Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Kaip reikia važiuoti

| 2005-10-08 devil_racer | 273/87175 žinut.
 
Puslapiai: 1..34567..10


 
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#121    

Citata:
Cituoju: Talkee
O tai kaip kituose motocikluose? Kaip su demferiu elgtis mažuose posūkiuose? Labai trukdo?


netrukdo, mažuose posūkiuose vairą juk suki iš lėto, demferis kaip amortikas, neleidžia daryti staigių judesių.
2006 Sausio 23 10:56 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
500cc ***
Avataras
#122    

Siaip "stumdant" nepastatyta demferi rankom, as didelio pasipriesinimo nejauciau, labai lengvai jis vaiksto, bet to pakanka sugert vibravimui.
2006 Rugpjūčio 11 17:38
Optimistas
500cc ***
#123    

Nors ir nesu be galo patyręs, bet norėčiau įkišti savo trigrašį. Manau kad stabdyti vien galu yra visiška nesamonė, kas ti bebūtų ar britva ar čioperis, na nebent kross ar enduro apie kuriuos nieko nesuprantu. Vien priekis jei ramiai važinėji kaip NIDA sako, gal ir nėra blogai, bet ir ramiai važinėjant gali netyčia pakiūti į ekstremalia situacija, kurioje galinio stabdžio pagalba gali būti lemtinga. Mano asmenine nuomone (uir pats taip darau) stengiuosi visada stabdyti abiem (na ne veltui jie du padaryti), o tik lėtai riedant, sukinėjantis - tik galu. Beje, ektremaliai stabdant ne ne kartą užblokavau galą, bet spaudžiant su protu, užtenka kiek atleisti ir slydimas baigiasi - nieko labai baisaus. O šiaip visada stengiuosi stabdyti varikliu ir stabdžių nenaudoti posūkiuose. Į posūkyje jei įmanoma stengiuosi didinti nors truputėlį greitį (bent jau nelėtinti) - juk 40/60 ne tik žiede veikia... Nekalbu apie ekstremalias situacijas (tipo kliūtis posūkyje) kurioje nežinau ką daryti reiktų ir ar užtektų laiko apie tai pagalvoti kol suveiks instinktai (s)
O dėl bėgių be sankabos - jei perjungi švelniai, be traškėjimų ir t.t., tai koks čia dėžės pjovimas? Aš taip darau tik smarkiai greitėjant, kai perjugiu bėgius į viršų prie pat redline - numeti šiek tiek tuo momentu gazą ir ir kuo puikiausiai persijungia.
Ačiū už dėmesį. (r)
2006 Rugpjūčio 12 12:42 Night
Suzuki GSX 750 F '02
[Kaunas]
Narys
50cc *
#124    

o priekinis ratas nepraslista jia labai smarkei bandai sustot?
2006 Rugsėjo 24 22:15
Pėsčiasis narys
25cc *
#125    

esu visiskas loozeris ant motu visokiu bet kai draugas gavo motoroleri ir as uzsinorejau... man yra 13... turiu 200, telefona kuri pakeites gauciau ~250lt, neturiu jokios patirties :) visu pirma butu idomu suzinot ar as galiu vazinet kiemuose? na tipo ne gatvese o seip po kiemus? ir svarbiausia kaina kiek ryja paprastas motoroleris?
2006 Rugsėjo 25 22:42
Narys
50cc *
Avataras
#126    

Sveiki. Nusipirkau Honda CBX 250 Rs, senute, bet gerai islaikyta, 250ccm, keturtaklis 4voztuvu oru ausinamas DOHC variklis. Tachometre 11 RPM, tad iskilo klausimas, normaliai mieste vazinejant (nelakstant daug) tiesk kokiom apsukom perjungineti pavaras,kad per zemos nebutu??
Is anksto dekui uz atsakymus
2007 Kovo 16 20:25
SAR
Pėsčiasis sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#127    

klausyk motoro ir važinėk, važinėk, važinėk... kol pats suprasi ;)
2007 Kovo 17 00:26 Mažu akvatini kramtoškės?
Narys
50cc *
Avataras
#128    

Tai as pagal supratima, kaip kad ir sumasina, vazineju, su mocu saibas jungiu kazkur ties 4 RPM, ramiai vazinejant,paspaudziant ant 8-9 jungiu, suvokiu kad principas tas pats, bet gal su motociklu auksciau layikyt reikia ar panasiai?
Beje dar klausimas: kas kiek km sutepinet grandine su tuo spec, purskalu ir kas kiek transmisijos tepalus keisti ir kaip del tepalinio filtro keitimo, ar ji nauja pirkt ar ta pati praplaut?
Su masinom man viskas aisku tik del motociklo nepatyres as dar, is anksto dekui uz pasisakymus ;)
2007 Kovo 17 01:10
Optimistas
1100cc *****
Avataras
#129    

Grandine tepi kas 200-500km priklauso kur ir kaip vazineji (zvyrkelis-asfaltas) tepalo filtra keiti nauju, kai tepala keiti, gal kas 5000km. O del begiu, kai perjungi pavara, motas turi lengvai toliau greitetis nedusdamas, kaip ir automomobylije. Jei vaziuoja slobdamas, tai per anskti begi ijungei ;)
2007 Kovo 17 01:37 '06 GSXR 750
Donoras
1100cc *****
Avataras
#130    

pamėgink bėgį jungt ties 2k rpm, 3k rpm, kai jis nedūsta lėtai duodant gazo, tai jau ta riba bus :) ir jei jungsi prie žemų apsukų tai automatiškai kuro vartos daug mažiau ;) bet aišku laiks nuo laiko sveika būtų ir normaliai paspaust :-)
2007 Kovo 17 03:48 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
50cc *
Avataras
#131    

Dabar klausimas is kur pirkti tepalo filtra ir ar ji iskarto tures, jei ne, kiek daugmaz reikes jo laukt ?
Pasikartosiu 85' Honda CBX 250 RS
2007 Kovo 20 09:55
Narys
50cc *
#132    

Citata:
Cituoju: shafioras
Dabar klausimas is kur pirkti tepalo filtra ir ar ji iskarto tures, jei ne, kiek daugmaz reikes jo laukt ?
Pasikartosiu 85' Honda CBX 250 RS


Nu kas per klausimai tokie?? Hondo salone gi.
Motogama, Svtrigailos 31a, Vilniuj, 2395943 jei tel nepasikeites. Filtra turetu vietoj tureti.
2007 Kovo 20 17:55
Narys
50cc *
#133    

Citata:
Cituoju: shafioras
Tai as pagal supratima, kaip kad ir sumasina, vazineju, su mocu saibas jungiu kazkur ties 4 RPM, ramiai vazinejant,paspaudziant ant 8-9 jungiu, suvokiu kad principas tas pats, bet gal su motociklu auksciau layikyt reikia ar panasiai?
Beje dar klausimas: kas kiek km sutepinet grandine su tuo spec, purskalu ir kas kiek transmisijos tepalus keisti ir kaip del tepalinio filtro keitimo, ar ji nauja pirkt ar ta pati praplaut?
Su masinom man viskas aisku tik del motociklo nepatyres as dar, is anksto dekui uz pasisakymus ;)



1. Grandine tai gali ir dazniau sutepinet jei netingi tik, ne karve kainuoja. As tepu gal kas menesi, ir tai yra per retai, reiktu dazniau.
2. Transmisinio tepalo pas tave nera, eina tie patys tepalai kaip varikliui. Normaliai vaziuojant keiciami kas ~5000 km, jeigu pjausi - 1000-2000km. As keiciu kas 3-4tkm ir ne reciau kaip 3-4 menesiai.
3. Filtra tik nauja.
2007 Kovo 20 18:00
Narys
50cc *
Avataras
#134    

Aciu labai visiems komentavusiems, tikrai padejot LIUKS ;)
2007 Kovo 20 23:24
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#135    

Patarimai geri o pvz kaip elgtis tokoj situacijoj jai varai autostrada greitis ~200 (NESIJUOKIT AS TIK PRADEDANTYSIS IR VAZIAVAU SU PUSBROLIO MOCU) (h) priekije kliutis. Kaip tada stabdyti ? As tai pravariau per ta atkarpa kul balta juosta atskirta salia kelkrascio ten gal 2m eksfalto ira =) kaip vadinas neatsimenu.

Vace tai ekstrimas buvo =) bentjau man. Pasakiau draugu sake tu (ff)
2007 Balandžio 10 12:22 Gyvenimas tik 1
As gyvenu 2 =)
Praktikas
500cc ***
#136    

Citata:
Cituoju: evil_time
Patarimai geri o pvz kaip elgtis tokoj situacijoj jai varai autostrada greitis ~200 (NESIJUOKIT AS TIK PRADEDANTYSIS IR VAZIAVAU SU PUSBROLIO MOCU) (h) priekije kliutis. Kaip tada stabdyti ? As tai pravariau per ta atkarpa kul balta juosta atskirta salia kelkrascio ten gal 2m eksfalto ira =) kaip vadinas neatsimenu.

Vace tai ekstrimas buvo =) bentjau man. Pasakiau draugu sake tu (ff)


Nu tikrai nelabai protingas poelgis taip lakstyt nepratus (s) (ff)
2007 Balandžio 10 13:04 Suzuki gsx-r 600 srad
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#137    

Pritariu bet kad nebuvo iseities kazkoks zasinas lenk sugalvojo kai as jau tikrai matomas buvau ir posuki rodziau.

Kaip stabdyt tokiu atveju as is pasimatimo spustelejau abu bet buvo perarti tai teko per juosta kalt =) Tada net siurpas nukrete kai pralekiau galvoju visdelto Dievas ira =) (+)
2007 Balandžio 10 13:16 Gyvenimas tik 1
As gyvenu 2 =)
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#138    

Citata:
Cituoju: evil_time
Pritariu bet kad nebuvo iseities kazkoks zasinas lenk sugalvojo kai as jau tikrai matomas buvau ir posuki rodziau.

Kaip stabdyt tokiu atveju as is pasimatimo spustelejau abu bet buvo perarti tai teko per juosta kalt =) Tada net siurpas nukrete kai pralekiau galvoju visdelto Dievas ira =) (+)
tokiu greiciu su galiniais stabziais nejuokauk, jei an 200km uzblokuosi galini rata tai (z) , o apskritai stabdymas yai kiekvieno, ipratimo reikalas. Cia istrauka is straipsnio (Žinokite, kad staigus stabdymas nėra vienintelis būdas išvengti avarijos. Kartais staigus manevras ar netgi pagreitėjimas gali daug lengviau padėti išvengti bėdos. Didžiausią pavojų sudaro prieš jus stabdanti ir sukanti į kairę mašina arba mašina išvažiuojanti iš stovėjimo aikštelės į jūsų važiavimo kelią. Vairuokite taip lyg kiti vairuotojai jūsų nematytų, nes tai gali būti tiesa.) pasiieskok per paieska, rasi ir daugiau. Teorija gerai, bet be praktikos nieko nebus, viena yra zinot kaip tai daroma, o kita moketi tai daryti. ;)
2007 Balandžio 10 13:39
Pėsčiasis narys
50cc *
Avataras
#139    

Taiva gerai kad ir nestabdziau vientik galu =)
Gerai kad dasilo ne tarp masinu nardyt nes tokiu greiciu :O AMEN butu =)
2007 Balandžio 10 14:37 Gyvenimas tik 1
As gyvenu 2 =)
Narys
125cc **
Avataras
#140    

Na gerai, sakot kad geriau stabdyt priekiniu stabdžiu, bet kiek aš pats "tyrinėjau", tai tas geriau yra tik tada kai motociklas (motoroleris) yra vertikalioje padėtyje, bet jei jis pakrypęs (posukyje ar pan), tai stipriau spustelėjus priekinį stabdį, krenti 'skaudžiau' nei pradėjus čiuožt galui, beto, man atrodo, kad kai čiuožia galas yra daugiau laiko pabandyt jį sugražint į normalią padėtį... Gal ir nusišnekėjau, bet galiu pasakyt kad su patirtim daug ko ateina. (pirmą kartą teko biški krist tai net nespėjau pagalvot kai stabdžius nuspaudžiau), o vėliau avarinėse (gal teisingiau sakyt 'pavojingose') situacijose pradedi atsimint ką padarius bus blogai (z) , o ką - gerai...
2007 Balandžio 11 01:59
Savižudis-entuziastas
900cc *****
Avataras
#141    

Citata:
Cituoju: SadiaV
Na gerai, sakot kad geriau stabdyt priekiniu stabdžiu, bet kiek aš pats "tyrinėjau", tai tas geriau yra tik tada kai motociklas (motoroleris) yra vertikalioje padėtyje, bet jei jis pakrypęs (posukyje ar pan), tai stipriau spustelėjus priekinį stabdį, krenti 'skaudžiau' nei pradėjus čiuožt galui, beto, man atrodo, kad kai čiuožia galas yra daugiau laiko pabandyt jį sugražint į normalią padėtį... Gal ir nusišnekėjau, bet galiu pasakyt kad su patirtim daug ko ateina. (pirmą kartą teko biški krist tai net nespėjau pagalvot kai stabdžius nuspaudžiau), o vėliau avarinėse (gal teisingiau sakyt 'pavojingose') situacijose pradedi atsimint ką padarius bus blogai (z) , o ką - gerai...


Nugriuvus perdaug paspaudus priekinius stabdžius tikrai nebus skaudžiau, skauda bet kokiu atveju :-] tiesiog užblokavus priekinį ratą tikimybė, kad išvengsi griuvimo yra žymiai mažesnė.
Esmė ta, kad reikia jausti stabdžius (nes efektyviausias stabdymas yra tas momentas kai ratas beveik blokuojamas - ABS), netgi vertikalioje padėtyje paspaudus stipriau priekinius stabdžius, gali griūti. Kaip pats minėjei, viskas ateina su patirtimi :)
O dėl to, kad nepajutai kad stabdžius paspaudei tai suveikė savisaugos instinktas :)
Labai geras staripsnis A Twist of the Wrist
2007 Balandžio 11 10:20
Pašėlęs
600cc ****
Avataras
#142    

Mano manymu optimaliausias stabdymas yra pradedant galu ir dadedant prieki, bent jau as tiap visad darau, stabdau galu o kai truksta stabdymo jiegos tada dadedu prieki, pvz su britva tai isvis galiniu stabdziu nenaudodavau, nes jie beveik nieko nepadeda
2007 Balandžio 11 12:56 KTM LC4 supermoto
Keliauninkas
400cc ***
Avataras
#143    

Labai gera tema, visi dalinames patirtimi ir mokomes, tad ir as si ta prisiminiau.
Kaip elgtis?
Automagistraleje neseniai buvo darytas remontas ir viena juosta auksciau kita zemiau, gal koki 1,5 cm (tiksliai net nezinau), tad persirikiuojant is zemesnes i aukstesne priekinis ratas uzlipo, galinis jau sunkiau ir galiausiai jis uzsoko, greitis apie 120 km/h ir pradejo gala smagiai nesioti. Keleivio kojos nuslydo nuo paminu, ir keleivis neteko tradicines sedesenos pozos. Motociklas streetas, vaziavau su keleiviu. Ka dariau parasysiu po keliu komentaru.
2007 Balandžio 12 04:53
Stunter'is
600cc ****
Avataras
#144    

Citata:
Cituoju: evil_time
Patarimai geri o pvz kaip elgtis tokoj situacijoj jai varai autostrada greitis ~200 (NESIJUOKIT AS TIK PRADEDANTYSIS IR VAZIAVAU SU PUSBROLIO MOCU) (h) priekije kliutis. Kaip tada stabdyti ?


pabūsiu pencininku...
tau stabdyti jau reikia prieš lipant ant moto :O pradedantysis su svetimu moto ir jau lekia kaip akis išdegęs... visų prima, kai esi pradedantysi - nesupranti kaip elgiasi moto, ko iš jo tikėtis.. norint lakstyti geriau važiuoti į kačerginę ar į kokį tuščią kelią.
ir patarčiau nesigirti - nes jei pats dar nesupranti to- padarei didelę nesamonę...

vairuokit saugiai (!)
2007 Balandžio 12 08:47 Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui
EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis!
EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija..
...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!...
Narys
250cc **
Avataras
#145    

Geriausia važiuoti atsargiai (a) , nes kone pusė vairuotojų nemato/nenori tavęs matyti, dar yra dalis balvonų kurie specialiai spaudžia ir užlindinėja arba bando lenktyniaut...

kaminkretys kur rašė kai galinį ratą pradėjo mėtyt, sakyčiau labai lengvai reikėtų pagazuoti, bet dažnai padeda super triukas - nedarai nieko, atsipalaiduoji, leidi motociklui viską atlikti už tave.

o stabdant geriausia kuo daugiau naudot variklį, ramiai važinėjant jo visai pakanka, stabdis gali būti naudojamas tik visiškam sustojimui prie sankryžų ar iškilus kokiam netikėtumui ir pan.. (+)
2007 Balandžio 12 10:19
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#146    

Citata:
Cituoju: tomasssitas
o kaip sveikiau motui - su sankaba ar be sankabos permetinet begius?

Dar klausimas kyla aisku kad su sankaba... bet jei pora kartu perjungsi ir be jos manau tai labai dideliu problemu nesukels ;)
2007 Balandžio 29 15:16 Always wear a helmet...
Donoras
1100cc *****
Avataras
#147    

Citata:
Cituoju: Gatvinis
Citata:
Cituoju: tomasssitas
o kaip sveikiau motui - su sankaba ar be sankabos permetinet begius?

Dar klausimas kyla aisku kad su sankaba... bet jei pora kartu perjungsi ir be jos manau tai labai dideliu problemu nesukels ;)


Sveika ir be sankabos, jei moki juos be jos jungt ;) ir jungiasi daug gražiau prie aukštų apsukų :)
2007 Balandžio 29 16:54 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Suoliukininkas
600cc ****
Avataras
#148    

su sankaba ;) bet kiek esu mates yra ir pusiau automatinių dėžių pas kurias jungiant didesny bėgy sankabos nereikia, o mažesny reikia sankabos. (Sachs XTC 125)
2007 Balandžio 29 16:55 Povilas
Pėsčiasis narys
50cc *
#149    

Sveiki,truputi gėda,bet turiu kelis klausimus,prie to pačio.
Sankaba yra junginėjama kojos pagalba?
Kaip tada yra permetami bėgiai?
Ir paskutinis:jei gazas reguliuojamas ant vairo,rankos pagalbos,tai ar patogu visą laiką ranką laikyti vienoje vietoje ir ar atleidus ranką,gazas grįžta atgal?
Ai beje,gazą didintį reikia rankeną sukti žemyn?

Labai ačiū,mat pats su motociklais dar nesusidūriau.
2007 Balandžio 29 22:00
Donoras
1100cc *****
Avataras
#150    

Citata:
Cituoju: ferari
su sankaba ;) bet kiek esu mates yra ir pusiau automatinių dėžių pas kurias jungiant didesny bėgy sankabos nereikia, o mažesny reikia sankabos. (Sachs XTC 125)


na tai kad turbūt beveik pas visus japonus jos tokios ir yra :D
2007 Balandžio 29 22:48 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Puslapiai: 1..34567..10




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17