Nuotraukos, failai ir įdomios nuorodos » CRASH
Pėsčiasis ekstremalas
500cc |
Ziauru =/ Labai ziauru.. be zodziu ash :/ Na bet.. zmones, visgi bukime realistai, cia surinkta daug foto su MOTO avarijom, taip, tiesa, MOTO vairuotojai linke mirti avarijos metu daug daugiau kartu negu AUTO vairuotojai.. betgi, visokiu dalyku atsitinka, kai mashina lekia 100km\h tai pasekmes buna irgi labai baisios, va pvz pas mane seimoj buvo cia neseniai toks auto ivykis kai mano teta vaziavo namo su savo vyru, ir 200M nuo namu, i juos milzhinishku greiciu isirezhe sportinis automobilis, abu automobiliai buvo ziauriai sumaitoti... vienam jaunuoliui ( sedejusiam sportiniam automobilyje ) jeigu neklystu isilejo kraujas i smegenis, taip kad.. nezinau, ka daugiau pasakyti, tokie dalykai atsitinka, ir niekur nuo ju nepabegsi, gyvenimas yra ziaurus, bukite-me atsargus! Sekmes kelyje visiems iki vieno!
2006 Rugsėjo 27 15:37
|
Piktoji
1000cc |
ce surinktos moto o galima surast kur dar ziauresnes auto surinktos fotkes.. taip kad. ce tik pamastymui foto.
2006 Rugsėjo 27 15:47
"kas yr?" - PIKTOJI IZ BIAK.
|
Pėsčiasis ekstremalas
500cc |
Taip. Ash ta ir turejau omeny. Visiskai Tau pritariu. Reik galvot apie pasekmes o ne gailetis veliau...
2006 Rugsėjo 27 16:01
|
Lenktyninkas
250cc |
Jau joa tokiu varijantu in LT tiek neprifotkinsi,bet viena kita tai mootociklista kiekviena vasarele prarandam.Dabar nera taip ziauriai kaip pries 10 metu kai Vilniaus extremai zudavo vienas po kito .Kai pats uzsedi pamirsti visas tas foto ir mini dugnais...
2006 Lapkričio 26 14:37
Three can keep a secret
if two are dead...
|
Pėsčiasis donoras
600cc |
Geras saitas. Man kazkas buvo atsiuntes, kai uzsiminiau, kad moto noriu. Stipriai nepaveike, bet del aprangos pirkimo smarkiai apsisprest padejo.
2006 Lapkričio 28 14:21
[size=0][/size]
|
Savižudis-entuziastas
500cc |
Va cia i asmenines praktikos, nebandykite to daryti namuose cia kazkuria vasara kai dar su bandit'u vazinejau, vadinasi boba uz vairo tai jos ir pirmenybe rikiuojuosi kur noriu kada noriu Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Sausio 8 20:33
Coffee Racers
|
Savižudis-entuziastas
500cc |
Neturiu as pilno kostiumo, tik striuke... na dzinsiukai kiauriai ir is kedu nieko neliko bet jau uzsisakineju IXS pilna kostiuma
2007 Sausio 9 11:14
Coffee Racers
|
Narys
250cc |
nu jo...pasiziurejus tokius vaizdelius tai norisi pirma taupyt pinigus ant geros aprangos su apsaugom, o po to tik ant britvos
2007 Vasario 4 21:45
|
Narys
400cc |
O kaip su pedom, kad is kedu sakai nieko neliko? Neluzo niekas?
2007 Vasario 4 22:41
|
Lenktyninkas
250cc |
Lusti kaulai taip lengvai nelusta,tik idomiai kai po crash'o atsistoji visas budamas lengvam soke pastebi, kad esi basas nors batai buvo gan stipriai suversti ir visa kita buna neprastai sudarkyta.Dalinuosi savo ispudziais...
2007 Vasario 5 20:00
Three can keep a secret
if two are dead... |
Narys
400cc |
Na as kaiptik girdejes kad pedos labai lengvai luzta, ypac su paprastais batais... Patyres aciu dievui nesu, tai tik nuogirdom remiuos. Tai ir tave crash'as "nuave"..?
2007 Vasario 5 20:47
|
Lenktyninkas
250cc |
Nu buvo viens is tokiu nemalonesniu .As penkias dienas renimaciniam skyriuj pragulejau su smegenu sutrenkimu ir viso kuno nubrozdinimais.O gale sedejas draugas puse metu po ligonines lankes su rimta galvos trauma...
2007 Vasario 5 20:57
Three can keep a secret
if two are dead... |
Pašėlęs
600cc |
na as va butent salmui irgi negailesiu pinigu, neiznau kodel bet man atrodo vienas is svarbiausiu saugumo daliu yra, asiq svarbiausia turet proto vaziuojant mieste kur gali i kanors atsitrenkt
2007 Vasario 5 22:17
KTM LC4 supermoto
|
Narys
125cc |
Taip, ranka ar koja prisius (medicina beveik visagale), o galvos tikrai ne
2007 Vasario 5 22:51
|
Paparacis
900cc |
is savo patirties galiu pasakyti.....didziausia problema yra su rankom......o kanopu ir pusgalviu tai lentynos luzta mesos kombinate...... saugokit rankas...
2007 Vasario 5 22:58
|
Narys
125cc |
TARPTAUTINĖS KONFERENCIJOS "EISMO DALYVIŲ KULTŪRA – SAUGAUS EISMO GARANTAS" R E Z O L I U C I J A Vilnius Remiantis kasmetiniais statistiniais duomenimis apie eismo įvykius, galima teigti, jog padėtis Lietuvoje yra viena blogiausių Europos Sąjungoje. Didelį nerimą kelia tai, kad per pastaruosius keletą metų eismo saugumas nepagerėjo. Aukštas avaringumo lygis Lietuvai nebuvo kliūtis įstoti į Europos Sąjungą, tačiau tai nereiškia, kad mūsų šalis gali likti nuošalyje, kai ES valstybės siekia svarbaus tikslo – iki 2010 metų perpus sumažinti žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičių. Tai mūsų valstybei yra rimtas iššūkis, kurio įgyvendinimui būtina panaudoti visas įmanomas valstybės institucijų priemones, aktyviau išnaudoti žiniasklaidos galimybes, skatinti bendroves (pirmiausia draudimo įmones) bei visuomenines organizacijas aktyviai prisidėti prie saugų eismą ir eismo dalyvių mandagumą propaguojančių kampanijų. Tikėtina, jog priešingu atveju norimas rezultatas nebus pasiektas. Nepaisant įvairių techninių ir organizacinių priemonių, skirtų apsaugoti žmones nuo jų daromų klaidų vairuojant transporto priemones, kasmet vis dar mokama skaudi tragiškų eismo nelaimių duoklė už judėjimo laisvę. Todėl svarbu suvokti, kad yra ne tik teisė laisvai judėti, bet ir pareiga judėti saugiai, atsižvelgti į kitų eismo dalyvių poreikius ir užtikrinti jų saugumą. Per pastarąjį dešimtmetį Lietuvoje užaugo ir į eismą įsitraukė nauja vairuotojų karta, kuri gerai nesupranta, kas yra eismo dalyvių tarpusavio mandagumas ir paslaugumas, kuriai nelabai rūpi elementarus atsargumas kelyje. Eismo kultūra yra bendros kultūros sudėtinė dalis. Ypatingą vietą formuojant eismo dalyvių kultūrą turi užimti švietimas ir auklėjimas, kuris formuoja kiekvieno individo požiūrį, elgseną bei vertybių skalę. Tačiau šiandien išlieka aktuali specializuotų saugaus eismo mokyklų ar centrų kūrimo savivaldybėse problema. Tik keliose šalies savivaldybėse veikia tokios mokyklos. Todėl svarbu, kad Lietuvoje veiktų saugaus elgesio kelyje ugdymo sistema, kurios dalimi būtų tokio pobūdžio mokyklos ar centrai. Kryptingai orientuota švietėjiška veikla, tegu ir ne iš karto, bet gali duoti pozityvių rezultatų. Juk ne paslaptis, kad daug vaikų iš savo tėvų ar globėjų nesulaukia tinkamo ir teisingo auklėjimo bei sektino pavyzdžio, kaip elgtis kelyje. Pažymėtina, jog daugelis šalių, įgyvendinančių saugaus eismo programas, turi susikūrusios savo vizijas, kurios atitinka pagrindinį strateginį tikslą – mažinti eismo nelaimių aukų skaičių. Švedijos ir kitų Skandinavijos šalių, Olandijos, Didžiosios Britanijos patirtis rodo, kad galima pasiekti itin gerų rezultatų, tačiau dar didesnių pastangų reikia jiems išlaikyti. Konferencijos dalyviai konstatavo, kad dėl prastos saugaus eismo būklės šalyje atsakomybė tenka ne tik valdžios institucijoms, bet ir visai visuomenei, kuri, deja, iki šiol rodo nedovanotiną pakantumą kelių eismo taisyklių pažeidėjams. Didelę įtaką tam daro ir visuomenės informavimo priemonės, kuriose neapgalvotai - o kartais gal ir sąmoningai – propaguojamas greičio kultas. Vidinės kultūros stoka – tai vienas iš svarbiausių veiksnių, nulemiančių neleistinų sprendimų priėmimą kelyje, ir ypač - kritinėse situacijose. Būtent toks vairuotojas yra pavojingas tiek sau, tiek kitiems eismo dalyviams. Sunku tikėtis, kad brandaus amžiaus sulaukęs asmuo, visą gyvenimą auklėtas nekreipti dėmesio į aplinkinius, gali staiga tapti mandagus ir paslaugus. Todėl atsakomybės už savo veiksmus jausmą būtina formuoti nuo mažens. Siekdami formuoti brandų, mandagų ir atsakomybę už savo veiksmus jaučiantį eismo dalyvį bei sumažinti eismo įvykių skaičių, konferencijos dalyviai s i ū l o: Ø Pradėti kurti ir įdiegti efektyvią eismo dalyvių saugaus elgesio kelyje ugdymo sistemą (pradėti rengti įvairaus profilio saugaus eismo specialistus, organizuoti jų kvalifikacijos tobulinimą, steigti specializuotus saugaus eismo centrus ir pan.). Ø Tobulinti ir plėsti vaikų ir jaunimo švietimą saugaus eismo srityje. Ø Kviesti žiniasklaidą, rengiant straipsnius bei reportažus apie kelių eismą ir eismo dalyvius, propaguoti mandagų ir saugų elgesį kelyje. Prašyti nacionalinį transliuotoją kiekvieną dieną skirti laiko saugaus eismo idėjoms propaguoti. Ø Būti nepakantiems netinkamam elgesiui kelyje. Ø Peržiūrėti galiojančius teisės aktus, siekiant užtikrinti atsakingų institucijų bendradarbiavimą ir efektyvių saugaus eismo gerinimo priemonių įgyvendinimą. Ø Skatinti specializuotų leidinių saugaus eismo klausimais leidybą. Ø Atlikti saugaus eismo sistemos auditą Lietuvoje. Informacijos šaltinis http://www.lpept.lt
2007 Vasario 6 13:06
|
Narys
50cc |
nu straipsnis gal ir nieko tik jau rikiuojasi ne i tema bet esme ta pati as pats visa laika su kostiumu ir tik su salmu vazineju nera buve kad be salmo ant moco uzsisesciau .... o is praktikos nieko negaliu pasakyt nes nesu dar didesniu crashu patyres ... tebuvo 1 ir tas pats misko keliuku ant 100 vaziuojant ...
2007 Vasario 22 21:23
|
Lenktyninkas
250cc |
Cia tipo turi buti kietai (tebuvo vienas ir tas pats misko keliuku ant 100 vaziuojant ).Nu tu pavarai
2007 Vasario 23 01:06
Three can keep a secret
if two are dead... |
Pėsčiasis ekstremalas
500cc |
Prikeliu sia tema... Kad daugiau zmoniu pamatytu :> tikiuos nepyksit administratoriai\moderatoriai.
2007 Gegužės 21 15:50
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |