Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Kodėl V twin variklis turi unikalų garsą nei kiti motociklai

| 2005-11-26 Luxor | 41/16693 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Works for food
900cc *****
#1    

Kodėl V twin variklis turi unikalų garsą nei kiti motociklai

A HD engine has two pistons. The difference in the Harley engine is that the crankshaft has only one pin, and both pistons connect to it. This design, combined with the V arrangement of the cylinders, means that the pistons cannot fire at even intervals. Instead of one piston firing every 360 degrees, a Harley engine goes like this:

A piston fires.
The next piston fires at 315 degrees.
There is a 405-degree gap.
A piston fires.
The next piston fires at 315 degrees.
There is a 405-degree gap.


lietuviu kalba butu taip alkuninis turi viena pirshta kuris sujunge du svaistiklius vienoi vietoi , sukimo momentas ira 360 laipsniu
bet uzdegimo momentas ira prie 315 laipsniu poto aina 405 laipsnei intervalas

ukishkas varijantas :-] v tvino variklis abudu stumoklei kelnojasi ir leidzesi beveik vienu metu , ne taip kaip pas kitus motociklus vienas kila kitas leidzesi , v twin cilindru uzdegimas gaunasi to paciu metu ,del to hd variklei turi didle jiega ir gali ish dveju cilindru padarit didele kubatura ir del to jis turi unikalu garsa ir vibracija :-]

ei kas nesupratot Lietuviu kalba varijanta ei taip galima pavadint ir ukishka varijanta dar turiu paskutini varijanta vadinasi pavtareju dle durakov :-]
2005 Lapkričio 26 13:16 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#2    

pasaulyje tokia darbo sistema vadina Big Bang ;) yra ir amerikietisku auto taip dirbanciu, palygink v6 amerikona sena su bet kokiu v6 ne amerikonu, garsas skiriasi ;) ce labai subtilus dalykas. :D
2005 Lapkričio 26 14:15 Motociklu Remontas
Works for food
900cc *****
#3    

kiek ash zinau big bang variklius pirmus pradejo naudot 500 cc two stroke GP motociklai ir dabar nesenei pradejo jos darit yamaha ir kavasakis naujose straight 4 GP varikljose

o kas lecia V 6 ir big bang ir v twin tai ash nezinau ar cia tas pats , nesigincesiu nes tikrai nezinau ,

amerikonu V6 varikliu garsas skiresi nuo kitu nes jis amerikonu ten ne tik garsas skiresi ir technologija kure progresoja letai
2005 Lapkričio 26 14:31 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Narys
50cc *
#4    

siolaikiniu v6 amerikos automobiliu to senojo gero garso jau nebera,pakeite ismetimo sistema ir varikliai jau kitokie
2006 Kovo 19 01:48
Narys
125cc **
#5    

chuiniu jus cia snekat ! jie dirba iseiles tik kad ant vieno kaklo kaba ustat ir tas garsas visuose v varikliuose po du svaistiklius ant kakliuko nuo zaz iki merso furos o amerikonu persene matarai iki dabar stanginius daro, garsas tai nuo glusako. ir kilojasi jie ne vienu metu nepiskit proto ir vmt jie paseke ne vinu metu. o taip daro ir gali tik oppozitas :D
2006 Kovo 21 21:12
Optimistas
500cc ***
#6    

Šiaip tai visas straipsnis apie tai yra.... (h)
2006 Kovo 21 21:23 Night
Suzuki GSX 750 F '02
[Kaunas]
Narys
125cc **
#7    

Idomu ar bent kaska, kad ir nelabai toki bet kaska panasaus i V twin variklio garsa is jawos arba dnepr varikliu?
2006 Balandžio 17 22:32
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: almantukas
chuiniu jus cia snekat ! jie dirba iseiles tik kad ant vieno kaklo kaba ustat ir tas garsas visuose v varikliuose po du svaistiklius ant kakliuko nuo zaz iki merso furos o amerikonu persene matarai iki dabar stanginius daro, garsas tai nuo glusako. ir kilojasi jie ne vienu metu nepiskit proto ir vmt jie paseke ne vinu metu. o taip daro ir gali tik oppozitas :D


nusisneki totaliai, glusakai ne prie ko, skiriasi paskirstymo veleno fazes ir uzdegimas daug daug laipsniu, todel ir intervalai tarp "sprogimu" cilindruose skiriasi, vat ir garsas atsiranda. "-)))) (ff) (h) (h)
2006 Balandžio 18 15:00 Motociklu Remontas
Pėsčiasis auksarankis
800cc *****
Avataras
#9    

(h)
2006 Balandžio 18 15:18
Narys
125cc **
#10    

galetu suletintas but nes nelabia iziuriu. Bt siaip aiskiau pasidare.
2006 Balandžio 18 20:17
Narys
125cc **
#11    

vt tame ir visas bajaris kad jie dirba ne i takta!!! kam nedaeina paziurekit i ta multika :S
2006 Balandžio 18 21:04
Narys
125cc **
#12    

Edcka as galvojau kad tu kaska daugiau vrubajes apie matarus
2006 Balandžio 18 21:07
Juodulys
600cc ****
Avataras
#13    

tai čia pavaizduotas "single pin" - vieno alkuninio kakliuko harlinis mataras. Japonai mėgsta švaistiklius kabinti ant dviejų kakliukų - dėl to garsas gaunasi visiškai ritmingas. Bet čia ne taisyklė, nes to pačio 1100 ccm shadowo skirtingi modeliai turi skirtingus alkūninius (pvz. sabre - 2 kakliukai, aero - 1 kakliukas).

Kitas reikalas su harliu garsu - stūmoklio, degimo kameros, išmetimo kanalų geometrija sukuria tikrai unikalų garsą, kurio neatkartoja praktiškai jokie japonai.

paklausykit kad ir šitą:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2469366614252681544&....
2006 Gegužės 2 11:40
Works for food
900cc *****
#14    

Citata:
Cituoju: almantukas
vt tame ir visas bajaris kad jie dirba ne i takta!!! kam nedaeina paziurekit i ta multika :S


:-] multikas
2006 Gegužės 2 12:24 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Pėsčiasis auksarankis
800cc *****
Avataras
#15    

o ka negeras multikas (h) (h) (h) (h) (h)
2006 Gegužės 7 22:35
Narys
125cc **
#16    

Bet turbut jei biski degima reiktu pareguliuot tai uzsiknisimo butu...
2006 Gegužės 11 08:58
Narys
125cc **
#17    

Nu vienas draugas turi izh planeta 5 ir jis pasidare samadielnas dusles, tai garsas irgi panasus kaip i V-twin garsa. JIs dejo mazas dusles ir idejo du korius. bet nezinau kaip jis ta pupsejima toki isgauna kai ant laisvu apsuku buna.
2006 Birželio 5 23:22
Narys
250cc **
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: Tediss

paklausykit kad ir šitą:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2469366614252681544&....

Man k750 lb panasiai dirba.
2006 Birželio 13 22:02 Vairavimo instruktorius
Works for food
900cc *****
#19    

Citata:
Cituoju: Donceba
Citata:
Cituoju: Tediss

paklausykit kad ir šitą:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2469366614252681544&....

Man k750 lb panasiai dirba.


cia shovelhead variklis tam video , shovelhead variklis skamba kitaip no kitu HD varikliu
2006 Birželio 13 22:40 Better to understand a little than to misunderstand a lot.
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Tediss
tai čia pavaizduotas "single pin" - vieno alkuninio kakliuko harlinis mataras. Japonai mėgsta švaistiklius kabinti ant dviejų kakliukų - dėl to garsas gaunasi visiškai ritmingas. Bet čia ne taisyklė, nes to pačio 1100 ccm shadowo skirtingi modeliai turi skirtingus alkūninius (pvz. sabre - 2 kakliukai, aero - 1 kakliukas).

Kitas reikalas su harliu garsu - stūmoklio, degimo kameros, išmetimo kanalų geometrija sukuria tikrai unikalų garsą, kurio neatkartoja praktiškai jokie japonai.

paklausykit kad ir šitą:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2469366614252681544&....



alvydai, prisegei ne harlio variklio "multika" ce ritmiskai musa takta.
neesme kiek kakliuku, esme kada atidaro fazes imetimui ir ismetimui, bei kada uzdega misini. deja neturiu grafiskai pabaizduoto hd variklio, bet jame uzdegimas/sprogimas vyksta tarp cilindru 15" ir tada ilga ilga pertrauka....
nei degimo kameros forma, nei kanalai, nei ismetimas nesukuria taktiskumo, tik zema garsa, esme yra TAKTAI (h)
2006 Liepos 15 16:28 Motociklu Remontas
Pėsčiasis auksarankis
800cc *****
Avataras
#21    

man atrodo kad kaip bedirbtu variklis vistiek gausis taktas,negali uzdegimas ivykt skirtingu laiku.
2006 Liepos 15 20:39
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#22    

gali, pasistudijuok BIG_BANG principo variklius, pamatysi ir suprasi skirtuma faziu ir uzdegimo.
keturtaktije uzdegima gali daryt 2 skirtingose vietose per takta, nes per takta stumoklis 2 kartus buna virsuje, viskas priklauso kaip suderinsi fazes kad atsidarytu vztv ir ileistu kuro ;) o tada lieka uzdegti, ;)
taigi visi varikliai (cilindrai) dirba sinhroniskai vienas po kito, bet galima padaryt nebutinai sinhroniskai, tarkim 4 cil variklis, galimi varijantai, 1pauze3pauze4pauze2 (klasikinis sprendimas), arba kartu 1-4 pauze 3-4irgi musa kartu(big bang sistema) na ir niekur nenaudojamas varijantas butu visi is karto 1234 vienu metu (ff)
dar aisku tam reiktu alkuninio su pakelimu vienu metu kas naudojama tik opozitiniuose motoruose. maisalyne Vtwin varikliuose gaunasi nes sunku isivaizduot kai cil skiria tik 90' ar 45' arba 15' ;) o ne 360' ar 180' taigis...
taigi gal vietoj to kad gincitis reiktu daugiau pastudijuoti inzinierijos? :D :D :D
2006 Liepos 16 11:58 Motociklu Remontas
Juodulys
600cc ****
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: Ziurke


alvydai, prisegei ne harlio variklio "multika" ce ritmiskai musa takta.

neesme kiek kakliuku,

(h)


nublet, gali ir senai mušiau būgnus, bet ritma dar jaučiu :) )
o dėl kakliukų tai tu klysti - fazės tiesiogiai priklauso nuo to kur yra stumoklis (čia bendrąja prasme)

todėl ir gaunasi ant single-pin V2 variklio abiejų cilindrų taktai neritmingi, o ant dual-pin - ritmingi. Dar įtakos turi ir kampas tarp cilindrų.

pvz mano pirda turi v2 single-pin - tai labai akivaizdžiai girdisi kad laiko tarpas tarp dviejų išmetimo taktų yra ilgesnis nei tarp sekančių dviejų ir t.t.; tuom tarpu paimkime honda vt-1100 sabre, turi dual pin motora - garsas absoliučiai ritmingas.
2006 Rugpjūčio 1 14:09
Pėsčiasis narys
25cc *
#24    

pasiklausius jusu as suprantu kox as zalias (+)
2006 Rugsėjo 3 11:39
Pėsčiasis narys
25cc *
#25    

MOKSLIUKAI :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-] :-]
2006 Rugsėjo 3 11:40
Narys
125cc **
#26    

nieko nesuprantu.
2006 Rugsėjo 3 23:30
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#27    

nesuprantu del ko gincas :) taktu daznis priklauso nuo kakliuku padeties ir paskirsymo velenu. Del aalkuninio konstrukcijos pas harli nesigauna kad sprogimas butu kas 360 laipsniu, gaunasi 2 sprogimai ir pauze.... HD Evo motoro konstrukcija parodyta piesinelyje... Kiek zinau tokios konstrukcijos alkuninio neturi neivienas japonas.... uztai ir garso neturi, bet turi nuobodziai tobula vaziavima kai net nejauti kad motoras dirba.... aisq jei kalbant apie garso skambesi cia jau nuo visko priklauso, alkuninio, kubaturos, suspaudimo laipsnio, velenu, galvu duslintuvu... faktas kad harlis garso cempionas..... aisq koks S&S motoras dar geriau skamba bet jis juk HD EVO pagrindu..... Viskas genialu kas paprasta!!! :) o uz harli paprasciau nebuna.... paprastas ir tobulas....
2007 Sausio 3 23:55 Harleliuyah!!!
Narys
50cc *
#28    

man kaifas kai wariklis kurkuliuoja :D toks garsas fainas lb
2007 Sausio 4 00:44
Paparacis
900cc *****
Avataras
#29    

geriausiai tai kad nera amortizatoriu gale...........................kaip jie gudruciai buvo priprate jodineti ant arkliu tai taip ir dabar vaziuoji ir visus kelio nelygumus i nuosava sikniuke sugeri.........tas jo garsas tai grazu bet kam tie pendeliai.................... (ff) (ff)
2007 Sausio 4 01:06
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#30    

alkoholikas galva issiplauk, nera neivieno harlio be amortizatoriu...
2007 Sausio 4 08:23 Harleliuyah!!!
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17