Klausimai / Pradedantiesiems » Valstybinė techninė apžiūra
Čioperistas
400cc |
Jei motas registruotas iki 2006 metų kovo mėnesio, perregistruojant reikia varyti, jei vėliau - varyti nereikia. Lygtai taip, jei nesuklydau
2007 Balandžio 3 07:59
|
Narys
400cc |
iskilo toks klausimas, pameciau kartu dokumentus ir texnikines lapeli, dokum jau turiu , o kaip su texnikine reik vel pereidinet ar duos taip? juk kazka jie ten kompe turetu registruot... gal kas zino kaip ten yra
2007 Balandžio 19 19:46
|
Donoras
1100cc |
tą didelį lapą turi kur per t.a. duoda? jei turi, tai su juo eini ir kitą lapuką išrašys
2007 Balandžio 19 22:23
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc |
nea as texnikines jokio lapo neturiu, turiu tik moto dokumentus ir draudima...
2007 Balandžio 19 22:48
|
Donoras
1100cc |
na tada nežinau kaip ten.. principe tai 16lt ji, tai manau jei motas tvarkingas, bus paprasčiau pravaryt iš naujo, negu su regitra peštis
2007 Balandžio 19 23:55
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
400cc |
na va gavau ta texnikines lapeli, suvede duomenys i kompa paziurejo kad buvo praeita TA ir israse dublikata
2007 Balandžio 21 19:44
|
Optimistas
500cc |
gal kas gali pagelbet registracijos klausimu: mocas prilkause mano seneliui kol senelis numire. pagal testamenta niekam jo nepaliko o pagal zodini susitarima paliko man. jo zmona yra gyva tai teisiskai ji turto paveldetoja ir dabar is jos ta motocikla galima perimt ir paskui registruojant kokiu dokumentu reiktu?
2007 Balandžio 25 18:02
Du ratai tarp koju ir riedek!
Ka rinktis: enduro ar chopper?
|
Krapštukas
400cc |
iR apskritai, niekur nereik stovėt ir laukt kai esi su motociklu, pirmenybė visur
2007 Gegužės 6 22:27
Donatas Yamaha RD 125 LC , 1983m.
"Greitis veža tol, kol neveža greitoji" |
Pėsčiasis narys
400cc |
Kad visur pirmenybė, tai čia galima stipriai ginčytis. Regitroj, tai gal ir pirmenybė, bet tik ne kelyje.
2007 Gegužės 7 17:06
|
Narys
50cc |
sveiki , as ruosiuosi pirkt Aeroxa 75cc bet jis uzregistruotas kaip 50cc ir tuninguotas , ar bus daug problemu varant ji pro TA?
2007 Gegužės 11 19:31
|
Sunkiasvoris
1000cc |
Vakar praėjau techninę Tuvlitos centre. Žiūrėjo: draudimą, rėmo numerius, stabdžius, šviesas (gabaritai, artimos, tolimos, posūkiai, halogenai), užvedęs pagazavo ir sako ooo tai bent, na bet kadangi mocas didelis ir sunkus tai matyt ir garsas toks turi būti Kitas prišokęs kažką pradėjo sapalioti ar tik nebus išimti koriai Atsakiau, kad nesu toks durnas, kad prie originalių tiunintų duslių rankas kišti Tas kur tikrino (jaunas bičiukas, prijaučiantis ) sako: viskas čia normaliai Užklijavo lipduką ir palinkėjo gero kelio P.S. mocus priima tikrai be eilės (Tuvlitos darbuotojas priėjęs pasakė nelaukt eilėje, o varyt tiesiai prie durų).
2007 Birželio 6 07:13
aš ne stabdis, aš lėtas gazas
'00 Kawasaki Vulkan Nomad - va su juo ir gazuoju Tikra moteris per savo gyvenimą turi nupjauti medį, sugriauti namą ir išauginti dukrą |
Stunter'is
600cc |
.. na kaune tai negalioja. atvažiavau, pastačiau moto prie durų, tai senis išėjo, apšaukė ir liepė stoti į eilės galą .. vat tau ir pirmumas..
2007 Birželio 6 08:08
Karolis
'05 Suzuki GSX-R 600 linksmam pasivėžinimui EX - '99 Honda CBR900RR Fireblade SC33 - gerulis! EX - '91 Suzuki GSX600F - nostalgija.. ...esmė ne greityje, o mus( i )ų kiekyje!!!... |
Narys
1000cc |
Klaipėdos "Regitroj" irgi vienas prijaučiantis dirba. Apžiūrinėjo, apklausinėjo, kiek? koks? "Greit nelakstyk", "sėkmės"....
2007 Birželio 6 08:18
|
Narys
50cc |
Va kaip gerai radau šią temą. Man toks klausimas iškilo: nupirkau iš tokio latriaus Izh sutvarkiau ir norėčiau įregistruot, gal žinot kas, kokių dokumentų reikia norint tai padaryt? Ir kiek tai galėtų man kaštuot? Tas motociklas anksčiau (rusų laikais) buvo registruotas, yra numeriai, nuo rėmo ta plokštelė ir nenulupta, tik jo motoras keistas iš kito modelio įdėta. ar tai problema? Ir aš tų senų dokumentų neturiu, gal jie kokiam archyve atkapstytų tą mocą? Būsiu dėkingas už informaciją
2007 Birželio 17 00:16
|
Krapštukas
400cc |
Jai dokų neturi, tai blogai, nes ką jie žino - gal mocas voktas, tada reikia prašyt, kad darytų ekspertizę, o tai ir kainuoja ir laiko daug užima, bet tavo situacija dar keblesnė, nes variklis keistas, net nzn ką čia tau dar patart. Lauk, gal l kiti motomanai ką patars
2007 Birželio 17 14:32
Donatas Yamaha RD 125 LC , 1983m.
"Greitis veža tol, kol neveža greitoji" |
Narys
250cc |
Turiu Honda VT 1100. Technikinės apžiūros nepraėjau, nes amerikoniški žibintai. Man pasakė, kad žibintai turi būti pažymėti sertifikavimo ženklais (su „E“ raidele). Arba, jeigu motociklas pirma karta Lietuvoje registruotas iki 2004 m. Gegužės 1 d., tas reikalavimas negalioja. Mano mocas registruotas 1999, bet tos datos techniniame pase nėra. Servise pasakė, kad žibintus pakeis už 1000 lt. Pagailo pinigėlių, nuvažiavau į „Regitra“ paprašiau pažymos, kurioje būtų nurodyta ta data. Technikinę apžiūra praėjau Brangieji Motomanai, prieš perkant motociklą kuris pirma karta registruotas Lietuvoje po 2004 m. Gegužės 1 d., būtinai patikrinkite ar ant visų stikliukų yra sertifikavimo ženklai. Sėkmės
2007 Birželio 21 17:33
|
Prijaučianti pliurpomanė
25cc |
na tarkim jawoj tai ir priekiniai stabdziai turi ta warlyte kuri sujungia kontaktus kaip ir yze ar urale...aisku daugumoj tas islupta
2007 Birželio 22 01:10
|
Sunkiasvoris
250cc |
Praeis, jie netikrina ismetimo ir variklis gali dirbti negraziai. Garso lygio irgi dar netikrina. As su tusciais tiuninginiais duslintuvais praejau "be trukumu".
2007 Birželio 27 10:10
|
Narys
250cc |
Aš irgi prieš kelias dienas variau. Jokių problemų, tik "parekomendavo" atšvaitą gale prisisegti. Čia gal koks naujas reglamentas, bet šiaip nesuprantu kam jis, kai pati lempa puikiai atspindi šviesą naktį (net imant tą atvejį, kai neveikia). Ai, dar šviesos per žemai švietė, tai vietoj pasikėliau - pasižiūrėkit manuale, kaip tai daroma, nes moto nuo kuro ir keleivio smarkiai vartos.
2007 Liepos 12 14:01
|
Narys
600cc |
Joa pas mus irgi tas pats ,atsistojau prie durų tai sako varyk į eilę
2007 Rugpjūčio 30 16:06
MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
|
Narys
50cc |
Kaip del mocu nezinau, bet turbut galioja tos pacios taisykles kaip ir auto. Keiciau varikli vienam amerikoniskam busiukui is benzino i dyzeli. Ekspertize atlieka ir duoda isvada tokia imone "Transporto studijos" (Vilniuje prie Regitros 3 aukste). Pagrindinis dalykas - isigijimo dokumentas, bet manau tiktu paprasta sutartele su asmeniu ar saskaita is kokio savartyno. Geriau kad pakeisto variklio butu maziau KW nei buvusiame. Siaip geriau pas juos nuvaziuoti i konsultacija ir iki smulkmenu issiklausineti (pas juos konsultacija 20lt) Paskui su ekspertizes lapu i Regitra.
2007 Rugpjūčio 30 17:38
|
Keliauninkas
800cc |
Šiandien TA praejau per tris minutes. Na gerai per penkias. Na su rašymu dešimt. Juokauju, vienuoliką minučių sugaušau. Gal kas greičiau praėjęs? Ar tas tikrintojas skubėjo kur, gal pamaina į pabaigą. Net ant moco padoriai nespėjau užlipt, šviesas pajunginėt, o jis jau einam prie stalo. Bajeris, kad sankabos svirtį buvau ne taip prisukęs per skubėjimą, ir ja spaudžiant, signalinės ilgos šviesos įsijungdavo. Jis turbūt pamanė, kad aš jį skubinu, na tai mes į naktį ir netraukėm.
2007 Rugsėjo 26 18:49
|
Auksarankis
600cc |
o angliška fara taip ir liko į kairę labiau šviest \_
2007 Rugsėjo 26 21:32
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Keliauninkas
800cc |
Tinka net ir mongoliškas justiravimas, svarbiausia, kad E raidės ant žibintų būtų.
2007 Rugsėjo 27 16:50
|
Auksarankis
600cc |
,yra kas vargo,kol rado kas paskolintų farą motui nuo normalaus dešiniavairio eismo,ir dar mokėjo man rodos ~100 litų,čia tau nuskilo kad taip praslydai
2007 Rugsėjo 27 17:19
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Keliauninkas
800cc |
Žibintus tai aš pasikeičiau. Su angliškais nepraeičiau ne dėl to, kad jie kitaip šviečia, jie simetriniai, neturintys tik spindulio užlaužmo, nei į kairę, nei į dešinę, bent jau pas Africą, ir kuo puikiausiai susiderina, o dėl to, kad neturi E raidės ant linzės. Nors pats imk ir nusipiešk.
2007 Rugsėjo 27 20:53
|
Auksarankis
600cc |
aišku o šiaip dėl smalsumo:negi tikrai angliška fara šviečia be tų spindulių kampuose??? ne\_ ir ne _/,bet taip __, o kaip tada kur dabar sudėjei,jau teisingai?_/ keista kaip angliška šviečia kaip amerikonas
2007 Rugsėjo 27 21:06
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Keliauninkas
800cc |
Na Africos angliškajam manuale Haynes yra nuotrauka kurioje parodyta kaip derinti žibintus ant sienos, tai spindulys kala nuo ašies kairiau oT, linija kaip ir pas mus, tik be jokio užkilimo. Taip, kad keliais atsuktuvo pasukimais tą spindulį gali persukt į dešinę ir nekabinsi priešpriešais atvažiuojančio transporto. BMW gerai tą išsprendė, bent jau GS modelyje, yra lengvai pasiekiamas jungiklis, kuriuo gali keist simetriją kada beužsimanytum. O aš sau žibintus iš Ebay.de parsisiunčiau, 40EU už dvi. Kažkaip širdžiai ramiau, kai transporto priemonė tvarkinga, be to, kyšių nemėgstu davinėt.
2007 Rugsėjo 27 22:30
|
Auksarankis
600cc |
dėkuj kad apšvietei ,visada įdomu sužinot kažką naujo spindulys lengvai keičiasi lęšiniuose žibintuose ,tai pas BMW turbūt lęšis ir stovi,ten tarp lemputės ir lęšio stiklo stovi pertvara,keičiant jos padėtį keičiasi ir spindulys,jei nėra padarytos galimybės pakeist iš išorės,galima nesunkiai perdirbt išardžius.
2007 Rugsėjo 27 22:37
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |