Motociklų apžvalga » Suzuki Falcorustyco (koncepcinis modelis, 1985)

| 2005-12-02 | 4 koment.
Suzuki koncepcinis motociklas Falcorustyco negalėjo likti nepastebėtas, kai pirmą kartą buvo pristatytas 1985-ųjų metų lapkrtį Tokijo motociklų parodoje. Ši paroda sutraukė net 1,2 milijono lankytojų iš viso pasaulio, ir tikriausiai neatsirastų nei vieno kuris nebūtų atkreipęs dėmesį į šį įspūdingai atrodantį motociklą. Nors šis motociklas ir buvo tik koncepcinis (vienas iš eksperimentinių modelių neskirtų pardavimui), bet tikrai atrodė išskirtinai ir kas svarbiausia, pristatė daug įvairių techninių naujovių ateities motociklams.

 

Nors Falcorustyco ir tebuvo tik dizainerių naujausių technologijų svajonių motociklas, bet Suzuki turėjo ketinimų pagaminti būtent tokį koncepcinį motociklą, kuris negalėtų patekti į serijinę gamybą dar keletą metų (kaip matome, net ir iki šiol toki modeliai nėra gaminami).
Falcorustyco neturėjo rėmo, kaip normalus motociklas. Priekinė ir galinė šakės buvo prijungtos tiesiogiai prie 500 cm3 darbinio tūrio variklio. Suzuki komandos noras buvo padaryti vandeniu aušinamą keturių taktų jėgainę įdarbinančią net 16 vožtuvų.

Paskutinis smūgi buvo pavara. Tai ne grandinė, diržas ar velenas, kaip įprastuoes motocikluose. Suzuki pasirinkimas buvo hidraulinis siurblys, kuris perduotų judėjimo energiją į abu ratus. Jokių krumpliaračių ar kitų perdavimo mechanizmų nereikėjo.

Stabdžius buvo nutarta daryti elektromagnetinius ir stabdymas buvo valdomas elektronikos pagalba.

Motociklais besidomintys žurnalistai Suzuki atstovų buvo įtikinti, kad Falcorustyco (lotyniškai gyrfalcon – medžioklinis sakalas) bus masiškai gaminamas netolimoje ateityje. Žinoma tai iš dalies buvo tiesa. Toks modelis kaip „Gyrfalcon“ buvo išleistas dar 1999-aisiais, ir vadinosi the GSX1300R Hayabusa (japoniškai tai ir reiškia „medžioklinis sakalas“), bet tai buvo įprastas motociklas grandinine pavara, įprastais stabdžiais ir paprastu valdymu...
Natūraliai Falcorustyco galėjo būti pradėtas gaminti masiškai. Tik klausimas: kiek už jį kas nors norėtų mokėti? Ir ar jis išvis veiktų? Iki šiol nėra žmonių mačiusių jį važiuojant...

Jeigu tikėsime informacija pateikta kai kuriuose Japoniškuose tinklapiuose, tai Falcorustyco išvis neturėjo veikiančio variklio ir net negalėjo būti išbandytas. Nors nėra žmonių ir tai galinčių patvirtinti...
Straipsnio autorius: Talkee

Informacija iš: www.suzukicycles.org




Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
enduro 4ever
2007 Rugpjūčio 18 17:23

kujagalwis riklys :D

Petriukas
2007 Balandžio 29 10:30

Ir kiek Galios jis turi :D

Sennis Sennis
2005 Gruodžio 7 07:52

Taip, jei jau 1985 japaškos tokius "zababonus" buvo sugalvoję, tai kas bus ateity (z)
Šaunuolis Talkee, kad neapleidi "verslo" (y) (h)

TURBOdurocka TURBOdurocka
2005 Gruodžio 4 20:31

walioo dar wienas talkee starjpsnis :)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17