Projektai » Suzuki GS 850 G atgaivinimas
Classic'as
250cc |
Suzuki GS 850 G atgaivinimasMotociklasSuzuki GS 850 G 1987 m. Motociklo tipas: kelioninis Variklis: aušinamas oru, keturių cilindrų eilėje, keturtaktis, DOHC Variklio tūris: 844 kub. cm. Galia: 77,6 AG Sukimo momentas: 65 Nm Transmisija: 5 pavarų Perdavimo pavara: kardanas Stabdžiai: dvigubi diskiniai priekyje, vienas diskinis gale Svoris (sauso): 253 kg Šių metų pavasarį nupirktas iš Rokiškio. Motociklas atvežtas iš Vokietijos, kur nuo įskaitos buvo nuimtas 2001 rudenį. Motociklas pirktas beveik nevažiuojantis. Akumuliatorius negyvas, todėl užvesti įmanoma tik stumiant. Nors ir užsiveda, tačiau dirba tik ant padsoso ir neduodant gazo, nepaisant to, kad variklis jau šiltas. Priešingu atveju motociklas užgęsta. Važiuoti (tiksliau pasakius - riedėti) įmanoma tik neliečiant gazo. Tikslai Sutvarkyti motociklo estetinę išvaizdą: perdažyti rėmą ir visas apdailos detales, nupoliruoti aliumines dalis, vienokiu ar kitokiu būdu sutvarkyti pažeistas chromuotas dalis, atnaujinti sėdynę. Sutvarkyti motociklo techninę būklę: karbiuratorių valymas ir sinchronizavimas, visų tepalų ir skysčių pakeitimas (amortizatorių, kardano, varklio), stabdžių sistemos valymas ir visos kitos nenumatytos techninės problemos. Motociklas garaže Vilniuje: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 14:35
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Istorija Suzuki neturėjo nieko pasiūlyti vairuotojui trokštančiam keliauti kol nepristatė Suzuki GS 850. Šio motociklo širdimi tapo modifikuotas GS 750 variklis, pritaikytas naudoti kardaninę perdavimo pavarą. Naujasis variklis buvo įmontuotas į perdarytą GS 1000 rėmą, to paties motociklo pakaba buvo modifikuota, kad būtų patogesnė keliauti (GS 1000 tūrėjo orines priekines šakes, o GS 850 - tepalines). GS 850 tapo pirmuoju Suzuki motociklu, kuriame buvo naudojamos padangos be kamerų. 1979 metai šis motociklas kainavo $2995. Vėliau buvo pristatyta keletas mažai besiskiriančių modelių, tačiau galų gale buvo įsitikinta, kad Suzuki GS 850 yra kelioninis motociklas galintis įveikti milžiniškus atstumus, kitaip tariant - tai "neperšaunamas" (bullet proof) motociklas, kuris, kad ir kas atsitiktų, parveš tave namo. 1983 metais Suzuki norėjo nutraukti GS 850 gamybą, tačiau dėl didelio pirkėjų nusivylimo ir prieštaravimo, Suzuki buvo priversta atnaujinti gamyba ir sugrįžti į rinką su nedaug modifikuotu motociklu. Suzuki GS 850 buvo galima nusipirkti iki 1986, kai jis dingo iš pardavimų katalogų, tačiau olandų importuotojai sugebėjo gauti keletą motociklų iš Hamamatsu 1987 metais (maniškis yra vienas iš jų, nes ant rėmo informacinės kortelės yra užrašyta Hamamatsu). Šie GS 850 tapo paskutiniaisiais tikrais GS motociklais. Suzuki GS (850) variklis tapo nemirtingu dėl keletos priežasčių: visų pirma, projektuotojai, kurdami motociklą, nesuko sau galvos dėl motociklo svorio (Suzuki GS 850 G sauso svoris - 253 kg), todėl niekur negailėjo metalo (priešingai, negu kuriant šiuolaikinius motociklus). Kita priežastimi tapo sprendimas naudoti guolius alkūniniui velenui bei tepimo sistema pritaikyta dirbti mažo spaudimo ribose. Informacijos šaltiniai: www.suzukicycles.org www.thegsresources.com www.thegsresources.com
2007 Birželio 30 15:16
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Pirmuoju darbu tapo bandymas sutvarkyti motociklą, kad jis galėtų puikiai važiuoti visose sūkių ribose, o ne vien tik su padsosu. Šiam tikslui įgyvendinti išėmiau ir išvaliau karbiuratorius. Štai kokį grožį ir kartu prasto motociklo variklio darbo priežastį pavyko rasti: Nr.: 1 Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:25
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Nr.: 2 Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:25
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Žinoma, nevisuomet viskas einas keip per sviestą. Tad patarimas visiems, kurie ateityje ketina kažką panašaus atlikti su tokio stovio motociklu: nusipirkite tikrai gerus įrankius, ypač atsuktuvus. Taip pat praverstų ir atsuktuvai kuriuos galima kalti arba specialūs įrankiai neatsisukantiems varžtams. Mano darbo rezultatas: sulaužytas naujas kryžminis atsuktuvas bei apgadintas nevienas varžtas. Vieno karbiuratoriaus sudėtis: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:31
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Taigi karbiuratorių valymas, naujos NGK B8ES žvakės ir nauja originali Suzuki filtro kempinė iš "Suzuki-Moto" (beje, atvežė, kaip ir sakė - per 10 d. d.) padėjo. Motociklas važiuoja puikiai. P. S. Jei kas turite NGK 5 kilo omų varžos pypkes informuokite mane, nes jų kaip tik ir reikėtų. Pirmas normalus bandomasis važiavimas: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:33
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Kadangi motociklo rėmas gana nemažai parūdijęs, todėl buvo nuspręsta visą motociklą išrinkti ir padaryti kapitalinį kosmetinį remontą. Nr.: 1 Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:35
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Nr.: 2 Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:36
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Štai kuo vakar baigėsi darbai. Ant rėmo liko tik galinės šakės, nes tuo metu garaže nebuvo 32 mm rakto varžtams atsukti. Dabar laukia ilgi ilgi paruošiamieji darbai dažymui. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Birželio 30 15:39
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Klipata ar ne, tai čia kiekvieno asmeninė nuomonė. O kainavo nei daug, nei labai mažai - du su puse Lt.
2007 Liepos 2 09:31
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Praktikas
1100cc |
Malačius. Aš tokį gavęs už 2,5 lt irgi imčiau ir kelčiau į gyvenimą. Juk labai simpatiškas classic'as šitas mocas. Ir didžiausias jo pliusas, kad lietuviški "meistrai" jam dar "tiurlingų" ir "remontų" nepridarė
2007 Liepos 2 11:16
ZX10R '06
|
Auksarankis
600cc |
prie rėmo daug darbo neturėtų būt,su bulgarke ir šepečiu apeini visas purias rūdis,paskui su kokiu P180-320 aplygini tas šepečio apdrožtas vietas ir kartu sušiauši visą rėmą (aišku visų pirma jį reikia nuriebalinti),tada rūdžių surišėjas,gruntas,peršiaušimas ir nudažymas. Matau rankas turi ,padarysi ledą,sėkmės
2007 Liepos 2 11:47
Kawasaki Brute Force 750 4x4i
|
Narys
250cc |
kad jis kaip matau ilgai kazkur stovejes . nuotraukose atrodo kaip naujas
2007 Liepos 30 15:47
Suzuki gsx-r 600 03'
|
Classic'as
250cc |
Trumpa ataskaita visuomenei apie pastaruoju metu nuveiktus darbus. Vis turėdamas laiko po darbo ir kantrybės, stengdavausi prieiti prie savo projektėlio ir šį bei tą nuveikti ta linkme, tad jau pavyko pasiruošti, nusigruntuoti ir net gi nusidažyti pagrindines surenkamąsias dalis. Nugruntuotas rėmas: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Rugpjūčio 9 21:59
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Kadangi motociklo dalis reikėjo automobiliu transportuoti į maniškes remonto dirbtuves, tad teko susiorganizuoti apsauginį įpakavimą, kad nesubraižyti dar šviežio lako. Nudažytos ir supakuotos detalės: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2007 Rugpjūčio 9 22:02
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Cafe-racer'is
900cc |
ryskiai neturi ka veikti aisku sis senovinis turistinis modelis bus ledinis, bet tu jo nei parduosi, nei aplamai bus su juo ka viekt. kiek pamenu buvo 1000 ir gal net 1100 modeliai kurie turi didesne verte. is esmes motociklas tinkamas tik autobanams kuriu lietuvoj nera, nes su tokiu tanku (kuvalda) neimanoma isimti normalaus posukio, o mieste sukiotis yra tragedija.... bet modelis visgi turi praeiti ir jei butu didesnes kubaturos, butu is tu senuju legendu. dalys fotose pagal viska reiketu dazyt milteliniu budu, nes kitaip rudys lietuvoj islys greitai...... seip idomus varijantas kad kazkas aplamai dar uzsiema tokiais restauravimais
2007 Rugpjūčio 9 22:51
Motociklu Remontas
|
Enduro man'as
600cc |
Ziurke, kodel dauguma čia besilankančių žmonių tu smerki? neturi ka veikt? Jeigu žmogui patiko šita idėja tai kodel gi neygivendinus jos?! Arba tai tik mano girto nuomonė arba tavo mastymas apsiriboja tuo , kad ka kiti daro viskas yra nesamonė, o ka darai tu - gėris...
2007 Rugpjūčio 9 23:42
Trying to find my self in enduro...
|
Cafe-racer'is
900cc |
visu pirma seipsau nediskutuoju jei neturiu ka pasakyt.... antra, parasiau ir + ir - sio dalyko, tai tiesiog mano nuomone nes teko susidurt su siuo modelio motociklu. trecia as nieko nesmerkiu, o turiu savo nuomone ir rasymo stiliu kuris daznai uzkliuna. kadangi internetui dideles reiksmes neteikiu ,tai man visiskai vienodai groja kas ka galvoja. ketvirta, tai tikrai pagarba kai kazkas kazka aplamai daro, nes as nieko nedarau penkta, gal eik tu miegot.....
2007 Rugpjūčio 10 00:02
Motociklu Remontas
|
Classic'as
250cc |
Matai, ne tik neturiu ką veikti, bet ir pinigų neturiu nusipirkti tai ko noriu ir ramiai gyventi. Apie pardavimą nėra net ko ir galvoti, nes paprasčiausiai Lietuvoje per maža rinka, kad tai realizuoti ir praktiškai nėra žmonių, kuriem tokio stiliaus motociklai būtų prie širdies. Kitas dalykas, kad visada gyvenime yra šiokie tokie planai į priekį ir jeigu viskas bus gerai šis pasižaidimas duos šiokių tokių rezultatų tvarkant ir kažkiek perdarant 1970 - 80 metų motociklus. Praktika gyvenime niekada nepamaišys. Dėl to kad motociklas - "tankas" visiškai nesuku galvos, nes vis tiek pirmoje vietoje yra kelionės užmiestyje, o ne betikslis (bent jau man) trinimasis miesto gatvėmis.
2007 Rugpjūčio 10 20:08
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Narys
250cc |
Edd, kaip darbai einasi? Pats ką tik tokį žvėrį apturėjau,tik gal geresnėj būklėj,tad reikėtų tavo,kaip jau susidūrusio su tokiu žvėriu konsultacijos,patarimų ir t.t.
2007 Lapkričio 16 09:37
|
Narys
250cc |
Nu čia paprieštaraučiau kaliegai. Motociklas puikiai tinka mieste.Nepaisant didelio svorio ir gan nemažo aukščio,pasūkiuose stovi tikrai puikiai.Variklis dinamiškas,reguliuojami galiniai amortizatoriai,važiuoja tikrai minkštai ir maloniai.Pats nesu aukštas ar labai stambus, bet po 5 metų jokio kontakto su motociklais su tokiu pajutau malonumą važiuoti, nors pastumdęs ir pajutau,kad nugarą turiu Be to,jam dar ir dalių galima rasti in LT Kas dėl dažymo - gerai paruoštas,nudažytas ir laikomas neturėtų rūdyti,o kam patinka klasika - idealus kainos ir kokybės santykis.Man asmeniškai jis gražus,nemėgstu fluorescencinių britvų, o čiopai netinka nes mėgstu tiek ramiai važiuoti,tiek paskraidyti
2007 Lapkričio 16 10:06
|
Classic'as
250cc |
Darbai vėl pajudėjo. Šiek tiek pagerinau estetinę išvaizdą: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Liepos 3 23:44
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Tęsiant išvaizdos gerinimą, nupoliravau ir priekinius amortizatorius. Prie to paties juos pilnai išvaliau ir iškuopiau nusistovėjusį purvą. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Liepos 3 23:51
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Classic'as
250cc |
Šiai dienai pati transporto priemonė atrodo taip: Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Liepos 3 23:56
Jawa 360/00 '70
Honda CB 750 K6 '76 |
Cafe-racer'is
900cc |
yra viena beda, nesi vaziaves su motociklu kuris TIKRAI stovi posukije. ne apie tai tema. pasidomekit 1-1100g modeliais, pasaulyje jie turi labai populiarius klubus, beje vienas is rimtu konkurentu drago trasoje modeliu
2008 Liepos 4 00:47
Motociklu Remontas
|
Narys
250cc |
Nu gal ir nesu .Šiaip esu daugiau mėgėjas negu sportininkas. Vienintelis dalykas kas negerai su šiuo motociklu - Lietuvoj jų kaip ir nėra, neskaičiuojant maniškio ir Edd, nu gal dar keli " užsitycharinę" kur kaime. Margam sviete jų pilna, kainos rinkoj nesveikos, atskiri klubai, forumai, netgi detalės aftermarketinės be problemų tiekiamos. Anyway, mano darbai : perdažytos skardos ir plastmasės, nauji tepalai ir filtrai, sankabos, spidometro trosai, permontuotos padangos, naujai apsiūta sėdynė, naujos rankenos. Tinginiauju, kitaip sakant Rimtesnius darbus žiemą planuoju, galbūt kaip ir Edd, išrinkti iki rėmo, poliruoti, laidus reiktų kai kuriuos pakeisti.
2008 Liepos 4 10:47
|
Krapštukas
1100cc |
Dar Vytas is Griausmadariu turi toki Suzuka. Beveik originalas visas.
2008 Liepos 4 11:08
|
Kuvaldaliotas
900cc |
Procesas vyksta toliau. Įkeltas variklis, perrinkta ir sudėta stabdžių sistema. Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Liepos 4 22:19
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |