Motomanų Diskusijos » Remontas » Dusta variklis

| 2009-09-07 speeder | 140/200175 žinut.
 
Puslapiai: 123..5


 
Narys
400cc ***
Avataras
#1    

Dusta variklis

motas zx6r 2002, nuo 7-8k rpm pradeda dusti variklis (kartais sprogineja kazkas bakelyje kaip degimas blogas butu) lyg tai benzo negautu ar kazkas panasiai, is pradziu labai trumpai kokiai sekundei pridusdavo, paskui vis ilgiau. iki 7-8 viskas normaliai graziai dirba, kas cia gali but kokie filtrai gal uzsikise ar kazkas panasaus, arba gal nuo vandens kazkas pasidare (labai jau dideliu pelkiu kacergoj antradieni buvo :) ) trumpina gal kur :) nzn, nuo ko cia reiketu pradeti ardyti ar neverta vargintis ir i sevisa iskart varyti?
2006 Rugsėjo 6 20:13
Narys
125cc **
#2    

As turiu panasia problema vaziujant 5 saiba spaudi gaza iki dugno jokiu problemu begejasi zveriskai iki mazdaug 210, perjungi i 6, kol perjungi greitis mazdaug nukrent iki 180 ir jau 6 saiba spaudziant vos begejasi kartais net iki 200 neisibegeja ir siek tiek trukcioja, kas tai galetu buti per mistika?
2006 Rugsėjo 7 13:36 Honda CBR 600 F2 Suzuki KingQuad 700EFI 28" SwampFox AMS Honda TRX 500 4x4 2006 26" Kenda Executioner
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#3    

Citata:
Cituoju: Pipirishkes
As turiu panasia problema vaziujant 5 saiba spaudi gaza iki dugno jokiu problemu begejasi zveriskai iki mazdaug 210, perjungi i 6, kol perjungi greitis mazdaug nukrent iki 180 ir jau 6 saiba spaudziant vos begejasi kartais net iki 200 neisibegeja ir siek tiek trukcioja, kas tai galetu buti per mistika?

O tu junk 4 šaibą ir suk iki dugno, paskui 5-ą iki dugno, paskui jau 6-ą. Viskas bus gerai ;)
2006 Rugsėjo 7 14:08
Narys
25cc *
#4    

pas manes irgi panasiai ir net nelabai isivaizduoju kas cia yra. Normaliu greiciu vaziuojant tai normaliai, tik pradedi spausti ant kokios 200 pradeda dusti motikas lyg kuro nebepaduoda ir toks duslus garsas pradeda is gluso eiti, paskui vel viskas normaliai, jei kas turi kokiu pasiulimu tai parasykit.
2006 Rugsėjo 10 14:49
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#5    

a oro filtrus ziurejot?
2006 Rugsėjo 11 07:42 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#6    

ne oro, o kuro filtrai arba kuro sistemoj, pvz karbuų vonelėse, jau varlės gyvena ir dumblo daug. (h)
2006 Rugsėjo 11 08:08 ZX10R '06
Narys
125cc **
#7    

Dar klausimelis, kurioj vietoj pas CBR yra kuro filtras? Nes apziurejes nepastebejau, gal jis paciame kranelyje?
2006 Rugsėjo 11 19:08 Honda CBR 600 F2 Suzuki KingQuad 700EFI 28" SwampFox AMS Honda TRX 500 4x4 2006 26" Kenda Executioner
Savižudis-entuziastas
500cc ***
Avataras
#8    

ne kuro fitras pas cbr yra ne kranelyje, gana daug ardyt jei pas tave 600 rr tai filtras po baku, ne po ta plastmese kuri atrodo kaip bakas bet po tikru baku.
2006 Rugsėjo 12 15:29 Coffee Racers
Narys
400cc ***
Avataras
#9    

siandien bandziau tvarkyti, isiardziau kiek galejau, kuro filtras geras, oro filtras geras, dar kazka is karbu isleidau :D nzn. ytariu kad gali but blogos zvakes, nes pradejo trukcioti isvis motas ir prie mazu apsuku (kazkada panasiai su masina buvo pakeiciau zvakes pasitaise :) ) jei ne reikes kazkur i servisa vezti :-(
2006 Rugsėjo 12 21:14
Narys
250cc **
Avataras
#10    

O su kuro siurbliu viskas tvarkoj? Gal jis pradejo streikuoti ir lenkiasi (neduoda reikiamo debito)? Cia kas liecia maitinimo sistema. Kaip supratau busi sitoj sistemoj viska psitikrines, liks patikrinti uzdegimo sistema :) Sekmes (h)
2006 Rugsėjo 13 07:42 '90 Honda CBR1000F
Narys
125cc **
#11    

Pas mane cbr 600 f2, o po baku yra tik kranelis ir nuo jo eina slangelis i karbus ir tiek, tai kur tas filtras gali buti?
2006 Rugsėjo 15 10:21 Honda CBR 600 F2 Suzuki KingQuad 700EFI 28" SwampFox AMS Honda TRX 500 4x4 2006 26" Kenda Executioner
Stunter'is
600cc ****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Pipirishkes
Pas mane cbr 600 f2, o po baku yra tik kranelis ir nuo jo eina slangelis i karbus ir tiek, tai kur tas filtras gali buti?


pasinagrinėk manualą, gali būti pačiame bake- bent jau pas RR'ą yra bake.
2006 Rugsėjo 15 10:56 Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui
EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis!
EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija..
...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!...
Stunter'is
600cc ****
Avataras
#13    

o kas buvo atsitikę, speeder? drėgmės gavo ar kaip?
2006 Rugsėjo 19 13:19 Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui
EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis!
EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija..
...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!...
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#14    

Taip.liaudis,kai turit bedu ir joms nagrineti kuriat net atskiras temas,tai butu labai malonu,kad parasytumet kas buvo nutike.Juk daba is temos jokios isliekamosios vertes,o jai butu parasytas gedimas ir kaip isisprende beda,tai butu kazkokia nuoroda kitiems. (+)
2006 Rugsėjo 19 14:44 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: zilwis
ne kuro fitras pas cbr yra ne kranelyje, gana daug ardyt jei pas tave 600 rr tai filtras po baku, ne po ta plastmese kuri atrodo kaip bakas bet po tikru baku.

Tas filtras ira bake,prie kuro siurblio pas RR,ir visi juk supranta kad popieriaus storumo plasmase nera bakas,tad tikrai nieks neieskos tokiame daigte nei bendzo nei siurblio,o ieskos bake. ;)
2006 Rugsėjo 19 14:53 Mune
Narys
400cc ***
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: Shtrych
o kas buvo atsitikę, speeder? drėgmės gavo ar kaip?


nepatikesi, net juoktis pradejau. karoce stoviu as prie moto uzsivedes nusiardes, galvoju, kazkaip akuma pajudinau tas bl ir uzgeso,galvoju neponial, nusiimu nuo klemo visokias apsaugas ziuriu varztas atsilaisvines pliuso, tai bl akumas sujuda ir gesta motas ir trukciojo, priverziau viskas tvarkoj. bet taip ir nesupratu ar neturetu generatorius kraut jei nuo akumo atjungi?
2006 Rugsėjo 19 16:03
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: speeder
Citata:
Cituoju: Shtrych
o kas buvo atsitikę, speeder? drėgmės gavo ar kaip?


nepatikesi, net juoktis pradejau. karoce stoviu as prie moto uzsivedes nusiardes, galvoju, kazkaip akuma pajudinau tas bl ir uzgeso,galvoju neponial, nusiimu nuo klemo visokias apsaugas ziuriu varztas atsilaisvines pliuso, tai bl akumas sujuda ir gesta motas ir trukciojo, priverziau viskas tvarkoj. bet taip ir nesupratu ar neturetu generatorius kraut jei nuo akumo atjungi?


Viskas tvarkoj,daznas variantas,ne tu pirmas ir ne paskutinis kuris tokia beda apturejo.
2006 Rugsėjo 19 20:46 Mune
Stunter'is
600cc ****
Avataras
#18    

.. jo jo. irgi bandžiau su katana - pravedė naują laidą kai senas nupuvo... tai seną prisukau, o naują pamiršau... tai tik pradęjus važiuoti, gesdavo, įjungus posūkį gesdavo lempos, uždegus lempas dusdavo variklis :F grįžau, prisukai ir naująjį laidą -Ledazzz :d :G :G :G


reziume - neklysta tas, kas nieko nedaro :D
2006 Rugsėjo 21 08:22 Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui
EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis!
EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija..
...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!...
Narys
125cc **
#19    

labas suzki GSX-R 750 2005m. nuemus akumo klema uzgesta variklis ar taip turi but? kiek zinau masinom nuemus klema tai variklis vistiek dirba jei krauna generatorius.
2008 Lapkričio 19 21:12
Auksarankis
900cc *****
#20    

Citata:
Cituoju: kaspisjus
labas suzki GSX-R 750 2005m. nuemus akumo klema uzgesta variklis ar taip turi but? kiek zinau masinom nuemus klema tai variklis vistiek dirba jei krauna generatorius.

pasiimk testeri ir matuok.ir nezaisk su klemu atjungimu veikianciam moto-nerekomenduojama.
2008 Lapkričio 19 22:15
Narys
125cc **
#21    

taigi klema nuemus motoras iskarto uzgesta,o pamatavau krovima tai rodo 14.3.tai ar cia normalu?
2008 Lapkričio 24 23:02
Narys
500cc ***
Avataras
#22    

normalu. aplamai nx reikia atjunginet klema ant uzvesto variklio? jei ka bandai patikrinti tai jei nlb gerai zinai kaip, tai geriau susirask manala ir pagal ji bandykis, taip tikrai gali sutaupyti pinigu :)
2008 Lapkričio 25 00:32
Narys
125cc **
#23    

Baikit su tai klemos atjunginejimais - nuleks kompas.
Elektronika tame paprasta - generatorius akuma krauna per krovimo rele, kuri dali laiko uztrumpina generatoriaus itampa per tiristorius ir issklaido kaip siluma. Atjungimo momentu, del laidu ir apvijos induktyvumo atsiranda itampos suolis, kuri filtruoja dideles talpos akumuliatorius (panasiai kaip kondensatorius). Kai akumuliatoriu atjungiate, sitie impulsai patenka i motociklo 12V grandines ir ateina iki visu elektros prietaisu. Jei lempos tokiu impulsu kuri laika nebijo, tai kompas, nors ir turi apsaugas, bet ilgai neatlaiko. Kompe dtovi tokie apsaugos nuo virsitampio komponentai, vadinami varistoriais. Jie gali kaip siluma issklaidyi trumus dideles itampos impulsus, taciau, kai impulso energija virsija sklaidoma (tas atsitinka prie didesniu apsuku), varistorius pasako ATIA ir sudega, tada nudega dar ir takelis arba diodas, o kartais dar ir koks babinas komutuojantis tranzistorius. Ir reikalas pasisuka kompo keitimu arba jo remontu.

Manau itikinau nedaryti nesamoniu?
2008 Lapkričio 27 17:11
Rimtas
50cc *
Avataras
#24    

Patarkit nuo ko pradėti: Suzuki GSX600 2002m. užvedu su padsosu apsūkos sukyla, taip palaikau kokią puse(bandžiau ir ilgiau) minutės ir po truptutį užsuku padsosą, bet tada variklis užgęsta. O jei užsukus padsosą iškarto truputį pavažiuoju, užtenka ir 500m. tai variklis dirba gerai.
Dar kas 100-150 km. važiavimo nesustojus bevažiuojant užgęsta variklis. Pastovėjus 5-10min. vėl užsiveda ir taip iki kito karto.

[Redaguota 2009-4-6 karvedys]
2009 Balandžio 6 10:54
Narys
250cc **
#25    

Citata:
Cituoju: karvedys
Patarkit nuo ko pradėti: Suzuki GSX600 2002m. užvedu su padsosu apsūkos sukyla, taip palaikau kokią puse(bandžiau ir ilgiau) minutės ir po truptutį užsuku padsosą, bet tada variklis užgęsta. O jei užsukus padsosą iškarto truputį pavažiuoju, užtenka ir 500m. tai variklis dirba gerai.
Dar kas 100-150 km. važiavimo nesustojus bevažiuojant užgęsta variklis. Pastovėjus 5-10min. vėl užsiveda ir taip iki kito karto.

[Redaguota 2009-4-6 karvedys]


Paziurek ar padsosas uzsidaro pilnai. Tu su rankenele gal ir uzdarai bet jis turi pats atsokti ant variklio, o jeigu yra uzkirmyjes gali but, kad visad stovi atidarytas. O siltas variklis su padsosu dazniausiai ir gesta.
2009 Balandžio 6 12:28

25cc *
#26    

Citata:
Cituoju: Pikachu
Citata:
Cituoju: karvedys
Patarkit nuo ko pradėti: Suzuki GSX600 2002m. užvedu su padsosu apsūkos sukyla, taip palaikau kokią puse(bandžiau ir ilgiau) minutės ir po truptutį užsuku padsosą, bet tada variklis užgęsta. O jei užsukus padsosą iškarto truputį pavažiuoju, užtenka ir 500m. tai variklis dirba gerai.
Dar kas 100-150 km. važiavimo nesustojus bevažiuojant užgęsta variklis. Pastovėjus 5-10min. vėl užsiveda ir taip iki kito karto.

[Redaguota 2009-4-6 karvedys]


Paziurek ar padsosas uzsidaro pilnai. Tu su rankenele gal ir uzdarai bet jis turi pats atsokti ant variklio, o jeigu yra uzkirmyjes gali but, kad visad stovi atidarytas. O siltas variklis su padsosu dazniausiai ir gesta.


Tai kad užsidaro, variklis reaguoja gerai į padsoso uždarymą-atidarymą.
2009 Balandžio 6 14:08
Ekstremalas
500cc ***
Avataras
#27    

man buvo panasi problema,uzeidavo nebetraukdavo daugiau 110km/h,uzeidavo gerai budavo,pasiekus 7-8k apsuku visada dusdavo,tampydavosi...tai pradejau nuo oro filtro nes nekeistas buvo ir pajuodaves,nepadejo...renovavom sankaba nes buvo minciu kad gali sankaba vesti..irgi ne tas..praziurejau visa pravodke,jau galvojau kad babinos bet irgi geros buvo,zvakes baltos,neapjuodavusios,korbas svarus,jokiu nuosedu,buvau puoles i nevilti jau...bet nusprendziau atidzei korbus dar koki jau 10kart isardyt ir perziureti viska :) ir netiketai pamaciau smulkmena tokia,virs adatos dedasi toks ziedukas plasmasinis o i ta zieduka remesi spyruokle,kad adatai pakilus ja sugrazintu i vieta,ir tas plasmasiukas man istrikdavo i ta spyruokle ir adata kazkur pakibdavo ir siurbdavos,todel ir tampydavo man ta moca,taigi uzlenkiau spyruokles galiuka kad neilistu tas plasmasiukas ir gedimas pasalintas :) traukia kaip bitute :)

teko nemazai nervu sugadinti ir laiko sugaisti kol radau...
2009 Balandžio 27 13:27
Narys
25cc *
#28    

turiu panase beda :/
Honda nsr 125cc ant neutralo duodu gazo apsukos pakyla iki 11-12 (maximaliai yra 13) ankciau ir 13 ispausdavo
o kai begi isijungi kuri nors ir pradedi vaziuoti iki 6tuks apsuku palyka ir daugiau netrauke isijungi koki 6 begi su 6tuks apsuku vos 80km/h vaziuoji ir viskas
ant 6tukt apsuku ir sustoja daugiau nekyla, vietoj kratosi.
gal kas turit minciu? :(
2009 Gegužės 8 22:46
Gatvinis
500cc ***
#29    

man kazkaip dusdavo lb ant zemu apsuku,pasikeiciau kuro filtriuka,praputinejau viska,nu karbo dar nevaliau, nu ir kazkaip pradejo saudyt daugiau ,seniau taip tyliai kartais budavo,db tai garsei kai sauna,zvakes tarpelius pamazinau biski, ar del zvakiu gali saudyti?
2009 Gegužės 9 11:12
Narys
50cc *
#30    

Citata:
Cituoju: speeder
siandien bandziau tvarkyti, isiardziau kiek galejau, kuro filtras geras, oro filtras geras, dar kazka is karbu isleidau :D nzn. ytariu kad gali but blogos zvakes, nes pradejo trukcioti isvis motas ir prie mazu apsuku (kazkada panasiai su masina buvo pakeiciau zvakes pasitaise :) ) jei ne reikes kazkur i servisa vezti :-(


lygiai lygiai tas pats man..tik dbr as pasiekiau toki lygi kad vos is vietos pajudu..pravale man visus filtrus ir vistiek toliau dusta...poryt vesiu i servisa, issims karba ir paprasysiu kad degima paziuretu ar pareguliuotu :) kai atgausiu pranesiu kas gavos (h)
2009 Gegužės 9 13:48
Puslapiai: 123..5




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17