Motociklų apžvalga » Ural Wolf
„Vilko“ siluetas daro įspūdį šiolaikiškos ir stilingos mašinos, motociklo konstrukcija orientuota kaip ant amerikietiško „original“, taip ir ant japoniškos „kopijos“. Specialisto žvilgsnis iškart gali pastebėti šiuos du poveikius. Amerikietiškos ir Japoniškos technologijos derinimas šį motociklą iškart išskiria iš visų kitų „Ural“ modelių 50-ųjų stiliaus. Neįmanoma nepastebėti, kad šiuolaikiškas „Vilko“ variklis nebuvo pagamintas nei Milvokyje, nei Japonijoje. Bet negalima sakyti, kad opozitas atrodo ir rusų stiliuje.
Po antro pasaulinio karo, autorinių teisių apsauga, motociklų kopijavimui, Vokietijoje, buvo niekėno nereguliuojama, rusų inžinieriai tuo pasinaudojo. Tačiau praėjo daug metų ir nors BMW motocilkluose buvo įdiegta nauja, keturių vožtuvų, technologija ir patobulinta išmetimo sistema, bet ši technologija aplenkė „Ural“ variklius, taip neatnešdama rusams naujų progresyvių idėjų.
Kartelį paspausk
Opozitas pradeda žvėriškai urgzti po vieno „kik“ starterio paspaudimo, retai šį pedalą tenka spausti du kartus, kad išgirsti, tą ritmingai plakančios širdies garsą.Tačiau reikėtų nepamiršti ištraukti karbiuratorių „padsosus“, kad galėtumėt be problemų jį užvesti.
Žinoma patogiau pažadinti miegantį vilka, naudojant elektrinį starterį. Motociklo variklis dirba solidžiai ir užtikrintai, žemą bosą nepertraukia kiti nerimą keliantys pašaliniai garsai.
Kojas pirmyn ir... važiuojam
Vairuotojas ant „Vilko“ sėdi žemai ir neapsakomai patogiai, kojas statant ant artesnių pakojų. Norint dėti kojas ant tolimesnių pakojų reikia nepamiršti siauresnių kelnių, nors taip sedėt patogu, tačiau ilgainiui, cilindrai gali pradėti „kutent“ nervus.
Vilkai medžioja grupėmis. Gaila, kad šis medžiotojas turi tik 45 arkliukus ir pavyti jis gali tik pačius papraščiausius modelius arba motorolerius. Šio modelio šakė sunkiai derinasi prie efektyvių diskinių stabdžių. „Vilko“ šakės greičiau jau spyruokliuoja, nei amortizuoja, tačiau prie to galima priprasti. Galinė šakė, blogame kelyje nesuteikia galimybės pilnai atsipalaiduoti, žinoma su tokiom savybėm ilgainiui galima susidraugauti, be to dinamika apriboja opozito variklis.
Žiūrint į kitų firmų kruizerius, taipogi nevisi iš jų turi blizgančias dinamines savybes. Priekinė „Vilko“ padanga, pagaminta rusų, pasunkina važiavimą nelygiu keliu, jos matmenys yra 3,50-18. Galinio rato padanga, gaminama Čekijoje, turi kiek šiuolaikiškesnę formą, jos matmenys 130/90-16, ji aprūpinta šiuolaikišku protektoriaus raštu.
Su „padsosais“ ant kiekvieno karbiuratoriaus. Lengvai užvedamas, kaip „kik“, taip ir elektriniu starteriu. Lengvai užsiveda šaltas.Gera trauka iš vietos. Dirba tyliai, be vibracijos.
Pavarų dežė ir sąnkaba
Pakankamai legvai įspaudžiama sąnkaba su troso prievadu. Keturiu bėgių pavarų dežė, sunkiai jungiami bėgiai.
Važiuoklė
Tipiška kruizerių važiuoklė su dideliu priekinės šakės posvyrio kampu. Šakė praktiškai neamortizuoja. Stabilus vaziavimas dideliu greičiu.
Stabdžiai
Priekiniam rate įrengti stabdžiai, naudojami sportiniuose motocikluose, jie neskirti naudot su tokiom šakėm, kaip pas „Vilką“.
Techniniai duomenys:
Kategorija: Custom / Cruiser
Maksimalus greitis: 152 km/h
Darbinis tūris: 750 cc
Variklio tipas: Boxer, 2 cilindrai, 4 vožtuvai
Galia: 45 a.g (32,8 KW) @ 4500 rpm
Sukimo momentas: 67.80 Nm
Sausas svoris: 245 kg
Bazė: 1,700 mm
Kuro bako talpa: 22 l
Apytikslė kaina: nuo 2000 €
Iš rusų kalbos vertė: Thunder
Šaltiniai:
www.bikerland.ru
www.bikez.com
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
bicas
2009 Liepos 4 16:47 |
sveiki kas turit restauruota urala su lopsiu mainau i suzuki 750c intruderi 88m tel.869839438 |
almis
2008 Rugpjūčio 8 22:22 |
vilko variklis tikras zveris nepalyginsi su650cc.gal zinot kur gauti vilko variklio alkunini?apie varikli tik gerai. |
gerdvidas
2008 Gegužės 4 01:39 |
kur galima uzsisakyti sita zveriska vilka, as anksciau vazinejau su uralu ir niekada neturejau problemu, visai butu smagu nusipirkti del malonumo savaitgaliais, |
Colonel
2006 Rugpjūčio 25 22:52 |
Jau kai rusai gamina da ir daba to pacios konstrukcijos motociklus nieko nepakeicia i traktorius belarus ne amontizatoriu i mopedus ne sankaba normaliai nesumislina as tai be zodziu |
kurklys
2006 Sausio 15 18:23 |
kas jau kas bent karbai jau geresni |
mindazzz
2006 Sausio 4 10:30 |
Aš mačiau kaip 2 metų senumo Harlis tepalų po savęs palieka ne ką mažiau nei 20 metų senumo ruskis |
Kpect
2006 Sausio 3 22:02 |
mano draugas priekiauja Uralais ..... jis gyvena in Hellsinki . |
Domuxs
2006 Sausio 3 18:06 |
max greitis 100km/h o jei daugiau tada ragas motorui. As turejau. Visa vasara laksciau ant 120km/h ir uzviko stumoklius. |
Sash
2006 Sausio 3 16:22 |
Na o tepalo balučių nėra gal dėl to kad jis naujas, ar gal be tepalo. Jei jau parašyta kad variklis liko senas, tai ir bėdos turi būti senos. |
Sennis
2006 Sausio 3 15:58 |
Thunder, ne tavo išverstą turėjau omenyje. Tavajam priekaištu jokių neturiu. |
Thunder
2006 Sausio 3 15:21 |
Nu, "ritmingai plakančią širdį", tai pats pridėjau, bet man atrodo nesuklydau |
Thunder
2006 Sausio 3 15:19 |
Aš tik verčiau kas parašyta |
Sennis
2006 Sausio 3 14:03 |
Teko skaityti vieną rusų straipsnį apie šį motociklą. Ką galiu apie jį (straipsnį)pasakyti - tokio kritiško ir sudirbančio gaminį į šuns dienas rašinio nesu skaitęs . Jau ką rusai visuomet mokėjo, tai pasišaipyti iš savęs . |
Thunder
2006 Sausio 3 12:47 |
Dėl balučių, tai tikrai pažanga |
Liūtas
2006 Sausio 3 09:24 |
Kada jie pagaliau stabdžio kojelę nuchromuos.... Ir kažkodėl nematau tepalo balučių po varikliu |
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |