Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » minck'elio forsavimas

| 2006-09-27 Edvardas | 23/14663 žinut.
 
 


 
Krapštukas
1100cc *****
#1    

minck'elio forsavimas

sveiki! (h)
kitam sezonui savo minck'eliui desiu cilindra su padidintom ismetimo ir isiurbimo angom, bei rezonansini duslintuva. esu girdejes, kad po tokiu tobulinimu nelaiko degimas ir kad ji reikia keisti i motoplata degima, tai ar tai tiesa ir kur butu galima toki isigyt? :V
2006 Rugsėjo 27 18:34
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#2    

Pareina tie degimai, jei labai grezi, jei negresi, laikys. Pas mane forsuotas kiek neverta, labai jau lepus pasidaro ant misinio reguliavimo. Teko pasidarytiu ant rankenos misinio reguliavimo svirti, nes letai vaziuojant nori riebaus, o jei jau grezt reikia liesint. zodziu netingi tai krapstykis. Jei reikia turiu as motoplata, galiu parduot. Rezonanasine dusllerka karkia kai velnias, ir tu jos vistiek nepataikysi padaryti, plonybiu pilna, jautrus kiekvienas centimetras bakelio. Zodziu sudas tie minskai ir tiek
2006 Rugsėjo 27 23:26 Kęstutis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3    

Jo, išforsuosi ir bus bryytva :D Pavargau jau aiškint, nepykit :-]
2006 Rugsėjo 28 08:35 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#4    

nu, ne sudas, visa si sezona be jokiu problemu atvazinejau. :S o jei susirasciau kartinga su mincko varikliu ir pagal ji pasidaryciau duslintuva? nemanau, kad jie sportui jas neveikiancias daro. (s)
2006 Rugsėjo 28 14:22
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#5    

Jei visą sezoną be problemų atvažinėjai tai kodėl sezonui baigiantis sugalvojai jį sugadint? Per gerai važiavo? Įdomūs žmonės - turi tvarkingą mocą, tai paims, suvandalins ir paskui teks į metalo laužą atiduot.... Negi nesupranti, kad namų sąlygomis "išforsuoto" ruso resursas yra nuo 5 min iki maksimum 500 km. Jei neužtenka minsko, tai nusipirk jawą. Bus geriausias forsavimas.
2006 Rugsėjo 28 15:08 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#6    

galios stipriai truksta, o jawai dar metu neturiu. atsibodo su baime vazinet, kad mentai gali sustabdyt ir atimt, tai kai pagaliau sueis pawasari 16 nenoriu vel nelegaliai vazinet. o ta cilindra jau praeita ziema gawau, tik nespejom uzdet, tai dabar ir desim. tai kas tuos 500km nuvesim slifuot cilindra uz 20lt ir stumuokli uz 50lt nusipirxiu, jokios cia problemos nematau.
2006 Rugsėjo 28 17:24
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#7    

nezinai apie ka kalbi uztai ir problemu nematai. Neklausai manes, tai liuto siulau paklausyti.
2006 Rugsėjo 28 23:01 Kęstutis
Krapštukas
1100cc *****
#8    

stigass, tai tikrai neapsimoka? koks pas tave mazdaug stumuoklio resursas? ir uzsiminei, kad tavo isforsuotas kiek neverta, tai kur ta riba? ka verta daryt tam varikliui? ir dekui uz pasisakymus..
2006 Rugsėjo 28 23:34
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#9    

Supranti, as nepasakysiu iki kokio lygio tau ji orsuot. nu jei turi tu ta cilindra uzsidek, bet originale grupe pasilik. anksciau ar veliau pabyra, nes tokie matarai nepritaikyti tokioms nagruskem, vien tie ziedai stovi du ir velniskai kaista, ipilsi daugiau tepalo, tada dumina. Kad ir stumo sijonelio nupjopvimas, nureziau puse mm per daug ir teko nauja pirkti, gali vienu nepasiziurejimu bedos prisidaryti. Tekintojuj galva gali duot, kad nuimtu 1mm, gal ir jauciasi, buvau du karbus uzmetes, tikrai eina, elektroninis tachometras virs 9000 rodo, nu ir ka neilga laime, uzsuki ir lauk kol degimas nueis, arba ziedai uzklynys, galu gale ir tas alkuninis byra. o kas tas resursas??
2006 Rugsėjo 28 23:54 Kęstutis
Krapštukas
1100cc *****
#10    

pas mane variklis beveik naujas, tai ir nelabai bijau forsuot, viskas standu ir niekas nekliba. va, kai koki sena pradeda forsuot tai nesamone, iskart ten viskas pradetu byret. del resurso, tai klausiau kiek km nekeites stumuoklio nuvaziuoji. o koki oro filtra tu uzsidejes? nes originalas tai tikrai per mazai oro paduotu ant forsuoto.. mano tevas ant iz planetos pats galva pasislifavo ir sake zymiai geriau.. ;)
2006 Rugsėjo 29 15:56
Darbštuolis
250cc **
Avataras
#11    

:D zinai ant minsko kip ir vienas cilindras dvieju karbu labai noredamas neuzdesi :) (-) (h)
2006 Spalio 1 00:43
Auksarankis
800cc *****
Avataras
#12    

Nesvaik, karolizz, tam yra daromi flansai, dubliuojami gazo trosai.Edwa, Stumoklis db naujas pas mane, ir nlb as orientuojuos kas kiek ji keist, paziuri, jei dar atrodo normalus ir vazuoji. Zodziu forsuok tu ta varikli, nes cia tuscias ramsas tau ka nnors patarinet.
2006 Spalio 1 15:16 Kęstutis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#13    

AIŠKINU:
1. Variklius forsuoja SPORTININKAI VARŽYBOMS. Jie taip daro tam, kad pasiekt maksimalią galią TRUMPAM laiko tarpui, kadangi paprastai po varžybų jie variklį renka iš naujo.
2. Motociklai EILINIAM motociklinikui yra sukurti, atsižvelgiant į PATVARUMĄ, EKOLOGIJĄ, TRIUKŠMO LYGĮ, tau yra, stengiamasi sukurti motociklą, kuris būtų ne vien galingas, tačiau ekologiškas, ekonomiškas, ilgaamžis.
3. Forsavimas yra DIDELIS MOKSLAS, kurį sau leisti gali RIMTI SORTININKAI IR JŲ MECHANIKAI, nes jie gali sau leisti supilti dešimt variklių, kad vienuoliktas laimėtų varžybas.
4. NEESU MATĘS kokybiško forso, padaryto NAMŲ SĄLYGOMIS, nes tai yra mitų mitas.
5. NIEKAS nedaro rimtai forsų, darydamas VIEN stūmoklį ar cilindro angas. TODĖL, KAD reikia daryti ir IŠMETIMĄ skaičiuojant pagal pakitusias variklio charakteristikas, ir KURO MIŠINIO padavimą, ir AUŠINIMĄ (tikiuosi bent kada nors esi matęs sportinio varikio redanus ant cilindro), galų gale, skaičiuoja variklio detalių ATSPARUMĄ. Nepamiršk, kad dar yra perdaroma uždegimo sistema, neretai statoma antra žvakė ir gyvas velnias dar visokių pakeitimų.
6. IŠVADA: jei tu padarysi tikrai rimtą forsą, tai sukiši tiek pinigų, kiek kainuoja dvi neblogos Jawos arba pavažinėta japoniška endurkė, o važiuosi su ja geriausiu atveju dvi savaites, ir tai tik tada jei pilsi racinginius tepalus, kurie žymiai brangesni už tavo dabartinius.
7. NEPAMIRŠK, kad po to kai pasidžiaugsi savo forsu ir jis užlinks, tai tą dabartinį savo GERĄ VARIKLĮ galėsi IŠMEST Į ŠIUKŠLYNĄ.

Tau rinktis.

Kai aš buvau pacanėlis, lygiai taip pat vaidinau auksarankį, forsavau sklepuke, todėl turėjau didelį šiukšlių kibirą, pilną suvarytų detalių. Taip pamažu man dašuto, kad bus kur kas paprasčiau surinkti variklį taip, kaip jis ir buvo braižymo lentoj sugalvotas. Po šios išganingos minties mano kančios gerokai sumažėjo.

Auksinė fizikos taisyklė - jei laimi jėgos, tai pralaimi kelio, jei laimi kelio - pralaimi jėgos. Jei sąlygos idealios, tai priklausomybė tiesioginė, jei sklepukas - daugink viską iš trisdešimt savo nenaudai.
2006 Spalio 1 22:12 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#14    

As tau, liutai, ir paaiskinsiu.. nedarau ash rimto forso, tiesiog gawau ta cilindra ir idomus efektas, nepatix ar prades byret tai mesiu ta tiuninga salin ir uzsidesiu originalu cilindra. manau, kad sekantis sezonas man bus paskutinis su juo, tai ir idomu isbandyt. zadu vasara uzsidirbt, sita parduot ir japona pirkt. liutai, tikuosi supratai mane kaip ir as tave supratau, tiesiog butu kvaila turint galimybes to neisbandyti ir taip nesuzinoti kaip ten kas. tai tiesiog pabandysiu ir paziuresiu kas gausis. pasikartosiu, kad jei pasimatys rimtu bedu, tai uzsidesiu origiala. dekui visems pasisakiusiems..
2006 Spalio 1 23:31
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#15    

kai pamatysi, kad byra, bus jau vėlu, vat tą ir bandžiau tau paaiškint....
2006 Spalio 2 00:22 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#16    

nu, detaliu kainos nera milziniskos, tai kazakaip neipatingai bijau, kad kas subyres ir siaip wiskas standu tai turetu kazkiek dar laikyt.. subyres, tai subyres.. nu, dekui, jei forsavimo metu atsiras kokiu problemu, tai butinai paklausiu patarimo.. ;)
2006 Spalio 2 16:11
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#17    

Vaikeli, tai kad pats save susivartei... :E

Pradžioj sakai, kad Jawai dar metų neturi... o tai ką, būdamas 15-os jau turi Minsk'ui teises? Minsk'ą oficialiai gali vairuot nuo 16-os, bet, kaip supratau, tu tos A1 net neplanuoji laikyt... Tai tu man dabar, nerazumnam žmogui, paaiškink, kaip tu gali vairuot Minsk'ą ir negali vairuot Jawos?
2006 Spalio 2 16:59
Pėsčiasis auksarankis
800cc *****
Avataras
#18    

gal nenori jis tos jawos ,nes forsavimo ten dvigubai daugiau :-] :-] :-]
2006 Spalio 2 18:52
Krapštukas
1100cc *****
#19    

mindazzz, pries uzsipuldamas gal atidziau paskaityk? :A galejai suprast, kad dabar nelegaliai vazineju. juk parasiau, kad kai sueis pavasari sesiolika nenoriu vel nelegaliai vazinet. tai ir reiskia, kad dabar nelegaliai vazineju.. cia dauguma tik uzsipult, apsaukt ir pasisaipyt taikosi, vos tik keli padeda.. (-)
2006 Spalio 2 19:09
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#20    

Edwa, kad Jawa kažkaip lygtai neturi 25 kw tai mano galva nėr skirtumo ar minskas, ar jawa, nes ta pati teisių kategorija. Tą mindazzz ir turėjo omeny.
2006 Spalio 2 20:15 ZX10R '06
Krapštukas
1100cc *****
#21    

mano ziniom teisiu kategorija ne ta pati. a1, nuo 16 metu ir leidziama vairuot moca iki 125cc ir lyg 15 ar 17ag. o javai jau reikia a kategorijos, nes daugiau, nei 125cc ir pas ja lyg 27ag.
2006 Spalio 2 20:57
Opozitas
400cc ***
#22    

Žiauru, kokie pykčiai :)
2006 Spalio 3 20:05 Mindaugas
Dnepr MT-11
Narys
125cc **
#23    

Nu tegu daro zmogus, bile jam geraj.O jus sawo laiko netokie buwot??Kol pats nesupras-nors plyta dauzyk, neisaiskinsi...
2007 Sausio 6 10:03
Narys
400cc ***
Avataras
#24    

Siaip pagal viska degimas turėtu laikyt, bet su rusiska technika visko bųna
2007 Sausio 11 16:57 kawasakis1
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17