Remontas » Didesnio, nei numatyta, oktaninio skaičiaus benzino įtaka variklio darbui Tema užrakinta
Narys
125cc |
Didesnio, nei numatyta, oktaninio skaičiaus benzino įtaka variklio darbuiKaip pritaikyti motociklą benzinui kurio oktaninis skaičius yra 92 o į jawa 354 turi būti pilamas 76? Variantą maišyti benziną su žibalu atmetu, kadangi žibalas beveik dvigubai kainuoja negu benzinas taigi laukiu patarimų.Labai ačiū iš anksto. [Redaguota 2009-6-8 Nordas]
2007 Liepos 17 18:39
|
Lenktyninkas
250cc |
Atsipalaiduok pilk 92 su tepalu ir nieko jam neatsitiks...
2007 Liepos 17 18:47
Three can keep a secret
if two are dead... |
Narys
125cc |
dalykas tas kad labai kaista, nes yra sudėta nauja grupė, tai man reikia mazinti kaitima, kitaip variklis bus perkaitintas, ir is naujos grupės nebeliks jokios naudos.
2007 Liepos 17 18:52
|
Savižudis-entuziastas
900cc |
Abkatkės metu visada kaista, dazniau sustok atausinti ir daugiau tepalo pilk, 92 benzinas grynesnis todėl labiau ir kaista.
2007 Liepos 17 18:59
|
Auksarankis
900cc |
IMHO gali tekti burti su degimu ir suspaudimo laipsniu(SPEJU)
2007 Liepos 17 22:22
|
Auksarankis
900cc |
ir KUO jis grynesnis,kokie tavo isdestyti parametrai tai nusako?skaicius 92 bent jau anksciau rieksdavo dertonacijos koeficienta/jos savybes
2007 Liepos 17 22:28
|
Savižudis-entuziastas
900cc |
Vien pasižiurėjus į skaidruma matysi, kad jie skiriasi Kodėl į aukštesnio oktaninio skaičiaus benziną rekomenduojama pilti daugiau tepalo...?
2007 Liepos 17 22:30
|
Auksarankis
900cc |
KIENO skaidruma?nori pasakyti ,kad 92 ir 95 skiriasi savo skaidrumu?? 76 jau senai nemaciau-bet nemanau,kad skaidrumas butu parametras siame kontekste.
2007 Liepos 17 22:37
|
Savižudis-entuziastas
900cc |
Dabar mestelsiu šiektiek teorijos... Skaičius (šiuo atveju 92 arba 76) parodo oktaną, kuris kaip ir pats minėjei rodo savaiminio užsidegimo laipsni. O likusi dalis benzino yra priemaišos kurios palengvina uždegimą. Ir be to niekas čia nelygina 95 su 92. Lyginamas yra 76 ir 92. Taigi paskaičiuok kuris yra grynesnis. Ir nėra čia ko juoktis jeigu nežinai.
2007 Liepos 17 22:45
|
Auksarankis
900cc |
neisizeisk del juoko. yra kuro kaloringumas(benzino).tai neturi nieko bendro su grynumu,skaidrumu ar panasiais dalykais.kazkokia tai priklausomybe tarp skaiciu ir kaloringumo yra,bet laabai toli nuo to ka tu parasei. sovietmeciu is 76 vairuotojai "darydavo" 92 pidami svino tetraetila(jei teisingai parasiau)
2007 Liepos 17 22:46
|
Savižudis-entuziastas
900cc |
Neisižeidžiau tiesiog nereikia juoktis, nes nei vienam tai nepatinka. Kiek prisimenu visada budavo galima atskirti benziną pagal spalvą, bent jau 92 ir 76 (taip pat pagal kvapą). Ir be to neimanoma visko žinoti. Taip pat ir aš neišimtis.
2007 Liepos 17 22:48
|
Auksarankis
900cc |
hmm.nuslifuota galva =aukstesnis suspaudimo laipsnis=didesne galia=daugiau silumos. kas ja issklaidys?(papildoma siluma) gal bandyk pradziai pazaisti su degimu? bandyk paankstinti iki max leidziamo ir ziurek. be to gal po "abkatkes"taip nebe kais?
2007 Liepos 17 23:01
|
Praktikas
1100cc |
buvo jau tokia tema. Pasinaudok paieška. Atsakymas paprastas - ankstink degimą. Visa kita rasi senojoje temoje.
2007 Liepos 17 23:23
ZX10R '06
|
Narys
125cc |
Turėtu po abkatkės tiek nekaisti, bet dabar kai noriu kur biški pavažiuoti tai labai kaista, užtenka vieną karta apsukti rato aplink garazus ir tada labi uzkaista, tiesiod yra didele baime kad galiu perkaitinti.
2007 Liepos 18 08:33
|
Prijaučianti auksaburnė
800cc |
nemanyciau, kad 92 jawai yra per kaloringas. manyciau, kad kaista del to, kad sudegusio bendzino energija vietoj to, kad virstu darbu stumiant stumokli zemyn, virsta siluma. sia problema lengvai galetum isspresti paankstines degima. bet jei, tai nepades ir is tikruju, kaip pats minejai, cia kaltas bendzinas, tai pasiulymas butu slifuoti galva ir padidinti suspaudimo laipsni(nzn ar gerai isverciau-angl.compression ratio) tik ziurek per daug nenuimk-paskui teks pilt 95/98
2007 Liepos 18 12:30
|
Narys
125cc |
tai skaitos jeigu nuslifuosiu galvutes pagrinda truputi, tai nebebus tiek kaitimo?
2007 Liepos 18 12:56
|
Auksarankis
900cc |
na nepradek tokiu eksperimentu... pirmiausia tegu prisidirba stumokliai su ziedais. vesu vakara islek i trasa,5 begis prie 80km/h labai lengvas rezimas-tikrai staiga niekas neuzklynys ir staigiai neperkaitinsi.pravaziuok 50-100km(su pertraukomis!!)tada ziuresikas ir kaip. jei ne pirma diena ant Jawos tikrai pajusi,kada be priezasties ji prades leteti-nepraleisk to momento,nuimk gazaarba uzgesines palauk.jei to momento nepraleisi,tikrai varikliui nieko nebus.
2007 Liepos 18 14:24
|
Prijaučianti auksaburnė
800cc |
as pritarciau vepliui. pirmiausia megink pravaziuoti daugiau miles kol prasidirbs variklis, pamegink dar degima pasukiot, o tik paskui bandyk slifuoti, nes to jau atgal nebesugrazinsi
2007 Liepos 18 14:52
|
Narys
125cc |
Aš du galvučiu komplektus turiu tai neturiu dėl ko baimintis nu bet paklausysiu jusu pasiulymo ir pravazinėsiu tuos kelis simtus km, beje as dar klausiau ar neprades labiau kaisti kai praslifuosiu galvutę(jeigu praslifuosiu), nes kiek suprantu 92 benzinas labiau kaista, ar klystu?
2007 Liepos 18 15:54
|
Prijaučianti auksaburnė
800cc |
aukstesnio oktaninio skaiciaus bendzinas dar nereiskia kaloringesnio(turincio daugiau energijos) energijos kiekis bendzine priklauso nuo jo kompozicijos, o si, savo ruostu, priklauso nuo gamintoju. taciau praktikoje dazniausiai yra taip, kad aukstesnio oktaninio skaiciaus bedzinas yra ir kaloringesnis. zodziu cia vienareiksmio atsakymo kaip ir nera. i ji gali tau atsakyti tik zmones, kurie ji gamina
2007 Liepos 18 16:19
|
Enduro man'as
600cc |
nu chebra kokias 10 min raičiausi iš juoko jawa su 5 pavara, jus duodat jau
2007 Liepos 19 22:15
|
Narys
125cc |
Nu ką, apkatkė jau padaryta, pravažiavau virs 500 km ir vis dar kaista, bandžiau žaist su žibalu ir man patiko tai kad užvedi šaltą ir gali palikti, kol įšils iki 90 laipsnių praeis nemažai laiko, o kai pradedi važiuoti variklis aušinasi ir gali važiuoti pridėjęs ranka ant cilindro taigi manau kad kai pagausiu momentą kai bus kokios atostogos, lėksiu į namus, pasiimsiu moca ir lėksiu iki meistrų kur šlifuoja mašinoms galvutes kad prašlifuotų jawai galvutę, jie ten manau žinos ką daryti, ir padarys
2007 Rugsėjo 24 12:32
|
Praktikas
500cc |
Kai pakelsi suspaudimo laipsnį nepamiršk, kad padidės apkrova alkūniniam velenui... Gerai pagalvok, ar gamintojas skaičiavo alkūninį tokiems apkrovimams?
2007 Rugsėjo 24 13:37
|
Narys
125cc |
Nu tai o ka daryti, kai paankstinu degima variklis vistiek labai kaista ir dar kojele atgal meta Kažin ar jie ten kazka apskaiciavo, jie tik padare kad vaziuotu motociklas su pigiausiu benzinu
2007 Rugsėjo 24 13:45
|
Praktikas
1100cc |
hacker, neužsiiminėk nesąmonėm. Savo laiku tris metus važinėjau su jawa, nei karto nepyliau į ją 76 benzo, tik 92/93. Degimą statydavau 4,2-4,5 mm prieš viršų ir eidavo kaip vėjas. Jei kalbam apie šešiukę, tai jai labai sveika karbo mišinio riebumo varžtą pilnai priveržti. Tada motoras dirba kaip bitė. O dėl kaitimo, tai kažin kaip tu matuoji tą kaitimą? Kaip nusprendi, kad variklis jau per karštas?
2007 Rugsėjo 24 13:58
ZX10R '06
|
Narys
125cc |
karštumą matuoju kai uzspjaunu ant cilindro ir pradeda čirskėti, tada jau reik gesinti, bet kad man toks dalykas kad važiuodamas 80 km/h turiu kas keliasdesimt kilometru sustoti, o kitaip perkaitinsiu o kai su zibalu buvau maises tai tada galiu nesustodamas vaziuoti ir dar ranka ant cilindro laikyti.
2007 Rugsėjo 24 14:17
|
Praktikas
500cc |
Nu tu čia be reikalo nuvertinai čekų inžinierius, nespręsk pagal save... Taip, jie padarė, kad važiuotų pigiausiu benzinu, bet abejoju jog alkūninį skaičiavo su dideliu rezervu, tai paprasčiausia neapsimoka ekonomiškai...
2007 Rugsėjo 24 15:51
|
Narys
125cc |
vesiu slifuoti, o jeigu bus blogiau arba nepasiteisins desiu atgal normalias galvutes, nebijau gadinti todel kad turiu keleta komplektu galvuciu
2007 Rugsėjo 24 16:12
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |