuoti ir per duobes atsistoti, o jei prieky, tai ir sėdi visu svoriu ant to trankomo stuburo. Man stuburas yra per brangus. Aš imčiau softailą neabejodamas. Tai čia kalbam apie pasivažinėjimą po miestą laisvalaikiu, o kur nors keliaut tai net neverta kalbėt - įleki ant 120 su hardtailu į kelio darbus.... Baisu net pagalvot.
2006 Liepos 4 13:23 ZX10R '06
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#47    

:-] :-] :-] :-] Cia ir yra pagrindine customo silpnybe, kad bomzai groteles nuibombina :-] :-] (y) Geras cia bajeris (h)

ir dar pastebejau, kad jei yra koks visiskai blogiausias variantas palyginimui, tai visi rusus kisa :-] , as paziureciau ka amerikiecia padarytu tiek snapso prigere kiekviena diena darbo valandom :-]
2006 Liepos 4 14:47 Kęstutis
Works for food
900cc *****
#48    

Citata:
Cituoju: mune23
Zinoma kad neturiu jokios praktikos su rigit ir kitos be mortiaztoriu remus.
Bet kad daigtas be mortiko niekad nevaziuos minksciau uz daigta su mortikais tai ir praktikos nereikia.Beje kodel tu galvoji kad as kalbu apie britvas(jos tragedija visiska LT keliuse,bet kentet ir vazinet galima),nes pas mane R ne tik britva,bet ir amortizatoriu dievas Off road.
Beje mortizatoriai sedyneje,tai tik uzpakaliui pagelbes,o smugius nuo dobes rinksis visas motas,ko pasekoje net galiniu ratu kalus i duobe,smugis nuvibruos i vaira.Ir vaziuokle neturinti amortiko(ne spiruokles) paemusi smugi turi ji kazkur isleist,tai reiskia kad pervaziavus duobe ir nuo jos pasokus(tai garantuota,nes rera amortizatoriaus,sugebancio sugerti ta smugi ir nepaleisti atgal) ir nusileidus smugis bus pakartotas dar karta ir tt.Tai tas pats kas vaziuot automobiliu su numirusiais amortikais(nes tu taip ir nepaaiskinai kas pas sita rema atlieka amortiko darba,nes jo tikrai nieks neatlieka,o apie spiruokles minimalu darba pats suprantu,kad ji atlieka kazkiek besilankstanti remo konstrukcija ir padanga),tik del minimalios remo lankstymosi eigos tas efektas minimalus,bet proporcingai minimalus ir smugio susvelninimas.
O jai jau prikisai ferari(arba britva),tai taip ,jie vaziuoja kietai,bet jie surenka(amortizuoja) duobes o ne sokineja per jas.Beje jai jau neturinti amortiku vaziuokle tokia tobula,lyginant su amortizatorine,tai kodel F1 bolidai turi super duper reguliuojamus mortikus,juk realiai ju ilga baze ir didziules padangos galetu puikiai veikti ir be morcio? Ogi todel kad mortiko esme ne tik susvelnint pakaba,bet ir praryti duobes,ir neperduoti ju i vaira,vaziuokle ir tt.Tad nebepradek irodinet kad arklio vezimas pranasesnis uz ferari vaziuokle,nes jo pranusamas tik vienas-gamybos paprastumas.



duok man tau isaiskint kad tu suprastum kodel kai kurie zmones vazineja su rigit priesh tai kaip tu cia pradesi savo fizinius desnius destit , nes tu man irodineji to ko pats nesupranti kam ir kodel tas rigit reikalingas , cia ne tame esme kokem mieste daugeu dobiu ir kur geresni kelei ,rigit visomet egzistavo net tokie dalikai kaip orine vazjokle nepakeis rigit vazevimo savibes kai kuriems vairotojams ,ira zmoniu kurie jos darosi galvoja sutaupis pinigu nes remas pigesnis ir amortiku pirkt nereikes plius lengveu darit nei soft tail bet kaip pravazoja atsoka noras vazinetis su nes zmogus pasirodo turi kitus poreikius , bet ira zmoniu kurie niekad neiskeis rigit i soft tail, lai tas soft tail vazoja tukstanti kart minksceu ir maloneu nei rigit , bet cia ne apie tai ira kalba ,
tokie dalikai kaip gale vazjokle arba elektrinis starteris cia ira for motorcycle riders kuriems patinka vazjot minkstai ir saugei kuriems reike komforto , bet ira kita zmoniu grupe kurie vadinasi hard core riders ir LT tokiu turbut mazai ira arba ishvis nera nes Lt motociklizmas prasidejo kitokeis keleis ir gal but kitoks supratimas ,cia kaip vienems turet arkli ira kaip darbo gyvuna o kitiems kaip prabanga , hard core riders patinka jaust kele vazjodamas su rigit tu esi labai uzsiemes ir jauti kad laikai transporta rankose , tu gali vienas vazinet ir nuobodu nebus nes esi tu ir motociklas kuri reike valdit , ei esi mates ant nuotrauku ar gatvei kai zmogus vazoja ant rigit sedi i preki persilenkes , kai kure durnei galvoja kad cia cool vazevimo poza ,o tas vazevimo stilius ira padaritas tam kad ei labai blogas keles kaip buni persilenkes i preki ne taip stiprei kala per nugara plius taip sededamas gali pamates didele duobe pakelt sikna nuo sedines greiceu nes tavo kojos atsireme i prieki rankos ishtestos tau tik reike prisitraukt prie vairo .kitas dalikas su rigit gali isnaudot varikljo jiega daugeu nei su soft tail , jaucesi geresne trauka ei turi grandine gali daugeu spaust ant rankenos
vieni vazoja motokrossa o kiti zieda du skirtingi dalikai ant dveju ratu ,vieni jauce malonuma trankinis o kiti jauce greicjo malonuma ,
ash ish savo praktikos galiu pasakit man asmenishkai japonas nelimpa ir nesakau kad esu pats hard core , Japonas malonei vazoja minkstai ir nobodzei , keleut su japonu ira malonu bet nuobodu , motociklizmas ira idomus dalikas visi motociklai turi du ratus bet skirtingus poreikius ir kai zmones to nesupranta prasideda visoke gincei ir kiekvianas diesto savo nuomone ir vaidina didelius expertus , o expertu ira daug ir nuomoniu daug poto taip ir gaunasi kad zmones nesusikalba
2006 Liepos 5 10:41 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: Luxor

duok man tau isaiskint ...........nesusikalba


Kam tai reikalinga , ir stiliu ,bei tikejimu skirtumus suprantu,tik vat gavosi kad nesusisnekejom.
Labai gerai viska isdestei.
(y)
2006 Liepos 5 11:01 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#50    

Pritariu, dabar jau viskas aišku - kietas kaip velnias bet yra žmonių kam tai labai patinka.
2006 Liepos 5 12:04 ZX10R '06
Classic'as
900cc *****
Avataras
#51    

Pritariu ir as. O prasidejo viskas nuo ko? As pasakiau kad LT keliams jisai nera tinkamas variantas. PABREZIU as nesakiau kad su juo neimanoma vaziuoti as nesakiau kad jisai yra meslas. Bet vat atsirado expertas kuris bande iteigti kad rigid yra geriausia o visa kita meslas ir galu gale tas pats expertas pasake ta pati kad yra skyrtingi skoniai ir poreikiai :D Nors anksciau teige kad rigid jega o visa kita candy ass. Visada sakiau ir sakysiu kad nera blogo daikto yra tik skirtyngi skoniai. Ir vien uz tai kad tu vazineji soft tail vadinti tave kazkuo yra nesamone lygiai taip pat kaip ir jeigu vazineji hard tail.
2006 Liepos 5 12:20 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Works for food
900cc *****
#52    

ash sakeu kad man atrodo gerai padaritas rigit vazojs maloneu nei uz kai kurjos softails nesvarbu LT keleis ar Arafrikos , bet kad rigit ira maloneuses vazevimo transportas o viskas kitas meslas to ash niekad nesakeu , perskaitik dar karta mano rasitus atsakimus,
2006 Liepos 5 22:31 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Pašėlęs
1200cc ******
Avataras
#53    

Kas ką sakė :D Žino varna baltaakė. Klausimas - kaliaskėj juk lyg ir nėra amortizatorių. Tai jinai tipo irgi rigid? :D
2006 Liepos 6 00:14 Gimę skraidyti mašinomis nevažinėja.
Classic'as
900cc *****
Avataras
#54    

Kaleskej amortizatorius yra :D
2006 Liepos 6 00:43 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Works for food
900cc *****
#55    

1
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:31 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#56    

2
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:32 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#57    

3
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:33 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#58    

4
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:34 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#59    

6
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:36 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Works for food
900cc *****
#60    

7
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Rugpjūčio 10 20:39 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Puslapiai: 1234..6




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17