Motociklų apžvalga » Honda CBR 900 RR

| 2006-01-02 | 8 koment.
Kiekviename bandyme tu tikiesi,kad jame bus kažkas išskirtinio ir padės tau prisiminti tai kuo jis išsiskyrė iš kitų. Dažnai tai kažkas mažo, retai visiškai nieko,kas apkartintų apžvalgininko gyvenimą. Ir pačiuose rečiausiuose atvejuose kažkas išskirtinio tikrai yra. Ši, bent jau man, yra viena iš tų progų.

 

Pasiimti Fireblade'ą iš Honda atstovybės nebuvo kažkas neįprasto. Oras nebuvo geras, tad prasidejus lietui, aš nutraukiau savo pasivažinejimą užmiestyje ir pasukau namo M25-uoju. Nedideliame judejime 'Blade'as jautėsi gana komfortabiliai ir vairavimas buvo malonus. Įrodantis būnant universaliu kaip legenda ir užsimena, 'Blade'as nustebino mane turintis veidrodžius, kurie ne tik rodė puikų vaizdą esantį užnugaryje,bet ir atsisake iškraipyti jį didesniame greityje. Atsižvelgiant į tai, kad jie juda kartu su priekiniu aptaku net menkiausiam trinktelėjimui tai buvo netikėtas atradimas. Šiaip ar taip, važiuojant slidžiu keliu pastebėjau sustojusį eismą prie raudonos šviesos. Tai nėkiek manęs nesutrikdė, vis dar turėjau gerus du šimtus jardų sustojimui, taigi buvau gana atsipalaidavęs. Tada aš supratau. ''Transit'', mikroautobusiukas, stovintis prie raudonos šviesos jos nelaukė, nei jis stovėjo prieš ją. Iš tikrųjų, jis sparčiai greitėjo atbuline eiga link manęs vingiuodamas po visą kelią. Atėjo laikas stabdymui, nuspaudžiau stabdžius truputį stipriau. Ir stebūklas prasidėjo. Motociklas lėtėjo greitai, bet kai suvokiau, kad aš stabdau vienu ratu išvis, aš vis dar važiavau 60 km/h. Iš tikrųjų, tik vienas ratas ir stabdė, kai tuo tarpu kitas pakilęs vingiavo vėjelyje. Aš dariau besisukancio rato sustojimą lietuje ant motociklo, kurį vairuoju ne daugiau dvidešimties minučių. Aišku, viskas baigėsi laimingai, bet tai buvo truputį įdomiau nei turėjo būti.

Papasakojau šia istoriją nenorėdamas pasipuikuoti, bet iš nuostabos, nes budresnis vairuotojas būtu pastebėjęs pavojų ir kažką pradėjęs daryt žymiai anksčiau. Fireblade'as yra tas vienas iš rečiausių - žaibiskai greitas sportinis motociklas, kuris padeda pasijusti namie iškart ir įspūdingai gerai elgiasi ekstremaliose situacijose, kaip ir turėtų savo klasės atstovas. Tai, taip pat, stebinančiai gabus motociklas, palaimintas kažkuo daugiau nei paprastai - charakteriu. Bet apie tai vėliau.
Fireblade'as, arba tiksliau CBR900RR , buvo viename ar kitame pavidale daugelį metų. Jis turbūt padarė daugiau nei redaktorius pastabų apie betkurį kitą motociklą, taigi, pasitenkinsiu sakydamas, kad tai buvo trečiasis kuro įpurškimo sistemos 'Blade įkūnijimas, kuris pirmas pasirodė 2000-aisiais ir tai buvo trečioji versija, kurioje pasirodė 'Blade. Sekant Honda'os nusistovejusį įprotį vystitis nei atgimti, pasikeitimai naująjame modelyje yra nedideli, bet reikšmingi. Truputį daugiau galios, mažesnis svoris ir tikrai gražus išdažymas yra tai. Velniai nematė, jei jis nesugedo - kam taisyti, teisingai?
Ši 'Blade versija yra ypač gerai atrodanti, o ypač mėlynos ir juodos spalvos derinys, kurį mes ir bandėme. Mums buvo duotas motociklas su pasirinktinu galinės sedynės spoileriu, kurią galima pasirinkti, nors ir tai nėra labai praktiška, bet motociklas atrodė visai gerai. Juodas šakės bei rėmo padengimas atrodo neįtiketinai, bet žinoma gali būti ir taip, kad keletas Didžiosios Britanijos žiemų, ir šitas grožis išnyks. Prietaisų skydelis yra standartinis Fireblade'o laimikis - didelis tachometras ir skaitmenis spidometras su laikrodžiu, daugiafunkciniu kelionės matuokliu ir visa kita informacija, kurios prireiktų. Vairavimo pozicija yra sportiška, kaip ir būtu galima tikėtis, taip pat apsilankyti pas daktarą nereikės kad ir ilgai užsisėdėjus balne. Net jei ir tradicinių 'Blade'o išlengvinimo skylių nebėra išgrežtų aerodinaminiuose elementuose, bet galinė bagažinė ten pat, prieinamas kaip visada raktelio pasukimu balno gale ir lengvai prarijantis lietpaltį, 'u' formos spyną, mobilųjį telefoną bei skaitmeninę fotoaparatą. Labai paranku. Kirsčiau lažybų, kad Baba-San's parašas vis dar yra išraižytas ant vidinės spoilerio dalies. Kai kurie dalykai neturėtų keistis.
Atsisėdus, viskas visą laiką yra po ranka kaip ir priklauso Honda'ai. Kad ir kiek jie moka kokpito ergonomikos komandai, to yra negana. Pradedant važiuoti tu iškart esi pritrenktas visiškai negrėsminga motociklo prigimtimi. Sankaba yra graži ir lengva, dalykai kurie diena iš dienos yra naudojami - vedrodžiai, garsinis signalas ir taip toliau - ir veikia be jokių priekaištų, mažas svoris ir lankstus variklis veikia kartu padarydami lėtą kelionę visiškai ramia ir nuspėjama.
Aukštos kokybės važiuoklė ir puikūs bei didžiuliai stabdžiai greitą kelionę daro visiškai ramia. Blade'as padarys viską, ko tik paprašysi be jokių pastabų, paslaptingas kaip Buddha'os akmuo, atlaikantis greitus ''šluojimus'', siaurus posūkius ir viską tarp jų su dideliu pasitikejimu savimi. Jis nepaprastai greitas, labai lankstus ir lengvai valdomas. Keliai ir sąlygos, kurie mažesnius mašinų mazgus būtu paleidę be jokio triukšmo. Lietus permerkęs kelią atgal iš vėlaus susitikimo West Midland'uose matė mane komfortabiliai dengiantį kelią padoriu tempu, gelbstintys iš nakties į dieną žibintai, bet daugiausiai palengvindavo man važiavimą iš priekio artėjantys dideli šviesos pliūpsniai rodydami ribą, kurios neturėčiau peržengt. Visas motociklas turi nuostabų jausmą, kuris įkvepia pasitikejimo nežiūrint i sąlygas. Darant staigius posūkius motociklas yra visiškai stabilus. Variklis su kuro įpurškimu yra visiškai kitoks nei ankstesni Honda modeliai, bet ypač jautrus. Stabdžiai, apie kuriuos aš buvau užsiminęs, yra neįtikėtini, turintys didelį kiekį ''sukandimo'' su dideliu pasitikejimu ir visišku suvaldomumu. Ir, turbūt vienas iš geriausių, šie puikūs bruožai suderinti su kai kuo, kas apibūdina tikrą charakterį. Kažkas nenusakomo yra 'Blade'e kas daro jį tokiu koks jis yra, geriau nei paprasčiausiai žavėtis tuo, ką jis ir taip puikiai sugeba.
Jokių klaidų. 2003-iųjų Fireblade'as turi visas rekomendacijas būti labai, labai greitam. Bet truputį kaip Jackie'i Chan'as slepia įrodymą, kad yra gana pavojingas po išorinio grožio blizgesiu. Ir vėl, kaip Misteris Chan'as, išprovokuok jį ir tau bus neatleista. Bet elkis su pagarba, kurios jis nusipelno, ir jis tau atlygins pojūčiu bei išvaizda žymiai geresnio vairuotojo nei esi. Tai yra tas motociklas, kuriuo galėtum nulėkt į Ispaniją, pasigalinėti su kitais lenktynių trasoje ir grįžti namo be jokių sunkumų. Pakeliui sudalyvaujant Nurburgring'e. Ir tada, kai jau esi namie jį gali naudoti važinėjimui į darbą iki kol sutaupysi kitai kelionei. Jis turi viską naudojimui kiekvieną dieną, turi pakankamai pasitikėjimo priversti mažus vaikus rodyti pirštais ir spoksoti į jį, turėdamas pakankamai charakterio ir praktiškumo parodys tave, na, gal ne Mike'u Doohan'u, bet tolimu jo giminaičiu tai jau tikrai.
Aš nesakysiu, kad tai yra pats geriausias motociklas, kurį aš kada nors esu vairavęs, bet tai stiprus varžovas, kuris galėtų tapti mano metų motociklu. Viskas, ką aš turiu padaryti, tai įtikinti Honda atstovus duoti jį man ilgesniam laikui...

Paruošė: audi_s

Remtasi: www.motorbikestoday.com



Komentarai  Komentuoti gali tik prisijungę Motomanai.lt nariai.
vovere vovere
2008 Lapkričio 28 22:28

as dairaus i 954, tik galvoju vis dar, ar verta...
vienas dalykas gundo, kad kaina nedidele///
gal kas zino kaips su gedimais ir ju salinimais?

ArnY^
2008 Lapkričio 5 17:34

Grazus (h)

atstovas atstovas
2008 Rugsėjo 30 19:09

bet cia gi 954...

carlos carlos
2006 Sausio 14 18:25

vaziavau ir as su 'bleidu', net ant M25 buvau islekes :) na, iki gixxerio litrinio dar yra kur pasitempt, nors motoriukas tikrai, tikrai astrus

audi s audi s
2006 Sausio 6 01:28

stengsimes ;)

Talkee Talkee
2006 Sausio 3 18:17

O vat nėr ko ant motociklų lipt visokiems Javtokams :D
Ok, tik juokauju. Aš esu labai patenkintas savo ūgiu, nes esu daug kam "tinkamas" :D

Liūtas Liūtas
2006 Sausio 3 09:40

Dėl sėdėsenos, tai girdėjau atsiliepimų, kad didesniam žmogui šis mocas nepatogus, nes yra gana trumpas sėdėsenos prasme, dėl ko įskausta nugara.

Sennis Sennis
2006 Sausio 3 07:00

Teisingas straipsniukas (+) Dėkui audi_s (y)


 
P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17