Motomanų Diskusijos » Remontas » Klausimas ismetimo sistemos zinovams.

| 2006-12-28 mune23 | 7/7826 žinut.
 
 


 
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#1    

Klausimas ismetimo sistemos zinovams.

Kas cia per dalykas,kokia jo funkcija? Kaip matom is paveikslelio tam paciam modeliui,tu paciu metu buna su juo ir be jo(skirtingai pagal regionus kuriem gamintas motas). Ka jis duoda,? logiskai mastant turetu veikt kaip kazkoks rezonatorius ir itakoti variklio charakteristikas,bet is kitos puses paziurejus jaigu kitam regionui jo nededa,tai jis negali nieko itakot. Kitas klaustukas,tai kad tam modeliui kuris be tos skyletos leikos ira ipirdolintas Liamdo zondas.
Trumpiau,kam jis skirtas ar garso decibelams kazkiek apkarpyt, ar darba itakot nesas ji jau senai nupjoviau(tikedamasis daugiau garso :D )bet vis tas nezinomybes kirminas grauzia ir jis vis dar neismestas,tad bedu ikist atgal nera. Beje po pasalinimo,nei garso,nei kitu pokyciu neatsirado. Bet kas zino mano buda,tai supras,kad as noriu kad butu idealu,tad jai galimas nors teorinis pablogejimas tai man netinka ir deciau ta leika atgal.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Gruodžio 28 20:09 Mune
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#2    

padaryk kaip yra ne "california type". Kalifornija turi grieztesnius ekologinius reikalavimus, del to jiem skirti motociklai buna modifikuoti ir ju charakteristikos paprastai buna prastesnes.
2006 Gruodžio 28 21:45
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#3    

Gal čia koks katalizatoriaus pusbrolis? :V
2006 Gruodžio 29 08:28 ZX10R '06
Narys
400cc ***
Avataras
#4    

Na kaip dėl motu tiksliai nežinau bet kas liečia auto pavizdziui variklis 1,8 audinės ar kitos mašinos,gali buti tu pačiu metų,tas pats modelis,to pačio regiono,o techninės charakteristikos skirtingos tam yra variklio numeris koduojamas pav.F7U ir G7E abu varikliai gali buti 1,8 ar kitokia kubatura,ir pagaminti tais pačiais metais,tam pačiam regione bet tų variklių iš pžiuros vienodu tech. charakteristikos skirsis,gali skirtis galingumo atžvilgiu,kuro padavimo sistema,degimo sistema ir t.t.Man rodos turėtu kodus turėti ir motociklų varikliai.
2006 Gruodžio 29 10:25
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#5    

Liutai,nebus katalizatoriaus pusbroslis,nes ta leika su didelem skilem-pirstai lenda ir gale kokiu 2 cm skyle.
Milzinai, taip numeris turi savo kodavima ir as zinau koks pas mane.Jis ira ne californinis,o europinis(paveikslelis auksciau),tad su tuo uzsiaurejimu,kuri nupjoviau ir gavosi kaip californian type(paveikslelis zemiau)

Beje Hashiru(dusliu firma) reklaminese nuotraukose ira pavaizduota tokia idedama leikute(pas mane ji buvo stacionari),tad ta nuotrauka labiausiai ir suintrigavo,nes net tiun firmos siulo jas prie dusliu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Gruodžio 29 10:45 Mune
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#6    

Jaučiu ten kas nors tipo išmetimo dujų srauto stabilizatorius koks nors yra, kad sūkurius nuo kelnių vamzdžio nuimt, nes tas vamzdis gi būna lenktas. Gal temperatūrinės charakteristikos keičiasi kai srautas eina tiesiai, o ne į šona nuo lenkimo, kad duslės šono nekaitintų, kad nemėlynuotų metalas duslės bakelio ar kažkas tokio. Garsui tai nemanau kad tai turi reikšmės. Nu gal dar tą grįžtamą slėgį kažkiek pakoreguoja sakyčiau..... Sunku atspėt iš tikro..... Bet kiek pastebėjau, tai tokie navarotai stovi dažniau ant poliruotos neržaveikos bakelių..... Tuninginiui bakui gal aktualu srautą pakoreguot ir nukreipt tiesiai, kad pūsdamas į šoną vatos neišdegintų.... Nes mano devilis ant jamakos tai turėjo viduj tam gale kur prie variklio kažkokią tipo leiką įmontuotą ir ten konkrečiai tam, kad tas iš vamzdžio įstrižas dujų srautas eitų ne į vatą, o per skylę tiesiai lauk.

Šiaip iš tavo įdėtos fotkės matosi, kad tos leikos galas nėra sugręžiotas, o tik pagrindas, tai manau čia gali būt dėl grįžtamojo slėgio padaryta, nes ta firma siūlo free flow dusles kur grįžtamojo slėgio trūkumas pasireiškia, tai eiliniam vartotojui jie gali rekomenduoti tokį komponentą, kad nesugadint galios ant žemų sūkių. Sportininkams jų manau, kad nereikia ;)
2006 Gruodžio 29 11:00 ZX10R '06
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#7    

Mano nuomone sitas daigtas yra tam kad isvengt duju smugio atgal, i viena puse jis lengvai praleidzia dujas o i kita sudaro turbulencija (angl), garsas turetu irgi keistis nuo jo. O seip manau kad jis del galingumo, dar su juo turetu motoras maziau kaist.
Cia tik mintys jei ka :) tiksliai manau tik inzinieriai galetu atsakyt... O kalifornijoj tikrai motociklai silpnesni... :)
O bakelis free flow?
2007 Sausio 4 12:46 Harleliuyah!!!
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Kryžius
O bakelis free flow?

Taip.
Kas del visu tu turbulenciju,tai ir as panasias versijas audziau,bet kodel pas kalifornine versija jo ner,juk ten ir karsta, tad jai jis kazka daro susijusio su kaitimu,tai kalifonniniam kaip tik reiktu ausintuvo. O kas del galios mazinimo,tai irgi keista kad tokiu budu ribotu ipurskiminiam motui galia,juk paprasciau kompa perprogramuot.Ir logiskai mastant kuo laisvesnis ismetimas tuo daugiau galios.
Liutai,jis neitakoja duju nukreipimo nuo vatos ar vamzdzio,nes toje vietoje jau tiesioji tad nesigauna putimo i sona,o jai tai kazkoks galinio slegio ribotuvas,tai nafik jis reikalingas motui,turinciam exupa?
2007 Sausio 4 18:18 Mune
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17