Motociklų apžvalga » Honda CBR 900 RR
Pasiimti Fireblade'ą iš Honda atstovybės nebuvo kažkas neįprasto. Oras nebuvo geras, tad prasidejus lietui, aš nutraukiau savo pasivažinejimą užmiestyje ir pasukau namo M25-uoju. Nedideliame judejime 'Blade'as jautėsi gana komfortabiliai ir vairavimas buvo malonus. Įrodantis būnant universaliu kaip legenda ir užsimena, 'Blade'as nustebino mane turintis veidrodžius, kurie ne tik rodė puikų vaizdą esantį užnugaryje,bet ir atsisake iškraipyti jį didesniame greityje. Atsižvelgiant į tai, kad jie juda kartu su priekiniu aptaku net menkiausiam trinktelėjimui tai buvo netikėtas atradimas. Šiaip ar taip, važiuojant slidžiu keliu pastebėjau sustojusį eismą prie raudonos šviesos. Tai nėkiek manęs nesutrikdė, vis dar turėjau gerus du šimtus jardų sustojimui, taigi buvau gana atsipalaidavęs. Tada aš supratau. ''Transit'', mikroautobusiukas, stovintis prie raudonos šviesos jos nelaukė, nei jis stovėjo prieš ją. Iš tikrųjų, jis sparčiai greitėjo atbuline eiga link manęs vingiuodamas po visą kelią. Atėjo laikas stabdymui, nuspaudžiau stabdžius truputį stipriau. Ir stebūklas prasidėjo. Motociklas lėtėjo greitai, bet kai suvokiau, kad aš stabdau vienu ratu išvis, aš vis dar važiavau 60 km/h. Iš tikrųjų, tik vienas ratas ir stabdė, kai tuo tarpu kitas pakilęs vingiavo vėjelyje. Aš dariau besisukancio rato sustojimą lietuje ant motociklo, kurį vairuoju ne daugiau dvidešimties minučių. Aišku, viskas baigėsi laimingai, bet tai buvo truputį įdomiau nei turėjo būti.
Fireblade'as, arba tiksliau CBR900RR , buvo viename ar kitame pavidale daugelį metų. Jis turbūt padarė daugiau nei redaktorius pastabų apie betkurį kitą motociklą, taigi, pasitenkinsiu sakydamas, kad tai buvo trečiasis kuro įpurškimo sistemos 'Blade įkūnijimas, kuris pirmas pasirodė 2000-aisiais ir tai buvo trečioji versija, kurioje pasirodė 'Blade. Sekant Honda'os nusistovejusį įprotį vystitis nei atgimti, pasikeitimai naująjame modelyje yra nedideli, bet reikšmingi. Truputį daugiau galios, mažesnis svoris ir tikrai gražus išdažymas yra tai. Velniai nematė, jei jis nesugedo - kam taisyti, teisingai?
Ši 'Blade versija yra ypač gerai atrodanti, o ypač mėlynos ir juodos spalvos derinys, kurį mes ir bandėme. Mums buvo duotas motociklas su pasirinktinu galinės sedynės spoileriu, kurią galima pasirinkti, nors ir tai nėra labai praktiška, bet motociklas atrodė visai gerai. Juodas šakės bei rėmo padengimas atrodo neįtiketinai, bet žinoma gali būti ir taip, kad keletas Didžiosios Britanijos žiemų, ir šitas grožis išnyks. Prietaisų skydelis yra standartinis Fireblade'o laimikis - didelis tachometras ir skaitmenis spidometras su laikrodžiu, daugiafunkciniu kelionės matuokliu ir visa kita informacija, kurios prireiktų. Vairavimo pozicija yra sportiška, kaip ir būtu galima tikėtis, taip pat apsilankyti pas daktarą nereikės kad ir ilgai užsisėdėjus balne. Net jei ir tradicinių 'Blade'o išlengvinimo skylių nebėra išgrežtų aerodinaminiuose elementuose, bet galinė bagažinė ten pat, prieinamas kaip visada raktelio pasukimu balno gale ir lengvai prarijantis lietpaltį, 'u' formos spyną, mobilųjį telefoną bei skaitmeninę fotoaparatą. Labai paranku. Kirsčiau lažybų, kad Baba-San's parašas vis dar yra išraižytas ant vidinės spoilerio dalies. Kai kurie dalykai neturėtų keistis.
Atsisėdus, viskas visą laiką yra po ranka kaip ir priklauso Honda'ai. Kad ir kiek jie moka kokpito ergonomikos komandai, to yra negana. Pradedant važiuoti tu iškart esi pritrenktas visiškai negrėsminga motociklo prigimtimi. Sankaba yra graži ir lengva, dalykai kurie diena iš dienos yra naudojami - vedrodžiai, garsinis signalas ir taip toliau - ir veikia be jokių priekaištų, mažas svoris ir lankstus variklis veikia kartu padarydami lėtą kelionę visiškai ramia ir nuspėjama.
Jokių klaidų. 2003-iųjų Fireblade'as turi visas rekomendacijas būti labai, labai greitam. Bet truputį kaip Jackie'i Chan'as slepia įrodymą, kad yra gana pavojingas po išorinio grožio blizgesiu. Ir vėl, kaip Misteris Chan'as, išprovokuok jį ir tau bus neatleista. Bet elkis su pagarba, kurios jis nusipelno, ir jis tau atlygins pojūčiu bei išvaizda žymiai geresnio vairuotojo nei esi. Tai yra tas motociklas, kuriuo galėtum nulėkt į Ispaniją, pasigalinėti su kitais lenktynių trasoje ir grįžti namo be jokių sunkumų. Pakeliui sudalyvaujant Nurburgring'e. Ir tada, kai jau esi namie jį gali naudoti važinėjimui į darbą iki kol sutaupysi kitai kelionei. Jis turi viską naudojimui kiekvieną dieną, turi pakankamai pasitikėjimo priversti mažus vaikus rodyti pirštais ir spoksoti į jį, turėdamas pakankamai charakterio ir praktiškumo parodys tave, na, gal ne Mike'u Doohan'u, bet tolimu jo giminaičiu tai jau tikrai.
Aš nesakysiu, kad tai yra pats geriausias motociklas, kurį aš kada nors esu vairavęs, bet tai stiprus varžovas, kuris galėtų tapti mano metų motociklu. Viskas, ką aš turiu padaryti, tai įtikinti Honda atstovus duoti jį man ilgesniam laikui...
Paruošė: audi_s
Remtasi: www.motorbikestoday.com
Komentarai Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
vovere
2008 Lapkričio 28 22:28 |
as dairaus i 954, tik galvoju vis dar, ar verta... |
ArnY^
2008 Lapkričio 5 17:34 |
Grazus |
atstovas
2008 Rugsėjo 30 19:09 |
bet cia gi 954... |
carlos
2006 Sausio 14 18:25 |
vaziavau ir as su 'bleidu', net ant M25 buvau islekes na, iki gixxerio litrinio dar yra kur pasitempt, nors motoriukas tikrai, tikrai astrus |
audi s
2006 Sausio 6 01:28 |
stengsimes |
Talkee
2006 Sausio 3 18:17 |
O vat nėr ko ant motociklų lipt visokiems Javtokams |
Liūtas
2006 Sausio 3 09:40 |
Dėl sėdėsenos, tai girdėjau atsiliepimų, kad didesniam žmogui šis mocas nepatogus, nes yra gana trumpas sėdėsenos prasme, dėl ko įskausta nugara. |
Sennis
2006 Sausio 3 07:00 |
Teisingas straipsniukas Dėkui audi_s |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |